• Hoi allemaal,

    Via Facebook heb ik de Quizlet-contacten die ik heb uitgenodigd voor een Secret Santa met echte cadeaus. De reden dat ik dat aanvankelijk niet op Quizlet deed, is de angst voor trollers. Ik wil(de) niet dat er iemand teleurgesteld zou raken.

    Toch liet het idee dat mensen niet mee konden doen vanwege trollers me niet los, want ergens vond ik dat toch niet helemaal tof. Daarnaast werd er laatst al gesproken over een kloof tussen bekende users en minder bekende users en ik wil daar niet verder aan bijdragen. Hoewel ik ook een groot aantal onbekende users heb uitgenodigd, zou ik het niet tof vinden als iemand zich buitengesloten voelt door de angst voor trollers. Dus vandaar dat ik tóch heb besloten om er een topic voor aan te maken.

    Mensen die mee willen doen moeten echter wel aan twee eisen voldoen:
    1) Je moet al drie maanden op Quizlet zitten.
    2) Je moet je met je facebookaccount aanmelden bij het evenement. Als je mij toevoegt op Facebook, (klik) zal ik je een uitnodiging voor het evenement toesturen. Daarna mag je me natuurlijk altijd weer verwijderen als je dat fijn vindt. (:

    Hiermee hoop ik de kans op trollers zo veel mogelijk te verkleinen.

    Heel leuk allemaal, maar wat is nou de bedoeling?

    Kerst komt er weer aan! Het lijkt me leuk om eens lootjes met echte cadeautjes te doen. Het idee is dat er via www.lootjestrekken.nl lootjes worden getrokken.
    Vijftien euro exclusief verzendkosten lijkt me een mooi bedrag, zodat je ook echt iets leuks kunt krijgen. Verzenden kan via Kiala. Dit is niet alleen het goedkoopst (3.95 binnen Nederland, 4.50 binnen België), maar dit voorkomt ook dat je je adresgegevens aan vreemden hoeft te geven.

    Hoe werkt Kiala? Het is niet heel ingewikkeld. Op www.kiala.nl (of .be) kun je vinden waar er in jouw buurt Kiala-punten zijn. Doorgaans heeft ieder dorp er wel een, en zo niet dan is er vaak wel een in een nabij gelegen dorp te vinden. Je geeft daar je pakketje af en stuurt het naar het kialapunt van de ander. Die kan hem daar ophalen. Op de site staat dit allemaal duidelijk uitgelegd, maar je mag me altijd even aan de mouw trekken als je er niet uit komt.

    Je kunt je opgeven tot 4 december door je voor het evenement aan te melden. Ook moet je mij dan even je mailadres laten weten, anders kun je geen lootje krijgen.

    Na die datum zal ik jullie namen invoeren. Jullie krijgen dan een e-mail met een uitnodiging voor het trekken van de lootjes. Vanaf het moment dat je die uitnodiging accepteert kun je er dus niet meer onderuit! Vanaf dat moment kun je ook een verlanglijstje maken op dezelfde site.

    Users die al meedoen:
    Navigator || Natas || Nederland
    Richonne || Laura || Nederland
    Overkill || Sarah || Nederland
    Ninuturu || Relinde || Nederland
    Kanda || Daniela || Nederland
    Inferius || Lisa || Nederland
    HaldirOfLorien || Lisa || Nederland
    Demogorgon || Evi || Nederland
    lluitador || Eefke || Nederland
    tubbietoost || Irma || Nederland
    Thunderfvck || Nikki || Nederland
    Westwick || Sofie || Nederland
    Krolock || Laura || Nederland
    DeroGoi || Stefanie || België
    ShadowNight || Anjanie || Nederland
    Prim || Sterre || Nederland

    [ bericht aangepast op 1 dec 2016 - 21:58 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Oeehh MT c:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    gaaf idee, maar ik ga er nog even over nadenken (:


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Gaaf idee, maar ik zit niet 3 maanden op Quizlet.....


    CooleSarah11 --> TwinButterfly

    CooleSarah11 schreef:
    Gaaf idee, maar ik zit niet 3 maanden op Quizlet.....

    Volgende keer beter! :Y)

    GrandR schreef:
    gaaf idee, maar ik ga er nog even over nadenken (:

    Okido. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik wil graag meedoen ! Ik heb je net een verzoek verstuurd


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Leuk! (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik wil zo graag meedoen maar ik kan denk ik niet, helaas ):

    Ik zag het op Facebook! Helaas heb ik het best wel druk de komende tijd, dus voor mij lukt het niet.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik vind dit echt een leuk idee! Het lijkt me ook leuk om dan allemaal te zien wat jullie gekregen hebben. Ik denk dat ik dan ook in spanning zit te wachten om wat jullie allemaal krijgen. Dit is echt een heel leuk idee!


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Kamerling schreef:
    Ik vind dit echt een leuk idee! Het lijkt me ook leuk om dan allemaal te zien wat jullie gekregen hebben. Ik denk dat ik dan ook in spanning zit te wachten om wat jullie allemaal krijgen. Dit is echt een heel leuk idee!

    Ik ben ook wel benieuwd. We zullen hier de foto's in posten, hehe. ^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik had het al op Facebook voorbij zien komen en vind het zo'n leuk idee! Jammer genoeg zit ik de komende maanden heel krap bij kas, dus misschien volgend jaar :c

    Heel veel plezier aan iedereen die meedoet!


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    JetBlackHeart schreef:
    Ik had het al op Facebook voorbij zien komen en vind het zo'n leuk idee! Jammer genoeg zit ik de komende maanden heel krap bij kas, dus misschien volgend jaar :c

    Heel veel plezier aan iedereen die meedoet!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Super leuk!
    Heb jij mijn emailadres al Natas? Anders stuur ik je even een pbtje


    I was an angel living in the garden of evil

    Westwick schreef:
    Super leuk!
    Heb jij mijn emailadres al Natas? Anders stuur ik je even een pbtje

    Stuur maar voor de zekerheid. ^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Prim schreef:
    Ik wil graag meedoen ! Ik heb je net een verzoek verstuurd

    Je woont in Nederland toch?


    Every villain is a hero in his own mind.