• Hoi allemaal,

    Via Facebook heb ik de Quizlet-contacten die ik heb uitgenodigd voor een Secret Santa met echte cadeaus. De reden dat ik dat aanvankelijk niet op Quizlet deed, is de angst voor trollers. Ik wil(de) niet dat er iemand teleurgesteld zou raken.

    Toch liet het idee dat mensen niet mee konden doen vanwege trollers me niet los, want ergens vond ik dat toch niet helemaal tof. Daarnaast werd er laatst al gesproken over een kloof tussen bekende users en minder bekende users en ik wil daar niet verder aan bijdragen. Hoewel ik ook een groot aantal onbekende users heb uitgenodigd, zou ik het niet tof vinden als iemand zich buitengesloten voelt door de angst voor trollers. Dus vandaar dat ik tóch heb besloten om er een topic voor aan te maken.

    Mensen die mee willen doen moeten echter wel aan twee eisen voldoen:
    1) Je moet al drie maanden op Quizlet zitten.
    2) Je moet je met je facebookaccount aanmelden bij het evenement. Als je mij toevoegt op Facebook, (klik) zal ik je een uitnodiging voor het evenement toesturen. Daarna mag je me natuurlijk altijd weer verwijderen als je dat fijn vindt. (:

    Hiermee hoop ik de kans op trollers zo veel mogelijk te verkleinen.

    Heel leuk allemaal, maar wat is nou de bedoeling?

    Kerst komt er weer aan! Het lijkt me leuk om eens lootjes met echte cadeautjes te doen. Het idee is dat er via www.lootjestrekken.nl lootjes worden getrokken.
    Vijftien euro exclusief verzendkosten lijkt me een mooi bedrag, zodat je ook echt iets leuks kunt krijgen. Verzenden kan via Kiala. Dit is niet alleen het goedkoopst (3.95 binnen Nederland, 4.50 binnen België), maar dit voorkomt ook dat je je adresgegevens aan vreemden hoeft te geven.

    Hoe werkt Kiala? Het is niet heel ingewikkeld. Op www.kiala.nl (of .be) kun je vinden waar er in jouw buurt Kiala-punten zijn. Doorgaans heeft ieder dorp er wel een, en zo niet dan is er vaak wel een in een nabij gelegen dorp te vinden. Je geeft daar je pakketje af en stuurt het naar het kialapunt van de ander. Die kan hem daar ophalen. Op de site staat dit allemaal duidelijk uitgelegd, maar je mag me altijd even aan de mouw trekken als je er niet uit komt.

    Je kunt je opgeven tot 4 december door je voor het evenement aan te melden. Ook moet je mij dan even je mailadres laten weten, anders kun je geen lootje krijgen.

    Na die datum zal ik jullie namen invoeren. Jullie krijgen dan een e-mail met een uitnodiging voor het trekken van de lootjes. Vanaf het moment dat je die uitnodiging accepteert kun je er dus niet meer onderuit! Vanaf dat moment kun je ook een verlanglijstje maken op dezelfde site.

    Users die al meedoen:
    Navigator || Natas || Nederland
    Richonne || Laura || Nederland
    Overkill || Sarah || Nederland
    Ninuturu || Relinde || Nederland
    Kanda || Daniela || Nederland
    Inferius || Lisa || Nederland
    HaldirOfLorien || Lisa || Nederland
    Demogorgon || Evi || Nederland
    lluitador || Eefke || Nederland
    tubbietoost || Irma || Nederland
    Thunderfvck || Nikki || Nederland
    Westwick || Sofie || Nederland
    Krolock || Laura || Nederland
    DeroGoi || Stefanie || België
    ShadowNight || Anjanie || Nederland
    Prim || Sterre || Nederland

    [ bericht aangepast op 1 dec 2016 - 21:58 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    FOTOOOO'S!


    Every villain is a hero in his own mind.

    En NU pas vind ik dit topic, haha. Ik ga het zo openmakennnnnn :)


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ik heb het nu toch maar open gemaakt. ^^
    And thaaaaaaaaanks you, whoever you are! Ik heb vorig weekend een mok gehaald bij Disneyland en sindsdien ben ik een nieuwe verslaving aan het ontwikkelen voor mokken omdat ze zo chill zijn. :'D Dus dat komt echt goed uit!
    En als je goed kijkt zie je dat ik mijn harrypotter pyjamabroek aan heb (cat)


    *zit helemaal onder de glitters*
    Ik heb de mijne ook opengemaakt... lol


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Aah wat een leuke cadeaus tot nu toe! De mijne moet nog komen (:






    De kwaliteit van mijn foto'S is helaas niet zo goed


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ohhhhh volgens mij heb ik hem! Een envelop met een uil erop! Ben zooooo benieuwd haha. Ik ga hem vanavond met kerstavond openmaken denk ik.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Prim schreef:






    De kwaliteit van mijn foto'S is helaas niet zo goed

    Awwwh yay you got it ^^ Hedwig was dan toch op tijd.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Het was Schuld van Lauren Kate ^^



    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik heb een hele mooie 'spiced apple' cadeauset van the Bodyshop gekregen! Toevallig had ik voor sinterklaas een handcrème met deze geur gekregen, dus nu heb ik een complete set! Kan ik de hele winter heeeerlijk ruiken haha, ik vind hem super lekker. Heel erg bedankt, mysterieuze kerstman!



    i put the fun in funeral

    OH MY GOD OH MY GOD OH MY GOD
    Oke ik heb mijn cadeautje opengemaakt en OHMYGOD het is zooooooo leuk echt ik ben er zooooo blij mee. En ik wil nu echt weten wie mijn Secret Santa is haha :"D
    Ik ga even wat foto's uploaden! Morgen wat betere, want nu donker en slechte kwaliteit :"D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Oké, de envelop zelf was al geweldig. Dus bij deze, de helft van de evelop! (Neee ik ga mijn adres hier niet dumpen hahaha)



    En toen zaten daar twee kleine pakjes en een envelop in. In de envelop zat de volgende brief, die ik echt heeeel erg leuk vond!



    En dit zijn mijn cadeautjes:



    Een Hobbit ketting (met de welbekende acorn) en een Game of Thrones armband. HOE PERFECT IS DAT?! Even serieus, ik ben er zooo happy mee! Dankjewel, Secret Santa, wie je dan ook bent <3


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    ^ Super leuk cadeau!

    Dankjewel kerstman voor de perfecte cadeaus <3 ik maak morgen foto's ervan! (mijn telefoon heeft kuren atm)


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Richonne schreef:
    Oké, de envelop zelf was al geweldig. Dus bij deze, de helft van de evelop! (Neee ik ga mijn adres hier niet dumpen hahaha)



    En toen zaten daar twee kleine pakjes en een envelop in. In de envelop zat de volgende brief, die ik echt heeeel erg leuk vond!



    En dit zijn mijn cadeautjes:



    Een Hobbit ketting (met de welbekende acorn) en een Game of Thrones armband. HOE PERFECT IS DAT?! Even serieus, ik ben er zooo happy mee! Dankjewel, Secret Santa, wie je dan ook bent <3


    Ooooh wauw wat supervet!


    Every villain is a hero in his own mind.