• I solemnly swear that I am up to no good.


    A MODERN MARAUDERS CHRISTMAS CAROL
    Same school, same story, same characters, different time; a Modern Marauders Story.

    Het is kerstmis, december 2014, de vier vrienden - James, Sirius, Remus en Peter - blijven deze kerst op Hogwarts om samen met de andere Gryffindors kerst te vieren. Hogwarts is echter verandert; er zijn geen uilen en geen perkamentrollen, alles gaat nu via het internet. In dit RPG kan je uit vinden hoe het zou zijn als de Marauders nu geleefd zouden hebben!

    Dit is een doorstart van het RPG Modern Marauders, we doen dit zodat het ook voor andere makkelijker is om mee te doen.

    • Inspiratie •


    R O L L E N VOL
    [Dit mogen zowel bestaande als zelf bedachte rollen zijn.]
    GRYFFINDOR
    • Sirius Orion Black • Ben Barnes || Pickett [1.1]
    • Remus John Lupin • Andrew Garfield || WillNotLearn [1.8]
    • Peter Pettigrew • Evan Peters || Pickett
    • James Potter • Aaron Johnson || Dougal [1.9]
    • Frank Longbottom • Thomas Brodie-Sangster || obscurial [1.2]
    • Mary MacDonald • Lily Collins || Amatis
    • Lily Evans • Karen Gillan || Mignon [1.5]
    • Maia Raegan von Leirko • Amelia Zadro || Marlow [1.7]
    • Kathelaine Avierella Savore • Zoey Deutch || Pickett [1.10]
    • Mary Elizabeth MacDonald • Lily Collins || Nomophobe [1.10]
    • Marlene McKinnon • Emilia Clarke || Marlow [?]
    • Gwendolyn Caroline Martch • Sophie Turner || Roms [1.7]

    SLYTHERIN
    • Severus Snape • Louis Garrel || Blitzen [1.4]
    • Regulus Arcturus Black • Ezra Miller || calice [1.9]
    • Dorian Arcelin Kasai • Xavier Dolan || Pickett [1.1]
    • Caleb Brody Hughes • Mikkel Jensen || Nomophobe [1.2]
    • Celebran Serpen von Leirko • Lucky Blue Smith || Pickett [1.6]
    • Blake Sophia Haynes • Monica Ollander || Valtersen [1.3]
    • Scarlett Rose River • Diana Agron || Skaikru [1.1]
    • Franciszka Malia Rogers • Ashi Ross || PeterMaximoff [1.2]
    • Adalae Cresenta Romanova • Nina Dobrev || Quake [1.3]

    RAVENCLAW
    • Cedric James Carrow • Colton Haynes || Skaikru [1.1]
    • Axel James Sutherland • Paul Craddock || Marlow [1.3]
    • Jonathan Clermont • ? || obscurial [1.9]
    • Lajila Vinaya Lancaster • Magdalena Zalejska || Nomophobe [1.2]
    • Faelia Christina Brown • Emily Bador || Valtersen [1.3]
    • Primrose Matilda York • Emeraude Toubia || PeterMaximoff [1.2]

    HUFFLEPUFF
    • Luke Nathan MacNamara • Michael Clifford || PeterMaximoff [1.2]
    • Jason Axel O'Donnell • Diego Barrueco || Nomophobe [1.2]
    • Ollie Gabriel Reid • Hugh Vidler || Valtersen [1.3]
    • Chloe Maliette Porter • Scarlett Leithold || obscurial [1.2]
    • Nova Tamzin Archer • Katherine Mcnamara || Dougal [1.9]
    • Rozanua Maut Liluye • Ashley Moore || Pickett [1.10]


    Leraren
    • Reginald Green - Defense Against the Dark Arts
    • Horace Slughorn - Potions
    • Balthazar Ansem Claerkson - Ancient Runes
    • William Xavier Herberry - Herbology
    • Minerva McGonagall - Transfiguration/Gryffindor Head
    • Sybill Patricia Trelawney - Divination
    • Alix Rose Thomas - Charms
    • Nola Evangeline Bordelon - Astronomy
    • Catharina Julia Bell - Alchemy


    Prefects
    Twee Prefects (meisje en jongen) van elke afdeling

    GRYFFINDOR
    • Remus John Lupin • WillNotLearn
    • Lily Evans • Mignon

    SLYTHERIN
    • Dorian Arcelin Kasai • Lizor
    • Blake Sophia Haynes • Bigsleep

    RAVENCLAW
    •
    • Lajila Vinaya Lancaster • IncroyabIe

    HUFFLEPUFF
    • Max Adrian Sanderson • SiriuslyBlack
    • Freya Brennan • WillNotLearn


    Quidditch Team
    GRYFFINDOR
    Keeper
    • Gwendolyn Caroline Martch • Roms
    Chasers
    • James Potter • ? || Captain
    • Kathelaine Avierella Savore • Lizor
    •
    Beaters
    • Sirius Orion Black • Lizor
    • Maia Raegan von Leirko • Adephagia
    Seeker
    • Mary MacDonald • Amatis

    SLYTHERIN
    Keeper
    • Dorian Arcelin Kasai • Lizor
    Chasers
    • Scarlett Rose River • Frenchcore
    • Ailis Juliet Sutherland • Adephagia
    • Caleb Brody Hughes • Mulisch
    Beaters
    • Celebran Serpen von Leirko • Lizor
    • Alexis Pascal Rutherford • Mulisch
    Seeker
    • Regulus Arcturus Black • ? || Captain

    RAVENCLAW
    Keeper
    • Unknown
    Chasers
    • Cedric James Carrow • Frenchcore || Captain
    • Harper Coralie Lukasiak • Dumbledore
    •
    Beaters
    • Lajila Vinaya Lancaster • Mulisch
    • Primrose Matilda York • AlecLightwood
    Seeker
    • Wiktoria Harmion • Polovina

    HUFFLEPUFF
    Keeper
    • Jason Axel O'Donnell • Mulisch || Captain
    Chasers
    • Ashley Joseph Diggory • calice
    • Unknown
    • Unknown
    Beaters
    • Unknown
    • Elise Anna Matthews • Saiph
    Seeker
    • Chloe Maliette Porter • Millard


    S O C I A L M E D I A
    Twitter [Tag: #ModernMaraudersQ]
    Sirius Black - @SexySirius
    Dorian Kasai - @DorianKasai
    Cedric James Carrow - @CedCarrow
    Scarlett Rose River - @ScarlettxRiver
    Lajila Lancaster - @TheycallmeJil
    Jason O'Donnell @JaseODonnell
    Caleb Brody Hughes - @CalHghs
    Frankie Rogers - @FrankieMalia
    Luke Nathan MacNamara - @DraoiIldaite]
    Pixie York - @PixieMYork
    Chloe Porter - @ChloeMal_
    Frank Longbottom - @franktastic_af
    Adalae Cresenta Romanova - @adaromanov
    Axel James Sutherland - @SutherlandAxel
    Ailis Sutherland - @Ailydaily
    Blake Sophia Haynes - BlakeSHaynes
    Faelia Christina Brown - @Faeliafairy
    Ollie Gabriel Reid - @ollietoremember
    Gossip Girl - @GoGiHogwarts
    Harper Coralie Lukasiak - @LukasiakHarper
    Severus Snape - @PrinceHalfB
    Lily Evans - @_LilsEvans
    Emily Lucy Matthews - @emilylucy17
    Celebran von Leirko - @SvonLeirko
    Alice Prewett - @PrewettAlice
    Alexis Pascal Rutherford - @AlexisPascalR
    Gwendolyn Caroline Martch - @SexyGwency
    Kathelaine Savore - @_LanaaBanana
    Mavi Fallyn Rogers - @MavixAwesome
    Daniël Cillin Rogers - WildDanny26
    Max Adrian Sanderson - @hufflepuffmax
    Caspian Foxx Zachariah @Caspian_f
    Maia von Leirko - @MaiaRaegan
    James Potter - @JamesProngs24
    Peter Pettigrew - PeterPettigrew8
    Marlene McKinnon - Marley_McKinnon
    Regulus Black - @Regulus_Black61
    Mary Macdonald - @Mac_Marry11
    Remus Lupin - @LupinRemus1
    Freya Brennan - @HufflepuffFreya
    Dove Sparrow @DoveSparrow
    Avon Snyder @AvondSnyder

    Snapchat
    Sirius Black - wholetthedogout
    Dorian Kasai - GetOut
    Cedric James Carrow - CedricRavenclaw
    Scarlett Rose River - ScarlettxRiver
    Lajila Lancaster- jil_lvl
    Jason O'Donell - JaseODonnell
    Caleb Brody Hughes - Calpal_
    Frankie Rogers - FrankieMalia
    Luke Nathan MacNamara - DraoiIldaite
    Pixie York - PixieMYork
    Chloe Porter - chloecat
    Frank Longbottom - franktastic
    Adalae Romanova - Adalae_cr
    Axel James Sutherland - ?
    Ailis Sutherland - Ailydaily
    Blake Sophia Haynes - blakedelreyy
    Faelia Christina Brown - faelia182
    Severus Snape - sev
    Lily Evans - MsEvans
    Celebran von Leirko - CvonLeirko
    Alexis Pascal Rutherford - IProbablyHateU
    Gwendolyn Caroline Martch - SexyGwency
    Kathelaine Savore - LanaBanana
    Max Adrian Sanderson - huffle_max
    Maia von Leirko - MRaegan
    Emily Matthews - Emiloveyou
    James Potter - DeerJames
    Peter Pettigrew - PeterPettigrew_
    Mary Macdonald - marryme
    Remus Lupin - RemusLupin
    Freya Brennan - FreyaHufflepuf
    Dove Sparrow - LovelyDovey
    Avon Snyder - AttractiveAvon


    T O P I C S


    R E G E L S
    - Reserveringen blijven vier dagen staan.
    - Er is geen maximaal aan personage's, maar minstens één jongen.
    - Alleen ik maak topics aan.
    - Personages zitten allemaal in hun zesde leerjaar.
    - Posts van minimaal 300 woorden.
    - Geen ruzie behalve in de RPG zelf.
    - Of topic in het speeltopic graag tussen haakjes of in het praattopic.
    - Houd de afdeling en geslachten gelijk.
    - 16+ is toegestaan.
    - Zonder toestemming mag je de personage's van anderen niet besturen.
    - Leraren worden bestuurd door iedereen.
    - Als je twee weken niet meer reageert, stuur ik je een bericht, als je in de twee weken daarna nog niet reageert, vervalt je rol, tenzij je een geldige reden hebt.
    - Denk heel goed na voordat je meedoet. Ik steek hier veel tijd in en het is ook niet leuk voor andere als je niet meer reageert.


    S T A R T E R S

    Monday, December 22nd — Christmas Holiday

    Het is maandag ochtend, buiten is alles bedekt met een dikke laag sneeuw, een goed begin van de kerstvakantie. Enkele leerlingen zijn afgelopen vrijdag al gelijk naar huis gegaan om kerst te vieren met hun ouders, de meeste leerlingen gaan na “The Christmas Dance” op kerstavond naar huis en de rest blijft de hele vakantie op school. Happy holidays! Don’t forget; happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    Gelieve de volledige naam van je personage, de afdeling, speciale posities, de locatie van je personage en de personen die bij hen zijn vermelden. Dit om inspringen voor iedereen makkelijker te maken.

    Wednesday, December 24th — Christmas Dance

    Nog steeds ligt er buiten een dikke laag sneeuw. Het is de avond van het kerstbal en iedereen maakt zich klaar om richting The Great Hall te gaan. De meeste leerlingen gaan na “The Christmas Dance” naar huis en de rest blijft de hele vakantie op school. Happy holidays!

    Gelieve de volledige naam van je personage, de afdeling, speciale posities, de locatie van je personage en de personen die bij hen zijn vermelden. Dit om inspringen voor iedereen makkelijker te maken.

    Sunday, January 4th — Last day of the break

    Het einde van de kerstvakantie is aangebroken, kerstmis is voorbij en het nieuwe jaar is ingeluid. Morgen begint de school weer en om elf uur vertrekt de Hogwarts Express vanaf Kings' Cross om diegene die tijdens de kerst naar huis gegaan zijn weer terug naar school te brengen. Geniet van je laatste dag vakantie en zorg er vooral voor dat je al je huiswerk bijgewerkt hebt, want morgen moet iedereen weer meteen aan de slag! ❄️

    Gelieve de volledige naam van je personage, de afdeling, speciale posities, de locatie van je personage en de personen die bij hen zijn vermelden. Dit om inspringen voor iedereen makkelijker te maken.
    Mischief Managed.



    [ bericht aangepast op 16 feb 2017 - 23:27 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.


    yu had ff een stalking Finn Harries on tumblr momentje
    Jason Axel O'Donnell
    “It seemed perfect: the concept – free from any regret, another couple based on teen sex.”



    Ik draai me op mijn zij zodat ik haar kan aankijken en wrijf met mijn duim over haar wang. Zodra ze me haar vraag stelt trek ik mijn hand echter terug en laat ik 'm een beetje stom op bed vallen, terwijl ik nadenk over een goed antwoord. Tja, wat is nou een goed antwoord. In eerste instantie denk ik eraan om gewoon klakkeloos 'ja' eruit te flappen, maar meen ik dat? Ik sla mijn ogen neer en zucht diep. Nah ja, ik heb ook nog altijd de optie om mijn bek dicht te houden, misschien is dat wel het beste, want ik heb geen antwoord paraat en anders probeer ik me toch met een één of andere politiek correct antwoord eruit te lullen. Vandaar dat ik naar haar opkijk en mijn schouders ophaal.
          ‘Ik denk dat ik pas.’ En dat kwam er behoorlijk bot uit. Ik kom wat overeind. ‘Ik bedoel ik heb geen antwoord en ik wil ook niets st–’ en daar ga je weer. ‘Laat maar, kunnen we het niet over iets anders hebben?’ Ik ga recht op zitten en kijk wat om me heen. ‘Ik denk dat ik ook even ga douchen, dan kun jij proberen te slapen.’ Ik onderdruk een gaap en rek me nogal geforceerd en overdreven uit. ‘Of wil je het nog over iets anders hebben?’



    18 • Year 6 • Halfblood • Hufflepuff • Captain • Keeper • Dorm, Blake
    Blase anthem I || Blase anthem II


    I just caught the wave in your eyes

    Blake Sophia Haynes


    listen while you read
    18 • Year 6 • Pureblood • Ssssslytherin • Jase's kamer • Prefect •


    "Het is oké..," mompel ik, als hij aangeeft geen antwoord te willen geven. Ik weet wat hij had willen zeggen, en ik denk dat het voor ons beide goed is als hij dat niet uitspreekt. Niet omdat ik dan boos word, maar meer omdat.. het is wel lekker rustig, zo, en als er uitgesproken wordt wat ik verwacht zou het me wel eens onrustig kunnen maken. "Ik weet ook niet waarom ik dat vroeg."
    Ik gaap, deze keer wel echt, en kijk naar hoe Jase overeind gaat zitten. Meteen vliegt een gevoel van paniek me aan, waarom weet ik ook niet precies. Waarschijnlijk omdat ik niet alleen wil zijn, niet alleen durf te zijn, alleen zal ik dat nooit toegeven. "Ik wil..," zeg ik dan, terwijl ik probeer comfortabeler te gaan liggen. Echt heel succesvol is het niet, maar ik lig nu in ieder geval minder in de kramp. "dat je me vasthoudt tot ik in slaap val. Dat je," ik pak zijn hand en leg hem op mijn hoofd, tussen mijn haren, "door mijn haar aait en dat ik je hartslag kan horen om rustig te worden. Misschien kan ik dan voor het eerst in twee weken weer eens fatsoenlijk slapen. Dan mag je daarna gaan douchen..."
    Ik slaap over het algemeen goed als ik bij Jase slaap, maar dat komt meer omdat we zo actief bezig zijn dat we allebei uitgeput zijn als onze hoofden de kussens raken. Normaal gesproken zouden mensen zeggen 'als het licht uitgaat', maar het licht is bij ons meestal al uit als de kleren uitgaan. Niet omdat ik hem niet wil zien, maar omdat ik niet wil dat hij mijn imperfecties ziet. Een klein lampje ergens in de hoek van de kamer is meer dan genoeg. "Ik hou van je.. zelfs als je antwoord nee geweest zou zijn."


    he knows dirty secrets that i keep


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted


    yu had ff een stalking Finn Harries on tumblr momentje
    Jason Axel O'Donnell
    “It seemed perfect: the concept – free from any regret, another couple based on teen sex.”



    Ergens ben ik wel blij dat ik geen antwoord had gegeven op haar vraag, gezien Blake nu behoorlijk rustig blijft – maar haar kennende was ze niet zo rustig geweest als ik wél had geantwoord. Beiden weten we namelijk dat mijn antwoord waarschijnlijk een 'nee' was geweest. Niet omdat ik nou zo judgemental ben en ik de schuld op Blake wil afschuiven voor wat er is gebeurd met haar vader – maar zoiets is nou eenmaal vrij onaantrekkelijk als je in de beginstadia van daten zit. En hoe zit het met jouw familie? Nou mijn vader heeft me vroeger seksueel misbruikt. Nope, klinkt niet als de beste flirttechniek.
    Een beetje verward kom ik weer op mijn zij naast Blake liggen als ze me haast opdraagt om bij haar te blijven totdat ze slaapt – ze lijkt haast in paniek te raken als ze doorheeft dat ik even wil weggaan. Alsof ik een soort marionet ben, beweegt ze mijn arm naar haar haren en vraagt ze of ik haar wil vasthouden en haar haren wil aaien. Zulke gebaren zouden, als ze spontaan waren geweest, enigszins romantisch kunnen zijn. Nu? Niet bepaald. Ik besluit er echter niets over te zeggen en knik, ik heb nu wel door dat Blake niet alleen wilt zijn.
          ‘Als je dat wilt,’ mompel ik zachtjes en wikkel mijn vrije arm om haar lichaam heen, terwijl ik met de ander door haar haren streel en soms één van haar lokken rond mijn vinger wind. ‘Zo beter?’ Ik trek haar wat dichter tegen mijn borst aan en sla mijn arm nogwat beter om haar heen.



    18 • Year 6 • Halfblood • Hufflepuff • Captain • Keeper • Dorm, Blake
    Blase anthem I || Blase anthem II


    I just caught the wave in your eyes

    MAIA RAEGAN VON LEIRKO
    17 – Gryffindor – Loner – No clue where she is – Beater – Year 6


    Ze zou een boek kunnen schrijven: “hoe verpest je je leven in tien minuten.” Het zou waarschijnlijk een bestseller worden, want wie wilde dat nu niet weten. Er was toch niks beters op de wereld dan het gevoel dat je alles verpest had? Ze zou een organisatie moeten beginnen. Eerste hulp bij het iedereen tegen je opzetten.
          Alleen, alle boosheid jegens haar deerde Maia niet. Of ze vond het in ieder geval leuk om te doen alsof het haar niet deerde. Ze speelde een beetje met haar telefoon in haar handen. Ze gaf toe dat ze niet zo aardig tegen Blake was geweest, maar volgens Maia vroeg ze er nu eenmaal om. Waarom die eikel van een Jase haar had geblokkeerd? Boyfriend. Dat antwoordde die vraag. Wat Luke’s probleem was? Hij was gewoon een hypocriet, nutteloos ook trouwens. Adalae en haar groepje huppelkutten? Hetzelfde als Luke. Celebran? Daar ging ze niet eens over beginnen.
          Het was haar alleen nog altijd niet duidelijk wat nu Severus zijn probleem met haar was. Deze gast begon haar te bedreigen via de telefoon, wat op zich best wel lame is. Dat Blake het nu deed, begreep ze ergens nog. Het was niet erg netjes geweest dat ze dat geheim verspreid had, al had ze er zeker geen spijt van gehad.
          Ondanks alles, voelde ze zeker toch een zekere mate van angst door haar lichaam verspreiden. Er waren meerdere mensen die haar nu graag iets aan zouden willen doen. Maia kon zich beter verstoppen onder haar dekens en er niet meer onderuit komen.
          Ze was onderhand alweer terug in het kasteel, ze had uiteindelijk besloten dat het wachten op haar vriendinnen het niet waard was, zeker niet in deze kou. Ze liep een beetje doelloos door de gangen heen, smekend dat ze niemand van haar rivalen tegen zou komen onderweg naar haar common room.

    [ bericht aangepast op 17 jan 2017 - 9:41 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Blake Sophia Haynes


    listen while you read
    18 • Year 6 • Pureblood • Ssssslytherin • Jase's kamer • Prefect •


    "Hmmmm," de zoveelste gaap verlaat mijn lippen en langzaam sluit ik mijn ogen. "Stukken beter."
    Ik hoor zijn hartslag en zijn ademhaling terwijl ik ook die van mij onder controle probeer te krijgen. Zijn lichaamswarmte straalt zo erg dat ik langzaam zelf ook opwarm, en langzaam maar zeker voel ik dat ik rustiger word.
    Het is fijn om even niet alleen te zijn, om iemand om me heen te hebben die werkelijk om me geeft. Met die gedachte, met dat goede gevoel, val ik in slaap.
          Als ik wakker word, badend in het zweet en met een zere keel, is het bed leeg. Ondanks dat Jase niet meer naast me ligt heb ik het warm, maar niet op de goede manier. Mijn wangen voelen nat, en niet van het angstzweet maar van de bijbehorende nachtmerrie-tranen.
    De beelden die door mijn hoofd gingen in mijn slaap blijven nog steeds hangen en herinneren me er aan waarom ik over het algemeen niet graag ga slapen. Ik voel me nog steeds moe, maar minder uitgeput. Het is nu gewoon vermoeidheid, eentje waar je wel overheen komt.
    Jase staat waarschijnlijk onder de douche, en dat wordt bevestigd als ik heel zachtjes het water hoor lopen. Ik zou wel weer een douche kunnen gebruiken, maar voor nu wil ik alleen maar naar het plafond staren om de beelden uit mijn hoofd te verjagen.
    Als Maia nou niet begonnen was met het ophalen van herinneringen, was dit misschien allemaal niet gebeurd. En ja, ze heeft haar excuses aangeboden, maar wat is dat nou waard? Ze heeft geluk dat ik Celebran niet ben, want dan had ze het er waarschijnlijk veel minder goed afgebracht.
    "Jase?" het is eerst maar zacht, waarna ik mijn keel schraap en het nog een keer probeer. "Jase?"

    he knows dirty secrets that i keep

    [ bericht aangepast op 17 jan 2017 - 12:35 ]


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    JONATHAN "JONA" CLERMONT
    i did know i was starving before i tasted you

          Scarlett leek eerst niet blij te zijn met mijn vraag. Ze vergrootte de afstand tussen ons, wat meestal beschouwd kan worden als teken van aversie. Na mijn uitleg lijkt haar genegenheid gelukkig weer terug te keren. Haar gezicht gaat weer naar een lievere emotie, wanneer ze mijn hand vastpakt en me meetrekt naar weet-ik-veel waar.
    'Je bent echt lief Jo, en als het echt zoveel betekent voor je dan zal ik een nettere jurk aandoen, al zou ik waarschijnlijk de enige zijn aangezien ik het heb georganiseerd.', besloot ze wanneer we neerzitten op een trap. Glimlachend keek ik haar aan, waarna ik haar een kusje op haar voorhoofd gaf.
    'En Jo, als ik een sexy en revealing jurk aan zou doen, zou ik het alleen maar voor jou doen. Die andere jongens kunnen me wat, ik heb jou gekozen.' voegde ze vervolgens nog toe, wat een nog grotere glimlach op mijn gezicht liet verschijnen. Ik vond het heel erg fijn om te weten dat ze niet naar andere jongens keek en zich speciaal kleeddde voor mij. Ik weet dat het raar zou zijn als ze dat zou doen voor een andere jongen zou doen dan haar vriendje, maar in mijn hoofd klonken de termen als "vriendje" en "vriendin" niet bepaald heel erg door. Natuurlijk wist ik dat Scarlett mijn "vriendin" was en ik haar "vriend" - als ik er zo over dacht vormde zich een warm gevoel van binnen. Het voelde echter nog steeds heel speciaal als Scarlett is voor mij deed. Ze deed het voor mij, Jonathan die "toevallig" haar vriendje was. Eigenlijk verdiende ze veel beter dan een jongen die haar vertelde wat wel en niet te dragen, maar ik wilde ook niet dat ze erbij liep alsof ze op zoek was naar een ander vriendje. Ik was toch haar vriend nu? Ik nam aan dat ze niet op zoek was naar een ander, toch?
    'Klik' hoorde ik het geluid van een telefoon die een foto maakte. Enigszins verward keek ik op. Scarlett had een foto gemaakt die ze nu haar achtergrond van haar telefoon maakte.
    'Hey gekkie,' zei ik terwijl ik dichter op haar schoof, wat niet echt een heel grote afstand was, gezien we al naast elkaar zaten. Ik ging met mijn handen naar haar zij om daar even in te kietelen. 'ik zat niet op te letten joh. Wil jij aan iedereen kunnen laten zien dat ik zo'n slaapkop ben?' Ik pakte mijn telefoon en maakte snel een wilde foto van haar. "Wild" als in dat het beeld een beetje bewoog en dat de foto absoluut niet geposeerd was. Niet dat de foto nu lelijk was, integendeel. Ik vond Scarlett hoogstwaarschijnlijk naturel mooier dan dat ze helemaal zou gaan poseren voor de foto, al was ze dan ook prachtig.
    'Zo,' Deze foto zou mijn achtergrond worden. 'Nu hebben we allebei een mooie achtergrond. Al vind ik de mijne mooier.' besloot ik na nog een blik geworpen te hebben op haar beeldscherm.
    'I didn't know that I was starving 'till I smelled the food.' zong ik met een valse zangstem op het deuntje van Hailee Steinfelds Starving na Scarlett een zoen op haar voorhoofd gegeven te hebben en haar hand vastpakte om haar omhoog te trekken. 'Laten we eten gaan halen.' Zoals af te leiden uit mijn geweldige parodie, kon ik het eten al ruiken wat ervoor zorgen dat ik alleen maar meer honger kreeg.

    [ bericht aangepast op 18 jan 2017 - 15:03 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Celebran "Celeb" Serpen von Leirko


    17• Year 6 • Pureblood • Slytherin • Beater • Hospital Wing • Adalae

    'Aan de ene kant lijkt me het onlogisch,' zegt ze en ze lijkt het even te overwegen. 'Maar.. Ze zou er een goede rede voor hebben. Either way, ik zou het niet erg vinden om haar even te.. Laten verdwijnen zal ik maar zeggen, vind je ook niet? Lijkt me een solide plan.' Ze springt enorm onhandig van het bed af en ik ben net te laat om haar op te vangen, maar ergens deed ik ook niet echt heel veel moeite. Ik kan niet hebben dat ik straks nog iets breek door haar onhandigheid. ;Ironisch, vind je ook niet? Een blessure oplopen in de ziekenzaal.' Ik lach geforceerd, maar de lach bereikt mijn ogen niet die nog steeds kil staan. Ik ben met mijn gedachten compleet ergens anders als ik richting de deuren van de ziekenzaal begin te lopen, niet wachtend op haar. Ik duw de gigantische deuren open.
          'Ik denk dat ze het wel zou kunnen,' zeg ik dan. 'Maia, bedoel ik. Ze is immers familie van mij. Ineens probeert ze een wannabe mudblood hater te zijn, maar we weten allemaal dat is niet hoe ze erover denkt. Ze houdt van die... onderkruipsels.' Ik wacht tot ze door de deur gelopen is voordat ik de deuren dichtdoe en kijk haar aan. 'Het zou mij niet verbazen. Ze is nu ook nog eens heel fel tegen iedereen en beschuldigde zelfs mij ervan.' Ik kijk haar aan. 'Ze denkt serieus dat ik jou iets aan zou doen.' Ik frons en schud mijn hoofd. 'Ze is gestoord.' Mijn plan lijkt te werken. Ik ben eventjes uitgegleden en ik weet dat ik Adalae geen pijn had moeten doen, omdat ik dan mijzelf in gevaar breng, maar ze ging te ver. Nu lijkt alles zichzelf op te lossen, misschien met een beetje hulp van mij, maar Maia doet heel goed haar best om alles voor zichzelf te verpesten.
          'Ik ga even douchen,' verklaar ik als we de Slytherin Common Room bereiken. 'Ga je het redden?'


    "I had fun in hell, can I come home now?"


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Kathelaine "Lana" Avierella Savore


    16 • Year 6 • Mudblood • Gryffindor • Chaser • Hogwarts Express • Lily, Lana, Nova, Chloe, Gwen, Marlene, Mary en Caleb. • Outfit

    Nova vertelt over haar vakantie en legt haar voeten op mijn schoot om het zichzelf gemakkelijk te maken. Ik pruil en kijk haar zo zielig mogelijk aan, maar moet toch lachen. Terwijl ik luister naar Chloe, Gwen, Marlene, Mary en Lily die hun vakantie vertellen, sneak ik af en toe mijn mobiel uit mijn zak. Terwijl ik op de juiste plekken even knik, lach of een geluidje maak van begrip, ben ik met mijn gedachten ergens anders. Bij Caleb. Pas als Marlene verklaart dat ze alvast de coupé uit gaat, besef ik dat we al bijna in Hogsmeade zijn.
          'Dus... denk je dat Caleb op je aan het wachten is?' vraagt Lily. Ik bloos lichtjes en haal mijn schouders op. Ik stop mijn mobiel weg en kijk naar buiten. We zijn af aan het remmen en het perron glijd langs de trein op. Verschillende mensen staan te wachten en een harde lach verlaat mijn mond als ik ineens een gezicht tegen mijn ruit aan zie drukken.
          'Blijkbaar wel,' grinnik ik. 'Ik zie jullie zo bij de koetsen.' Ik gooi mijn tas over mijn schouders en blaas ze allemaal een kushandje voordat ik over iedereen heen spring en mij langs alle mensen heen richting de uitgang van de trein. Ik spring op het perron en kijk om mij heen. Al snel zie ik Caleb staan en vrolijk sprint ik zijn kant op. Zonder hem een waarschuwing te geven, spring ik bovenop hem. Mijn armen klem ik om zijn nek en mijn benen om zijn middel. Ik druk een kus op zijn wang en grinnik.
          'Mon escargot!' roep ik uit en ik kijk hem met een grote glimlach aan.


    “Il n’y a pas plus sourd que celui qui ne veut pas entendre.”


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Dorian "Dora" Arcelin Kasai


    18 • Year 6 • Pureblood • Slytherin • Keeper • Prefect • Hogsmeade Station • Fae

    Ik speel met het ingepakte cadeautje in mijn handen. Het is een lp van John Mayer die ik op de kop heb weten te tikken. Ik heb het op het moment ijskoud omdat ik hier al minstens een uur wacht. Hoewel ik dik ingepakt ben, heb ik de kou niet buiten weten te houden. Ik zucht zachtjes en een rookwolkje verlaat mijn mond. In mijn hand heb ik een sigaret. Het mij eigenlijk afgeraden - zelfs verboden - om te roken met de longaandoening die ik heb, maar op dit moment kan ik het echt niet laten. Ik ben er zojuist achter gekomen dat James' grootouders vermoord zijn door die van mij, wat betekent dat de school nog meer reden heeft om mij te haten. Ik ril en sluit mijn ogen voor een moment. Langzaam begin ik steeds verder in het zwarte gat te zakken waar ik ingezakt ben toen ik in de gevangenis zat. Dit gat lijkt echter nog dieper en nog zwarter. Ik heb er zelf ook aan meegewerkt om het te graven en ik voel mij zo enorm dom. Terwijl ik in gedachten ben merk ik amper dat de trein op dit moment aan komt, maar als ik het geluid van mensen hoor, kijk ik op. Ik zie hoe Caleb bijna besprongen wordt door het franse meisje en zucht opnieuw. Konden Fae en ik maar zo zijn. Ik voel mij zo schuldig over alles wat er gebeurt is, maar ik kan haar niet loslaten. Ik zie haar in de verte aankomen en ze steekt haar hand naar mij op. Ik slik als ik zie dat ze er niet goed uit ziet en kijk naar mijn voeten. Is dat mijn schuld? Ze komt dichterbij staan en ik durf niet eens naar haar op te kijken.
          'Hey..,' zegt ze. 'Daar ben ik dan..' Ik forceer mijzelf om haar aan te kijken en geef haar dan een ongemakkelijke knuffel. Bezorgd kijk ik haar aan en strijk heel voorzichtig over haar bleke wang. Ze heeft het heel erg goed weten te verbergen met make-up, maar ik kan een lichte tint van blauw nog onder haar ogen zien. Ik schud mijn hoofd en zet vervolgens een stap naar achter.
          'Hey... sorry,' fluister ik en ik alle gevoelens flitsen in mijn ogen; verdriet, angst, bezorgdheid en spijt. Ik ril nog steeds van de kou, maar negeer dat. Ik druk het cadeautje in haar handen en trek dan snel mijn jas uit om die om haar schouders te hangen. 'Kom, dan gaan we naar binnen. Hoe voel je je?' vraag ik als ik een hand voorzichtig om haar middel sla.


    "We've all got both light and dark inside us. What matters is the part we choose to act on. That's who we really are."


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    [face=times]



    Severus "Sev" Snape

    "Sneaking into the Ravenclaw common room..."


    Het was midden op de dag en ik lag op bed. Afgelopen nacht kon ik gewoon niet slapen en ik had geen idee waardoor dat kwam. Half slapend en kijkend naar mijn telefoon begon me langzaam te ergeren aan Maia. Het ging zelfs zo ver dat ik haar zelfs een bedreiging stuurde in een privébericht maar ze reageerde zo nonchalant dat ik mijn toverstok pakte en gefrustreerd er wat mee zat te drummen. Ik probeerde nog tot tien te tellen maar ik kwam nooit bij tien aan. Een smeulende geur bereikte mijn neus en het begon erg heet te worden aan mijn onderbeen. Mijn been stond in de fik! De muggle in mij begon gelijk te slaan om het vuur uit te krijgen.
    ”Godverdomme...” Mompelde ik terwijl ik nog steeds het vuur probeerde uit te slaan. Nadat ik eindelijk het vuur op mijn been uit had gekregen, ging ik eindelijk zitten op mijn bed en zag dat Pixie een berichtje had gestuurd of ik wilde komen om rustig te worden. Ja, ja, dat zal wel dacht ik bij mezelf. Ik zat echt bij haar onder de duim.

    Snel had ik mijn broek verwisseld voor een andere en deed mijn uniform aan. Ik hoopte dat de transfiguratie spreuk maar werkte. Ik wist dat er vele op andere afdelingen kwamen maar ik zou dan altijd de pech hebben en gesnapt worden. Onderweg kwam ik nog professor Slughorn tegen die vroeg naar mijn verslag.
    ”Komt eraan meneer! Bij de eerste les!” Het kwam er veel vrolijker uit dan mijn bedoeling was. Professor Slughorn trok een raar gezicht.
    ”Je neemt toch geen rare dingen in, Severus?” Ik schudde mijn hoofd en maakte aanstalten om verder te gaan.
    ”Hoe komt u daar nou weer bij? Fijne middag nog, professor!” Ik vervolgde mijn weg naar de Ravenclaw Common room en paste onderweg de transfiguratie spreuk toe op mijn kleding zodat ik maar een beetje op een Ravenclaw leek. Verbazend genoeg ging ik door als een Ravenclaw bij de ingang van de Common room en tot mijn geluk waren er geen leerlingen in de kamer. Zenuwachtig ging ik zitten en stuurde Pixie een apje dat ik er was want ik had absoluut geen idee waar haar slaapzaal was.


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Faelia 'Fae' Christina Brown


    17 • Year 6 • Muggleborn • Ravenclaw • Dorian


    Hoe voel ik me? Geen idee, eerlijk gezegd. Kut, als ik het lomp zou zeggen, maar ik weet niet of dat de juiste verwoording is. Misschien voel ik me ook wel gewoon prima, maar ik kan het niet peilen. Ik heb geen idee hoe ik me ga voelen als ik weer terug op Hogwarts ben. Misschien is het wel een opluchting, een oppepper voor mijn humeur, en misschien verpest het alles wel. We zullen het wel zien. "Ja, laten we maar naar binnen gaan. Ik bevries." Om mijn woorden kracht bij te zetten ril ik een beetje. Gelukkig warmt hij me nog een klein beetje op, doordat hij zijn arm om mijn middel geslagen heeft. Er is een duidelijke afstand te voelen, maar het doet me in ieder geval goed dat hij geen meter tussen ons in houdt als een soort veiligheidsmaatregel. Dat zouden veel jongens wel doen, denk ik zo, als hun vriendin bij hun flikte wat ik bij Dorian geflikt heb. Echter lijkt hij meer boos op zichzelf dan op mij, iets dat me.. verbaast? Dat is denk ik wel het goede woord, ja.
    "Jij hoeft geen sorry te zeggen..," mompel ik terwijl we lopen, zijn cadeau onder mijn arm geklemd. "Ik ben degene die...," ik kap mijn zin halverwege af. Ik wil het niet uitspreken. Misschien durf ik het wel niet uit te spreken, dat kan ook, maar het komt op hetzelfde neer.
    "Hoe dan ook... het spijt mij ook. En ik hoop dat we al deze rotzooi achter ons kunnen laten." Ik heb er de hele vakantie over na kunnen denken, en dat is wat ik wil. "En gewoon verder kunnen gaan met ons leven.. met onze relatie."


    everything you do is super fucking cute and I can't stand it


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Caleb Brody Hughes
    “Girl, you know I want your love, your love was handmade for somebody like me.”



    Ik wacht geduldig – nou ja eigenlijk niet heel geduldig – op Lana om naar buiten te komen. Om mezelf wat af te leiden kijk ik zo nu en dan wat om me heen en zie allerlei stelletjes die elkaar na twee weken weer zien, vriendinnen die druk babbelend elkaar op de hoogte brengen van nieuw roddels en vrienden die doen alsof ze elkaar niet hebben gemist. Kort werp ik een blik door het raam van de coupé waar Lana in zit. Nou, zat. Ik zie namelijk Mary, Lily, Nova, Chloe en... Geen Lana. Fronsend kijk ik nog een tweede keer, maar nee, geen spoor van de française te bekennen.
    Plotseling voel ik ongeveer minstens zestig kilo aan extra gewicht dat zich op mij stort – gelukkig weet ik me schrap te zetten en de persoon op te vangen. Veel zie ik in eerste instantie niet, gezien een gordijn van lange bruine lokken mijn zicht blokkeert. Het is dus in ieder geval een meisje – of een jongen met hele lange haren – maar daar hoop ik niet op. Sowieso heb ik wel een sterk vermoeden wie het meisje is dat ik nu vast heb. Als ik een stel zachte lippen op mijn wang voel en ze begint te praten weet ik het wel zeker.
          ‘Mon escargot!’ Lana kijkt me met een stralende glimlach aan waardoor ik ook moet glimlachen en ik grinnik zachtjes terwijl ik ook een kus op haar wang druk.
          ‘Princess!’ zeg ik even enthousiast en doe geen moeite om haar weer neer te zetten op de grond. ‘Ik heb je gemist.’ Ik blijf als een idioot glimlachen en denk stiekem aan de date die ik gepland heb staan. Helaas moet ik Scarletts feestje er dan bij in laten schieten, iets waar ze niet heel blij mee was toen ik het haar vertelde, maar goed. ‘Hoeveel heb jij gegeten zeg?’ vraag ik plagend en doe alsof ze heel zwaar is.



    18 • Year 6 • Pureblood • Slytherin • Chaser • Platform, princess Lana


    I just caught the wave in your eyes


    yu had ff een stalking Finn Harries on tumblr momentje
    Jason Axel O'Donnell
    “It seemed perfect: the concept – free from any regret, another couple based on teen sex.”



    Het had even geduurd voordat Blake in slaap was gevallen, maar uiteindelijk leek ze dromenland nogal diep ingetrokken te zijn. Vandaar dat ik zo subtiel mogelijk was opgestaan om te gaan douchen – want voor mijn gevoel stonk ik als een otter.
    Zodoende sta ik rustig onder de douche, genietend van de warmte van het water als ik wat geluiden hoor. Fronsend spits ik mijn oren en sta ik stil. Ik hoor voor een paar tellen niets en wil weer verder gaan met douchen, als ik weer wat hoor – harder dit keer. Deze keer twijfel ik er ook niet of mijn oren me in de maling nemen, Blake roept mijn naam. Alsof de Dood me op de hielen zit droog ik me af en trek snel een onderbroek aan terwijl ik Blake een appje stuur. Misschien een beetje stom op elkaar te appen terwijl er enkel een deur tussen zit, maar alles had even haast. Terwijl ik nog mijn haren aan het afdrogen ben kom ik mijn kamer weer binnenstormen.
          ‘Blake?’ zeg ik bezorgd en mijn ogen zoeken die van haar. ‘Alles okay?’ Ik gooi de handdoek in een hoekje van de dorm en trek snel een broek en shirt aan. ‘Wat is er?’ Ik loop naar haar toe en kom naast haar op mijn bed zitten. Het valt me op dat ze onder het zweet zit – angstzweet? ‘Nachtmerrie?’ vraag ik zachtjes en pak haar hand vast. Ik ben al een tijd bekend met haar nachtmerries, maar nooit had ik geweten waar ze eigenlijk over gingen. Nu heb ik wel een vermoeden.



    18 • Year 6 • Halfblood • Hufflepuff • Captain • Keeper • Dorm, Blake
    Blase anthem I || Blase anthem II

    [ bericht aangepast op 18 jan 2017 - 22:21 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Blake Sophia Haynes
    Maybe I’m just a kid in love, oh baby, it’d be cool if it was the two of us. But I don’t ever wanna grow up, 'cause I got it all.


    "Het gaat..," mompel ik. Mijn stem klinkt wat hees, waarschijnlijk van al het schreeuwen dat ik in mijn slaap heb gedaan. "Het gaat."
    Ik ga recht op zitten, terwijl ik nog steeds zijn hand vasthoud. Voorzichtig druk ik een kusje op zijn lippen en daarna op zijn wang.
    "Je bent alweer aangekleed...," merk ik grappend op, een teleurgestelde ondertoon in mijn stem. "Balen.."
    Zo lang mogelijk genietend van de warmte van de deken probeer ik toch het bed uit te komen, en er ontstaat meteen kippenvel op mijn huid als zijn lekker warme dekens van me af vallen. Ik buig me over mijn koffer, die op de grond staat. Ik moet toch iets leuks aan, vanavond, en ik heb niet heel veel zin om nu nog naar mijn kamer te gaan om te kijken of ik daar toevallig iets in de kast heb hangen. Ik hoef toch niet echt meer moeite te doen om er aantrekkelijk uit te zien, aangezien ik niemand meer hoef te versieren. De enige persoon wiens aandacht ik wil, op die manier, is al in deze kamer. En die kijkt echt niet op van een stukje stof meer of minder. "Ik ga nog een keer douchen..," ik trek een vies gezicht en lach zachtjes. "Blijf hier. Zo terug. Vijf minuten."
          Vluchtig draai ik de kraan open, wacht heel even tot de temperatuur acceptabel is, stap uit mijn ondergoed, trek het shirt over mijn hoofd en stap onder de stralen. Het gaat er nu alleen maar even om dat dat angstzweet van me afgespoeld is. Schoon was ik al, soort van. Mijn haren worden ook nat, dat is niet te voorkomen, dus haal ik er snel wat shampoo doorheen en zodra dat uitgespoeld is draai ik de kraan uit. Vijf minuten, tien maximaal.
    Met een handdoek om mijn lichaam gebonden en mijn haren nat om mijn gezicht stap ik weer Jase's slaapkamer in. De klok geeft aan dat ik toch al een kwartier onder de douche heb gestaan. Oeps. "Iets meer dan vijf minuten.."
    Ik rijk in mijn koffer, trek er een onderbroek uit, en trek het ding aan - terwijl ik mijn handdoek nog om heb. Pas dan besef ik hoe stom ik aan het doen ben, Jase is mijn vriendje en ik ben alles behalve preuts. Zachtjes lachend laat ik dan ook mijn handdoek op de grond vallen en ga ik op mijn gemak op zoek naar een geschikt jurkje.



    18 • Year 6 • Pureblood • Ssssslytherin • Jase's kamer • Prefect •

    [ bericht aangepast op 18 jan 2017 - 22:20 ]


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted


    yu had ff een stalking Finn Harries on tumblr momentje
    Jason Axel O'Donnell
    “It seemed perfect: the concept – free from any regret, another couple based on teen sex.”



    Blake had het over vijf minuten, maar mijn mentale klok vermoed dat die al minstens twee keer om zijn. De wekker op mijn nachtkastje bevestigt dat zodra ik er een blik op werp – ze staat er nu al een kwartier onder. Net op dat moment gaat de deur open en komt Blake naar buiten stappen.
          ‘Iets meer dan vijf minuten...’
          ‘Close enough... Maar drie keer zo lang,’ zeg ik droogjes en moet zachtjes lachen. Een tikkeltje verbaasd kijk ik toe hoe Blake allerlei acrobatische bewegingen maakt om een onderbroek aan te trekken. Ik wil net zeggen dat ze die handdoek heus kan laten zitten – ik bedoel, nothing I haven't seen before – maar ze lijkt zelf al te realiseren dat haar lichaam bedekken vrij overbodig is. Of misschien toch niet.
    Ik voel me net een jochie van twaalf, zodra Blake haar handdoek op de grond laat vallen en halfnaakt in mijn kamer staat. Ik probeer niet te staren – maar doe het toch. Get your shit together. Ik sta op en loop zo gewoon mogelijk naar haar toe. ‘Wat zoek je?’ Ik kijk in haar koffer en zie een hele berg kleren. Oh god kleren, daar heb ik dus echt geen verstand van, van decorum evenmin. Ik heb vaak genoeg mijn t-shirt – per ongeluk – binnenstebuiten gedragen of andersom. ‘Misschien kan ik helpen iets uit te zoeken? Ik ben misschien geen expert maar ik wil je heus wel advies of zo geven?’ Als ze nu slim is wijst ze mijn aanbod af want mijn advies staat zo goed als gelijk aan nutteloos.



    18 • Year 6 • Halfblood • Hufflepuff • Captain • Keeper • Dorm, Blake
    Blase anthem I || Blase anthem II


    I just caught the wave in your eyes