• I solemnly swear that I am up to no good.


    A MODERN MARAUDERS CHRISTMAS CAROL
    Same school, same story, same characters, different time; a Modern Marauders Story.

    Het is kerstmis, december 2014, de vier vrienden - James, Sirius, Remus en Peter - blijven deze kerst op Hogwarts om samen met de andere Gryffindors kerst te vieren. Hogwarts is echter verandert; er zijn geen uilen en geen perkamentrollen, alles gaat nu via het internet. In dit RPG kan je uit vinden hoe het zou zijn als de Marauders nu geleefd zouden hebben!

    Dit is een doorstart van het RPG Modern Marauders, we doen dit zodat het ook voor andere makkelijker is om mee te doen.

    Inspiratie


    R O L L E N VOL
    [Dit mogen zowel bestaande als zelf bedachte rollen zijn.]
    GRYFFINDOR
    Sirius Orion Black • Ben Barnes || Pickett [1.1]
    Remus John Lupin • Andrew Garfield || WillNotLearn [1.8]
    Peter Pettigrew • Evan Peters || Pickett
    James Potter • Aaron Johnson || Dougal [1.9]
    Frank Longbottom • Thomas Brodie-Sangster || obscurial [1.2]
    Mary MacDonald • Lily Collins || Amatis
    Lily Evans • Karen Gillan || Mignon [1.5]
    Maia Raegan von Leirko • Amelia Zadro || Marlow [1.7]
    Kathelaine Avierella Savore • Zoey Deutch || Pickett [1.10]
    Mary Elizabeth MacDonald • Lily Collins || Nomophobe [1.10]
    Marlene McKinnon • Emilia Clarke || Marlow [?]
    Gwendolyn Caroline Martch • Sophie Turner || Roms [1.7]

    SLYTHERIN
    Severus Snape • Louis Garrel || Blitzen [1.4]
    Regulus Arcturus Black • Ezra Miller || calice [1.9]
    Dorian Arcelin Kasai • Xavier Dolan || Pickett [1.1]
    Caleb Brody Hughes • Mikkel Jensen || Nomophobe [1.2]
    Celebran Serpen von Leirko • Lucky Blue Smith || Pickett [1.6]
    Blake Sophia Haynes • Monica Ollander || Valtersen [1.3]
    Scarlett Rose River • Diana Agron || Skaikru [1.1]
    Franciszka Malia Rogers • Ashi Ross || PeterMaximoff [1.2]
    Adalae Cresenta Romanova • Nina Dobrev || Quake [1.3]

    RAVENCLAW
    Cedric James Carrow • Colton Haynes || Skaikru [1.1]
    Axel James Sutherland • Paul Craddock || Marlow [1.3]
    Jonathan Clermont • ? || obscurial [1.9]
    Lajila Vinaya Lancaster • Magdalena Zalejska || Nomophobe [1.2]
    Faelia Christina Brown • Emily Bador || Valtersen [1.3]
    Primrose Matilda York • Emeraude Toubia || PeterMaximoff [1.2]

    HUFFLEPUFF
    Luke Nathan MacNamara • Michael Clifford || PeterMaximoff [1.2]
    Jason Axel O'Donnell • Diego Barrueco || Nomophobe [1.2]
    Ollie Gabriel Reid • Hugh Vidler || Valtersen [1.3]
    Chloe Maliette Porter • Scarlett Leithold || obscurial [1.2]
    Nova Tamzin Archer • Katherine Mcnamara || Dougal [1.9]
    Rozanua Maut Liluye • Ashley Moore || Pickett [1.10]


    Leraren
    Reginald Green - Defense Against the Dark Arts
    Horace Slughorn - Potions
    Balthazar Ansem Claerkson - Ancient Runes
    William Xavier Herberry - Herbology
    Minerva McGonagall - Transfiguration/Gryffindor Head
    Sybill Patricia Trelawney - Divination
    Alix Rose Thomas - Charms
    Nola Evangeline Bordelon - Astronomy
    Catharina Julia Bell - Alchemy


    Prefects
    Twee Prefects (meisje en jongen) van elke afdeling

    GRYFFINDOR
    Remus John Lupin • WillNotLearn
    Lily Evans • Mignon

    SLYTHERIN
    Dorian Arcelin Kasai • Lizor
    Blake Sophia Haynes • Bigsleep

    RAVENCLAW

    Lajila Vinaya Lancaster • IncroyabIe

    HUFFLEPUFF
    Max Adrian Sanderson • SiriuslyBlack
    Freya Brennan • WillNotLearn


    Quidditch Team
    GRYFFINDOR
    Keeper
    Gwendolyn Caroline Martch • Roms
    Chasers
    James Potter • ? || Captain
    Kathelaine Avierella Savore • Lizor

    Beaters
    Sirius Orion Black • Lizor
    Maia Raegan von Leirko • Adephagia
    Seeker
    Mary MacDonald • Amatis

    SLYTHERIN
    Keeper
    Dorian Arcelin Kasai • Lizor
    Chasers
    Scarlett Rose River • Frenchcore
    Ailis Juliet Sutherland • Adephagia
    Caleb Brody Hughes • Mulisch
    Beaters
    Celebran Serpen von Leirko • Lizor
    Alexis Pascal Rutherford • Mulisch
    Seeker
    Regulus Arcturus Black • ? || Captain

    RAVENCLAW
    Keeper
    Unknown
    Chasers
    Cedric James Carrow • Frenchcore || Captain
    Harper Coralie Lukasiak • Dumbledore

    Beaters
    Lajila Vinaya Lancaster • Mulisch
    Primrose Matilda York • AlecLightwood
    Seeker
    Wiktoria Harmion • Polovina

    HUFFLEPUFF
    Keeper
    Jason Axel O'Donnell • Mulisch || Captain
    Chasers
    Ashley Joseph Diggory • calice
    Unknown
    Unknown
    Beaters
    Unknown
    Elise Anna Matthews • Saiph
    Seeker
    Chloe Maliette Porter • Millard


    S O C I A L M E D I A
    Twitter [Tag: #ModernMaraudersQ]
    Sirius Black - @SexySirius
    Dorian Kasai - @DorianKasai
    Cedric James Carrow - @CedCarrow
    Scarlett Rose River - @ScarlettxRiver
    Lajila Lancaster - @TheycallmeJil
    Jason O'Donnell @JaseODonnell
    Caleb Brody Hughes - @CalHghs
    Frankie Rogers - @FrankieMalia
    Luke Nathan MacNamara - @DraoiIldaite]
    Pixie York - @PixieMYork
    Chloe Porter - @ChloeMal_
    Frank Longbottom - @franktastic_af
    Adalae Cresenta Romanova - @adaromanov
    Axel James Sutherland - @SutherlandAxel
    Ailis Sutherland - @Ailydaily
    Blake Sophia Haynes - BlakeSHaynes
    Faelia Christina Brown - @Faeliafairy
    Ollie Gabriel Reid - @ollietoremember
    Gossip Girl - @GoGiHogwarts
    Harper Coralie Lukasiak - @LukasiakHarper
    Severus Snape - @PrinceHalfB
    Lily Evans - @_LilsEvans
    Emily Lucy Matthews - @emilylucy17
    Celebran von Leirko - @SvonLeirko
    Alice Prewett - @PrewettAlice
    Alexis Pascal Rutherford - @AlexisPascalR
    Gwendolyn Caroline Martch - @SexyGwency
    Kathelaine Savore - @_LanaaBanana
    Mavi Fallyn Rogers - @MavixAwesome
    Daniël Cillin Rogers - WildDanny26
    Max Adrian Sanderson - @hufflepuffmax
    Caspian Foxx Zachariah @Caspian_f
    Maia von Leirko - @MaiaRaegan
    James Potter - @JamesProngs24
    Peter Pettigrew - PeterPettigrew8
    Marlene McKinnon - Marley_McKinnon
    Regulus Black - @Regulus_Black61
    Mary Macdonald - @Mac_Marry11
    Remus Lupin - @LupinRemus1
    Freya Brennan - @HufflepuffFreya
    Dove Sparrow @DoveSparrow
    Avon Snyder @AvondSnyder

    Snapchat
    Sirius Black - wholetthedogout
    Dorian Kasai - GetOut
    Cedric James Carrow - CedricRavenclaw
    Scarlett Rose River - ScarlettxRiver
    Lajila Lancaster- jil_lvl
    Jason O'Donell - JaseODonnell
    Caleb Brody Hughes - Calpal_
    Frankie Rogers - FrankieMalia
    Luke Nathan MacNamara - DraoiIldaite
    Pixie York - PixieMYork
    Chloe Porter - chloecat
    Frank Longbottom - franktastic
    Adalae Romanova - Adalae_cr
    Axel James Sutherland - ?
    Ailis Sutherland - Ailydaily
    Blake Sophia Haynes - blakedelreyy
    Faelia Christina Brown - faelia182
    Severus Snape - sev
    Lily Evans - MsEvans
    Celebran von Leirko - CvonLeirko
    Alexis Pascal Rutherford - IProbablyHateU
    Gwendolyn Caroline Martch - SexyGwency
    Kathelaine Savore - LanaBanana
    Max Adrian Sanderson - huffle_max
    Maia von Leirko - MRaegan
    Emily Matthews - Emiloveyou
    James Potter - DeerJames
    Peter Pettigrew - PeterPettigrew_
    Mary Macdonald - marryme
    Remus Lupin - RemusLupin
    Freya Brennan - FreyaHufflepuf
    Dove Sparrow - LovelyDovey
    Avon Snyder - AttractiveAvon


    T O P I C S


    R E G E L S
    - Reserveringen blijven vier dagen staan.
    - Er is geen maximaal aan personage's, maar minstens één jongen.
    - Alleen ik maak topics aan.
    - Personages zitten allemaal in hun zesde leerjaar.
    - Posts van minimaal 300 woorden.
    - Geen ruzie behalve in de RPG zelf.
    - Of topic in het speeltopic graag tussen haakjes of in het praattopic.
    - Houd de afdeling en geslachten gelijk.
    - 16+ is toegestaan.
    - Zonder toestemming mag je de personage's van anderen niet besturen.
    - Leraren worden bestuurd door iedereen.
    - Als je twee weken niet meer reageert, stuur ik je een bericht, als je in de twee weken daarna nog niet reageert, vervalt je rol, tenzij je een geldige reden hebt.
    - Denk heel goed na voordat je meedoet. Ik steek hier veel tijd in en het is ook niet leuk voor andere als je niet meer reageert.


    S T A R T E R S

    Monday, December 22nd — Christmas Holiday

    Het is maandag ochtend, buiten is alles bedekt met een dikke laag sneeuw, een goed begin van de kerstvakantie. Enkele leerlingen zijn afgelopen vrijdag al gelijk naar huis gegaan om kerst te vieren met hun ouders, de meeste leerlingen gaan na “The Christmas Dance” op kerstavond naar huis en de rest blijft de hele vakantie op school. Happy holidays! Don’t forget; happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    Gelieve de volledige naam van je personage, de afdeling, speciale posities, de locatie van je personage en de personen die bij hen zijn vermelden. Dit om inspringen voor iedereen makkelijker te maken.

    Wednesday, December 24th — Christmas Dance

    Nog steeds ligt er buiten een dikke laag sneeuw. Het is de avond van het kerstbal en iedereen maakt zich klaar om richting The Great Hall te gaan. De meeste leerlingen gaan na “The Christmas Dance” naar huis en de rest blijft de hele vakantie op school. Happy holidays!

    Gelieve de volledige naam van je personage, de afdeling, speciale posities, de locatie van je personage en de personen die bij hen zijn vermelden. Dit om inspringen voor iedereen makkelijker te maken.

    Sunday, January 4th — Last day of the break

    Het einde van de kerstvakantie is aangebroken, kerstmis is voorbij en het nieuwe jaar is ingeluid. Morgen begint de school weer en om elf uur vertrekt de Hogwarts Express vanaf Kings' Cross om diegene die tijdens de kerst naar huis gegaan zijn weer terug naar school te brengen. Geniet van je laatste dag vakantie en zorg er vooral voor dat je al je huiswerk bijgewerkt hebt, want morgen moet iedereen weer meteen aan de slag! ❄️

    Gelieve de volledige naam van je personage, de afdeling, speciale posities, de locatie van je personage en de personen die bij hen zijn vermelden. Dit om inspringen voor iedereen makkelijker te maken.
    Mischief Managed.



    [ bericht aangepast op 16 feb 2017 - 23:27 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lily Evans

    16 • Year 6 • Muggleborn • Gryffindor • Prefect • Hogwarts Express • Nova, Lana, Chloe, Gwen, Mary & Marlene


    "Een soort van geslapen?" echode ik en ik kon het niet laten om een klein lachje rond mijn lippen te laten komen. "Dat klinkt... gezellig," liet ik subtiel vallen en mijn grijns werd enkel en alleen nog maar groter toen ik zag hoe Lana's wangen een rode tint kregen. Nova leek hetzelfde te denken als ik en ik wierp haar zijdelings een veelbetekenende blik toe.
    "Het wordt vast wel iets," besloot ik optimistisch op Lana's. "Ik bedoel... als hij jou laat lopen dan is hij gek."
    Ik was enigszins teleurgesteld om te horen dat Nova niet heel veel meer liefde had gekregen dan de weinig jaloersmakende lebbers van haar jongere familieleden. "Een jaar alweer," verzuchtte ik. "Het wordt tijd om daar verandering in te brengen." Niet dat ik daar veel over kon zeggen, want de pot verweet de ketel, maar ik kon altijd op mijn vriendinnen vertrouwen om dat niet te laten gebeuren. Hoe graag ik het ook had gewild, het onderwerp 'James Potter' bleef niet onbesproken.
    "Het is geen date," verbeterde ik Lana snel. "Het is gewoon..." Oh Merlins, ik kon voelen hoe het dit keer mijn eigen wangen waren die rood kleurden. "Hij beloofde om me met rust te laten als ik hem één kans gaf, dus dat is wat het is. Een kans." Ik beet op mijn onderlip, hopend dat ik niet te ver uit hoefde te weiden over de mate waarin ik ook daadwerkelijk van plan was om hem die kans te geven. "Het is niets, heus."
    Een binnenkomende Chloe was een godengeschenk en ik glimlachte naar haar, terwijl ik opschoof zodat ook zij kon zitten. "Ik kan niet wachten om weer op Hogwarts te zijn," verzuchtte ik, als antwoord op haar vraag en tevens als opluchting dat het onderwerp subtiel veranderd was. Ik wilde juist op Lana's vraag antwoorden, die of Marlene en Mary op Hogwarts waren gebleven, toen Gwen binnenkwam. Ik begroette haar en streek een uitstekende pluk van haar haren glad.
    "Ontwaakt uit je winterslaap?" vroeg ik haar met een onderdrukte grinnik, waarna de deur van de coupé wederom opengeschoven werd. Achter elkaar kwamen Marlene, praatgraag als altijd, en Mary, degene die me al flink had uitgehoord over mijn 'date' met James, binnen. Uiteraard allebei met dezelfde vraag. Ik lachte stilletjes. We hadden echt beter kunnen wachten met het spuien van al onze roddels totdat de hele clique compleet was.


    She's imperfect but she tries

    Kathelaine "Lana" Avierella Savore


    16 • Year 6 • Mudblood • Gryffindor • Chaser • Hogwarts Express • Lily, Lana, Nova, Chloe, Gwen, Marlene, Mary. • Outfit

    Terwijl we Lily overhoren over James komt Chloe binnen gestapt. Ik glimlach en begroet haar.
          'Hey' zegt ze en ze laat haar zwaar uitziende koffers vallen. 'Niet normaal man, die drukte. Ik ben blij dat ik jullie gevonden heb. Hoe gaat het met jullie? Hebben jullie er een beetje zin in?'
          'Iek ben vooral moe, maar iek 'eb in ieder geval wel zin in de rest van 'et jaar,' zeg ik enthousiast. Nadat Chloe binnen gekomen is komt ineens iedereen binnen. Eerst Gwendolyn, dan Marlene en dan Mary. Ik begroet ze allemaal net zo enthousiast als Chloe, maar kan het niet helpen om afgeleid te raken door mijn telefoon zo nu en dan waar Caleb mij compleet spamt met berichtjes. Iedereen stelt dezelfde vraag: "Hoe was je vakantie? Hoe gaat het? Zijn er nog nieuwe roddels?" Ik ben blij dat alle aandacht even op Lily gericht is over James en niet op mij zodat ik de tijd heb om te beantwoorden op alle berichtjes. Uiteindelijk kijk ik op als iedereen zit.
          'Nou, laat iek maar beginnen?' lach ik. 'Met mij gaat 'et goed, iek heb niks nieuws te vertellen behalve dat iek de meest charmante jongen uit 'et jaar date... denk iek?' Ik lach en mijn wangen worden rood. 'En dat was 'et. Volgende,' zeg ik snel. Ik verberg mij achter mijn telefoon en negeer het feit dat ik in een paar seconden in een tomaat verandert ben. Ik leun tegen het raam aan waar de landschappen aan ons voorbij vliegen en speel met mijn telefoon. Er staat een glimlach op mijn gezicht, maar niet alleen omdat Caleb mij straks op staat te wachten, maar ook omdat ik in deze groep meiden zit. Het lijkt alsof ik mijn plek al heb weten te bemachtigen en dat zorgt ervoor dat ik mij een stuk minder alleen heb gevoeld dan de afgelopen weken. Alles lijkt de goede kant op te gaan.


    “Il n’y a pas plus sourd que celui qui ne veut pas entendre.”


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Celebran "Celeb" Serpen von Leirko


    17• Year 6 • Pureblood • Slytherin • Beater • Quidditch Pitch • Adalae

    'Ik wil met heel mijn hart mijn vader vermoorden, nu,' zegt ze zodra ik weer op de grond land. Ik kijk haar aan en trek een wenkbrauw omhoog. Oké. 'En dat ben ik ook van plan.' Ik knik en plof dan neer. Ik neem een groot stuk taart en leun tegen de rugleuning terwijl ik het eten naar binnen werk. Ik zucht diep en leg mijn bezem op de grond.
          'Dan doe je dat toch?' vraag ik onverschillig. Ik kijk haar aan en haal mijn schouders op. 'Niemand houdt je tegen.' Ik lik mijn vingers af en pak een nieuw stuk taart. 'Goede taart hoor,' zeg ik. Ik snap dat ze graag haar woede wil uiten, maar ik heb genoeg andere dingen aan mijn hoofd dan haar familie kwalen. Daarnaast heb ik vrij weinig zin om mij te bemoeien in de drama van iemand anders. Dat heb ik nooit gedaan en dat ga ik ook nooit doen. Dat ik zojuist symptomen getoond heb van dat ik gevoelens heb, betekent niet dat ik die ook echt heb. Ik haal een hand door mijn haar en sluit mijn ogen even. Een diepe zucht verlaat mijn mond en mijn borst gaat nog steeds snel heen en weer van de inspanning. Nog even rust en dan ga ik weer opnieuw de lucht in. Het voelt zo goed om weg te zijn van de grond, maar deze taart is ook heel wat.
          'Dus, wat denk jij van Hem?' vraag ik. 'Ben je het eens met zijn plannen of ben je te pussy om je bij hem aan te sluiten?' vraag ik na een tijdje op zo'n terloopse manier alsof ik naar het weer vraag. Mijn wijsvinger glijdt over mijn onderarm en een grimas verschijnt op mijn gezicht als ik denk aan de opdracht die ik zal moeten uitvoeren voor Hem.


    "I had fun in hell, can I come home now?"


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    ADALAE CRESCENTA ROMANOVA
    17 • Pureblood • Year 6 • Slytherin • Quidditch field • Celebran

    '''Dan doe je dat toch?'' Ik hum even en haal mijn schouders op. ''Niemand houdt je tegen.'' Ik lach kort en prik in mijn stuk taart met mijn vork. ''Goede taart hoor,'' Ik laat hem een kleine glimlach zien en zucht diep.
          ''Het bakken zit in de familie.'' mompel ik zacht en eet mijn laatste stuk op. Tevreden kijk ik naar de lucht en ga op de grond liggen. Een zacht briesje vliegt tegen mijn gezicht aan, waardoor ik mijn ogen even sluit en mijn armen naar achteren vouw op mijn hoofd, zodat ik toch een soort van steun heb voor mijn hoofd. Ik denk kort terug aan de momenten wanneer mijn moeder dezelfde taart voor me maakte, meestal op speciale gelegenheden of ze vond er altijd een excuus voor. God, ik mis haar zo erg.
          ''Dus, wat denk jij van Hem?'' met die vraag haalt Celeb me uit mijn gedachten. ''Ben je het eens met zijn plannen of ben je te pussy om je bij hem aan te sluiten?'' Ik doe mijn ogen open en kijk hem verontwaardigd aan, waarna ik kort mijn ogen rol en mijn ogen weer sluit. Ik voel om me heen voor de brief en mijn toverstok, stop de brief alweer in mijn broekzak en houd mijn toverstok in mijn hand.
          ''Ik ben met Hem opgegroeid,'' zeg ik, met de nadruk op 'Hem'. ''Nou ja, niet zo zeer als jij denk ik. Maar mijn familie denkt wel dat hij.. Superieur is. Je weet wel. Ik heb in die brief gelezen dat ze zich bij Hem hebben aangesloten en om eerlijk te zijn weet ik niet waar ik sta.'' lach ik. ''Het is namelijk niet dat ik me niet aan wil sluiten, snap je?''


    'It's called dignity. Have some. It's free.''


    I don't want you to die, I want you to suffer.


    Primrose 'Pixie' Matilda York
    Ravenclaw || Christmas was fun, I'm not ready for a new year || Dorian
    Dorian zou zijn meisje van de trein halen, een slim plan als je het mij vroeg, want dan konden ze het direct uitpraten en had hij misschien een date voor het feestje vanavond. Nu ik dacht aan het feestje, vroeg ik hem er ook naar. Misschien was hij niet zo'n feestbeest, al was dat niet wat ik uit verhalen van hem kende. Zijn woorden waren dan wel te verwachten, al waren ze wat grof. Ik nam een slok thee om te bedenken wat te zeggen, maar voor ik dat kon doen kwam hij met een aanvulling. Ik grinnikte zacht en nam nog een slokje thee. "En zelfs als het wel zo erg is, maar het niet uit, toch? Iedereen is soms toe aan een avond zonder drama. Om eerlijk te zijn ben ik er ook echt aan toe. Er is echt te veel drama op school." Ik zuchtte en keek nog even naar de krant. Er gebeurde te veel en het was gewoon vermoeiend. Ik wilde gezellig tijd doorbrengen met mijn vrienden, drinken, dansen, en misschien wel een zoen of twee. Ik had er zeker zin in en dat Sev kwam maakte het net een beetje beter. We hadden niets, ik hoefde niets, maar het was een goede avond geweest en hij leek een van de weinige jongens met wie je drama-loos het bed in kon duiken. Geen jaloerse meisjes of geheime vriendjes die hij er op nahield. Niet voor zover ik wist in elk geval en als hij gay was, dan was hij wel een goede sekspartner voor een meisje. Ik schonk mijn mok nog een keer vol en dronk direct de mok weer half leeg. "Ik ga me omkleden." Ik dronk de rest van mijn thee op, waarna ik opstond en nog even vriendelijk door zijn haren woelde. "Succes met je meisje. Ik weet zeker dat het goed komt." Daarmee verliet ik de jongen om naar de Ravenclaw Common Room te gaan. Daar verdween ik al snel naar mijn kamer, waar ik toch wat charmantere kleding aantrok. Het was een vrolijk jurkje met lange mouwen, waaronder ik een legging aantrok en een set hakken. Ik liep altijd op hakken, dus dit was voor mij ook erg normaal. Ik borstelde mijn haren uit en deed mijn lenzen in. Zo was ik weer klaar voor vandaag, en vanavond zou ik wel wat anders aantrekken, als dat nodig was. Nu liep ik terug naar de Great Hall voor nog een kop thee.


    Bowties were never Cooler

    JONATHAN "JONA" CLERMONT
    don't be so stupid

          Scarlett nam al snel het voortouw over en besloot zelf dat we naar haar kamer gaan na het eerst aan mij te vragen. Ik volgde alhoewel ik ook niet echt een keuze had. De wandeling naar haar kamer leek aan de ene kant heel lang, maar aan de andere kant waren we er al snel. Ik plante herhaaldelijk kusje in haar haar terwijl we de Slytherin dorm in liepen. Vanuit mijn ooghoek herkende ik mensen die ik naar ons zag kijken, maar ik trok me er niets van aan en liet me meetrekken naar het moment waar ik nu zo lang op had gewacht. Niet dat ik Scarlett alleen hiervoor wilde, nee hoor, maar het lijkt me duidelijk en nogal duidelijk dat het voor ieder persoon dat al langer dan een aantal maanden van een persoon gedroomd heeft, niet enkel verlangt naar een paar kusjes en lieve woorden.
    Aangekomen in haar kamer, gaf ze me een zacht duwtje waaruit ik afleidde dat ze me op het bed wilde en alhoewel ik geen persoon ben dat altijd zomaar naar anderen luistert en doen wat zij willen, deed ik het deze keer, niet erg verbazingwekkend, wel. Ik zat een aantal seconden op haar bed, waar ik haar een aantal dagen geleden nog had ontmoet als vrienden, toen Scarlett zichzelf op me plaatste en aan mijn beide zijkanten een been plaatste. Ze gaf aan te kunnen beginnen en alhoewel het ergens voelde alsof dit wel heel snel ging, was dit gevoel maar een miniscule bijzaak en liet ik het gaan. Ik liet mijn handen naar haar boven lichaam gaan en trok haar shirt omhoog. In dezelfde beweging plaatste ik mijn lippen op de haren om haar opnieuw te zoenen.

    waaaah moet m ff posten maar eh


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Celebran "Celeb" Serpen von Leirko


    17• Year 6 • Pureblood • Slytherin • Beater • Quidditch Pitch • Adalae

    'Ik ben met Hem opgegroeid,' zegt ze en ik stoot een sarcastisch lachje uit. 'Nou ja, niet zo zeer als jij denk ik. Maar mijn familie denkt wel dat hij.. Superieur is. Je weet wel. Ik heb in die brief gelezen dat ze zich bij Hem hebben aangesloten en om eerlijk te zijn weet ik niet waar ik sta,' lacht ze. Ik kijk haar aan en een nare uitdrukking verschijnt op mijn gezicht. Denk ze dat dit allemaal een grapje is. 'Het is namelijk niet dat ik me niet aan wil sluiten, snap je?'
          'Ah, dus jij denkt "ik wacht het nog wel even af en dan zie ik wel waar ik mijn aansluit"?' zeg ik bitter. 'Natuurlijk, dat is makkelijk praten. Je kiest gewoon welke kant je het beste uitpakt. Je bent slap. Net zo slap als Maia.' Ik schud mijn hoofd en kom overeind waardoor de rest van de taart op de grond valt. Ik kijk haar aan en sla mijn armen over elkaar. Ik toren minstens twee koppen boven haar uit en ergens hoop ik dat ze geïntimideerd is. 'Het is allemaal niet zo makkelijk als je denkt. Je kan niet zomaar op zijn deur kloppen en zeggen "meneer, mag ik alstublieft een Death Eater worden"? Je moet het verdienen. Net zoals ik gedaan heb.' Ik trek mijn mouw omhoog en duw het teken op mijn pols bijna in haar gezicht. Ik grijns haar aan en wacht tot de shock zich over haar gezicht verspreidt. Het is een ander ding om te zeggen dat je hem oké vindt, dan je bij hem aansluiten. Het feit dat ik in zijn inner cirkel zit, is niet niks. 'Maar goed, daar begrijp jij natuurlijk niks van, want het enige wat jij kan doen is taarten bakken,' zeg ik honend. Ik rol mijn mouw weer naar beneden en draai mij om om mijn bezem te pakken.


    "I had fun in hell, can I come home now?"


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Dorian "Dora" Arcelin Kasai


    18 • Year 6 • Pureblood • Slytherin • Keeper • Prefect • The Great Hall • Alone

    'En zelfs als het wel zo erg is, maar het niet uit, toch? Iedereen is soms toe aan een avond zonder drama. Om eerlijk te zijn ben ik er ook echt aan toe. Er is echt te veel drama op school.' Ik zucht en knik dan. 'Ik ga me omkleden.' Ze drinkt haar mok leeg en woelt dan door mijn haren. Ik bloos en lach. 'Succes met je meisje. Ik weet zeker dat het goed komt.' Ik zwaai kort naar haar.
          'Ik zie je vanavond wel,' zeg ik tegen haar en ik glimlach. Ik eet mijn bord half leeg voordat ik weer op sta en haar volg uit de Great Hall. Ik loop naar beneden richting de kelder en terug naar de Common Room. Ik zorg ervoor dat ik iedereen ontwijk en haal mijn warmste robes, mijn sjaal, mijn muts en mijn handschoenen. Ik kijk even in de spiegel als ik compleet ingepakt ben. Ik zie er echt uit als een wrak. Ik zucht en draai mij weg van de spiegel. Ik loop weer naar beneden, de Common Room door en de trappen omhoog richting de Entrance Hall. Hoewel het al veel te vroeg is, begin ik toch al richting Hogsmeade te lopen. Het is wel eventjes lopen, maar ik heb geen zin meer om binnen te zitten. Ik neem een flinke omweg om het meer heen zodat ik de tijd heb om lang na te denken en pas een uur later loop ik richting Hogsmeade. De trein komt over zo'n uur aan, maar dan heb ik nog wel even de tijd om iets voor Fae te halen. Een tweede kerst cadeautje of zo?


    "We've all got both light and dark inside us. What matters is the part we choose to act on. That's who we really are."


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Nova Tamzin Archer
    16 years old — Year 6 — Mudblood — Hufflepuff — The Hogwarts Express — Lana

    Let me talk!

    'Het is geen date... Het is gewoon... Hij beloofde om me met rust te laten als ik hem één kans gaf, dus dat is wat het is. Een kans. Het is niets, heus,' besluit Lily dan met felrode wangen en Lana en ik wisselen de zoveelste veelbetekenende blik uit, maar ik laat het maar rusten. Het is goed met haar, wij weten echt wel beter. Ze vindt hem leuk, al wil ze dat niet toegeven.
          Al snel komen ook Gwen, Chloe, Mary en Marlene binnen en dan is het clubje compleet. We passen amper in de coupé, het is altijd wie het eerst komt, wie het eerst maalt. Degene die als eerst in de coupé is, heeft plek en de rest propt zich er maar bij, wat precies is wat de rest nu doet. Het is een klein beetje moeilijk, maar het kan net. Gelukkig zijn we allemaal slank en past het net. Anders gaat er maar iemand op de grond liggen.
          'Nou, laat iek maar beginnen?' begint Lana dan met de roddels en we gaan er meteen voor zitten. 'Met mij gaat 'et goed, iek heb niks nieuws te vertellen behalve dat iek de meest charmante jongen uit 'et jaar date... denk iek? En dat was 'et. Volgende,' voegt ze eraan toe en ik grijns breed naar de Française tegenover me. Ze ziet er gelukkig uit, hopelijk is Caleb ook goed voor haar, anders ga ik per direct naar hem toe om hem eens even flink de waarheid te vertellen.
          'Wel,' zeg ik dan en ik leun naar achter in de bank, 'mijn leven is nog steeds zo saai als voor de vakantie. Ik ben nog steeds single terwijl jullie allemaal spannende verhalen te vertellen heb,' pruil ik en ik strijk een pluk rood haar uit mijn gezicht, terug achter mijn oor. Het is niet te temmen, zucht. 'Het leven als Muggle is toch lastiger als je gewend bent geraakt aan magie,' lach ik en ik leg mijn voeten op Lana's schoot, zodat ik nog meer onderuit zak en mijn ogen sluit.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2017 - 23:26 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    James "Prongs" Potter
    16 years old — Year 6 — Pureblood — Gryffindor — The Hogwarts Express — Padfoot

    Until the very end.

    'Ja, klinkt goed. Daar kan ik wel even op wachten. Ik heb laatst nog een hele voorraad aan nieuw vuurwerk gekochten en ik wil niet veel zeggen Prongs, maar ik ben al zeventien. Jij, Wormtail en Moony zijn de enige die nog niet volwassen zijn. Ik mag al doen wat ik wil. Ik ben vrij en ik ga hierna mijn eigen appartement krijgen, want ik heb geld van mijn oom gekregen. Je weet wel oom Alphard. Hij is net zoals ik uit de wil van mijn ouders geschreven, maar hij vind mij wel tof, dus nu krijg ik zijn geld,' ratelt mijn beste vriend maar door en ik pruil kort waarna ik mijn schouders ophaal. Hij wel, maar ik ben nog steeds 16 en buiten Hogwarts mag ik geen magie gebruiken, helaas. De vakantie was dan ook wat raar doordat hij wel magie mocht gebruiken en ik niet, en hij vond het maar al te leuk omdat erin te wrijven.
          'Maak me niet jaloers, Padfoot,' zeg ik en ik geef hem een stoot tegen zijn schouder aan, waarbij ik ook per ongeluk Peter raak. 'Sorry, Wormtail,' lach ik even en ik haal mijn hand plagend door zijn haren heen. Ik zak weer op de bank neer en trap mijn schoenen uit, zodat ik mijn voeten op de bank kan zetten en de ruimte van mijn bank inneem. Ik heb geen plek meer voor anderen, dan zoeken ze maar een andere coupé.
          'Dus,' zeg ik dan en ik grinnik, 'vuurwerk bij het diner vanavond? Dan weten ze meteen weer dat wij aanwezig zijn,' grinnik ik en ik kijk naar buiten. De trein rijdt al even en het landschap glijdt aan ons voorbij. Het is best mooi, maar ik heb het nu al zo vaak gezien dat het me toch lichtelijk verveelt. Het is gewoon weer dat Engelse landschap, verder is er weinig spannends aan, om eerlijk te zijn.
          Lachend schud ik mijn hoofd en ik kijk naar Sirius, Volgens mij kan hij echt niet wachten tot we weer op Hogwarts zijn, zodat hij zijn geliefde vriendje Remus weer in zijn armen kan sluiten. Om eerlijk te zijn, kan ik ook niet wachten, want ik heb eindelijk, eindelijk een date met Lily.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.



     

    Scarlett Rose River
    17 ~ Pure Blood  ~ Slytherin ~ Chaser   ~ her Room~  Jona

    { Outfit}


    Jonathan stopt de kus even om mijn shirt uit te trekken, waardoor mijn donkerblauwe kante beha zichtbaar word. Een lichte grijns siert mijn lippen en de kus wordt voortgezet. Zo zitten we een tijdje op mijn bed, zoenend. Geen idee hoeveel tijd er verstrijkt, maar het enige wat ik weet, is dat ik de hele middag zo zou kunnen blijven liggen. Mijn tong laat ik zachtjes tegen zijn lippen aantikken. Toch is er iets in me wat me tegenhoud, ik wil het bed nog helemaal niet met hem delen. Nouja, niet willen is een groot woord, natuurlijk wil ik het wel. Maar of het echt verstandig is, is nog maar de vraag. Jonathan is een hele leuke jongen, te leuk zelfs om zo gelijk mee naar bed te gaan. Ik onderbreek de kus en laat mijn hand even door zijn warrige zwarte haar gaan. 'Weet je wat het is, ik vind je echt heel leuk, maar in mijn ervaring, gaat het negen van de tien keer fout als je al gelijk met elkaar het bed deelt.', ik begin zacht te lachen en laat mijn hoofd op zijn borst rusten. 'Je bent te leuk daarvoor, en daarom lijkt het me beter om te wachten.', ga ik verder terwijl ik hem kusjes in zijn nek geef. Mijn hoofd laat ik vervolgens rusten op zijn schouder. En even moet ik denken aan wat Ada me net vertelde op Whats'app. Caleb zou jaloers zijn op Jonathan, terwijl hij obiously soort van een relatie heeft met Lana. Ik vraag meerdere vrienden om hulp, maar tegen Jona zeg ik niets. Misschien, zou hij zich wel zorgen gaan maken, en zal dat alsnog iets kunnen verpesten. 'Dus wat wil je verder deze middag doen?', vraag ik terwijl ik Jonathan lief in zijn mooie ogen aankijk om vervolgens een kusje op zijn lippen te drukken.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    CHLOE MALIETTE PORTER

    Ik werd vrolijk begroet door een aantal van de meiden, waarna er opeens een paar acties in sneltreinvaart voorbij kwamen. Snap je 'm? Sneltrein, we zaten in een — ja, laat maar, sorry. Er kwamen nog een paar meiden binnen die ik maar vaag kende. Ik had nooit echt met ze gesproken, maar weleens gezien. Ik glimlachte naar ze maar verder vond ik het ook een beetje ongemakkelijk om ze helemaal enthousiast te gaan begroeten, dus deed ik dat niet.
    Wanneer iedereen zat, begonnen we met het vertellen over onze vakanties, ofzoiets. Lana begon in ieder geval te vertellen over de grote verandering in haar liefdesleven. Nou ja, ik wist eigenlijk niet hoelang het al bezig was en of het voor de vakantie ook zo was. In ieder geval zou het erg goed kunnen, gezien het feit dat ik mijn vriendin die tijd maar heel weinig gezien had, zeg maar gerust niet. Ik wist dan nog net weer wel dat het een gast die Caleb heette, betrefte, maar eerlijk gezegd kende ik hem niet zo goed. Ik had hem weleens gezien en hij was best aantrekkelijk qua uiterlijk, dus dat had ze dan wel goed uitgekozen, maar verder had ik dus echt geen idee.
    'Wat leuk, Laan!' Ik buig naar haar toe om haar een knuffel te geven. Ik wist niet echt waarom, maar ik was best wel heel erg enthousiast vandaag. Hoogstwaarschijnlijk kwam dat niet doordat we weer teruggingen naar school, dat was namelijk niet echt waarnaar ik uit zag. Misschien kwam het door het ontbijt dat ik vandaag gehad had — mijn moeder had pannenkoeken gebakken als afscheidsontbijt de echt verukkelijk waren. Ik was eigenlijk best wel blij dat mijn ouders me niet anders zijn gaan behandelen nu ik naar Hogwarts ben gegaan. Ik wist dat ze het allemaal niet echt begrepen, maar toch waren ze er nog steeds even goed en evenveel voor me. Ik hield echt heel erg van ze.
    'Nou,' begon ik. Ik had deze vakantie niet zoveel spannends beleefd eigenlijk. Ik was gewoon thuis geweest met mijn familie om alle tijd in te halen die ik ze nu niet zag als ik op school was. 'mijn liefdesleven is niet bepaald erg gevorderd deze vakantie, behalve als je de kusjes van mijn hondje meetelt. Weten jullie eigenlijk waarom je wel uilen enzo mag hebben, maar geen hondjes? Ik zou echt iemand vermoorden om ik moet nog steeds opzoeken hoe hij heet op school te hebben.'




    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    ADALAE CRESCENTA ROMANOVA
    17 • Pureblood • Year 6 • Slytherin • Quidditch field • Celebran

    ''Ah, dus jij denkt 'ik wacht het nog wel even af en dan zie ik wel waar ik mijn aansluit'?'' Ik trek mijn wenkbrauwen op en kijk hem verward aan. ''Natuurlijk, dat is makkelijk praten. Je kiest gewoon welke kant je het beste uitpakt. Je bent slap. Net zo slap als Maia.'' Auch. Dat deed pijn. Mij vergelijken met Maia. De taart valt op de grond en een diepe zucht rolt over mijn lippen. Heerlijk, weer. Celeb staat op en ik blijf lekker op mijn plek liggen, dan is hij maar twintig keer zo lang als ik.
          ''Het is allemaal niet zo makkelijk als je denkt. Je kan niet zomaar op zijn deur kloppen en zeggen "meneer, mag ik alstublieft een Death Eater worden"? Je moet het verdienen. Net zoals ik gedaan heb.'' Hij dauwt zowat het teken op zijn pols in mijn gezicht en ik moet me inhouden om niet te gaan bijten, hij begint pittig worden. Irritanter dan mijn vader die me elke week een brief stuurt. ''Maar goed, daar begrijp jij natuurlijk niks van, want het enige wat jij kan doen is taarten bakken,'' Dat is de druppel. Nee, dat maak je me niet.
          Ik pak mijn toverstok, sta op en richt die op hem als hij met zijn rug naar me staat. Een lichte grijns ontstaat rond mijn lippen en gebruik zonder te denken crucio. ''Mij vergelijken met Maia is één ding, wat ik nog wel door de vingers kon zien. Maar alsjeblieft, mij door en door beledigen heeft geen zin. Ik dacht dat je me daarvoor wel goed genoeg kende.'' Ik glimlach sarcastisch en speel met mijn toverstok in mijn handen. ''Dat hij Hem kent betekent niet per se dat je superieur bent hier, op Hogwarts. Dat is.. Weet je, dat is typisch Celebran.'' Ik hurk neer en tik op zijn neus met mijn toverstok. ''Alsjeblieft.'' Ik sta weer op en veeg mijn kleding schoon, voordat ik weer richting het schoolgebouw loop.


    'It's called dignity. Have some. It's free.''


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    JONATHAN "JONA" CLERMONT
    don't be so stupid

          De acties leken even te stoppen nadat ik Scarletts shirt over haar hoofd getrokken had. Nou ja, we zoenden, waar ik absoluut niets op tegen had, maar iets in me wilde ook door, niet wachten, niet stoppen, niet enkel zoenen, maar door. Het ging maar door en door, maar niet op de manier die dat gevoel graag zou willen. We bleven zoenen en zoenen, tot Scarlett haar lippen van de mijne weg trekte. Langzaam ging ik naar achter. Op mijn gezicht stond een vragende blik, wat doet ze? Is dit de overgang naar de volgende stap of - Terwijl ze haar hand door haar haar haalde, legde ze het me uit.
    'Weet je wat het is, ik vind je echt heel leuk, maar in mijn ervaring, gaat het negen van de tien keer fout als je al gelijk met elkaar het bed deelt.' Ze lachte zachtjes, terwijl ik mezelf even liet twijfelen over deze uitspraak. Misschien had ze ergens wel een beetje gelijk. Een ergens teleurgestelde glimlach sierde mijn mond. Ergens verbaasde ze me hier best mee. Niet dat ik haar zag als een slet, integendeel. Echter had ik niet verwacht dat ze dit zomaar zou stoppen.
    'Je bent te leuk daarvoor, en daarom lijkt het me beter om te wachten.', vertelde ze me, alvorens ze me kusjes begon te geven in mijn nek. Ik voelde haar warme lichaam op het mijne en alhoewel ik niets liever zou willen dan door te gaan met waar we net mee bezig waren, was ik ergens ook blij dat we het allemaal wat rustiger aan deden. Het lekkerst bewaar je voor het laatst, niet? Nou ja, ik hoop natuurlijk niet dat we na de eerste keer over zullen zijn. Dat was een slechte metafoor.
    We bleven een tijdje zitten in stilte. Haar hoofd leunde op mijn schouder, mijn armen had ik om haar heen geslagen. Zij had haar telefoon erbij gepakt, waarna ik mijn gezicht in haar kruin geplaatst had en kusjes in haar haar blies.

    'Dus wat wil je verder deze middag doen?' Scarletts stem liet me wakker worden uit een soort slaap. Niet dat ik in slaap gevallen was, ik was hooguit een beetje gaan soezelen. Een waterig glimlachje bleef op mijn mond achter na Scarlett opnieuw een afdruk met haar lippen op de mijne maakte.
    Terwijl ik me even liet inzinken welke dag het ook alweer vandaag en alles, liet ik een kleine gaap uit en wreef ik even met mijn handen in mijn gezicht. Vervolgens pakte ik haar handen vast.
    'Volgens mij heb jij een feestje te organiseren, niet?' Ik stond op van het bed en gaf Scarletts shirt aan dat ik van de grond opraapte. 'Heb je nog hulp nodig?'

    [ bericht aangepast op 4 jan 2017 - 11:57 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Sirius "Padfoot" Orion Black


    17 • Year 6 • Pureblood • Gryffindor • Beater • Hogwarts Express • James

    'Maak me niet jaloers, Padfoot,' zegt hij. Hij stompt tegen mijn schouder - en daarmee half tegen Peter. Ik grijns. 'Sorry, Wormtail,' lacht hij en hij maakt het zichzelf nogal comfortabel.
          'Loser,' zeg ik en ik duw tegen zijn voeten aan. 'Je sokken stinken, Prongs. Doe er eens wat aan. Evans zal het niet aantrekkelijk vinden als ze plotseling stikt van de stank van jouw voeten.'
          'Dus, vuurwerk bij het diner vanavond? Dan weten ze meteen weer dat wij aanwezig zijn,' zegt hij en ik knik instemmend.
          'Ja, klinkt goed, de Marauders zijn terug.' Ik haal een hand door mijn lange zwarte haren en laat mijn blik net zoals James naar buiten gaan. Het begint langzaam steeds bergachtiger te worden, wat betekent dat we de schotse hooglanden naderen. Een warm gevoel borrelt op in mijn beuk. Nog even en ik ga Remus weer zien. Ik speel een beetje met mijn mobiel en zucht gelukzalig. Ik lijk wel een verliefde tiener, nee wacht, ik ben een verliefde tiener. Tja, wat wil je als Remus Lupin voor je staat te wachten. Ik glimlach en speel een beetje met mijn das. Ik heb bij James al mijn schoolkleding aangetrokken, omdat ik geen zin had om mij te verkleden in de trein, maar ik heb wel mijn leren jack aan gehouden. In mijn tas zitten de cadeautjes van Remus verborgen - die ik nog niet aan James heb laten zien, want dan lacht hij mij vierkant uit.
          'Hey, Prongs? Het ziet er allemaal goed uit, niet? Voor ons beide. Het lijkt alsof we krijgen wie we willen... misschien komt het dan toch nog goed.' Ik twijfel even, 'maar... ja... zolang als Jeweetwel zijn plannen niet doorzet. Denk je dat hij echt aan de macht zou kunnen komen?'


    "Mr. Padfoot would like to register his astonishment that an idiot like that ever became a Professor."


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.