• I solemnly swear that I am up to no good.


    A MODERN MARAUDERS CHRISTMAS CAROL
    Same school, same story, same characters, different time; a Modern Marauders Story.

    Het is kerstmis, december 2014, de vier vrienden - James, Sirius, Remus en Peter - blijven deze kerst op Hogwarts om samen met de andere Gryffindors kerst te vieren. Hogwarts is echter verandert; er zijn geen uilen en geen perkamentrollen, alles gaat nu via het internet. In dit RPG kan je uit vinden hoe het zou zijn als de Marauders nu geleefd zouden hebben!

    Dit is een doorstart van het RPG Modern Marauders, we doen dit zodat het ook voor andere makkelijker is om mee te doen.

    • Inspiratie •


    R O L L E N VOL
    [Dit mogen zowel bestaande als zelf bedachte rollen zijn.]
    GRYFFINDOR
    • Sirius Orion Black • Ben Barnes || Pickett [1.1]
    • Remus John Lupin • Andrew Garfield || WillNotLearn [1.8]
    • Peter Pettigrew • Evan Peters || Pickett
    • James Potter • Aaron Johnson || Dougal [1.9]
    • Frank Longbottom • Thomas Brodie-Sangster || obscurial [1.2]
    • Mary MacDonald • Lily Collins || Amatis
    • Lily Evans • Karen Gillan || Mignon [1.5]
    • Maia Raegan von Leirko • Amelia Zadro || Marlow [1.7]
    • Kathelaine Avierella Savore • Zoey Deutch || Pickett [1.10]
    • Mary Elizabeth MacDonald • Lily Collins || Nomophobe [1.10]
    • Marlene McKinnon • Emilia Clarke || Marlow [?]
    • Gwendolyn Caroline Martch • Sophie Turner || Roms [1.7]

    SLYTHERIN
    • Severus Snape • Louis Garrel || Blitzen [1.4]
    • Regulus Arcturus Black • Ezra Miller || calice [1.9]
    • Dorian Arcelin Kasai • Xavier Dolan || Pickett [1.1]
    • Caleb Brody Hughes • Mikkel Jensen || Nomophobe [1.2]
    • Celebran Serpen von Leirko • Lucky Blue Smith || Pickett [1.6]
    • Blake Sophia Haynes • Monica Ollander || Valtersen [1.3]
    • Scarlett Rose River • Diana Agron || Skaikru [1.1]
    • Franciszka Malia Rogers • Ashi Ross || PeterMaximoff [1.2]
    • Adalae Cresenta Romanova • Nina Dobrev || Quake [1.3]

    RAVENCLAW
    • Cedric James Carrow • Colton Haynes || Skaikru [1.1]
    • Axel James Sutherland • Paul Craddock || Marlow [1.3]
    • Jonathan Clermont • ? || obscurial [1.9]
    • Lajila Vinaya Lancaster • Magdalena Zalejska || Nomophobe [1.2]
    • Faelia Christina Brown • Emily Bador || Valtersen [1.3]
    • Primrose Matilda York • Emeraude Toubia || PeterMaximoff [1.2]

    HUFFLEPUFF
    • Luke Nathan MacNamara • Michael Clifford || PeterMaximoff [1.2]
    • Jason Axel O'Donnell • Diego Barrueco || Nomophobe [1.2]
    • Ollie Gabriel Reid • Hugh Vidler || Valtersen [1.3]
    • Chloe Maliette Porter • Scarlett Leithold || obscurial [1.2]
    • Nova Tamzin Archer • Katherine Mcnamara || Dougal [1.9]
    • Rozanua Maut Liluye • Ashley Moore || Pickett [1.10]


    Leraren
    • Reginald Green - Defense Against the Dark Arts
    • Horace Slughorn - Potions
    • Balthazar Ansem Claerkson - Ancient Runes
    • William Xavier Herberry - Herbology
    • Minerva McGonagall - Transfiguration/Gryffindor Head
    • Sybill Patricia Trelawney - Divination
    • Alix Rose Thomas - Charms
    • Nola Evangeline Bordelon - Astronomy
    • Catharina Julia Bell - Alchemy


    Prefects
    Twee Prefects (meisje en jongen) van elke afdeling

    GRYFFINDOR
    • Remus John Lupin • WillNotLearn
    • Lily Evans • Mignon

    SLYTHERIN
    • Dorian Arcelin Kasai • Lizor
    • Blake Sophia Haynes • Bigsleep

    RAVENCLAW
    •
    • Lajila Vinaya Lancaster • IncroyabIe

    HUFFLEPUFF
    • Max Adrian Sanderson • SiriuslyBlack
    • Freya Brennan • WillNotLearn


    Quidditch Team
    GRYFFINDOR
    Keeper
    • Gwendolyn Caroline Martch • Roms
    Chasers
    • James Potter • ? || Captain
    • Kathelaine Avierella Savore • Lizor
    •
    Beaters
    • Sirius Orion Black • Lizor
    • Maia Raegan von Leirko • Adephagia
    Seeker
    • Mary MacDonald • Amatis

    SLYTHERIN
    Keeper
    • Dorian Arcelin Kasai • Lizor
    Chasers
    • Scarlett Rose River • Frenchcore
    • Ailis Juliet Sutherland • Adephagia
    • Caleb Brody Hughes • Mulisch
    Beaters
    • Celebran Serpen von Leirko • Lizor
    • Alexis Pascal Rutherford • Mulisch
    Seeker
    • Regulus Arcturus Black • ? || Captain

    RAVENCLAW
    Keeper
    • Unknown
    Chasers
    • Cedric James Carrow • Frenchcore || Captain
    • Harper Coralie Lukasiak • Dumbledore
    •
    Beaters
    • Lajila Vinaya Lancaster • Mulisch
    • Primrose Matilda York • AlecLightwood
    Seeker
    • Wiktoria Harmion • Polovina

    HUFFLEPUFF
    Keeper
    • Jason Axel O'Donnell • Mulisch || Captain
    Chasers
    • Ashley Joseph Diggory • calice
    • Unknown
    • Unknown
    Beaters
    • Unknown
    • Elise Anna Matthews • Saiph
    Seeker
    • Chloe Maliette Porter • Millard


    S O C I A L M E D I A
    Twitter [Tag: #ModernMaraudersQ]
    Sirius Black - @SexySirius
    Dorian Kasai - @DorianKasai
    Cedric James Carrow - @CedCarrow
    Scarlett Rose River - @ScarlettxRiver
    Lajila Lancaster - @TheycallmeJil
    Jason O'Donnell @JaseODonnell
    Caleb Brody Hughes - @CalHghs
    Frankie Rogers - @FrankieMalia
    Luke Nathan MacNamara - @DraoiIldaite]
    Pixie York - @PixieMYork
    Chloe Porter - @ChloeMal_
    Frank Longbottom - @franktastic_af
    Adalae Cresenta Romanova - @adaromanov
    Axel James Sutherland - @SutherlandAxel
    Ailis Sutherland - @Ailydaily
    Blake Sophia Haynes - BlakeSHaynes
    Faelia Christina Brown - @Faeliafairy
    Ollie Gabriel Reid - @ollietoremember
    Gossip Girl - @GoGiHogwarts
    Harper Coralie Lukasiak - @LukasiakHarper
    Severus Snape - @PrinceHalfB
    Lily Evans - @_LilsEvans
    Emily Lucy Matthews - @emilylucy17
    Celebran von Leirko - @SvonLeirko
    Alice Prewett - @PrewettAlice
    Alexis Pascal Rutherford - @AlexisPascalR
    Gwendolyn Caroline Martch - @SexyGwency
    Kathelaine Savore - @_LanaaBanana
    Mavi Fallyn Rogers - @MavixAwesome
    Daniël Cillin Rogers - WildDanny26
    Max Adrian Sanderson - @hufflepuffmax
    Caspian Foxx Zachariah @Caspian_f
    Maia von Leirko - @MaiaRaegan
    James Potter - @JamesProngs24
    Peter Pettigrew - PeterPettigrew8
    Marlene McKinnon - Marley_McKinnon
    Regulus Black - @Regulus_Black61
    Mary Macdonald - @Mac_Marry11
    Remus Lupin - @LupinRemus1
    Freya Brennan - @HufflepuffFreya
    Dove Sparrow @DoveSparrow
    Avon Snyder @AvondSnyder

    Snapchat
    Sirius Black - wholetthedogout
    Dorian Kasai - GetOut
    Cedric James Carrow - CedricRavenclaw
    Scarlett Rose River - ScarlettxRiver
    Lajila Lancaster- jil_lvl
    Jason O'Donell - JaseODonnell
    Caleb Brody Hughes - Calpal_
    Frankie Rogers - FrankieMalia
    Luke Nathan MacNamara - DraoiIldaite
    Pixie York - PixieMYork
    Chloe Porter - chloecat
    Frank Longbottom - franktastic
    Adalae Romanova - Adalae_cr
    Axel James Sutherland - ?
    Ailis Sutherland - Ailydaily
    Blake Sophia Haynes - blakedelreyy
    Faelia Christina Brown - faelia182
    Severus Snape - sev
    Lily Evans - MsEvans
    Celebran von Leirko - CvonLeirko
    Alexis Pascal Rutherford - IProbablyHateU
    Gwendolyn Caroline Martch - SexyGwency
    Kathelaine Savore - LanaBanana
    Max Adrian Sanderson - huffle_max
    Maia von Leirko - MRaegan
    Emily Matthews - Emiloveyou
    James Potter - DeerJames
    Peter Pettigrew - PeterPettigrew_
    Mary Macdonald - marryme
    Remus Lupin - RemusLupin
    Freya Brennan - FreyaHufflepuf
    Dove Sparrow - LovelyDovey
    Avon Snyder - AttractiveAvon


    T O P I C S


    R E G E L S
    - Reserveringen blijven vier dagen staan.
    - Er is geen maximaal aan personage's, maar minstens één jongen.
    - Alleen ik maak topics aan.
    - Personages zitten allemaal in hun zesde leerjaar.
    - Posts van minimaal 300 woorden.
    - Geen ruzie behalve in de RPG zelf.
    - Of topic in het speeltopic graag tussen haakjes of in het praattopic.
    - Houd de afdeling en geslachten gelijk.
    - 16+ is toegestaan.
    - Zonder toestemming mag je de personage's van anderen niet besturen.
    - Leraren worden bestuurd door iedereen.
    - Als je twee weken niet meer reageert, stuur ik je een bericht, als je in de twee weken daarna nog niet reageert, vervalt je rol, tenzij je een geldige reden hebt.
    - Denk heel goed na voordat je meedoet. Ik steek hier veel tijd in en het is ook niet leuk voor andere als je niet meer reageert.


    S T A R T E R S

    Monday, December 22nd — Christmas Holiday

    Het is maandag ochtend, buiten is alles bedekt met een dikke laag sneeuw, een goed begin van de kerstvakantie. Enkele leerlingen zijn afgelopen vrijdag al gelijk naar huis gegaan om kerst te vieren met hun ouders, de meeste leerlingen gaan na “The Christmas Dance” op kerstavond naar huis en de rest blijft de hele vakantie op school. Happy holidays! Don’t forget; happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    Gelieve de volledige naam van je personage, de afdeling, speciale posities, de locatie van je personage en de personen die bij hen zijn vermelden. Dit om inspringen voor iedereen makkelijker te maken.

    Wednesday, December 24th — Christmas Dance

    Nog steeds ligt er buiten een dikke laag sneeuw. Het is de avond van het kerstbal en iedereen maakt zich klaar om richting The Great Hall te gaan. De meeste leerlingen gaan na “The Christmas Dance” naar huis en de rest blijft de hele vakantie op school. Happy holidays!

    Gelieve de volledige naam van je personage, de afdeling, speciale posities, de locatie van je personage en de personen die bij hen zijn vermelden. Dit om inspringen voor iedereen makkelijker te maken.

    Sunday, January 4th — Last day of the break

    Het einde van de kerstvakantie is aangebroken, kerstmis is voorbij en het nieuwe jaar is ingeluid. Morgen begint de school weer en om elf uur vertrekt de Hogwarts Express vanaf Kings' Cross om diegene die tijdens de kerst naar huis gegaan zijn weer terug naar school te brengen. Geniet van je laatste dag vakantie en zorg er vooral voor dat je al je huiswerk bijgewerkt hebt, want morgen moet iedereen weer meteen aan de slag! ❄️

    Gelieve de volledige naam van je personage, de afdeling, speciale posities, de locatie van je personage en de personen die bij hen zijn vermelden. Dit om inspringen voor iedereen makkelijker te maken.
    Mischief Managed.



    [ bericht aangepast op 16 feb 2017 - 23:27 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Celebran "Celeb" Serpen von Leirko


    17• Year 6 • Pureblood • Slytherin • Beater • Hospital Wing • Adalae

    Een afschuwelijke pijn schiet door mijn lichaam en ik word op handen en knieën gedwongen. Nog net weet ik de gil te stoppen die wil ontsnappen. Ik vecht hard tegen de pijn, maar ze meent de spreuk, hoewel ik niet dezelfde haat voel als ik eerder gevoelt heb. Uiteindelijk weet ik mij er tegen af te zetten en duw ik mijzelf overeind.
          'Mij vergelijken met Maia is één ding, wat ik nog wel door de vingers kon zien. Maar alsjeblieft, mij door en door beledigen heeft geen zin. Ik dacht dat je me daarvoor wel goed genoeg kende. Dat hij Hem kent betekent niet per se dat je superieur bent hier, op Hogwarts. Dat is.. Weet je, dat is typisch Celebran.' Ik voel haar wand op mijn neus. 'Alsjeblieft.' Ze draait zich om en wil weglopen.
          'Sectumsempra!' snauw ik woedend. Niks in mijn lichaam heeft ook nog maar een greintje medelijden met haar als ze op de grond zakt. Alle haat jegens haar komt naar boven en mijn ogen schieten vuur. Ik loop op haar af en kniel neer naast haar bloedende lichaam. 'Weetje Adalae, je moet het menen als je een onvergefelijke vloek gebruikt en we weten beide dat jij te veel om mij geeft.' Ik hef mijn wand. 'Crucio,' sis ik. Mijn stem klinkt kil en een grijns danst rond mijn lippen. Uiteindelijk kom ik overeind. Ik zou haar graag laten herinneren dat ik dit haar aangedaan heb, maar ik kan dat risico niet nemen. Ik kan haar ook niet vermoorden, voor nu. Blake had gelijk, ik moet mijzelf op de achtergrond houden. Ik grijns en zwaai met mijn wand. Zachtjes mompel ik een geheugenspreuk en zorg ervoor dat het enige wat ze weet is dat ze door iemand aangevallen is toen ik aan het vliegen was. Iemand zonder een gezicht. Ik tover een brancard tevoorschijn en begin dan richting Hogwarts te lopen. Zodra ik binnen ben, begin ik richting de ziekenzaal te rennen.
          'Madam Pomfrey!' schreeuw ik, mijn gezicht vertrokken in een panikerige uitdrukking. 'Help mij! Adalae is aangevallen!' puf ik. 'I-ik weet niet wat er gebeurt is, ik was aan het vliegen e-en ineens... i-ik denk... ik denk dat het iemand was met h-haat jegens de Slytherins. I-Ik begrijp niet hoe iemand dit heeft kunnen doen. Help mij alsjeblieft!' Ze reageert meteen en ik draai mij om zodat het voor haar lijkt alsof ik mijzelf herpak, maar de reflectie van het raam laat mijn sluwe grijns zien.


    "I had fun in hell, can I come home now?"


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    ADALAE CRESCENTA ROMANOVA
    17 • Pureblood • Year 6 • Slytherin • Quidditch field • Celebran

    Een pijnlijke gil komt van mijn kant en het voelt alsof mijn lichaam in stukjes wordt gesneden. Ik schreeuw het uit van de pijn en zie hoe mijn bloed op de grond druipt, misschien was het niet een goede zet. Voordat ik het weet komt er ook bloed uit mijn mond en zak volledig neer op de grond. Ik kan nog net mijn ogen openhouden om te zien dat Celeb naast me is gaan knielen, maar het voelt alsof mijn eigen lichaam het begeeft.
          ''Weetje Adalae, je moet het menen als je een onvergefelijke vloek gebruikt en we weten beide dat jij te veel om mij geeft.'' Ik knijp mijn mond dicht en kijk hem aan, zonder enige emotie. Hij heft zijn wand weer en even frons ik, wat kon hij mij nog méér aan doen? ''Crucio,'' Ik stoot een harde schreeuw uit en voel hoe de tranen achter mijn ogen branden. Deze pijn is minder erg dan vier jaar geleden. Mijn adem slokt me in mijn keel en even gaat mijn geheugen op blank. Het voelt alsof mijn zenuwen gestopt zijn met werken en de pijn is voor een seconde weg, voordat 'ie weer terugdeinst in mijn lichaam. Ik sluit mijn ogen en voel hoe ik op een brancard word gezet.
          Eenmaal binnen forceer ik mijn ogen open en kijk om me heen. Het licht doet haast mijn aan mijn ogen en door het bloedverlies heb ik geen puf meer. Madam Pomfrey gaat gelijk met me aan de slag en even weet ik niks meer te doen. Mijn energie is op en het liefst wil ik in mijn warme bed liggen en voor de rest van mijn leven niet eruit komen. Ik hoest even en bijt door de pijn om op de ziekenbed te gaan zitten.
          ''Nou, mooie start van het schooljaar.'' mompel ik en kijk naar mijn kleding die onder het bloed zit. ''Al was het minder erg dan mijn vader..'' Ik lach zachtjes en schud mijn hoofd. ''Heerlijk.''


    'It's called dignity. Have some. It's free.''


    I don't want you to die, I want you to suffer.



     

    Scarlett Rose River
    17 ~ Pure Blood  ~ Slytherin ~ Chaser   ~ her Room~  Jona

    { Outfit}


    'Volgens mij heb jij een feest te organiseren, niet?', vraagt Jonathan terwijl hij zichzelf van mijn bed lift. Ik knik even. Gelukkig is het niet mijn eerste feest dat ik organiseer dus ik weet ongeveer wat ik moet doen. En daarbij, hoeft het natuurlijk niet perfect te zijn. Mensen zijn allang blij met wat gezelligheid in deze koude wintertijd. Jonathan geeft mijn shirt aan en ik kijk hem even dankbaar aan. Ik trek mijn witte shirt weer aan en trek Jona bij mij op bed. 'Heb je hulp nodig?', vraagt hij terwijl ik mijn telefoon van het bed pak en mijn notities open. 'Als je me zou willen helpen, heel graag zelfs.', zeg ik met een lieve glimlach terwijl ik nog een kusje op zijn zachte lippen druk. 'Oke, een goed feest, wat hebben we nodig.', vraag ik even hardop. Vanonder mijn bed pak ik een pakje sigaretten met een aansteker erin. Ik pak er eentje en geef er ook een aan Jonathan. 'We hebben sowieso goede muziek nodig.', zeg ik terwijl ik mezelf tegen Jonathan zijn borst aan nestel. Hij is zo groot dat het net voelt als een grote teddybeer. Ik moet zacht lachen bij de gedachten en kijk hem even aan. Waar heb ik zo'n leuke jongen aan verdient? Ik bedoel, groot en deels van de tijd ben ik nou niet de alleraardigse die hier rondloopt en negen van de tien keer handel ik toch alleen maar wat mijzelf het beste uitkomt. Maar toch ondanks dat alles, vind hij me leuk. En ben ik gelukkig, geen drama met exen, geen geruzie met vriendinnen. Gewoon lekker op bed liggen met de jongen die ik leuk vindt. Wat kan het leven toch soms fijn zijn. Daarom is er genoeg reden om een feestje te geven. Niet dat er voor feestjes echt redenen nodig zijn, maar alsnog. Ik geef Jonathan nog een kusje op zijn lippen en steek mijn sigaret aan. 'Ik weet bijna zeker dat je mijn jurkje voor vanavond geweldig gaat vinden, hij is heel, hm, hoe zal ik het zeggen, sexy.', zeg ik terwijl ik hem met een grijns aankijk.

    [ bericht aangepast op 4 jan 2017 - 21:39 ]


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    [face=times]



    Severus "Sev" Snape

    "Holidays"





    In de kerstvakantie ben ik op Hogwarts gebleven. Ik had niet echt zin om naar huis te gaan plus de werstukken stapelde zich op. Gelukkig was de vakantie bijna voorbij en al het huiswerk was bijna gedaan. Alleen nog een opstel voor Potions maar dat was helemaal geen probleem voor mij, vooral niet met Slughorn als professor voor Potions. Ik zat in de bibliotheek wat oude spreukenboeken te lezen en wat te kriebelen in mijn Potions boek. Heel even dwaalde mijn gedachtes weer af naar het Yule Ball of eigenlijk wat erna gebeurde. Ik stelde me Pixie weer voor me toen ze op mijn bed lag. Best night until now. Het heeft me wel wat lange douches gekost. Een klap op de tafel maakte mij weer wakker. Er stond een boze mevrouw van de bieb naast me waarvan ik altijd de naam van vergat.
    ”Zet die telefoon stil jongen! Anders zet ik je eruit!” Op de tafel lag mijn telefoon te trllen als een gek. Vlug pakte ik mijn telefoon en zette hem op stil. De mevrouw tikte ongeduldig met haar voet op de grond en ik liet haar vlug mijn mobiel zien als bewijs. Ze keek enorm boos maar liep alsnog weg. Ik keek vlug op mijn mobiel en ik zag dat Pixie een pb had gestuurd.

    Wanna have a good night at the party? - Pixie
    I was a bit afraid to ask... But hell yes!- sev
    Why would you be afraid? - Pixie
    Pixie I know you said that you had a great time with the Christmas Yule but ugh... I am still insecure -sev
    That might be the best thing about you. But, do you wanna go? - Pixie
    If you join me, Milady- sev
    Of course, My Lord - Pixie
    [ insert naughty smiley ]-sev
    Maybe a bit more dancing tonight? - Pixie
    If you dont make me so crazy -sev
    I can't promise anything� - Pixie


    Ik kreeg weer een warm gevoel van en ik kreeg downstairs weer een probleem. Snel pakte ik mijn spullen en maakte me op weg naar de Slytherin Common room.

    [ bericht aangepast op 9 jan 2017 - 7:05 ]


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    James "Prongs" Potter
    16 years old — Year 6 — Pureblood — Gryffindor — The Hogwarts Express — Padfoot

    Until the very end.

    'Ja, klinkt goed, de Marauders zijn terug.' Ik grijns door Sirius' opmerking en trap mijn schoenen uit, zodat ik mijn voeten bij me kan trekken. Tevreden staar ik naar buiten, waar het Engelse landschap voorbijvliegt. We gaan weer terug naar school en vanavond, vanavond heb ik eindelijk mijn date met Lily Evans, de roodharige dame waar ik al jaren een oogje op heb. Ik kan er niet over uit dat ze eindelijk ingestemd heeft om met mij op een date te gaan, ook al weet ik dat ze het liever niet zo noemt. Ik blijf het toch gewoon zo noemen, want technisch gezien is het een date. En dat wil ik graag zo houden.
          'Hey, Prongs? Het ziet er allemaal goed uit, niet? Voor ons beide. Het lijkt alsof we krijgen wie we willen... misschien komt het dan toch nog goed,' hoor ik Sirius zeggen en ik kijk naar mijn beste vriend. 'Maar... ja... zolang Jeweetwel zijn plannen niet doorzet. Denk je dat hij echt aan de macht zou kunnen komen?'
          Kort haal ik mijn schouders op als antwoord. 'Geen idee,' antwoord ik na een korte stilte en ik blijf mijn ogen op het landschap buiten gericht houden. 'Hij is er gek genoeg voor, dat zeker, maar ik weet niet of hij het daadwerkelijk door zal zetten. En of hij de steun krijgt om dat te doen.' Wauw, Potter, wat een mooie woorden, wat is er met je gebeurd? Ik schud mijn hoofd dan en kijk weer even terug naar Sirius. 'We moeten ons er maar geen zorgen over maken, dat is nergens voor nodig, of wel? We zitten nog op school en dat lossen de volwassen tovenaars en heksen maar op, niet?'


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    JONATHAN "JONA" CLERMONT
    life is great if you get what you want

          'Als je me zou willen helpen, heel graag zelfs.', besloot Scarlett op mijn vraag, gevolgd door een kusje dat ze op mijn lippen drukte. Inmiddels was ik weer op het bed beland, doordat Scarlett me teruggetrokken had.
    'Oke, een goed feest, wat hebben we nodig.', Ik wist dat achter deze vraag, die eigenlijk dus ook geen vraag was, geen vraagteken hoorde en dat ze het dus eigenlijk niet aan mij vroeg. Ik bedoel, wie is hier nu degene die het meest aanwezig was op feestjes? Scarlett pakte een pakje sigaretten, waaruit ze er eentje voor haarzelf en eentje voor mij pakte. Ik legde mijn hand op haar been, terwijl ik mijn hoofd zogenaamd teleurgesteld schudde.
    Ze ging opnieuw tegen mijn borst liggen als ze besloot dat er muziek moet zijn, dat had ik ook nog kunnen bedenken. Ik haalde mijn hand door mijn haar, denkend aan eerdere feestjes die ik meegemaakt had.
    'Heb je eten nodig?' Vaak was de tafel met eten en drinken de plaats waar ik me bevond op feestjes. Het was niet dat ik niet kon dansen — vond ik zelf dan tenminste. Het was meer dat mijn vrienden of de mensen waarmee ik was, vaak beschouwde ik mensen die mij als vriend beschouwde als enorm irritante mensen, niet wilde of konden dansen of zich enorm ongemakkelijk voelde. Het zou ook best zo kunnen zijn dat het een heel ander soort feestje was, al zou ik het eigenlijk wel erg leuk vinden om met Scarlett te kunnen dansen. Vooral het deel Scarlett verheugde ik me op, het dansen was enkel een luttele bijzaak. Ja, ik had haar op het moment in mijn armen, tegen mijn borst, maar dat ik in het openbaar zou laten zien dat zo'n meisje met mij wilde dansen, mijn vriendin wilde zijn, was ik zeker trots op en zou ik met veel plezier aan de wereld laten zien.
    Scar,' begon ik toen ze de sigaretten aanstak, want ik was wel degelijk teleurgesteld. Niet persé in haar, maar meer in het feit dat ze rookte. Liever zou ik hebben dat ze ermee ophield, dat zou veel beter voor haar zijn.
    'Weet je niet hoe ongezond roken is?' Mijn hand gaat naar haar gezicht om voorzichtig de sigaret uit haar mond te halen en tegelijkertijd in mijn eigen mond te steken. Als ze hem terug zou willen, pakte ze hem vast wel.
    'Ik weet bijna zeker dat je mijn jurkje voor vanavond geweldig gaat vinden, hij is heel, hm, hoe zal ik het zeggen, sexy.', De prachtige blondine keek me haast triomfantelijk aan. Ze droeg een grote grijns op haar gezicht, die me veel goeds deed vermoeden. Ook op mijn mond vormde zich een grijnsje als ik vooruit dacht aan Scarlett in een sexy jurk. Ik liet een kusje achter op haar neus, na de twee sigaretten uit mijn mond gehaald te hebben.
    'Dan moet ik ook maar eens iets uit de kast gaan halen denk ik.' Ik had vast ergens nog wel wat nets in mijn kaast liggen, hoopte ik. Anders zou ik wel iets van iemand lenen.
    Met de sigaretten in de ene hand, pakte ik met de andere Scarletts hand en trok haar van het bed af, er zelf ook afspringend. Ik hield mijn arm omhoog, haar rond draaiend om haar vervolgens in mijn arm op te vangen. Ik boog naar haar toe en zoende haar opnieuw. Ik kon er geen genoeg van krijgen, ik was erg gelukkig.
    'Zullen we wat eten gaan halen? Ik heb best wel honger.' zei ik, haar in mijn armen houdend.

    [ bericht aangepast op 7 jan 2017 - 21:25 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Gwendolyn "Gwen" Caroling Martch


    18 • Year 6 • Mudblood • Gryffindor • Keeper • Hogwarts Express • Lily, Lana, Chloe, Nova, Mary en Marlene

    Wanneer ik op de bank in de trein plof, zie ik dat Scarlett een feest organiseert. Natuurlijk wil ik gaan. Heel even twijfel ik, maar dan stuur ik toch een berichtje naar Dorian of hij ook wilt komen. Na deze vakantie heb ik gewoon zin om met een vertrouwd iemand te kletsen en we hebben elkaar sowieso al lang niet gezien. Gelukkig wilt hij mee.
    Lily probeert een plukje van mijn haar recht te strijken en zegt: "Ontwaakt uit je winterslaap?". Ik lach even en haal dan maar een hand door mijn haar om het nog een beetje te fatsoeneren.
    “Chaos omvat niet hoe erg ik was deze ochtend. Je zou toch denken dat ik na zo’n vakantie makkelijker mijn bed uit kwam.”
    Vervolgens komen Mary en Marly ook binnen en beginnen enthousiast vragen te stellen. Ik glimlach even. Het voelde goed om weer samen te zijn met iedereen. Vooral geïnteresseerd ben ik naar alle vakantieverhalen.
    Lana begint. ‘Nou, laat iek maar beginnen? Met mij gaat 'et goed, iek heb niks nieuws te vertellen behalve dat iek de meest charmante jongen uit 'et jaar date... denk iek? En dat was 'et. Volgende,' De roddels over haar en Caleb kloppen dus toch.
    Nova vertelt vervolgens dat haar vakantie saai was en vooral dat het Muggle leven zo saai is als je gewend bent aan magie. En ook Chloe heeft verder niet zo veel gedaan. “Het spannendste wat ik heb gedaan is de hond uitlaten, dus join the club
    Nu ik van de meeste al wet wat gehoord heb ook de vakantie – uiteenlopend van dodelijk saai tot leuk –, richt ik me op Lily. Ze is tot nu toe vrij stil geweest over haar vakantie. “Dus Lily… Nog vorderingen bij jou? Spannende dingen gedaan?” Ik zak een beetje comfortabel onderuit in de veronderstelling dat we nog even hadden. De trein komt echter langzaam tot stilstand, wat betekent dat we alweer moeten gaan.


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Celebran "Celeb" Serpen von Leirko


    17• Year 6 • Pureblood • Slytherin • Beater • Hospital Wing • Adalae

    'Nou, mooie start van het schooljaar,' mompelt ze. Ik laat mij op de stoel naast haar bed zakken en vouw mijn armen over elkaar. 'Al was het minder erg dan mijn vader..' lacht ze. Ik trek een wenkbrauw op. Wat wil ze nu? Dat ik medelijden met haar kijk? 'Heerlijk.' Madam Pomfrey voert nog wat laatste dingen uit en gebied Adalae dan om in ieder geval deze nacht in de Hospital Wing te blijven. Ik wil eigenlijk opstaan en weglopen, maar ik weet dat iemand met gevoelens zou blijven zitten om er te zijn voor Adalae, dus ik dwing mijzelf om te blijven.
          'Ik zou gewoon zo weg gaan en naar Scarlett's feestje glippen,' zeg ik. 'Ik kom sowieso niet, want ik heb nog iets dat ik moet doen, maar ik kan je wel brengen.' Mijn stem klinkt nonchalant en ik staar naar mijn nagels. Ik zit nog steeds in mijn Quidditch kleding en de modder zit over mijn gehele lichaam. Ik kan niet wachten tot ik kan douchen. Ik zucht diep en leun naar achter. Ik sluit mijn ogen en strek mijzelf uit. Als het goed is kan ik vandaag beginnen aan het eerste deel van mijn plan. Mijn opdracht is om zo snel mogelijk te beginnen. Hij heeft het nodig. Ik haal een hand door mijn witblonde haar en kijk haar aan.
          'Dus,' zeg ik tegen haar. 'Uhm... doet het pijn en zo?' vraag ik in een poging om empatisch te zijn tegenover mijn beste vrienden. Ik kijk haar vragend aan en wip een beetje heen en weer op mijn stoel. 'Heb je gezien wie het was?' vraag ik dan om mijn eigen geheugenspreuk te testen. Ik weet zeker dat hij gewerkt heeft, maar je kan nooit te veel checken.


    "I had fun in hell, can I come home now?"


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Sirius "Padfoot" Orion Black


    17 • Year 6 • Pureblood • Gryffindor • Beater • Hogwarts Station • James and Remus

    'Geen idee,' is het antwoord van James. 'Hij is er gek genoeg voor, dat zeker, maar ik weet niet of hij het daadwerkelijk door zal zetten. En of hij de steun krijgt om dat te doen.' Een bezorgde frons verschijnt er op mijn gezicht en ik haal een hand door mijn donkere haren. Een naar gevoel knaagt aan mij van binnenin. 'We moeten ons er maar geen zorgen over maken, dat is nergens voor nodig, of wel? We zitten nog op school en dat lossen de volwassen tovenaars en heksen maar op, niet?' Ik kijk mijn beste vriend aan en haal mijn schouders op.
          'Ja, maar Prongs... wij zijn al bijna volwassen,' mompel ik. 'Ik ben al zeventien en jij ook bijna...' Een zucht rolt over mijn lippen en ik schud mijn hoofd. Ik heb echter geen tijd om in gedachten te verzinken, want precies op dat moment komt de trein tot stilstand. Ik kijk naar buiten en zie in de verte het kasteel liggen. Mijn bezorgde uitdrukking verdwijnt en maakt plaats voor een opgewekte. Ik kom overeind en gooi mijn tas over mijn schouder. 'Kom op guys,' zeg ik tegen James en Peter. Ik gooi de deur open en trek de twee mee, langs de coupé van Lily en haar vriendinnen. Iets té enthousiast spring ik de trein uit. Ik kijk om mij heen. Het duurt niet lang voordat ik de jongen spot met de lichtbruine haren. Een grote glimlach verspreid zich over mijn knappe gezicht. Ik laat James' arm los en zet een sprintje in.
          'Moooooony,' zing ik en zonder enkele waarschuwing bespring ik de tengere jongen en klamp ik mijn armen om hem heen. Een lach rolt over mijn lippen als ik hem uiteindelijk loslaat. Ik kijk hem aan en schenk hem een scheve grijns. Vervolgens sla ik mijn armen om hem heen en druk ik mijn lippen kort op die van hem. 'I missed you.'


    "Mr. Padfoot would like to register his astonishment that an idiot like that ever became a Professor."


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.


     

    Scarlett Rose River
    17 ~ Pure Blood  ~ Slytherin ~ Chaser   ~ her Room~  Jona

    { Outfit}


    Zo liggen we een tijdje op mijn bed, voor mijn gevoel mogen we voor altijd zo blijven liggen. Hij geeft me zo'n goed gevoel over mezelf. Jonathan heeft voor mijn gevoel nooit echt veel feestjes georganiseerd, maar wat niet is kan nog komen toch. 'Heb je eten nodig?', begint hij. Een glimlach siert mijn lippen en ik knik even. 'We kunnen zo naar Hogsmeade om eten te halen, als je wilt?'', vraag ik terwijl ik Jona lief aankijk. Ik neem nog een hijs van mijn sigaret als Jona hem tussen mijn lippen vandaan pakt. 'Roken is echt slecht voor je, Scar.', ik knik even. 'Ben er gewoon te verslaafd aan denk ik, al ben ik al gaan minderen sinds ik veel met jou omga, my dear dear friend.'Al ben ik er juist van overtuigt dat het beter met me gaat sinds ik Jonathan ken. Ik drink bijna niet meer, gebruik zowat geen drugs meer, het enige wat ik nog doe is roken. Maar mede omdat ik in zo'n goede bui ben laat ik het gaan, dat ik vandaag zo vrolijk ben heeft er ook zeker mee te maken. Jonathan geeft me een kusje op mijn neus waardoor ik even zacht giechel. 'Dan moet ik ook maar eens iets uit de kast gaan halen denk ik.', begint Jonathan en mijn gegiechel gaat over naar zachtjes lachen. 'Je mag altijd iets netjes aan, lekkerding.', ik onderbreek mijn zin om met mijn hand door zijn warrige zwarte haar te gaan. 'Maar mijn jurkje is meer heel open en kort.', nu ik er zo overna denk, heb ik misschien twee jurkjes waar mijn decolleté niet of nauwelijks te zien is. Verder moet ik bij bijna elke jurk oppassen dat mijn borsten op hun plek blijven zitten. 'Maar je mag altijd een overhemd met jasje aan van mij.' 'We kunnen ook cocktails maken, dat iedereen een cocktail krijgt als ze binnenkomen?', stel ik voor. Jona tilt me op en draait een rondje met me, in tijden heb ik iemand niet zo leuk gevonden als dat ik hem vind. 'Zullen we wat eten halen?', vraagt Jonathan terwijl hij mij nogsteeds in zijn sterke armen vasthoudt. 'Met jou altijd, en ik heb ook honger.', zeg ik zacht lachend terwijl ik mijn armen om zijn nek vouw. Zo lopen we samen de Slytherin Common Room uit, damn, wat is hij toch leuk!

    [ bericht aangepast op 9 jan 2017 - 10:53 ]


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    JONATHAN "JONA" CLERMONT
    life is great if you get what you want

          Scarlett besloot dat ze wel wat wil gaan eten. Ook zij had honger, wat wel goed uitkwam. Het zou vervelend zijn als ik straks de enige was die wat ging eten. In principe zou het niet heel veel uitmaken; het eten zou hetzelfde smaken, maar sommige mensen vonden het vervelend om in hun eentje te eten. Niet ik hoor, als ik honger had, had ik honger en moest ik wat eten. Scarlett sloeg haar armen om mijn nek en ik drukte een zoen op haar mond. Vervolgens trok ik haar armen zachtjes rond mijn nek vandaan. Lopen ging immers niet zo makkelijk op die manier. Een van de twee handen hield ik vast om zo hand in hand naar beneden te lopen. Ik dacht aan de avond en het feest die op de planning lagen. Ik dacht aan wat we moesten regelen en Scarlett in een sexy jurk. Ik vormde het samen tot een geheel plaatje en kwam tot de conclusie dat het allemaal wel goed moest komen. Niet dat ik me überhaupt zorgen maakte met Scarlett als gastvrouw, host, hoe noemde je dat? Echter vormde zich opeens wel een zorg in mijn hoofd over dat jurkje. Ik vond het namelijk geen probleem dat ze zich zo zou kleden voor mij, integendeel zelfs, maar met al die mensen erbij vond ik het ergens wel zorgelijk. Zou dat geen andere jongens trekken? Ik wilde liever niet een avond vol met lurkende blikken van andere jongens naar mijn vriendin, mìjn vriendin! Nou ja, hoogstwaarschijnlijk zouden die blikken er altijd wel zijn door haar geweldige lichaam. Ik vond het ook niet kunnen om haar in iets als een kartonnen doos te laten gaan met een vissenkom met blinderend glas op haar hoofd zodat niemand ook maar iets van haar aantrekkelijke lichaam kon zien. Misschien kon ik er wel voor zorgen dat ze niet halfnaakt zou verschijnen.
    'Scar,' begon ik na haar kijkend. 'Zou je het misschien erg vinden om vanavond eh,' Ik stopte even om enigszins verontschuldigend naar haar te glimlachen. 'zou je misschien iets aan willen trekken wat minder revealing is?' Ik kuchte even. Waarom vond ik dit zo ongemakkelijk om te zeggen? Gelijk schoot in mijn hoofd dat ze nu zou kunnen denken dat ik haar niet mooi vind.
    'Ik vind je prachtig, begrijp me niet verkeerd, maar dat vinden alle andere jongens ook en eh' Ik wierp een enigszins beschaamde blik op mijn vriendin. Ik hoopte dat ze niet te raar vond. Ik vond mezelf in ieder geval wel een enorm geval apart.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Blake Sophia Haynes


    18 • Year 6 • Pureblood • Ssssslytherin • Hogwarts Express • Prefect • Dress

    Het is een hele oplossing als de trein eindelijk tot stilstand komt. Mijn hoofd is niet meer zo licht als het de hele treinreis was, maar ik voel de effecten van de brownie die ik at nog steeds. Ideaal, zo'n broer met een kleine voorraad narcotica.
    Ik duw een aantal van de jochies voor me uit, terwijl ik mijn koffer achter me aantrek. Mijn humeur is niet veel beter geworden van de groep rotjongetjes zonder filter of manieren, al was dat al niet ideaal doordat ik thuis ben geweest.
    Ik wil alleen maar naar bed, heb geen behoefte aan gesprekken of aandacht. Ik snap dat Jase me gemist heeft, dus ik zal moeite doen om aardig tegen hem te doen, maar meer dan dat kan ik niet. Zeker niet omdat ik op het punt sta om de eerste de beste persoon een mep in zijn kruis te geven.
    "Jamie, verdomme," ik trap mijn broertje, die veel te traag voor me loopt, een trap tegen zijn kuiten. Ook niet een beetje ook, want de jongen kermt het uit van de pijn en probeert zijn hand uit te halen naar mijn gezicht.
    Echter ken ik zijn zwakke vechttechniekjes maar al te goed en weet ik zijn arm vast te pakken voor hij ook maar in de buurt komt van mijn gezicht. Met een soepele beweging duw ik het jochie tegen een van de muren aan, en voor druk ik, voor omstanders onzichtbaar, mijn wand tegen zijn hals. "Wil je dat ik mijn nieuwe spreuken op je uitoefen?"
    Hij schudt fanatiek zijn hoofd en ik voel hem lichtelijk bibberen. Met een ruwe beweging duw ik zijn hoofd tegen de muur, wat een zachte 'thud' oplevert, waarna ik verder loop.
    De buitenlucht doet me goed, als ik de trein uitstap, en met een geforceerde glimlach ga ik op zoek naar mijn vriendje. Hij zit op een bankje, zei hij..

    All she eat is dick, she's on a strict diet


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    MARLENE MCKINNON
    17 – Gryffindor – Train > Station – With her Girls Club – Year 6


    Het duurde niet lang voordat alle meisjes zich op de banken van de coupé hadden genesteld - behalve Maia dan, maar die wilde per se op school blijven. Het was rumoerig. Iedereen had natuurlijk wel wat te vertellen - al leek iedereen meer geïnteresseerd in wat er nu allemaal tussen Lana en Caleb speelde. Het was dan ook niet raar dat zij begon met praten.
          ”Nou, laat iek maar beginnen? Met mij gaat 'et goed, iek heb niks nieuws te vertellen behalve dat iek de meest charmante jongen uit 'et jaar date... denk iek? En dat was 'et. Volgende.” Niets nieuws te vertellen? Marly was teleurgesteld. Ze had gehoopt op iets meer details dan dit. Ze wilde een kruisverhoor starten met Lana, maar de volgende begon alweer te praten.
          Nova begon namelijk te vertellen dat haar vakantie saai was en vooral dat het normale leven zo saai was nu ze gewend was geraakt aan magie. Daarna kwam Chloë, waar niet veel interessanters uit kwam.
          “Het spannendste wat ik heb gedaan is de hond uitlaten, dus join the club,” zei Gwen toen, waarop Marly een zachte giechel uit haar mond liet glippen. Gwen richtte zich op Lily, die nog uitzonderlijk stil was geweest.
          “Dus Lily… Nog vorderingen bij jou? Spannende dingen gedaan?” Terwijl ze dit vroeg, zakte ze langzaam onderruit. Marly speelde een beetje met haar vingers. “Ze heeft vast stiekeme dates gehad met haar to be boyfriend, James Potter,” antwoordde Marly voor Lily kon reageren, wat botter klonk dan ze had gewild. Ze zuchtte daarna even en begon uit het raam te staren. Het leek alsof de hele wereld tijdens de kerstvakantie zijn of haar liefde had gevonden. Met al die verhalen die ze hoorde.
          De trein begon in vaart te minderen, wat betekende dat ze het station naderde. Zodra ze dan ook eindelijk aangekomen waren, pakte Marly haar spullen en wurmde ze zich uit de deur. “Ik zie jullie zo wel, ik mijd die drukte liever,” zei ze en ze gaf haar vriendinnen een snelle glimlach, waarna ze zich naar buiten begaf.


    That is a perfect copy of reality.

    Jason Axel O'Donnell



    Met mijn Hufflepuff sjaal om mijn halve gezicht en hals gewikkeld en mijn extra dikke wintertrui aan, wandel ik richting het perron waar de Hogwarts Express als het goed is snel zou arriveren. Die hele trein kon me eigenlijk vrij weinig boeien, niet dat ik nu wil dat 'ie verongelukt ofzo, dat wens ik niemand toe, maar ik was gewoon heel enthousiast om mijn vriendin weer te zien. Na een lange tijd – lees: twee weken – zonder iemand te zijn besef je-je pas echt hoe erg je iemand kunt missen. Iemands bestaan waarderen gaat ook gelijk tien keer makkelijker dan. Niet dat ik Blake's bestaan voorheen niet waardeerde, maar je snapt vast wat ik bedoel. Zuchtend wrijf ik wat sneeuw van één van de bankjes, die er op het perron staan, met mijn mouw zodat ik kan gaan zitten zonder gelijk een koude, natte kont te krijgen – houd ik niet zo van weet je. Verveeld begin ik naar de wolkjes adem te kijken die zich vormen als ik uitadem. Vroeger deed ik altijd alsof ik rookte en dan voelde ik me heel stoer en mannelijk.
    Plosteling klinkt er een bekende fluittoon en in de verte zie ik een grote stoomwolk naderen, de Hogwarts Express. Automatisch spring ik gelijk op. Inmiddels is het perron al een klein beetje drukker geworden, ik was kennelijk niet de enige die het een goed idee vond om iemand op te wachten, ondanks de kou. Mijn oog viel op een jongen die een lelie vasthield. Shit, ik had helemaal niets meegenomen voor Blake. Haastig tover ik snel een boeket rode rozen tevoorschijn. Attent genoeg toe?
    De trein was inmiddels al tot stilstand gekomen en er komt gelijk een stroom van leerlingen uit. Ik probeer over de hoofden te kijken en mijn vriendin te spotten, die – helaas – aan de kleine kant is en waarschijnlijk volledig op gaat in de menigte. Echter zie ik hoe een brunette een jongen tegen een muur duwt en ik kantel mijn hoofd. Het zal toch niet... Ze draait zich echter om en ja hoor, het is Blake.
          ‘Blake!’ Een aantal meisjes draaien hun hoofd naar me toe, oh ja, mijn Blake is niet de enige Blake op Hogwarts, vergeten. Ik duw wat mensen aan de kant en loop naar haar toe. ‘Hey.’ Ik kijk haar met een blije glimlach aan en plant gelijk een kus op haar lippen. ‘Moet ik nog iets voor je tillen of zo?’



    18 • Year 6 • Halfblood • Hufflepuff • Captain • Keeper • Platform, Blakie

    [ bericht aangepast op 9 jan 2017 - 21:27 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Caleb Brody Hughes
    “That awkward moment when you look so dumb in front of your crush......”



    Nerveus sta ik te ijsberen op het perron terwijl ik voor de honderdste keer het model van mijn haar verander. Voor mijn gevoel zie ik eruit als een trol, en als je me goed kent weet je dat ik dat niet vaak van mezelf zeg. Echter is er een zeker iemand, een meisje, die me compleet van mijn sokken heeft geblazen en me heeft laten twijfelen aan mezelf en wie ik op dit moment ben. Men zegt toch dat je-je nooit moet veranderen voor iemand anders? Nou, om eerlijk te zijn zou ik behoorlijk veel aan mezelf veranderen om maar indruk te kunnen maken op haar, Lana. Zolang ik maar niet kaal hoef te gaan, want mijn haar is mij echt dierbaar.
    Voor ik het goed en wel door had stond er opeens een trein op het perron, oh God, wat als ze haar interesse in mij is verloren tijdens de vakantie? Okay nee dat is onzin, je hebt de afgelopen uren onophoudelijk met haar lopen whatsappen, of zou ze alleen maar aan het sollen zijn met mij? Ben ik opdringerig? Jezus, Caleb, get your shit together en stop met die onzekerheden. Mijn ogen glijden over de ruitjes, misschien zou ik een glimp kunnen opvangen van haar. Zodra mijn oog op haar valt, voel ik hoe zich er een brok vormt in mijn keel. Dramatisch luidruchtig slik ik deze weg en kijk om mij heen. Oh nee, een paar jongens staan met bloemen, had ik bloemen moeten regelen? Daar is het nu toch al te laat voor. Ik raap mijn moed bijelkaar en loop richting de coupé waar ik haar had zien zitten en klop op het ruitje om haar aandacht te trekken. Ik kijk haar met een lieve glimlach aan en zwaai. Kort glijden mijn ogen richting Gwen en ik word gelijk enthousiaster en nerveuzer tegelijk. Ik heb namelijk besloten wat meer moeite te doen om indruk te maken op Lana door een verrassingsdate voor haar te regelen, en Gwen zou me daarmee helpen. Nu maar hopen dat-dat goed zal gaan...



    18 • Year 6 • Pureblood • Slytherin • Chaser • Platform, Lana


    I just caught the wave in your eyes