• I solemnly swear that I am up to no good.


    A MODERN MARAUDERS CHRISTMAS CAROL
    Same school, same story, same characters, different time; a Modern Marauders Story.

    Het is kerstmis, december 2014, de vier vrienden - James, Sirius, Remus en Peter - blijven deze kerst op Hogwarts om samen met de andere Gryffindors kerst te vieren. Hogwarts is echter verandert; er zijn geen uilen en geen perkamentrollen, alles gaat nu via het internet. In dit RPG kan je uit vinden hoe het zou zijn als de Marauders nu geleefd zouden hebben!

    Dit is een doorstart van het RPG Modern Marauders, we doen dit zodat het ook voor andere makkelijker is om mee te doen.

    • Inspiratie •


    R O L L E N VOL
    [Dit mogen zowel bestaande als zelf bedachte rollen zijn.]
    GRYFFINDOR
    • Sirius Orion Black • Ben Barnes || Pickett [1.1]
    • Remus John Lupin • Andrew Garfield || WillNotLearn [1.8]
    • Peter Pettigrew • Evan Peters || Pickett
    • James Potter • Aaron Johnson || Dougal [1.9]
    • Frank Longbottom • Thomas Brodie-Sangster || obscurial [1.2]
    • Mary MacDonald • Lily Collins || Amatis
    • Lily Evans • Karen Gillan || Mignon [1.5]
    • Maia Raegan von Leirko • Amelia Zadro || Marlow [1.7]
    • Kathelaine Avierella Savore • Zoey Deutch || Pickett [1.10]
    • Mary Elizabeth MacDonald • Lily Collins || Nomophobe [1.10]
    • Marlene McKinnon • Emilia Clarke || Marlow [?]
    • Gwendolyn Caroline Martch • Sophie Turner || Roms [1.7]

    SLYTHERIN
    • Severus Snape • Louis Garrel || Blitzen [1.4]
    • Regulus Arcturus Black • Ezra Miller || calice [1.9]
    • Dorian Arcelin Kasai • Xavier Dolan || Pickett [1.1]
    • Caleb Brody Hughes • Mikkel Jensen || Nomophobe [1.2]
    • Celebran Serpen von Leirko • Lucky Blue Smith || Pickett [1.6]
    • Blake Sophia Haynes • Monica Ollander || Valtersen [1.3]
    • Scarlett Rose River • Diana Agron || Skaikru [1.1]
    • Franciszka Malia Rogers • Ashi Ross || PeterMaximoff [1.2]
    • Adalae Cresenta Romanova • Nina Dobrev || Quake [1.3]

    RAVENCLAW
    • Cedric James Carrow • Colton Haynes || Skaikru [1.1]
    • Axel James Sutherland • Paul Craddock || Marlow [1.3]
    • Jonathan Clermont • ? || obscurial [1.9]
    • Lajila Vinaya Lancaster • Magdalena Zalejska || Nomophobe [1.2]
    • Faelia Christina Brown • Emily Bador || Valtersen [1.3]
    • Primrose Matilda York • Emeraude Toubia || PeterMaximoff [1.2]

    HUFFLEPUFF
    • Luke Nathan MacNamara • Michael Clifford || PeterMaximoff [1.2]
    • Jason Axel O'Donnell • Diego Barrueco || Nomophobe [1.2]
    • Ollie Gabriel Reid • Hugh Vidler || Valtersen [1.3]
    • Chloe Maliette Porter • Scarlett Leithold || obscurial [1.2]
    • Nova Tamzin Archer • Katherine Mcnamara || Dougal [1.9]
    • Rozanua Maut Liluye • Ashley Moore || Pickett [1.10]


    Leraren
    • Reginald Green - Defense Against the Dark Arts
    • Horace Slughorn - Potions
    • Balthazar Ansem Claerkson - Ancient Runes
    • William Xavier Herberry - Herbology
    • Minerva McGonagall - Transfiguration/Gryffindor Head
    • Sybill Patricia Trelawney - Divination
    • Alix Rose Thomas - Charms
    • Nola Evangeline Bordelon - Astronomy
    • Catharina Julia Bell - Alchemy


    Prefects
    Twee Prefects (meisje en jongen) van elke afdeling

    GRYFFINDOR
    • Remus John Lupin • WillNotLearn
    • Lily Evans • Mignon

    SLYTHERIN
    • Dorian Arcelin Kasai • Lizor
    • Blake Sophia Haynes • Bigsleep

    RAVENCLAW
    •
    • Lajila Vinaya Lancaster • IncroyabIe

    HUFFLEPUFF
    • Max Adrian Sanderson • SiriuslyBlack
    • Freya Brennan • WillNotLearn


    Quidditch Team
    GRYFFINDOR
    Keeper
    • Gwendolyn Caroline Martch • Roms
    Chasers
    • James Potter • ? || Captain
    • Kathelaine Avierella Savore • Lizor
    •
    Beaters
    • Sirius Orion Black • Lizor
    • Maia Raegan von Leirko • Adephagia
    Seeker
    • Mary MacDonald • Amatis

    SLYTHERIN
    Keeper
    • Dorian Arcelin Kasai • Lizor
    Chasers
    • Scarlett Rose River • Frenchcore
    • Ailis Juliet Sutherland • Adephagia
    • Caleb Brody Hughes • Mulisch
    Beaters
    • Celebran Serpen von Leirko • Lizor
    • Alexis Pascal Rutherford • Mulisch
    Seeker
    • Regulus Arcturus Black • ? || Captain

    RAVENCLAW
    Keeper
    • Unknown
    Chasers
    • Cedric James Carrow • Frenchcore || Captain
    • Harper Coralie Lukasiak • Dumbledore
    •
    Beaters
    • Lajila Vinaya Lancaster • Mulisch
    • Primrose Matilda York • AlecLightwood
    Seeker
    • Wiktoria Harmion • Polovina

    HUFFLEPUFF
    Keeper
    • Jason Axel O'Donnell • Mulisch || Captain
    Chasers
    • Ashley Joseph Diggory • calice
    • Unknown
    • Unknown
    Beaters
    • Unknown
    • Elise Anna Matthews • Saiph
    Seeker
    • Chloe Maliette Porter • Millard


    S O C I A L M E D I A
    Twitter [Tag: #ModernMaraudersQ]
    Sirius Black - @SexySirius
    Dorian Kasai - @DorianKasai
    Cedric James Carrow - @CedCarrow
    Scarlett Rose River - @ScarlettxRiver
    Lajila Lancaster - @TheycallmeJil
    Jason O'Donnell @JaseODonnell
    Caleb Brody Hughes - @CalHghs
    Frankie Rogers - @FrankieMalia
    Luke Nathan MacNamara - @DraoiIldaite]
    Pixie York - @PixieMYork
    Chloe Porter - @ChloeMal_
    Frank Longbottom - @franktastic_af
    Adalae Cresenta Romanova - @adaromanov
    Axel James Sutherland - @SutherlandAxel
    Ailis Sutherland - @Ailydaily
    Blake Sophia Haynes - BlakeSHaynes
    Faelia Christina Brown - @Faeliafairy
    Ollie Gabriel Reid - @ollietoremember
    Gossip Girl - @GoGiHogwarts
    Harper Coralie Lukasiak - @LukasiakHarper
    Severus Snape - @PrinceHalfB
    Lily Evans - @_LilsEvans
    Emily Lucy Matthews - @emilylucy17
    Celebran von Leirko - @SvonLeirko
    Alice Prewett - @PrewettAlice
    Alexis Pascal Rutherford - @AlexisPascalR
    Gwendolyn Caroline Martch - @SexyGwency
    Kathelaine Savore - @_LanaaBanana
    Mavi Fallyn Rogers - @MavixAwesome
    Daniël Cillin Rogers - WildDanny26
    Max Adrian Sanderson - @hufflepuffmax
    Caspian Foxx Zachariah @Caspian_f
    Maia von Leirko - @MaiaRaegan
    James Potter - @JamesProngs24
    Peter Pettigrew - PeterPettigrew8
    Marlene McKinnon - Marley_McKinnon
    Regulus Black - @Regulus_Black61
    Mary Macdonald - @Mac_Marry11
    Remus Lupin - @LupinRemus1
    Freya Brennan - @HufflepuffFreya
    Dove Sparrow @DoveSparrow
    Avon Snyder @AvondSnyder

    Snapchat
    Sirius Black - wholetthedogout
    Dorian Kasai - GetOut
    Cedric James Carrow - CedricRavenclaw
    Scarlett Rose River - ScarlettxRiver
    Lajila Lancaster- jil_lvl
    Jason O'Donell - JaseODonnell
    Caleb Brody Hughes - Calpal_
    Frankie Rogers - FrankieMalia
    Luke Nathan MacNamara - DraoiIldaite
    Pixie York - PixieMYork
    Chloe Porter - chloecat
    Frank Longbottom - franktastic
    Adalae Romanova - Adalae_cr
    Axel James Sutherland - ?
    Ailis Sutherland - Ailydaily
    Blake Sophia Haynes - blakedelreyy
    Faelia Christina Brown - faelia182
    Severus Snape - sev
    Lily Evans - MsEvans
    Celebran von Leirko - CvonLeirko
    Alexis Pascal Rutherford - IProbablyHateU
    Gwendolyn Caroline Martch - SexyGwency
    Kathelaine Savore - LanaBanana
    Max Adrian Sanderson - huffle_max
    Maia von Leirko - MRaegan
    Emily Matthews - Emiloveyou
    James Potter - DeerJames
    Peter Pettigrew - PeterPettigrew_
    Mary Macdonald - marryme
    Remus Lupin - RemusLupin
    Freya Brennan - FreyaHufflepuf
    Dove Sparrow - LovelyDovey
    Avon Snyder - AttractiveAvon


    T O P I C S


    R E G E L S
    - Reserveringen blijven vier dagen staan.
    - Er is geen maximaal aan personage's, maar minstens één jongen.
    - Alleen ik maak topics aan.
    - Personages zitten allemaal in hun zesde leerjaar.
    - Posts van minimaal 300 woorden.
    - Geen ruzie behalve in de RPG zelf.
    - Of topic in het speeltopic graag tussen haakjes of in het praattopic.
    - Houd de afdeling en geslachten gelijk.
    - 16+ is toegestaan.
    - Zonder toestemming mag je de personage's van anderen niet besturen.
    - Leraren worden bestuurd door iedereen.
    - Als je twee weken niet meer reageert, stuur ik je een bericht, als je in de twee weken daarna nog niet reageert, vervalt je rol, tenzij je een geldige reden hebt.
    - Denk heel goed na voordat je meedoet. Ik steek hier veel tijd in en het is ook niet leuk voor andere als je niet meer reageert.


    S T A R T E R S

    Monday, December 22nd — Christmas Holiday

    Het is maandag ochtend, buiten is alles bedekt met een dikke laag sneeuw, een goed begin van de kerstvakantie. Enkele leerlingen zijn afgelopen vrijdag al gelijk naar huis gegaan om kerst te vieren met hun ouders, de meeste leerlingen gaan na “The Christmas Dance” op kerstavond naar huis en de rest blijft de hele vakantie op school. Happy holidays! Don’t forget; happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    Gelieve de volledige naam van je personage, de afdeling, speciale posities, de locatie van je personage en de personen die bij hen zijn vermelden. Dit om inspringen voor iedereen makkelijker te maken.

    Wednesday, December 24th — Christmas Dance

    Nog steeds ligt er buiten een dikke laag sneeuw. Het is de avond van het kerstbal en iedereen maakt zich klaar om richting The Great Hall te gaan. De meeste leerlingen gaan na “The Christmas Dance” naar huis en de rest blijft de hele vakantie op school. Happy holidays!

    Gelieve de volledige naam van je personage, de afdeling, speciale posities, de locatie van je personage en de personen die bij hen zijn vermelden. Dit om inspringen voor iedereen makkelijker te maken.

    Sunday, January 4th — Last day of the break

    Het einde van de kerstvakantie is aangebroken, kerstmis is voorbij en het nieuwe jaar is ingeluid. Morgen begint de school weer en om elf uur vertrekt de Hogwarts Express vanaf Kings' Cross om diegene die tijdens de kerst naar huis gegaan zijn weer terug naar school te brengen. Geniet van je laatste dag vakantie en zorg er vooral voor dat je al je huiswerk bijgewerkt hebt, want morgen moet iedereen weer meteen aan de slag! ❄️

    Gelieve de volledige naam van je personage, de afdeling, speciale posities, de locatie van je personage en de personen die bij hen zijn vermelden. Dit om inspringen voor iedereen makkelijker te maken.
    Mischief Managed.



    [ bericht aangepast op 16 feb 2017 - 23:27 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Blake Sophia Haynes


    18 • Year 6 • Pureblood • Ssssslytherin • Jase's kamer • Prefect •

    "Ja, ja," ik zucht en moet diep ademhalen. "Natuurlijk. Ik vertrouw je meer dan wie dan ook. En onze relatie is het beste dat me is overkomen, ooit. Maar.."
    Het is even stil. Is er een maar? Natuurlijk is die er, al is hij nog zo moeilijk te verwoorden. Ik weet ook niet waarom hij het van een ander heeft moeten horen, wel waarom hij het zo laat te weten kreeg. Het allerliefst zou ik er voor zorgen dat niemand dit wist, maar dat is onmogelijk. "Maar het is nou eenmaal niet echt het makkelijkste om te vertellen. Ik was bang dat je me niet meer zou willen hierna. Dat was bij Luke, bij Sirius.. niet hetzelfde."
    Meteen wil ik de laatste naam inslikken. Hij was al boos dat Luke het wist, laat staan Sirius. Die twee mogen elkaar al niet echt.
    "Luke was overduidelijk.. niet geïnteresseerd in mij, niet op de manier waarop jij dat bent. En Sirius.. hij weet alles van me, net zoals ik alles van hem weet. En het was niet eerlijk dat ik dit voor je verborgen heb gehouden, maar het is nou niet echt een gezellig gesprek om te voeren."
    Ik leg mijn hoofd op zijn schouder, een beetje twijfelachtig. Ik weet namelijk niet zeker of hij daar nog wel behoefte aan heeft, maar ik heb het nodig.
    "En ik snap het als je me nu niet meer kunt vertrouwen. Al die geheimen, ik begrijp dat dat te veel voor je kan worden," een tweede zucht rolt over mijn lippen, "maar ik kan niet beloven dat ik je alles kan vertellen. Niet omdat ik dat niet wil, maar om onze relatie te beschermen. En jou."

    All she eat is dick, she's on a strict diet


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Jason Axel O'Donnell
    “It seemed perfect: the concept – free from any regret, another couple based on teen sex.”



    Ik luister naar haar en voel me diep van binnen wel schuldig dat ik haar een soort van dwing al haar geheimen op tafel te leggen. Ik lijk wel zo'n politieofficier die zo'n lamp in je gezicht duwt terwijl hij allemaal vragen op je afvuurt. Ik schrik iet wat op zodra ik het gewicht van haar hoofd op mijn schouder voel. Ik dwing mezelf om te ontspannen en besluit haar-haar gang te laten gaan. Voor een tel overweeg ik om haar weg te duwen, maar wat voor zin heeft dat eigenlijk? Dat zou alleen maar kinderachtig van mij zijn. We hebben dit gesprek immers om alles uit te praten, niet om alles nog dramatischer te maken. Dat Sirius het ook al wist doet tot mijn grote verbazing vrij weinig met me. Ja, ik en Sirius zijn een verschrikkelijk duo, maar ik weet dat hij – net zoals Luke – een soort vertrouwenspersoon voor haar is. Dat hij ervan wist voordat ik het deed, komt eigenlijk helemaal niet meer als zo'n grote verrassing. Ook lijkt Blake het mij niet verteld te hebben, juist omdat ik haar vriendje ben. Was ze echt bang dat ik bij haar weg zou gaan?
          ‘En ik snap het als je me nu niet meer kunt vertrouwen. Al die geheimen, ik begrijp dat dat te veel voor je kan worden.’ Ik knik langzaam en wikkel langzaam mijn arm om haar middel – als een soort verzoeningsgebaar. ‘maar ik kan niet beloven dat ik je alles kan vertellen. Niet omdat ik dat niet wil, maar om onze relatie te beschermen. En jou.’ Ik staar naar de grond en blijf een hele lange tijd gewoon stil. Wat moet ik daar nou opzeggen? Nooit geweten dat tieners zulke grote geheimen konden hebben.
          ‘Ik begrijp het...’ zeg ik zachtjes en. ‘Maar ik hoop gewoon dat je me vanaf nu ook gewoon in vertrouwen durft te nemen, ik ben echt niet zoveel anders dan Luke of Sirius.’ Ik kijk op haar neer en stop een pluk haar achter haar oor. ‘Ik loop echt niet zomaar van je weg hoor, ik hou van je, weet je nog?’ Ik glimlach kleintjes, maar deze glimlach verdwijnt algauw weer van mijn gezicht. “Dus heeft hij... Heeft hij jou deze vakantie nog lastiggevallen?’ Ik fluister het bijna. ‘En hoe zit het met je moeder?’



    18 • Year 6 • Halfblood • Hufflepuff • Captain • Keeper • Dorm, Blake


    I just caught the wave in your eyes

    Blake Sophia Haynes


    listen while you read
    18 • Year 6 • Pureblood • Ssssslytherin • Jase's kamer • Prefect •


    De toon van het gesprek verandert, voor zover dat nog mogelijk was. Van serieus naar.. nog serieuzer.
    "Nee." Ik haal diep adem. Hij vraagt het zo zorgzaam, zo bezorgd, dat ik me afvraag waarom ik überhaupt getwijfeld heb of ik het hem wel moest vertellen. "Nee, hij noemt me alleen een slet, tegenwoordig. En mijn moeder... Ze gelooft me wel, ondertussen, maar ze deelt dezelfde mening als mijn vader en iedereen op deze school. Dat ik er om gevraagd heb, omdat ik zo'n sloerie ben."
    Een soort ironische lach komt tevoorschijn. "Iedereen behalve jij, natuurlijk. Ik snap nog steeds niet helemaal hoe je het volhoudt met een vriendin die al je vrienden al naakt hebben gezien, en zij die me niet naakt hebben gezien zeggen dat ze dat wel hebben." Ik laat me achterover vallen op het bed. "En dat is nog maar één van mijn vele 'kwaliteiten'.." Bij het laatste woord maak ik zelf al air quotation gebaren. Echte kwaliteiten heb ik niet, voor zover ik weet.
    Met mijn vingers teken ik figuurtjes op de blote huid van zijn onderarm terwijl ik luid zucht. "Je bent een van de eerste mensen die me behandelt als een mens, en niet als..." ik sluit mijn ogen heel eventjes terwijl ik nadenk over een goede metafoor. "Nou ja, weet ik veel. Maar je snapt mijn gedachtengang."
    Misschien ben ik nog steeds lichtelijk high, maar de kans is groter dat ik gewoon een enorm slaaptekort heb. Dat maakt de mens ook warrig.
    Ik draai me op mijn zij en trek mijn benen zo op dat ze ook op het bed liggen, waarna ik me tegen een zittende Jase aan nestel.

    All she eat is dick, she's on a strict diet


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted


    yu had ff een stalking Finn Harries on tumblr momentje
    Jason Axel O'Donnell
    “It seemed perfect: the concept – free from any regret, another couple based on teen sex.”



    Ik kan het niet laten om opgelucht adem te halen als ze zegt dat haar vader niets meer bij haar heeft geflikt behalve haar nare dingen te noemen. Het feit dat haar zusjes slachtoffer kunnen vallen van de foute praktijken van hem baren me echter wel zorgen. Normaliter zou je dan met een moeder een plan verzinnen om haar kinderen te beschermen – maar Blake's moeder komt niet echt op me over als een vrouw die bijzonder redelijk is. Ze noemt haar eigen dochter een sloerie nota bene.
          ‘Iedereen behalve jij, natuurlijk. Ik snap nog steeds niet helemaal hoe je het volhoudt met een vriendin die al je vrienden al naakt hebben gezien, en zij die me niet naakt hebben gezien zeggen dat ze dat wel hebben. En dat is nog maar één van mijn vele 'kwaliteiten'..’ Ik draai me wat naar haar om zodat ik haar weer kan aankijken, nu ze ligt. Ze begint figuren te tekenen op mijn arm waardoor er kippenvel verschijnt op mijn onderarm. ‘Je bent een van de eerste mensen die me behandelt als een mens, en niet als...’ Ik kijk haar verwachtingsvol aan. ‘Nou ja, weet ik veel. Maar je snapt mijn gedachtengang.’ Ik lach zachtjes en voel hoe ze haar lichaam tegen die van mij nestelt. Dat dit heel comfortabel voor haar ligt kan ik me niet voorstellen. Vandaar dat ik mijn schoenen uittrap en naast haar op mijn bed kom liggen.
          ‘Ziet her ernaar uit dat alles van dat mij wat uitmaakt?’ Ik kijk haar met een opgetrokken wenkbrauw aan en trek de dekens over ons heen. ‘Al die geruchten en die zogenaamde slechte reputatie die je hebt kunnen me wat. Ik vind je leuk, Blake Sophia Haynes – nee correctie, ik ben gek op je en ik houd van je en al jouw perfecties en ook zeker jouw imperfecties.’ Ik haal mijn schouders op en kijk haar serieus aan.


    sorry er komt alleen maar fluff uitgerold xd



    18 • Year 6 • Halfblood • Hufflepuff • Captain • Keeper • Dorm, Blake
    Blase anthem I || Blase anthem II

    [ bericht aangepast op 14 jan 2017 - 21:40 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Blake Sophia Haynes


    listen while you read
    18 • Year 6 • Pureblood • Ssssslytherin • Jase's kamer • Prefect •


    Mijn vingers glijden over zijn kaaklijn terwijl ik me wat comfortabeler tegen hem aan nestel. "Je bent gek...," mompel ik onder mijn adem.
    Deze jongen is zo, zo, zo veel te goed voor mij. Elk meisje valt in katzwijm voor hem, en toch kiest hij voor mij. Begrijp me niet verkeerd - ik weet dat ik een mooi meisje ben. Maar er zijn zo veel meisjes die mooier, dunner en minder gecompliceerd zijn dan ik, om over alle andere dingen niet te spreken. Meisjes die niet bekend staan als het matras van Hogwarts. En zo kan ik nog wel even doorgaan.
    Maar nu lig ik hier, in Jase's bed, zonder enige opsmuk. Ik heb al mijn make-up er, na een huilbui in de badkamer, afgepoetst. Ik draag enkel een shirt en een onderbroek, waardoor mijn lichaam het minst geflatteerd wordt - hangende borsten en klapperende dijen van de partij. Zonder enige accessoires of magische versiering is alles waar ik me zo voor schaam te zien, en voor het eerst in mijn leven kan het me heel weinig schelen. Hij houdt van me, voor hoe lang het ook duurt, en dat is genoeg om er voor te zorgen dat ik me het gelukkigste meisje op deze wereld voel.
    Het is nieuw voor me, zo volledig zonder seksuele spanning naast iemand in bed liggen. Natuurlijk gebeurt dit - zo, knuffelen - wel vaker met Jase, maar over het algemeen leidt dat tot meer. Vanavond niet. Nu in ieder geval niet.
    "Ik hou van je," mompel ik dan, mijn lippen tegen zijn schouder en mijn arm verstrengeld met de zijne. "Dankjewel.."

    All she eat is dick, she's on a strict diet


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted


    William Theodore 'Theo' 'Teddy' Weasley
    Gryffindor || Herbology Green House || outfit || Waiting for Gwen

    Ik trok nog een keer mijn overhemd recht en haalde een hand door mijn haren. Ik hoorde dan misschien bij het huis van de dapperen, maar alleen de gedachte aan het uitvragen van een meisje deed mij trillen als een rietje. Mijn kleren waren niet volgens de laatste mode, of überhaupt nieuw, maar dit was het netste wat ik had, wat geen pak was. Ik slikte, of probeerde het in elk geval, want mijn keel was droger dan schuurpapier, terwijl mijn handen natter waren dan als ik ze onder een lopende kraan hield. Toen werd het toch tijd om naar de Herbology kas te gaan. Daar had ik, door middel van een magisch gegenereerd smsje naar Gwen, over 10 minuten afgesproken, en het was 7 minuten lopen. Ik probeerde zo snel mogelijk naar beneden te komen, waardoor ik haast van de trappen viel. Ik kon ook echt niets. Onder het lopen, maar dan wel op een valk oppervlak, probeerde ik aan de jongens tips te onttrekken. Het was niet veel, maar gelukkig hielp Sirius een heel klein beetje. Ik wist niet hoe ik het vond dat hij ook met haar had gehad. Ik kon er niets aan veranderen, dus ik moest het accepteren, en voor Gwen deed ik dat zeker, al wist ik niet wat ze nog in mij kon zien als ze al zo'n bink als hem had gehad. Na even te hebben gelopen kwam ik aan bij de kas. Nogmaals haalde ik mijn handen door mijn haren en stapte toen binnen. Zoals altijd was het heerlijk stil binnen, kalmerend en rustgevend, al hielp het nu amper. Ik stond stijf van de spanning, mijn lichaam trilde waarneembaar, en ik bleef mijn handen tevergeefs afvegen aan mijn broek. Ik leunde tegen een tray met Mandrakes aan, die gelukkig rustig sliepen. waardoor het trillen iets minder werd en ik een plek had om mijn handen te houden zonder dat ze meer vlekken op mijn broek zouden veroorzaken. Nu was het wachten en nu was dat precies net wat ik niet kon en nu al helemaal niet. Ik bleef met mijn hoofd maar hoopvol naar de deur kijken, terwijl op de achtergrond de klok van de toren aangaf dat het de afgesproken tijd was.


    Bowties were never Cooler


    yu had ff een stalking Finn Harries on tumblr momentje
    Jason Axel O'Donnell
    “It seemed perfect: the concept – free from any regret, another couple based on teen sex.”



    We liggen dicht tegen elkaar en, ik kan wel zeggen voor het eerst, lijken we niet van plan te zijn meer te doen dan gewoon te knuffelen en te praten. Nooit heb ik er eigenlijk bij stil gestaan dat, als we samen zijn, het altijd uitdraait op seks, linksom of rechtsom. Ollie had me er, via Whatsapp, terrecht op gewezen dat er in eerste instantie alleen maar seksuele aaantrekkingskracht speelde tussen mij en Blake. Misschien moeten we daar eens wat verandering in brengen, new year new us. Aan de andere kant wil ik ook niet de indruk bij Blake wekken dat ik op haar uitgekeken ben nu ik dit alles over haar weet. Trouwens, over seks gesproken.
          “Waarom zit je trouwens over onze bedpraktijken te praten met de Slytherin meisjes?” Ik lach zachtjes en speel wat met haar haren. “Niet dat ik me niet gevleid voel hoor.” Ik kan het niet laten om stom te grijnzen, maar hey, ik ben ook maar een mens. Ik doe wel altijd alsof ik geen onzekerheden heb, maar volgens mij heeft iedere jongen wel onzekerheden als het aankomt op of je wel goed bent, je grootte en weet ik veel wat voor eisen meisjes allemaal nog meer stellen. Erachter komen dat je vriendin je meer dan goed vindt is dan toch wel een enorme geruststelling en een oppeppertje voor je ego. Mentaal geef ik mezelf een schouderklopje. “Gaan we trouwens nog naar dat feestje van Scarlett?” Ik begin nu ook figuurtjes op haar onderarm te tekenen, maar stop als ik plots iets ruws en bobbelligs voel onder mijn duim. Ik kijk haar vragend aan, trek haar arm van onder de dekens vandaan en bekijk haar pols. “Blake?”



    18 • Year 6 • Halfblood • Hufflepuff • Captain • Keeper • Dorm, Blake
    Blase anthem I || Blase anthem II


    I just caught the wave in your eyes


    Franciszka 'Frankie' Malia Rogers
    Slytherin || Why did I have to get engaged again? || dress
    Het feest was gelukkig niet helemaal een ramp geweest. Nadat we allebei wat alcohol in ons systeem hadden, was het gesprek wat losser gaan lopen. Richting het einde van de avond hadden we gezoend, wat me niet was tegengevallen, maar toch was ik in mijn eigen bed beland. De volgende ochtend was k naar huis vertrokken, waar had gebleken dat mijn ouders en die van Regulus hadden besloten samen het kerstdiner te houden om het aankomende huwelijk te beslechten en de verloving finaal te maken. Het was een erg ongemakkelijke avond geweest waarin onze ouders het duidelijk goed konden vinden, maar wij vrij weinig hadden gesproken.
    De rest van de vakantie was me wat vaag voorbij gegaan, en liep ik het kasteel weer binnen met mijn koffer in mijn hand, waar de ring, die mijn en Regulus' moeder om mijn vinger hadden geschoven, brandde om mijn ringvinger. Het was betoverd, dus hij kon niet af, en ik was bang dat het ook op een of andere manier kon doorgeven als ik met een andere jongen zou flikflooien dan mijn verloofde. Met een zucht haalde ik mijn mobiel uit mijn tas, om wat met de meiden te kletsen. Ik had ze wel gemist deze vakantie, zeker nu ik echt officieel vast zat aan Regulus en er nog weinig echt tussen ons speelde. Nu wist ik ook wel dat het moest groeien en we moeite moesten doen ervoor, maar ik wist ook niet of hij dat wel wilde. Gelukkig was er een feestje vanavond, een manier om mijn hoofd wat van dit alles af te halen, al zou sex er nog altijd niet inzitten. Ik zat nu echt wel op een punt dat ik eraan toe was, maar het kon gewoon niet en dat was vrij kut. Misschien dat ik van iemand iets kon lenen om de druk een beetje van de ketel te halen, maar dat was nooit zo goed als het echte gevoel. Voor nu zette ik het heel even van mij af en klikte op Regulus' zijn naam:
    to Regulus:
    We hebben niet echt gesproken sinds de kerst. Hoe gaan we verder? Ik bedoel, we zitten nu eenmaal aan elkaar vast.

    Hierna liep ik verder naar boven, om uit te gaan pakken en wat met de meiden te kletsen. Ik hoopte echt dat het feestje me iets zou opbeuren, want dat was zeker nodig.


    Bowties were never Cooler

    ADALAE CRESCENTA ROMANOVA
    17 • Pureblood • Year 6 • Slytherin • Hospital wing • Celebran

    ''Nee, het is niet mijn ding en ik heb wel betere dingen te doen dan tussen mijn dronken medeleerlingen te zitten, thanks,'' antwoordt hij op mijn mini-overhaalpoging. Ik haal mijn wenkbrauwen op en kijk hem lichtjes verbaasd aan, dit had ik verwacht. Het is niet alsof ik mezelf vanavond dronken ga zuipen, nee, dat is een leugen. Dat ga ik waarschijnlijk toch wel doen. Gewoon om alle zorgen voor een avond te vergeten en daarna zorgeloos verder te gaan met mijn vervloekte schooljaar, no pun intended.
          Wanneer ik weer uit mijn trance lijk te komen, zie ik Celebran met een glimlach op zijn gezicht en ik moet moeite doen om mijn lach in te houden. Het mag dan wel zo zijn dat ik net werd aangevallen, maar mijn humeur kan niet de hele dag slecht zijn. Tenzij je moordlustig als een slecht humeur ziet. Dan, ja. Ik heb er namelijk geen probleem mee om op dit moment mijn aanvaller en wellicht mijn vader van de kaart te vegen. Het scheelt me vrij weinig dat hij mijn vader is, ik had er ook genoegen mee gehad als ik hem nooit had gekend. Dan had hij tenminste nooit mijn moeder mishandeld en uiteindelijk vermoord.
          ''Het komt wel goed, we gaan erachter komen wie het was,'' Ik speel wat met mijn mouwen en luister naar zijn stem zonder hem aan te kijken. ''Hoewel ik al wel een vermoeden heb. Maia was er nogal erg mee bezig om ons terug te pakken na wat we haar aangedaan hebben. Ik heb zo'n vermoeden dat dat haar eindelijk gelukt is..'' Ik kijk op en tuit mijn lippen bedenkelijk. Maia? Nee, daar is ze te zwak en een lafaard voor. Dat had ze me niet kunnen flikken.
          ''Aan de ene kant lijkt me het onlogisch,'' begin ik en beweeg met mijn hoofd van de ene kant naar de andere terwijl ik nadenk over mijn volgende woorden. ''Maar.. Ze zou er een goede rede voor hebben. Either way, ik zou het niet erg vinden om haar even te.. Laten verdwijnen zal ik maar zeggen, vind je ook niet? Lijkt me een solide plan.'' Ik spring van het bed af, maar zak vrijwel gelijk in op de grond door de abrupte actie. Door de val stoot ik mijn hoofd nog eens tegen het bed en een pijnlijke kreun ontsnapt mijn lippen.
          ''Ironisch, vind je ook niet? Een blessure oplopen in de ziekenzaal.''


    'I've always found that the best and bravest people are the ones that willingly acknowledge their fears.''


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Blake Sophia Haynes


    listen while you read
    18 • Year 6 • Pureblood • Ssssslytherin • Jase's kamer • Prefect •


    "Ik zei toch dat het niet mooi zou zijn," mompel ik terwijl ik mijn arm terugtrek. Geheimen zijn nooit mooi, altijd lelijk en onaardig. "Ze zitten ook op mijn dijen en mijn buik, mocht je je het afvragen. Ik heb ze gewoon altijd verborgen voor je. Voor iedereen." Thank god voor magie, am I right?
    Het liefst zou ik nu de schuld van dit alles afschuiven op wat ik hem net verteld heb, maar zo makkelijk gaat dat niet. Ik mag dan beschadigd zijn, ik ben geen verliezer. En alleen verliezers schuiven de schuld volledig in andermans' schoenen.
    "Ik wil graag naar Scar's feestje, ja. Alleen ben ik nu te uitgeput om daar ook maar over na te denken," ik probeer het gesprek van onderwerp te laten veranderen door een gaap te forceren en mijn lichaam wat dichter tegen dat van Jason te drukken. "Daar over, of over een goede manier om je uit te leggen waarom ik over ons seksleven praat met mijn vriendinnen." Ik grinnik zachtjes. Natuurlijk weet ik wel waarom ik dat deed - om op te scheppen. Ik bedoel, Frankie heeft het nou eenmaal gewoon niet getroffen met haar gedwongen verloofde en Ada's liefdesleven is al helemaal zielig. En ja, dan is het heerlijk om te kunnen vertellen hoe erg je boft met je vriendje.
    Toch, ook al is ons seksleven dan geweldig, vind ik het heel fijn dat het nu allemaal even niet hoeft. Ik weet dat Jase me, hoe dan ook, wel wil, maar hij bespringt me niet en daar ben ik hem eeuwig dankbaar voor.


    All she eat is dick, she's on a strict diet


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted


    yu had ff een stalking Finn Harries on tumblr momentje
    Jason Axel O'Donnell
    “It seemed perfect: the concept – free from any regret, another couple based on teen sex.”



    Ik besluit verder niet in te gaan op haar opmerkingen over haar littekens maar blijf zo nu en dan naar haar pols kijken en wrijf er zachtjes over. Ergens voel ik een soort van schuldgevoel opborrelen. Ik voel me schuldig omdat ik het niet eerder heb opgemerkt, niet eerder heb ingegrepen en er – voor mijn gevoel – kennelijk niet genoeg voor haar was dat ze kennelijk zichzelf pijn doen nog als enige optie zag. Ze gaapt, maar de gaap klinkt nep, een niet zo subtiele poging van haar tot het veranderen van het onderwerp.
          ‘Ik wil graag naar Scar's feestje, ja. Alleen ben ik nu te uitgeput om daar ook maar over na te denken,’ ze drukt haar lichaam nog wat dichter tegen die van mij aan, ‘daar over, of over een goede manier om je uit te leggen waarom ik over ons seksleven praat met mijn vriendinnen.’ Ik grijns scheef en – ik kan het niet helpen – iet wat zelfgenoegzaam terwijl ik mijn ogen sluit.
          ‘Hm, ik heb gehoord dat hun sekslevens niet zo opwindend zijn,’ pun intended, ‘Regulus wilt niet en Ada heeft niemand.’ Ik open een oog om naar haar te kunnen gluren. ‘Wat heb jij een geluk met zo'n geweldig vriendje als ik, hè?’ Ik lach en druk een kus op haar lippen. ‘Hoedanook, ik houd vanaf nu wel mijn mond want jij,’ ik tik op haar neus met mijn wijsvinger, ‘moet slapen.’



    18 • Year 6 • Halfblood • Hufflepuff • Captain • Keeper • Dorm, Blake
    Blase anthem I || Blase anthem II

    [ bericht aangepast op 15 jan 2017 - 22:38 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Blake Sophia Haynes


    listen while you read
    18 • Year 6 • Pureblood • Ssssslytherin • Jase's kamer • Prefect •


    "Hhhmmmm," ik glimlach lichtelijk terwijl ik kort mijn ogen sluit. Echter, zodra ik dat doe, is het donker en komen er allerlei beelden terug naar boven. Niet echt de ideale situatie om te slapen. Dat laat ik echter niet merken, en ik ga met gesloten ogen verder met mijn zin zodat het in ieder geval niet ook nog stil is. "zo'n geweldig, lief, mooi, begripvol, charmant, sexy, knap vriendje."
    Dat gaat hem natuurlijk ontzettend naar zijn hoofd stijgen, en dan wordt z'n ego groter dan het al is. Maar dat mag ook wel, want volgens mij heeft deze jongen niet door hoe geweldig hij is. Dat is fijn voor mij, want dan ziet hij niet erg out of my league hij is, maar hij verdient zo af en toe wel een ego boost. "Alleen jammer dat je zo'n kleine hebt." Ik por hem in zijn zij, hopelijk zegt het sarcasme in mijn stem genoeg. Ik heb namelijk niet voor niets op lopen scheppen tegen mijn vriendinnen hoe geweldig hij is, op alle vlakken. Maar hij moet ook niet ontploffen van de zelfverzekerdheid.
    Ik rol verder op mijn zij, zodat mijn volledige voorkant tegen zijn zij gedrukt is. Ik leg mijn hoofd op zijn schouder en vouw een arm, voor zover dat kan met mijn korte armpjes, om zijn middel.
    "Ik ga je nu een vraag stellen en ik wil dat je eerlijk antwoordt of gewoon niet antwoordt, oké?" Ik vind met mijn hand, die ijskoud is, de onderkant van zijn shirt en vlei hem tegen Jase's warme huid terwijl ik mijn been over het zijne vouw. "Als je dit had geweten.. was je dan nog steeds voor me gevallen? Ik weet dat onze relatie namelijk grotendeels gebaseerd is op wat er tussen de lakens gebeurt.... en dan bedoel ik niet dit onschuldige knuffelen."
    Ik open mijn ogen kort en staar naar hem, kijk hoe zijn ogen bewegen en de kleine spiertrekkingen in zijn gezicht als hij ademt. "Wat trouwens echt geweldig is, zo onschuldig knuffelen."



    he knows dirty secrets that i keep


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted




    Regulus Arcturus Black
    “The Noble and Most Ancient House of Black”
    Slytherin • 16 • Pureblood • Captain and Seeker • The Great Hall • Alone




    De vakantie was natuurlijk veel te snel gegaan. Nu zat ik weer in de Grote Zaal, hopend op iets van company. Het liefst niet dat van mijn ouders of nieuwe schoonfamilie. Daar had ik deze vakantie wel genoeg van gehad. Het feest voor de vakantie was wel lachen geweest, Frankie besloot om uiteindelijk toch iets te gaan drinken en we hadden gezoend. Iets waar ik geen spijt van heb, maar ook niet daverend enthousiast over ben. Ze was een leuk meisje, maar ik bleef erbij dat ze niet mijn type was. Dat zoenen kwam trouwens volledig vanuit haar. Iets wat ik niet achter haar had gezocht. Misschien moest ik haar nog een kans geven, ik zat bovendien aan haar vast. Onze ouders hadden deze vakantie besloten om samen een kerstdiner te organiseren. En wat hadden ze het toch leuk met elkaar. Waren er in ieder geval mensen enthousiast over deze engagement...
    Ik was een boek aan het lezen over Magical Creatures, maar kon mijn aandacht er eigenlijk niet echt bijhouden. Voor de zoveelste keer pakte ik mijn telefoon er dan ook maar bij.

    From Frankie
    We hebben niet echt gesproken sinds de kerst. Hoe gaan we verder? Ik bedoel, we zitten nu eenmaal aan elkaar vast.

    Ohh sigh.

    Alsof ik overal het antwoord op heb. Even beet ik op mijn lip. Natuurlijk moest ik wel reageren, maar daar had ik echt totaal geen zin in. Ik had grootste plannen voor mijn toekomst. Ik zou hoog opklimmen en de Dark Lord steunen, ik zou alles geven om zijn doel te bereiken. In dat plaatje paste nu eenmaal geen kinderen of een vrouw. Het eenzame bestaan was aan mij besteed, ten minste dat dacht ik. Mijn ouders dachten daar natuurlijk heel anders over. Helemaal nu Sirius ons bloed zal gaan vervuilen, was het aan mij om the Nobel house of Black door te zetten. Oké...
    De laatste tijd had ik een beetje onder een steen geleefd, en eigenlijk niets meegekregen wat er op school was gebeurd. Maar nu nam ik me voor om iets meer sociaal te gaan zijn. Het einde van mijn schoolcarriere zat eraan te komen en dus moest ik nog genieten van de tijd die ik hier had. Ook al vond ik dat ik nuttiger zou zijn in the real world.


    to Frankie
    Ga je vanavond naar dat feestje van Scarlet?


    Besloot ik te sturen, ik had even geen zin om haar vraag echt te beantwoorden. Vooral omdat ik geen antwoord had. Ik had geen idee hoe we dit gingen doen en ik wou het voor nu nog even uitstellen. En dat feestje was een van de weinige dingen die ik had meegekregen de afgelopen tijd. Toch was het een goede start om iets socialer te gaan zijn.


    to Caleb
    Leuke vakantie gehad? Ben je vanavond ook op het feest of niet? We hebben elkaar al te lang niet gezien man.



    to Dorian
    Vanavond samen een boterbiertje doen op dat feestje?


    Stuurde ik nog naar mijn vrienden toe, ik had even iets luchtigs nodig. Ik had gewoon mijn vrienden nodig.

    [ bericht aangepast op 16 jan 2017 - 16:32 ]

    Lily Evans

    16 • Year 6 • Muggleborn • Gryffindor • Prefect • Hogwarts Express • Nova, Lana, Chloe, Gwen, Mary & Marlene
    Toen iedereen over zijn vakantie begon te vertellen, dwaalden mijn gedachten langzaam wat af. Niet dat ik er niet geïnteresseerd in was, want het tegendeel was het geval. In de groepschat leek de kerstgedachte echter al lang en breed vergeten, want de ene ruzie was nog niet goed en wel opgelost of de volgende begon alweer. Mijn vingers vlogen over het toetsenbord om erop te antwoorden, om misschien een poging te ondernemen om de boel te sussen, maar toen ik zag dat dit enkel en alleen maar averechts leek te verwerken – waarbij zelfs Maia zich uiteindelijk tegen me keerde door mijn leven af te schilderen als zielig – staakte ik mijn pogingen en deed ik mijn best om me niets van het verbale geweld in de chat aan te trekken.
          Ik zuchtte, stopte mijn mobiel weg een deed een poging om me te focussen op de dingen die wel goed leken te gaan: Lana en Caleb, de hereniging met mijn vriendinnen en de start van school morgen. Juist op tijd, want op dat moment hoorde ik hoe Gwen me een vraag stelde, al werd deze door Marly direct beantwoord.
          "Hij is niet mijn to be boyfriend," mompelde ik tegendraads op Marly's woorden, maar ik besefte dat hoe vaker ik dit zei, hoe minder overtuigend het klonk. Langzaam maar zeker leek het meer mensen op te vallen hoe ik toegeeflijker begon te worden tegenover James Potter, inclusief ikzelf, terwijl ik bij god niet wist waar dit aan lag. "En wat mijn vakantie betreft... die was niet half zo spannend als Marly net omschreef, dus ik geloof dat ik jullie geen amusement kan bieden."
          Tot mijn opluchting kwam de trein tot stilstand en dat gaf een goede gelegenheid om min of meer subtiel van onderwerp te veranderen. Marlene was sneller naar buiten gebeend dan ik voor mogelijk had gehouden, maar ik stond nog voor de opgave om mijn koffer uit deze overvolle coupé te wurmen zonder dat ik hierbij mijn vriendinnen toetakelde.
          "Dus... denk je dat Caleb op je aan het wachten is? " richtte ik op onschuldige toon aan Lana, waarbij ik mijn wenkbrauwen speels op en neer bewoog en terwijl ik mijn koffer weinig soepel langs Chloe, Mary en Nova wist te manoeuvreren en hem zelfs over de voet van deze laatste wist te rijden. "Sorry," klonk het schaapachtig uit mijn mond, waarna ik de deur van de coupé, die nog op een kier stond nadat Marly naar buiten was gelopen, volledig openduwde met een van mijn voeten. Opgelucht stapte ik de coupé uit, waarbij ik nog net niet omver werd gelopen door Black en – jawel – Potter. Even staarde ik afgeleid naar de rug van deze laatste, maar al snel begon het drukker te worden en besefte ik dat ik aan het staren was.
          "Laten we een koets opzoeken?" stelde ik voor, mezelf herpakkend, terwijl ik de trein uit en de frisse buitenlucht inliep.



    She's imperfect but she tries

    Faelia 'Fae' Christina Brown


    17 • Year 6 • Muggleborn • Ravenclaw • Dorian


    Ik ben nerveus, merk ik op als ik de trein uit stap. Dat is niet zo vreemd ook, aangezien Dorian me hier ergens op staat te wachten.
    We hebben niet meer gepraat sinds.. alles gebeurde, en ik heb geen idee hoe we er nu voorstaan.
    Wat ik wel weet is dat mijn baarmoeder momenteel bezig is met de maandelijkse schoonmaak, dus dat er geen reden voor paniek was. Dat is een opluchting, ergens, maar tegelijkertijd kan ik ook wel janken.
    Een flinke blauwe plek heeft zich gevormd om mijn beide onderarmen, en ook onder mijn rechteroog is de huid dik en paarsig. Gelukkig kun je dat tegenwoordig prima verbergen, maar het laat wel zien hoe gelukkig mijn vader met me was toen ik hem vertelde dat mijn poging mislukt was. Hij had uit me weten te krijgen dat ik een vriendje heb, of had, maar toen ik vanochtend met kramp in mijn onderbuik wakker werd zag hij de bui al hangen. Gelukkig zijn het maar een paar blauwe plekken, daar kom ik wel weer overheen.
    Een stuk makkelijker dan over mijn hart, waarvan ik nog niet zeker ben of het gebroken is of niet. En als dat het wel is, heb ik het zelf gebroken, wat het allemaal alleen nog maar zieliger maakt.
    Met mijn rugtas op mijn rug loop ik over het perron. Het is ijzig koud en de wind blaast recht in mijn gezicht, waardoor er lichte tranen in mijn ooghoeken ontstaan.
    In de verte zie ik Dorian staan, zijn gezichtsuitdrukking indien mogelijker nog leger, nog neutraler dan die van mij. Ik steek mijn hand naar hem op, als een teken van begroeting, en sjok verder door de sneeuw tot ik voor hem sta. "Hey..," ik forceer een glimlach. "Daar ben ik dan.."




    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted