• I solemnly swear that I am up to no good.


    A MODERN MARAUDERS CHRISTMAS CAROL
    Same school, same story, same characters, different time; a Modern Marauders Story.

    Het is kerstmis, december 2014, de vier vrienden - James, Sirius, Remus en Peter - blijven deze kerst op Hogwarts om samen met de andere Gryffindors kerst te vieren. Hogwarts is echter verandert; er zijn geen uilen en geen perkamentrollen, alles gaat nu via het internet. In dit RPG kan je uit vinden hoe het zou zijn als de Marauders nu geleefd zouden hebben!

    Dit is een doorstart van het RPG Modern Marauders, we doen dit zodat het ook voor andere makkelijker is om mee te doen.

    • Inspiratie •


    R O L L E N VOL
    [Dit mogen zowel bestaande als zelf bedachte rollen zijn.]
    GRYFFINDOR
    • Sirius Orion Black • Ben Barnes || Pickett [1.1]
    • Remus John Lupin • Andrew Garfield || WillNotLearn [1.8]
    • Peter Pettigrew • Evan Peters || Pickett
    • James Potter • Aaron Johnson || Dougal [1.9]
    • Frank Longbottom • Thomas Brodie-Sangster || obscurial [1.2]
    • Mary MacDonald • Lily Collins || Amatis
    • Lily Evans • Karen Gillan || Mignon [1.5]
    • Maia Raegan von Leirko • Amelia Zadro || Marlow [1.7]
    • Kathelaine Avierella Savore • Zoey Deutch || Pickett [1.10]
    • Mary Elizabeth MacDonald • Lily Collins || Nomophobe [1.10]
    • Marlene McKinnon • Emilia Clarke || Marlow [?]
    • Gwendolyn Caroline Martch • Sophie Turner || Roms [1.7]

    SLYTHERIN
    • Severus Snape • Louis Garrel || Blitzen [1.4]
    • Regulus Arcturus Black • Ezra Miller || calice [1.9]
    • Dorian Arcelin Kasai • Xavier Dolan || Pickett [1.1]
    • Caleb Brody Hughes • Mikkel Jensen || Nomophobe [1.2]
    • Celebran Serpen von Leirko • Lucky Blue Smith || Pickett [1.6]
    • Blake Sophia Haynes • Monica Ollander || Valtersen [1.3]
    • Scarlett Rose River • Diana Agron || Skaikru [1.1]
    • Franciszka Malia Rogers • Ashi Ross || PeterMaximoff [1.2]
    • Adalae Cresenta Romanova • Nina Dobrev || Quake [1.3]

    RAVENCLAW
    • Cedric James Carrow • Colton Haynes || Skaikru [1.1]
    • Axel James Sutherland • Paul Craddock || Marlow [1.3]
    • Jonathan Clermont • ? || obscurial [1.9]
    • Lajila Vinaya Lancaster • Magdalena Zalejska || Nomophobe [1.2]
    • Faelia Christina Brown • Emily Bador || Valtersen [1.3]
    • Primrose Matilda York • Emeraude Toubia || PeterMaximoff [1.2]

    HUFFLEPUFF
    • Luke Nathan MacNamara • Michael Clifford || PeterMaximoff [1.2]
    • Jason Axel O'Donnell • Diego Barrueco || Nomophobe [1.2]
    • Ollie Gabriel Reid • Hugh Vidler || Valtersen [1.3]
    • Chloe Maliette Porter • Scarlett Leithold || obscurial [1.2]
    • Nova Tamzin Archer • Katherine Mcnamara || Dougal [1.9]
    • Rozanua Maut Liluye • Ashley Moore || Pickett [1.10]


    Leraren
    • Reginald Green - Defense Against the Dark Arts
    • Horace Slughorn - Potions
    • Balthazar Ansem Claerkson - Ancient Runes
    • William Xavier Herberry - Herbology
    • Minerva McGonagall - Transfiguration/Gryffindor Head
    • Sybill Patricia Trelawney - Divination
    • Alix Rose Thomas - Charms
    • Nola Evangeline Bordelon - Astronomy
    • Catharina Julia Bell - Alchemy


    Prefects
    Twee Prefects (meisje en jongen) van elke afdeling

    GRYFFINDOR
    • Remus John Lupin • WillNotLearn
    • Lily Evans • Mignon

    SLYTHERIN
    • Dorian Arcelin Kasai • Lizor
    • Blake Sophia Haynes • Bigsleep

    RAVENCLAW
    •
    • Lajila Vinaya Lancaster • IncroyabIe

    HUFFLEPUFF
    • Max Adrian Sanderson • SiriuslyBlack
    • Freya Brennan • WillNotLearn


    Quidditch Team
    GRYFFINDOR
    Keeper
    • Gwendolyn Caroline Martch • Roms
    Chasers
    • James Potter • ? || Captain
    • Kathelaine Avierella Savore • Lizor
    •
    Beaters
    • Sirius Orion Black • Lizor
    • Maia Raegan von Leirko • Adephagia
    Seeker
    • Mary MacDonald • Amatis

    SLYTHERIN
    Keeper
    • Dorian Arcelin Kasai • Lizor
    Chasers
    • Scarlett Rose River • Frenchcore
    • Ailis Juliet Sutherland • Adephagia
    • Caleb Brody Hughes • Mulisch
    Beaters
    • Celebran Serpen von Leirko • Lizor
    • Alexis Pascal Rutherford • Mulisch
    Seeker
    • Regulus Arcturus Black • ? || Captain

    RAVENCLAW
    Keeper
    • Unknown
    Chasers
    • Cedric James Carrow • Frenchcore || Captain
    • Harper Coralie Lukasiak • Dumbledore
    •
    Beaters
    • Lajila Vinaya Lancaster • Mulisch
    • Primrose Matilda York • AlecLightwood
    Seeker
    • Wiktoria Harmion • Polovina

    HUFFLEPUFF
    Keeper
    • Jason Axel O'Donnell • Mulisch || Captain
    Chasers
    • Ashley Joseph Diggory • calice
    • Unknown
    • Unknown
    Beaters
    • Unknown
    • Elise Anna Matthews • Saiph
    Seeker
    • Chloe Maliette Porter • Millard


    S O C I A L M E D I A
    Twitter [Tag: #ModernMaraudersQ]
    Sirius Black - @SexySirius
    Dorian Kasai - @DorianKasai
    Cedric James Carrow - @CedCarrow
    Scarlett Rose River - @ScarlettxRiver
    Lajila Lancaster - @TheycallmeJil
    Jason O'Donnell @JaseODonnell
    Caleb Brody Hughes - @CalHghs
    Frankie Rogers - @FrankieMalia
    Luke Nathan MacNamara - @DraoiIldaite]
    Pixie York - @PixieMYork
    Chloe Porter - @ChloeMal_
    Frank Longbottom - @franktastic_af
    Adalae Cresenta Romanova - @adaromanov
    Axel James Sutherland - @SutherlandAxel
    Ailis Sutherland - @Ailydaily
    Blake Sophia Haynes - BlakeSHaynes
    Faelia Christina Brown - @Faeliafairy
    Ollie Gabriel Reid - @ollietoremember
    Gossip Girl - @GoGiHogwarts
    Harper Coralie Lukasiak - @LukasiakHarper
    Severus Snape - @PrinceHalfB
    Lily Evans - @_LilsEvans
    Emily Lucy Matthews - @emilylucy17
    Celebran von Leirko - @SvonLeirko
    Alice Prewett - @PrewettAlice
    Alexis Pascal Rutherford - @AlexisPascalR
    Gwendolyn Caroline Martch - @SexyGwency
    Kathelaine Savore - @_LanaaBanana
    Mavi Fallyn Rogers - @MavixAwesome
    Daniël Cillin Rogers - WildDanny26
    Max Adrian Sanderson - @hufflepuffmax
    Caspian Foxx Zachariah @Caspian_f
    Maia von Leirko - @MaiaRaegan
    James Potter - @JamesProngs24
    Peter Pettigrew - PeterPettigrew8
    Marlene McKinnon - Marley_McKinnon
    Regulus Black - @Regulus_Black61
    Mary Macdonald - @Mac_Marry11
    Remus Lupin - @LupinRemus1
    Freya Brennan - @HufflepuffFreya
    Dove Sparrow @DoveSparrow
    Avon Snyder @AvondSnyder

    Snapchat
    Sirius Black - wholetthedogout
    Dorian Kasai - GetOut
    Cedric James Carrow - CedricRavenclaw
    Scarlett Rose River - ScarlettxRiver
    Lajila Lancaster- jil_lvl
    Jason O'Donell - JaseODonnell
    Caleb Brody Hughes - Calpal_
    Frankie Rogers - FrankieMalia
    Luke Nathan MacNamara - DraoiIldaite
    Pixie York - PixieMYork
    Chloe Porter - chloecat
    Frank Longbottom - franktastic
    Adalae Romanova - Adalae_cr
    Axel James Sutherland - ?
    Ailis Sutherland - Ailydaily
    Blake Sophia Haynes - blakedelreyy
    Faelia Christina Brown - faelia182
    Severus Snape - sev
    Lily Evans - MsEvans
    Celebran von Leirko - CvonLeirko
    Alexis Pascal Rutherford - IProbablyHateU
    Gwendolyn Caroline Martch - SexyGwency
    Kathelaine Savore - LanaBanana
    Max Adrian Sanderson - huffle_max
    Maia von Leirko - MRaegan
    Emily Matthews - Emiloveyou
    James Potter - DeerJames
    Peter Pettigrew - PeterPettigrew_
    Mary Macdonald - marryme
    Remus Lupin - RemusLupin
    Freya Brennan - FreyaHufflepuf
    Dove Sparrow - LovelyDovey
    Avon Snyder - AttractiveAvon


    T O P I C S


    R E G E L S
    - Reserveringen blijven vier dagen staan.
    - Er is geen maximaal aan personage's, maar minstens één jongen.
    - Alleen ik maak topics aan.
    - Personages zitten allemaal in hun zesde leerjaar.
    - Posts van minimaal 300 woorden.
    - Geen ruzie behalve in de RPG zelf.
    - Of topic in het speeltopic graag tussen haakjes of in het praattopic.
    - Houd de afdeling en geslachten gelijk.
    - 16+ is toegestaan.
    - Zonder toestemming mag je de personage's van anderen niet besturen.
    - Leraren worden bestuurd door iedereen.
    - Als je twee weken niet meer reageert, stuur ik je een bericht, als je in de twee weken daarna nog niet reageert, vervalt je rol, tenzij je een geldige reden hebt.
    - Denk heel goed na voordat je meedoet. Ik steek hier veel tijd in en het is ook niet leuk voor andere als je niet meer reageert.


    S T A R T E R S

    Monday, December 22nd — Christmas Holiday

    Het is maandag ochtend, buiten is alles bedekt met een dikke laag sneeuw, een goed begin van de kerstvakantie. Enkele leerlingen zijn afgelopen vrijdag al gelijk naar huis gegaan om kerst te vieren met hun ouders, de meeste leerlingen gaan na “The Christmas Dance” op kerstavond naar huis en de rest blijft de hele vakantie op school. Happy holidays! Don’t forget; happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    Gelieve de volledige naam van je personage, de afdeling, speciale posities, de locatie van je personage en de personen die bij hen zijn vermelden. Dit om inspringen voor iedereen makkelijker te maken.

    Wednesday, December 24th — Christmas Dance

    Nog steeds ligt er buiten een dikke laag sneeuw. Het is de avond van het kerstbal en iedereen maakt zich klaar om richting The Great Hall te gaan. De meeste leerlingen gaan na “The Christmas Dance” naar huis en de rest blijft de hele vakantie op school. Happy holidays!

    Gelieve de volledige naam van je personage, de afdeling, speciale posities, de locatie van je personage en de personen die bij hen zijn vermelden. Dit om inspringen voor iedereen makkelijker te maken.

    Sunday, January 4th — Last day of the break

    Het einde van de kerstvakantie is aangebroken, kerstmis is voorbij en het nieuwe jaar is ingeluid. Morgen begint de school weer en om elf uur vertrekt de Hogwarts Express vanaf Kings' Cross om diegene die tijdens de kerst naar huis gegaan zijn weer terug naar school te brengen. Geniet van je laatste dag vakantie en zorg er vooral voor dat je al je huiswerk bijgewerkt hebt, want morgen moet iedereen weer meteen aan de slag! ❄️

    Gelieve de volledige naam van je personage, de afdeling, speciale posities, de locatie van je personage en de personen die bij hen zijn vermelden. Dit om inspringen voor iedereen makkelijker te maken.
    Mischief Managed.



    [ bericht aangepast op 16 feb 2017 - 23:27 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Blake Sophia Haynes


    18 • Year 6 • Pureblood • Ssssslytherin • Hogwarts Express • Prefect • [

    "Moet ik nog iets voor je tillen of zo?" Ik haal mijn schouders op terwijl ik nog een blik werp op mijn broertje, die probeert zijn tranen weg te slikken. Dat krijg je ervan, als je niet zo op je vader leek had ik je misschien nog gemogen. Maar dat, én het feit dat hij een moederskindje is, zorgt er voor dat ik hem niet uit kan staan.
    "Nee," mompel ik dan, terwijl ik mijn sjaal wat strakker om mijn gezicht trek. Het is koud, en de hoeveelheid kleding die ik aanheb werkt ook niet echt mee. "Ik wil gewoon naar bed." En dan op de minst seksuele manier ooit, want ik heb er bijna moeite mee dat Jase me aanraakt. Ik weet niet wat dat is, maar als ik thuis ben geweest lijk ik weer even helemaal de oude Blake te zijn. Het meisje dat bang is voor alles en iedereen en dat alleen maar van zich af wil bijten als een soort verdedigingsmechanisme. Tussen mijn sjaal door steek ik een sigaret tussen mijn lippen, en steek ik het ding aan. Goede voornemens kunnen me wat, daar doe ik toch niets mee.
    Ik neem een hijs en blaas de rook uit, alles terwijl ik oogcontact met Jase nog steeds probeer te ontwijken. Ik houd van hem, begrijp me niet verkeerd, maar ik wil nu even helemaal niks. Niet van hem, niet van Sirius of Scarlett of wie dan ook.
    Het is niet dat ik te veel aangeraakt ben thuis, aangezien niemand daar ook maar omhelst, maar ik voel me altijd weer vies als ik terugkom. Omdat ik mijn zusjes niet kan beschermen tegen weet ik veel wat die man nu uitgevonden heeft. Ik ga er vanuit dat hij overgestapt is op een nieuwer exemplaar, namelijk, maar ben te bang om in te grijpen. Tegelijkertijd zorgt het bed waar ik in slaap voor herinneringen, en de opmerkingen van mijn ouders vormen krassen op mijn zogenaamde zelfvertrouwen. Nu ben ik high, verdrietig en moe, en wil ik alleen maar slapen. Niet eten, niet praten, niet knuffelen. Slapen. "Mag ik gaan?"


    All she eat is dick, she's on a strict diet


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Jason Axel O'Donnell
    “Stop looking for your prince Charming, princess ... he's standing right in front of you.”



    Blake gedraagt zich vreemd.
    Althans, Blake haar emoties lijken altijd extreem te zijn, hetzij extreem blij of hetzij extreem knorrig. De laatste lijkt op dit moment het meest van toepassing te zijn op haar. Het lijkt haast van haar af te stralen. Iet wat teleurgesteld trok ik me terug en gaf haar het kleine boeket rozen aan.
          ‘Eh... deze had ik nog voor jou meegenomen...’ zeg ik zachtjes en neem haar koffertje van haar over. Intussen is het perron verandert in een zee van mensen. Mijn ogen glijden onderzoekend over Blake's gezicht heen, die behoorlijk ernstig kijkt terwijl ze zo in gedachten verzonken is. Waar zou ze aan denken? Ze had me verteld dat Kerstmis thuisvieren toch een heel slecht idee was geweest. Ik had niet durven vragen waarom, maar waarschijnlijk had het te maken met haar familie. Is het overigens raar dat ik eigenlijk helemaal niets weet van Blake? Of nou ja, bijna niets. Behalve de basics – hoewel ik de namen van haar ouders niet eens weet – is ze één groot mysterie voor mij. Maar ik vertrouw haar, althans, dat denk ik, dus hoef ik alle ins and outs over haar ook niet noodzakelijk te weten. Toch zou ik willen weten wat er eigenlijk in dat mooie koppie van haar om zou gaan. Ik wil het vragen.
          ‘Wil je slapen in je eigen bed of ga je mee naar mijn dorm?’ vraag ik echter. Pussy. Ik pak met mijn vrije hand haar hand vast en trek haar met me mee door de menigte richting de koetsen. ‘En...’ Dit lijkt wel een eerste date: super gespannen en ongemakkelijk. ‘... hoe was het cakeje?’ Wat een vraag om het ijs mee te breken Jase. Ik kijk haar kort aan. ‘Ik bedoel... hoe gaat het met je? Ik heb je echt gemist de afgelopen twee weken, weet je...’ ... en nu we elkaar we zien ben je high van de drugs.



    18 • Year 6 • Halfblood • Hufflepuff • Captain • Keeper • Platform, Blakie


    I just caught the wave in your eyes

    ADALAE CRESCENTA ROMANOVA
    17 • Pureblood • Year 6 • Slytherin • Hospital wing • Celebran

    Mijn hoofd begint langzaam te bonken en even kijk ik om me heen wanneer Madame Pomfrey nog wat laatste dingen met me doet, waarna ze me adviseert om een nachtje hier te blijven. Even blijf ik stil en knik kort, terwijl ik met mijn benen zwaai uit verveling. Ik begin me al wat beter te voelen na een paar minuten en spring daarom van het bed.
          ''Ik zou gewoon zo weg gaan en naar Scarlett's feestje glippen,'' Ik draai me om en kijk hem aan. ''Ik kom sowieso niet, want ik heb nog iets dat ik moet doen, maar ik kan je wel brengen.'' Een kleine, smalle glimlach omringt mijn lippen, waarna ik kort mijn hoofd schud.
          ''Kan je echt niet komen? Ik wed dat dat ding wat je moet doen niet zo lang duurt, toch?'' Ik kantel mijn hoofd ietwat en kijk hem vragend aan. Ik plof weer neer op het bed zodat ik hem normaal aan kan kijken. ''Het wordt leuk, kom op. Eén feest kan geen kwaad, denk ik. Gewoon om het jaar goed te beginnen.'' zeg ik en flash weer een glimlach. Het verbaast me dat ik nog zoveel kan glimlachen terwijl ik net was aangevallen.
          ''Dus, uhm... doet het pijn en zo?'' Ik schud mijn hoofd en stroop mijn mouwen op zodat de littekens te zien zijn. ''Heb je gezien wie het was?'' Opnieuw schud ik mijn hoofd. Het hele gebeuren überhaupt voelt als een vage waas in mijn geheugen, zo erg dat ik niet meer weet waar ik naar moet graven.
          ''Nee, het doet niet meer pijn. Niet echt.'' mompel ik en stroop mijn mouwen weer naar beneden. Ik vouw mijn benen over elkaar heen zodat ik in een kleermakerszit op het bed zat en zucht zachtjes. ''En ik heb ook niet gezien wie het was, het is gewoon een.. Waas in mijn hoofd op dit moment om eerlijk te zijn. Het voelt op één of andere manier niet realistisch dat ik hier op dit moment ben. Als je weet wat ik bedoel, anders klink ik echt als een idioot. Wat ik trouwens wel ben.''


    'I've always found that the best and bravest people are the ones that willingly acknowledge their fears..''


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Blake Sophia Haynes


    18 • Year 6 • Pureblood • Ssssslytherin • Perron • Prefect •

    Een beetje onhandig houd ik de bloemen vast. Romantiek, iets waar ik niet goed in ben. Waarom nam hij in hemelsnaam bloemen voor me mee?
    Heel lief, daar niet van, maar ik kan er niets mee. Die gaan toch binnen een paar dagen dood, en ik weet niet hoe ik er op moet reageren.
    "En... hoe was het cakeje?" Zijn ogen ontmoeten de mijne terwijl ik hem vragend aankijk. Cake? "Ik bedoel... hoe gaat het met je? Ik heb je echt gemist de afgelopen twee weken, weet je..." Hij lijkt nog iets te willen zeggen aan het einde van zijn zin, waardoor het me verbaast dat die zo snel afgelopen is. Ik kan hem de woorden bijna in horen slikken.
    "Prima." Ik neem een hijs van de sigaret en staar in de verte. "Het gaat prima." Met mijn vrije hand, die ik al weer losgetrokken heb uit Jase's grip, weet ik de mouw van mijn jas wat omlaag te trekken. De andere hand gebruik ik immers om bijna obsessief de sigaret van en naar mijn mond te brengen, tot er niet veel meer over is dan het filter. Tijd doorbrengen bij mijn ouders heeft niet alleen voor krassen op mijn zelfvertrouwen gezorgd, en dat wil ik het liefst verborgen houden van iedereen, en met name van Jase. Hij mag zich niet nog meer zorgen om me gaan maken, straks gaat hij me helemaal als een soort puppy achtervolgen.
    Ik heb jou ook gemist, ligt op mijn lippen, maar ik krijg het niet verder dan daar. Nog iets meer liefde, of ook maar een klein teken van alles behalve haat en minachting, en ik ga huilen. En ook vragen hoe het met hem is gegaan, die twee weken, krijg ik niet voor elkaar.
    "En jouw bed zou ik fijn vinden," mompel ik dan, terwijl ik de peuk wegschiet, "ik weet namelijk niet wat en wie Scarlett aan het doen is."

    All she eat is dick, she's on a strict diet


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Jason Axel O'Donnell
    “Stop looking for your prince Charming, princess ... he's standing right in front of you.”



    Alles aan Blake schreeuwt afwijzing.
    Nou ja, zo voelt het voor mij dan. Haar hele manier van doen en laten spreekt boekdelen en ik ben een jongen; men zegt dat we over het algemeen genomen verschrikkelijk zijn in het opvangen van signalen. Nou, mijn antenne heeft genoeg signale opgevangen om code rood aan te geven. Beschaamd verberg ik mijn hand in de zak van mijn jas zodra Blake haar hand terugtrekt uit die van mij. Veel worden lijkt ze niet te willen 'verspillen', gezien haar antwoorden kort en afwezig zijn. Ik slaak een diepe zucht en staar naar de voetafdrukken die zijn achtergelaten in de sneeuw
          ‘En jouw bed zou ik fijn vinden.’ Ze schiet haar peuk weg. ‘ik weet namelijk niet wat en wie Scarlett aan het doen is.’ Ik heb jou ook gemist, Jase. Echter blijft het stil en lijkt ze ook niet van plan te zijn nog meer woorden aan mij vuil te maken. Okay, dat klonk wel heel dramatisch, maar het lijkt wel alsof ze helemaal niet enthousiast is om me weer te zien. Waarschijnlijk overdrijf ik en ben ik gewoon teleurgesteld dat ze niet in mijn armen was gesprongen ofzo, toen ze me zag, maar hey, dit is Hollywood niet.
          ‘My bed it is then.’ Ik zet haar koffertje in een koets neer en help haar om ook zelf in de koets te komen. Als laatste stap ik in en neem tegenover haar plaats. Gelukkig komt er niemand bij ons zitten. De koets komt in beweging en ik gluur vanonder mijn wimpers naar Blake. ‘Wil je over je vakantie praten?’ probeer ik voorzichtig.



    18 • Year 6 • Halfblood • Hufflepuff • Captain • Keeper • Platform, Blakie


    I just caught the wave in your eyes

    Blake Sophia Haynes


    18 • Year 6 • Pureblood • Ssssslytherin • Perron • Prefect •

    "Wil je over je vakantie praten?" De zin klinkt heel voorzichtig, alsof hij bang is om de vraag te stellen. En dat is hij ook, en zou hij moeten zijn, want er vliegt meteen een harde, botte "Nee" over mijn lippen.
    Hij had dit kunnen verwachten. De manier waarop ik vertel over mijn bezoek aan huis had hem moeten waarschuwen dat het een onderwerp is waar ik het simpelweg niet over wil hebben. Met niemand. Ik wil best zeggen dat het naar was, en dat ik geen enkel moment heb kunnen ontspannen, maar meer woorden wil ik er niet aan vuil maken. Echter neemt niemand daar ooit genoegen mee - iedereen wil dan weten waarom, en hoe en wanneer. Laat me gewoon met rust.
    Ik verberg mijn handen volledig in mijn mouwen en zucht terwijl ik uit het raampje staar. Deze rit lijkt elk jaar weer langer te worden.
    "Ik wil gewoon slapen," mompel ik dan, zonder oogcontact te maken. Dat is niet helemaal waar, maar de dingen die ik verder nog wil zijn niet echt iets om hardop uit te spreken. "En niet praten over mijn disfunctionele familie, mijn haatdragende ouders of hun walgelijke geheimpjes en gewoontes."
    Heel kort kruisen onze blikken elkaar en ik kan niet lezen wat zijn ogen me vertellen. Ze staan in ieder geval niet blij. Dat is niet gek, maar ik had niet verwacht dat dit zoveel met hem zou doen.
    "Het spijt me dat ik nu.. zo ben. Ik weet dat je me gemist hebt maar ik kan daar nu gewoon even helemaal niks mee. Misschien morgen, maar waarschijnlijk pas volgende week of zo."

    All she eat is dick, she's on a strict diet


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Jason Axel O'Donnell
    “Stop looking for your prince Charming, princess ... he's standing right in front of you.”



    Blake geeft aan dat het haar spijt dat de 'hey we zien elkaar weer na een lange tijd'–stemming ver te zoeken valt en ik haal mijn schouders langzaam op. Ik weet niet zo goed wat ik nu moet zeggen, volgens mij is alles wel gezegd wat er gezegd hoefde te worden. Blake wilt duidelijk niet praten over haar Kerstmis en ik besluit haar ook niet verder te pushen. Dat zal alleen maar ten kosten gaan van de al gespannen sfeer en wat bereik ik er nou echt mee? Nou ja, dat ik misschien iets meer over haar te weten kom. Blake is echt een soort wandelend dagboek, zoals die van mijn zusje bijvoorbeeld. Wel heeft ze iets weggegeven. En niet praten over mijn disfunctionele familie, mijn haatdragende ouders of hun walgelijke geheimpjes en gewoontes. Fronsend staar ik wat voor me uit terwijl ik over haar woorden nadenk, wat zou ze daarmee bedoelen? Ik slaak een diepe zucht en kijk even naar mijn handen, die langzaam lijken te bevriezen door de snijdende kou, vervolgens sla ik mijn ogen weer op naar Blake. De hele koetsrit blijven we stil. De stilte maakt me nerveus en ik pulk wat aan de pluisjes van mijn sjaal. Ik besluit dat ik, zodra ik Blake naar mijn kamer heb gebracht, haar voor de rest van de avond maar beter met rust kan laten. Ze lijkt niet echt te zitten wachten op een vriendje die aandacht nodig heeft, wat ik ook respecteer. De koets komt tot stilstand en ik kijk op naar het kasteel.
          ‘Het maakt niet uit,’ antwoord ik nog op Blake's excuses. ‘neem vooral je tijd.’ Ik haal mijn schouders op en kijk even op mijn telefoon. ‘Je kunt gewoon in mijn kamer blijven zolang als je wilt, waarschijnlijk ga ik wel naar Scarlett later.’



    18 • Year 6 • Halfblood • Hufflepuff • Captain • Keeper • Platform, Blakie


    I just caught the wave in your eyes

    Blake Sophia Haynes


    18 • Year 6 • Pureblood • Ssssslytherin • Perron • Prefect •

    "Naar Scarlett?" Ik besef zodra ik die woorden uitgesproken heb dat hij waarschijnlijk haar feestje bedoelt, en niet dat hij alleen met haar gaat afspreken. Maar goed, dan heeft de jaloerse opmerking mijn lippen al verlaten.
    Dit is onaardig, Blake. Je geeft deze jongen het gevoel dat hij niets goed kan doen, en reageert dan boos op het feit dat hij je alleen laat - iets dat je zelf wilt.
    "Feestje. Oh ja." De werking van de vette brownie begint langzaam af te nemen, en ik voel me iets minder moe. Nog steeds wil ik niets liever dan slapen, maar ik heb niet meer het gevoel dat ik om ga vallen.
    Het is ijskoud in de koets en ik heb het gevoel dat mijn ledematen er af gaan vallen. Wat kijk ik uit naar een bed, nu.
    "Mijn kerst was," begin ik dan, de toon van mijn stem vermoeid en geërgerd. Toch wil ik er op terugkomen, om hem niet het gevoel te geven dat ik alles van hem achterhoud. "vermoeiend. Mijn ouders zijn nare mensen - mijn vader is niet voor niets mijn boggart. Ik ben emotioneel en fysiek leeg als ik daar geweest ben," ik zucht. "En toch ga ik altijd weer terug."
    Uit een soort zenuwachtige gewoonte friemel ik aan de mouwen van mijn jas, voor de duizendste keer vandaag. Dan pas merk ik op dat we stilstaan en een beetje ongemakkelijk schraap ik mijn keel.
    "Ik zou het heel fijn vinden als je me even vast zou houden," geef ik dan toe. Misschien vind ik het ook wel heel lastig, maar ik wil niets liever dan even.. contact. Liefde. "Al kan ik niet beloven dat ik niet ga huilen."

    All she eat is dick, she's on a strict diet


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Jason Axel O'Donnell
    “Stop looking for your prince Charming, princess ... he's standing right in front of you.”



    Ik weet iet wat voor reactie ik had verwacht, maar in ieder geval niet zo'n reactie. Het lijkt wel alsof er een soort logica achter zit: hoe meer ik push om 'klef' te zijn, hoe meer ze me wegduwt – en wanneer ik haar wat ruimte geeft, lijkt ze juist meer aandacht te willen. Vrouwen komen echt van Venus hoor en dan worden ze boos en knorrig als we hen niet begrijpen. Soms zijn ze een beetje cuckoo hoor.
    Twijfelend kom ik naast haar zitten en schat de situatie even in, al kan ik niet beloven dat ik niet ga huilen. Ik schuifel weer wat met mijn voeten.
          ‘Het is niet erg als je moet huilen, weet je...’ begin ik zachtjes. ‘Soms moet je die opgekropte emoties en frustraties kwijt.’ Ik glimlach zwakjes. Maar hey, ik ben een Huffie en wij zijn allemaal overemotionele hippies, right? ‘Het spijt me van je familie, ik wist niet h–ik wist niet dat het zo erg was allemaal... bij jou thuis.’ Ik frons even en sla dan een arm om haar lichaam heen. ‘Ik kan ook niet naar dat feestje gaan en bij jou blijven, Scarlett zal er echt niet van wakker liggen als ik niet kom, ze is vast toch te druk bezig met haar nieuwe vriendje. Ik dacht alleen dat je dat misschien fijner zou vinden,’ ratel ik. Jase, stop eens met zoveel te praten, je bezorgt je vriendin nog migraine. Ik besluit mijn mond verder te houden en druk een kus op Blake's wang. Vervolgens trek ik haar voorzichtig in een knuffel en houd haar tegen me aangedrukt; het feit dat we eigenlijk moeten uitstappen kan me niets schelen.



    18 • Year 6 • Halfblood • Hufflepuff • Captain • Keeper • Platform, Blakie


    I just caught the wave in your eyes

    Blake Sophia Haynes


    18 • Year 6 • Pureblood • Ssssslytherin • Perron • Prefect •

    Het voelt fijn, zo even in zijn armen. De enige keer dat ik de afgelopen twee armen om me heen voelde was toen mijn broer me tegen moest houden door zijn armen om mijn torso te slaan. Als hij dat niet gedaan had was ik mijn vader te lijf gegaan, alleen maar omdat hij een opmerking maakte die me niet aanstond.
    Mijn moeder vindt dat ik te licht geraakt ben, maar goed. Die vrouw weet wat haar man, mijn vader, kan doen, en toch heeft ze me nooit tegen hem beschermd. Eerst geloofde ze me niet, daarna vond ze dat ik dan maar niet zo'n sloerie moest zijn.
    Ik nestel mijn hoofd tegen de warme stof van Jase's jas en wil niets liever dan lange tijd zo blijven. Echter weet ik dat we uit moeten stappen, dus wurm ik me na een minuut, misschien twee, toch los.
    Het is me gelukt om niet te gaan huilen, al sta ik al de hele dag op het punt om dat toch te doen. Samen stappen we uit, en ik til mijn koffer uit de koets. Het is druk, er zijn een heleboel scholieren teruggekomen van hun vakantie. Prachtig, toch, als je verblijven bij je ouders 'vakantie' kunt noemen.
    "Laten we gaan," ik pak heel voorzichtig zijn hand, maar houd hem maar heel losjes vast. "En ik wil dat je me zometeen, als ik me comfortabel genesteld heb in jouw bed en in jouw shirt, alles vertelt over jouw vakantie."
    Ik houd de rozen vast met dezelfde hand waarmee ik de koffer til en glimlach, heel voorzichtig. "Oh, en volgende keer doe je me meer plezier met een doos chocolade." De opmerking is de eerste in een soort bijdehante, grappige toon. Je kunt het wel, Blake.

    All she eat is dick, she's on a strict diet


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Celebran "Celeb" Serpen von Leirko


    17• Year 6 • Pureblood • Slytherin • Beater • Hospital Wing • Adalae

    'Kan je echt niet komen? Ik wed dat dat ding wat je moet doen niet zo lang duurt, toch?' zegt ze en ik trek een vies gezicht alsof ze zojuist heeft voorgesteld om een beschimmelde maaltijd te eten vanavond. 'Het wordt leuk, kom op. Eén feest kan geen kwaad, denk ik. Gewoon om het jaar goed te beginnen,' zegt ze. Ik frons lichtjes. Het is niet alsof ze mij hier mee over kan halen.
          'Nee,' zeg ik. 'Het is niet mijn ding en ik heb wel betere dingen te doen dan tussen mijn dronken medeleerlingen te zitten, thanks,' zeg ik sarcastisch. Ik kom overeind van de stoel naast het bed en loop naar het raam. Terwijl ze reageert op de vraag of het nog pijn doet, staar ik over de gronden van Hogwarts.
          'Nee, het doet niet meer pijn. Niet echt en ik heb ook niet gezien wie het was, het is gewoon een.. Waas in mijn hoofd op dit moment om eerlijk te zijn. Het voelt op één of andere manier niet realistisch dat ik hier op dit moment ben. Als je weet wat ik bedoel, anders klink ik echt als een idioot. Wat ik trouwens wel ben.' Ik knik. Niet op wat ze gezegd heeft, maar op de bevestiging dat mijn spreuk tot goed gegaan is. Ik draai mij weer om en heb zowaar een glimlach op zijn gezicht of nou ja eerder een grijns, maar ik doe mijn best om het over te laten komen als een oprechte glimlach.
          'Het komt wel goed, we gaan erachter komen wie het was,' zeg ik dan. 'Hoewel ik al wel een vermoeden heb. Maia was er nogal erg mee bezig om ons terug te pakken na wat we haar aangedaan hebben,' zeg ik. 'Ik heb zo'n vermoeden dat dat haar eindelijk gelukt is.' Een bedenkelijke frons verschijnt op mijn gezicht.


    "I had fun in hell, can I come home now?"


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Jason Axel O'Donnell
    “Stop looking for your prince Charming, princess ... he's standing right in front of you.”



    Ze pakt zowaar mijn hand vast en verbaasd kijk ik even naar onze handen, die allebei eenb eetje grauw zijn van de kou, hey, dat rijmt. Het gaat wat moeilijk, maar ik verstrengel onze vingers een beetje.
          ‘Laten we gaan,’ zegt ze en ik knik instemmend. ‘En ik wil dat je me zometeen, als ik me comfortabel genesteld heb in jouw bed en in jouw shirt, alles vertelt over jouw vakantie.’ Volgens mij zijn we dan in één seconde klaar, maar ik apprecieer het gebaar. Ze verkeert in ieder geval in een iets minder negatieve stemming dan een paar minuten geleden. Mijn ogen vallen op de koffer en de rozen in haar hand. Je bent wel echt een kneuzige gentleman Jase. ‘Oh, en volgende keer doe je me meer plezier met een doos chocolade.’ Eerst ben ik een beetje beledigd dat ze mijn rozen niet waardeert, maar snap dan dat ze het ook grappig had bedoeld. Ik glimlach en knik dan langzaam, ten teken dat ik het begrepen heb.
          ‘Ik zal eraan denken de volgende keer dat ik je kom ophalen.’ Ik lach zachtjes en trek haar nogmaals snel in een knuffel. ‘Laat mij deze maar dragen.’ Ik neem haar koffer van haar over en til 'm met mijn vrije hand, met de andere houd ik nog steeds haar hand vast. Vervolgens begin ik met haar te lopen richting de Hufflepuff Common Room.

    ‘Wil zou je liever willen?’ Ik sta voor mijn kast en kijk om naar Blake, die op mijn bed zit. Vervolgens leg ik wat dingen op mijn bed, naast haar. ‘Ik heb een trui en een t-shirt, heb je het koud?’



    18 • Year 6 • Halfblood • Hufflepuff • Captain • Keeper • Platform, Blakie


    I just caught the wave in your eyes



     

    Scarlett Rose River
    17 ~ Pure Blood  ~ Slytherin ~ Chaser   ~ her Room~  Jona

    { Outfit}



    Hand in hand lopen we naar beneden, richting de Great Hall. Hoewel er nog veel voor het feest moet gebeuren, kan dat natuurlijk niet op een lege maag. 'Scar.', begint Jonathan. En aan de toon hoe hij het zegt merk ik al dat het niet goed is. 'Zou je misschien iets minder, uhm, revealing kunnen aantrekken?', ik laat Jonathan zijn hand los en kijk hem even zacht zuchtend aan. 'Al sinds de tweede draag ik revealing kleren, ik hem niks anders en ik hou van de manier hoe ik me voel als ik het aanheb.', ik neem een stapje afstand en sla mijn armen om mijn middel heen. Jonathan kijkt me even lief aan en verkondigd zijn echte reden.
    'Ik vind je prachtig, begrijp me niet verkeerd, maar dat vinden alle andere jongens ook en eh', ik begin licht te blozen. Damn, hij is echt anders dan andere jongens. Ik pak zijn hand weer vast en neem hem mee naar de trappen waar ik plaats neem. Zacht klop ik naast me op de lege plek naast me, als teken van kom zitten. 'Je bent echt lief Jo, en als het echt zoveel betekent voor je dan zal ik een nettere jurk aandoen, al zou ik waarschijnlijk de enige zijn aangezien ik het heb georganiseerd.', lach ik zachtjes. Maar toch ben ik het er niet helemaal mee eens. Als je het los van elkaar ziet is er niks aan de hand, maar samen genomen. Het verhaal met het roken, drinken en nu mijn kledingstyle. Does he even like me, for me? Het liefst zou ik mijn beste vriend om advies vragen, maar of dit nou iets is om met Caleb te bespreken, nee dat zeker niet. En daarbij zou met Caleb omgaan mogelijk alsnog drama creëren tussen mij en Jonathan. Niet dat het echt een jaloers type is naar mijn idee, maar omdat Cal en ik ook natuurlijk een verleden hebben met elkaar. 'En Jo, als ik een sexy en revealing jurk aan zou doen, zou ik het alleen maar voor jou doen. Die andere jongens kunnen me wat, ik heb jou gekozen.', zeg ik terwijl ik een lief kusje op zijn wang druk. Met mijn telefoon maak ik een foto van ons en plaats deze op mijn achtergrond. 'Zoveel beter.', zeg ik zacht lachend tegen mijn vriend.

    A dress makes no sense, unless it inspires man to want to take it off you.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2017 - 10:14 ]


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Blake Sophia Haynes


    18 • Year 6 • Pureblood • Ssssslytherin • Jase's kamer • Prefect •

    Heet water klatert neer op mijn hoofd en mijn gezicht. Ik besloot een douche nodig te hebben, harder nodig dan slaap.
    Ondertussen stromen er WhatsApp berichtjes binnen, en stuk voor stuk maken ze me wanhopiger om de kraan gewoon naar brandend heet te draaien en als een soort poeltje gesmolten mens door het doucheputje te glijden.
    Ik haat haar, ik haat mijn familie, maar ik haat mezelf nog het allermeest op dit moment. Als ik het Jase nou gewoon eerder had verteld, dan hadden we niet in deze situatie gezeten. Dan had ik niet nu met een bonzend hart mezelf moeten dwingen om zometeen de slaapkamer in te gaan.
    Met een ademhaling en een hartslag op het tempo van een voorbijrazende trein kleed ik me aan. Jase's shirt is een paar maten te groot voor me, en legt bijna alles bloot waar ik me zo voor schaam. Natuurlijk had ik, als ik moeite had gedaan, het prima kunnen verbergen. Overal is wel een spreuk voor tegenwoordig, maar het lijkt me toepasselijk om dan maar meteen al mijn lelijke geheimpjes bloot te geven, letterlijk en figuurlijk. Alleen de spreuk over mijn Dark Mark blijft, maar wie weet.
    Het duurt even voor ik moed weet te verzamelen, een paar minuten met mijn rug tegen de deur. Alle mogelijke scenario's vliegen door mijn hoofd, maar uiteindelijk krijg ik het voor elkaar om het slot om te draaien en de deur open te duwen.
    Ik heb meteen het gevoel dat er een spotlight op me staat, die alles uitlicht dat ik al die tijd heb proberen te verbergen.
    "We moeten praten..," ik kijk naar Jase, die op het bed zit met zijn telefoon op zijn schoot. "Ik weet niet," ik ga voor hem staan, ons lengteverschil is om om te lachen. Nu hij zit ben ik niet heel veel langer dan hij. "hoe ze het je verteld heeft, wat ze gezegd heeft. Maar.."
    Een diepe zucht verlaat mijn lippen. Hoe breng je dit nonchalant? Niet, dat weet ik, maar hoe brengt het zo min mogelijk schade aan?
    "Het is wel waar. Het gebeurt niet meer, al een jaar of twee niet meer, maar.. het gebeurde wel. En nu heb ik zusjes in die leeftijdscategorie, dus ik doe geen oog dicht thuis."

    All she eat is dick, she's on a strict diet


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Jason Axel O'Donnell
    “It seemed perfect: the concept – free from any regret, another couple based on teen sex.”



    Onbegrijpend staar ik naar mijn handen terwijl ik op de achtergrond het gekletter van water hoor. Waarom had ze het me niet eerder verteld en wilde ze het me pas vertellen toen ze wist dat iemand anders het anders voor haar zou doen? Als Maia er niet was geweest had ik het waarschijnlijk nog steeds niet geweten. Desalniettemin ben ik ook boos op Maia voor het vertellen van zo'n groot geheim. Aan de andere kant ben ik haar enigzins dankbaar dat ze het mij heeft verteld, ook al vind ik het niet kunnen dat ze blijkbaar van mening was dat het aan haar was om te vertellen. Wat nou als ze het niet aan mij, maar aan iemand anders had verteld? Ik speel wat met mijn telefoon. Het feit dat Luke het al eerder leek te weten dan ik, vond ik stiekem best erg. Ik weet, hij en Blake hebben een soort vriendschap die ik nog steeds niet helemaal begrijp – maar ik ben haar vriendje. Heb ik dan niet een soort recht om dingen over haar te weten? De douche wordt op de achtergrond uitgezet en ik wacht gespannen op Blake die vroeg of laat toch echt uit die badkamer moet komen. Er klinkt een soort klik, het teken dat het slot van de deur wordt gehaald en evenlater staat ze daar. Kwetsbaarder dan ooit. Nooit is het mij opgevallen dat Blake eigenlijk op zoveel verschillende manieren helemaal niet zo sterk is zoals ze zich altijd voordoet en beweert. Ik laat mijn ogen over haar heen gaan en het ziet er naar uit alsof ze elk moment kan breken. Echt breken. Ze komt voor me staan en ik hef mijn hand op om haar hand vast te pakken, maar laat 'm uiteindelijk gewoon weer in mijn schoot vallen.
          ‘Ik...–’ ik frons en trek haar uiteindelijk voorzichtig naast me terwijl ik haar ogen zo subtiel mogelijk probeer te ontwijken ‘Waarom moest ik het nu pas horen... van een ander nota bene?’ Ik zoek naar woorden en slik even, hoewel de droogte in mijn mond aanwezig blijft. ‘Je had het al aan Luke verteld, maar niet aan mij. Vertrouw je me echt? Betekent 'ons'–’ ik kijk haar eindelijk aan en gebaar tussen ons in ‘uberhaupt wat voor jou?’



    18 • Year 6 • Halfblood • Hufflepuff • Captain • Keeper • Dorm, Blake

    [ bericht aangepast op 14 jan 2017 - 17:51 ]


    I just caught the wave in your eyes