• I solemnly swear that I am up to no good.


    A MODERN MARAUDERS CHRISTMAS CAROL
    Same school, same story, same characters, different time; a Modern Marauders Story.

    Het is kerstmis, december 2014, de vier vrienden - James, Sirius, Remus en Peter - blijven deze kerst op Hogwarts om samen met de andere Gryffindors kerst te vieren. Hogwarts is echter verandert; er zijn geen uilen en geen perkamentrollen, alles gaat nu via het internet. In dit RPG kan je uit vinden hoe het zou zijn als de Marauders nu geleefd zouden hebben!

    Dit is een doorstart van het RPG Modern Marauders, we doen dit zodat het ook voor andere makkelijker is om mee te doen.

    • Inspiratie •


    R O L L E N VOL
    [Dit mogen zowel bestaande als zelf bedachte rollen zijn.]
    GRYFFINDOR
    • Sirius Orion Black • Ben Barnes || Pickett [1.1]
    • Remus John Lupin • Andrew Garfield || WillNotLearn [1.8]
    • Peter Pettigrew • Evan Peters || Pickett
    • James Potter • Aaron Johnson || Dougal [1.9]
    • Frank Longbottom • Thomas Brodie-Sangster || obscurial [1.2]
    • Mary MacDonald • Lily Collins || Amatis
    • Lily Evans • Karen Gillan || Mignon [1.5]
    • Maia Raegan von Leirko • Amelia Zadro || Marlow [1.7]
    • Kathelaine Avierella Savore • Zoey Deutch || Pickett [1.10]
    • Mary Elizabeth MacDonald • Lily Collins || Nomophobe [1.10]
    • Marlene McKinnon • Emilia Clarke || Marlow [?]
    • Gwendolyn Caroline Martch • Sophie Turner || Roms [1.7]

    SLYTHERIN
    • Severus Snape • Louis Garrel || Blitzen [1.4]
    • Regulus Arcturus Black • Ezra Miller || calice [1.9]
    • Dorian Arcelin Kasai • Xavier Dolan || Pickett [1.1]
    • Caleb Brody Hughes • Mikkel Jensen || Nomophobe [1.2]
    • Celebran Serpen von Leirko • Lucky Blue Smith || Pickett [1.6]
    • Blake Sophia Haynes • Monica Ollander || Valtersen [1.3]
    • Scarlett Rose River • Diana Agron || Skaikru [1.1]
    • Franciszka Malia Rogers • Ashi Ross || PeterMaximoff [1.2]
    • Adalae Cresenta Romanova • Nina Dobrev || Quake [1.3]

    RAVENCLAW
    • Cedric James Carrow • Colton Haynes || Skaikru [1.1]
    • Axel James Sutherland • Paul Craddock || Marlow [1.3]
    • Jonathan Clermont • ? || obscurial [1.9]
    • Lajila Vinaya Lancaster • Magdalena Zalejska || Nomophobe [1.2]
    • Faelia Christina Brown • Emily Bador || Valtersen [1.3]
    • Primrose Matilda York • Emeraude Toubia || PeterMaximoff [1.2]

    HUFFLEPUFF
    • Luke Nathan MacNamara • Michael Clifford || PeterMaximoff [1.2]
    • Jason Axel O'Donnell • Diego Barrueco || Nomophobe [1.2]
    • Ollie Gabriel Reid • Hugh Vidler || Valtersen [1.3]
    • Chloe Maliette Porter • Scarlett Leithold || obscurial [1.2]
    • Nova Tamzin Archer • Katherine Mcnamara || Dougal [1.9]
    • Rozanua Maut Liluye • Ashley Moore || Pickett [1.10]


    Leraren
    • Reginald Green - Defense Against the Dark Arts
    • Horace Slughorn - Potions
    • Balthazar Ansem Claerkson - Ancient Runes
    • William Xavier Herberry - Herbology
    • Minerva McGonagall - Transfiguration/Gryffindor Head
    • Sybill Patricia Trelawney - Divination
    • Alix Rose Thomas - Charms
    • Nola Evangeline Bordelon - Astronomy
    • Catharina Julia Bell - Alchemy


    Prefects
    Twee Prefects (meisje en jongen) van elke afdeling

    GRYFFINDOR
    • Remus John Lupin • WillNotLearn
    • Lily Evans • Mignon

    SLYTHERIN
    • Dorian Arcelin Kasai • Lizor
    • Blake Sophia Haynes • Bigsleep

    RAVENCLAW
    •
    • Lajila Vinaya Lancaster • IncroyabIe

    HUFFLEPUFF
    • Max Adrian Sanderson • SiriuslyBlack
    • Freya Brennan • WillNotLearn


    Quidditch Team
    GRYFFINDOR
    Keeper
    • Gwendolyn Caroline Martch • Roms
    Chasers
    • James Potter • ? || Captain
    • Kathelaine Avierella Savore • Lizor
    •
    Beaters
    • Sirius Orion Black • Lizor
    • Maia Raegan von Leirko • Adephagia
    Seeker
    • Mary MacDonald • Amatis

    SLYTHERIN
    Keeper
    • Dorian Arcelin Kasai • Lizor
    Chasers
    • Scarlett Rose River • Frenchcore
    • Ailis Juliet Sutherland • Adephagia
    • Caleb Brody Hughes • Mulisch
    Beaters
    • Celebran Serpen von Leirko • Lizor
    • Alexis Pascal Rutherford • Mulisch
    Seeker
    • Regulus Arcturus Black • ? || Captain

    RAVENCLAW
    Keeper
    • Unknown
    Chasers
    • Cedric James Carrow • Frenchcore || Captain
    • Harper Coralie Lukasiak • Dumbledore
    •
    Beaters
    • Lajila Vinaya Lancaster • Mulisch
    • Primrose Matilda York • AlecLightwood
    Seeker
    • Wiktoria Harmion • Polovina

    HUFFLEPUFF
    Keeper
    • Jason Axel O'Donnell • Mulisch || Captain
    Chasers
    • Ashley Joseph Diggory • calice
    • Unknown
    • Unknown
    Beaters
    • Unknown
    • Elise Anna Matthews • Saiph
    Seeker
    • Chloe Maliette Porter • Millard


    S O C I A L M E D I A
    Twitter [Tag: #ModernMaraudersQ]
    Sirius Black - @SexySirius
    Dorian Kasai - @DorianKasai
    Cedric James Carrow - @CedCarrow
    Scarlett Rose River - @ScarlettxRiver
    Lajila Lancaster - @TheycallmeJil
    Jason O'Donnell @JaseODonnell
    Caleb Brody Hughes - @CalHghs
    Frankie Rogers - @FrankieMalia
    Luke Nathan MacNamara - @DraoiIldaite]
    Pixie York - @PixieMYork
    Chloe Porter - @ChloeMal_
    Frank Longbottom - @franktastic_af
    Adalae Cresenta Romanova - @adaromanov
    Axel James Sutherland - @SutherlandAxel
    Ailis Sutherland - @Ailydaily
    Blake Sophia Haynes - BlakeSHaynes
    Faelia Christina Brown - @Faeliafairy
    Ollie Gabriel Reid - @ollietoremember
    Gossip Girl - @GoGiHogwarts
    Harper Coralie Lukasiak - @LukasiakHarper
    Severus Snape - @PrinceHalfB
    Lily Evans - @_LilsEvans
    Emily Lucy Matthews - @emilylucy17
    Celebran von Leirko - @SvonLeirko
    Alice Prewett - @PrewettAlice
    Alexis Pascal Rutherford - @AlexisPascalR
    Gwendolyn Caroline Martch - @SexyGwency
    Kathelaine Savore - @_LanaaBanana
    Mavi Fallyn Rogers - @MavixAwesome
    Daniël Cillin Rogers - WildDanny26
    Max Adrian Sanderson - @hufflepuffmax
    Caspian Foxx Zachariah @Caspian_f
    Maia von Leirko - @MaiaRaegan
    James Potter - @JamesProngs24
    Peter Pettigrew - PeterPettigrew8
    Marlene McKinnon - Marley_McKinnon
    Regulus Black - @Regulus_Black61
    Mary Macdonald - @Mac_Marry11
    Remus Lupin - @LupinRemus1
    Freya Brennan - @HufflepuffFreya
    Dove Sparrow @DoveSparrow
    Avon Snyder @AvondSnyder

    Snapchat
    Sirius Black - wholetthedogout
    Dorian Kasai - GetOut
    Cedric James Carrow - CedricRavenclaw
    Scarlett Rose River - ScarlettxRiver
    Lajila Lancaster- jil_lvl
    Jason O'Donell - JaseODonnell
    Caleb Brody Hughes - Calpal_
    Frankie Rogers - FrankieMalia
    Luke Nathan MacNamara - DraoiIldaite
    Pixie York - PixieMYork
    Chloe Porter - chloecat
    Frank Longbottom - franktastic
    Adalae Romanova - Adalae_cr
    Axel James Sutherland - ?
    Ailis Sutherland - Ailydaily
    Blake Sophia Haynes - blakedelreyy
    Faelia Christina Brown - faelia182
    Severus Snape - sev
    Lily Evans - MsEvans
    Celebran von Leirko - CvonLeirko
    Alexis Pascal Rutherford - IProbablyHateU
    Gwendolyn Caroline Martch - SexyGwency
    Kathelaine Savore - LanaBanana
    Max Adrian Sanderson - huffle_max
    Maia von Leirko - MRaegan
    Emily Matthews - Emiloveyou
    James Potter - DeerJames
    Peter Pettigrew - PeterPettigrew_
    Mary Macdonald - marryme
    Remus Lupin - RemusLupin
    Freya Brennan - FreyaHufflepuf
    Dove Sparrow - LovelyDovey
    Avon Snyder - AttractiveAvon


    T O P I C S


    R E G E L S
    - Reserveringen blijven vier dagen staan.
    - Er is geen maximaal aan personage's, maar minstens één jongen.
    - Alleen ik maak topics aan.
    - Personages zitten allemaal in hun zesde leerjaar.
    - Posts van minimaal 300 woorden.
    - Geen ruzie behalve in de RPG zelf.
    - Of topic in het speeltopic graag tussen haakjes of in het praattopic.
    - Houd de afdeling en geslachten gelijk.
    - 16+ is toegestaan.
    - Zonder toestemming mag je de personage's van anderen niet besturen.
    - Leraren worden bestuurd door iedereen.
    - Als je twee weken niet meer reageert, stuur ik je een bericht, als je in de twee weken daarna nog niet reageert, vervalt je rol, tenzij je een geldige reden hebt.
    - Denk heel goed na voordat je meedoet. Ik steek hier veel tijd in en het is ook niet leuk voor andere als je niet meer reageert.


    S T A R T E R S

    Monday, December 22nd — Christmas Holiday

    Het is maandag ochtend, buiten is alles bedekt met een dikke laag sneeuw, een goed begin van de kerstvakantie. Enkele leerlingen zijn afgelopen vrijdag al gelijk naar huis gegaan om kerst te vieren met hun ouders, de meeste leerlingen gaan na “The Christmas Dance” op kerstavond naar huis en de rest blijft de hele vakantie op school. Happy holidays! Don’t forget; happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    Gelieve de volledige naam van je personage, de afdeling, speciale posities, de locatie van je personage en de personen die bij hen zijn vermelden. Dit om inspringen voor iedereen makkelijker te maken.

    Wednesday, December 24th — Christmas Dance

    Nog steeds ligt er buiten een dikke laag sneeuw. Het is de avond van het kerstbal en iedereen maakt zich klaar om richting The Great Hall te gaan. De meeste leerlingen gaan na “The Christmas Dance” naar huis en de rest blijft de hele vakantie op school. Happy holidays!

    Gelieve de volledige naam van je personage, de afdeling, speciale posities, de locatie van je personage en de personen die bij hen zijn vermelden. Dit om inspringen voor iedereen makkelijker te maken.

    Sunday, January 4th — Last day of the break

    Het einde van de kerstvakantie is aangebroken, kerstmis is voorbij en het nieuwe jaar is ingeluid. Morgen begint de school weer en om elf uur vertrekt de Hogwarts Express vanaf Kings' Cross om diegene die tijdens de kerst naar huis gegaan zijn weer terug naar school te brengen. Geniet van je laatste dag vakantie en zorg er vooral voor dat je al je huiswerk bijgewerkt hebt, want morgen moet iedereen weer meteen aan de slag! ❄️

    Gelieve de volledige naam van je personage, de afdeling, speciale posities, de locatie van je personage en de personen die bij hen zijn vermelden. Dit om inspringen voor iedereen makkelijker te maken.
    Mischief Managed.



    [ bericht aangepast op 16 feb 2017 - 23:27 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Jason Axel O'Donnell



    De jongen roept ons nog wat na en ik kan het niet laten om een blik over mijn schouder te werpen. De jongen wijst naar Blake en maakt dan vervolgens het kots-gebaar door zijn vingers half in zijn keel te steken. Tot tien tellen Jase, tot tien tellen... Ik kijk van de jongen weg en laat me gedwee meevoeren door mijn vriendin.
          ‘Moest dat nou?’ Ze drukt een kus op mijn wang. ‘Je hoeft me niet altijd te verdedigen, he? Als je elke jongen in elkaar wilt slaan die mij een slet noemt ben je lang bezig, Jase.’ Een gefrustreerde zucht verlaat mijn lippen voordat ik een vage glimlach weet te forceren.
          ‘Ik zou het zo doen hoor, voor jou,’ zeg ik nonchalant en haal mijn schouders op. Mijn ogen glijden weer door de ruimte en iet wat onrustig haal ik een hand door mijn haren, die een paar tellen nog keurig in model zaten, maar volgens mij nu meer op een vogelnest lijken. ‘Hij moet gewoon niet zo over jou lullen, wat had ik anders moeten doen? Stom glimlachen en het gewoon over mijn kant laten gaan?’ Ik neem haar gezicht beet tussen mijn handen en kijk haar aan. ‘Je bent mijn vriendin ja. En eenieder die het waagt bullshit over jou te praten kan beter dekking zoeken.’ Ik lach zachtjes en druk mijn lippen kort op die van haar. ‘Zijn gezicht was trouwens verdomd hard.’ Ik kijk naar mijn knokkels die een tikkeltje beurs lijken en schud mijn hand wat heen en weer. ‘Een muur slaan was nog minder pijnlijk geweest,’ grap ik en kijk Blake lachend aan.



    18 • Year 6 • Halfblood • Hufflepuff • Captain • Keeper • Great Hall, Blakie • Suit


    I just caught the wave in your eyes

    Lajila Vinaya Lancaster



    Ik wil Peter nog wat naroepen, maar voor ik het weet is hij al om de hoek verdwenen en sta ik daar in mijn eentje. Heb ik zojuist mijn date weggejaagd, die nota bene ook nog mijn vriendje is? Way to go Jil. Ik zucht zachtjes en strijk mijn jurk glad, achter hem aan rennen of later naar hem toe gaan? Ik besluit het laatste te doen. Waarschijnlijk is hij naar de Gryffindor Common Room gegaan en ik weet het wachtwoord niet eens. Langzaam loop ik terug naar de Great Hall en ik neem plaats aan de bar. Waarom neem eigenlijk ik nog de moeite dit feestje uit te zitten? In je eentje is de lol aan zo iets als en gala er al snel af. Ik speel wat met het het glas waar zojuist nog een drankje in heeft gezeten en richt me tot de bartender.
          ‘Een refill graag.’ Ik duw het glas haast in zijn gezicht en richt mijn blik op mijn telefoon. Vanuit mijn ooghoek zie ik hoe hij het glas voor me neerzet en ik mompel een bedankje.
    CEDRIC
    >> what's up babe why meh
    << idk I guess I just upset Peter and was being a dramaqueen and he's high af and walked out on me and merry Christmas btw
    >> that's too bad. Never thought Peter would be the stoner type. Guess I have to be wrong sometimes hah. Merry Christmas Jillybean
    << me neither but somebody gave him spacecake as far as I know
    >> hmm It was probably a very funny thing to watch. So where are you now?
    << okay yeah it was quite funny, but just a tiny bit. I'm at the bar. Where are you? Is your date boring?
    >> I can Come to you later if you like (: Yeah she only likes me bc I am captain and she agrees with everything I say
    << yes I'm super bored and yikes sounds pretty desperate to me, want me to play the psycho gf?
    >> oh hell yeah that would be amazing (: I'm at the bar on the left side
    << hahahah okay omw

    Ik kijk op van mijn telefoon en kijk onderzoekend om mij heen. Zodra ik het stel vind giet ik snel het drankje achterover. Okay, psycho girlfriend Jil, you can do this. Met flinke stappen marcheer ik op het meisje en Cedric af. Ik tik haar op haar schouder en het meisje draait zich naar me om.
          ‘Wi–’
          ‘Wat doe jij bij mijn vriendje?’ val ik haar in de rede en benadruk het woord 'mijn'. Ik kijk haar haar iet wat intimiderend aan en schenk Cedric een vluchtige knipoog. Gelukkig lijkt deze het meisje compleet te ontgaan. Verward en iet wat verschrikt kijkt ze heen en weer tussen mij en Cedric.
          ‘Je hebt–is dit je–,’ stamelt ze en ik rol mijn ogen.
          ‘Ja ik ben zijn vriendin, en je verdwijnt nu maar beter uit mijn ogen voor ik je wat aandoe.’ Normaliter zou ik dit waarschijnlijk nooit doen, maar mijn alcoholpromilage is volgens mij hoog genoeg om mij de moed te geven een psycho girlfriend te spelen.



    17 • Year 6 • Muggleborn • Gryffindor • Beater • Great Hall, Peter • Dress

    [ bericht aangepast op 16 dec 2016 - 14:34 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Faelia 'Fae' Christina Brown


    17 • Year 6 • Muggleborn • Ravenclaw • Dorian
    dress


    Luke, wat ben je toch ook een ontiegelijke eikel. Godver, godver, godver. Had op z'n minst even gewacht tot ik de kamer uit was, of zo.
    "Hmmmm," ik leg mijn telefoon weg, of beter gezegd, ik laat het ding op de grond vallen en begraaf mijn gezicht in het kussen. "Wat?"
    Doe alsof je er niets van weet, Fae, daar trapt hij vast in. Not.
    "Ik denk dat het beter is dat ik ga," mompel ik dan maar. Ik weet niet wat ik tegen hem moet of kan zeggen om het gesprek te beëindigen, dus doe ik het maar zo. "Ik heb gedronken, ik ben niet meer helder."
    Vluchtig pak ik mijn jurk van de grond en hijs ik mezelf in het ding. Ik kan Dorian niet uitleggen waarom ik denk dat het condoom gescheurd is, omdat ik mezelf dan ontzettend in de problemen werk. En ik snap ook niet waarom ik het aan Luke vertelde. Waarschijnlijk omdat ik wilde dat hij me gerust zou stellen, of verbaasd zou reageren op het feit dat ik met Dorian het bed in ben gedoken. Ik had niet verwacht dat hij het meteen aan Dorian zou doorspelen, iets waar ik oprecht heel erg pissig om ben. Maar goed, het is mijn eigen schuld.
    Ik haal een hand door mijn haar en sta ongemakkelijk nog even in de kamer. Wat doe ik nu? Loop ik weg?
    Dat kan ik niet maken, toch? Het liefst zou ik het wel doen, omdat ik me zo ontzettend opgelaten en ongemakkelijk voel dat ik Dorian niet eens aan durf te kijken. Oh man, wat schaam ik me voor die actie. En waarom moest ik het nou weer delen met Luke? Fuck, Fae, je verpest ook alles.


    Imma have my way with your body


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Blake Sophia Haynes


    18 • Year 6 • Pureblood • Ssssslytherin • Great Hall, with the boyfriend • Prefect • Dress

    Ik pak zijn hand vast met mijn beide handen en druk een kus op zijn knokkels. "Sla volgende keer dan maar een muur," lach ik, en plant mijn lippen nog een keer op de beurs wordende huid. "Ik vind je namelijk veel leuker als je een softie bent."
    Je zou het niet zeggen, maar diep vanbinnen valt Blake Sophia Haynes op watjes. Jongens die over hun gevoelens praten, die lief zijn voor iedereen, en die alles oplossen met woorden in plaats van met hun vuisten.
    Waarschijnlijk omdat ik compleet het tegenovergestelde ben. Opposites attract, en zo.
    Veel meisjes vinden het spannend, zelfs opwindend, als hun vriendje voor ze opkomt en iemand in elkaar mept, maar ik vind het maar niks. Het idee dat ik Jase misschien wel in gevaar breng door mijn acties beangstigt me ontzettend. Jongens haten me omdat ik een sloerie ben, dat is prima. Ik wil gewoon niet dat Jase daar last van heeft, of dat hij het gevoel krijgt dat hij me moet beschermen tegen hun woorden.
    "Ik vind het vooral belangrijk dat dat meisje veilig is," glimlach ik dan, terwijl ik mijn vingers vervlecht met de zijne. "Bewaar jij je handen nou maar gewoon voor andere dingen.." Ik grijns en veeg wat haar uit mijn gezicht. "Begrepen?"
    Ik ga op mijn tenen staan, zodat ik hem ongeveer recht aan kan kijken. "Want ik hou van je, maar als je vaker mensen af gaat tuigen moet ik dat misschien wat bijstellen..." De gevreesde vier woorden verlaten mijn lippen voor ik er erg in heb, en ik kan alleen maar grijnzen, waarna ik een kus op zijn lippen druk.




    Baby, all I want for Christmas is you.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted




    Scarlett Rose River
    17 ~ Pure Blood ~ Slytherin ~ Chaser ~ Drunk ~ her Room~ Caleb

    { Dress}


    Hij zegt dat er niets is, maar ik ken Caleb langer dan vandaag en ik weet gewoon dat er iets is. Zal het aan Lana liggen, of misschien wel aan mij? Toch besluit ik er niet op door te vragen, misschien triggert het iets bij hem, en ik heb geen zin om weer ruzie met hem te hebben. Met zijn vinger gaat hij over mijn lip en de drang om hem te zoenen lijkt groter dan ooit. Gelukkig voor mij staat Caleb op van mijn bed en loopt richting mijn kleding kast. 'Heb je hier nog iets van mij liggen?' Ik knik en wijs richting de kleding kast. 'Of daar ergens of in de wasmand.', zeg ik lachend terwijl ik ook van het bed opsta. Ondertussen ga ik alvast opzoek naar twee shotglaasjes en een fles Bacardi Razz. 'Wil je dat shotje nog doen?', vraag ik lachend. 'Deze is mijn favoriet.', ik draai me om naar Caleb terwijl hij een van mijn felbegeerde kerst-onderbroeken uit de la pakt. Hij gooit me de onderbroek toe en zoekt verder door de kast. Ik trek mijn onesie uit en de kerst-onderbroek aan, vervolgens loop ik richting Caleb. 'Van alle lingerie die ik bezit vind je deze het mooiste?", vraag ik lachend terwijl ik een rondje draai gekleed in alleen de onderbroek. Uit mijn kast pak ik een shirt en joggingbroek van Caleb. 'Hier.', zeg ik terwijl ik ze met een lieve glimlach aan hem geef. Ik blijf even voor hem staan en maak zijn stropdas los, die ik vervolgens bij mezelf omdoe. 'Zo weer een kledingstuk van jou geclaimed, mr. Hughes.', zeg ik lachend tegen hem terwijl ik terug naar mijn kast loop om de shotjes in de schenken.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Caleb Brody Hughes



    Ik werp een blik over mijn schouder, richting Scalett en kijk dan weer afwezig naar de kast. Plotseling realiseer ik me dat het meisje in haar onderbroek in de kamer staat en met grote ogen bekjk ik haar. Verbaasd kijk ik toe hoe ze gewoon zo rondloopt in haar kamer en ik kan het niet laten om zachtjes te lachen.
    tab]‘Hier,’ zegt ze en geeft me een shirt en joggingbroek. Dankbaar neem ik ze aan. Ze blijft voor me staan en doet mijn stropdas af, maar mijn aandacht is totaal ergens anders op gevestigd. Op twee dingen, om precies te zijn. ‘Zo weer een kledingstuk van jou geclaimed, mr. Hughes.’ Langzaam verplaats ik mijn ogen omhoog, naar haar ogen.
          ‘Houd maar, wat mij betreft.’ Ik grijns naar haar en pak een rode kanten beha en slip uit haar kast. ‘Ik denk dat ik deze toch nog wat leuker vind dan je rendieronderbroek.’ Ik knipoog naar haar en gooi het setje op haar bed. Vervolgens trek ik mijn overhemd en broek uit, om daarna het witte t-shirt en de grijze joggingbroek aan te trekken. ‘Dat is beter.’ Ik zie hoe ze naar een drankfles grijpt en ik lach zachtjes. ‘Weet je het zeker, River? Misschien kunnen we vanavond eens niet naar de drank grijpen.’ Ik ga weer op haar bed zitten en pak haar hand vast. ‘Kom hier.’ Ik trek het meisje in mijn armen en ga met haar op haar bed liggen. Het feit dat ze halfnaakt is maakt me eigenlijk vrij weinig uit, nothing I haven't seen before. Mijn hormonenhuishouding lijkt daar heel anders over te denken, maar ik probeer dat zo goed mogelijk te negeren.
          ‘I've really missed you, Little Rebel.’ Ik kijk haar aan en glimlach zwakjes. ‘No team rebel without you.’



    18 • Year 6 • Pureblood • Slytherin • Chaser • Dorms, Scarlett • Suit


    I just caught the wave in your eyes

    Jason Axel O'Donnell



    Blake verstrengelt onze vingers met elkaar en ik zucht zachtjes, terwijl ik naar onze handen staar.
          ‘Bewaar jij je handen nou maar gewoon voor andere dingen...’ Ik kijk weer naar haar op, en een stomme grijns verschijnt er op mijn gezicht. ‘Begrepen?’ Haastig knik ik.
          ‘Zeker weten, ik laat me dat geen twee keer zeggen.’ Ik glimlach naar haar terwijl ik mijn armen om haar middel wikkel. Ondertussen staat ze op haar tenen om het lengteverschil tussen ons te minimaliseren, daar niet van is ze nog steeds een stuk kleiner.
          ‘Want ik hou van je, maar als je vaker mensen af gaat tuigen moet ik dat misschien wat bijstellen...’ Ik stop eigenlijk met luisteren wanneer ze ‘ik hou van je’ heeft gezegd. Ik kijk haar iet wat overdonderd aan en weet even helemaal niets gepast te antwoorden. Misschien is het dan ook maar goed dat ze haar lippen op de mijne drukt, en ik voorlopig niets hoef te zeggen. Ik trek haar wat dichter tegen me aan en beantwoord haar kus. Automatisch zakken mijn ogen dicht, gelukkig maar, anders zou ik zo'n creep zijn die tijdens het zoenen zijn ogen open houdt. Dat is toch eng? Mijn gedachten slaan op hol, terwijl die vier woorden door mijn hoofd echoën, als het gejodel van een jodelaar in de Alpen. Prachtige vergelijking. Blake Sophia Haynes, het meisje dat meestal overkomt als een meisje zonder emoties heeft zojuist gezegd dat ze van me houdt. Als je dat geen mijlpaal kunt noemen, dan weet ik het ook niet meer. Blozend trek ik me een stukje terug,
          ‘Ik hou ook van jou,’ ik grijns en druk mijn lippen vlugtig op die van haar. ‘maar dat wist je al,’ fluister ik tegen haar lippen aan. ‘En ik zweer plechtig dat ik voorlopig niemand meer fysiek iets aan zal doen.’



    18 • Year 6 • Halfblood • Hufflepuff • Captain • Keeper • Great Hall, Blakie • Suit


    I just caught the wave in your eyes

    Blake Sophia Haynes


    18 • Year 6 • Pureblood • Ssssslytherin • Great Hall, with the boyfriend • Prefect • Dress

    "Sssssh," lach ik. "Ik heb niks gezegd." Ik druk mijn lippen weer op de zijne terwijl ik mijn beide handen om zijn gezicht heb gevouwen om hem dichter tegen me aan te trekken.
    Ik ben zelf ook verbaasd dat ik net 'ik hou van je' heb gezegd, maar misschien was het het feit dat hij voor me op de vuist ging dat me dat liet beseffen. Of het feit dat hij voor me op kwam, in het algemeen.
    "Of toch wel.." fluister ik vervolgens, mijn lippen nog ongeveer tegen de zijne aan, met een heel klein beetje ruimte. "Ik hou van jou, ik hou van jou, ik hou van jou."
    Fuck het. Binnen nu en een jaar ben ik toch dood, zo ongeveer. En als je er zo tegenaan kijkt maakt eigenlijk niets meer uit. Eerst durfde ik het helemaal niet te zeggen, nu zeg ik het vier keer binnen een paar minuten.
    De muziek in de zaal is ondertussen harder gezet, maar toch heb ik nog geen zin om te dansen. Daarvoor voel ik me te.. weet ik niet. Gewoon geen zin.
    Een jongen komt langs met een dienblad vol shotjes, en glimlachend pak ik er vier van af. Twee voor mij, twee voor Jase. Of misschien wel drie voor mij. Ik heb meer drank nodig om losser te worden.
    Ik giet er eentje achterover, waarna ik een tweede aan Jase's lippen houd. "Bottoms up.."
    De tweede die ik wegtik brandt gevaarlijk in mijn keel, en is overduidelijk van een sterkere variatie. Ach, ik hoop maar dat er geen Slytherinjeugd gaat lopen kloten en dat ik dus niet als prefect op hoef te treden. Dan kan ik een volledig leuke avond hebben.





    Baby, all I want for Christmas is you.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    MT


    I don't want you to die, I want you to suffer.





    Scarlett Rose River
    17 ~ Pure Blood ~ Slytherin ~ Chaser ~ Drunk ~ her Room~ Caleb

    { Dress}


    Ik voel Caleb zijn ogen over mijn lichaam heengaan, zo on opvallend mogelijk geniet ik van de aandacht. Niet dat ik het om die reden deed, dat zeker niet. Ik voel me prettiger zonder strakke beha en Caleb heeft me al zovaak naakt gezien dat het me niet eens uitmaakt. Twijfelend sta ik met de fles Bacardi in mijn hand. 'Weet je het zeker, River? Misschien kunnen we vanavond eens niet naar de drank grijpen.’, ik lach even zachtjes. 'In dat geval ben je een aantal uur en een aantal flessen te laat.', ik laat me door Caleb meegetrokken worden op mijn bed. 'En daarbij, als ik je niet was tegen gekomen, had ik hier nu met een paar lijnen coke gezeten.', ik begin zacht te lachen. Eigenlijk is het helemaal niet grappig, je problemen wegwerken met drugs. Maar het is pijnloos en werkt effectief. Voor al die jaren heeft het zin gehad. Of het nou gaat om moeheid, een gebroken hart of juist een kater, drugs is altijd je vriend. Caleb trekt me dichter op bed waardoor we samen knuffelend op bed liggen. 'I've really missed you, Little Rebel.', zegt hij en ik kijk mijn beste vriend met lieve ogen aan. 'No team Rebel without you.', na die woorden voel ik mijn nekharen overeind staan. Het effect dat Caleb op mij heeft is zo sterk, de aantrekkingskracht voelt te groot. Ik kom iets dichterbij. 'Ik ben zo blij om je weer terug te hebben Cal. Het was zo saai en gewoon zonder jou.', ik teken met mijn nagel rondjes op zijn borst en schrijf ook even zijn naam. Vervolgens kijk ik hem diep in zijn mooie ogen aan. Op dat moment gaat er een knop in me om. Waarschijnlijk denkt hij aan Lana en waarschijnlijk ga ik er morgen spijt van hebben. Maar dit moet gewoon gebeuren. Voordat ik het doorheb druk ik mijn lippen zwoel op die van hem. Damn Scarlett, je was toch niet sterk genoeg.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Jason Axel O'Donnell



    Blake slaat al gauw twee shotjes achterover en ik kijk haar een beetje irnoisch aan, voordat ik er zelf ook eentje neem.
          ‘Wat zei je ook alweer aan het begin van de avond?’ Ik neem de tweede en trek mijn wenkbrauw naar haar op. ‘“Ik ga vanavond niet drinken” kan ik me nog vaag herinneren.’ Ik prik haar plagend in haar zij en ik wikkel één arm weer om haar middel. ‘Dus... Wat zullen we doen? Want zo aan de kant staan op een feest is een beetje nutteloos, vind je ook niet?’ Ik lach zachtjes en neurie zachtjes mee met het liedje wat nu op staat. ‘Ik neem aan dat je geen zin hebt om te dansen, toch?’ Ik kijk haar vragend aan en druk een kus op haar wang. ‘Ik vind het trouwens wel leuk, jij die “ik hou van je” zegt, zeg het nog eens?’ grap ik en plant een kus op haar lippen. Goh wat zijn we toch heerlijk klef aan het zijn. Van mijn kant viel het wel te verwachten, ik ben nou eenmaal best wel een softie – and proud of it – maar Blake is een ander verhaal. Niet dat ik het erg vindt. De vier woorden die ze kennelijk aan haar woordenboek heeft toegevoegd, geven me ook elke keer weer een soort gelukzalig gevoel. Zie je wel, een softie. Subtiel lees ik mee over Blake's schouder met het debiele gesprek dat ze aan het voeren is met Sirius en Scarlett. ‘Soms vraag ik me af waarom je in God's naam vrienden bent met die twee. Aan de andere kant, ik ben niet veel beter volgens mij.’ Ik grinnik een beetje. ‘Maar echt waar? Eating cum?’



    18 • Year 6 • Halfblood • Hufflepuff • Captain • Keeper • Great Hall, Blakie • Suit


    I just caught the wave in your eyes

    Caleb Brody Hughes



    Voor ik het weet voel ik hoe Scarlett haar lippen eerst zachter, maar daarna iet wat ruwer op die van mij drukt. Het voelt vreemd, om haar weer te zoenen, doch vertrouwd. Iets wat niet zo gek is, hoevaak hebben we ons wel niet in een dergelijke situatie begeven? Volgens mij is het antwoord niet zo moeilijk: vaak. Deze keer voelt echter anders, wellicht omdat we ruzie hebben gehad? Omdat er iemand anders op mij wacht? Iemand anders die ik misschien, heel misschien toch wel een beetje leuk vind? Een heel klein beetje? Mijn gedachtengang is een warboel, terwijl ik uit automatisme Scarlett's zoen gretig beantwoord, haast alsof mijn leven ervan afhangt. Okay, misschien iets minder gretig dan dat, but you get the point. De alcohol in combinatie met de wiet die ik op heb zorgen ervoor dat mijn hoofd één grote waas is van gezichten, woorden en gebeurtenissen. Op een gegeven moment kan ik Scarlett amper nog onderscheiden van Lana. Is dat fout? Waarschijnlijk. Uiteindelijk besluit ik daarom ook maar om te stoppen met denken, en in plaats daarvan gewoon te doen, zoals ik altijd heb gedaan. De makkelijkste weg opzoeken. Mijn ene hand glijdt langs de zijkant van haar lichaam naar beneden en ik laat 'm weer rusten op haar kont, om haar vervolgens dichter tegen me aan te trekken. De andere laat ik schaamteloos over de rest van haar lichaam glijden en ik bijt zachtjes op haar onderlip. Desalniettemin blijt Lana door mijn hoofd spoken. Of is het Scarlett? De verwarring maakt me een beetje zenuwachtig, ook al laat ik daar niets van merken. Vanbinnen voer ik een tweestrijd met mezelf en je kunt vast al raden dat het gaat om Scarlett en Lana. Je hebt wel een talent ontwikkeld om het jezelf onnodig moeilijk te maken, Hughes, schiet er door mijn hoofd. Yap, het is één van mijn specialiteiten.



    18 • Year 6 • Pureblood • Slytherin • Chaser • Dorms, Scarlett • Suit

    [ bericht aangepast op 16 dec 2016 - 22:29 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Blake Sophia Haynes


    18 • Year 6 • Pureblood • Ssssslytherin • Great Hall, with the boyfriend • Prefect • Dress

    "Ik vind het trouwens wel leuk, jij die “ik hou van je” zegt, zeg het nog eens?"
    Ik grijns en ga op mijn tenen staan. "Ik haat heel veel van je, Jase." Ik steek mijn tong naar hem uit en ga weer plat op mijn hakken staan.
    Ondertussen spammen Scarlett en Sirius me via WhatsApp, en natuurlijk gaat het maar over een ding: seks. En tot mijn verbazing leest Jase mee over mijn schouder, waardoor ik lichte blosjes op mijn wangen krijg.
    "Soms vraag ik me af waarom je in God's naam vrienden bent met die twee. Aan de andere kant, ik ben niet veel beter volgens mij." Ik hoor hem grinniken, gelukkig maar. "Maar echt waar? Eating cum?"
    Ik rol met mijn ogen. "Ik kan er niets aan doen dat mijn vrienden oversekst zijn, Jase.." Natuurlijk ben ik zelf nog zo erg, misschien nog wel erger, maar dat betekent niet dat ik me soms niet schaam voor die twee. "En ja.. het verbaast je vast niet dat ik herhaaldelijk seks heb gehad met Sirius. Ik heb zijn geslachtsdeel vaker gezien dan dat van wie dan ook.." Niet helemaal waar, maar om nou nummer 1 hier in het openbaar te benoemen is wel heel heftig.
    "En dan heb je nog niet eens gelezen dat Scarlett wilde dat we vanavond allemaal tegelijkertijd seks zouden hebben, als een soort vriendschaps-telepathie, maar dan met seks.. of zo." Ik lach hardop. "Als je dacht dat ik erg was..."
    Alhoewel, Jase heeft waarschijnlijk ook seks gehad met Scarlett, dus dan weet hij hoe erg ze is. Of hoe goed, weet ik veel.
    "Maak je maar geen zorgen, ik heb haar verteld dat dat niet gaat gebeuren." Of misschien ook wel, ook al heb ik geen zin in handen aan mijn lijf momenteel. Maar ja, misschien gebeurt het wel. Want als Jase wil ga ik wel mee, zo ben ik dan ook wel weer.




    All she eat is dick, she's on a strict diet


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Jason Axel O'Donnell



    Ik ben er helemaal stil van. Ik kijk Blake schaapacthig aan terwijl ik het concept 'vriendschaps-telepathie doormiddel van seks' even goed tot me door laat dringen. Op zich klinkt het idee nog niet eens zo belachelijk, maar om het te doen met Sirius en Scarlett voelt gewoon fundamenteel raar. Gewoon heel raar.
          ‘Dat ka–dat is zeer zeker een heel bijzondere manier om je vriendschap te uiten,’ concludeer ik uiteindelijk en begin dan te lachen, eerst als een soort gegrinnik en dan proest ik het gewoon uit, who cares. ‘Ik vind dat we dat sowieso eens een keer moeten proberen...’ zeg ik, terwijl ik stuk ga, ook al is het niet eens zo grappig. Ik houd me overeind aan het blad van de bar en pink een traantje weg. Huilen van het lachen, weet je wel. ‘Bedoelde ze dan ook in dezelfde kamer, of dat nog net niet? Want dat noem ik nou een geheel nieuwe manier van intiem zijn,’ weet ik uit te brengen tussen het lachen door. Uiteindelijk komt mijn eenmanslol-sessie tot een einde en subtiel trek ik mijn gezicht weer in de plooi. Droogjes schaap ik mijn keel. ‘Met alle respect naar je vrienden toe, hoor Blakie, maar ze zijn inderdaad een oversekst zootje door hormonen gedreven sukkels. En ik dacht dat ik raar was, nou als ik raar ben, wat zijn zij dan?’ Ik lach zachtjes. ‘Hoe dan ook, hebben jullie het ook nog over iets anders gehad, of was dat het?’ vraag ik nieuwsgierig. Mijn blik valt op een groepje – hoogstwaarschijnlijk – derde jaars Hufflepuffers die meeluisteren, en overigens weinig moeite doen dit te verbergen. ‘Hey, dit is niet voor jullie oortjes bedoeld,’ zeg ik en meteen draaien alle jongens tegelijk hun hoofd weg.



    18 • Year 6 • Halfblood • Hufflepuff • Captain • Keeper • Great Hall, Blakie • Suit

    [ bericht aangepast op 16 dec 2016 - 23:14 ]


    I just caught the wave in your eyes

    ADALAE CRESENTA ROMANOVA
    17 • Year 6 • Slytherin • Maia and Celeb

    Ik gooi mijn jurk gefrustreerd naar de andere kant van mijn kamer, gezellig. De jurk, de oh zo prachtige jurk scheurde aan de voorkant, precies door het midden van mijn borst, waardoor ik uiterst gênant met die scheur door de gangen moest lopen. En dat terwijl ik best wel naar deze nacht uitkeek, maar dat plan was alweer naar de knoppen.
          Ik zucht diep en doe mijn pyjama aan; ik geef op. Het is ook wel prima zo, met mijn geliefde bed een nacht doorbrengen. Nu ik er zo over nadacht, is het veel beter dan met mijn vrienden een gezellige kerst hebben. Oké, laat maar. Dat is het niet. Ik doe mijn ogen dicht en haal diep adem om mezelf te kalmeren en gerust te stellen dat dit niet zo erg is, het is maar Kerst. Kerst is de beste tijd van het jaar. Ik haal mijn telefoon onder de puin van mijn bed vandaan en scroll wat heen en weer, totdat ik een gesprek aanknoop met Celebran. Eten.
          Ik kijk kort in spiegel, mijn make-up zat nog redelijk, maar van mijn gekrulde haar is niks meer over. Ik haal mijn schouders op en sprint naar Cels kamer, steel zijn sweater en doe die over mijn pyjama's aan. Prachtig. Daarna loop ik vrolijk naar het feest en probeer zo onopvallend mogelijk te zijn tussen alle stralende jurken en pakken, maar met een sweater door de zaal lopen wanneer er een kerstgala is, is lastiger dan ik had gedacht. Ik doe de capuchon over mijn hoofd en pak zeer subtiel de twee taarten, waarna ik de treacle tart in mijn trui doe en houd de chocoladecake in mijn handen.
          Luidkeels zing ik mee met de muziek die gespeeld wordt en been vrolijk met al het eten uit de zaal. Missie geslaagd. Ik loop fluitend naar Cel en Maia toe, met een brede grijns rond mijn lippen; laten we op z'n zachtst zeggen dat ik niet zo goed ben met mensen comforten.
          ''Ehm, treacle tart?'' Ik haal die uit mijn sweater en glimlach. ''En chocoladecake?''

    [ bericht aangepast op 17 dec 2016 - 11:50 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.