• I solemnly swear that I am up to no good.


    A MODERN MARAUDERS CHRISTMAS CAROL
    Same school, same story, same characters, different time; a Modern Marauders Story.

    Het is kerstmis, december 2014, de vier vrienden - James, Sirius, Remus en Peter - blijven deze kerst op Hogwarts om samen met de andere Gryffindors kerst te vieren. Hogwarts is echter verandert; er zijn geen uilen en geen perkamentrollen, alles gaat nu via het internet. In dit RPG kan je uit vinden hoe het zou zijn als de Marauders nu geleefd zouden hebben!

    Dit is een doorstart van het RPG Modern Marauders, we doen dit zodat het ook voor andere makkelijker is om mee te doen.

    • Inspiratie •


    R O L L E N VOL
    [Dit mogen zowel bestaande als zelf bedachte rollen zijn.]
    GRYFFINDOR
    • Sirius Orion Black • Ben Barnes || Pickett [1.1]
    • Remus John Lupin • Andrew Garfield || WillNotLearn [1.8]
    • Peter Pettigrew • Evan Peters || Pickett
    • James Potter • Aaron Johnson || Dougal [1.9]
    • Frank Longbottom • Thomas Brodie-Sangster || obscurial [1.2]
    • Mary MacDonald • Lily Collins || Amatis
    • Lily Evans • Karen Gillan || Mignon [1.5]
    • Maia Raegan von Leirko • Amelia Zadro || Marlow [1.7]
    • Kathelaine Avierella Savore • Zoey Deutch || Pickett [1.10]
    • Mary Elizabeth MacDonald • Lily Collins || Nomophobe [1.10]
    • Marlene McKinnon • Emilia Clarke || Marlow [?]
    • Gwendolyn Caroline Martch • Sophie Turner || Roms [1.7]

    SLYTHERIN
    • Severus Snape • Louis Garrel || Blitzen [1.4]
    • Regulus Arcturus Black • Ezra Miller || calice [1.9]
    • Dorian Arcelin Kasai • Xavier Dolan || Pickett [1.1]
    • Caleb Brody Hughes • Mikkel Jensen || Nomophobe [1.2]
    • Celebran Serpen von Leirko • Lucky Blue Smith || Pickett [1.6]
    • Blake Sophia Haynes • Monica Ollander || Valtersen [1.3]
    • Scarlett Rose River • Diana Agron || Skaikru [1.1]
    • Franciszka Malia Rogers • Ashi Ross || PeterMaximoff [1.2]
    • Adalae Cresenta Romanova • Nina Dobrev || Quake [1.3]

    RAVENCLAW
    • Cedric James Carrow • Colton Haynes || Skaikru [1.1]
    • Axel James Sutherland • Paul Craddock || Marlow [1.3]
    • Jonathan Clermont • ? || obscurial [1.9]
    • Lajila Vinaya Lancaster • Magdalena Zalejska || Nomophobe [1.2]
    • Faelia Christina Brown • Emily Bador || Valtersen [1.3]
    • Primrose Matilda York • Emeraude Toubia || PeterMaximoff [1.2]

    HUFFLEPUFF
    • Luke Nathan MacNamara • Michael Clifford || PeterMaximoff [1.2]
    • Jason Axel O'Donnell • Diego Barrueco || Nomophobe [1.2]
    • Ollie Gabriel Reid • Hugh Vidler || Valtersen [1.3]
    • Chloe Maliette Porter • Scarlett Leithold || obscurial [1.2]
    • Nova Tamzin Archer • Katherine Mcnamara || Dougal [1.9]
    • Rozanua Maut Liluye • Ashley Moore || Pickett [1.10]


    Leraren
    • Reginald Green - Defense Against the Dark Arts
    • Horace Slughorn - Potions
    • Balthazar Ansem Claerkson - Ancient Runes
    • William Xavier Herberry - Herbology
    • Minerva McGonagall - Transfiguration/Gryffindor Head
    • Sybill Patricia Trelawney - Divination
    • Alix Rose Thomas - Charms
    • Nola Evangeline Bordelon - Astronomy
    • Catharina Julia Bell - Alchemy


    Prefects
    Twee Prefects (meisje en jongen) van elke afdeling

    GRYFFINDOR
    • Remus John Lupin • WillNotLearn
    • Lily Evans • Mignon

    SLYTHERIN
    • Dorian Arcelin Kasai • Lizor
    • Blake Sophia Haynes • Bigsleep

    RAVENCLAW
    •
    • Lajila Vinaya Lancaster • IncroyabIe

    HUFFLEPUFF
    • Max Adrian Sanderson • SiriuslyBlack
    • Freya Brennan • WillNotLearn


    Quidditch Team
    GRYFFINDOR
    Keeper
    • Gwendolyn Caroline Martch • Roms
    Chasers
    • James Potter • ? || Captain
    • Kathelaine Avierella Savore • Lizor
    •
    Beaters
    • Sirius Orion Black • Lizor
    • Maia Raegan von Leirko • Adephagia
    Seeker
    • Mary MacDonald • Amatis

    SLYTHERIN
    Keeper
    • Dorian Arcelin Kasai • Lizor
    Chasers
    • Scarlett Rose River • Frenchcore
    • Ailis Juliet Sutherland • Adephagia
    • Caleb Brody Hughes • Mulisch
    Beaters
    • Celebran Serpen von Leirko • Lizor
    • Alexis Pascal Rutherford • Mulisch
    Seeker
    • Regulus Arcturus Black • ? || Captain

    RAVENCLAW
    Keeper
    • Unknown
    Chasers
    • Cedric James Carrow • Frenchcore || Captain
    • Harper Coralie Lukasiak • Dumbledore
    •
    Beaters
    • Lajila Vinaya Lancaster • Mulisch
    • Primrose Matilda York • AlecLightwood
    Seeker
    • Wiktoria Harmion • Polovina

    HUFFLEPUFF
    Keeper
    • Jason Axel O'Donnell • Mulisch || Captain
    Chasers
    • Ashley Joseph Diggory • calice
    • Unknown
    • Unknown
    Beaters
    • Unknown
    • Elise Anna Matthews • Saiph
    Seeker
    • Chloe Maliette Porter • Millard


    S O C I A L M E D I A
    Twitter [Tag: #ModernMaraudersQ]
    Sirius Black - @SexySirius
    Dorian Kasai - @DorianKasai
    Cedric James Carrow - @CedCarrow
    Scarlett Rose River - @ScarlettxRiver
    Lajila Lancaster - @TheycallmeJil
    Jason O'Donnell @JaseODonnell
    Caleb Brody Hughes - @CalHghs
    Frankie Rogers - @FrankieMalia
    Luke Nathan MacNamara - @DraoiIldaite]
    Pixie York - @PixieMYork
    Chloe Porter - @ChloeMal_
    Frank Longbottom - @franktastic_af
    Adalae Cresenta Romanova - @adaromanov
    Axel James Sutherland - @SutherlandAxel
    Ailis Sutherland - @Ailydaily
    Blake Sophia Haynes - BlakeSHaynes
    Faelia Christina Brown - @Faeliafairy
    Ollie Gabriel Reid - @ollietoremember
    Gossip Girl - @GoGiHogwarts
    Harper Coralie Lukasiak - @LukasiakHarper
    Severus Snape - @PrinceHalfB
    Lily Evans - @_LilsEvans
    Emily Lucy Matthews - @emilylucy17
    Celebran von Leirko - @SvonLeirko
    Alice Prewett - @PrewettAlice
    Alexis Pascal Rutherford - @AlexisPascalR
    Gwendolyn Caroline Martch - @SexyGwency
    Kathelaine Savore - @_LanaaBanana
    Mavi Fallyn Rogers - @MavixAwesome
    Daniël Cillin Rogers - WildDanny26
    Max Adrian Sanderson - @hufflepuffmax
    Caspian Foxx Zachariah @Caspian_f
    Maia von Leirko - @MaiaRaegan
    James Potter - @JamesProngs24
    Peter Pettigrew - PeterPettigrew8
    Marlene McKinnon - Marley_McKinnon
    Regulus Black - @Regulus_Black61
    Mary Macdonald - @Mac_Marry11
    Remus Lupin - @LupinRemus1
    Freya Brennan - @HufflepuffFreya
    Dove Sparrow @DoveSparrow
    Avon Snyder @AvondSnyder

    Snapchat
    Sirius Black - wholetthedogout
    Dorian Kasai - GetOut
    Cedric James Carrow - CedricRavenclaw
    Scarlett Rose River - ScarlettxRiver
    Lajila Lancaster- jil_lvl
    Jason O'Donell - JaseODonnell
    Caleb Brody Hughes - Calpal_
    Frankie Rogers - FrankieMalia
    Luke Nathan MacNamara - DraoiIldaite
    Pixie York - PixieMYork
    Chloe Porter - chloecat
    Frank Longbottom - franktastic
    Adalae Romanova - Adalae_cr
    Axel James Sutherland - ?
    Ailis Sutherland - Ailydaily
    Blake Sophia Haynes - blakedelreyy
    Faelia Christina Brown - faelia182
    Severus Snape - sev
    Lily Evans - MsEvans
    Celebran von Leirko - CvonLeirko
    Alexis Pascal Rutherford - IProbablyHateU
    Gwendolyn Caroline Martch - SexyGwency
    Kathelaine Savore - LanaBanana
    Max Adrian Sanderson - huffle_max
    Maia von Leirko - MRaegan
    Emily Matthews - Emiloveyou
    James Potter - DeerJames
    Peter Pettigrew - PeterPettigrew_
    Mary Macdonald - marryme
    Remus Lupin - RemusLupin
    Freya Brennan - FreyaHufflepuf
    Dove Sparrow - LovelyDovey
    Avon Snyder - AttractiveAvon


    T O P I C S


    R E G E L S
    - Reserveringen blijven vier dagen staan.
    - Er is geen maximaal aan personage's, maar minstens één jongen.
    - Alleen ik maak topics aan.
    - Personages zitten allemaal in hun zesde leerjaar.
    - Posts van minimaal 300 woorden.
    - Geen ruzie behalve in de RPG zelf.
    - Of topic in het speeltopic graag tussen haakjes of in het praattopic.
    - Houd de afdeling en geslachten gelijk.
    - 16+ is toegestaan.
    - Zonder toestemming mag je de personage's van anderen niet besturen.
    - Leraren worden bestuurd door iedereen.
    - Als je twee weken niet meer reageert, stuur ik je een bericht, als je in de twee weken daarna nog niet reageert, vervalt je rol, tenzij je een geldige reden hebt.
    - Denk heel goed na voordat je meedoet. Ik steek hier veel tijd in en het is ook niet leuk voor andere als je niet meer reageert.


    S T A R T E R S

    Monday, December 22nd — Christmas Holiday

    Het is maandag ochtend, buiten is alles bedekt met een dikke laag sneeuw, een goed begin van de kerstvakantie. Enkele leerlingen zijn afgelopen vrijdag al gelijk naar huis gegaan om kerst te vieren met hun ouders, de meeste leerlingen gaan na “The Christmas Dance” op kerstavond naar huis en de rest blijft de hele vakantie op school. Happy holidays! Don’t forget; happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    Gelieve de volledige naam van je personage, de afdeling, speciale posities, de locatie van je personage en de personen die bij hen zijn vermelden. Dit om inspringen voor iedereen makkelijker te maken.

    Wednesday, December 24th — Christmas Dance

    Nog steeds ligt er buiten een dikke laag sneeuw. Het is de avond van het kerstbal en iedereen maakt zich klaar om richting The Great Hall te gaan. De meeste leerlingen gaan na “The Christmas Dance” naar huis en de rest blijft de hele vakantie op school. Happy holidays!

    Gelieve de volledige naam van je personage, de afdeling, speciale posities, de locatie van je personage en de personen die bij hen zijn vermelden. Dit om inspringen voor iedereen makkelijker te maken.

    Sunday, January 4th — Last day of the break

    Het einde van de kerstvakantie is aangebroken, kerstmis is voorbij en het nieuwe jaar is ingeluid. Morgen begint de school weer en om elf uur vertrekt de Hogwarts Express vanaf Kings' Cross om diegene die tijdens de kerst naar huis gegaan zijn weer terug naar school te brengen. Geniet van je laatste dag vakantie en zorg er vooral voor dat je al je huiswerk bijgewerkt hebt, want morgen moet iedereen weer meteen aan de slag! ❄️

    Gelieve de volledige naam van je personage, de afdeling, speciale posities, de locatie van je personage en de personen die bij hen zijn vermelden. Dit om inspringen voor iedereen makkelijker te maken.
    Mischief Managed.



    [ bericht aangepast op 16 feb 2017 - 23:27 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Blake Sophia Haynes
    Maybe I’m just a kid in love, oh baby, it’d be cool if it was the two of us. But I don’t ever wanna grow up, 'cause I got it all.


    "Nee, dank je wel. " Ik lach zachtjes en geef hem, zachtjes, een klein duwtje richting het bed. "Ga jij maar gewoon weer zitten, en zorgen dat je oogballen niet uit hun kassen vallen."
    Natuurlijk had ik door dat hij haar me aan het staren was, dat voel je echt wel hoor. Van die brandende ogen op je vel. Maar hey, ik voel me gevleid. Het is een compliment als je vriendje zijn ogen niet van je af kunt houden, zelfs als je er uit ziet als een verzopen katje dat ook nog eens in gevecht is geweest met een of ander beest. Misschien zegt dat ook wel iets over zijn standaarden, maar daar denk ik nu even niet aan.
    Zachtjes neurie ik popliedje terwijl ik door de koffer blijf spitten. Voor zo'n klein ding zit er toch verrekt veel in, zeg. Uiteindelijk vind ik een zwart, strak jurkje zonder mouwen. Niet waar ik naar zocht, maar het enige jurkje dat ik kan vinden. Iets met lange mouwen lijkt niet in mijn koffer te vinden, hooguit in mijn kledingkast.
    "Mag ik..," ik loop naar de kast zonder mijn zin helemaal af te maken en trek de deuren open, "een van jouw overhemden aan over mijn jurkje?" Ik trek een pruillipje en laat mijn hand over de stoffen glijden. Wie kan er nou nee zeggen tegen een halfnaakt, pruilend meisje? "Dan kan iedereen zien dat ik van jou ben.."
    Dat moet hem toch over de streep trekken? En zo niet, dan doet dit het wel. "En dan mag jij hem vanavond weer uitdoen.." Ik knipoog plagerig.


    18 • Year 6 • Pureblood • Ssssslytherin • Jase's kamer • Prefect •


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted


    Franciszka 'Frankie' Malia Rogers
    Slytherin || Why did I have to get engaged again? || dress
    Het was allemaal gewoon vermoeiend geweest in de vakantie. Het kerstdiner was een pure uitputtingsslag geweest. Regulus was niet de slechtste gast om aan uitgehuwelijkt te worden, maar het was niet het meest prettige proces, zeker omdat we elkaar nog maar weinig kende. Ik had wel een idee om hem beter te leren kennen, in elk geval op een vlak. Hopelijk zou dit ook wat van de spanningen wegnemen die toch tussen ons speelden. Ik pakte nu mijn laatste spullen uit en borg mijn koffer op. Ik was vrij verveeld, maar keek uit naar het feest. Het zou in elk geval mijn haar wat los kunnen gooien en mijn hoofd leeg kunnen maken. Ik opende mijn kast weer en keek voor een jurkje voor vanavond. Ik vond er uiteindelijk eentje: Zwart, met veel doorschijnend kant. Bij het kopen had ik mijn moeder kunnen overtuigen dat het veel meer zou bedekken wat het eigenlijk deed. Het ondoorzichtige stuk bedekte echt alleen van halverwege mijn borsten tot precies onder mijn kont, meer was het niet. Toch leek het rokje en de mouwtjes meer te bedekken zo op de hanger, maar dat kwam omdat het dubbel hing. Die legde ik dus maar op het bed, met een stel hoge zwarte hakken eronder. Het was een 'prive' feestje, dus ik kon er zo hoerig uitzien als ik wilde, en ik nam het ervan. Ik keek nog even in de spiegel en liep toen maar naar de Common Room, om wat te drinken en nog wat met anderen te praten tot het diner. Ik liet me op een bank ploffen en keek even rond. Iets verderop zag ik Ada, die ik naar me toe wenkte, waarna ik twee koppen thee naar me toe liet komen. Ik wilde gewoon even rustig kletsen, de laatste dag goed afsluiten, voor de lessen zouden beginnen.








    Primrose 'Pixie' Matilda York
    Ravenclaw || I've got the boy wrapped around my little finger and it's fabulous || Severus
    Ik had wat rondgehangen op mijn kamer, en was in de bieb wat gaan lezen, maar het was saaier dan gedacht. Er waren weinig mensen en de train kwam pas later op de dag aan, waardoor het tot die tijd erg lang stil bleef. Toch werd het uiteindelijk wat drukker en ik verdween rustig terug naar de Common Room. De trein was duidelijk aangekomen en iedereen die weg was gegaan kwam terug met koffers en verhalen over thuis. Ik toverde maar gewoon nog een kop thee voor mijzelf en eek op mijn telefoon. Er was een grote chaos, maar hetgeen wat me het meest opviel was Severus die zijn cool verloor, iets wat ik nog nooit echt had gezien. Ik vroeg hem dus al snel of ik hem moest helpen om wat stoom af te blazen. Zelf had ik echt wel zin in een opstootje en op een of andere manier had ik Severus zo ver gekregen dat hij als was in mijn handen was. Het verbaasde me dan ook weinig dat hij direct van plan was om hierheen te komen. Ik stopte mijn mobiel weer weg en dronk rustig mijn thee op, terwijl ik wachtte op de jongen die duidelijk een uitlaatklep nodig had. Net toen ik mijn mok leeg had, liep er een jongen de Common Room in zonder koffer of tas. Ook pakte hij zijn telefoon en bijna meteen erna kwam er bij mij een berichtje binnen. Ik hoefde eigenlijk geen andere bevestiging te hebben dat het Severus was die niet probeerde op te vallen. Ik stond op en liep op de jongen af met lange stappen. Ik had op het moment geen schoenen aan, waardoor ik nog een stuk kleiner was dan de laatste keer dat we elkaar hadden gezien. "Kom je mee naar boven?" Ik ging op mijn tenen staan, waardoor ik net een kus in het kuiltje van zijn nek kon drukken, maar hoger kwam ik zeker niet. Intussen liet ik een hand zacht van zijn biscep naar beneden glijden tot ik zijn hand kon vastnemen. Mijn kamer was gelukkig niet ver, maar dat betekende niet, dat ik hem in die korte tijd niet een beetje gek probeerde te maken. Nu droeg ik vandaag redelijk bedekkende kleding, skinny jeans en een shirt met half-lange mouwen, zelfs al waren die niet helemaal volledig van stof. Toch moest het wel lukken, gezien hoe makkelijk het eigenlijk wel niet was geweest op het feest.

    [ bericht aangepast op 21 jan 2017 - 17:24 ]


    Bowties were never Cooler

    Dorian "Dora" Arcelin Kasai


    18 • Year 6 • Pureblood • Slytherin • Keeper • Prefect • Hogsmeade Station • Fae

    'Ja, laten we maar naar binnen gaan. Ik bevries.' Ik knik en heel voorzichtig plant ik een kusje op haar wang. De warmte verlaat langzaam mijn lichaam, maar dat heeft niks te maken met de omgeving. Ik kijk haar aan. 'Jij hoeft geen sorry te zeggen.. Ik ben degene die...' Ik wil haar vertellen dat het niet erg is, maar ze gaat alweer verder. 'Hoe dan ook... het spijt mij ook. En ik hoop dat we al deze rotzooi achter ons kunnen laten. En gewoon verder kunnen gaan met ons leven.. met onze relatie.' Ik blij stilstaan en kijk haar aan. Langzaam groeit er een glimlach op mijn gezicht en ik spring bijna bovenop haar met de knuffel die ik haar vervolgens geef. Ik lach en druk allemaal kusjes over haar hele gezicht. Oké, misschien iets te overdreven, maar ik had echt verwacht dat ze mij zou dumpen. In mijn enthousiasme laat ik het cadeautje vallen. Ik pak haar gezicht tussen mijn handen - die veilig in dikke wanten gestopt zijn - en druk mijn lippen op die van haar. Het gaat nogal ongemakkelijk, omdat ik nog steeds van top tot teen aan het rillen ben, maar ze snapt het idee vast wel. Ik laat haar uiteindelijk los en met een rode blos op mijn wangen buk ik om haar cadeautje op te pakken. Ik overhandig het aan haar en kijk haar schaapachtig aan.
          'Sorry... overenthousiasme... ik had verwacht... dan nou ja, je weet wel. Dat ik gedumpt zou worden,' zeg ik zachtjes. 'Ik kan jou niet verliezen, hoe cliché dat ook klinkt, maar je betekent echt veel voor mij... en uhh... ja. Ik hou van je en zo,' geef ik schoorvoetend toe. Als een klein kindje staar ik naar de grond en beweeg ik een beetje met mijn rechtervoet over een stuk ijs heen.


    "We've all got both light and dark inside us. What matters is the part we choose to act on. That's who we really are."


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Kathelaine "Lana" Avierella Savore


    16 • Year 6 • Mudblood • Gryffindor • Chaser • Hogwarts Express • Caleb • Outfit

    ‘Princess!’ zegt hij. Ik klem mijn benen wat strakker om hem heen zodat ik niet op de grond val en grinnik. Ik sluit mijn ogen even als ik zijn lippen op mijn wang voel en bloos lichtjes. Oh, kom op Lana. Nu lijk je echt op een verliefde tiener. ‘Ik heb je gemist,' zegt hij. Ik grinnik en strijk wat haar uit zijn gezicht. Hij voelt nogal koud aan, maar dat verbaasd mij niks, gezien de weersomstandigheden. ‘Hoeveel heb jij gegeten zeg?’ vraagt hij plagend. Hij doet alsof ik honderd kilo weeg en ik pruil.
          'Nou zeg,' lach ik. 'Valt wel mee,' grinnik ik. 'Iek 'eb wel flink mijn best gedaan. Jij ook? Iek 'eb je ook gemist. 'eb je nog wat leuks gekregen?' vraag ik. Terwijl ik aan hem hang, pak ik mijn tas van mijn rug en klem het hengsel tussen mijn tanden. Terwijl ik nog steeds met mijn benen om hem heen geklemd zit, open ik de tas en haal er een ingepakt cadeautje uit. Go lenigheid. Ik hang mijn rugzak weer op de plek waar deze hoort en leg het cadeautje in Calebs handen. 'Alsjeblieft, die is voor jou,' zeg ik vrolijk. Ik had geen tijd gehad om een cadeautje voor hem te kopen voordat ik naar huis ging, maar ik heb tijdens de vakantie nog wat kerstinkopen gedaan. Voor Caleb heb ik een aantal Muggle dvds gekocht van mijn favoriete films en er zitten slakken plak tatoeages bij. Ik heb geen idee of ze die hier kennen in de tovenaarswereld, maar dat gaan we nu uitvinden. 'Het spijt mij dat ze niet nieuw zijn,' zeg ik voorzichtig, 'maar het gaat meer om de herinnering, toch?' De films die ik toegevoegd heb zijn Big Fish, Black Swan, Into the Wild en nog een aantal Marvel Avengers film om hem blij te maken.


    “Il n’y a pas plus sourd que celui qui ne veut pas entendre.”


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Faelia 'Fae' Christina Brown


    17 • Year 6 • Muggleborn • Ravenclaw • Dorian


    Een ontzettende glimlach ontstaat op mijn gezicht door de stormvloed aan liefde die ik ineens ontvang. "Ik hou ook van jou."
    Ik pak zijn hand vast met mijn koude, trillende hand - ik ben volledig vergeten handschoenen aan te doen, dus het verbaast me nog dat mijn handen er nog niet af gevallen zijn - en hijs mijn rugzak wat beter op mijn rug. "En nu wil ik echt naar binnen, want ik sta op het punt om dood te vriezen."
    Het geluid van de sneeuw onder mijn voeten maakt me vrolijk, al ben ik meer een zomer liefhebber. Het zorgt er voor dat de wereld stiller wordt. Mensen gaan langzamer lopen om niet onderuit te gaan, en daardoor gaat de rest van het leven ook allemaal net iets trager.
    "Ik was er trouwens volledig van overtuigd dat jij mij zou gaan dumpen," mompel ik dan. Dat is volgens mij ook niet eens zo'n rare overtuiging, aangezien heel veel jongens een scare zoals deze niet in dank zouden afnemen. "Je weet wel, met het hele baby gedoe en zo..."
    Om ons heen, op het perron, staan nog veel mensen te wachten. Op hun beste vriend, hun vriendje of vriendinnetje, of op wie dan ook. Hier en daar vallen mensen elkaar in de armen, zoals Lana en Caleb, op andere plekken gaat het minder romantisch. Ik ben vooral heel blij dat ik Dorian nog mijn vriendje mag noemen.
    Ik laat mijn hand onopvallend langs een van de muurtjes gaan, waardoor een flinke lading sneeuw zich verzamelt. Om de spanning te doorbreken, en ook als warm welkom, druk ik vervolgens een kus op Dorian's wang terwijl ik met mijn vrije hand de hoop sneeuw bij zijn jas in duw.


    everything you do is super fucking cute and I can't stand it


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Dorian "Dora" Arcelin Kasai


    18 • Year 6 • Pureblood • Slytherin • Keeper • Prefect • Hogsmeade Station • Fae

    Ze laat mij weten dat ze ook van mij houdt en ik lach zachtjes. Op dat moment geeft ze toe dat ze nu toch echt wel naar binnen wil en ik lach. Dat lijkt mij ook wel een goed plan, want ondertussen zijn mijn lippen gebarsten van de kou en klappertand ik letterlijk. 'Ik was er trouwens volledig van overtuigd dat jij mij zou gaan dumpen,' geeft ze uiteindelijk toe. Ik kijk naar haar en glimlach zwakjes. 'Je weet wel, met het hele baby gedoe en zo...' Ik schud mijn hoofd.
          'Nee, natuurlijk niet,' zeg ik. 'Ik bedoel, na wat ik gedaan heb...' Ik voel een kus op mijn wang en bloos lichtjes. Ik kijk haar aan en zie dan waar haar hand heen gegaan is, maar net te laat. Ik schreeuw met een hoge stem en staar haar met open mond aan. Dan begin ik te lachen. Ik grijp het cadeautje en haar tas van haar, leg die op de grond - want zo'n gentleman ben ik nog wel. Vervolgens grijp ik haar bij haar middel en gooi ik haar in een hoop sneeuw. Ik val bijna over haar heen, maar weet nog net op tijd de andere kant om te rollen zodat ik haar niet plet. Ik maak een sneeuwbal en gooi die met een mooi boogje bovenop haar. Ik grinnik en kijk haar aan. 'Die had je verdient,' zeg ik. Ik krabbel overeind en pak haar hand om haar overeind te helpen. 'Ik dacht dat je het koud had?'


    "We've all got both light and dark inside us. What matters is the part we choose to act on. That's who we really are."


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

     

    Scarlett Rose River
    17 ~ Pure Blood  ~ Slytherin ~ Chaser   ~ her Room~  Jona

    { Outfit}


    Het feest komt al steeds dichterbij en op whats'app lijkt het alsof de vraag van de dag is welke jurk iedereen aandoet. Het liefste zou ik natuurlijk een korte en vooral open jurk willen. Maar Jonathan wil dat liever niet. Jonathan is diep in gedachten verzonken als ik hem een lief kusje op zijn wang druk. We zitten een tijdje op de trap totdat het honger gevoel het overneemt. 'I didn't know that I was starving 'till I smelled the food.', zingt hij vals en ik begin zacht te lachen. Naar mijn idee maakt het Jonathan bijna niks uit wat mensen denken, heel anders dan de meeste jongens. En zoals altijd moest ik dat weer in twijfel trekken. Hoewel ik heel zelfverzekerd ben, kan ik op sommige punten nogal onzeker zijn. Begrijp me niet verkeerd, het boeit me totaal niks dat ik een van de grote sletten ben hier op Hogwarts. Zolang degene die ik date me maar niet zo ziet. 'Je bent echt een gek.', zeg ik zacht lachend terwijl ik met mijn hand door zijn haar ga om het warrig te maken. 'Laten we eten halen.', verkondigt Jona terwijl hij mij omhoog trekt, richting de Great Hall. Hoewel ik eerder had gezegd dat ik het niet met Caleb over de hele jurk situatie zou hebben, is dat uiteindelijk toch gebeurd. Mede omdat hij, zoals te verwachten tegenwoordig, had gecanceld voor het feest van vanavond. Voor even voelde ik woede in me opkomen, ik bedoel maar, deze avond is deels geplant zodat Lana en ik uiteindelijk samen door een deur kunnen. Ervanuitgaand dat Lana en Caleb happily ever after zullen leven samen. Misschien ga ik wel iets te snel met conclusies trekken, maar het is niet alsof het niet al eerder is voorgekomen. Caleb krijgt een vriendin en de beste vriendin krijgt geen aandacht meer. Niet dat ik zelf nou echt gezellig met m'n vrienden ben geweest de afgelopen twee weken. Aangezien ik vooral tijd aan Jonathan heb besteedt. Dat is ook een van de redenen dat dit feest plaatsvindt. Om mensen Jonathan beter te leren kennen, om de strijdbijl met meerdere mensen te kunnen begraven en natuurlijk samen knallend het nieuwe schooljaar ingaan. Bij het eten aangekomen pak ik van de tafel een paar Pumpkin Pasties en neem weer plaats naast Jonathan. Tot mijn blijdschap zeggen zowel Blake als Sirius dat ze vanavond naar het feestje komen. Ik heb beide zo gemist en wanneer was het eigenlijk de laatste keer dat we allemaal tegelijk een relatie hadden? 'Beetje zin in vanavond, lekkerding?', zeg ik terwijl ik mijn hoofd op Jonathan zijn schouder probeer te leggen, wat nogal moeilijk is aangezien hij minstens drie koppen groter is dan dat ikzelf ben. 'Het zou makkelijker zijn als je een beetje zou krimpen.', zeg ik lachend terwijl ik een volgende Pumkin pie naar binnen schuif. Een laatste bericht sessie met Caleb, uiteindelijk besluiten we dat we morgen gaan afspreken aangezien hij vanavond, clearly, betere dingen te doen heeft.


    A dress makes no sense, unless it inspires man to want to take it off you.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2017 - 10:08 ]


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Faelia 'Fae' Christina Brown


    17 • Year 6 • Muggleborn • Ravenclaw • Dorian


    Mijn hele lichaam voelt koud door de sneeuw en een rilling loopt over mijn rug als Dorian me overeind helpt. "Ik dacht dat je het koud had?"
    "Nu al helemaal..," lach ik dan, terwijl ik mijn spullen van de grond pak. Mijn broek plakt aan mijn benen door al het vocht dat er in getrokken is en ik voel stukjes sneeuw bij mijn jas in glijden. Mijn lichaamstemperatuur is overduidelijk tot ver onder het gemiddelde gezakt, en het verbaast me als mijn lippen nog niet blauw zijn, maar het was het waard. "Gelukkig kun jij me zometeen opwarmen. Ik mag mijn kamer niet in, Pixie is... bezig." Ik doe een soort rare combinatie tussen een knipoog en een wenkbrauw-wiebel om te laten weten wat ik daar mee bedoel. Ze vroeg me aardig of ik weg kon blijven, dus dat respecteer ik dan ook maar. Ik zou om hetzelfde vragen, ware het niet dat ik meestal bij Dorian slaap en dus nooit mijn kamer nodig heb voor.. activiteiten.
    "Ga je vanavond naar dat feestje?" vraag ik nieuwsgierig. "Ik denk dat ik wel even ga, maar als jij niet gaat verander ik misschien wel van gedachten." Misschien klinkt dat super klef, maar ik wil ook niet de hele avond op een feestje hangen terwijl mijn vriendje in zijn kamer zich zit te vervelen. Daarnaast hebben we elkaar al lang niet gezien, dus we hebben genoeg in te halen.
    De sneeuw knispert onder onze voeten en het kasteel komt langzaam in zicht. Het doet me meteen goed, en voelt als thuiskomen. Meer dan werkelijk naar mijn huis voelde als thuiskomen, en dat is op zich vreemd.



    everything you do is super fucking cute and I can't stand it


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Gwendolyn "Gwen" Caroling Martch


    18 • Year 6 • Mudblood • Gryffindor • Keeper • Greenhouses • Theo

    Voordat Lily zelf antwoord geeft op mijn vraag over haar vakantie, antwoordt Marly al. “Ze heeft vast stiekeme dates gehad met haar to be boyfriend, James Potter.” Ik grijns. Het moest ooit gebeuren. "Hij is niet mijn to be boyfriend. En wat mijn vakantie betreft... die was niet half zo spannend als Marly net omschreef, dus ik geloof dat ik jullie geen amusement kan bieden." Er was dus wel wat aan de hand tussen die twee.
    “Lily, we weten allemaal dat het op een moment gaat gebeuren.” Ik trek een wenkbrauw op. Het is niet eens het ontkennen meer waard.
    De trein komt tot stilstand en door een schok val ik bijna om – maar gelukkig kan ik mezelf nog een beetje overeind houden. Langzaam maar zeker gaat iedereen naar de vriendjes toe of zo snel mogelijk naar de koetsen.
    Na Lana’s verhaal ben ik benieuwd naar hoe het tussen Caleb en Lana gaat, dus ik vraag Caleb ernaar. Blijkbaar was hij erg nerveus om haar weer te zien, omdat hij haar écht heel leuk vindt. Hij wil graag iets plannen en ik stel voor dat ik hem wel help. Ik gun het ze zo om een leuke relatie te hebben. Caleb leidt Lana zo lang mogelijk af, terwijl ik het klaar zet.
    Terwijl ik net op het punt sta om naar het kasteel te gaan, krijg ik een anoniem berichtje wat zegt dat ik naar de kassen toe moet komen. Het date opzetten kan later ook, dit klinkt op dit moment vrij dringend.
    Ik ga naar de kassen toe en als ik er bijna ben, zie ik iemand binnen al staan. Ik weet niet zo goed wat ik kan verwachten en open voorzichtig de deur.
    Al snel zie ik dat het Theo die er staat en lichtelijk verrast hierdoor glimlach ik. Severus had al gedeeld dat Theo me leuk vond en ik weet niet of het klopte, maar het maakte me wel nerveuzer voor wat er nu ging gebeuren.
    ‘Hey Theo..’ Een beetje ongemakkelijk kijk ik om me heen, terwijl ik in zijn richting loop. ‘Wat doen we hier?’ Eenmaal bij hem in de buurt zie ik aan hem dat hij ook nerveus is en moeite heeft zich een houding te geven. Het maakt me alleen maar nieuwsgieriger over wat er aan de hand is.


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Caleb Brody Hughes
    “Girl, you know I want your love, your love was handmade for somebody like me.”



    Bijna krijg ik een elleboog in mijn gezicht terwijl Lana allemaal acrobatische bewegingen maakt. Ik wil haar bijna vragen waar ze in God's naam mee bezig is, als ze al klaar blijkt te zijn.
          ‘Alsjeblieft, die is voor jou,’ zegt ze vrolijk en ze geeft me een pakketje. Ik kijk haar verbaasd aan en neem plaats op een bankje, nu zit ze op mijn schoot met haar benen aan weerszijden van mijn lichaam. ‘Het spijt mij dat ze niet nieuw zijn,' zet ze voorzichtig, 'maar het gaat meer om de herinnering, toch?’ Ik kijk haar niet begrijpend aan, mij maakt het namelijk niet zoveel uit of ze me iets nieuws of ouds geeft – het feit dat ze me al een cadeautje geeft vind ik een extreem lief gebaar. Nieuwsgieirg, als een klein kind, scheur ik het papier kapot en ga ik door de inhoud. Als eerste zie ik een stapeltje DVD's. De titels zijn mij onbekend – waarschijnlijk muggle films.
          ‘Black Swan,’ lees ik een titel hardop voor. ‘Big Fish, Into the Wild en Marvel the Avengers.’ Van de laatste had ik wel eens gehoord, sommige muggleborns hier zijn er helemaal wild van. ‘Zijn dat jouw lievelingsfilms?’ vraag ik nieuwsgierig en kijk naar haar op. Stiekem hoop ik van wel, dan kan ik er eentje opzetten vanavond. Als laatste zie ik een stapeltje kaartjes met een slak erop getekend. Ik moet gelijk glimlachen en kijk Lana aan.
          ‘Je suis ton escargot*’ Daar heb ik echt de hele vakantie op lopen oefenen. Mijn wangen worden rood. ‘Wat zijn dit? Ze bewegen niet?’ Ik kijk Lana nieuwsgierig aan en zwaai wat met de kaartjes, alsof er dan wat mee gaat gebeuren, of zo.

    *klinkt als: juh swis ton es-karr-goht (hij spreekt de t uit)


    18 • Year 6 • Pureblood • Slytherin • Chaser • Platform, princess Lana


    I just caught the wave in your eyes


    yu had ff een stalking Finn Harries on tumblr momentje
    Jason Axel O'Donnell
    “It seemed perfect: the concept – free from any regret, another couple based on teen sex.”



    Ze mijn kast open en begint mijn kleding door te spitten. Ik wil protesteren maar vind dat te veel moeite en besluit haar-haar gang te laten gaan.
          ‘Mag ik...’ Oh God, hier komt het. ‘een van jouw overhemden aan over mijn jurkje?’ Ze kijkt me aan met een pruillipje. Het ziet er nogal apart aan – je vriendin die halfnaakt in je kamer staat terwijl ze staat te pruilen als een kleinkind – niet geheel onaantrekkelijk, denk ik. ‘Dan kan iedereen zien dat ik van jou ben...’ Ik kantel mijn hoofd wat en trek mijn wenkbrauw wat naar haar op. ‘En dan mag jij hem vanavond weer uitdoen...’ Ik schiet in de lach en sta op.
          ‘Daar houd ik je aan hoor,’ zeg ik jolig en loop naar haar toe. Ik sla een arm om haar schouders – gewoon heel casual, alsof ze niet halfnaakt is en kijk in mijn kledingkast. ‘Wat voor kleur zou je willen?’ vraag ik, terwijl ik kijk naar de regenboog aan overhemden die ik heb hangen in mijn kast. Ik trek mijn arm weer terug en haal wat overhemden van hun hangers – een zwarte, een witte, een donker kobalt blauwe en een donker bordeaux rode – en leg ze op het bed. ‘Kies er maar eentje.’ Ik glimlach naar haar en kijk vlug op mijn telefoon. Ollie doet raar. ‘H– uhm... Blake? Kunnen jij en Ollie het slecht vinden?’ vraag ik afwezig en speel wat met mijn telefoon terwijl ik voor mij uitstaar. Zou hij wat hebben tegen mijn vriendin?




    18 • Year 6 • Halfblood • Hufflepuff • Captain • Keeper • Dorm, Blake
    Blase anthem I || Blase anthem II


    I just caught the wave in your eyes

    Blake Sophia Haynes
    Maybe I’m just a kid in love, oh baby, it’d be cool if it was the two of us. But I don’t ever wanna grow up, 'cause I got it all.


    "Ollie?" Mijn wenkbrauwen trekken zich in een frons terwijl ik mijn hand over de stofjes van zijn overhemden laat glijden. "Als in jouw beste vriend Ollie?"
    Ondertussen doe ik een BH aan, die ik van de grond vis - ik ben nou eenmaal slordig met kleren laten vallen, oké. "Nee, ik kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst met hem gepraat heb, maar als ik hem niet mocht zou ik me dat wel herinneren.."
    Ik hijs me in het zwarte jurkje met spaghettibandjes, die ik via mijn benen aantrek in plaats van over mijn hoofd om mijn natte haren niet overal tegen aan te slingeren, en blijf naar de overhemden staren. "Hoezo? Zegt hij dat?"
    Niet zwart, dan lijkt het wel een begrafenisoutfit, en ook niet wit - want dat houd ik niet schoon. Blauw of rood, blauw of rood. "Blauw of rood, Jase?" De andere twee overhemden hang ik weer netjes terug in de kast.
    Ik druk een kusje op zijn wang, en dan nog een, en nog een. "Ik hou van jou..." Klef, Blake, wat ontzettend klef. Maar wel lief, en leuk. En ik vind Jase ook lief en leuk, dus dat komt goed uit.
    "Ik geloof overigens niet," mompel ik, terugkomend op ons gesprek van misschien wel anderhalf uur geleden. Weet ik veel, een tijdje geleden. Daar ben ik goed in, oude koeien uit te sloot halen. Daarnaast moeten we ergens over praten, zodat we niet.. andere dingen gaan doen. "Dat jij niet met je vrienden praat over ons seksleven."
    18 • Year 6 • Pureblood • Ssssslytherin • Jase's kamer • Prefect •


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Dorian "Dora" Arcelin Kasai


    18 • Year 6 • Pureblood • Slytherin • Keeper • Prefect • Hogsmeade Station • Fae

    'Gelukkig kun jij me zometeen opwarmen. Ik mag mijn kamer niet in, Pixie is... bezig.' Ik frons lichtjes en krab op mijn achterhoofd terwijl we de deuren van het gigantische kasteel naderen.
          'Ehm... ik mag mijn kamer ook niet in. Caleb gaat Lana verassen met een date,' zeg ik en ik kijk haar schaapachtig aan. Dat wordt leuk. 'We kunnen eventueel wel gewoon in de Common Room gaan zitten of zo,' stel ik vervolgens voor.
          'Ga je vanavond naar dat feestje?' vraagt ze terwijl we door de grote poorten heenstappen en begroet woorden door veel meer warmte dan buiten. 'Ik denk dat ik wel even ga, maar als jij niet gaat verander ik misschien wel van gedachten.' Ik haal mijn schouders op en denk even na over hoe ik dit kan brengen zodat het niet klinkt alsof ik op een date ga met Gwen. Dat is ook absoluut niet het gevoel, maar het is nogal een gevoelig punt.
          'Het leek mij wel gezellig,' zeg ik, 'ik ben eigenlijk nogal anti-sociaal geweest, dus dit leek mij een goede kans om weer een beetje bij te kletsen met Lily, Gwen en eigenlijk had ik gehoopt Caleb, maar goed, die komt dus niet.' Ik haal mijn schouders op. 'Daarnaast lijkt het mij ook leuk om samen iets met jou te doen, dus we kunnen samen gaan?' stel ik voor. Ik klop de sneeuw van mijzelf af. 'Zullen we dan gewoon maar alvast in The Slytherin Common Room gaan zitten? We kunnen vast nog wel even naar boven glippen om wat droge kleren te pakken, gezien Caleb en Lana nogal druk bezig waren op het perron.'


    "We've all got both light and dark inside us. What matters is the part we choose to act on. That's who we really are."


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Kathelaine "Lana" Avierella Savore


    16 • Year 6 • Mudblood • Gryffindor • Chaser • Hogwarts Express • Caleb • Outfit

    ‘Black Swan,’ leest hij en ik kijk lichtelijk nerveus toe, hopend dat hij het leuk vindt. ‘Big Fish, Into the Wild en Marvel the Avengers. Zijn dat jouw lievelingsfilms?’ vraagt hij en ik knik enthousiast. Voordat ik kan antwoorden, is zijn aandacht verschoven naar de plaktattoos. Ik grinnik als hij verbaasd kijkt. ‘Je suis ton escargot,’ lijkt hij te willen zeggen, maar het klinkt meer als "juh swis ton es-karr-goht". Ik grinnik, maar besluit hem niet te verbeteren. Hij heeft het geprobeerd. Als een teken van affectie, haal ik mijn hand door zijn zachte haar en kus ik hem op zijn wang. ‘Wat zijn dit? Ze bewegen niet?’ vraagt hij en even ben ik verbaasd, maar dan realiseer ik mij dat hier natuurlijk alles beweegt. Alles wat dat niet doet is "raar". Ik had niet verwacht dat hij het concept van plaktattoos zou snappen, maar ik had ergens wel gehoopt dat hij iets verder zou komen dan het in de lucht zwaaien en verwachten dat er iets magisch gebeurde.
          'Plaktattoos,' zeg ik vrolijk. 'Kijk, zo doe je het.' Ik haal ze uit de verpakking en pak er eentje die ik op zijn hand leg. Ik leg zijn hand op mijn school en grijp een stuk sneeuw van de grond, die ik vervolgens zonder pardon op zijn hand druk. 'Sorry,' grinnik ik. 'Maar het moet nat worden en dit smelt.' Ik haal mijn schouders op en haal de sneeuw er na een minuutje weer af. Ik trek het kartonnetje op de achterkant eraf en nu staat er op zijn hand een slak met een zonnebril op. 'Trés bon, tu es mon escargot.'


    “Il n’y a pas plus sourd que celui qui ne veut pas entendre.”


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.




    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.