• Crowns & Condoms


    "No one is too old for a fairytale."




    September 2016 — Jaren zijn verstreken na de happy ending van alle bekende sprookjes verhalen. De klassieke Doornroosje, Sneeuwwitje, De Leeuwenkoning en De Kleine Zeemeermin zijn nu niks anders dan dat: klassiekers. Nu, echter, zijn alle zoons en dochters herenigd op één school. Welcome to Fairytale High, where all your dreams come true.


    praattopicrollentopicspeeltopic

    "Never grow up."


    Rollen
    Naam • Ouders //Faceclaim// - Username [Pagina]
    Good guys
    • Milo Ace Porter • Tarzan and Jane // Samuel Larsen // Prongsie [1.3]
    • Miles Imari Kingsley • Simba & Nala //Paddy Mitchell// Marlow [1.5]
    • Matthew "Matt" Chris Hatter • Mad Hatter //Richard Deiss// Scythe [1.3]
    • David James • Peter Pan //FC// PeterMaximoff [1.3]
    • Archie Richard Junior Hood • Robin Hood //Renan Pacheco// GriffeI [1.5]
    • Aphrodite "Rodi" Jamila Najma • Aladdin & Jasmine //Savannah Brown// Paddiecakes [1.1]
    • Elizabeth Noah Ryder • Rapunzel & Flynn //Sabrina Carpenter// Valtersen [1.1]
    • Adilene Raine Chastain • Belle & Beast //Taylor Marie Hill// Stiles [1.3]
    • Fa Yué • Mulan & Shang //FC// Metamorphoses [1.3]
    • Kennedy Anastasia Ackermann • Timo & Pumbaa //Jena Goldsack// Ziegler [1.3]


    Bad guys
    • Zayko Scar von Ardon • Scar //Christopher Mccrory// Paddiecakes [1.1]
    • Bassam “Sam” Hashim Sultan • Jafar //Avan Jogia// Valtersen [1.1]
    • Ashley Percival Jones • Hook //Matthijs Meel// GriffeI [1.5]
    • Bellamy Rumpelstiltskin • Rumpelstilskin //Richard Harmon// Skaikru [1.5]
    • Isaac Gaston Lukasiak • Gaston //FC// Ziegler [1.5]
    • Delia April Hades • Hades //Marilhéa Peillard// Skaikru [1.3]
    • Aize Deyan Huntley • Huntsman //Giza Lagarce// Marlow [1.5]
    • Feline Luana Khan • Shere Khan //Zoë Kravitz// Miall [1.3]
    • Vivienne Madeline Hearts • Queen of Hearts //Amelia Zadro// Nomophobe [1.5]

    • ? • Maleficent //?// Sasannach [?]


    Starter
    De vakantie is voorbij. Het was een magische zomer, maar nu wordt het weer tijd om te studeren. Één voor één arriveren de leerlingen op Fairytale High in de middag van de eerste dag van september. Iedereen heeft tot 16.00 uur de tijd om zijn dorm kamer in te richten en bij te praten met vrienden en vriendinnen voordat Headmaster Mouse het jaar zal introduceren in de grote eetzaal.Zasam's Party
    Het is net na het avondeten en een groot deel heeft een uitnodiging ontvangen voor het feest van Zayko en Sam in Dorm Room One. Diegene die niet uitgenodigd zijn kunnen echter gemakkelijk partycrashen, want ondertussen weet iedereen van het feest. Zolang je maar drank meeneemt!
    Field trip
    De volgende ochtend is aangebroken en waarschijnlijk hebben de meeste van de leerlingen een flinke kater na deze zware nacht, maar helaas, ze hebben geen tijd om lang uit te slapen. Het is namelijk tijd voor een door de school georganiseerde field trip in de bossen. Ze gaan met z'n allen twee nachten het bos in om daar te kamperen. De bus staat buiten klaar, dus bereid je maar voor en zorg dat je op tijd klaar zit voordat de bus vertrekt!


    Informatie

    Achternamen
    Veel disney figuren hebben geen achternamen, deze mag je gewoon verzinnen, maar zorg dan wel dat ze overeenkomen met de andere kinderen.


    Staff
    Headmaster Mouse - Tom Hiddleston.
    Deputy Head Duck - Tom Felton.
    School Nurse Goofy - Tom Hanks.


    Dorms
    Boys
    Room one
    Room name
    • Milo Ace Porter
    • Miles Imari Kingsley
    • Zayko Scar von Ardon
    • Bassam Hashim Sultan
    • Isaac Gaston Lukasiak

    Room two
    Room name.
    • Matthew Chris Hatter
    • David James
    • Ashley Percival Jones
    • Bellamy Rumpelstiltskin
    • Archie Hood
    Girls
    Room three
    Room name.
    • Aphrodite Jamila Najma
    • Elizabeth Noah Ryder
    • Kennedy Anastasia Ackermann
    • Delia April Hades
    • Vivienne Madeline Hearts

    Room four
    Room name.
    • Adilene Raine Chastain
    • Fa Yué
    • Aize Deyan Huntley
    • Feline Luana Khan
    • Meisje Sasannach



    Regels
    • Er is een maximaal aan twee personages.
    • Alle personages zitten in het zevende en laatste jaar en zijn 17/18.
    • Alleen Pickett, Maslany en Miall maken topics aan.
    • Posts moeten minimaal 300 woorden bevatten.
    • Geen ruzie behalve in de RPG zelf.
    • Off topic in het speeltopic graag tussen haakjes of in het praattopic.
    • 16+ is toegestaan.
    • Zonder toestemming mag je de personages van anderen niet besturen.
    • Leraren worden bestuurd door iedereen.
    • Sluit niemand buiten en probeer zoveel mogelijk andere posts te lezen!
    • Probeer bij de tijd te blijven die wij aangeven.
    • Denk heel goed na voordat je meedoet. Wij steken hier veel tijd in en het is ook niet leuk voor anderen als je niet meer reageert.
    • Dit is een herstart van het oorspronkelijke Disney Descendants RPG.
    • And above all; have fun!


    "Sometimes the right path is not the easiest one."


    ©Lizor
    Mag niet gekopieerd worden tenzij specifiek gevraagd.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 11 april 2017 - 15:13 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    stomme KPN

    [ bericht aangepast op 28 jan 2017 - 16:29 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Vivienne 'Maddy' Madeline Hearts
    “If I wanted to kill myself I would jump from your ego to your IQ.”



    ‘Jones slaat zijn armen om mijn middel en trekt mij dichter tegen zich aan. Ahum, Jones, ooit gehoord van personal space? Okay misschien is dat een beetje onzin gezien onze lippen tegen elkaargeplakt zitten en er weinig space zit tussen ons – maar fuck dat. Langer dan mij lief is houdt Jones zijn lippen op de mijne en ik haal ook dramatisch adem als hij zich terugtrekt. Nou, dat was dat. Wat ik wel niet overheb voor die kut steen. Hij knipoogt naar mij en ik rol mijn ogen weer.
          ‘Zie je dat was toch niet zo erg.’
          ‘Nou–’ begin ik koppig maar heb eigenlijk niet veel te klagen. Toch kan ik het niet laten mijn mond af te vegen met de rug van mijn hand ‘–het was okay,’ geef ik uiteindelijk met tegenzin toe. Hij duwde het zakje met de steen in mijn handen.
          ‘Niet te geloven dat dit ding zoveel waard is dat ik je me kon laten kussen.’ Jones lacht me uit en ik gun hem een moordende blik. ‘You ain't a bad kisser.’ Ha. Ha. Heel grappig. ‘Dus waar wilde je nog heen?’ Ik haal mijn schouders op.
          ‘Denk niet dat ik dit vaker zal doen, ik ben gewoon klaar met dat constante gezeik van mijn moeder over die stomme steen.’ Ik sla mijn armen over elkaar heen. ‘En je bent minder slecht dan ik had verwacht, dus gefeliciteerd,’ zeg ik. Tot zover een compliment van Vivienne. ‘Waar kunnen we heen? We kunnen gaan ronddwalen en verdwaald raken.’



    17 • Princess of Hearts • Bad guy girl die probeert goed te zijn maar daar fucking slecht in is • Party • Jones & Isaac


    I just caught the wave in your eyes

    MILO ACE PORTER
    "Why are you threatened by anyone different from you?"


    18 • TARZAN & JANE • QUIET GUY • OUTSIDE • RODI

    'Wauw,' hoor ik Rodi fluisteren en ik glimlach wel eventjes als ik naar haar kijk. Ze houdt haar adem in en haar ogen worden groot. 'Zag je dat?!' Ik volg haar blik en zie een mooi hert staan in de bosjes. Net als ik wat dichterbij wil sluipen, draait het hert zich om en springt het weg. De teleurgestelde blik in Rodi's ogen ontgaat me niet. Ik knipoog een keer naar haar.
          'Herten zijn heel schuw. Ze komen zelden zo dichtbij mensen,' stel ik haar wat gerust. Ik wil gewoon dat ze geniet van dit moment en zich niet druk maakt om het leven in het paleis of zo. Ze is nu hier en niet thuis.
          'Het is prachtig,' merkt ze op en tevreden grijns ik in mezelf. Dit is tenminste iemand die de natuur net zoals ik waardeert, ook al is het soms lastig wat dieren te spotten of te horen.
          'Dat vind ik nou ook,' stem ik in en ik lach heel zacht. Hades loopt weer naar ons toe en drukt haar kop tegen Rodi's hand aan. Ik glimlach weer even en kijk weer om me heen. Helaas zijn de beesten nu vrij stil. Waarschijnlijk hebben ze Hades gespot en houden ze zich gedeisd. De tijger zou ze nooit wat doen, maar de dieren hier weten instinctief waar ze op moeten letten. Mijn blik wordt toch weer getrokken naar het meisje naast me. De verdrietige blik is weer terug en ik slik een keer. Waarom ze zo verdrietig lijkt te zijn, weet ik niet, maar ik hoef ook niet alles te weten, toch? Dit is überhaupt de eerste keer dat Rodi en ik echt een gesprek met elkaar voeren en dat wil ik niet verpesten. Na een tijdje wikken en wegen til ik mijn arm op en sluit ik die om haar heen, zodat ik haar voorzichtig doch stevig in een omhelzing trek. Ik durf niet eens te zeggen of ze dit leuk vindt of dat ze liever heeft dat ik haar loslaat, maar ik wil haar gewoon laten merken dat ik niet iemand ben die haar problemen en onzekerheden in de wind slaat. Ik snap dat ze zich af en toe heel rot kan voelen en ik wil niet dat ze denkt dat ik er niks mee te maken wil hebben.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Aphrodite "Rodi" Jamila Najma
    “I thought I would be understood without words.”


    18 • Aladdin and Jasmine • Outside • Milo • Outfit

    'Herten zijn heel schuw. Ze komen zelden zo dichtbij mensen,' zegt hij en ik laat die woorden even inzinken. Als ik er zo over nadenk, ben ik net een hert. Bang gemaakt voor mensen. Je zou mij bijna schuw kunnen vinden, maar wat wil je ook, als je je hele leven lang opgesloten bent in een paleis alsof je een gevangen dier bent. 'Dat vind ik nou ook,' zegt hij en hij glimlacht zwakjes. Hades komt terug gelopen en geeft een kopje tegen mijn hand aan. Opnieuw spoelt dat verdrietige gevoel over mij. Ik laat mijn vingers door haar vacht glijden en ze drukt haar hoofd tegen mijn been aan. Ik weet dat ze kan voelen hoe ik mij voel. Ik heb geen idee hoe, maar op de een of andere manier heeft ze dat altijd door. Blijkbaar net zoals Milo nu. Ik schrik even als ik zijn arm om mij heen voel. Hij trekt mij in een omhelzing en instinctief wil ik mij van hem lostrekken, maar ik hou mijzelf tegen. Het is niet zo vreselijk om geknuffeld te worden. Ik ontspan langzaam en het duurt even, maar uiteindelijk sla ik mijn armen om zijn middel heen en knuffel ik hem terug. Ik sluit mijn ogen en leg mijn hoofd op zijn borst - want veel hoger dan dat rijk ik niet met mijn lengte. Voordat een van ons de kans heeft om iets te zeggen, besluit Hades de knuffel ook te joinen. Ze springt half bovenop ons en haar gewicht zorgt ervoor dat ik uit balans raak en samen met de gigantische witte tijger op de grond val. Een lach verlaat mijn mond. Hades maakt een raar geluid en gaat dan comfortabel half boven op Milo en half boven op mij. Ik kijk Milo schaapachtig aan en grinnik.
          'Sorry daarvoor,' mompel ik. Ik probeer overeind te komen, maar Hades wint het van mij in gewicht. 'Nu zijn alle dieren waarschijnlijk weg,' fluister ik zachtjes. Ik hoop dat de blosjes op mijn wang niet zichtbaar zijn in het schemerdonker. Ik aai door Hades' vacht en geef de tijger een knuffel. 'Voel jij je nooit alleen?' vraag ik dan aan Milo.


    People can be stunningly unobservant.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    MILO ACE PORTER
    "Why are you threatened by anyone different from you?"


    18 • TARZAN & JANE • QUIET GUY • OUTSIDE • RODI

    Het duurt even, maar na een tijdje ontspant Rodi zich en geeft ze zichzelf de mogelijkheid om haar armen om mijn middel te leggen en haar hoofd op mijn borst te plaatsen. Ik glimlach eventjes en sluit mijn ogen voor een moment, maar ineens voel ik een geweldig gewicht tegen me aan en voor ik het weet, liggen we op de grond. Een luide lach verlaat mijn lippen als ik de tijger bovenop me voel liggen. Ze maakt het zich wel gemakkelijk hier. Ik schuif een klein beetje aan de kant zodat Rodi wat comfortabeler kan liggen en ik merk dat ze me aankijkt, waarna ik breed grijnzend terugkijk.
          'Sorry daarvoor,' mompelt ze. 'Nu zijn alle dieren waarschijnlijk weg.' Weer lach ik een keer hard en ik leg mijn hoofd op de grond neer. Straks zal er allemaal zand in mijn haar zitten, maar voor nu kan me dat weinig schelen.
          'Waarschijnlijk waren ze dat al toen ze Hades in het zicht kregen,' lach ik even en ik kijk naar de tijger en het meisje naast me, die elkaar even knuffelen. Weer is het even stil tussen ons, tot Rodi deze stilte verbreekt.
          'Voel jij je nooit alleen?'
          De twijfel in haar stem ontgaat me niet en ik probeer in mijn hoofd een goed antwoord te formuleren. Dat is nog knap lastig, want om eerlijk te zijn, weet ik het niet precies. Ik weet niet echt of ik me alleen voel of niet en ik weet ook niet of dat een goed of een slecht teken is. 'Ik weet het niet,' antwoord ik uiteindelijk maar zacht. Ik duw de tijger met veel moeite een beetje van me af zodat ik overeind kan komen. Het beest kijkt me toch een klein beetje beledigd aan en ik aai haar zachte kop. Is ze zo ijdel dat ze haar witte vacht niet in aanraking wil laten komen met de vieze bosgrond? Mijn hand gaat weer door mijn haar en tot mijn kleine ergernis voel ik kleine zandkorreltjes onder mijn shirt belanden. Fijn. 'Ik voel me af en toe wel alleen, denk ik, maar ik weet het niet echt.' Ik haal mijn schouders op en kijk opzij naar Rodi. Voelt ze zich soms alleen? Heeft ze weinig contact met de rest van de studenten? Ik vind het moeilijk in te schatten. Ik denk dat Rodi gewoon verlegen is, of zo. 'Voel jij je eenzaam?' vuur ik de vraag voorzichtig terug.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.


    ASHLEY PERCIVAL JONES

    SON OF A B*TCH , 18 , At Party, talking to Isaac

    N



    Vivienne haalde dramatisch adem waardoor ik kort met mijn ogen rolde, I bet she liked it, althans dat zijden mijn al redelijk tipsy gedachten toch.‘Nou–’ begon de brunette koppig na mijn opmerking waarna ze haar mond even afveegde met haar hand, me duidelijk laten merken dat ze het niet met veel plezier had gedaan . ‘–het was okay,’ Mijn wenkbrauwen schoten even verrast omhoog door het feit dat ze het -al dan niet met tegenzin- toe had gegeven dat ik niet zo'n slechte kusser bleek te zijn. Algauw herpakte ik me weer door even te grijnzen wat me een dodelijke blik van haar kant opleverde.Denk niet dat ik dit vaker zal doen, ik ben gewoon klaar met dat constante gezeik van mijn moeder over die stomme steen.’ begon ze koppig waarna ze haar amen over elkaar sloeg om zichzelf een houding te geven. ‘En je bent minder slecht dan ik had verwacht, dus gefeliciteerd,’ zei ze wat ik dus maar als een compliment zag.
          Na mijn vraag waar ze nog heen wilde haalde ze simpel haar ranke schouders op.   ‘ ‘Waar kunnen we heen? We kunnen gaan ronddwalen en verdwaald raken.’ was haar opmerkig wat me zacht deed grinniken. "Nu je het zegt, de schoolgangen kunnen inderdaad op je moeders doolhof lijken." mompelde ik geamuseerd waarna ik even in de binnenzak van mijn jas grabbelde. "Maar ik heb een plan, letterlijk." grijnsde ik waarna ik een oud stuk perkament bovenhaalde en deze even aan haar toonde. Het was een schoolplan met alle gangen en kamers die er stonden, of voor zover ik af wist. "Deze was van mijn vader en een paar van zijn kameraden"legde ik uit waarna ik naar een geheim weggetje wees die uitkwam bij de keuken. Deze was normaal niet echt toegankelijk voor leerlingen dus het zou wel een interessant kunnen zijn om te zien wat er allemaal op het menu kon komen te staan. " Wat zeg je ervan, partners in crime?"




    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    FELINE LUANA "FAE" KHAN
    "He'll come back... and I'll be waiting."


    17 • SHERE KHAN • COLD BITCH • OUTSIDE • SAM & ADDIE & ZAYKO

    'Kan je wat water voor me halen? Nee, wacht... Laat maar zitten,' vervolgt Aize en ik kijk haar aan. 'Ik ga naar bed. Ik heb geen zin meer in vandaag — jij mag wel verder feesten. Veel plezier op hun feestje nog. Slaap lekker,' mompelt ze dan. Ze zit halfnaakt op haar bed maar het kan me weinig schelen. We hebben elkaar wel vaker zo gezien. Niet omdat er meer tussen ons is gebeurd dan vriendschap, maar omdat we in dezelfde kamer slapen en regelmatig halfnaakt rondliepen. Ik knik dan maar kort.
          'Slaap lekker,' zeg ik haar en dan loop ik de kamer maar uit. Zuchtend sluit ik de deur achter me. Fuck, nu ik heb ik Aize niet meer om mijn sigaretten aan te steken en op het moment snak ik serieus naar wat nicotine. Ik besluit maar naar buiten te gaan. Wie weet zijn daar mensen die me een sigaret kunnen geven. Tot mijn grote genoegen zie ik enkele mensen buiten staan die vast wel een sigaret kunnen sparen: Addie (oké, die rookt vast niet), Zayko en Bassam.
          'Jullie ook hier,' brom ik wat verveeld als ik bij ze kom staan. Tot mijn verbazing ligt Zayko op de grond bij de bosjes en ik bekijk hem even. 'Leeft hij nog?' vraag ik toch even. Ik kijk naar de anderen die rondom hem staan en ik rol met mijn ogen. Het is algemeen bekend dat Zayko nogal gevoelig is voor verslavingen en ik gok dat er nu ook flink wat alcohol en drugs in zijn lichaam zit. Achterlijk, af en toe. Ik heb door het gedoe met Aize net weinig gemerkt van wat er net op het feestje gebeurd is, maar ik gok dat er nogal wat alcohol in het spel is. Het verbaast me ook dat Addie op het feestje is, aangezien zij normaal gesproken optrekt met Milo en verder niks met 'ons' te maken heeft. 'Heeft iemand een sigaret die hij mij uit kan lenen? Ik snak ernaar.'


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Aphrodite "Rodi" Jamila Najma
    “I thought I would be understood without words.”


    18 • Aladdin and Jasmine • Outside • Milo • Outfit

    'Waarschijnlijk waren ze dat al toen ze Hades in het zicht kregen,' lacht hij. Ik glimlach en duw Hades naast mij wanneer ik half bovenop haar ga liggen. Ze bromt en dit keer is zij degene die mij van haar af probeert te duwen, maar ik nestel mezelf tegen tegen grote tijger aan.
          'Ik weet het niet,' antwoordt hij. Hij duwt Hades van zich af, maar ik blijf tegen het beest aanzitten. Hades krult zich op zodat ik precies tegen haar buik aan kan liggen, iets wat we wel vaker doen. 'Ik voel me af en toe wel alleen, denk ik, maar ik weet het niet echt.' Hij haalt zijn schouders op. Een teleurgesteld gevoel sijpelt naar binnen en ik schop tegen wat blaadjes op de grond aan. Ik had gehoopt dat hij zich hetzelfde voelde, misschien voel ik mij dan minder raar voor de gevoelens die ik heb. 'Voel jij je eenzaam?' vraagt hij. Hij lijkt echter te twijfelen of hij de vraag wel kan stellen. Alsof ik breek als hij iets vraagt wat ik niet aan kan. Misschien is dat ook wel zo. Ik haal langzaam mijn schouders op.
          'Niet perse...,' zeg ik zachtjes, 'ik kan heel goed alleen zijn, denk ik... of nou ja, ik ben gewoon meestal alleen.' Ik kijk op naar hem. Altijd eigenlijk. Ik ben altijd alleen, maar dat ga ik hem niet vertellen. Dan denkt hij waarschijnlijk dat ik nogal sneu ben en dat is het eigenlijk wel. Ik kan niet voor mijzelf zorgen, want ik kan niet eens vriendschappen leggen. 'Soms voel ik mij wel eenzaam,' zeg ik. 'Ook al ben ik tussen zoveel mensen hier, maar...,' ik knijp mijn ogen bedenkelijk samen, 'ik weet niet hoe ik tegen ze moet praten zonder dat ze denken dat ik raar ben... of dom. Of zoiets.' Ik kijk hem aan. 'Herken jij dat of ben ik gek?'


    People can be stunningly unobservant.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Vivienne 'Maddy' Madeline Hearts
    “I've become religious so I can pray for you to burn in hell.”



    ‘Nu je het zegt, de schoolgangen kunnen inderdaad op je moeders doolhof lijken,’ mompelt hij geamuseerd. Daar heeft 'ie een punt, deze school was soms echt een labyrinth – en ik loop hier toch alweer zes jaar rond. Hij vist wat uit zijn jaszak – alwéér. Wat heeft die gast allemaal in zijn jaszak zitten – hij lijkt wel Mary fucking Poppins. Kan hij niet even een bank uit zijn zak toveren? Ik heb wel even zin om te gaan zitten. ‘Maar ik heb een plan, letterlijk.’ Hij grijnst en ik rol mijn ogen zodra hij voor mijn neus begint te zwaaien met een oud stuk papier. Wil hij gaan schatzoeken? Het is vast zo'n stomme kaart die je als kleuter maakt. Eentje waar je een groot, rood kruis op zet, waarna je vervolgens doet alsof er op die plek een schat ligt. Kom op zeg, Jones, die fase ben je hopelijk toch al een aantal jaren ontgroeid? Ik durf bijna te verwedden dat 'ie er ook nog een aansteker langs heeft gehaald om de indruk te wekken dat 'ie oud en versleten is. ‘Deze was van mijn vader en een paar van zijn kameraden.’ Ik kijk hem vragend aan, huh? Is zijn vader nu ook al een enorme kleuter? Okay, ergens is dat al oud nieuws, maar goed. Toch wint mijn nieuwsgieirgheid het en kijk ik onder zijn arm door, met hem mee. Hij wijst op het stuk papier: naar een gang en nog een gang en ik zie 'keuken' staan. Wacht eens... dit is onze school! En dit is serieus een legit kaart – van écht perkament. ‘Wat zeg je ervan, partners in crime?’ Het is niet alsof ik veel beters te doen heb met mijn leven, dus ik knik.
          ‘Keuken betekent in mijn taal ook wel eten, so I'm in, maar,’ ik kijk schattend naar hem op en steek mijn armen i nde lucht, ‘ik ben lui, dus wil je me op je rug laten?’ Ik kijk hem zo lief mogelijk aan, dat overtuigt hem sowieso.



    17 • Princess of Hearts • Bad guy girl die probeert goed te zijn maar daar fucking slecht in is – of zo • Corridor • Jones


    I just caught the wave in your eyes


    David James
    17 || Peter Pan || Professional Weirdo || And now I'm alone again

    Van Matt werd ik naar Zayko geduwd en van daar probeerde ik met mijn compleet wazige hoofd weer naar Matt toe te komen, maar het werkte niet echt, gezien die me ontweek en ik face first op het bed belandde. Ik keek hem wat schaapachtig aan en woelde door mijn krullen, in de hoop wat helderder te worden, maar dat werkte voor geen ene meter. Het zou een paar uur duren voor de XTC was uitgewerkt en de alcohol idem dito. Ik draaide me dus nog altijd duidelijk onder invloed om en keek rond, opzoek naar iemand om tegen te kletsen. Ik had op het moment energie voor tien, maar het feit dat ik heen en weer werd geduwd en niemand bij me rond wilde hangen, maakte deze hele gewaarwording toch een heel stuk minder aangenaam. Ik probeerde te zoeken naar nieuwe mensen om aan te plakken, letterlijk want staan ging niet erg goed meer. Toen mijn ogen vielen op mijn andere kamergenoot, was hij daarmee het volgende slachtoffer van mijn hyperactieve dronkenschap geworden. Nu met ogen zo groot als schoteltjes en pupillen niet veel kleiner, probeerde ik op te krabbelen van het bed, wat heel moeizaam ging, voor ik richting Jones zwalkte. Normaal meden we elkaar een beetje. Hij was geen slechte jongen, maar echt vrienden waren we niet. Toen ik bij hem, Isaac, en Maddy aankwam, schonk ik ze een brede grijns en leunde tegen de zoon aan van mijn vader's grootste vijand. Dat was nog een reden waarom we weinig met elkaar omgingen: Onze vaders konden elkaar niet luchten of zien, en dat was wel een beetje op onze band afgewreven. "Hey!" Mijn stem was helder en net iets te enthousiast. Ik wist dat ik waarschijnlijk snel weer weggeduwd zou worden, maar tot dat gebeurde, was ik wel onder de mensen. Ik probeerde te zwaaien, maar deed dat natuurlijk met de arm waarmee ik tegen Jones aan leunde, waardoor ik bijna viel, en me letterlijk als een verzuipende kat vastgreep. Ik keek naar hem op met mijn schaapachtige glimlach, en bleef zo hangen, want eigenlijk was dit best heel erg prettig. Mijn ogen schoten intussen van Jones naar de andere twee in het groepje, om ook hen reactie te pijlen, wat ik in mijn staat natuurlijk absoluut niet kon.


    Bowties were never Cooler

    Matthew "Matt" Chris Hatter


    There is no great genius, without a though of madness.


    18 • Mad Hatter • Gardens • Lonely met Chess • ootd
    "Ik heb geen idee, behalve jou en David, ken ik hier eigenlijk niemand," zei Matt lachend, maar zelfs dat mocht niet baten, schijnbaar was Zayko toch belangrijker en verliet ook Addie hem. Daar stond hij dan, alleen op een feestje waar hij niemand kende en de meeste te dronken ot te high leken om fatsoenlijk kennis mee te maken. Matt verplaatste zichzelf naar een muur van de kamer en bleef nog even staan kijken hoe iedereen zich vermaakte. In zijn hoofd bedacht hij hoe de mensen op elkaar aan het reageren waren, zonder dat hij een woord kon verstaan van wat ze echt zeiden, maar na een tijdje begon dat ook saai te worden.

    Zonder gedag te zeggen, verliet hij het feestje weer. Rustig liep hij naar zijn eigen dorm en plofte daar op zijn stoel neer. De kamer was rustig en er klonk licht gesnurk van een aantal dieren. Matt rommelde wat tussen de spullen van zijn bureau en vond al snel zijn pakje kaarten. Rustig begon hij ermee te schudden en keek hoe Chess wakker werd, de kitten sprong gemakkelijk uit zijn duffelbag en bij hem op schoot.
    "Wil je naar buiten beestje?" Chess miauwde gehoorzaam terug. "Ja ik ook." Matt legde zijn kaarten op zijn bureau, stond op en pakte zijn lange zwarte jas. Ook nam hij zijn kaarten en een pakje sigaretten om vervolgens met Chess de deur uit te lopen.

    Eenmaal buiten vermeed Matt de groepjes mensen in eerste instantie. Hij vond een wat leger plekje aan de rand van een grasveldje. Chess sprong op het muurtje waar Matt met zijn rug tegenaan was gaan zitten. Uit zijn jaszak haalde hij zijn sigaretten en een doosje met lucifers om rustig een sigaret aan te steken. Hij keek naar de mensen die voorbij liepen en speelde wat met Chess, ergens was hij wel benieuwd of er nog mensen bij hem kwamen zitten.


    ASHLEY PERCIVAL JONES

    SON OF A B*TCH , 18 , In the hallway, talking to Viv

    N





    Vivienne leek me eerst niet te geloven tot ik de kaart voor haar neus hield. Ze bestudeerde de kaart even voordat ze haar mond opende. ‘Keuken betekent in mijn taal ook wel eten, so I'm in, maar,’ ze keek me schattend aan en ik trok even mijn wenkbrauwen op toen ze haar handen in de lucht hield. ‘ik ben lui, dus wil je me op je rug laten?’ Ze keek me liefjes aan met haar enorme blauwe ogen waardoor ik haar even twijfelend aankeek voordat ik dan toch zuchtend toegaf. "Okay is goed." zei ik met en lichte zucht maar wist toch te grijnzen, echter voordat Viv op mijn rug kon springen voelde een gewicht tegen me aanleunen waardoor ik wat geïrriteerd keek naar de schuldige. "Hey!" kirde David enthousiast en duidelijk onder invloed waardoor ik even mijn neus optrok, bah wat stonk hij naar alcohol en nog wattes. Ik was misschien ook wat onder invloed, maar niet zo erg als David hier.
    Hij deed wat vreemds en viel bijna om, wat ook zou zijn gebeurd als ik de kans had gehad om hem van me af te duwen, echter zette hij zijn nagels haast in mijn arm om overeidn te blijven. "Thefuck man." mompelde ik lichtelijk geïrriteerd, great nu mocht ik ook nog eens lekker babysit spelen. Ik trok David wat beter overeind aan zijn kraag en keek even naar Viv. "Ik ga jullie niet allebei meeslepen hoor." mompelde ik en had nu toch echt honger dus ging ik mijn plan om naar de keuken te gaan niet laten varen.
    Ik stak mijn kaart weer weg en sleepte David mee. "Let's get some food, weirdo." zei ik tegen David en keek naar Viv, als ze het zou wagen om op mijn rug te springen, dan lagen we sowieso met z'n drieën op de grond.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    MILO ACE PORTER
    "Why are you threatened by anyone different from you?"


    18 • TARZAN & JANE • QUIET GUY • OUTSIDE • RODI

    'Niet per se... Ik kan heel goed alleen zijn, denk ik... of nou ja, ik ben gewoon meestal alleen. Soms voel ik mij wel eenzaam. Ook al ben ik tussen zoveel mensen hier, maar... ik weet niet hoe ik tegen ze moet praten zonder dat ze denken dat ik raar ben... of dom. Of zoiets. Herken jij dat of ben ik gek?'
          Ik trek mijn mondhoek een beetje omhoog bij het horen van haar antwoord op mijn wedervraag en ik kan slechts knikken. En of ik het herken. In mijn hoofd probeer ik een goede zin te formuleren, maar terwijl ik na probeer te denken, voel ik Hades' poot tegen mijn been en ik lach als ik naar de tijger kijk, die ook wat van mijn aandacht lijkt te willen.
          'Je praat met mij, en ik vind echt niet dat je raar of dom bent, neem dat van mij aan,' spreek ik haar eerst wat moed in en ik kijk door de bladeren boven ons naar de heldere sterrenhemel. Het is leuk om te zien, ik vind het gewoon interessant. Lichtjaren hiervandaan zijn er vuurballen die door het heelal zwerven. Waarschijnlijk zijn al deze sterren al honderden miljoenen jaren geleden ontploft en kijken we dus terug in de tijd, maar dat maakt het niet minder interessant. 'Ik vind je intelligent en lief en met Hades naast je zal niemand je tegenspreken.' Dan haal ik echter mijn schouders even op en ik wend mijn blik tot Rodi die tegen de witte tijger aan ligt. 'Maar ik snap wel wat je bedoelt... Ik heb hetzelfde. Behalve met Addie heb ik met amper iemand contact. Ik vind dieren gewoon leuker en ik voel me meer op mijn gemak als ik alleen ben dan wanneer ik me in een hele groep bevind.' Ik haal mijn schouders op. Mijn beste vriendin Addie is zo ongeveer de enige met wie ik echt praat en diepe gesprekken heb. Met de rest van mijn klasgenoten is het meer een knikje en een 'goedemorgen', 'goedemiddag' of 'goedenavond' of zelfs een 'eet smakelijk', maar veel verder gaat het niet. Ik vind het juist wel leuk dat ik Rodi nu een beetje heb leren kennen. Zelfs al hebben we bijna nooit met elkaar gepraat, voelt het alsof we elkaar toch wel begrijpen.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Vivienne 'Maddy' Madeline Hearts
    “I've become religious so I can pray for you to burn in hell.”



    Ik wil net op Jones' rug springen, maar word half omver gebeukt door een lichaam. Het lichaam van David om precies te zijn. Als blikken kunnen doden is David nu dood – moet ik nu echt gaan lópen naar de keukens?
          ‘Hey!’ roept de roodharige jongen iets te vrolijk uit. Echt een zoon van zijn vader hoor, die is ook al zo irritant vrolijk the whole fucking time. Die genen gecombineerd met alcohol... tja, dan krijg je dit. En die stank van alcohol... blegh.
          ‘Thefuck man.’ Ik snoof en kon het niet laten om te lachen. Gelukkig had David-Jones uitgekozen als zijn slachtoffer en kon ik even genieten van het feit dat hij nu stond te strugglen. Ergens zag het er wel pijnlijk uit, gezien David zich als een soort kat had vastgegrepen aan Jones' schouder. ‘Ik ga jullie niet allebei meeslepen hoor.’ Ik kijk Jones beledigd aan en steek mijn armen in de lucht.
          ‘Hey, wat wil je nou?’ Ik sla mijn armen over elkaar heen. ‘Het is niet alsof ik nu als een soort zielige kat aan jouw schouder hang, of wel soms.’ Ik volg Jones – die nog steeds David meesleurt – op de voet. ‘Let's get some food, weirdo.’ Jones werpt een blik op mij en zijn ogen lijken me te willen waarschuwen. ‘Ja, ja, I get it. Ik zal niet op je rug springen hoor,’ mompel ik, ‘wie denk je wel niet dat ik ben?’ Ik kijk Jones met een opgetrokken wenkbrauw zogenaamd beledigd aan en verplaats mijn ogen naar zijn rug. ‘Maar hey, nu heb je erom gevraagd.’ Ik grijns en spring bovenop 'm.



    17 • Princess of Hearts • Bad guy girl die probeert goed te zijn maar daar fucking slecht in is – of zo • Corridor • Jones & David


    I just caught the wave in your eyes

    Aphrodite "Rodi" Jamila Najma
    “I thought I would be understood without words.”


    18 • Aladdin and Jasmine • Outside • Milo • Outfit

    'Je praat met mij, en ik vind echt niet dat je raar of dom bent, neem dat van mij aan,' zegt hij. Ik kijk hem aan en glimlach dankbaar. Ik kan mij niet herinneren wanneer de laatste keer was dat iemand iets tegen mij zei dat ook maar iets in de buurt zat van een compliment. 'Ik vind je intelligent en lief en met Hades naast je zal niemand je tegenspreken.' Ik bijt mijn lip en kan het niet helpen, maar bloos toch lichtjes. 'Maar ik snap wel wat je bedoelt... Ik heb hetzelfde. Behalve met Addie heb ik met amper iemand contact. Ik vind dieren gewoon leuker en ik voel me meer op mijn gemak als ik alleen ben dan wanneer ik me in een hele groep bevind.' Hij haalt zijn schouders op en ik laat de woorden even inzinken. Ja daar kan ik mij wel in vinden denk ik.
          'Het lijkt mij wel fijn om een beste vriend of vriendin te hebben,' zeg ik dan. Ik besef dat dat heel erg sneu klinkt, maar echt iemand waarmee ik close ben? 'Heel misschien Kennedy, maar...' Ik haal mijn schouders op. 'Miles was mijn beste vriend.. of in ieder geval een goede vriend, totdat we een relatie kregen.' Een koude blik verschijnt op mijn gezicht en een humorloze lach verlaat mijn mond. 'Dat liep geweldig af. Ik hou het wel gewoon bij Hades. Hades is mijn beste vriend en alles wat in de buurt komt van iemand die mij aardig vindt is mooi meegenomen.' Wauw, dat klinkt pessimistisch. Ik maak een klak geluid met mijn tong en kijk dan een andere kant op. 'Dieren zijn inderdaad veel makkelijker. Ik ben het met je eens. Daarom ga ik altijd om met Hades. De enige keer dat ze zeurt is als ik haar niet op tijd eten geef.'


    People can be stunningly unobservant.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.