• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Caution first, always.

    Dougal schreef:
    (...)

    Ik heb het gisteren opgezocht: Ikea Groningen is de op een na grootste Ikea van Europa met 41.000 vierkante meter. CAN I GET A HALLELUJA. niet dat ik de ikea door ben gelopen maar shhhh

    dus als ik in groningen ben moet ik naar de Ikea


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Menswear schreef:
    (...)
    dus als ik in groningen ben moet ik naar de Ikea


    Of course. Iedereen wil mij charmant zien wezen achter de kassa. :')

    [ bericht aangepast op 10 dec 2016 - 22:44 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Dougal schreef:
    (...)

    Of course. Iedereen wil mij charmant zien wezen achter de kassa. :')

    hahahaha de ikea is gewoon geweldig enzo


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Menswear schreef:
    (...)
    hahahaha de ikea is gewoon geweldig enzo


    en ik ook


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    wtf inbreken in jeugdbewegingen doe je echt niet inbreken in het algemeen gewoon niet niet niet


    echt geweldig nu zijn er drie deuren kapot en is onze kas geplunderd en de verzekering komt er niet tussen 'omdat de schade nog niet te groot is'
    komop jongens dit is echt al minstens de tweede keer dat dit gebeurd is het afgelopen jaar
    wij hebben echt niks waardevols like max duizend euro of zo je kloot ons er gewoon echt fucking hard mee door al onze spullen te vernielen dus ga spv niet de klootzak uithangen en zoek een leven

    [ bericht aangepast op 10 dec 2016 - 22:57 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ok, de zoveelste keer dat er alleen op mij wordt gezeurd
    Ik ben te dik
    Ik mag geen dingen vragen, ik moet mijn schoolwerk doen maar dat is ook niet goed als ik het doe want ik ben dan teveel met school bezig en moet helpen in het huishouden. Ik moet meer make-up en crèmes dragen want mijn kop staat jullie niet aan. Echt wat doe ik nog in dit huis. Stuur me weg of zo als ik toch alles fout doe

    [ bericht aangepast op 10 dec 2016 - 22:58 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Bah, blauwe plekken zijn pijnlijk. Die vechtpartij was vreemd.


    Tijd voor koffie.

    ik, een week geleden: laat ik een documentaire gaan kijken! iets bemoedigends, met een happy end
    ik: kijkt een documentaire over de massa (zelf)moord van 918 mensen

    ik, vandaag: laat ik een documentaire gaan kijken! iets bemoedigends, met een happy end
    ik: kijkt een documentaire over de aids epidemie in de VS in de jaren 80

    ik denk dat ik niet heel erg goed ben in het vinden van vrolijke documentaires


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Allerton schreef:
    (...)
    i am here if you need to talk


    Thanks c:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    op deze manier hoef ik niet meer eens wat te hebben


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Waarom kan ik niet één avond gewoon snel in slaap vallen zonder eerst uren na te denken over de zin van het leven, mijn eigenwaarde, duizend scenario's die nooit ofte nimmer gaan gebeuren en het feit dat ik morgen zó veel moet doen dat ik hoogstwaarschijnlijk helemaal níéts ga doen?


    #1 failure at life


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Menswear schreef:
    #1 failure at life


    / Je kan ook gewoon zeggen dat je niet wil dat ik tegen je praat. Scheelt mij ook heel veel moeite.

    wedden dat je dit nu niet eens ziet ik gok op getipt zijn :W anyway lol jan tis een pot nat


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Het is fijn om te weten dat mijn zusje homofobisch is.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.