• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Caution first, always.

    Ik ben zeventien en moet nog uitkristalliseren, dus is mijn seksuele voorkeur een fase? Sorry pap, maar nu klinkt het alsof je mij niet serieus neemt en dat voelt kut, want ik wil nu gewoon echt geen relatie met een man. Maar als ik dat uitspreek is het een bevestiging voor je want 'je maakt je er zorgen om dus je bent onzeker dus alles staat nog open'. Eh.

    [ bericht aangepast op 10 dec 2016 - 21:24 ]

    Arkadia schreef:
    (...)

    Dus ik ben ook een psychopaat nu? Ok.

    een psychopaat is toch ook gewoon heel wat anders dan een persoonlijkheidsstoornis?


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ja sorry, ik haal wat dingetjes door de war. Ik vond het sowieso moeilijk uit te leggen. Excuses!

    Wortelsap schreef:
    Oeps, pardon. Ik realiseer mij nu pas dat er meerdere soorten persoonlijkheids stoornissen bestaan. Anyways, hij heeft echt traits van een psychopaat. Zoals geen schuldgevoelens etc.

    ja maar je kan alsnog niet zelf gaan dokteren? alleen een psychiater kan zoiets vaststellen toch?


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Menswear schreef:
    (...)
    een psychopaat is toch ook gewoon heel wat anders dan een persoonlijkheidsstoornis?


    Klopt. Daarom vond ik het nogal kut overkomen.

    Maar bon, er is excuus aangeboden. (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Menswear schreef:
    (...)
    ja maar je kan alsnog niet zelf gaan dokteren? alleen een psychiater kan zoiets vaststellen toch?


    Daar zijn we dus ook mee bezig |:

    Wortelsap schreef:
    (...)

    Daar zijn we dus ook mee bezig |:

    oh sorry, ik had erop uitgemaakt dat jullie tests op het internet deden of zo


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Menswear schreef:
    (...)
    oh sorry, ik had erop uitgemaakt dat jullie tests op het internet deden of zo


    Ik heb een lichte hekel aan zelf diagnoses

    Wortelsap schreef:
    (...)

    Ik heb een lichte hekel aan zelf diagnoses

    haha same


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Menswear schreef:
    (...)
    haha same


    Tegenwoordig word het als ''hip'' gezien om depressie of iets dergelijks te hebben

    Wat ik niet snap

    Wortelsap schreef:
    (...)

    Tegenwoordig word het als ''hip'' gezien om depressie of iets dergelijks te hebben

    pff inderdaad, een zo'n jongen waarmee ik omga roept steeds dat hij een depressie heeft en trots is op zijn medicatie waar wiet in zit :W


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Wortelsap schreef:
    (...)

    Tegenwoordig word het als ''hip'' gezien om depressie of iets dergelijks te hebben

    Ja man, hip. Mensen die dat denken moeten maar snel weer in hun moeder terugkruipen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kahlen schreef:
    Eigenlijk hoop ik gewoon dat je antwoordt: "we gaan wel voor de herkansing". Dan hoef ik me deze week niet dood te werken.


    En natuurlijk zeg je dit niet.
    Heel fijn dat jij altijd goed kan presteren onder druk. Maar ik ga er deze week aan onderdoor.


    I can't do this D:

    - Okay ik wil best wel even huilen nu but I can't.

    [ bericht aangepast op 10 dec 2016 - 21:37 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."