• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Caution first, always.

    wedden dat ik nu moet opstaan zonder jou


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Your absence will always be a hole in my life and heart.


    godverdomde stofallergie


    Heaven is a place that we all have

    Not sure if it is fever or am I just warm...
    Ziek worden staat in ieder geval wel op het programma. -.-'


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Stiekem wil ik niet uit bed. Maar het zal wel moeten. Buh


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik heb altijd het gevoel dat mensen mij stiekem allemaal haten en dat ik gewoon te dom ben voor deze gemeenschap.

    DociIe schreef:
    Ik geef troll quizzen niet vaak 10 sterren of kudo's. Maar deze is echt cool. Iedereen moet de quiz van KutNiels doen (lol)

    haha wat een vreemde quiz


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Menswear schreef:
    (...)
    haha wat een vreemde quiz

    Ikr, funny tho' ^^

    / Ik hoop niet dat mijn overopa op deze manier het leven verlaat, maar gewoon een keer in zijn slaap als hij niets mankeert. Zo in het ziekenhuis liggend met een longontsteking, blaasontsteking en weet ik het allemaal, zou ik het heel erg vinden als hij gaat.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2016 - 10:08 ]

    Oké oké ik ga nu douchen. Inmiddels al vier dagen niet gedouched (ik was vrij) en mijn haar is zo vet dat mijn droogshampoo niet meer werkt.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Sorry totally not sorry dat het nu huilt door mij. Ik ben er helemaal zat van dat ík zachtjes moet zijn voor dat kind en jullie niet eens zacht zijn als ik slaap. Sorry hoor, maar ik slaap al zo weinig door het gejank van dat kind elke nacht.

    ik ga naar praaaag
    ik moet nog pakkennnnn
    ik ben echt heul slecht in pakkennnn


    i put the fun in funeral

    DociIe schreef:
    Sorry totally not sorry dat het nu huilt door mij. Ik ben er helemaal zat van dat ík zachtjes moet zijn voor dat kind en jullie niet eens zacht zijn als ik slaap. Sorry hoor, maar ik slaap al zo weinig door het gejank van dat kind elke nacht.


    Pak je zusje er dan eens voor aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik voel me nog echt niet wakker....


    Stenenlikker

    Syncline schreef:
    Ik voel me nog echt niet wakker....


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Net mijn beste vriendin gevraagd of ze er vandaag opuit wilt met me xd

    Maar ze reageert niet en neemt niet op D:

    [ bericht aangepast op 11 dec 2016 - 11:02 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.