• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Vind je Joshua Sasse (Galavant) ook zo sexy? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 13 dec 2016 - 22:57 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Kahlen schreef:
    I hate you more with every heartbeat.


    but i thought we were frends D:

    jk mirte whats wrong


    Heaven is a place that we all have

    Arkadia schreef:
    Hallo, ich bin Kelly und ich essen Schokolade.
    Ich wohne im Niederlanden.

    Is dit correct Duits? Ik ben Duits aan het leren, maar ik zuig er echt in xd

    Arkadia schreef:
    (...)
    Helemaal mooi :p
    Ist den rest gut? (idk okay xd)


    Het moet inderdaad "ich esse" zijn, want "essen" is meervoud (wir essen, sie essen) of het hele werkwoord. Twee andere kleine dingen:
    > "Ich wohne in den Niederlanden." (Of "ich wohne in Holland", wat technisch gezien niet honderd procent klopt als je een trotse Nederlander bent buiten Noord- of Zuid-Holland, maar wat vrijwel alle Duitsers zullen opvatten als een statement dat je gewoon ergens in Nederland woont omdat bijna niemand dat fijne verschil echt maakt + het is qua naamvallen een heel stuk simpeler. :p)
    > "Ist der Rest gut?" (Of "Stimmt der Rest?", wat letterlijk "Klopt de rest?" is en iets natuurlijker klinkt voor mijn gevoel.)




    Tarjei schreef:
    (...)

    Dát, of Isak ditched het feestje en gaat met Even mee, want Isak kent zijn prioriteiten, pffsh. Het feest zou wel een mooi einde zijn, zoals het feest op het einde van seizoen 2. Dit is idd een geweldig einde. Het was de vele heartbreaks wel waard eigenlijk, haha. (Ik hoop stiekem dat seizoen 4 over Even zal gaan, maar wss zal het eerder Jonas, Magnus, Sana of Vilde zijn)

    Heel veel mensen, haha. En ja, Duolingo. It's easy and free, so why not.


    Ja, dat kan ook erg goed, haha. In ieder geval zou het een heel raar einde zijn als Isak en Even niet samen waren, want het hele seizoen gaat erover dat ze langzaam naar elkaar toe trekken.

    Als Even seizoen vier krijgt zou je mij niet horen klagen, maar ik hoop (en verwacht, een beetje) eigenlijk heel erg dat het Sana wordt, want ik wil absoluut een seizoen over haar. En dan Even in seizoen vijf en Vilde in seizoen zes, want tegen die tijd zitten ze in de derde en kan alles rond Vilde's busplannen draaien, en dan kan ik gelukkig sterven omdat al mijn faves een seizoen hebben gekregen, yay. (Behalve Jonas en Magnus en Mahdi, maar idk, ik gun hen ook wel een eigen seizoen, maar als ik moest kiezen zou ik het toch liever over andere mensen doen met hen als actieve bijpersonages.) (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Ja, dat kan ook erg goed, haha. In ieder geval zou het een heel raar einde zijn als Isak en Even niet samen waren, want het hele seizoen gaat erover dat ze langzaam naar elkaar toe trekken.

    Als Even seizoen vier krijgt zou je mij niet horen klagen, maar ik hoop (en verwacht, een beetje) eigenlijk heel erg dat het Sana wordt, want ik wil absoluut een seizoen over haar. En dan Even in seizoen vijf en Vilde in seizoen zes, want tegen die tijd zitten ze in de derde en kan alles rond Vilde's busplannen draaien, en dan kan ik gelukkig sterven omdat al mijn faves een seizoen hebben gekregen, yay. (Behalve Jonas en Magnus en Mahdi, maar idk, ik gun hen ook wel een eigen seizoen, maar als ik moest kiezen zou ik het toch liever over andere mensen doen met hen als actieve bijpersonages.) (krul)


    Ahha. Alsnog snap ik er geen ene drol van xd


Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

Waiting for Kili and Fili :Y)

If life was just easier..


When I taste Tequila, Baby, I still see ya

Eucalyptus schreef:
(...)

ik had vandaag frans, ik was twee lesuren op voorhand klaar

vas t'faire enculer studie


lol maar wij moeten geen invuloefeningen meer maken
bij ons is het next level schrijf een brief naar de burgemeester over de verkrotting in de binnenstad of schrijf een klachtenmail en dan ben ik zo van rip

frans logica:
bestuurder = conducteur
de grote hal = la salle des pas perdus
va te faire foutre is de enige foutloze zin die ik kan schrijven maar ik gok dat ik er geen punten voor ga krijgen


i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

Neeeeee val in slaap slaap slaaaaaaap neee!! Ssshhhh


Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Ik wil echt dood.


— Inner peace, it's hard to find. —

Square schreef:
(...)

Ja, dat kan ook erg goed, haha. In ieder geval zou het een heel raar einde zijn als Isak en Even niet samen waren, want het hele seizoen gaat erover dat ze langzaam naar elkaar toe trekken.

Als Even seizoen vier krijgt zou je mij niet horen klagen, maar ik hoop (en verwacht, een beetje) eigenlijk heel erg dat het Sana wordt, want ik wil absoluut een seizoen over haar. En dan Even in seizoen vijf en Vilde in seizoen zes, want tegen die tijd zitten ze in de derde en kan alles rond Vilde's busplannen draaien, en dan kan ik gelukkig sterven omdat al mijn faves een seizoen hebben gekregen, yay. (Behalve Jonas en Magnus en Mahdi, maar idk, ik gun hen ook wel een eigen seizoen, maar als ik moest kiezen zou ik het toch liever over andere mensen doen met hen als actieve bijpersonages.) (krul)



Well, dat en Isak die zijn seksualiteit aanvaard.

Even kan seizoen vijf niet krijgen, want hij zit nu in het derde jaar en seizoen vijf zou al over het eerste deel van Isak's derde jaar gaan. (Does that make sense) Basically, Even moet seizoen vier krijgen, of hij moet zijn derde jaar (nogmaals) overdoen, anders krijgen we hem niet meer te zien als main. Sowieso denk ik eigenlijk niet dat Even een seizoen zal krijgen, want de andere drie gaan allemaal over de mensen in hetzelfde jaar (Isak's jaar dus). Maar toch, het zou fijn zijn want ik heb nog zoveel vragen over Even. Wat is er precies gebeurt in Elvenbakken? Wie is die mysterieuze Michael en waarom zijn ze geen vrienden meer? Waren ze meer dan vrienden? Who knows? Waarom trekken Even's ouders zich zo weinig aan van de situatie, etc.. Het zou interessant zijn, oké. En seizoen 1 en 2 liepen een beetje in elkaar over met de girlsquad en William, dus waarom kunnen 3 en 4 dat ook niet?
But in all seriousness denk ik eerder dat het Magnus of Sana zal zijn. Vilde moet inderdaad haar zesde seizoen krijgen. (Ik hoop stiekem Magnus, want dan gaat Magnus x Vilde erin voorkomen en Evak op de achtergrond whooooo. En dan Sana seizoen 5 en Vilde 6.)