• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Vind je Joshua Sasse (Galavant) ook zo sexy? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 13 dec 2016 - 22:57 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Metamorphoses schreef:
    (...)

    lol maar wij moeten geen invuloefeningen meer maken
    bij ons is het next level schrijf een brief naar de burgemeester over de verkrotting in de binnenstad of schrijf een klachtenmail en dan ben ik zo van rip

    frans logica:
    bestuurder = conducteur
    de grote hal = la salle des pas perdus
    va te faire foutre is de enige foutloze zin die ik kan schrijven maar ik gok dat ik er geen punten voor ga krijgen


    lol echt letterlijk
    'Je studeert aan het UCL (Université Catholique de Louvain la Neuve) en wilt heel graag op uitwisseling naar Canada. Schrijf een aanmeldbrief met drie subjonctieven, drie woordgroepen die je mening inleiden, drie woordgroepen uit je voc utile lijst, vijf dit zeven dat. '
    'Je hebt een kot gevonden, maar allerlei dingen zijn niet in orde. Stuur je huisbaas een mail met wat niet in orde is. (en dan echt met van die woorden als: de mengkraan is kapot en zo'n dingen)'
    en zo een heel examen
    om gek van te komen


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Yay, Hobbit op sbs6. Jammer dat er zoveel reclame tussen zit -.-"


    Deep inside, I've never felt alive

    Occamy schreef:
    Yay, Hobbit op sbs6. Jammer dat er zoveel reclame tussen zit -.-"

    Reclame EN hart van nederland EN shownieuws. Ik had nog beter mijn dvd op kunnen zetten. :'D

    Mag ik dit zeggen? Ja ik mag dit zeggen. Ik ben vet trots op de covers van mijn twee verhalen. Ik hou van simplistische, sterke covers. <3

    Occamy schreef:
    Yay, Hobbit op sbs6. Jammer dat er zoveel reclame tussen zit -.-"


    This. Ik twijfel gewoon of ik niet gewoon moet gaan slapen.


    Sorry volkskrant, maar jullie artikelen over star wars zijn van slechte kwaliteit en nu moest ik wel heel hard op fb reageren dat jullie Padmé Amidala fout spelden, wat vast goed is voor mijn reputatie als prequel nerd.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    De stem van deze zanger geeft me kippenvel. Omg, wat een stem <3

    Tyler Sjöström

    [ bericht aangepast op 14 dec 2016 - 21:37 ]

    Firgun schreef:
    (...)

    lol echt letterlijk
    'Je studeert aan het UCL (Université Catholique de Louvain la Neuve) en wilt heel graag op uitwisseling naar Canada. Schrijf een aanmeldbrief met drie subjonctieven, drie woordgroepen die je mening inleiden, drie woordgroepen uit je voc utile lijst, vijf dit zeven dat. '
    'Je hebt een kot gevonden, maar allerlei dingen zijn niet in orde. Stuur je huisbaas een mail met wat niet in orde is. (en dan echt met van die woorden als: de mengkraan is kapot en zo'n dingen)'
    en zo een heel examen
    om gek van te komen


    omfg j'ai déjà peur pour mon examen de français demain
    ça sera sûrement une vraie catastrophe
    je dois être able de faire tout les négations mais je ne comprends pas du tout oú je dois mettre le 'ne' parce que sometimes la négation est un COD et autre fois c'est un adverb et fml je dois encore étudier douze pages de voc en fml hoe zeg je wenen in het frans
    bleiter of zo

    [ bericht aangepast op 14 dec 2016 - 21:37 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Innuendos everywheeeeere.


    Mhm?

    Ik wil niet dat deze serie stopt. Hoe uitgemolken die ook word. Buh.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Het schrijven gaat zo ontzettend slecht en ik weet dat het met het depressieve gevoel te maken kan hebben, maar feitelijk maakt dat het alleen maar erger en werkt het als een neerwaartse spiraal merp. Ik had nooit iemand zo dichtbij moeten laten.


    Happy Birthday my Potter!

    We fucked around and I got attached to you.
    I know that you will break my heart eventually.
    Because you don't like me the way I like you.



    // Waarom ben je de vriezer en koelkast aan het ontdooien met AL het eten er nog in????

    [ bericht aangepast op 14 dec 2016 - 21:48 ]

    Eerst spontane trip naar Brugge, nu spontaan voorste rij bij Sander van de Pavert. Nynkeee :W


    Caution first, always.

    Graves schreef:
    Eerst spontane trip naar Brugge, nu spontaan voorste rij bij Sander van de Pavert. Nynkeee :W


    HAHA is het weer mijn schuld zeker?
    Wel mooi dat we het altijd binnen drie seconden eens zijn over deze dingen. :W


    I'll see you on the dark side of the moon

    Percival schreef:
    (...)

    HAHA is het weer mijn schuld zeker?
    Wel mooi dat we het altijd binnen drie seconden eens zijn over deze dingen. :W

    Wij zijn echt



    Maar wie wil LuckyTV niet live zien. Beter gaat hij zingen. Oh dan moet ik in mei mijn username terugnemen.


    Caution first, always.