• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Vind je Joshua Sasse (Galavant) ook zo sexy? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 13 dec 2016 - 22:57 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Percival schreef:
    (...)

    Gemeen.


    gelukkig (cat)

    Omg ik wilde die gif bijna zelf gebruiken. Gedachtelezer.


    Caution first, always.

    Ik wil niet nadenken over de toekomst. De toekomst is eng. Volwassen worden is eng. I'm not ready. :c
    *sluit zich al bijna de hele dag op in dr kamer*


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    That clip just ruined all the chill I had left in me (which was 5% but still I NEEDED THAT 5%) What am I supposed to do with my day now that I know Isak and Even are being cuties AND EVEN IS SMILING AGAIN.


    kindness is never a burden.

    Graves schreef:
    (...)
    Omg ik wilde die gif bijna zelf gebruiken. Gedachtelezer.


    komt door mijn pf v-v


    I'll see you on the dark side of the moon

    Percival schreef:
    (...)

    komt door mijn pf v-v


    Matchy matchy <3


    Caution first, always.

    Wel, deze koekjes zijn een teleurstelling...
    *heeft nog twee dozen in een kast staan¨*
    Fuck.

    edit: AAAAAAAAARGH

    [ bericht aangepast op 14 dec 2016 - 16:39 ]


    Mhm?

    Hallo mede-aardlingen

    - Of de Kerstman, dat mag ook -

    Ik ben Lieke, ik ben zeventien jaar oud en veel te bijdehand en welbespraakt voor mijn leeftijd. Ik ben jaloers en antwoord soms veel te laat op berichten. Ik ben op zoek naar een vriend. Ik ben niet perfect, maar ik zal heel braaf zijn en lief doen als je het nodig hebt.
    Wil jij dit zielige kind een vriend schenken voor Kerstmis? Met een kleine donatie kan Lieke op zoek naar een vriend die zich laat betalen, zodat ze hem of haar niet zo snel wegjaagt. Doneer nu op giro 2806.

    [ bericht aangepast op 14 dec 2016 - 16:46 ]

    Well shit.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ghehehe I found chocolate :Y)


    Happy Birthday my Potter!

    You're kidding, right?


    Mhm?

    Zo fijn als je weer in je joggingsbroek en voetbalshirt thuis zit, op de bank met je laptop op schoot en gewoon muziek in alle rust kan luisteren. Kan niet wachten tot het vakantie is en ik dit elke dag weer kan doen.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik moet echt gaan leren voor mijn toets morgen ipv de hele tijd met mn mobiel bezig te zijn...


    Stenenlikker

    'Hoe gaat het met de examens?' how about you leave me tf alone sO I CAN STUDY SO I CAN ACTUALLY PASS.


    kindness is never a burden.

    Tarjei schreef:
    That clip just ruined all the chill I had left in me (which was 5% but still I NEEDED THAT 5%) What am I supposed to do with my day now that I know Isak and Even are being cuties AND EVEN IS SMILING AGAIN.


    (whispers) that's me

    Dit was de eerste keer dat ik een clipje zag nog voordat iemand een vertaald transcript had kunnen posten op Tumblr, maar het maakte eigenlijk heel erg weinig uit want??? Even??? Smiling??? En hij en Linn speelden samen een of ander suf spel en zagen eruit alsof ze allebei heel veel plezier hadden??? Dat is het enige ding dat telt tbh


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Alsjeblieft pap, ik kan geen aardappel meer zien.


    Don't walk. Run, you sheep, run.