• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik mis je...


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Arkadia schreef:
    (...)

    Yuss


    Yay! c:


    OTOFT: Meh, I feel sad. :c Chevy kan niet opstaan en zelfs zitten is hem teveel. En niemand weet wat er gebeurt is, maar sinds dat papa en ik thuis zijn ligt Chevy al op de grond. Hij piept niet, hij jankt niet. Etc. Maar bewegen doet hij ook niet. :c Ja, hij leeft wel. xd


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Wauw ik hype echt. Vandaag echt te trots op mezelf. Voel me super goed op 2x in de week sporten en ben ook al 2kg kwijt. En ik heb eindelijk ballen gehad om eerlijk te zijn. Ik neem me voor om niet te veel stress te hebben en go with the flow. Goed voelen staat op nr. 1.


    The truth is out there.

    Katsudon schreef:
    Ik mis je...


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Jezus christus, ik zit hier te janken om een liedje van The Hobbit, what the fuck ben ik?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Mijn leven zegt vandaag even heel groot "nee". En ik wil daar het liefste gebruik van maken, in mijn bed wegkruipen en nooit meer wakker worden. Doei wereld, ik ben je toch niet waard.


    Deep inside, I've never felt alive

    en toen gaf een van de mensen kritiek over jou aan je baas over het feit dat ik 'te lang aarzelde bij het wisselen van het geld en zo de indruk gaf dat ik niet kan tellen' okay :W


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    I love sleep and coffee.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ga slapen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hier kan ik dus echt niet tegen he. Jesus christ. -.-
    ik ben echt door alles getriggered vandaag maar gbfjsevcjksbcjkzsbcjkm


    — Inner peace, it's hard to find. —



    Noooo, ik moet bijna slapen en mijn verhaal gaat nu zo lekker. Demmit.

    [ bericht aangepast op 18 dec 2016 - 23:27 ]

    Nog vijf dagen, dan komt de welverdiende vakantie.


    Stenenlikker


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik heb de voorbije dagen cringe gekregen voor 365 dagen


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    I drank too much.