• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    3 uur max slaap gehad. This will be a very long day.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik wil echt niet naar stage. Ik wil gewoon in bed liggen en niet aan de wereld denken. Maar laatst ben ik ook al een week niet gegaan omdat ik ziek was. Ugh.


    Ik ben zo moe.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    fuckfuckfuck ik ga wiskunde verkloten


    Heaven is a place that we all have

    Waarom doen we tijdens de les 1+1 en moeten we op testen ineens vraagstukken à la de trein rijdt aan 113 km/u van Parijs naar Amsterdam. Wanneer ontploft de zon als je weet dat de Teletubbies vanochtend roze choco hebben' gegeten? Echt waar, ik wil niet weten wat we vandaag op het examen op ons bord krijgen.


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Moet ik echt nu nog je gellak er af halen? We kunnen waarschijnlijk niet eens zitten in de bus. Ik hoop maar dat je zelf een vijl hebt, want die heb ik niet.

    Ik zou het fijn vinden als mensen er niet direct vanuit gaan dat je het sowieso doet.

    // O, en ze zouden me ook best een andere praktijktoets kunnen laten doen bedenk ik me. Maar zijn ze echt zo flauw om dat pas bij de toets zelf te gaan vertellen?

    // haah, buzzfeed zit mijn comments te verwijderen omdat ze waarschijnlijk te offensief zijn. 'Do this with skinny people' reageren bij een artikel over moddervette vrouwen in doorzichtige kleding *pinkt tranen van het lachen weg*

    [ bericht aangepast op 19 dec 2016 - 8:57 ]

    Dat moment wanneer je echt er heel goed uitziet in kleding en je lelijke kop het verpest 😅


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Hmm, wat zal ik vandaag eens doen? Best raar om twee dagen gewerkt te hebben en dan nu inene niet meer. Het beviel eigenlijk wel. :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik ga straks helemaal dood. Ik heb die toetsen van hem nu al zo vaak onderschat, maar dit lijkt me toch een toets waar ik makkelijk een tien voor kan halen. Waarschijnlijk moet ik blij zijn met een krappe voldoende. Het gaat over bóeken, voor Merlins sake! waAROM KAN IK DIT NIET


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ah, Chevy loopt weer. Heeeeeel moeizaam en traag. Maar hij loopt weer. Zo opgelucht. _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Feels soo good. Ermagerd.


    The truth is out there.

    Tv loop gewoon niet vast D:


    Deep inside, I've never felt alive

    Jaa, ik word vandaag tante :3
    Ze is aan het bevalleeeeen. Ik had het gister nog gezegd dat het vandaag zou komen, hehe.

    / Mijn vriend gaat vandaag proefwerken en ik hoop voor hem dat hij de baan krijgt ^^

    [ bericht aangepast op 19 dec 2016 - 10:11 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb zin om mijn drama verder te kijken.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Van die kids die de bieb dan gebruiken om pauze te houden en luidruchtig zijn. Hallo, ik probeer hier rustig een krantje te lezen? Ga lekker in de aula zitten als je zo nodig herrie moet maken?

    Help ik klink echt als een oud persoon zo.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."