• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Caution first, always.

    lol waarom moet ik zo vlak voor het nieuwe jaar nog iets kapot maken


    i put the fun in funeral

    ik leef niet om te overleven, you know
    ik weet dat ik meer kan en meer ga bereiken dan jij denkt dus fuck you
    ik zal het je laten weten als ik m'n doel bereikt heb
    ik hoop dat je dan misschien eens zult inzien dat ik niet zo'n waardeloos stuk nietsnut ben


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    'ja hier heb je een raged leenlaptop want je zal de jouwe over een maand of zo pas terugzien'


    cry cry rip laptop .-.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Iemand ervaring met die nieuwe Bertolli bolognese pasta saus uit een zak? Niet uit een potje dus! Wil het graag vanavond eten maar geen idee of het lekker is.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    What a joke.


    Ja okay misschien kan ik beter thuis blijven.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Jij wilt zeggen dat je er altijd bent? Waarom moet ik dan altijd uren wachten op je antwoord? Wat een bullshit. You're just proving my statement. Never there.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nouja, een beetje respect is ook niet verkeerd.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Mijn vader is naar de dokter voor zijn nieren. Bah, ik maak mij ook altijd zorgen om hem. Het gaat echt heel erg slecht met hem.

    [ bericht aangepast op 27 dec 2016 - 16:42 ]

    when niemand van je vrienden online is


    guys ik moet weten of ik dit tshirt moet kopen of niet k


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Binnen 5 werkdagen. Vandaag is werkdag 6.

    Ik heb echt trek. Maar waarom moeten we hier zowat altijd aardappelen eten? Kots.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hopelijk scoor ik vandaag echt een wyvern egg op ARK, want er zit al teveel uur in en m'n positie als beta tribe komt een beetje in gevaar.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ik voel me...opgelucht.

    Hahahha
    HAHAHAHAAHAH
    *weent*


    But I still have this faith in the truth of my dreams.