• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Caution first, always.

    Of je bemoeit je er gewoon eens niet mee, wat dacht je daarvan? (:


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Uhhhh. En toen had je 60 euro uitgegeven aan 2 bh's. Nouja prima ze waren afgeprijsd, en smoking hot. Mijn haar is zo kort I can't even. Dit wordt heel erg wennen weer. Ook wel awkward om te zeggen: "Ja we zijn wel wat". Tegen je fam haha omg.


    The truth is out there.

    Mijn rug is dood. Ik voel me soms echt al 80.

    Je zou ook eens antwoorden, je geeft me gewoon meer redenen met dat je niet mijn type bent.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik word echt ziek van die keelpijn. Oh nee, ik ben al ziek.


    Caution first, always.

    Wie heeft deze oorbellen bedacht? De ene ging vanzelf en de andere duurt een uur en zit er nog niet in, maar mijn oor ziet wel helemaal rood. Zo'n soort koop ik dus nooit meer.


    <3

    omfg stephen king qing


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    We could be immortals, just not for long.


    Ik moet me echt volledig richten op het schrijven de komende dagen anders gaat het echt niet goed komen

    2016 can go to hell. Van Carrie Fisher blijf je fucking af.


    kindness is never a burden.

    The secret on Secret Midnight Press stresses me out so much I just want to find the password and argh Jesse why are you like this


    No matter who you are, where you're from, your skin color, your gender identity, just speak yourself | kim namjoon

    Ik heb even een zelf-medelijden bui, laat me family

    [ bericht aangepast op 27 dec 2016 - 19:49 ]

    Ja laat mij die 30 miljoen maar winnen. Zou leuk zijn. :')

    Krolock schreef:
    Ja laat mij die 30 miljoen maar winnen. Zou leuk zijn. :')

    Pls doneer dan ook een paar miljoen aan mij :W


    Caution first, always.

    Blowjobs degraderend? Maar een man die je poes zuigt niet? Lol, doe normaal.