• In dit topic kunnen alle kandidaten elkaar motiveren, tips geven, of gewoon lekker over hun verhaal kletsen. :3 Hier heb je dus ook de gelegenheid om eventueel word wars te organiseren, leuke zinnen te posten van je verhaal, of grappige dingen te plaatsen die je bent tegengekomen bij je research, bijvoorbeeld.

    Er zijn wel een paar regels:
    • Het promoten van niet deelnemende stories is niet toegestaan
    • Kraak iemands werk niet af
    • Post geen uitdagende of negatieve posts


    Dit is geen topic dat actief wordt bijgehouden door de SOTY-crew, dus als je een dringende vraag of een probleem hebt, stuur ons dan alsjeblieft een berichtje of post je vraag/probleem in het officiële topic. ^^

    Veel succes! Hopelijk komen er een hoop geweldige verhalen, dit jaar


    all because i liked a girl

    Potver ik was zo goed begonnen en door een ziekenhuis opname van mijn moeder loop ik zo achter op mijn planning en kan ik niet eens meer lekker schrijven door stress


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Douleur schreef:
    Potver ik was zo goed begonnen en door een ziekenhuis opname van mijn moeder loop ik zo achter op mijn planning en kan ik niet eens meer lekker schrijven door stress


    oei, hopelijk komt het goed met je moeder! <3 Ik heb juist dat ik zonder planning beter schrijf dan met planning.

    Wervelwind schreef:
    (...)
    Ik zou je flaptekst aan je verhaal aanpassen. Eigenlijk is je flaptekst maar een soort van inleiding tot het verhaal zodat de lezer weet wat te verwachten. Soms pas ik mijn flaptekst enkele keren aan tijdens het schrijven omdat ik een onverwachte wending maak of besef dat ik mijn nadruk toch net iets anders leg.
    Ik zou gewoon schrijven waar je je goed bij voelt, je vooropgestelde planning is eerder een richtlijn dan een exact te volgen regel.



    Okidoki dankje (:

    Douleur schreef:
    Potver ik was zo goed begonnen en door een ziekenhuis opname van mijn moeder loop ik zo achter op mijn planning en kan ik niet eens meer lekker schrijven door stress


    Oh nee, hopelijk is/komt alles goed met haar!
    Je hebt nog meer dan voldoende tijd om je planning in te halen, no worries.^^


    The soul needs autumn.

    Ik zit een beetje te stoeien met m'n samenvatting/flaptekst. :/ #struggles


    Some people in your life come as blessings, others come in your life as lessons.

    Wauw, ik wilde kijken hoeveel woorden ik vandaag geschreven had aan mijn verhaal (die over demonen/de hel gaat) en het zijn er 666. De ironie :')


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Vandaag bedacht ik de titel (for now...) voor m'n verhaal c: Het is geworden: A thousand black suns

    Verdigris schreef:
    Vandaag bedacht ik de titel (for now...) voor m'n verhaal c: Het is geworden: A thousand black suns


    Is je verhaal Engels? Anders kan je misschien overwegen om Duizend zwarte zonnen te nemen :3 dunno, ik vind Engelse titels bij Nederlandse verhalen altijd zo vreemd en Duizend zwarte zonnen klinkt net zo goed.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Is je verhaal Engels? Anders kan je misschien overwegen om Duizend zwarte zonnen te nemen :3 dunno, ik vind Engelse titels bij Nederlandse verhalen altijd zo vreemd en Duizend zwarte zonnen klinkt net zo goed.


    Hier sluit ik me bij aan. :Y)

    Wel een super mooie titel trouwens!


    The soul needs autumn.

    Frodo schreef:
    (...)

    Is je verhaal Engels? Anders kan je misschien overwegen om Duizend zwarte zonnen te nemen :3 dunno, ik vind Engelse titels bij Nederlandse verhalen altijd zo vreemd en Duizend zwarte zonnen klinkt net zo goed.

    Ja daar heb je wel gelijk in, gelukkig klinkt het in het nederlands ook prima. c:

    Nu alleen nog een verhaal schrijven dat langer is dan 1 hoofdstuk...

    Verdigris schreef:
    (...)
    Ja daar heb je wel gelijk in, gelukkig klinkt het in het nederlands ook prima. c:

    Nu alleen nog een verhaal schrijven dat langer is dan 1 hoofdstuk...


    Hihi, ik ken dat probleem. Mijn tip daarvoor is: gewoon doen. Klinkt stom, maar hoe meer je begint met herschrijven en je zorgen te maken, hoe minder ver je komt.^^


    The soul needs autumn.

    Ik heb eindelijk een proloog geschreven!
    Deze maand zal ik verder niet veel doen ivm examens, ik zal in februari kijken of ik er echt mee aan de slag ga


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Wie wil proeflezer zijn voor hoofdstuk 2?


    all because i liked a girl

    Ik heb mijn volgende hoofdstukje al klaar staan om te activeren, maar ik heb mezelf verplicht om minstens 5 dagen tussen twee hoofdstukjes te wachten zodat ik een kleine verzameling kan opbouwen en later niet in de problemen kom. :p


    The soul needs autumn.

    McAbbs schreef:
    Wie wil proeflezer zijn voor hoofdstuk 2?


    Stuur maar door! (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien