• In dit topic kunnen alle kandidaten elkaar motiveren, tips geven, of gewoon lekker over hun verhaal kletsen. :3 Hier heb je dus ook de gelegenheid om eventueel word wars te organiseren, leuke zinnen te posten van je verhaal, of grappige dingen te plaatsen die je bent tegengekomen bij je research, bijvoorbeeld.

    Er zijn wel een paar regels:
    • Het promoten van niet deelnemende stories is niet toegestaan
    • Kraak iemands werk niet af
    • Post geen uitdagende of negatieve posts


    Dit is geen topic dat actief wordt bijgehouden door de SOTY-crew, dus als je een dringende vraag of een probleem hebt, stuur ons dan alsjeblieft een berichtje of post je vraag/probleem in het officiële topic. ^^

    Veel succes! Hopelijk komen er een hoop geweldige verhalen, dit jaar


    all because i liked a girl

    Pickett schreef:
    Ik ben een beetje klaar met mijn idee. Ik kom er gewoon niet lekker in en ugh. Ik wil het van een cliff af gooien en opnieuw beginnen met een compleet ander idee.


    Je kan dat tweede altijd doen en Constellation even laten rusten zoals Lindsey zegt. Ik zou het niet van een klif af gooien hahaha. Dat is ook zo zonde. Ik heb heel vaak dat als ik ideeën laat rusten, ze uiteindelijk omvormen tot een veel beter idee waar ik veel enthousiaster van word. Dat had ik ook met Spiegelzicht wat ontstaan is uit iets heel anders c:


    Happy Birthday my Potter!

    Wervelwind schreef:
    (...)

    Nooo, je schrijft écht goed! :3

    Misschien moet je het even laten rusten? Of gewoon een totaal onverwachte draai aan het verhaal geven?

    Mweh ja ik ga er nog even over nadenken. Thanks tho! Haha.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Pickett schreef:
    (...)
    Mweh ja ik ga er nog even over nadenken. Thanks tho! Haha.


    Wat bij mij altijd helpt om zin te krijgen in een verhaal is plaatjes opzoeken die bij het verhaal passen of gelijkaardige verhalen lezen. Dan krijg ik weer nieuwe ideeën wat me dan weer enthousiast maakt. (:


    The soul needs autumn.

    Dat is wel een idee, thanks (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Mijn verhaal staat nu online en ik be zo blij en enthousiast baba


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Douleur schreef:
    Mijn verhaal staat nu online en ik be zo blij en enthousiast baba


    Ik heb echt zin om de mijne online te gooien, maar moet nog een cover kiezen en wil minimaal het 1e hoofdstuk echt helemaal af hebben. Daar moet ik nu nog 1 deelhoofdstuk voor afronden. Ik zit nu alleen even vast.

    Guys help. Ik twijfel hoe oud ik mijn hoofdpersonages precies maak. Ze zijn volwassen, maar hebben nog geen gezin (en kinderen). Ze werken beide wel nu al aardig wat jaartjes. Ik zat te denken aan ouder dan 25, maar zeker niet ouder dan 33. 27? 28? Dit is lastig, maar ik wil mijn lezers wel duidelijkheid geven over hoe oud ze zijn hmmmm.


    Happy Birthday my Potter!

    Goldstein schreef:
    (...)

    Ik heb echt zin om de mijne online te gooien, maar moet nog een cover kiezen en wil minimaal het 1e hoofdstuk echt helemaal af hebben. Daar moet ik nu nog 1 deelhoofdstuk voor afronden. Ik zit nu alleen even vast.

    Guys help. Ik twijfel hoe oud ik mijn hoofdpersonages precies maak. Ze zijn volwassen, maar hebben nog geen gezin (en kinderen). Ze werken beide wel nu al aardig wat jaartjes. Ik zat te denken aan ouder dan 25, maar zeker niet ouder dan 33. 27? 28? Dit is lastig, maar ik wil mijn lezers wel duidelijkheid geven over hoe oud ze zijn hmmmm.


    Ik vind 27 altijd een mooie leeftijd. Geen idee waarom. Om kinderen te krijgen, etc.


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Douleur schreef:
    (...)

    Ik vind 27 altijd een mooie leeftijd. Geen idee waarom. Om kinderen te krijgen, etc.


    Thanks c: Ik heb ook maar even een topic gemaakt waar mensen kunnen stemmen. Hoe sullig het ook klinkt haha. Een beetje vastlopen op de leeftijd van de personages :')


    Happy Birthday my Potter!

    Goldstein schreef:
    (...)

    Thanks c: Ik heb ook maar even een topic gemaakt waar mensen kunnen stemmen. Hoe sullig het ook klinkt haha. Een beetje vastlopen op de leeftijd van de personages :')


    Ik heb net beseft dat ik helemaal geen leeftijd heb voor mijn personages ;o (ik weet wel dat ze ergens tussen de 21-25 zitten, maar that's it).


    The soul needs autumn.

    Wervelwind schreef:
    (...)

    Ik heb net beseft dat ik helemaal geen leeftijd heb voor mijn personages ;o (ik weet wel dat ze ergens tussen de 21-25 zitten, maar that's it).


    Haha. Op zich is leeftijd niet per se belangrijk though, maar idk. Ik houd ervan als dat logisch en concreet is bij mijn verhalen. Iig voor de hoofdpersoon.


    Happy Birthday my Potter!

    Whoop de eerste 5K is binnen (yeah)
    Hoever zijn jullie? Schrijven jullie veel vooruit of juist helemaal niet?


    Happy Birthday my Potter!

    Goldstein schreef:
    Whoop de eerste 5K is binnen (yeah)
    Hoever zijn jullie? Schrijven jullie veel vooruit of juist helemaal niet?


    Ik probeer dat altijd, maar meestal ben ik daar te lui voor. :p


    The soul needs autumn.

    Goldstein schreef:
    Whoop de eerste 5K is binnen (yeah)
    Hoever zijn jullie? Schrijven jullie veel vooruit of juist helemaal niet?


    Ik zit nu op 8K (:

    WenseKronik schreef:
    (...)

    Ik zit nu op 8K (:


    Oeh goed bezig zeg!


    Happy Birthday my Potter!

    Hoe kunnen jullie al zo ver zijn? Ik zit nu op 1,5K en alles moet nog herschreven worden (en een deel wordt waarschijnlijk gewoon verwijderd want het is beroerd :') )


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.