• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Wil je jezelf transformeren in een panda? Is Adsel gewoon zo heel super leuk? Voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Wil je delen hoe leuk Quizlet is? Of wil je laten weten hoe leuk alle users zijn? Zijn mopshonden gewoon zo perfect en rozijnachtig? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2017 - 16:38 ]


    Heaven is a place that we all have

    aisthesis schreef:
    (...)

    inderdaad lieke
    ik ben een schat
    piratenschat


    (pirate)

    Dougal schreef:
    (...)

    doen, doen


    tbh yolo

    laat me brainstormen over een naam

    [ bericht aangepast op 15 jan 2017 - 12:25 ]


    Heaven is a place that we all have

    Overkill schreef:
    (...)

    LSD nacht klinkt erg verontrustend


    Hahahaha het klinkt verontrustender dan het is :') Gezien we vorige keer tot diep in de nacht gesproken hebben over drugsgebruik en LSD, ik heb een keer een LSD verslaafde hippie moeten spelen ghehehe.


    Happy Birthday my Potter!

    hét ultieme allerbeste allercoolste ooit mopshonden topic

    hmm en ergens mist er nog wat

    hét ultieme allerbeste allercoolste ooit mopshonden topic in de hele wereld

    ja veel beter


    Heaven is a place that we all have

    Goldstein schreef:
    (...)

    Hahahaha het klinkt verontrustender dan het is :') Gezien we vorige keer tot diep in de nacht gesproken hebben over drugsgebruik en LSD, ik heb een keer een LSD verslaafde hippie moeten spelen ghehehe.


    Anna, wat? :'D

    Frey_ schreef:
    (...)

    Anna, wat? :'D


    Gesprekken over de normaalheid van drugsgebruik en hoe slecht dit is van de huidige maatschappij kunnen heel interessant zijn en drugsverslaafde rollen zijn op de een of andere manier mijn ding. Het is een gave :')


    Happy Birthday my Potter!

    fangirls en fanboys altijd welkom

    het ultieme-allercoolste-mopshonden topic


    Heaven is a place that we all have

    Goldstein schreef:
    (...)

    Gesprekken over de normaalheid van drugsgebruik en hoe slecht dit is van de huidige maatschappij kunnen heel interessant zijn en drugsverslaafde rollen zijn op de een of andere manier mijn ding. Het is een gave :')


    Daar moet ik je gelijk in geven. Het is alleen dat als je de rest van het gesprek nooit gelezen hebt en je ineens iemand hoort praten over het spelen van een drugsverslaafde, well, that's weird :')
    Het lijkt mij wel een heel interessante rol tho, waar is het voor?

    HAHAHAHAHHAAHHAHAAAAHAHAHHA


    Heaven is a place that we all have

    Mijn tosti is mislukt : (


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Victuuri schreef:
    Mijn tosti is mislukt : (

    Sadlife. Ik heb niet eens brood :c


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Hibari schreef:
    (...)
    Sadlife. Ik heb niet eens brood :c

    Awww. Wat eet je dan?
    //
    Hmpf, ik stuur iemand een berichtje die ik lang niet meer op Q heb gesproken. "Ik ken je niet, en ik ben kort van geheugen deze week" en nu reageert ze helemaal niet meer. Ik zou vaker eens spontaan doen...


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Hibari schreef:
    (...)
    Sadlife. Ik heb niet eens brood :c


    Je mag het mijne wel hebben, mijn ouders hebben net speciaal luxe broodjes voor me gehaald en ik heb geen honger help :')

    why can't i LOG IN


    i put the fun in funeral

    Nog 6 en ik heb alle mogelijke oefeningen gemaakt. ALLEMAAL. *O*


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.