• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Wil je jezelf transformeren in een panda? Is Adsel gewoon zo heel super leuk? Voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Wil je delen hoe leuk Quizlet is? Of wil je laten weten hoe leuk alle users zijn? Zijn mopshonden gewoon zo perfect en rozijnachtig? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2017 - 16:38 ]


    Heaven is a place that we all have

    Victuuri schreef:
    (...)
    Awww. Wat eet je dan?
    //
    Hmpf, ik stuur iemand een berichtje die ik lang niet meer op Q heb gesproken. "Ik ken je niet, en ik ben kort van geheugen deze week" en nu reageert ze helemaal niet meer. Ik zou vaker eens spontaan doen...

    Shake :'D

    @Lieke: graag heur c: Ik moet nog beslissen wat ik vanavond ga koken :'D

    [ bericht aangepast op 15 jan 2017 - 13:01 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    o mijn god hebben ze mijn account verwijderd?


    i put the fun in funeral

    Overkill schreef:
    o mijn god hebben ze mijn account verwijderd?

    waarop?


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Victuuri schreef:
    (...)
    waarop?


    ja een kut site die mijn account verwijderd heeft for no reason


    i put the fun in funeral

    Overkill schreef:
    (...)

    ja een kut site die mijn account verwijderd heeft for no reason

    lol, hoe hard suckt die site dan wel niet? Maar sommige sites verwijderen wel users, als ze voor een bepaalde tijd niet meer actief zijn geweest.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    waarom zaten er zoveel pitjes in die mandarijn? :c


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Sommige personen hebben de wereldkennis van een pinda.


    •

    Hanscom schreef:
    Sommige personen hebben de wereldkennis van een pinda.


    Ik las panda en dacht zo van wat.


    Heaven is a place that we all have

    Duuus ik kom er ook nog weer even achter dat Remember Me en A Walk to Remember twee verschillende films zijn.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Duuus ik kom er ook nog weer even achter dat Remember Me en A Walk to Remember twee verschillende films zijn.


    remember me is met vampieredward die niet zo vampier is
    a walk to remember is met onbekende mensen wiens naam ik niet ken


    Heaven is a place that we all have

    Update: ik wil ook graag even Netflix bedanken voor hun beschrijving van Remember Me want dat is DRAMATISCH in all caps op de meest prachtige "dertienjarige die self-insert reader/Legolas de elf fanfic schrijft" manier

    Een student gaat ten onder totdat hij een meisje ontmoet met licht in haar ogen. Maar hij wordt omringd door duisternis!

    DAT IS ALLES. HOE IS DAT INFORMATIEF. Tenzij ze echt koplampen als ogen heeft natuurlijk, idk

    En dat uitroepteken maakt het gewoon echt helemaal af omg


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Count your blessings, not your flaws.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    aisthesis schreef:
    (...)

    remember me is met vampieredward die niet zo vampier is
    a walk to remember is met onbekende mensen wiens naam ik niet ken


    Jaaa klopt, het enige wat ik me herinner van Remember Me is inderdaad dat Edward er geen vampier was, en die andere film heb ik helemaal nooit gezien, maar ik dacht dus altijd dat A Walk to Remember die non-vampierfilm was en nu blijkt dat niet te kloppen. Anderzijds zien beide films eruit als erg blanke romantische hetero drama's waarbij er iemand doodgaat op het einde, puur te oordelen naar de posters, dus zo erg was die verwisseling vast niet


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Jaaa klopt, het enige wat ik me herinner van Remember Me is inderdaad dat Edward er geen vampier was, en die andere film heb ik helemaal nooit gezien, maar ik dacht dus altijd dat A Walk to Remember die non-vampierfilm was en nu blijkt dat niet te kloppen. Anderzijds zien beide films eruit als erg blanke romantische hetero drama's waarbij er iemand doodgaat op het einde, puur te oordelen naar de posters, dus zo erg was die verwisseling vast niet


    Als ik nog 1 dag te leven heb, wil ik die doorbrengen met alles wat je ooit op het internet gepost hebt, te lezen. Of met jij zelf, natuurlijk. Hamilton kijken, of Star Trek, of Harry Potter.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Twijfels, ga ik een nieuw hoofdstuk schrijven voor mijn Wolfstar verhaal of ga ik het eerste hoofdstuk schrijven voor mijn SOTY...?


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.