• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Wil je jezelf transformeren in een panda? Is Adsel gewoon zo heel super leuk? Voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Wil je delen hoe leuk Quizlet is? Of wil je laten weten hoe leuk alle users zijn? Zijn mopshonden gewoon zo perfect en rozijnachtig? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2017 - 16:38 ]


    Heaven is a place that we all have

    Misschien moet ik mijn internet eens uitzetten zodra ik ga schrijven. Heb de hele dag mijn document open staan en maar 2000 woorden geschreven. Dit schiet zo niet op. :')

    Szczur schreef:
    Deze gif doet fysiek pijn



    serieus er ging een ellenlange rilling die begon in mijn nek en zo verder langs mijn rug ging naar mijn tenen dit hoort niet zo te zijn


    Heaven is a place that we all have

    aisthesis schreef:
    (...)

    serieus er ging een ellenlange rilling die begon in mijn nek en zo verder langs mijn rug ging naar mijn tenen dit hoort niet zo te zijn


    het is zo tegen natuurlijk. Y u do that to books


    This ain't no place for no better man.

    Het is toch wel normaal dat ik niet met hem wil praten nu? Nja, ik vind van wel, gezien ik er gewoon niet tegen kan. Ik los het maar op op deze manier, want mijn vorige relatie is om (mede) deze reden uit gegaan, omdat ik heel erg boos werd als mijn ex dronk. Dus nu bescherm ik mezelf gewoon door het op deze manier op te lossen. Fair enough. En als hij er over gaat vragen, leg ik het gewoon uit, al weet hij het wel denk ik, gezien ik het al eens verteld heb.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Szczur schreef:
    (...)

    het is zo tegen natuurlijk. Y u do that to books


    ben legit droevig


    Heaven is a place that we all have

    Ik wil zo graag Jilz nu.
    HOU JE IN MEGAN.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Asker schreef:
    (...)
    yeah
    hij maakte geluid als een vliegtuig.
    mijn vader heeft m uitelkaar gehaald om de stof eruit te laten zuigen

    nu verbindt de controller amper met de playstation en doet het rare dingen wanneer je speelt
    geen verbinding/niet reageren op toetsen/camera flipt
    ik kan niet verder dan 1m van de playstation super irritant


    Oh man dan is er denk ik iets mis gegaan met het weer in elkaar zetten. Wat kut! Denk je nog dat ie gerepareed kan worden? D:


    The truth is out there.

    aisthesis schreef:
    (...)

    ben legit droevig


    same blackdonutbeard, same.


    This ain't no place for no better man.

    Ik ben het nu al zat.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Opties om uit te voeren wanneer ik het echt niet meer weet morgen tijdens de audities:

    - Een zin die ik nog wel weet op z'n walvis doen, zodat het zolang duurt dat de muziek al is afgelopen voor ik aan de volgende zin kan beginnen
    - Voorstellen om enkele noten toe te voegen aan Mijn nieuwe vurige dure couture jurk, zodat het een ouverture wordt van Mendelssohn genaamd de Hebriden wat overigens een eilandengroep bij Schotland is, daar wordt de musical gegarandeerd stukken beter van
    - Uitleggen waarom het verstandig is om te beginnen met eten, eten is immers altijd goed en eten in een vurige dure couture jurk is levens gevaarlijk voor de vurige dure couture jurk. Bovendien is spelletjes spelen op een lege maag vragen om gezondheidsproblemen.
    - Een heel verhaal vertellen uit Ray het vuurvliegje uit The Princess and the Frog, omdat ik enkel weet dat de monoloog over een vuurvliegje gaat.

    ... Oké, dit gaat goedkomen :')


    Happy Birthday my Potter!

    Het sneeuwt weer!!! Yesssss


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    ik was zo bang dat mijn ex-studievriendinnen me zouden vergeten nu ik gestopt ben met de studie, maar nu hebben we samen geregeld dat we gaan lunchen voor iemand's verjaardag en ben ik de enorme verjaardagsverrassing


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Zo weer tijd voor Weet ik Veel. Leeeuk. *O*

    ik heb een hele zak chips op. Zo ga ik nooit afvallen


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Waarom krijgen we alleen maar Vlaamse reclames plotseling?

    Edit: oh, we kijken naar Één

    [ bericht aangepast op 14 jan 2017 - 19:59 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!