• A Cursed school...

    Heatherwood Boarding School lijkt een gewone kostschool, maar het is allesbehalve gewoon. De kostschool is vervloekt. Er zitten demonen in de school, die zich voordoen als leerlingen. Maar, niet alle hoop is vervlogen, want er zijn de zogenaamde 'redders'. Dat zijn vijf meisjes en vijf jongens met magie. Zij kunnen de demonen bestrijden, maar dat is wel erg lastig.
    De demonen zijn namelijk sterker en duisterder dan men denkt...
    Zal er de redders lukken om de vloek te verbreken?


    'She is a demon!'


    Wat kan je spelen?
    Leraren: Je kunt een docent spelen. Die docent kan ook een demon zijn.
    Demon: Je zal het zo goed mogelijk proberen te verborgen te houden. Dat betekend niet dat je niet soms even een duister moment hebt...
    Redder: Jij bent één van de toen uitverkorenen om de vloek te verbreken. Maar haast je, want de demonen zijn bezig...
    Normale leerling: Jij bent een normale leerling. Misschien help je de redders, misschien heb jij wel magische objecten in jouw bezit, die de sleutel tot de redding zijn...

    Regels:

    Schoolregels:
    X. Het uniform dient elke dag gedragen te worden, maar niet in het weekend.
    X. Je mag niet het schoolterrein af zonder toestemming.
    X. Je moet kiezen tussen de activiteiten Paardrijden, lacrosse, hockey, turnen, voetbal en basketbal.
    X. Heb je een eigen paard? Die mag staan in de manege en het weiland
    X. Je mag na school elke dag in het zwembad
    X. Je respecteert je kamergenoot/kamergenote als je die hebt.
    De kamers voor de jongens en de kamers voor de meisjes.

    RPG regels:
    X. De normale Quizlet regels, uiteraard.
    X. Minstens honderd woorden per post.
    X. Bespreek relaties.


    Topics:


    Rollen:

    Leraren:
    Demonen
    Meisjes:
    Jo Wierda/ JoSnape
    Lila Wynter/Westwick
    Avis Cuckoo/ Holly

    Jongens:
    Redders
    Meisjes:
    Raven Black/ _Lost_
    Callista Middlemans/ Trishanakru
    "Iratus" Eaves/ Unbredictable

    Jongens:
    Puck Robin Hale/ Holly
    Normale leerlingen
    Meisjes:

    Jongens:
    Jason Dean/ Szczvr


    FC:

    Phoebe Tonkin
    Robbie Kay
    Emilia Clarke
    Kristine Froseth
    Julien Sabaud
    Alycia Debnam-Carey
    [/b]


    Lijstje:

    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Hobby's:
    Normale leerling/ Redder/ Demon/ Docent:
    Verleden:
    Relaties:
    Extra:


    'We need to stop them before they destroy everything!'



    'This is going to be war.'


    Gisteren was de kennismakingsdag. Sommige hebben hun kamergenoot toegewezen gekregen , sommige niet. Iedereen moet zich (met schoolspullen) zich om 8 uur bevinden in eetzaal.

    [ bericht aangepast op 18 jan 2017 - 16:55 ]


    Never grow up, it's a trap.

    JASON KENYON DEAN
    "Today's dream, tomorrow's reality."
    Normale student


    Na het lezen van een pagina uit mijn boek besluit ik dat het misschien beter is om muziek op te zetten. Terwijl ik mijn telefoon en oordopjes uit mijn tas haal, zie ik vanuit mijn ooghoeken een meisje met donker haar op me af lopen. Ik bijt op mijn onderlip en hoop dat ze op iemand anders af loopt. Met elke stap die ze zet, word ik steeds meer gestrest. Ik doe maar alsof ik diep in gedachtes verzonken ben en sla mijn boek weer open.
    'Ook zo zin in de lessen?'
    De stem klinkt licht sarcastisch, en een beetje geschrokken kijk ik op. Ik schuif mijn bril nog eens omhoog, sla mijn boek dicht en druk het ding tegen mijn borstkas. Ik probeer weer te kalmeren en slik. 'Zéker,' zeg ik met hetzelfde niveau sarcasme in mijn stem. Ik heb eigenlijk alleen zin in geschiedenis. Dat is iets waar ik mij tenminste comfortabel bij voel. Ik glimlach afwezig naar haar - wat was haar naam ook alweer? 'Jij bent Callista, right?' vraag ik, zonder mijn best te doen mijn Amerikaanse accent te verbergen.


    This ain't no place for no better man.

    Callista 'Callie' Middlemans




    'You don't own me''
    Ik merk dat nadat ik iets heb gezegd dat hij licht geschrokken is. Ik had namelijk niet door dat hij met oordopjes en al helemaal verzonken was in een boek.
    "Zéker," hoor ik hem antwoorden met exact dezelfde hoeveelheid sacarsme dat ik heb gebruikt waardoor ik lichtjes lach. Ik hou niet zo van mijn lach. Sterker nog, ik haat mijn lach.
    "Jij bent Callista, right?" vraagt hij vervolgens zonder zijn duidelijk accent te verbergen.
    "That's right," zeg ik vervolgens "maar ik wordt liever Callie genoemd,". Door mijn verleden wil ik liever niet Callista genoemd worden omdat mijn ouders mij die naam hebben gegeven.
    "Jij bent toch Jason?" vraag ik vervolgens "sorry als ik er naast zit. Ik ben namelijk niet de beste wat betreft namen onthouden,".

    [ bericht aangepast op 21 jan 2017 - 18:31 ]


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina



    Raven Black
    Redder || Outfit



    "I am a daydreamer and a nightthinker."







    'Ik ehh... wacht op Raven,' zegt het meisje. 'Of nee, eigenlijk op jou.'
    Ik moet moeite doen om niet in lachen uit te barsten; zij wacht op mij? Het is al duidelijk dat we het niet zo goed met elkaar kunnen vinden.
    Ik begin me een beetje te vervelen bij die Puck en het meisje, dus steek ik mijn hand op als groet.
    'Later,' zeg ik ongeïnteresseerd en ik loop naar de eetzaal. Langzamerhand beginnen de leerlingen binnen te druppelen.
    Ik zie een meisje met blond haar en net zoals ik heeft ze het in twee vlechten. Ik besluit maar op haar af te stappen.
    'Hai,' zeg ik zo aardig mogelijk. 'Ik ben Raven, jij?'



    Never grow up, it's a trap.

    Lucy Julia Williams
    16 jaar//Redder//Genezing



    Als ik weer de andere kant op kijk zie ik dat er een meisje naar me toe komt lopen. Ze heeft bruin haar, die ze net zoals ik in twee vlechten draagt. 'Hai,' zegt ze. 'Ik ben Raven, jij?'
    'Hey, ik ben Lucy,' zeg ik vriendelijk terug. 'Vind jij je haar ook fijner in twee vlechten?' vraag ik aan haar met een glimlach. Ik denk dat ik het antwoord wel weet, anders draagt ze het natuurlijk niet zo. Ik kijk de eetzaal een keer rond. Voor mij is het iets te wit en saai. 'Wat vind jij van de eetzaal?'




    Raven Black
    Redder || Outfit



    "I am a daydreamer and a nightthinker."







    'Hey, ik ben Lucy,' zegt het meisje vriendelijk. 'Vind jij je haar ook fijner in twee vlechten?'
    Ik knik lachend. Ik stond vroeger op school ook altijd bekend als 'dat meisje met die vlechten'.
    Ze kijkt de eetzaal rond. 'Wat vind jij van de eetzaal?' vraagt ze opeens.
    'Veel te saai, veel te wit. Net zoals het uniform, eigenlijk. Daarom heb ik het rokje ook wat hoger gedaan,' zeg ik lachend.
    Ik besluit mijn achterdocht te laten gaan en het meisje aardig te vinden. 'Heb jij trouwens al leuke jongens gezien?' fluister ik samenzweerderdig. Normaal ben ik niet het type dat over dat soort dingen praat, maar ik weet niets anders te bedenken.



    Never grow up, it's a trap.

    Jo       Wierda

    "Go Away! I Don't like You at all!"


    Ik zucht, weetje, ik heb geen zin om met deze mensen op te trekken.
    Ik loop ook naar de eetzaal en kijk om me heen, wat een mensen, ugh, en het is hier veel te wit! Wit is überhaupt geen mooie kleur, te licht, te 'goed'.
    Ik kijk naar mensen, een daarvan ken ik al, Joey. Ik ga erbij staan en zeg nog niets. Het meisje ken ik niet, tja, moet dat dan? Het boeit me eigenlijk helemaal niets. Rustig ga ik zitten en kijk voor me uit. Wat een stomme school.

    Joey       Whistle

    "Always Smile..."


    Het meisje slaat haar armen over elkaar. Oké, heel nuttig.
    'Vind jij al dat wit ook zo lelijk?' een grijns speelt weer om mijn mondhoeken, "Wie vind dat niet lelijk, serieus..."
    Ik laat een zucht horen, als het nou gewoon zwart was geweest zou het veel mooier zijn, dan had ik het misschien wel echt mooi gevonden.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Lucy Julia Williams
    16 jaar//Redder//Genezing




    'Veel te saai, veel te wit. Net zoals het uniform, eigenlijk. Daarom heb ik het rokje ook wat hoger gedaan,' zegt ze lachend. 'Ik ben het helemaal met je eens, er mag wel wat meer kleur in de eetzaal en een ander uniform kan ook geen kwaad,' zeg ik lachend terug. 'Heb jij trouwens al leuke jongens gezien?' fluistert ze samenzweerderdig. Ik schud mijn hoofd. 'nee, jij?' fluister ik terug. Ik vind dit meisje best aardig en besluit om haar als een vriendin te zien. Als iedereen zo aardig is dan overleef ik de school misschien wel, maar ja dat zal wel niet.

    [ bericht aangepast op 22 jan 2017 - 18:00 ]

    JASON KENYON DEAN
    "Today's dream, tomorrow's reality."
    Normale student


    Ik observeer het meisje, Callista, als ze mijn vraag beantwoord. 'That's right, maar ik word liever Callie genoemd,' zegt het donkerharige meisje. Ik knik begrijpend en stel verder geen vragen aan haar.
    'Jij bent toch Jason?' er gaat een huivering door mijn lichaam als ik mijn naam hoor. 'Sorry als ik er naast zit. Ik ben namelijk niet de beste wat betreft namen onthouden,' gaat ze vervolgens verder. Opnieuw glimlach ik afwezig naar Callie. 'Ik word liever Jay genoemd, en James in speciale gevallen,' zeg ik tegen haar terwijl ik een hand door mijn haren haal. Ik breng nu mijn andere arm ook naar mijn borstkas, een afweermechanisme die ik al heb sinds ik klein heb. Want zo bang als ik ben om sociaal te doen tegen anderen mensen, nog banger ben ik voor de reactie van mensen als ze zien wat voor een nerd ik eigenlijk ben. Nogmaals positioneer ik mijn bril op mijn gezicht, terwijl ik Callie aankijk.


    This ain't no place for no better man.





    Raven Black
    Redder || Outfit



    "I am a daydreamer and a nightthinker."







    Lucy schud haar hoofd. 'Nee, jij?' fluistert ze terug. Ook ik schud mijn hoofd.
    'De enige jongen met wie ik vandaag heb gesproken is ene Puck, en dat is niet echt mijn type,' zeg ik. 'Een beetje kinderachtig.'
    Er schiet een grijns over mijn gezicht. 'Misschien komt dat nog,' zeg ik. 'Zou wel leuk zijn. Misschien wordt het dan wat minder saai, deze school.'
    Ik maak een gebaar naar de tafels. 'Zullen we gaan zitten?' vraag ik.



    Never grow up, it's a trap.

    [Tss Raven, Puck is heel leuk hoor! Ik ga zo posten btw]


    obsessive rage

    HoIIy schreef:
    [Tss Raven, Puck is heel leuk hoor! Ik ga zo posten btw]

    I know, hij is awesome, maar niet Ravens type ;)


    Never grow up, it's a trap.

    Lucy Julia Williams
    16 jaar//Redder//Genezing




    Raven schudt haar hoofd. 'De enige jongen met wie ik vandaag heb gesproken is ene Puck, en dat is niet echt mijn type,' zegt ze. 'Een beetje kinderachtig.'
    Er komt een grijns op haar gezicht. 'Misschien komt dat nog,' zegt ze. 'Zou wel leuk zijn. Misschien wordt het dan wat minder saai, deze school.'
    Ik knik instemmend. 'Ja klopt, dat zal het inderdaad minder saai maken.' Ze maakt een gebaar naar de tafels. 'Zullen we gaan zitten?' vraagt ze. 'Ja is goed, het is beter dan heel de tijd staan.' Ik ga op een stoel zitten. 'Wat heb jij eigenlijk gekozen als activiteit?' vraag ik nieuwsgierig, aangezien ik niet weet wat ik verder nog moet vragen.


    P U C K      R O B I N      H A L E
    ,,Life is a game, you can be a player or a toy,''


          'Ik ehh... wacht op Raven,' zei Iratus. 'Of nee, eigenlijk op jou.'
    Ik grijnsde even. 'Nou, ik voel me vereerd,'


    Parva "Avis" Cuckoo
    ,,And all the kids cried out 'Please stop, you're scaring me!' I can't help this awfull energy!''


          Wie vindt dat niet lelijk, serieus,' grijnsde de jongen en hij leek even na te denken. Oké, fijn, ik had hem niet beledigd. Als hij dat wel was geweest had het me ook niet heel veel geboeid - had ik ook wat te doen gehad, maar toch.
          'Blijkbaar de sukkels die deze school hebben ontworpen, rare mensen,'


    OKÉ JO IK REAGEER AL


    obsessive rage

    "Iratus" Quinn Alena Eaves
    "There's not so much difference between illusions and reality."

    'Nou, ik voel me vereerd.' Hij grijnst, ik kijk hem nep wanhopig aan.
    'Jij houdt niet vaak je mond, zou ik denken. Misschien is het eens tijd om te leren hoe dat nou eigenlijk moet. In sommige situaties kun je dat wel gebruiken, weet je,' zeg ik geïrriteerd. 'En misschien, heel misschien is het een idee om naar de eetzaal te gaan. Ik wil niet door jou mijn ontbijt missen, dank je zeer.'


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Lila Wynter
    DEMON
    I feel a tremendous distance between me and everything real.

    Vanaf het moment dat ik wakker word, begin ik mentaal een opsomming te maken van alles waar ik een hekel aan heb.
    Het feit dat het ochtend is. Het bed waar ik in heb gelegen. Het gebrek aan cafeïne in mijn bloedbaan.
    Zuchtend neem ik een snelle douche, waarna ik mijn uniform aantrek. Ik had me liever volledig in het zwart gehuld, maar om niet op te vallen, leek het me verstandiger het uniform te dragen.
    Na een laatste blik in de spiegel, verlaat ik mijn kamer, op weg naar de eetzaal.
    Onderweg raak ik al snel geïrriteerd. De vrolijke, hoge stemmen van meisjes en het zware gelach van jongens vult mijn oren. Ik kijk niemand aan en wandel zo snel mogelijk, zonder iemand aan te raken door de gang. Ik hoop maar dat niemand me in de weg zal lopen, mijn humeur is niet bepaald vergevingsgezind te noemen.

    Tot mijn opluchting zie ik iemand in de eetzaal aan tafel zitten die ik herken. Het grootste wonder is dat het ook nog iemand blijkt te zien die ik mag. Ik versnel mijn pas en laat me dan zakken op de stoel naast haar.
    'Hey Jo. Je hebt geen idee hoe blij ik ben om je te zien,' vertel ik haar met een glimlach.


    I was an angel living in the garden of evil