• I solemnly swear that I am up to no good.





    Same school, same story, same characters, different time; a Modern Marauders Story.

    Kerst is voorbij. Een nieuw jaar is aangebroken. De vier vrienden - James, Sirius, Remus en Peter - staan klaar om zoals in het originele verhaal de boel op stelten te zetten. Hogwarts is echter wat veranderd; er zijn geen uilen en geen perkamentrollen, alles gaat nu via het internet! In dit RPG kan je uitvinden hoe het zou zijn als de Marauders nu geleefd zouden hebben.

    Dit is een doorstart van het RPG Modern Marauders, we doen dit zodat het ook voor andere makkelijker is om mee te doen.



    "Messrs Moony, Wormtail, Padfoot, and Prongs —
    Purveyors of Aids to Magical Mischief-Makers — are proud to present: The Marauder’s Map."



    R O L L E N
    [Dit mogen zowel bestaande als zelf bedachte rollen zijn.]
    GRYFFINDOR VOL
    • Sirius Orion Black • Ben Barnes || Paddiecakes [1.1]
    • Remus John Lupin • Andrew Garfield || WillNotLearn [1.8]
    • Peter Pettigrew • Evan Peters || Paddiecakes
    • James Potter • Aaron Taylor-Johnson || Prongsie [1.9]
    • William Theodore Weasley • Tijn Elbers || PeterMaximoff [1.10]
    • Lily Evans • Karen Gillan || Mignon [1.5]
    • Kathelaine Avierella Savore • Zoey Deutch || Paddiecakes [1.10]
    • Mary Elizabeth MacDonald • Lily Collins || Wemel [1.10]
    • Marlene McKinnon • Emilia Clarke || Marlow [?]
    • Gwendolyn Caroline Martch • Sophie Turner || Roms [1.7]

    SLYTHERIN VOL
    • Severus Snape • Louis Garrel || HalfBloodPrince [1.11]
    • Regulus Arcturus Black • Ezra Miller || calice [1.9]
    • Dorian Arcelin Kasai • Xavier Dolan || Paddiecakes [1.1]
    • Caleb Brody Hughes • Mariano Ontañon || Wemel [1.2]
    • Celebran Serpen von Leirko • Lucky Blue Smith || Paddiecakes [1.6]
    • Blake Sophia Haynes • Monica Ollander || Valtersen [1.3]
    • Scarlett Rose River • Diana Agron || Bughead [1.1]
    • Franciszka Malia Rogers • Ashi Ross || PeterMaximoff [1.2]
    • Adalae Cresenta Romanova • Nina Dobrev || Pennyworth [1.3]
    • Maia Raegan von Leirko • Amelia Zadro || Marlow [1.11]

    RAVENCLAW
    • Cedric James Carrow • Colton Haynes || Bughead [1.1]
    • Jonathan Clermont • Jonathan Jaffe || Retrogade [1.9]
    • Castor Eichenauer • Arthur Gosse || Mignon [1.11]
    • Frank Longbottom • Matthew Hitt || Retrogade [1.12]
    • Faelia Christina Brown • Emily Bador || Valtersen [1.3]
    • Primrose Matilda York • Emeraude Toubia || PeterMaximoff [1.2]
    • Tallulah Fran Moriarty • Daisy Smith || Granian [1.11]
    • Quinn Henrietta Dandelion • Elle Fanning || Aniketos [1.11]
    • Alice Fortescue • Carey Mulligan || Wemel [1.12]

    HUFFLEPUFF
    • Luke Nathan MacNamara • Michael Clifford || PeterMaximoff [1.2]
    • Jason Axel O'Donnell • Finn Harries || Wemel [1.11]
    • Ollie Gabriel Reid • Hugh Vidler || Valtersen [1.3]
    • Chloe Maliette Porter • Scarlett Leithold || Retrogade [1.2]
    • Nova Tamzin Archer • Katherine McNamara || Prongsie [1.9]
    • Rozalua Maut Liluye • Ashley Moore || Paddiecakes [1.10]
    • Isla Ashworth • Rosie Tupper || Brinvi [1.11]
    Leraren
    • Reginald Green - Defense Against the Dark Arts
    • Horace Slughorn - Potions
    • Balthazar Ansem Claerkson - Ancient Runes
    • William Xavier Herberry - Herbology
    • Minerva McGonagall - Transfiguration/Gryffindor Head
    • Sybill Patricia Trelawney - Divination
    • Alix Rose Thomas - Charms
    • Nola Evangeline Bordelon - Astronomy
    • Catharina Julia Bell - Alchemy
    Prefects
    Twee Prefects (meisje en jongen) van elke afdeling

    GRYFFINDOR
    • Remus John Lupin • WillNotLearn
    • Lily Evans • Mignon

    SLYTHERIN
    • Dorian Arcelin Kasai • Paddiecakes
    • Blake Sophia Haynes • Valtersen

    RAVENCLAW
    •
    • Alice Fortescue • Wemel

    HUFFLEPUFF
    • Luke Nathan MacNamara • PeterMaximoff
    • Nova Tamzin Archer • Prongsie
    Quidditch Team
    GRYFFINDOR
    Keeper
    • Gwendolyn Caroline Martch • Roms
    Chasers
    • James Potter • Prongsie || Captain
    • Kathelaine Avierella Savore • Paddiecakes
    • Marlene McKinnon • Marlow
    Beaters
    • Sirius Orion Black • Paddiecakes
    • William Theodore Weasley • PeterMaximoff
    Seeker
    • Mary MacDonald • dubbeIstrijder

    SLYTHERIN
    Keeper
    • Dorian Arcelin Kasai • Paddiecakes
    Chasers
    • Scarlett Rose River • Bughead
    • Caleb Brody Hughes • Wemel
    • Unknown
    Beaters
    • Celebran Serpen von Leirko • Paddiecakes
    • Maia Raegan von Leirko • Marlow
    Seeker
    • Regulus Arcturus Black • calice || Captain

    RAVENCLAW
    Keeper
    • Frank Longbottom • Retrogade
    Chasers
    • Cedric James Carrow • Bughead || Captain
    • Castor Eichenauer • Mignon
    • Quinn Henrietta Dandelion • Aniketos
    Beaters
    • Unknown
    • Primrose Matilda York • PeterMaximoff
    Seeker
    • Unknown

    HUFFLEPUFF
    Keeper
    • Jason Axel O'Donnell • Wemel || Captain
    Chasers
    •
    • Rozalua Maut Liluye • Paddiecakes
    • Unknown
    Beaters
    • Unknown
    • Unknown
    Seeker
    • Chloe Maliette Porter • Retrogade



    "She hated him!" "Nah, she didn't."




    RPG
    Social Media
    Twitter [Tag: #ModernMaraudersQ]
    Sirius Black - @SexySirius
    Dorian Kasai - @DorianKasai
    Cedric James Carrow - @CedCarrow
    Scarlett Rose River - @ScarlettxRiver
    Lajila Lancaster - @TheycallmeJil
    Jason O'Donnell @JaseODonnell
    Caleb Brody Hughes - @CalHghs
    Frankie Rogers - @FrankieMalia
    Luke Nathan MacNamara - @DraoiIldaite]
    Pixie York - @PixieMYork
    Chloe Porter - @ChloeMal_
    Frank Longbottom - @franktastic_af
    Adalae Cresenta Romanova - @adaromanov
    Axel James Sutherland - @SutherlandAxel
    Ailis Sutherland - @Ailydaily
    Blake Sophia Haynes - BlakeSHaynes
    Faelia Christina Brown - @Faeliafairy
    Ollie Gabriel Reid - @ollietoremember
    Gossip Girl - @GoGiHogwarts
    Harper Coralie Lukasiak - @LukasiakHarper
    Severus Snape - @PrinceHalfB
    Lily Evans - @_LilsEvans
    Emily Lucy Matthews - @emilylucy17
    Celebran von Leirko - @SvonLeirko
    Alice Prewett - @PrewettAlice
    Alexis Pascal Rutherford - @AlexisPascalR
    Gwendolyn Caroline Martch - @SexyGwency
    Kathelaine Savore - @_LanaaBanana
    Mavi Fallyn Rogers - @MavixAwesome
    Daniël Cillin Rogers - WildDanny26
    Max Adrian Sanderson - @hufflepuffmax
    Caspian Foxx Zachariah @Caspian_f
    Maia von Leirko - @MaiaRaegan
    James Potter - @JamesProngs24
    Peter Pettigrew - PeterPettigrew8
    Marlene McKinnon - Marley_McKinnon
    Regulus Black - @Regulus_Black61
    Mary Macdonald - @Mac_Marry11
    Remus Lupin - @LupinRemus1
    Freya Brennan - @HufflepuffFreya
    Dove Sparrow @DoveSparrow
    Avon Snyder @AvondSnyder

    Snapchat
    Sirius Black - wholetthedogout
    Dorian Kasai - GetOut
    Cedric James Carrow - CedricRavenclaw
    Scarlett Rose River - ScarlettxRiver
    Lajila Lancaster- jil_lvl
    Jason O'Donell - JaseODonnell
    Caleb Brody Hughes - Calpal_
    Frankie Rogers - FrankieMalia
    Luke Nathan MacNamara - DraoiIldaite
    Pixie York - PixieMYork
    Chloe Porter - chloecat
    Frank Longbottom - franktastic
    Adalae Romanova - Adalae_cr
    Axel James Sutherland - ?
    Ailis Sutherland - Ailydaily
    Blake Sophia Haynes - blakedelreyy
    Faelia Christina Brown - faelia182
    Severus Snape - sev
    Lily Evans - MsEvans
    Celebran von Leirko - CvonLeirko
    Alexis Pascal Rutherford - IProbablyHateU
    Gwendolyn Caroline Martch - SexyGwency
    Kathelaine Savore - LanaBanana
    Max Adrian Sanderson - huffle_max
    Maia von Leirko - MRaegan
    Emily Matthews - Emiloveyou
    James Potter - DeerJames
    Peter Pettigrew - PeterPettigrew_
    Mary Macdonald - marryme
    Remus Lupin - RemusLupin
    Freya Brennan - FreyaHufflepuf
    Dove Sparrow - LovelyDovey
    Avon Snyder - AttractiveAvon


    Links


    Regels                                                                                                                 
    ◆ Reserveringen blijven vier dagen staan.
    ◆ Er is geen maximaal aan personage's, maar minstens één jongen.
    ◆ Alleen ik maak topics aan.
    ◆ Personages zitten allemaal in hun zesde leerjaar.
    ◆ Posts van minimaal 300 woorden.
    ◆ Geen ruzie behalve in de RPG zelf.
    ◆ Of topic in het speeltopic graag tussen haakjes of in het praattopic.
    ◆ Houd de afdeling en geslachten gelijk.
    ◆ 16+ is toegestaan.
    ◆ Zonder toestemming mag je de personage's van anderen niet besturen.
    ◆ Leraren worden bestuurd door iedereen.
    ◆ Topics moeten geopend worden met I solemnly swear that I am up to no good en geëindigd worden met Mischief Managed.
    ◆ Als je twee weken niet meer reageert, stuur ik je een bericht, als je in de twee weken daarna nog niet reageert, vervalt je rol, tenzij je een geldige reden hebt.
    ◆ Denk heel goed na voordat je meedoet. Ik steek hier veel tijd in en het is ook niet leuk voor andere als je niet meer reageert.


    Starters

    Sunday, January 4th — Scarlett's Party

    Iedereen is veilig gearriveerd op Hogwarts. Scarlett heeft eerder aangekondigd dat er vanavond een feest zal zijn in de Slytherin Common Room en dat feest begint nu. Trek je mooiste - of sletterigste - jurk aan, poets je schoenen en doe je haar, want het is tijd om eens flink los te gaan. De drank staat al klaar en het feest kan beginnen!

    Gelieve de volledige naam van je personage, de afdeling, speciale posities, de locatie van je personage en de personen die bij hen zijn vermelden. Dit om inspringen voor iedereen makkelijker te maken.

    Sunday, January 4th — Last day of the break

    Het einde van de kerstvakantie is aangebroken, kerstmis is voorbij en het nieuwe jaar is ingeluid. Morgen begint de school weer en om elf uur vertrekt de Hogwarts Express vanaf Kings' Cross om diegene die tijdens de kerst naar huis gegaan zijn weer terug naar school te brengen. Geniet van je laatste dag vakantie en zorg er vooral voor dat je al je huiswerk bijgewerkt hebt, want morgen moet iedereen weer meteen aan de slag! ❄️

    Gelieve de volledige naam van je personage, de afdeling, speciale posities, de locatie van je personage en de personen die bij hen zijn vermelden. Dit om inspringen voor iedereen makkelijker te maken.

    Wednesday, December 24th — Christmas Dance

    Nog steeds ligt er buiten een dikke laag sneeuw. Het is de avond van het kerstbal en iedereen maakt zich klaar om richting The Great Hall te gaan. De meeste leerlingen gaan na “The Christmas Dance” naar huis en de rest blijft de hele vakantie op school. Happy holidays!

    Gelieve de volledige naam van je personage, de afdeling, speciale posities, de locatie van je personage en de personen die bij hen zijn vermelden. Dit om inspringen voor iedereen makkelijker te maken.

    Monday, December 22nd — Christmas Holiday

    Het is maandag ochtend, buiten is alles bedekt met een dikke laag sneeuw, een goed begin van de kerstvakantie. Enkele leerlingen zijn afgelopen vrijdag al gelijk naar huis gegaan om kerst te vieren met hun ouders, de meeste leerlingen gaan na “The Christmas Dance” op kerstavond naar huis en de rest blijft de hele vakantie op school. Happy holidays! Don’t forget; happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    Gelieve de volledige naam van je personage, de afdeling, speciale posities, de locatie van je personage en de personen die bij hen zijn vermelden. Dit om inspringen voor iedereen makkelijker te maken.
    Mischief Managed.

    [ bericht aangepast op 12 maart 2017 - 12:34 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Caleb Brody Hughes
    “Her lips are like the galaxy's edge and her kiss the colour of a constellation falling into place.”



    ‘Laten we je nu maar naar bed brengen,’ mompelde ze zachtjes en ik glimlachte naar haar. Ze sloot de deur naar mijn kamer achter ons. ‘Dank je dat je dit allemaal geregeld 'ebt, Caleb.’ Er verscheen een blos op mijn wangen en ik liet mij door haar meevoeren naar mijn bed. Ze duwde mij zachtjes op mijn bed en ik liet me een beetje lomp op het matras neervallen. Haar zachte lippen drukte ze in mijn kruin en er verscheen een tevreden glimlach op mijn gezicht terwijl mijn ogen dichtvielen. ‘Iek ben zo terug.’ Iet wat gealarmeerd schoten mijn ogen weer open en keek ik toe hoe ze wegliep. Gelukkig kwam ze al snel weer teruglopen met een glas water en een schoonmaak emmer. Een stomme grinnik verliet mijn lippen en ik kwam wat overeind. Ergens voelde ik me wel een beetje misselijk, maar een emmer was nergens voor nodig... toch. Ze reikte me het glas water aan. ‘Drink op.’ Ze ging naast me zitten en wreef over mijn rug. Twijfelachtig keek ik naar het glas. Ik had eigenlijk totaal geen dorst en mijn maag voelde al zo onrustig. Toch besloot ik eens even een brave Caleb te zijn en ik nam een oaar grote slokken van het water. ’Moet iek iemand voor je halen? Scarlett of Castor of Maia? Of wil je iets drinken of eten?’ Ik schudde mijn hoofd en ik trok Lana op mijn schoot en tegen mijn borst.
          ‘Ik ben misselijk,’ mompelde ik zielig en pruilde. ‘Ik wil nu gewoon Banana knuffelen.’ Ik ging liggen en trok Lana in mijn armen. ‘Ik hou van je.’ Mijn ogen werden zwaar en ik gaapte, maar ik wilde niet slapen. ‘Ik ben moe.’



    18 • Year 6 • Pureblood • Slytherin • Chaser • Slytherin Common Room • Lana

    [ bericht aangepast op 14 maart 2017 - 12:23 ]


    I just caught the wave in your eyes

    JAMES "PRONGS" POTTER
    "Until the very end."


    16 • YEAR 6 • PUREBLOOD • GRYFFINDOR • SLYTHERIN COMMON ROOM • SIRIUS & FRANK

    Nadat ik een ander drankje heb ingeschonken, loop ik terug naar de tafel waar beerpong wordt gespeeld — het heet nu strip pong omdat iemand nu kleding uit moet trekken als iemand gescoord heeft — en uiteindelijk trek ik, net als Sirius, mijn schoenen en sokken uit. Ik hoef maar twee dingen uit te trekken dus dat scheelt weer. Ik wil best strippen, maar alleen als Lily in de buurt is. He he.
          Ik wil net een tweede ronde starten om die meiden tegenover ons uit de kleren te krijgen, maar Frank springt tussen ons in en hij is wild aan het dansen. Sober is hij geen goede danser, maar nu hij dronken is, ziet het er nog sneuer uit. Hij lijkt er niet mee te zitten want hij neemt zowel mij als Sirius mee en springt bovenop een tafel. Ik lach luid en doe dan maar mee. Ik ben zelf zo stijf als een hark, terwijl Sirius' heupen swingen op de maat van de muziek.
          'Heb je het leuk, Frank? Zo te zien heb je het redelijk naar je zin.' Ik grijns breed en draai een rondje onder Sirius arm door waarna ik naar mijn beste vriend kijk.
          'Gayyyy,' plaag ik hem en ik stoot met mijn heup tegen die van hem aan. Bijna verliest hij zijn evenwicht en ik grijp zijn shirt vast waarna ik hem dan weer loslaat en hem een klap tegen zijn achterhoofd geef. 'Maar je bent wel lief,' voeg ik eraan toe. 'Af en toe,' zeg ik nog na een korte stilte van mijn kant en ik wiebel uitdagend met mijn wenkbrauwen. Ik grinnik dan weer en drink het bekertje leeg, waarna ik die met een boogje weggooi. Een paar druppels alcohol komen nog op de grond neer maar dat deert me niet. Het is tenslotte niet mijn common room. Toch zitten mijn gedachten minder vaak bij het feest dan bij Lily. Ze ligt in de Hospital Wing en ik voel me schuldig dat ik hier een feest aan het vieren ben terwijl ze mede door mij daar is beland...


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.


    Scarlett Rose River
    "Whiskey Princess, Drink me under, Pull me in"
    ”
    [/grey

    ]



    17 • Slytherin • Chaser • Jonathan, Blake & Jase • Party Outfit~ zonder de boa en met andere schoenen.

    'Je hoort mij ook zeker niet klagen, Scar.', zegt Jase lachend. 'We kunnen er een foursome van maken.', zeg ik lachend. Al bedenk ik me iets te laat dat het misschien een beetje heel erg raar kan overkomen. Blake is het gewend van mij dat ik oversekst ben in mijn opmerkingen. Jase en Jonathan daarin tegen. Straks zou Jona zich nog zorgen gaan maken en dat terwijl hij voor mijn gevoel al heel erg zijn best doet om aardig gevonden te worden. 'Grapje natuurlijk.', zeg ik terwijl ik nog een grote slok uit mijn beker neem. 'Zullen we zo eerst nog een ronde beerpong doen, ik ga jullie allemaal verslaan.', komt er uit mijn mond. Al is de twijfel groot of het echt verstaanbaar is wat ik uitkraam. Maar ach, ze moeten het er maar gewoon mee doen.'Well, Ik neem Jase mee, maar ik weet niet hoe open Jona is voor de ervaring..", antwoordt Blake op mijn vraag of we de jongens ook meenemen als we straks de joint gaan roken. 'Jona vindt het vast wel goed, jij hebt wel een keer geblowt toch, schat?', vraag ik hem terwijl ik zijn hand nogsteeds vast houdt. Snel kijk ik op mijn telefoon en zie een berichtje van Cal. Drie letters, en ik weet al precies dat het foute boel is, Dad. Caleb zijn vader is een van de hatelijkste mensen die ik ken, tegen mij niet, nee mij heeft tie altijd gemogen. Maar op een of andere manier lijkt het altijd alsof hij een hekel heeft aan Cal. Ik kijk op van mijn telefoon op zoek naar hem. Hij moet niet alleen zijn nu. Maar hij is nergens te bekennen. Op whatsapp vraag ik het nogmaals en kom erachter dat Lana hem naar bed aan het brengen is. Een gevoel van opluchtig treedt mijn lichaam binnen, Lana is bij hem, wat betekent dat hij niet alleen is en bij iemand is die veel om hem geeft. Ik besluit me er verder niet mee te bemoeien en misschien later met Castor samen met de vader van Cal te gaan praten. Who knows, misschien bereiken we iets en daarbij niet geschoten is altijd mis. Ik word uit gedachten gehaald door Blake.Wij..,' begint ze terwijl ze mij even aankijkt. 'gaan zo even naar buiten. Gaan jullie mee?Tenzij je het risico wilt lopen om gepakt te worden en gewoon binnen wilt blijven..' , even kijk ik hoopvol naar Jonathan. 'Ja tuurlijk.', zegt hij en mijn glimlach wordt groter en groter. Zachtjes voel ik Jonathan's arm de mijne raken en ik wikkel mijn arm om die van hem heen. 'We kunnen wel de kou in, maar waarom doen we het niet gewoon in onze dorm?', stel ik Blake voor. 'Daar komt nu toch niemand.' Bij de beerpong tafel word het steeds drukker en drukker. 'Nou Blake wat zeg je ervan? Ouderwets potje beerpongen?', vraag ik grijzend aan mijn beste vriendin terwijl ik haar meetrek richting de beerpong tafel. 'Bring it ooooon.'


    I'm a rebel with a cause..


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Dorian "Dora" Arcelin Kasai


    18 • Year 6 • Pureblood • Slytherin • Keeper • Prefect • Slytherin Common Room • Fae, Gwen, Theo

    Ze geeft aan dat een alcohol vrij drankje prima is om de avond mee te starten. Ik wil erop reageren, omdat ik mij erover verbaas dat ze van plan is om te gaan drinken. Wanneer is dat veranderd? Normaalgesproken houdt ze alles gezond en vooral alcoholvrij. Ik besluit er maar niet op te reageren, want ik heb vrij weinig zin in een nieuwe discussie en daarnaast is het ook niet plaats om daar iets over te vinden. Het is Fae's lichaam, niet dat van mij. Zachtjes drukt ze een kusje op mijn lippen en een blos verschijnt op mijn wangen. 'Weet je..' Ze haalt mijn haren wat door de war en ik kijk haar nerveus. 'Ik vind je nog leuker als je minder zenuwachtig doet.' Oh.
          'Sorry,' mompel ik en ga wat rechter zijn. 'Ik zal mijn best doen.' Ik voel haar hand in mijn kontzak glijden en glimlach zachtjes. Ik druk een kus op haar lippen en strijk wat haar achter haar oren. Ze stelt lachend voor om weer te gaan staan bij degene waar ik stond toen ze binnenkwam. Ik zie haar blik naar Gwen schieten en sla mijn arm om haar schouders heen. Even twijfel ik om er iets van te zeggen, maar ik houd opnieuw mijn mond. Mijn lippen vinden weer kort die van haar en ik neem haar mee richting Gwen, die ondertussen samen met Theo staat.
          'Hey Gwen, hey Theo,' zeg ik. Ik hoop niet dat we zojuist iets onderbroken hebben. 'Hoe gaat het met jullie?' Ik hou Fae wat dichter tegen mij aan en probeer mijn glimlach zo zelfverzekerd mogelijk te laten zijn. Ik kan het echter niet helpen om nerveus met mijn vingers op mijn broek te tikken en met Fae's haar te frummelen en heb niet eens door dat ik dit doe terwijl ik Fae dichter tegen mij aan trek.


    "We've all got both light and dark inside us. What matters is the part we choose to act on. That's who we really are."


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Kathelaine "Lana" Avierella Savore


    16 • Year 6 • Mudblood • Gryffindor • Chaser • Caleb's dorm • Caleb • Outfit

    Hij drinkt gelukkig het water op en trekt mij vervolgens tegen hem aan. Ik sla mijn armen om zijn nek en glimlach zwakjes. ‘Ik ben misselijk,’ mompelt hij. Ik ben blij dat ik voor hem het teiltje neergezet heb. Ik wrijf zachtjes over zijn buik. ‘Ik wil nu gewoon Banana knuffelen.’ Hij gaat liggen en ik word opnieuw tegen hem aangetrokken. ‘Ik hou van je.’ De woorden brengen een glimlach op mijn lippen en zachtjes fluister ik ze in het frans terug voordat hij duidelijk maakt dat hij moe is. Ik wurm uit zijn grip en begin dan langzaam zijn schoenen uit te trekken. Zijn been leg ik op mijn schoot en nadat ik zijn veters los heb getrokken, gooi ik zijn schoenen naast het bed. Hetzelfde doe ik met zijn broek en zijn shirt. Ik ga opzoek naar een joggingbroek.
          ''ier trek deze maar aan voordat je gaat slapen,' mompel ik. Ik druk een kus op zijn kruin, 'en 'et is misschien ook slim als je eventjes nog een glas water drinkt.' Ik vul zijn glas opnieuw en dwing hem om ook dit glas helemaal leeg te drinken. Vervolgens ga ik naast hem op mijn zij liggen, nog steeds in mijn super sexy eenhoorn onesie en kijk ik hem aan. 'Beter?' vraag ik, nadat ik hem onder de dikke dekens gestopt heb. 'Je ziet er wel 'eel lief uit.' Ik strijk door zijn bruine haren en druk mijn lippen kort op die van hem. Ik ben bang dat hij zich vanavond erg ziek gaat voelen als de leuke effecten van alcohol af beginnen te nemen. Ik zucht zachtjes en opnieuw kruipt dat bezorgde en schuldige gevoel over mij heen. Mijn gezicht betrekt lichtjes. 'Probeer maar wat te slapen... oké?'


    “Il n’y a pas plus sourd que celui qui ne veut pas entendre.”


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    NOVA TAMZIN ARCHER
    "Let me talk!"


    16 • YEAR 6 • MUDBLOOD • HUFFLEPUFF • HOSPITAL WING • PEOPLE

    Alles is donker, koud. Mijn lichaam doet zeer. Mijn hoofd bonkt. Het voelt alsof er twintig centaurs over me heen walsen zonder vaart te minderen. Ik hoor allemaal stemmen om me heen, maar ik zou niet weten welke stem bij wie hoort. Als er überhaupt mensen bij zijn die ik zou kennen. Langzaam voel ik mezelf wat minder zweverig worden en ik lig op een zachte ondergrond. Toch voelt mijn lichaam nog heel vervelend en pijnlijk en ik open mijn ogen heel, heel langzaam. Een fel licht schijnt in mijn ogen en ik kreun even als ik mijn arm optil, maar dat doet meteen zoveel pijn dat ik mijn beweging staak en mezelf weer op het bed laat zakken.
          'Fuck,' weet ik zacht en enigszins gepijnigd uit te brengen en ik knijp mijn ogen dicht. Mijn keel is droog en het voelt alsof mijn ledematen zijn afgerukt, één voor één, en er toen weer vrolijk aan zijn gezet. Ik haat het. Het doet zo'n enorm veel zeer en ik kan me niks herinneren van wat er gebeurd is dat deze pijn veroorzaakt zou kunnen hebben. Nu open ik mijn ogen weer en ik wrijf er kort doorheen, in de hoop de wereld wat helderder te maken. Op het moment zie ik alleen maar vlekken voor mijn ogen en nog altijd weet ik niet waar ik ben. Zuchtend draai ik mijn hoofd, maar elke beweging lijkt pijn te doen aan mijn lichaam en ik vervloek mezelf. Ik weet niet meer wat er gebeurd is, maar wat het ook was dat mij zo'n pijn geeft, doe ik nooit meer. Nooit, nooit meer.
          Eindelijk zie ik wat meer en ik begin meer dingen te onderscheiden, tot mijn geluk. Ik zie mensen staan, achter het bed waarop ik lig. Waarom lig ik eigenlijk op dit bed? Ik weet het niet eens precies. Oké, mijn lichaam trekt en scheurt aan alle kanten maar ik lig toch niet opgebaard of zo? Ik ben niet dood, ik kan bewegen — min of meer — en ik kan praten — ook min of meer — en ik leef, soort van. Dan zie ik de mensen wat scherper voor me en ik herken een grote bos krullen maar al te goed.
          'Roza?' vraag ik met een zachte, krakende stem en ik glimlach als ik mijn beste vriendin zie. Ik duw mezelf wat overeind op het bed en ik kreun weer als mijn lichaam overduidelijk protesteert. 'Hey... Ben je al terug uit Amerika?' voeg ik er zachtjes aan toe. Ik heb haar gemist...


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    MAIA RAEGAN VON LEIRKO
    17 – Gryffindor – Frankie – Slytherin Common Room – Beater – Year 6

    Steeds meer mensen kwamen de ziekenboeg binnenwandelen, waardoor Maia zich ongemakkelijk ging voelen. Ze moest hier zo snel mogelijk uit zien te komen, voordat ze haar cover weg zou blazen. Ze wilde zich net omdraaien en weglopen toen ze door alle drukte toch die bekende stem van Nova hoorde. Ze was weer wakker geworden. Maia draaide zich om en staarde even naar Nova. Ze glimlachte kort naar haar, waarna ze zich weer omdraaide en wegliep.
          Fuck, het was niet de bedoeling dat ze nog aanwezig zou zijn als Nova wakker werd. Stel dat haar geheugenspreuk niet goed had uitgepakt en Nova haar herkend had? Dan was ze nu zwaar de pineut geweest. Maia beende de ziekenboeg uit en keek naar haar eigen shirt, dat onder het bloed van Nova zat.
          Ze was de hele weg teruggelopen naar de Slytherin Common Room, waar het feestje nog steeds druk gaande was. De harde muziek dreunde door haar hersens en ze wilde het liefst met haar handen tegen haar oren naar haar slaapruimte rennen. De alcohol begon nu eindelijk te werken, maar het deed haar niet veel goeds.
          Maia was naar haar slaapvertrekken gevlucht en zat nu op haar bed. Ze had haar hoofd in haar handen verstopt, waarna ze zachtjes begon te huilen. Ze had eigenlijk geen recht om te huilen, maar een emotioneel wrak zijn en alcohol geconsumeerd hebben was geen goede combinatie. Daarnaast was het een hectische avond geweest voor haar, hectische weken ook. Een tijd lang bleef ze zo op haar bed zitten, waarna ze uiteindelijk uit het niets opstond en haar shirt uitrok. Ze gooide het ergens op de grond neer en pakte een nieuwe, waarna ze de slaapvertrekken weer uitliep.
          Eenmaal weer in de feestruimte aangekomen zocht ze iemand op die alleen was. Al snel stuitte ze op Frankie. Ze liep op dit meisje af en knuffelde haar van achter. “Hoe is het met mijn allerliefste, verloofde vriendin?” giechelde ze, de dronken toon in haar stem duidelijk hoorbaar.

    ”They call you cry baby.. Cry baby.”


    That is a perfect copy of reality.

    Caleb Brody Hughes
    “Her lips are like the galaxy's edge and her kiss the colour of a constellation falling into place.”



    Ik kreeg eigenlijk maar weinig mee van wat er zich nu afspeelde in mijn dorm, alles was voor mij nu één grote waas. Mijn ogen konden elk moment dichtvallen en misschien had ik toch iets te diep in het glaasje gekeken. Waarom ook alweer? Ik voelde twee handen op mijn lichaam, die me ontdeden van mijn kleren. Ik giechelde en deed mijn ogen open en zag dat het Lana was. Wilde ze mij zo graag? Ik grijnsde een beetje schaapachtig naar haar en wilde haar arm pakken om haar weer in mijn armen te trekken, toen ze wegliep. Ze kwam terug met een broek.
          ‘'ier trek deze maar aan voordat je gaat slapen.’ Braafjes deed ik wat ze me vroeg, hoewel ik nu niet goed begreep wat ze nu wilde, wilde ze mij toch niet? ‘En 'et is misschien ook slim als je eventjes nog een glas water drinkt.’ Met tegenzin dronk ik nog een glas water voor ik weer ging liggen. Lana de eenhoorn kwam naast mij liggen en ik wikkelde mijn armen om haar heen. Ze voelde lekker zacht aan en ze rook bovendien ook heel lekker – zoet, zoals rozen. Lana Banana, prinses van de eenhoorns. Mijn Lana. Ik grinnikte bij de gedachte en keek Lana geamuseerd aan ‘Beter?’ Ik knikte en krulde mijn lichaam tegen dat van de hare aan. ‘Je ziet er wel 'eel lief uit.’ Ik glimlachte afwezig en voelde haar lippen op die van mij. ‘Probeer maar wat te slapen... oké?’ Ik hield mijn ogen amper open.
          ‘Blijf jij dan wel hier,’ vroeg ik gelijk bezorgd en keek haar aan. ‘Banana?’



    18 • Year 6 • Pureblood • Slytherin • Chaser • Slytherin Common Room • Lana

    Alice Fortescue
    “She was chaos and beauty intertwined – a tornado of roses from divine.”



    Kreunend werd ik wakker en keek om mij heen. Ik had het verdomde koud en mijn rug deed pijn. Geen wonder, gezien ik naast mijn bed in slaap was gevallen in plaats van in mijn bed. Stijf als een hark kwam ik overeind en rekte ik me even uitgebreid uit. Een zeer oncharmante en luide geeuw verliet mijn mond. Gelukkig was ik alleen, anders had ik nu waarschijnlijke hele judgy blikken toegeworpen gekregen. Sommige mensen deden nou eenmaal aan powernaps... ik blikte op mijn telefoon, het was al laat in de avond, praktisch middernacht, terwijl ik rond lunchtijd was gaan slapen. Langdurige powernaps.
    Om van mijn stijfheid en de kou af te komen besloot ik een overdreven lange en milleu-onvriendelijke douche te nemen. In de douche was ik bijna weer in slaap gevallen. Bijna. Eenmaal uit de douche schoot ik in een zwarte jumpsuit en besloot ik nog een bezoekje te brengen aan het feest dat werd gegeven door Scarlett. In de Ravenclaw Common Room kreg ik wél die judgy blikken toegeworpen en niet begrijpend keek ik naar beneden. Was er iets mis met mijn out– oh. Mijn jumpsuit zat binnenstebuiten én achterstevoren. Geen idee hoe ik dat voor elkaar had gekregen zonder vervolgens iets te merken, maar goed. Zuchtend liep ik weer terug naar mijn kamer, waar ik het kledingstuk opnieuw aandeed – en nu wél goed om.

    Eenmaal op het feest keek ik een beetje de ruimte rond. Aardig feest hoor Scar. Gewoon een typisch feest met zuipende tieners die last hadden van te veel hormonen, dat viel ook duidelijk te zien. Mijn aandacht werd getrokken door een trio kneuzen die stonden te 'dansen' met elkaar alsof hun leven ervan afhing. Vanaf hier zagen hun danstechnieken er niet heel indrukwekkend uit. Ik kwam wat dichterbij en herkende nu Sirius – uiteraard –, James – dat verklaarde een hoop – en Frank. Ik rolde met mijn ogen en keek toe. Uitslover.



    16 • Year 6 • Pureblood • Ravenclaw • Prefect • Slytherin Common Room

    [ bericht aangepast op 15 maart 2017 - 7:19 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Rozalua "Roza" "Taia" Maut Liluye


    17 • Year 6 • Halfblood • Hufflepuff • Chaser • Hufflepuff Common Room • Luke • Outfit

    Ik begrijp niet hoe mensen het goed kunnen praten tegenover zichzelf om vrolijk in een groepschat te praten over de meest onzinnige dingen terwijl er zojuist een aanval is geweest. Het maakt mij boos. Nee, meer dan boos. Het maakt mij woedend. Ik besluit uiteindelijk gewoon de groep te verlaten voordat ik straks iedereens huid vol scheld en zet mijn mobiel uit. Ik moet eventjes tot rust komen. Mijn ademhaling moet ik onder controle krijgen en mijn tranen moet ik bedwingen. Ik voel een hand op mijn schouder en mijn eerste impuls is om deze weg te slaan en te schreeuwen dat ik alleen wil zijn. Ik weet mijzelf echter in te halen en kijk met betraande ogen om naar Marlene. 'Rozie?' vraagt ze. Haar gezicht staat bezorgd en ik weet niet zo goed wat ik op haar moet reageren. Mijn emoties zijn all over the place. 'Kom hier.' Ik voel Marlenes armen om me heen. Ze tilt me met gemak op en ik verberg mijn gezicht in haar nek terwijl mijn schouders zachtjes heen en weer schudden. 'Het komt wel goed...,' mompelt ze en wonder boven wonder kalmeert haar stem me. Ik knik langzaam en blijf haar stevig vasthouden, terwijl ik de zouten tranen over mijn lang laat sijpelen. Ergens in het achterste van mijn brein schaam ik me kapot voor hoe ik me gedraag, maar dat kan mij nu vrij weinig schelen. Wat voor een reactie moet ik anders geven? Moet ik doen dat er niks aan de hand is?
          'Dank je,' fluister ik zachtjes in Marlenes oor. Ik zucht zacht en maak mij uiteindelijk los van haar. Ik veeg de tranen van mijn wangen af en glimlach zwakjes naar haar. Ik kruip op een van de stoelen en trek mijn benen op. Ik heb geen idee hoe lang ik daar zie voordat ik Nova plotseling zie verplaatsen. Ze opent haar prachtige, bruine ogen. Mijn adem stokt in mijn keel en ik leun voorover. 'Nova?'
          'Roza?' vraagt ze en ik glimlach naar haar. Voorzichtig strijk ik met mijn hand door haar rode haar. 'Hey... Ben je al terug uit Amerika?' vraagt ze dan. Het duurt even voordat de woorden inzinken, maar ik laat mijn hand langzaam zakken zodra ik ze begrijp. Ze is het vergeten. Ze is alles vergeten. Ik probeer de teleurstelling en pijn die langzaam door mijn lichaam begint te razen van mijn gezicht te houden.
          'Ja,' zeg ik zachtjes, 'Isla, Fran en ik zijn vandaag op school aangekomen,' mompel ik. Ik kom overeind van de stoel. 'Ik ben blij dat je er nog bent.' Ik kijk over mijn schouder naar Marlene en de andere. Ik slik. 'Ik...' De paniek in mijn hoofd begint groter te worden, maar madam Pomfrey komt op het bed van Nova afgerend en begint haar te ondervragen. Dat is mijn kans. Ik stap achteruit en probeer zo onopgemerkt mogelijk de ziekenzaal uit te glippen. Ik verberg mijn gezicht in mijn handen en dwing mijzelf om heel diep adem te halen. Het is allemaal toch veel te snel gegaan. Ze was dronken. Jij was dronken. Jij bent dronken. Ik begin terug te lopen naar de Hufflepuff Common Room. Alle gevoelens en emoties overspoelen mij. In een waas van tranen stap ik de Common Room binnen, waar ik de persoon zie die ik als een van de weinige wil zien nu. Luke. Hij ziet er uit alsof hij enorm veel gedronken heeft, maar dat is des te beter. Dan zal hij dit morgen niet onthouden. Ik ren naar hem toe en sla mijn armen om mijn heen. Ik verberg mijn gezicht in zijn shirt en laat de tranen lopen. Vandaag ben ik veranderd in de niagara watervallen en ik ben er vrijwel zeker dat de hoeveelheid alcohol hier aan mee werkt op het moment.
          'Alles gaat altijd mis, merlins beard,' snik ik. 'Ik weet niet meer hoe ik gelukkig moet zijn, Lucky.'


    “There's bravery in being soft


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Kathelaine "Lana" Avierella Savore


    16 • Year 6 • Mudblood • Gryffindor • Chaser • Caleb's dorm • Caleb • Outfit

    Gelukkig luister Caleb naar wat ik hem vraag. Hij trekt netjes de broek aan en drinkt het water op. Ik moet lachen om de goofy glimlach die constant rond zijn lippen speelt. Zodra ik op het bed kom zetten en hij het glas water op heeft, trekt hij mij tegen hem aan. Hij slaat zijn armen om mijn lichaam heen en ik krul tegen hem op. Hij ruikt naar alcohol, maar zijn omhelzing is hetzelfde als normaal: warm en stevig. ‘Blijf jij dan wel hier,’ vraagt hij. Hij heeft een bezorgde uitdrukking op zijn gezicht en ik strijk voorzichtig over zijn wang heen. ‘Banana?’ Ik knik.
          'Maak je geen zorgen, Cal,' mompel ik, 'ik zal bij je blijven als je dat wil.' Ik blijf even stil en druk een kus op zijn lippen. 'Wat is er?' Mijn vingers laat ik over zijn wang glijden. Ik maak mij zorgen om hem. Hij is misschien nu blij met het feit dat hij hier bij mij ligt, maar ik weet waarom hij dronken is geworden. Ik hoop dat hij morgen nog alles weet zodat ik het er met hem over kan hebben. Misschien kunnen we dan samen een oplossing vinden. Als er überhaupt een oplossing is... Het idee dat zijn vader Castor wel bezems gegeven heeft maakt mij boos. Het is oneerlijk en het is duidelijk een manier om er even in te stampen hoe erg hij zijn zoon haat. Ik zucht diep en kantel mijn hoofd lichtjes. Ik begrijp niet hoe iemand Caleb kan haten. Mijn lieve Caleb. Ik trek hem dichter tegen me aan en kus zijn voorhoofd zachtjes. Ik weet dat het nu weinig zin heeft om hem ervan te overtuigen dat zijn vader niks waard is als hij niet van zo iemand als Caleb kan houden, maar ik hoop dat hij weet dat ik wel van hem houd en ik hem nooit zo zou behandelen.


    “Il n’y a pas plus sourd que celui qui ne veut pas entendre.”


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    CHLOE MALIETTE PORTER

    'Ja, dat is een goed idee.' antwoord hij op mijn vraag, waarna hij mijn hand vastpakt om me mee te trekken. 'Frisse lucht is een goed idee.'
    Ik ben blij dat hij mijn hand vast heeft, anders waren we elkaar gegarandeerd kwijt geraakt. Sommige plekken hierbij waren minder druk dan andere, maar waar we doorheen liep was erg druk en bovendien erg warm. Ik was wel blij dat we even naar buiten gingen.
    Zijn hand voelde zacht en smal, anders dan handen van andere jongens, maar wel fijn, niet een rare hand, een niet-mannelijke hand - was dat überhaupt een ding? Ja, natuurlijk was mijn hand geen mannenhand, maar kon je echt het verschil voelen tussen handen? Misschien kon ik wel blij zijn dat ik niet alle handen onderzocht en gevoeld had, wat waren deze gedachtes?
    We kwamen buiten aan en Ollie pakte een pakje sigaretten uit zijn zak, gevolgd door een aansteker. Dus we zouden gaan roken, fijn. Ollie was al begonnen toen hij mij er ook één aanbood. Normaal rookte ik eigenlijk nooit, maar ik vond het nu ook zo stom of af te wijzen, dus pakte ik er eentje en liet ik hem aansteken.
    'Fuck man, ik heb het echt verpest met Jase...' Ollie laat me opkijken van de sigaret die ik subtiel van alle kanten bekijk om te zien hoe ik die het best vast kan houden en in mijn mond kan steken. Ergens vond ik het jammer dat hij nu weer over Jase begon, ik had afstand van hem moeten nemen voor redenen die ik zelf ook niet helemaal had kunnen begrijpen en nu mocht het wel weer van zijn vriendin, maar waarschijnlijk zou ze toch weer boos worden als ik weer met hem af zou spreken. Ik vroeg me überhaupt af of ik dat eigenlijk nog wel wilde. Ik bedoel, ik werd behandeld alsof één of andere gek en hij heeft mij ook niks gestuurd of wat dan ook.
    'Hij is zo ontzettend boos op me hè, en ik kan het hem niet kwalijk nemen ook.. Ik had mijn mond moeten houden, maar mijn dronken kop verpeste alles weer eens...' Nu zou ik hem moeten zeggen dat het allemaal vast heel erg mee zou vallen, dat Jase niet lang boos was en een goede jongen, dat hij zijn vrienden zou vergeven en ze binnenkort weer de beste vriendjes zouden zijn. Verder zou ik hem advies moeten geven en vertellen dat hij het niet aan hem ligt, dat hij een geweldige jongen is.
    Nou, het spijt me, maar ik zou het niet uit mijn mond kunnen krijgen zonder sarcastische bijklank. Behalve het laatste dan.
    'Tja,' begon ik, opnieuw starend naar de sigaret. Ik zou hem nu ook echt in mijn mond moeten gaan steken. 'het zal vast wel meevallen. En anders zal je wel andere vrienden maken. Sorry, dat is misschien niet zo bemoedigend.' Ik bracht de sigaret nu dichter naar mijn mond.
    'In ieder geval ben jij een geweldige gast, dat kan hij je niet afnemen. Hij moet er op den duur wel achterkomen dat hij iets mist.'
    Al snel begon de rokerige lucht van de sigaret, die ik zojuist ingeademd had, in mijn keel kriebelen. Tuurlijk Chloe, lekker cliché hoesten bij je eerste sigaret, wat goed van je.

    hufflepuff | year 6 | muggleborn | Ollie

    [ bericht aangepast op 15 maart 2017 - 18:25 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    FRANK LONGBOTTOM

    'Heb je het leuk, Frank?' hoor ik Sirius vragen, maar echt reageren doe ik niet. Ergens heb ik misschien niet helemaal door dat het aan mij gevraagd wordt en bovendien ben ik veel te druk met dansen. Ik knik even snel, maar dat blijkt niet echt nodig geweest.
    'Zo te zien heb je het redelijk naar je zin.' constateert Sirius dansend, al focus ik me meer op mezelf en de muziek dan op hem. Ik zie wel dat hij ook begonnen is met dansen en geniet van de aanwezigheid van mijn vrienden. Dansen in je eentje is toch een stuk minder leuk dan met anderen.
    Wanneer Sirius ons laat draaien, merk ik dat James het wat moeilijker heeft met dansen, maar dat deert me niet. Als hij een hark wil zijn, is hij een hark. Zelf ben ik er liever geen, harken zijn immers nogal stekelig en prikkelbaar. Ik zou liever een kussen of gel zijn, zacht en/ of zelfs goed beweegbaar. Glibberig zijn is ook leuk, dan kan je lekker glijden. Ik houd van glijbanen. Ik begon moe te worden en dat irriteerde me. Ik had plezier nu en wilde door, de hele nacht blijven dansen.
    Mijn irritatie werd groter toen Alice bij ons kwam staan. Ik was nog steeds aan het dansen, maar zag wel dat ze niet al te blij keek en haar ogen rolde. Ging dat over ons? Wat ging ze zich met ons bemoeien? Wij hadden gewoon een leuke avond, waarom moest zijn daarover gaan oordelen?
    'Wat moet je?' Ik stopte met dansen en schoot naar haar toe. Ik maakte boksbewegingen naar haar toe, dat zou haar laten zien wie hier de baas was, dat ze niet zomaar altijd en overal met haar ogen kon rollen als ze dat zomaar wilde. Ik werd bozer naarmate mijn energielevel kelderde, wat nu opeens heel erg snel ging. Mijn hand ging in een vuist richting haar gezicht, maar mijn benen besloten er plots mee te stoppen, waardoor mijn uitgestoken arm samen met de rest van mijn lichaam naar de grond gleed.
    Ik sprong echter snel weer op, probeerde ik. Mijn evenwicht besloot echter ook moeilijk te gaan doen, waardoor ik dit dus even moest gaan zoeken op Alice; de dichtbijzijnde schouder.
    'Jongens,' Met mijn arm maakte ik een slappe beweging naar Sirius en James. 'Laten we even een time-out doen.'


    ravenclaw | year 6 | pureblood | Sirius, James, Alice

    [ bericht aangepast op 15 maart 2017 - 18:23 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman




    Gwendolyn "Gwen" Caroline Martch


    Muggleborn • Gryffindor • Keeper • Slytherin Common Room • Theo, Dorian, Fae • Drunk, confused, frustrated…

    "If you can't be happy, be drunk."


    Ik sta bij de dranktafel op het feest in de Slytherin Common Room en schenk mezelf iets sterks in. Ik neem een enorme slok en kort vertrekt mijn gezicht door het branderige gevoel van de – afgaande op de smaak ervan – wodka.
    Vanuit mijn ooghoek zie ik Dorian op me afkomen en een glimlach breekt door. Snel schenk ik nog iets in, wat ik wegklok. Na een enigszins ongemakkelijke knuffel bekijk ik hem kort. Hij ziet er goed uit.
    'Hey Gwen, hoe gaat het met je? Heb je een beetje een leuke vakantie gehad?' Hij maakt ondertussen twee drankjes klaar. Twee. Natuurlijk. Van binnen voel ik mezelf grimassen. Hij kijkt kort naar de anderen. 'Jullie allemaal eigenlijk, hoe gaat het?' Hij lijkt zich enigszins ongemakkelijk te voelen en eigenlijk heb ik ook meer behoefte om op een rustigere plek te gaan zitten. Bijpraten gaat een stuk makkelijker zonder andere mensen, enorm harde muziek en drukte. 'Oh, ik ben zo terug,' zegt hij echter, voordat ik iets kan antwoorden. Dorian loopt weg en ik kijk waar hij naartoe gaat. Fae is er.
    Het is wellicht ook makkelijker op deze manier. Op een of andere manier bleef er – in ieder geval vanaf mijn kant – een ongemakkelijkheid en spanning. Het blijft soms nog een onafgesloten onderwerp. Uit zelfbescherming is de afstand dan misschien ook wel gezond.
    Ik pak nog een groot glas drinken wat ik in een keer wegdrink. Het brandt en is walgelijk, maar hopelijk is het later op de avond het branden waard. Een beetje wazigheid, vergetelheid en ontspanning is op dit moment wel gewenst.
    Nog even sta ik te wachten, voordat Theo opdaagt. Hij lijkt enorm nerveus en ik probeer te bedenken hoe ik het wat meer ontspannen kan maken.
    ‘H-h-h-h-h-h-h-h-h…’ Hij lijkt niet uit zijn woorden te komen en ik glimlach een beetje onhandig naar hem, maar probeer hem in ieder geval gerust te stellen. ‘W-w-w-w-w-wil j-j-j-j-j-j-je d-d-d-d-d-d-dansen?’ Ik stem in en sleep hem aan zijn hand naar de dansvloer. Hij legt zijn hand op mijn middel. Zijn dansvaardigheden zijn niet perfect, maar dat maakt ook eigenlijk niet heel veel uit.
    Opeens trekt hij me meer naar zich toe en hij drukt zijn lippen op de mijne. Door de alcohol en de spontane adrenaline verstijf ik, in plaats van reageren erop. Hij stapt naar achter en kijkt schuldig. ‘S-s-s-s-s-s-s-s-s-sorry.’
    Ik probeer uit mijn woorden te komen en kan niets bedenken om te zeggen of om te doen. Er gaat te veel in mijn hoofd om, of wellicht helemaal niets. Het ordenen van mijn gedachten lukt niet en ik voel mijn wangen rood worden.
    Voordat ik ook maar iets zeg of doe, komen Dorian en Fae in onze richting te lopen. 'Hey Gwen, hey Theo. Hoe gaat het met jullie?' Ze staan dicht bij elkaar en Dorian lijkt nerveus, terwijl hij Fae dichtbij zich houdt. Mijn bubbel van verwarring wordt doorgeprikt en ik zet enigszins geforceerd een glimlach op. Het beeld van Theo aan de ene kant en Dorian – met Fae – aan de andere kant maakt het niet makkelijker om een normale reactie te bedenken.
    ‘Top, geweldig..’ mompel ik. ‘Ik ga heel even wat drinken pakken. Ben zo terug.’ Snel loop ik weg van de hele situatie. De kus van Theo maken de gehele situatie veel te ingewikkeld voor mijn wazige hoofd. In de ’fight or flight’-keuze koos ik om te vluchten. Het zij de drank of mijn haast; onhandig beweeg ik mezelf door de mensenmassa naar de tafel met drank.
    Met trillende handen zoek ik naar een schone beker tussen alle omgevallen flessen. Eenmaal een gevonden hebbende, pak ik een fles whiskey. Ik probeer wat in te schenken, waarbij de helft over mezelf heen gaat en slechts de helft in de beker.
    Ik voel me schuldig dat ik weggelopen ben, maar durf op dit punt ook niet meer zomaar terug te lopen. Van de whiskey die in de beker is genomen neem ik een grote slok. Gefrustreerd zet ik de fles terug op tafel en ik wrijf met mijn wijsvinger en duim in mijn ooghoeken. You fucked up, lekker gedaan weer.

    [ bericht aangepast op 15 maart 2017 - 22:06 ]


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Caleb Brody Hughes
    “Her lips are like the galaxy's edge and her kiss the colour of a constellation falling into place.”



    Lana kniktte en een soort opluchting overspoelde mijn lichaam. Tevreden en gerustgesteld trok ik haar lichaam nog wat dichter tegen mij aan en de dekens wikkelde ik nog wat beter om onze lichamen heen. Het was eigenlijk niet heel koud in mijn kamer, maar ondanks de verwarming die aanstond, kreeg ik het maar niet warm. Ik rilde en wreef ongemakkelijk over mijn buik, die ontzettend onrustig deed. Ik voelde me ontzettend misselijk en sloot mijn ogen, wat overigens echt geen steek hielp. Het had eerder een tegenovergesteld effect.
          ‘Maak je geen zorgen, Cal,’ mompelde Lana, ‘ik zal bij je blijven als je dat wil.’ Ik keek Lana haast angstig doch opgelucht aan en voelde haar lippen op de mijne. ‘Wat is er?’ Ik schudde mijn hoofd en haalde mijn schouders op. Ik wist niet hoe ik het moest uitleggen, maar Lana moest nu niet weggaan, ik wilde niet alleen zijn. Niet nu. Vlarden van wat er deze avond was gebeurd spookten door mijn hoofd en mijn gezicht vertrok. Een verloren traan rolde over mijn wang en ik sloot mijn ogen opnieuw.
          ‘Beloof me alsjeblieft gewoon dat je niet weggaat... ik wil niet alleen zijn,’ fluisterde ik beschaamd en keek naar beneden. Ik speelde wat met de stof van Lana's onesie en gluurde toen weer naar haar. ‘Je bent een lieve eenhoorn prinses, Banana,’ mompelde ik zachtjes.



    18 • Year 6 • Pureblood • Slytherin • Chaser • Slytherin Common Room • Lana

    Jason Axel O'Donnell
    “It seemed perfect: the concept – free from any regret, another couple based on teen sex.”



    ‘Ter ere van het nieuwe jaar, heeft ze mij verteld,’ begon Jonathan en ik knikte langzaam. ‘Nou ja, het zou kunnen dat het ter ere van mij zou zijn, maar dat hoeft van mij allemaal niet hoor. Niet aandacht zou dan echt verkeerd verdeeld zijn, ik ben niet zo interessant.’ Ik grinnikte en schudde mijn hoofd. Ik nam een slok van mijn drankje.
          ‘Volgens mij is het een combi van beide, ze wilde jou dolgraag aan wat mensen voorstellen,’ vertelde ik.
          ‘En ja, volgens mij wel, ik hoop het.’ Ik fronsde bij dit antwoord en hield mijn hoofd een tikkeltje scheef. Hoe wist je niet of je meer was dan gewoon een vriendschap of een flirt. Aan de andere kant, het was Scarlett en dat meisje was vrij ingewikkeld, dus misschien waren zij en Jonathan geen uitzondering.
          ‘Blake en ik,’ zei lake met een glimlach en ze prikte me in mijn wang. Ik rolde met mijn ogen en grinnikte, hier had je de geheime wijsneus, hoor, die zich in Blake schuilde. ‘Niet ik en Blake, Blake en ik. Net als bij seks, Jase, de ander moet altijd eerst komen voordat je zelf mag.’ Blake stak haar tong naar mij uit en ik deed hetzelfde naar haar toe. Ik drukte snel een kusje op haar lippen.
          ‘Oké, oké madame, Blake en ik,’ corrigeerde ik mezelf. ‘Volgens mij houd ik die volgorde wel altijd braafjes aan, toch?’
          ‘Wij gaan zo even naar buiten. Gaan jullie mee? Tenzij je het risico wilt lopen om gepakt te worden en gewoon binnen wilt blijven.’ Blake keek naar Scarlett, alsof die ooit 'nee' zou zeggen op iets wat tegen de regels was. Ik blikte nieuwsgierig naar Jona en vroeg me af wat voor type hij was. Ik had via Blake begrepen dat Jona vrij beschermend was over Scarlett, maar ik kon dat ook zijn over Blake – dus ik was benieuwd.
          ‘Ja tuurlijk.’ Ik glimlachte naar Jona en sloeg een arm om Blake's schouder heen. Mijn oog viel op de beeprong tafel.
          ‘Wat als we eerst een potje meespelen voordat we naar buiten gaan?’ stelde ik voor en keek Blake met een glimlach aan.



    18 • Year 6 • Halfblood • Hufflepuff • Captain • Keeper • Slytherin Common Room • Blake, Scarlett & Jona


    I just caught the wave in your eyes




    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.