• I solemnly swear that I am up to no good.





    Same school, same story, same characters, different time; a Modern Marauders Story.

    Kerst is voorbij. Een nieuw jaar is aangebroken. De vier vrienden - James, Sirius, Remus en Peter - staan klaar om zoals in het originele verhaal de boel op stelten te zetten. Hogwarts is echter wat veranderd; er zijn geen uilen en geen perkamentrollen, alles gaat nu via het internet! In dit RPG kan je uitvinden hoe het zou zijn als de Marauders nu geleefd zouden hebben.

    Dit is een doorstart van het RPG Modern Marauders, we doen dit zodat het ook voor andere makkelijker is om mee te doen.



    "Messrs Moony, Wormtail, Padfoot, and Prongs —
    Purveyors of Aids to Magical Mischief-Makers — are proud to present: The Marauder’s Map."



    R O L L E N
    [Dit mogen zowel bestaande als zelf bedachte rollen zijn.]
    GRYFFINDOR VOL
    • Sirius Orion Black • Ben Barnes || Paddiecakes [1.1]
    • Remus John Lupin • Andrew Garfield || WillNotLearn [1.8]
    • Peter Pettigrew • Evan Peters || Paddiecakes
    • James Potter • Aaron Taylor-Johnson || Prongsie [1.9]
    • William Theodore Weasley • Tijn Elbers || PeterMaximoff [1.10]
    • Lily Evans • Karen Gillan || Mignon [1.5]
    • Kathelaine Avierella Savore • Zoey Deutch || Paddiecakes [1.10]
    • Mary Elizabeth MacDonald • Lily Collins || Wemel [1.10]
    • Marlene McKinnon • Emilia Clarke || Marlow [?]
    • Gwendolyn Caroline Martch • Sophie Turner || Roms [1.7]

    SLYTHERIN VOL
    • Severus Snape • Louis Garrel || HalfBloodPrince [1.11]
    • Regulus Arcturus Black • Ezra Miller || calice [1.9]
    • Dorian Arcelin Kasai • Xavier Dolan || Paddiecakes [1.1]
    • Caleb Brody Hughes • Mariano Ontañon || Wemel [1.2]
    • Celebran Serpen von Leirko • Lucky Blue Smith || Paddiecakes [1.6]
    • Blake Sophia Haynes • Monica Ollander || Valtersen [1.3]
    • Scarlett Rose River • Diana Agron || Bughead [1.1]
    • Franciszka Malia Rogers • Ashi Ross || PeterMaximoff [1.2]
    • Adalae Cresenta Romanova • Nina Dobrev || Pennyworth [1.3]
    • Maia Raegan von Leirko • Amelia Zadro || Marlow [1.11]

    RAVENCLAW
    • Cedric James Carrow • Colton Haynes || Bughead [1.1]
    • Jonathan Clermont • Jonathan Jaffe || Retrogade [1.9]
    • Castor Eichenauer • Arthur Gosse || Mignon [1.11]
    • Frank Longbottom • Matthew Hitt || Retrogade [1.12]
    • Faelia Christina Brown • Emily Bador || Valtersen [1.3]
    • Primrose Matilda York • Emeraude Toubia || PeterMaximoff [1.2]
    • Tallulah Fran Moriarty • Daisy Smith || Granian [1.11]
    • Quinn Henrietta Dandelion • Elle Fanning || Aniketos [1.11]
    • Alice Fortescue • Carey Mulligan || Wemel [1.12]

    HUFFLEPUFF
    • Luke Nathan MacNamara • Michael Clifford || PeterMaximoff [1.2]
    • Jason Axel O'Donnell • Finn Harries || Wemel [1.11]
    • Ollie Gabriel Reid • Hugh Vidler || Valtersen [1.3]
    • Chloe Maliette Porter • Scarlett Leithold || Retrogade [1.2]
    • Nova Tamzin Archer • Katherine McNamara || Prongsie [1.9]
    • Rozalua Maut Liluye • Ashley Moore || Paddiecakes [1.10]
    • Isla Ashworth • Rosie Tupper || Brinvi [1.11]
    Leraren
    • Reginald Green - Defense Against the Dark Arts
    • Horace Slughorn - Potions
    • Balthazar Ansem Claerkson - Ancient Runes
    • William Xavier Herberry - Herbology
    • Minerva McGonagall - Transfiguration/Gryffindor Head
    • Sybill Patricia Trelawney - Divination
    • Alix Rose Thomas - Charms
    • Nola Evangeline Bordelon - Astronomy
    • Catharina Julia Bell - Alchemy
    Prefects
    Twee Prefects (meisje en jongen) van elke afdeling

    GRYFFINDOR
    • Remus John Lupin • WillNotLearn
    • Lily Evans • Mignon

    SLYTHERIN
    • Dorian Arcelin Kasai • Paddiecakes
    • Blake Sophia Haynes • Valtersen

    RAVENCLAW
    •
    • Alice Fortescue • Wemel

    HUFFLEPUFF
    • Luke Nathan MacNamara • PeterMaximoff
    • Nova Tamzin Archer • Prongsie
    Quidditch Team
    GRYFFINDOR
    Keeper
    • Gwendolyn Caroline Martch • Roms
    Chasers
    • James Potter • Prongsie || Captain
    • Kathelaine Avierella Savore • Paddiecakes
    • Marlene McKinnon • Marlow
    Beaters
    • Sirius Orion Black • Paddiecakes
    • William Theodore Weasley • PeterMaximoff
    Seeker
    • Mary MacDonald • dubbeIstrijder

    SLYTHERIN
    Keeper
    • Dorian Arcelin Kasai • Paddiecakes
    Chasers
    • Scarlett Rose River • Bughead
    • Caleb Brody Hughes • Wemel
    • Unknown
    Beaters
    • Celebran Serpen von Leirko • Paddiecakes
    • Maia Raegan von Leirko • Marlow
    Seeker
    • Regulus Arcturus Black • calice || Captain

    RAVENCLAW
    Keeper
    • Frank Longbottom • Retrogade
    Chasers
    • Cedric James Carrow • Bughead || Captain
    • Castor Eichenauer • Mignon
    • Quinn Henrietta Dandelion • Aniketos
    Beaters
    • Unknown
    • Primrose Matilda York • PeterMaximoff
    Seeker
    • Unknown

    HUFFLEPUFF
    Keeper
    • Jason Axel O'Donnell • Wemel || Captain
    Chasers
    •
    • Rozalua Maut Liluye • Paddiecakes
    • Unknown
    Beaters
    • Unknown
    • Unknown
    Seeker
    • Chloe Maliette Porter • Retrogade



    "She hated him!" "Nah, she didn't."




    RPG
    Social Media
    Twitter [Tag: #ModernMaraudersQ]
    Sirius Black - @SexySirius
    Dorian Kasai - @DorianKasai
    Cedric James Carrow - @CedCarrow
    Scarlett Rose River - @ScarlettxRiver
    Lajila Lancaster - @TheycallmeJil
    Jason O'Donnell @JaseODonnell
    Caleb Brody Hughes - @CalHghs
    Frankie Rogers - @FrankieMalia
    Luke Nathan MacNamara - @DraoiIldaite]
    Pixie York - @PixieMYork
    Chloe Porter - @ChloeMal_
    Frank Longbottom - @franktastic_af
    Adalae Cresenta Romanova - @adaromanov
    Axel James Sutherland - @SutherlandAxel
    Ailis Sutherland - @Ailydaily
    Blake Sophia Haynes - BlakeSHaynes
    Faelia Christina Brown - @Faeliafairy
    Ollie Gabriel Reid - @ollietoremember
    Gossip Girl - @GoGiHogwarts
    Harper Coralie Lukasiak - @LukasiakHarper
    Severus Snape - @PrinceHalfB
    Lily Evans - @_LilsEvans
    Emily Lucy Matthews - @emilylucy17
    Celebran von Leirko - @SvonLeirko
    Alice Prewett - @PrewettAlice
    Alexis Pascal Rutherford - @AlexisPascalR
    Gwendolyn Caroline Martch - @SexyGwency
    Kathelaine Savore - @_LanaaBanana
    Mavi Fallyn Rogers - @MavixAwesome
    Daniël Cillin Rogers - WildDanny26
    Max Adrian Sanderson - @hufflepuffmax
    Caspian Foxx Zachariah @Caspian_f
    Maia von Leirko - @MaiaRaegan
    James Potter - @JamesProngs24
    Peter Pettigrew - PeterPettigrew8
    Marlene McKinnon - Marley_McKinnon
    Regulus Black - @Regulus_Black61
    Mary Macdonald - @Mac_Marry11
    Remus Lupin - @LupinRemus1
    Freya Brennan - @HufflepuffFreya
    Dove Sparrow @DoveSparrow
    Avon Snyder @AvondSnyder

    Snapchat
    Sirius Black - wholetthedogout
    Dorian Kasai - GetOut
    Cedric James Carrow - CedricRavenclaw
    Scarlett Rose River - ScarlettxRiver
    Lajila Lancaster- jil_lvl
    Jason O'Donell - JaseODonnell
    Caleb Brody Hughes - Calpal_
    Frankie Rogers - FrankieMalia
    Luke Nathan MacNamara - DraoiIldaite
    Pixie York - PixieMYork
    Chloe Porter - chloecat
    Frank Longbottom - franktastic
    Adalae Romanova - Adalae_cr
    Axel James Sutherland - ?
    Ailis Sutherland - Ailydaily
    Blake Sophia Haynes - blakedelreyy
    Faelia Christina Brown - faelia182
    Severus Snape - sev
    Lily Evans - MsEvans
    Celebran von Leirko - CvonLeirko
    Alexis Pascal Rutherford - IProbablyHateU
    Gwendolyn Caroline Martch - SexyGwency
    Kathelaine Savore - LanaBanana
    Max Adrian Sanderson - huffle_max
    Maia von Leirko - MRaegan
    Emily Matthews - Emiloveyou
    James Potter - DeerJames
    Peter Pettigrew - PeterPettigrew_
    Mary Macdonald - marryme
    Remus Lupin - RemusLupin
    Freya Brennan - FreyaHufflepuf
    Dove Sparrow - LovelyDovey
    Avon Snyder - AttractiveAvon


    Links


    Regels                                                                                                                 
    ◆ Reserveringen blijven vier dagen staan.
    ◆ Er is geen maximaal aan personage's, maar minstens één jongen.
    ◆ Alleen ik maak topics aan.
    ◆ Personages zitten allemaal in hun zesde leerjaar.
    ◆ Posts van minimaal 300 woorden.
    ◆ Geen ruzie behalve in de RPG zelf.
    ◆ Of topic in het speeltopic graag tussen haakjes of in het praattopic.
    ◆ Houd de afdeling en geslachten gelijk.
    ◆ 16+ is toegestaan.
    ◆ Zonder toestemming mag je de personage's van anderen niet besturen.
    ◆ Leraren worden bestuurd door iedereen.
    ◆ Topics moeten geopend worden met I solemnly swear that I am up to no good en geëindigd worden met Mischief Managed.
    ◆ Als je twee weken niet meer reageert, stuur ik je een bericht, als je in de twee weken daarna nog niet reageert, vervalt je rol, tenzij je een geldige reden hebt.
    ◆ Denk heel goed na voordat je meedoet. Ik steek hier veel tijd in en het is ook niet leuk voor andere als je niet meer reageert.


    Starters

    Sunday, January 4th — Scarlett's Party

    Iedereen is veilig gearriveerd op Hogwarts. Scarlett heeft eerder aangekondigd dat er vanavond een feest zal zijn in de Slytherin Common Room en dat feest begint nu. Trek je mooiste - of sletterigste - jurk aan, poets je schoenen en doe je haar, want het is tijd om eens flink los te gaan. De drank staat al klaar en het feest kan beginnen!

    Gelieve de volledige naam van je personage, de afdeling, speciale posities, de locatie van je personage en de personen die bij hen zijn vermelden. Dit om inspringen voor iedereen makkelijker te maken.

    Sunday, January 4th — Last day of the break

    Het einde van de kerstvakantie is aangebroken, kerstmis is voorbij en het nieuwe jaar is ingeluid. Morgen begint de school weer en om elf uur vertrekt de Hogwarts Express vanaf Kings' Cross om diegene die tijdens de kerst naar huis gegaan zijn weer terug naar school te brengen. Geniet van je laatste dag vakantie en zorg er vooral voor dat je al je huiswerk bijgewerkt hebt, want morgen moet iedereen weer meteen aan de slag! ❄️

    Gelieve de volledige naam van je personage, de afdeling, speciale posities, de locatie van je personage en de personen die bij hen zijn vermelden. Dit om inspringen voor iedereen makkelijker te maken.

    Wednesday, December 24th — Christmas Dance

    Nog steeds ligt er buiten een dikke laag sneeuw. Het is de avond van het kerstbal en iedereen maakt zich klaar om richting The Great Hall te gaan. De meeste leerlingen gaan na “The Christmas Dance” naar huis en de rest blijft de hele vakantie op school. Happy holidays!

    Gelieve de volledige naam van je personage, de afdeling, speciale posities, de locatie van je personage en de personen die bij hen zijn vermelden. Dit om inspringen voor iedereen makkelijker te maken.

    Monday, December 22nd — Christmas Holiday

    Het is maandag ochtend, buiten is alles bedekt met een dikke laag sneeuw, een goed begin van de kerstvakantie. Enkele leerlingen zijn afgelopen vrijdag al gelijk naar huis gegaan om kerst te vieren met hun ouders, de meeste leerlingen gaan na “The Christmas Dance” op kerstavond naar huis en de rest blijft de hele vakantie op school. Happy holidays! Don’t forget; happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    Gelieve de volledige naam van je personage, de afdeling, speciale posities, de locatie van je personage en de personen die bij hen zijn vermelden. Dit om inspringen voor iedereen makkelijker te maken.
    Mischief Managed.

    [ bericht aangepast op 12 maart 2017 - 12:34 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Caleb Brody Hughes
    “Her lips are like the galaxy's edge and her kiss the colour of a constellation falling into place.”



    Geler? Wat is geler? Bedoelt ze gelei? Heeft ze een lage suikerspiegel?
          ‘Dan kunnen we misschien ook wat gaan eten want iek heb 'onger.’ Lage suikerspiegel it is. Ik knik en wil opstaan, maar gooi hierbij bijna Lana van mijn schoot. Daarom ga ik gelijk weer zitten en zet Lana eerst netjes naast mij op het bankje neer, voordat ik weer opsta. Het is echt te gênant voor woorden hoe cringeworthy awkward ik ben rondom haar. Normaliter weet ik mijn hoofd wel koel te houden en laat ik me echt niet zo snel van mijn stuk brengen, al helemaal niet door een meisje. Bij Lana lijkt alles echter anders te zijn, zou ze me vervloekt hebben? Op zich, er bestaat zoiets als Amortentia, maar gezien mijn gedachtengang nog enigszins normaal is en slechts voor vijftig procent bestaat uit Lana in plaats van honderd, denk ik dat ik niet onder invloed ben van magie. Bovendien verwacht ik ook niet van haar dat ze zo'n enorme creep is.
          ‘Zullen we dan naar Hogsmeade gaan?’ Ik schud mijn jas van mijn schouders af. ‘Hier, je had het koud toch?’ Vervolgens leg ik mijn jas over haar schouders. Onder mijn jas heb ik een dikke wintertrui en nog vier t-shirts aan, dus ik denk dat ik het wel overleef. ‘Prinsessen horen niet te bevriezen.’ Ik pak haar hand vast en begin te lopen. Een paar keer open ik mijn mond om wat te vragen, maar vind wat ik wil zeggen te dom en houd dus mijn mond. ‘Zei je nou dat je gelei wilt?’ Of ik houd niet mijn mond. Dat kan ook.


    18 • Year 6 • Pureblood • Slytherin • Chaser • Platform, princess Lana

    [ bericht aangepast op 23 jan 2017 - 17:41 ]


    I just caught the wave in your eyes


    yu had ff een stalking Finn Harries on tumblr momentje
    Jason Axel O'Donnell
    “It seemed perfect: the concept – free from any regret, another couple based on teen sex.”



    Voor een tel kijk ik Blake beledigd aan.
    Ik mij niet gedragen? Ik gedraag me toch altijd? Uiteraard spreek ik mijn gedachten dus ook uit.
          ‘Natuurlijk gedraag ik me! Wil je soms zeggen dat ik je anders voor schut zet?’ Zodra ik deze woorden heb uitgesproken, komt het pas in me op dat Blake misschien – héél misschien – een grapje zou kunnen maken. Ik krab wat aan mijn nek. ‘Ik bedoel– laat maar. Ik neem aan dat je haar 'vriendje' nog niet hebt ontmoet?’ Ik kijk haar vragend via de spiegel. ‘Scarlett en een vriendje... Is het gemeen als ik zeg dat ik dat echt totaal niet heb zien aankomen of mij dat kan inbeelden?’ Ik haal mijn schouders op en kijk onderzoekend naar mijn t-shirt. Waaom zit de naad b– Oh. Zuchtend trek ik mijn t-shirt uit. Voor de zoveelste keer ben ik er eentje binnenstebuiten aan het dragen. Schaapachtig glimlach ik naar niemand in het bijzonder terwijl ik 'm buitenstebinnen draai. ‘Ik bedoel, ik had eigenlijk verwacht dat zij en Caleb tot het einde der dagen om elkaar heen zouden draaien met alle drama van dien.’ Zodra ik mijn t-shirt weer aanheb prop ik mijn voeten in mijn sneakers. 'Prop' omdat ik te lui ben om mijn veters los te maken. ‘Ach ja, wat maakt het ook uit, ik ben blij voor haar.’ Ik stap op Blake af en bekijk haar even. ‘Je ziet er mooi uit, Blakie.’ Ik sla een arm om haar schouders heen en kijk haar glimlachend aan..



    18 • Year 6 • Halfblood • Hufflepuff • Captain • Keeper • Dorm, Blake
    Blase anthem I || Blase anthem II


    I just caught the wave in your eyes

    Blake Sophia Haynes
    Maybe I’m just a kid in love, oh baby, it’d be cool if it was the two of us. But I don’t ever wanna grow up, 'cause I got it all.


    "Ach ja," mompel ik. "Als zelfs ik mijn gewoontes achter me kan laten en aan een relatie kan beginnen, moet Scar dat ook kunnen." De opmerking klinkt een beetje vinnig, vooral omdat ik lichtelijk gekwetst ben door het feit dat hij Scarlett afrekent op haar sletterige gedrag. Zo klinkt het ten minste. Ja, we weten allemaal dat Scarlett niet de meest trouwe persoon ooit is, maar dit is nergens voor nodig.
    Hij slaat een arm om mijn schouder en complimenteert me, en ik moet moeite doen om niet cynisch te reageren. Ik haal diep adem en glimlach terug. "Dankjewel, ik doe mijn best."
    Ik stap weg uit zijn 'omhelzing' en buig me voorover, naar mijn koffer, om mijn hakken tevoorschijn te halen. "Dus.." begin ik dan aan een zin, terwijl ik de hakken aandoe. "Wat wilde Chloe van je?"
    Nee, ik kan me toch niet inhouden. Dat meisje weet dondersgoed dat ik haar niet in de buurt van mijn vriendje wil. Het is niet dat ik hem niet vertrouw, ik vertrouw haar gewoon niet. Weet ik veel wat die twee allemaal voor geschiedenis hebben. Ze lijken elkaar in ieder geval erg te mogen, en dat vertrouw ik niet. Hoe hypocriet het ook moge zijn, ik wil niet dat Jase al te vriendschappelijk omgaat met een meisje waarvan ik niet weet of hij met haar naar bed is geweest. Ik glimlach liefjes terwijl ik me opnieuw naar de spiegel beweeg en een hand door mijn haar haal. "Behalve je pik dan." Dat zeg ik niet al te hardop, maar de kans dat hij het verstaan heeft is groot. Ergens kan ik mezelf wel voor mijn kop slaan door mijn jaloezie, maar het is maar goed ook dat Jase die kant ook van me ziet.

    18 • Year 6 • Pureblood • Ssssslytherin • Jase's kamer • Prefect •


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted


    yu had ff een stalking Finn Harries on tumblr momentje
    Jason Axel O'Donnell
    “It seemed perfect: the concept – free from any regret, another couple based on teen sex.”



    Ik kweet niet of ik het me nou inbeeld of niet, maar Blake lijkt nogal op haar tenen getrapt te zijn door mijn opmerking over Scarlett. Ik besluit er maar niet op in te gaan en onnodige drama te vermijden.
    Echter lijkt drama toh niet geheel onvermijdelijk te zijn en ik voel me behoorlijk ongemakkelijk als ze over Chloe begint. Niet omdat Chloe me nou zo ongemakkelijk laat voelen, maar de manier hoe ze Chloe's naam uitspreekt is nogal... Het klinkt niet heel aardig, om het zo maar even te zeggen.
          ‘Dus... Wat wilde Chloe van je?’ Ik blijf stil en kijk Blake onbegrijpend aan. Waarom brengt ze het op zo'n rare manier? Er lijkt vanalles om te gaan in haar hoofd en ik vraag me echt af waar ze allemaal aan staat te denken nu. ‘Behalve je pik dan,’ zegt ze zachtjes. Ik weet bijna zeker dat het niet geheel haar intentie was om haar gedachten uit te spreken. Ik was bezig mijn kamer een beetje op te ruimen, maar stop even met waar ik mee bezig was. Ik blijf behoorlijk lang stil terwijl ik haar woorden verwerk – is ze daar nog steeds mee bezig? Ik kan het niet laten om mijn ogen te rollen en ik draai me langzaam om naar Blake.
          ‘Grapje toch zeker?’ Ik sla mijn armen over elkaar en kijk Blake een tikkeltje ongelovig aan. ‘Chloe vroeg gewoon hoe het met me gaat, is dat zo ver gezocht?’ Het is mij echt niet ontgaan dat Blake jaloers lijkt te zijn, maar ik vind dat Blake zich over haar jaloezie moet heenzetten. Ik open mijn mond om nog wat te zeggen, maar besluit mijn tong eraf te bijten, gezien wat ik wilde zeggen de sfeer er niet beter op zou maken.



    18 • Year 6 • Halfblood • Hufflepuff • Captain • Keeper • Dorm, Blake
    Blase anthem I || Blase anthem II


    I just caught the wave in your eyes

    Blake Sophia Haynes
    Maybe I’m just a kid in love, oh baby, it’d be cool if it was the two of us. But I don’t ever wanna grow up, 'cause I got it all.


    "Denk je dat ik blind ben?" ik spiegel zijn houding door mijn armen over elkaar heen te slaan. "Dat meisje ziet echt wel dat je knap bent, Jase, en door haar vraag om aandacht te beantwoorden gaat ze zometeen nog denken dat je ook geïnteresseerd bent in haar."
    Natuurlijk zeg ik dit niet om haar te beschermen, maar om mijn eigen hachje te redden.
    Ik wil niet dat mijn vriendje het bed induikt met een meisje dat alles is dat ik niet ben - onschuldig, dun, lief, naturel. Dat kan mijn ego niet aan.
    "Ben je met haar naar bed geweest?" Het is er wederom uit voor ik erg in heb en ik wou dat ik de woorden weer in kon slikken. Verdomme, Blake, heb je net een goed gesprek gehad met je vriendje waar uit kwam dat jullie van elkaar houden, verpest je het nu door een stomme ruzie te beginnen. "Wil je met haar naar bed?" Goed gedaan, Blake, je hebt de jaloerse feeks die ver weggestopt zat naar boven gehaald. Dat gaat hij leuk vinden.
    Een zucht rolt over mijn lippen en ik draai me om naar de spiegel. Het meisje in de spiegel kijkt leeg terug terwijl haar, of mijn, ogen over mijn lichaam glijden. Je lijkt dik in dit jurkje, Blake. Geen wonder dat hij Chloe als plan B bewaart. Je hebt jezelf laten gaan deze vakantie, je was zo goed bezig. Ik weet niet zeker of het mijn stem is die ik in mijn oren lijk te horen, of die van mijn moeder. Wat ik wel weet is dat hij terug is van weggeweest. Verdomme, waarom verpest ik alles?
    18 • Year 6 • Pureblood • Ssssslytherin • Jase's kamer • Prefect •


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    NOVA TAMZIN ARCHER
    "Let me talk!"


    16 • YEAR 6• MUDBLOOD • HUFFLEPUFF • ON HER WAY TO HOGWARTS • GIRL SQUAD

    Nadat iemand haar koffer over mijn teen heen reed en vervolgens als een halvegare de coupé uit rende om in de armen te vallen van haar geliefde vriendje — of wat ze ook zijn — te begroeten toen de trein aankwam in Hogsmeade, sta ik als een van de laatsten op. Ik ben altijd wat lui en ook al heb ik zin om terug te zijn op Hogwarts, het is toch af en toe een beetje vreemd om weer omgeven te zijn door magie. Ik ben natuurlijk opgegroeid op de Muggle-manier en in de eerste elf jaar van mijn leven had ik bij god geen idee dat er werkelijk waar magie zou bestaan. Niet dat ik het erg vind, want het leven wordt ineens wel veel makkelijker, als ik eerlijk ben. Toch is het niet zoals in de boeken die mama vroeger aan me voorlas. Magie is niet voor iedereen weggelegd en men moet er voorzichtig mee omgaan. Dat wil ik met mijn magie, ik wil de beste heks worden die er ooit op aarde heeft rondgelopen. Niet dat dat een heel erg haalbare optie is, maar ik kan er tenminste naar streven.
          Uiteindelijk gaat iedereen een beetje zijn of haar eigen weg en lopen Lily, Mary en Marlene* en ik als laatste de coupé uit. Ik werp Lily een blik toe als ik James Potter in beeld krijg en ik zie dat haar wangen onbedoeld een tikje roder kleuren. Ik wist het wel. Stiekem heeft ze best wel zin in de date die ze vanavond hebben, al wil ze het natuurlijk niet toegeven.
          Ik blaas een rode pluk haar weg uit mijn gezicht en steek het dan toch maar op in een staart. Ik heb mijn schooluniform al aan dus daar hoef ik me niet meer druk om te maken. Tevreden kijk ik rond en haal diep adem. Na twee weken zonder magie is dit toch wel weer een verademing, eigenlijk. Ik hoef me tenminste niet meer in te houden om een Accio-spreuk te gebruiken als ik iets wil hebben. Ik kan niet wachten tot ik 17 word, dan mag ik ook buiten school magie gebruiken en dan kan ik het eindelijk aan mijn ouders laten zien, die zelf eigenlijk nog geen flauw idee hebben wat ik in godsnaam leer. Stiekem denken ze vast dat ze nog altijd in een of andere soap zitten, al kunnen ze er niet omheen dat ik op Platform 9¾ consequent door een muur huppel.
          'Ik heb honger,' zeg ik op een zeurende toon tegen mijn vriendinnen — degenen die nog in de buurt zijn — en ik pruil een klein beetje. In de groepschat heb ik meermalen herhaald dat ik honger had, maar niemand vond het nodig zijn of haar eten aan te bieden. Vandaar dat ik al úúúren honger zit te lijden.

    *sorry if I forgot somebody


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Jason Axel O'Donnell
    “It seemed perfect: the concept – free from any regret, another couple based on teen sex.”



    Blake haar woorden lijken eerst wel logisch en ik wil bijna zeggen dat ik haar bezorgdheid begrijp, als ik me plosteling iets realiseer.
          ‘Gaat het hier nu echt om Chloe die eventueel verkeerde signalen van mijn kant oppikt?’ kaats ik terug en sluit even mijn ogen. Jase, let op je woorden. ‘Als je me genoeg vertrouwt en kent weet je dat ik niet geïnteresseerd ben in Chloe op die manier.’ Ik frons en sla mijn ogen weer naar haar op. ‘Ik voel niets voor Chloe en ik hoopte eigenlijk dat je dat nu wel wist.’
          ‘Ben je met haar naar bed geweest?’ Haar woorden laten me gelijk stilvallen en ik ga sprakeloos zitten op mijn bed terwijl ik haar aanstaar. Denkt ze nu serieus dat ik met Chloe het bed wil delen? Dat dit überhaupt nog in haar opkomt na het hele gesprek dat we niet heel lang geleden nog hebben liggen voeren. ‘Wil je met haar naar bed?’ Volgens mij probeert ze haar wordvomit goed te praten, maar het verandert eigenlijk helemaal niets. Ik wrijf even vermoeid – en ik ben niet eens moe – met mijn handen in mijn gezicht. Als ik weer opkijk zie ik hoe Blake zichzelf staat te bekijken in de spiegel. De manier waarop baart me een soort van zorgen. Zo hoort iemand niet naar zichzelf te kijken. ‘Blake, wees eens eerlijk...’ begin ik en weet eigenlijk niet helemaal wat ik wil zeggen. ‘Vi– Is Chloe wel het probleem hier?’ Ik kijk haar aan via de spiegel. ‘Of is het probleem iets groters en schuif je het af op Chloe?’



    18 • Year 6 • Halfblood • Hufflepuff • Captain • Keeper • Dorm, Blake
    Blase anthem I || Blase anthem II


    I just caught the wave in your eyes

    Blake Sophia Haynes
    Beautyqueen of only 18, she had some trouble with herself. He was always there to help her, she always belonged to someone else.


    Ik zucht diep en bijt op mijn lip. Eerlijk zijn, of doen alsof ik gewoon alleen maar jaloers ben?
    "Ik..." eerst maak ik oogcontact met hem via de spiegel, dan draai ik me met moeite om. "Ik wil gewoon niet dat je.."
    Ik staar naar mijn schoenen, op zoek naar een goede zinsopbouw. Op zoek naar iets waardoor Jase me niet uit gaat lachen.
    "Dit hele relatie ding is nieuw voor mij, weet je. En ik weet niet wat ik moet vinden van het feit dat een mooi, lief, dun, onschuldig meisje je vraagt hoe je vakantie was." Ik kuch een beetje ongemakkelijk. "Omdat ik ook weet dat ze je leuk vindt. Vond, weet ik veel."
    Ik loop naar hem toe en pak zijn hand in de mijne, waarna ik hem op mijn hart leg. Heerlijk cliché, dit. "Wat ik wel weet is dat mijn hart ongeveer uit mijn borstkas komt zetten als ik bij je ben.. En dat de gedachte aan jou, in bed met een ander meisje, me bang maakt."
    Ik ga naast hem zitten op zijn bed en haal diep adem. "En ik weet dat ik moeilijk ben, en dat ik niet zo ben als andere meisjes die je gedatet hebt. En... fuck," mijn stem slaat lichtelijk over halverwege mijn zin en ik moet er zachtjes van lachen. "En jij bent ook helemaal niet zoals de jongens die ik... nou ja, ik heb nooit echt jongens gedatet. Maar.."
    Opnieuw lach ik en een oprechte glimlach breekt door. Wat ben ik toch ook een verdomde drama-queen. "Ik vertrouw je wel, maar ik weet ook hoe meisjes zijn. En ik vind het moeilijk om te begrijpen dat je mij wilt, dus... ja."
    18 • Year 6 • Pureblood • Ssssslytherin • Jase's kamer • Prefect •


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Jason Axel O'Donnell
    “It seemed perfect: the concept – free from any regret, another couple based on teen sex.”



    ‘Wat ik wel weet is dat mijn hart ongeveer uit mijn borstkas komt zetten als ik bij je ben.. En dat de gedachte aan jou, in bed met een ander meisje, me bang maakt.’ Mijn hand ligt op haar hart – we lijken wel in zo'n slechte Amerikaanse chickflick te spelen. Ze neemt naast me plaats op mijn bed. ‘En ik weet dat ik moeilijk ben, en dat ik niet zo ben als andere meisjes die je gedatet hebt. En... fuck.’ Ik kijk haar afwachtend aan en blijf nog even stil. ‘En jij bent ook helemaal niet zoals de jongens die ik... nou ja, ik heb nooit echt jongens gedatet. Maar..’ Ze begint opeens spontaan te glimlachen – oprecht te glimlachen. Ergens baart me dat zorgen. Is nu al de dag aangebroken waarop Blake haar verstand verliest en doordraait? Hoort dat niet te gebeuren als je oud en versleten bent – of het liefst helemaal niet? ‘Ik vertrouw je wel, maar ik weet ook hoe meisjes zijn. En ik vind het moeilijk om te begrijpen dat je mij wilt, dus... ja.’ Ik schraap even mijn keel en besluit het allemaal nog iets meer cliché te maken door mijn vinger onder haar kin te leggen en haar te dwingen mij aan te kijken.
          ‘Ik denk dat je dan snel moet gaan begrijpen dat jij toch echt het meisje bent dat ik wil, niet Chloe, niet een één of andere tuthola uit ons jaar; ik wil jou Blake.’ Ik druk een kus op haar lippen en kijk haar aan. ‘Maar wil je me alsjeblieft beloven dat je het nooit meer in je hoofd haalt dat ik achter jouw rug om achter andere meisjes aanzit?’ Ik kijk haar met een opgetrokken wenkbrauw aan. ‘Of moet ik soms ook het jaloerse vriendje gaan spelen, kan ik heus hoor.’ wat een slechte poging tot een grap, Jase.



    18 • Year 6 • Halfblood • Hufflepuff • Captain • Keeper • Dorm, Blake
    Blase anthem I || Blase anthem II


    I just caught the wave in your eyes

    Gwendolyn "Gwen" Caroling Martch


    18 • Year 6 • Mudblood • Gryffindor • Keeper • Greenhouses • Theo

    Hij ziet er vreselijk nerveus uit en kijkt naar beneden. "H-h-h-h-h-h-hi, G-g-g-g-g-g-g-gwen. I-i-i-i-ik w-w-w-wilde v-v-v-v-v-vragen o-o-o-o-of j-j-j-j-j-je m-m-m-met m-m-m-m-m-m-me n-n-n-n-n-n-naar h-h-h-h-h-h-h-het f-f-f-f-f-f-f-feestje w-w-w-w-w-w-wil v-v-v-v-v-v-v-vanavond? S-s-s-s-s-sorry" Ik kijk naar hem en heb medelijden met hem. De zenuwen – waarvan ik niet weet of hij die altijd heeft of door mij komen – lijken hem volledig te controleren. Je zou toch denken dat iemand die zo vriendelijk is, niet zo nerveus is rondom anderen.
    Wat Severus zei, begint nu te klikken. Zou hij me toch echt leuk vinden en daarom nu naar het feest vragen? Ik heb geen idee of ik Theo ook daadwerkelijk leuk vind of niet. Daar ken ik hem niet goed genoeg voor. Het feest lijkt daarvoor een goede gelegenheid, ook zodat hij misschien een beetje kan ontspannen. Echter, ik ben bang dat als ik alcohol op heb en ik niet meer goed kan nadenken, alles misgaat. Dronken ben ik niet op mijn best, maar dan moet ik me maar een klein beetje inhouden.
    Daarbij had ik ook al met Dorian afgesproken om een beetje bij te praten. Ik weet niet zo goed hoe ik dit tegen hem moet zeggen, aangezien hij dan misschien het verkeerde idee krijgt. Toch lijkt het me beter om er in ieder geval eerlijk over te zijn.
    “Ik moet eerst even met Dorian praten. Daarna ben ik volledig van jou.” Ik kijk naar de grond en dan naar hem en weet niet zo goed wat ik moet doen. Ik zet een stap in zijn richting, waardoor de afstand tussen ons beperkt is. Ik leg mijn hand op zijn onderarm.
    “Op een voorwaarde. Zolang je onthoudt dat ik niet bijt. Je hoeft niet nerveus rondom me te zijn,” zeg ik zacht.


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Blake Sophia Haynes
    Beautyqueen of only 18, she had some trouble with herself. He was always there to help her, she always belonged to someone else.


    "Maar wil je me alsjeblieft beloven dat je het nooit meer in je hoofd haalt dat ik achter jouw rug om achter andere meisjes aanzit?" Ik sla mijn ogen beschaamd neer.
    "Sorry...," ik heb zelf ook wel door dat ik ontzettend paranoïde en wantrouwend aan het doen was, maar volgens mij neemt zelfs Jase me dat niet echt kwalijk. Ik kan er niets aan doen dat mijn vriendje knap is, en dat er een heleboel meisjes zijn die hem willen.
    "Of moet ik soms ook het jaloerse vriendje gaan spelen, kan ik heus hoor." grapt hij dan, en ik lach zachtjes, waarna ik hem aankijk.
    "Hey..," ik geef hem zachtjes een duwtje tegen zijn arm. "De enige jongens waar ik mee praat vallen op jongens.. al jouw vrouwelijke kennissen," ik maak met mijn vingers aanhalingstekens om het woord 'kennissen', "zijn knap. Ik heb zoveel meer redenen om jaloers te zijn."
    Met een glimlach om mijn lippen klim ik vervolgens op zijn schoot, mijn gezicht gericht naar het zijne, en druk een korte maar intense kus op zijn lippen. "Gelukkig hoef jij je nergens zorgen om te maken.. Ik ga nergens naartoe."
    De stof van het overhemd glijdt langzaam een beetje van mijn schouders af. Hoe komt het toch dat alles in mijn leven, op de een of andere manier, toch altijd weer naar dit leidt? Waarom wordt altijd alles meteen seksueel getint als het om mij gaat?
    "Behalve misschien..," ik druk een kus op zijn lippen, daarna een op zijn wang en zijn kaaklijn. Mijn lippen vinden zijn nek en laten daar een spoor van kusjes achter. "naar de Hel, voor alle dingen die ik gedaan heb."
    18 • Year 6 • Pureblood • Ssssslytherin • Jase's kamer • Prefect •


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    JONATHAN CLERMONT

    'Je bent echt een gek.', liet Scarlett me lachend (en natuurlijk grappend, ik bedoel; ik gek? Pff, helemaal niet.) weten, terwijl ze mijn haar in de war liet raken door er met haar hand door heen te woelen. Niet dat het niet al enorm wild zat vandaag, het matchte met mijn geest vandaag.
    Terwijl we naar een tafel liepen, werd er door beiden van ons weinig gezegd. In principe vond ik dat geen probleem. Spreken is zilver, zwijgen is goud, nietwaar? Nee hoor, dat was ik heus niet altijd van mening. Dat zou nogal ongezellig zijn. Wel was ik van mening dat je heus niet altijd over iets hoeft te praten om een goede tijd te hebben met elkaar. Bovendien zouden je gesprekken maar slappe happen worden als je continu aan het praten bent. Op den duur is er dan toch niets meer om te bespreken dat nog enigszins interessant is?
    Toch zag ik dat deze stilte er niet is om maar een momentje van stilte te creëren. Scarlett leek in haar gedachten te zijn verzonken. Ik zou graag willen weten wat er in haar omgaat, maar misschien wilde ze het niet bespreken met de mensen die hier ook zijn in de buurt. Ik had eigenlijk geen idee wat voor drama en gedoe en relaties zich voordoen in haar vriendengroep en alhoewel ik dat misschien beter zo zou houden, was ik ergens ook wel geïnteresseerd. Voor Scarlett dan, voor haar zou ik me er maar al te graag in verdiepen.
    We gingen aan een tafel zitten na wat eten gepakt te hebben. Zij pakte pumpkinpies, ik pakte iets anders wat er ook wel uitzag alsof het diende om opgegeten te worden.
    'Beetje zin in vanavond, lekkerding?', Scarlett legde etend haar hoofd op mijn schouder, die in dit geval beter gedefinieerd zou kunnen worden als mijn bovenarm. Haar hoofd ging heen en weer langs mijn arm doordat ze kauwde op haar pumpkinpie. 'Het zou makkelijker zijn als je een beetje zou krimpen.',
    'Kom hier zitten dan,' Ik nodigde haar glimlachend uit op mijn knie te komen zitten door met mijn hand op mijn been te slaan. Scarlett had haar telefoon er weer bijgepakt en leek met iemand te appen. Ik vroeg me echt af hoe ze daar continu mee bezig kon zijn? Het was natuurlijk waar dat ze meer vrienden had dan ik, meer mensen had om mee te praten, maar het leek me echt enorm saai om te doen. Praten doe je toch voor het geluid, de interactie? Op een telefoon las je en dat leek mij bedoeld voor een verhaal, een verhaal las je meestal, alhoewel er vroeger natuurlijk wel een orale cultuur was, waarbij de verhalen door — Oh nee, waarom, in vredesnaam, dacht ik hier overna met mijn vriendin op mijn schoot?
    Ik liet mijn hoofd zakken om uit te komen onder haar hoofd, in haar nek en daar vervolgens een aantal kusjes achter te laten. Vanaf daar kon ik het niet laten mee te kijken met haar gesprek. Ik zag iets wat ik liever misschien niet gezien had.
    'Caleb?' De naam kwam er misschien iets geïrriteerder uit dan bedoeld. Het was niet alsof ik jaloers was, nee, ik vroeg me gewoon af waarom ze zoveel met die jongen appte. Ja, hij was haar beste vriend, maar ik was haar vriendje en terwijl ze met mij was, leek ze enorm veel met hem te appen. Ik besloot echter dat ze hier niet over te praten, zich niet hoefde te verantwoorden over haar vriend.
    'Zijn er nog vrienden waar ik voor uit moet kijken? Mensen waar ik bepaalde dingen niet bij moet zeggen?' probeerde ik me, alvast informerend voor die avond, te redden van het vorige onderwerp.



    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Dorian "Dora" Arcelin Kasai


    18 • Year 6 • Pureblood • Slytherin • Keeper • Prefect • Slytherin Common Room • Fae

    Met zijn tweeën lopen we naar de Common Room waar ik snel naar boven ren om een droge trui voor mijzelf en voor haar te pakken. Ik zet twee koppen thee en geef haar daar een van. Ze gaat in een stoel zitten in de hoek van Slytherin Common room, maar wel dicht bij de knapperende haard. Ik zak neer in de stoel die er net naast sta en kijk haar aan met een zwakke glimlach, terwijl ik op mijn thee blaas. 'Dus,' zegt ze en ze lijkt wat ongemakkelijk. 'Moeten we.. praten?' vraagt ze dan. Ik kijk ook naar mijn mok en bijt mijn lip. 'Over.. je weet wel, kerst. Alles wat er die avond gebeurd is..' Ik bijt mijn lip en denk na. Ik weet nog steeds niet zo goed wat ik er van moet vinden. Ik zucht zachtjes.
          'Uhm...' Ik speel met de mouwen van mijn sweater. 'Nja, ik... ik weet nog niets zo goed wat ik er mee moet,' mompel ik. 'Het is gewoon... ik snap het wel... waarom, ik denk dat ik dat vooral snap.' Ik trek mijn sweater over mijn handen heen. 'Ik begrijp hoe het is om zo'n relatie met je ouders te hebben.' Ik haal mijn schouders op en kijk haar indringend aan. 'Luister, Fae,' zeg ik en ik zucht diep. 'Ik weet dat je je schuldig voelt, maar je hebt een fout gemaakt en ik weet dat het erger had kunnen uitpakken, maar dat is niet gebeurt. Het liefste laat ik het nu achter ons en gaan we nu door met onze relatie, want ik weet gewoon niet zo goed wat ik er verder nog over kan zeggen.'


    "We've all got both light and dark inside us. What matters is the part we choose to act on. That's who we really are."


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    CHLOE MALIETTE PORTER

    Na een aantal minuten in mijn handen blazend, wachtend op een antwoord van een van de jongens en me nogal zielig voelend, kwam het eerste antwoord al/eindelijk binnen. Ik wist dat het snel was, maar voor mijn geduld had het echter een eeuwigheid geduurd. Het was een bericht van Jase.

    from Jase
    hey chloe... ik heb nog geen goede bijnaam, haha. Goed hoor, jij bent toch ook net aangekomen met de trein? Hoe was je vakantie?

    to Jase
    hahaha mooi, ik hoop dat het ook nog heel lang zal duren voor je er een vindt. Op mijn naam zijn niet echt leuke dingen te bedenken, volgens mij. Oke, de erge ga ik je natuurlijk niet vertellen. jep woohoo, ik was liever thuisgebleven. zullen we anders even weer een keer upcatchen? heb je lang niet meer gezien, gozer


    Terwijl ik mijn antwoord typte, begon ik weer richting Hogwarts te bewegen. Misschien zorgde Jase energie, die wel enigzins positief leek, me iets meer te laten verheugen op het terugkeren op deze school. Na een aantal stappen voelde ik mijn telefoon opnieuw trillen, maar ik besloot eerst dit berichtje af te typen voordat ik zou kijken wat Ollie teruggestuurd was. Of het was mijn moeder, dat kan ook altijd nog. Mijn tempo was niet bepaald hoog, zowel van het lopen als van het typen. Weet je hoe moeilijk het is om te typen met bevroren vingers? Doordat ik zo geconcentreerd aan het typen was, hoorde ik het eerst ook niet helemaal dat iemand me riep. Pas een aantal seconden later stopte ik en draaide me om, me realiserend dat iemand mijn naam geroepen moest hebben.
    In de menigte van mensen zag ik eerst dan ook niet dat Ollie degene was die mijn naam geroepen had. Een beetje verwarrend keek ik rond, tot ik zijn gezicht ontdekt had. Ik liet mijn koffer vallen en rende naar hem toe om hem aan te vallen met een knuffel. Ik wist niet hoe hij dit zou opvatten, daar dacht ik op dat moment ook echt niet overna. Ik was gewoon blij dat ik iemand gevonden had, misschien wel iets te blij.
    'Hoe gaat het? Weet je hoe blij ik ben dat ik je gevonden heb?' vroeg ik hem na hem losgelaten te hebben. 'Oke, praktisch gezien heb jij mij gevonden, maar dat maakt niet uit. Sorry voor mijn geratel, maar ik ben gewoon even blij. Hoe was je vakantie?' Ik moest echt eens ophouden met ratelen wanneer ik enthousiast was.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Kathelaine "Lana" Avierella Savore


    16 • Year 6 • Mudblood • Gryffindor • Chaser • Hogwarts Express • Caleb • Outfit

    Ik gil als Caleb opstaat en mij bijna op de grond gooit. Ik klamp aan hem vast en kijk hem lachend aan. Hij lijkt zich te bedenken en zet mij nu naast hem op het bankje neer. Ik kom overeind als hij ook omhoog komt en ik schud lachend mijn hoofd. 'Wat 'eb jij toch?' vraag ik hem. Ik wrijf over zijn rug en ga naast hem lopen. Ik kijk naar zijn hand en wil hem net vastpakken als hij weer naar mij kijkt. Ik trek mijn hand snel terug.
          ‘Zullen we dan naar Hogsmeade gaan?’ stelt hij voor, ik knik en kijk toe hoe hij zijn jas van zich af schudt. ‘Hier, je had het koud toch?’ Hij legt de jas over mijn schouders en ik trek hem dicht om mij heen. Wauw, dat ruikt lekker. Een rode gloed verspreid nu over mijn wangen en opnieuw knik ik. Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen en ik moet eerlijk zeggen dat hij mij stil gekregen heeft, iets wat niet vaak gebeurt. Waarom is hij zo lief? ‘Prinsessen horen niet te bevriezen.’ Ik lach en rol mijn ogen. Uit het niets pakt hij mijn hand vast en de blosjes op mijn wangen verergeren. Ik verstrengel onze vingers en volg hem. Het blijft een tijdje stil tussen ons terwijl ik geniet van zijn aanwezigheid en de omgeving. ‘Zei je nou dat je gelei wilt?’ vraagt hij uit het niets. Ik stop en kijk hem verbaasd aan. Het duurt even voor dat ik realiseer waar hij het over heeft en dan begin ik heel hard te lachen.
          'Gelei?' proest ik. Ik kijk hem aan, realiserend dat dit waarschijnlijk nogal lijkt alsof ik hem uit lach. 'Pardon,' grinnik ik. 'Nee... bedoelde dat iek ehm... koud... 'eel koud... iek weet het engelse woord niet.' Ik lach zachtjes en schud mijn hoofd. ''et is niet belangrijk. Iek 'eb nu jouw jas om mij warm te 'ouden.' Ik begin weer te lopen, dit keer wat dichter tegen hem aan. 'We 'ebben de vorige keer de kans niet gehad om een goed gesprek te 'ebben over... eh... onze... verleden... maar eigenlijk ben iek wel benieuwd wie Caleb 'ughes nou eigenlijk ies.'


    “Il n’y a pas plus sourd que celui qui ne veut pas entendre.”


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.