• I solemnly swear that I am up to no good.





    Same school, same story, same characters, different time; a Modern Marauders Story.

    Kerst is voorbij. Een nieuw jaar is aangebroken. De vier vrienden - James, Sirius, Remus en Peter - staan klaar om zoals in het originele verhaal de boel op stelten te zetten. Hogwarts is echter wat veranderd; er zijn geen uilen en geen perkamentrollen, alles gaat nu via het internet! In dit RPG kan je uitvinden hoe het zou zijn als de Marauders nu geleefd zouden hebben.

    Dit is een doorstart van het RPG Modern Marauders, we doen dit zodat het ook voor andere makkelijker is om mee te doen.



    "Messrs Moony, Wormtail, Padfoot, and Prongs —
    Purveyors of Aids to Magical Mischief-Makers — are proud to present: The Marauder’s Map."



    R O L L E N
    [Dit mogen zowel bestaande als zelf bedachte rollen zijn.]
    GRYFFINDOR VOL
    Sirius Orion Black • Ben Barnes || Paddiecakes [1.1]
    Remus John Lupin • Andrew Garfield || WillNotLearn [1.8]
    Peter Pettigrew • Evan Peters || Paddiecakes
    James Potter • Aaron Taylor-Johnson || Prongsie [1.9]
    William Theodore Weasley • Tijn Elbers || PeterMaximoff [1.10]
    Lily Evans • Karen Gillan || Mignon [1.5]
    Kathelaine Avierella Savore • Zoey Deutch || Paddiecakes [1.10]
    Mary Elizabeth MacDonald • Lily Collins || Wemel [1.10]
    Marlene McKinnon • Emilia Clarke || Marlow [?]
    Gwendolyn Caroline Martch • Sophie Turner || Roms [1.7]

    SLYTHERIN VOL
    Severus Snape • Louis Garrel || HalfBloodPrince [1.11]
    Regulus Arcturus Black • Ezra Miller || calice [1.9]
    Dorian Arcelin Kasai • Xavier Dolan || Paddiecakes [1.1]
    Caleb Brody Hughes • Mariano Ontañon || Wemel [1.2]
    Celebran Serpen von Leirko • Lucky Blue Smith || Paddiecakes [1.6]
    Blake Sophia Haynes • Monica Ollander || Valtersen [1.3]
    Scarlett Rose River • Diana Agron || Bughead [1.1]
    Franciszka Malia Rogers • Ashi Ross || PeterMaximoff [1.2]
    Adalae Cresenta Romanova • Nina Dobrev || Pennyworth [1.3]
    Maia Raegan von Leirko • Amelia Zadro || Marlow [1.11]

    RAVENCLAW
    Cedric James Carrow • Colton Haynes || Bughead [1.1]
    Jonathan Clermont • Jonathan Jaffe || Retrogade [1.9]
    Castor Eichenauer • Arthur Gosse || Mignon [1.11]
    Frank Longbottom • Matthew Hitt || Retrogade [1.12]
    Faelia Christina Brown • Emily Bador || Valtersen [1.3]
    Primrose Matilda York • Emeraude Toubia || PeterMaximoff [1.2]
    Tallulah Fran Moriarty • Daisy Smith || Granian [1.11]
    Quinn Henrietta Dandelion • Elle Fanning || Aniketos [1.11]
    Alice Fortescue • Carey Mulligan || Wemel [1.12]

    HUFFLEPUFF
    Luke Nathan MacNamara • Michael Clifford || PeterMaximoff [1.2]
    Jason Axel O'Donnell • Finn Harries || Wemel [1.11]
    Ollie Gabriel Reid • Hugh Vidler || Valtersen [1.3]
    Chloe Maliette Porter • Scarlett Leithold || Retrogade [1.2]
    Nova Tamzin Archer • Katherine McNamara || Prongsie [1.9]
    Rozalua Maut Liluye • Ashley Moore || Paddiecakes [1.10]
    Isla Ashworth • Rosie Tupper || Brinvi [1.11]
    Leraren
    Reginald Green - Defense Against the Dark Arts
    Horace Slughorn - Potions
    Balthazar Ansem Claerkson - Ancient Runes
    William Xavier Herberry - Herbology
    Minerva McGonagall - Transfiguration/Gryffindor Head
    Sybill Patricia Trelawney - Divination
    Alix Rose Thomas - Charms
    Nola Evangeline Bordelon - Astronomy
    Catharina Julia Bell - Alchemy
    Prefects
    Twee Prefects (meisje en jongen) van elke afdeling

    GRYFFINDOR
    Remus John Lupin • WillNotLearn
    Lily Evans • Mignon

    SLYTHERIN
    Dorian Arcelin Kasai • Paddiecakes
    Blake Sophia Haynes • Valtersen

    RAVENCLAW

    Alice Fortescue • Wemel

    HUFFLEPUFF
    Luke Nathan MacNamara • PeterMaximoff
    Nova Tamzin Archer • Prongsie
    Quidditch Team
    GRYFFINDOR
    Keeper
    Gwendolyn Caroline Martch • Roms
    Chasers
    James Potter • Prongsie || Captain
    Kathelaine Avierella Savore • Paddiecakes
    Marlene McKinnon • Marlow
    Beaters
    Sirius Orion Black • Paddiecakes
    William Theodore Weasley • PeterMaximoff
    Seeker
    Mary MacDonald • dubbeIstrijder

    SLYTHERIN
    Keeper
    Dorian Arcelin Kasai • Paddiecakes
    Chasers
    Scarlett Rose River • Bughead
    Caleb Brody Hughes • Wemel
    Unknown
    Beaters
    Celebran Serpen von Leirko • Paddiecakes
    Maia Raegan von Leirko • Marlow
    Seeker
    Regulus Arcturus Black • calice || Captain

    RAVENCLAW
    Keeper
    Frank Longbottom • Retrogade
    Chasers
    Cedric James Carrow • Bughead || Captain
    Castor Eichenauer • Mignon
    Quinn Henrietta Dandelion • Aniketos
    Beaters
    Unknown
    Primrose Matilda York • PeterMaximoff
    Seeker
    Unknown

    HUFFLEPUFF
    Keeper
    Jason Axel O'Donnell • Wemel || Captain
    Chasers

    Rozalua Maut Liluye • Paddiecakes
    Unknown
    Beaters
    Unknown
    Unknown
    Seeker
    Chloe Maliette Porter • Retrogade



    "She hated him!" "Nah, she didn't."




    RPG
    Social Media
    Twitter [Tag: #ModernMaraudersQ]
    Sirius Black - @SexySirius
    Dorian Kasai - @DorianKasai
    Cedric James Carrow - @CedCarrow
    Scarlett Rose River - @ScarlettxRiver
    Lajila Lancaster - @TheycallmeJil
    Jason O'Donnell @JaseODonnell
    Caleb Brody Hughes - @CalHghs
    Frankie Rogers - @FrankieMalia
    Luke Nathan MacNamara - @DraoiIldaite]
    Pixie York - @PixieMYork
    Chloe Porter - @ChloeMal_
    Frank Longbottom - @franktastic_af
    Adalae Cresenta Romanova - @adaromanov
    Axel James Sutherland - @SutherlandAxel
    Ailis Sutherland - @Ailydaily
    Blake Sophia Haynes - BlakeSHaynes
    Faelia Christina Brown - @Faeliafairy
    Ollie Gabriel Reid - @ollietoremember
    Gossip Girl - @GoGiHogwarts
    Harper Coralie Lukasiak - @LukasiakHarper
    Severus Snape - @PrinceHalfB
    Lily Evans - @_LilsEvans
    Emily Lucy Matthews - @emilylucy17
    Celebran von Leirko - @SvonLeirko
    Alice Prewett - @PrewettAlice
    Alexis Pascal Rutherford - @AlexisPascalR
    Gwendolyn Caroline Martch - @SexyGwency
    Kathelaine Savore - @_LanaaBanana
    Mavi Fallyn Rogers - @MavixAwesome
    Daniël Cillin Rogers - WildDanny26
    Max Adrian Sanderson - @hufflepuffmax
    Caspian Foxx Zachariah @Caspian_f
    Maia von Leirko - @MaiaRaegan
    James Potter - @JamesProngs24
    Peter Pettigrew - PeterPettigrew8
    Marlene McKinnon - Marley_McKinnon
    Regulus Black - @Regulus_Black61
    Mary Macdonald - @Mac_Marry11
    Remus Lupin - @LupinRemus1
    Freya Brennan - @HufflepuffFreya
    Dove Sparrow @DoveSparrow
    Avon Snyder @AvondSnyder

    Snapchat
    Sirius Black - wholetthedogout
    Dorian Kasai - GetOut
    Cedric James Carrow - CedricRavenclaw
    Scarlett Rose River - ScarlettxRiver
    Lajila Lancaster- jil_lvl
    Jason O'Donell - JaseODonnell
    Caleb Brody Hughes - Calpal_
    Frankie Rogers - FrankieMalia
    Luke Nathan MacNamara - DraoiIldaite
    Pixie York - PixieMYork
    Chloe Porter - chloecat
    Frank Longbottom - franktastic
    Adalae Romanova - Adalae_cr
    Axel James Sutherland - ?
    Ailis Sutherland - Ailydaily
    Blake Sophia Haynes - blakedelreyy
    Faelia Christina Brown - faelia182
    Severus Snape - sev
    Lily Evans - MsEvans
    Celebran von Leirko - CvonLeirko
    Alexis Pascal Rutherford - IProbablyHateU
    Gwendolyn Caroline Martch - SexyGwency
    Kathelaine Savore - LanaBanana
    Max Adrian Sanderson - huffle_max
    Maia von Leirko - MRaegan
    Emily Matthews - Emiloveyou
    James Potter - DeerJames
    Peter Pettigrew - PeterPettigrew_
    Mary Macdonald - marryme
    Remus Lupin - RemusLupin
    Freya Brennan - FreyaHufflepuf
    Dove Sparrow - LovelyDovey
    Avon Snyder - AttractiveAvon


    Links


    Regels                                                                                                                 
    ◆ Reserveringen blijven vier dagen staan.
    ◆ Er is geen maximaal aan personage's, maar minstens één jongen.
    ◆ Alleen ik maak topics aan.
    ◆ Personages zitten allemaal in hun zesde leerjaar.
    ◆ Posts van minimaal 300 woorden.
    ◆ Geen ruzie behalve in de RPG zelf.
    ◆ Of topic in het speeltopic graag tussen haakjes of in het praattopic.
    ◆ Houd de afdeling en geslachten gelijk.
    ◆ 16+ is toegestaan.
    ◆ Zonder toestemming mag je de personage's van anderen niet besturen.
    ◆ Leraren worden bestuurd door iedereen.
    ◆ Topics moeten geopend worden met I solemnly swear that I am up to no good en geëindigd worden met Mischief Managed.
    ◆ Als je twee weken niet meer reageert, stuur ik je een bericht, als je in de twee weken daarna nog niet reageert, vervalt je rol, tenzij je een geldige reden hebt.
    ◆ Denk heel goed na voordat je meedoet. Ik steek hier veel tijd in en het is ook niet leuk voor andere als je niet meer reageert.


    Starters

    Sunday, January 4th — Scarlett's Party

    Iedereen is veilig gearriveerd op Hogwarts. Scarlett heeft eerder aangekondigd dat er vanavond een feest zal zijn in de Slytherin Common Room en dat feest begint nu. Trek je mooiste - of sletterigste - jurk aan, poets je schoenen en doe je haar, want het is tijd om eens flink los te gaan. De drank staat al klaar en het feest kan beginnen!

    Gelieve de volledige naam van je personage, de afdeling, speciale posities, de locatie van je personage en de personen die bij hen zijn vermelden. Dit om inspringen voor iedereen makkelijker te maken.

    Sunday, January 4th — Last day of the break

    Het einde van de kerstvakantie is aangebroken, kerstmis is voorbij en het nieuwe jaar is ingeluid. Morgen begint de school weer en om elf uur vertrekt de Hogwarts Express vanaf Kings' Cross om diegene die tijdens de kerst naar huis gegaan zijn weer terug naar school te brengen. Geniet van je laatste dag vakantie en zorg er vooral voor dat je al je huiswerk bijgewerkt hebt, want morgen moet iedereen weer meteen aan de slag! ❄️

    Gelieve de volledige naam van je personage, de afdeling, speciale posities, de locatie van je personage en de personen die bij hen zijn vermelden. Dit om inspringen voor iedereen makkelijker te maken.

    Wednesday, December 24th — Christmas Dance

    Nog steeds ligt er buiten een dikke laag sneeuw. Het is de avond van het kerstbal en iedereen maakt zich klaar om richting The Great Hall te gaan. De meeste leerlingen gaan na “The Christmas Dance” naar huis en de rest blijft de hele vakantie op school. Happy holidays!

    Gelieve de volledige naam van je personage, de afdeling, speciale posities, de locatie van je personage en de personen die bij hen zijn vermelden. Dit om inspringen voor iedereen makkelijker te maken.

    Monday, December 22nd — Christmas Holiday

    Het is maandag ochtend, buiten is alles bedekt met een dikke laag sneeuw, een goed begin van de kerstvakantie. Enkele leerlingen zijn afgelopen vrijdag al gelijk naar huis gegaan om kerst te vieren met hun ouders, de meeste leerlingen gaan na “The Christmas Dance” op kerstavond naar huis en de rest blijft de hele vakantie op school. Happy holidays! Don’t forget; happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    Gelieve de volledige naam van je personage, de afdeling, speciale posities, de locatie van je personage en de personen die bij hen zijn vermelden. Dit om inspringen voor iedereen makkelijker te maken.
    Mischief Managed.

    [ bericht aangepast op 12 maart 2017 - 12:34 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lily Evans

    16 • Year 6 • Muggleborn • Gryffindor • Prefect • Train Station • James
    Zijn hand voelt aangenaam warm in de vrieskou wanneer hij deze rond de mijne sluit en ik slik kort, terwijl ik word gedwongen om me wederom naar hem toe te draaien. Te perplex om mijn hand tijdens deze beweging los te trekken, laat ik hem, waarbij ik hem met mijn mond vol tanden aankijk. Verdomme, Lils, waarom brengt hij me nu zo van mijn stuk? Mijn blik glijdt af naar onze vervlochten handen en mijn bevroren spieren danken God op hun blootje knietjes dat James Potter hun wat warmte gunt. Totdat hij mijn hand loslaat, weliswaar; een moment dat me meteen weer bij de les brengt.
          Kort sluit ik mijn ogen als hij me ervan probeert te overtuigen dat hij heus niet de grote klootzak is waarvoor ik hem houd. Ik betwist die woorden ten zeerste, want ik weet net zo goed als hij wat voor dingen hij Severus heeft geflikt. Wat hij zo mogelijk nog steeds flikt bij wie dan ook. Maar in plaats van de consequenties van zijn daden onder ogen te komen, houdt hij zichzelf liever voor dat hij een saint is en dat ik een zwartkijker ben die enkel het slechte in hem kan zien.
          "Weet je, Potter," verzucht ik. "Ik heb vrij weinig aan woorden als je daden zoiets anders zeggen. Dus stop ermee om mij af te schilderen als een of andere afgebrokkelde teenheks, want ik geloof dat ik je die stomme kans al heb gegeven." Dat is niet eens gelogen: ik heb hem toegezegd om op een date met hem te gaan, zelfs al weet ik dat ik niet helemaal eerlijk ben, nu ik hem nog steeds de wind van voren geef. Toch laat het me op dit moment koud, want ik ben nog altijd niet degene die hem ervan moet overtuigen dat ik geen eersterangs klootzak ben die meisjes links en rechts pakt en enkel en alleen maar aan zichzelf denkt. Hij zal dus maar blij moeten zijn met de kans die hij heeft en er het beste van maken – of het juist zo gigantisch verkloten dat mijn gevoelens van aversie weer enigszins gerechtvaardigd voelen, uiteraard.
          "Dus stop met het vragen van een kans die je al lang gekregen hebt en begin ermee om er wat van te maken." Even laat ik een stilte vallen. "Als je dat durft, tenminste," voeg ik er nog aan toe, waarna ik me omdraai – met of zonder hem. Mijn trots is nog altijd gekrenkt door het feit dat hij heeft geïnsinueerd dat ik niet in de avond naar het Forbidden Forest durf, terwijl er aan mijn lef overduidelijk niets schort en ik gewoon de lol niet inzie van het overtreden van de regels.



    She's imperfect but she tries

    JAMES "PRONGS" POTTER
    "Why are you threatened by anyone different from you?"


    16 • YEAR 6 • PUREBLOOD • GRYFFINDOR • TRAIN STATION • LILY

    'Weet je, Potter, ik heb vrij weinig aan stomme woorden als je daden iets anders zeggen. Dus stop ermee om mij af te schilderen als een of andere afgebrokkelde teenheks, want ik geloof dat ik je die stomme kans al heb gegeven,' zegt ze me hard. Wauw. Zo ken ik Lily helemaal niet. Wel tegen mij, maar normaal is ze nooit zo... zó. 'Dus stop met het vragen van een kans die je al lang gekregen hebt en begin ermee om er wat van te maken. Als je dat durft, tenminste.'
          Ik kijk even naar het meisje dat zich omdraait en dan krijg ik een idee. Grijnzend bekijk ik haar en ik doe weer een stap naar haar toe, voor ze wegglipt en ik haar kwijtraak. Niet dat ik haar nooit meer terug zou kunnen vinden, maar dat is wat anders. 'Ik ga wat van die kans maken. Nu.' Wederom grijp ik naar haar hand en ik trek haar met me mee, weg van de richting 'Hogsmeade' en in de richting van de school. 'Je wilde niet naar the Forbidden Forest, dus dan moet ik wat anders verzinnen, niet?' Ik grinnik een keer. Dan neem ik haar hand steviger in die van mij en ik trek haar mee richting de koetsen. Ze mag nu niet weigeren, ik wil nu met haar op een date. Die vooroordelen tegenover mij zijn misschien wel gegrond (het is geen geheim dat ik Snivellus niet mag) maar ik vind niet dat ze me mag beoordelen op die dingen. Ze moet me leren kennen voor wie ik ben en wel nu. Straks zijn haar vriendinnen weggelopen van Lily om ons rust te gunnen, maar hebben ze niets over te roddelen. Dat mogen we niet laten gebeuren, niet?


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Kathelaine "Lana" Avierella Savore


    16 • Year 6 • Mudblood • Gryffindor • Chaser • The Three Broomsticks • Caleb & Marlene • Outfit

    Het is niet zo zeer dat ik jaloers ben. Totaal niet eigenlijk. Ik voel mij vooral naar omdat Marlene het mij niet lijkt te gunnen. 'Je kunt ook gewoon een stoel pakken weet je,' mompelt Caleb en ik kijk stilletjes toe hoe hij er een stoel bij pakt. 'Maar hoi.' Ik kijk even op naar Caleb, mijn blik staat nog steeds verward, maar nu gemengd met een gepijnigde blik.
          'Dat had gekund ja, maar ik wilde het op deze manier doen,' zegt Marlene en ze maakt het zichzelf comfortabel op een van de stoelen. Caleb vraagt nog om wat te drinken, maar voordat ik nog een butterbeer kan bestellen, zegt Marlene al dat ze geen dorst heeft en gaat ze tussen ons in zitten. Ik kijk van haar weg en drink dan mijn butterbeer leeg. Misschien is het toch maar eens tijd voor wat sterkers. Nog steeds blijf ik stil, niet zo goed wetend wat ik moet doen in deze situatie. Mis ik hier iets? Ben ik zo dom dat ik iets niet begrijp. 'En, heb je met haar al gesproken over het? En doe niet alsof je niet weet waarover ik het heb, want dat weet je dondersgoed,' zegt Marlene tegen Caleb. Ja, ik mis dus overduidelijk iets. Ik kom langzaam overeind en gebruik de meest obvious smoes ever. 'Laten we trouwens van plek wisselen,' stelt Marlene voor. Ik schud mijn hoofd.
          'No, iet maakt niet uit,' zeg ik, 'iek ga even naar de toilet en dan nog wat te drienken halen. Iek ben zo terug.' Ik wurm mij langs de twee en snel naar het toilet toe. Oké. Ik moet deze situatie onder controle zien te krijgen. Ik haal diep adem zodra ik mijn eigen reflectie in de wc spiegel zie. Ik bijt mijn lip en probeer mijn gezicht te dwingen in mijn gebruikelijke glimlach. Het heeft weinig zin. Na een tijdje loop ik het toilet weer uit, direct naar de bar. Met mijn rug naar de twee toegekeerd, bestel ik een shotje firewhiskey zodat ik deze ongezien kan nemen. Daarna bestel ik drie butterbeers, negerend wat Marlene zojuist gezegd heeft over geen dorst hebben. Het komt toch wel op. Ik loop terug naar de tafel en neem plaats tegenover de twee, in plaats van de moeite te nemen om mij weer achter hen langs te wurmen. Ik kijk geen van beide aan, maar richt mijn vraag op Marlene.
          'Komen Nova en de andere ook naar deze café toe of alleen jij?' vraag ik. Ik voel de alcohol in mijn keel branden. Een schuldig gevoel tegenover Caleb borrelt in mij op, maar ik heb mij al heel lang een outsider gevoeld. Mijn tripje naar mijn ouders heeft dat niet verbeterd en wat er nu gebeurt met Caleb en Marlene? Ik weet niet hoeveel ik nog kan handelen voordat ik huilen uitbarst.


    “Il n’y a pas plus sourd que celui qui ne veut pas entendre.”


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Caleb Brody Hughes
    “Her lips are like the galaxy's edge and her kiss the colour of a constellation falling into place.”



    En, heb je met haar al gesproken over het? En doe niet alsof je niet weet waarover ik het heb, want dat weet je dondersgoed,’ zegt Marlene en ik kijk haar een tel sprakeloos aan. Vervolgens kijk ik naar Lana, die de hele situatie niet lijkt te begrijpen. Het is ook behoorlijk ingewikkeld, dramatisch en overweldigend, I guess. Fuck, hoe red je jezelf uit een situatie als deze? ‘Laten we trouwens van plek wisselen,' stelt Marlene voor. Nu ben ik degene die Marlene onbegrijpend aan zit te gapen – tegenstrijdiger kan je het niet hebben.
          'No, iet maakt niet uit,' zeg ik, 'iek ga even naar de toilet en dan nog wat te drienken halen. Iek ben zo terug.' Oké, ik ben een jongenen ik weet zelfs dat dit klassieke smoes is voor meisjes om er even tussenuit te kunnen knijpen. Ik zucht en vestig mijn blik nu op Marlene, nadat Lana is weggelopen.
          ‘Het spijt me,’ begin ik zachtjes, na ongemakkelijk gekucht te hebben. ‘Het spijt me echt – ik weet hoe erg ik je heb gekwetst en waarschijnlijk nóg erger dan dat... Ik wil je alleen vragen om mij alsjeblieft nog een kans te geven om te bewijzen dat ik geen intenties heb om diezelfde fout nog een keer te begaan. Ik– ik vind Lana echt leuk en ik hoop dat je... Ik weet niet.’ Ik kijk Marlene aan en kauw op de binnenkant van mijn wang. ‘Geef mij nog een kans? Ik beloof dat ik het niet zal verpesten.’ Via app vertel ik Lana ondertussen het hele verhaal. De versie waarbij ik wel namen noem in plaats van enkel te vertellen dat ik een keer ben vreemdgegaan. Gelukkig lijkt ze het niet al te erg te vinden. G. e. l. u. k. k. i. g.
          ‘Komen Nova en de andere ook naar deze café toe of alleen jij?’ Ik schrik op en kijk op naar Lana. Ik sta gelijk op om de drankjes van haar over te nemen en buig kort naar haar toe. ‘Gaat het wel?’ fluister ik haast onhoorbaar in haar oor en kijk haar schuldbewust aan voordat ik weer ga zitten.



    18 • Year 6 • Pureblood • Slytherin • Chaser • Three Broomsticks • Princess Lana & Marlene


    I just caught the wave in your eyes

    Lily Evans

    16 • Year 6 • Muggleborn • Gryffindor • Prefect • Train Station • James
    Voor de tweede maal vandaag pakt Potter mijn hand en ondanks mijn harde woorden van zojuist, vind ik wederom niet de kracht om mijn hand uit de zijne los te trekken. Ik wijt het aan de kou, nu we hier moederziel alleen in de sneeuw ploeteren, want ik wil zijn hand rond die van mij alles behalve fijn vinden. Ik wil hem alles behalve fijn vinden en in Merlins naam, ik zou willen dat mijn vriendinnen ons alles behalve fijn zouden vinden, want door hun bemoeizuchtige – in de goede zin van het woord, uiteraard – neuzen verkeer ik nu in deze situatie.
          Ditmaal laat Potter mijn hand echter niet los, maar verstevigt hij zijn greep juist. Ik wil protesteren wanneer hij mij de andere kant op trekt, maar ik klap mijn mond dicht voordat dit protest tot uiting komt. Misschien is het niet zo'n straf om te ontvluchten aan de hoopvolle, veroordelende ogen van mijn persoonlijke cupido's, zelfs niet als dat betekent dat ik niemand zou hebben om me uit deze benarde situatie te redden. Ik red mezelf wel. "Best," mompel ik dan ook. "Één kans en daarna laat je me met rust." Dat is wat de oorspronkelijke deal was, althans. "Dus wat voor beter plan heb je?" Het kan moeilijk een slechter plan zijn dan een picknick in the Forbidden Forest, dus ergens ben ik blij dat hij daar inderdaad vanaf is gestapt.
          Pas bij de koetsen besef ik dat hij nog altijd mijn hand vast heeft en met een klein kuchje wring ik deze los, waarna ik snel mijn armen over elkaar sla voordat ik een koets in klauter. Nooit van mijn leven heb ik ooit gedacht dat ik er een met Potter zou delen en nu dit wel gebeurt, realiseer ik me pas dat ik hier slecht in ben. Slecht in jongens. Slecht in ... praten met James Potter wanneer ik hem niet de les kan lezen. Ik gluur naar hem vanonder mijn wimpers en vertel mezelf dat ik niet degene ben die dit werkend moet maken. Hij wil deze date, dus hij moet maar moeite doen.
          En toch. Ik betrap mezelf erop dat ik nerveus aan mijn sjaal aan het plukken ben, terwijl ik in het glas van de ramen een hint probeer te krijgen over mijn spiegelbeeld. Waarom kan ik niet gewoon normaal doen? "Dus..." begin ik mijn poging om normaal te doen, waarbij ik mijn handen op mijn schoot leg om te voorkomen dat ik mijn roodgouden sjaal kaalpluk. "Zie jij ze?" Ik knik naar de voor mij onzichtbare Thestrals, die ons zullen voorttrekken naar het kasteel dat ik zo'n beetje mijn huis noem.



    She's imperfect but she tries

    MARLENE MCKINNON
    17 – Gryffindor – Station > TTB – Lana & Caleb – Year 6

    ”No, iet maakt niet uit,” zei Lana, “iek ga even naar de toilet en dan nog wat te drienken halen. Iek ben zo terug.” Ze liep weg. Marlene beet even op haar lip, wetende dat dat gewoon een smoes was. Een zucht was naast haar hoorbaar en ze wendde haar blik naar Caleb, die ook naar haar aan het kijken was. I
          ”Het spijt me,” begon hij zachtjes, na ongemakkelijk gekucht te hebben. “Het spijt me echt – ik weet hoe erg ik je heb gekwetst en waarschijnlijk nóg erger dan dat... Ik wil je alleen vragen om mij alsjeblieft nog een kans te geven om te bewijzen dat ik geen intenties heb om diezelfde fout nog een keer te begaan. Ik– ik vind Lana echt leuk en ik hoop dat je... Ik weet niet.” Hij ratelde alleen maar door en gaf Marlene niet de kans om ertussen te komen. Hij keek Marlene aan, die niet goed wist wat ze terug moest zeggen. “Geef mij nog een kans? Ik beloof dat ik het niet zal verpesten.”
          Een kort lachje verliet Marlene’s mond, maar of dit een positief of een negatief lachje was, wist ze niet helemaal zeker. “Je hebt me wel meer dan alleen gekwetst,” zei ze zachtjes. “Ik voelde me waardeloos door je, alsof ik alleen maar goed genoeg was als een tweede keus - want ik ben duidelijk niet leuk genoeg geweest om een eerste keus te zijn. Wel dan?” vroeg ze en ze beet op haar lip om tranen tegen te gaan.
          ”Ik geef jou en Lana een kans, maar ik meen het. Als ik erachter kom dat jij Scarlett nog een keer heb opgezocht kom ik je persoonlijk opzoeken om een voor een al je ledematen eraf te scheuren.” Toen ze dat had gezegd gaf ze Caleb een lief glimlachje, waarna ze weer uit het raam begon te staren.
          ”Komen Nova en de andere ook naar deze café toe of alleen jij?” Allebei schrikten ze op en keken ze op naar Lana. Caleb stond gelijk op om de drankjes van haar over te nemen en boog daarna kort naar haar toe. Marlene hoorde niet wat hij zei, maar het was waarschijnlijks iets liefkozend. Hij ging niet veel later weer zitten. Marlene slikte even kort en mompelde wat tegen haarzelf, waarna ze abrupt opstond.
          ”Ja, i-ik.. Ik kan dit nie-.. Ja de meiden komen eraan, i-ik wacht ze buiten wel op,” zei ze zachtjes, waarna ze wegliep van de tafel. Ze draaide zich nog een keer om. “Eet elkaar niet op alsjeblieft,” zei ze nog tegen hun, een zwak glimlachje volgend, waarna ze naar buiten liep. Haar jas vergetend. Eenmaal buiten liet ze enkele tranen de vrije loop gaan terwijl ze met haar handen over haar trui wreef om haarzelf warm te houden.

    [ bericht aangepast op 14 feb 2017 - 10:56 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Kathelaine "Lana" Avierella Savore


    16 • Year 6 • Mudblood • Gryffindor • Chaser • The Three Broomsticks • Caleb & Marlene • Outfit

    Terwijl ik weg ben heb ik een gesprek met zowel Marlene als Caleb via whatsapp en dat maakt dingen een heel stuk duidelijker. Blijkbaar was Marlene degene op wie Caleb vreemdgegaan is en is Marlene nu bang dat hij hetzelfde doet bij mij. Ergens heel erg lief en ik snap haar helemaal, maar ik kan het toch niet helpen dat ik geloof dat hij wel veranderd is. Hoe kan ik iemand anders wel gaan judgen op fouten uit het verleden en dan zelf nog over straat lopen alsof ik nooit iets gedaan heb. Ik heb mijzelf de kans gegeven voor vergiffenis, waarom zou hij het dan niet verdienen. Ik kijk op naar het tweetal en heb bijna de neiging om weer weg te lopen, misschien krijgen ze dan de kans om iets uit te praten. Caleb neemt de drankjes van mij over en vraagt zachtjes of het wel gaat. Ik kijk hem aan en schenk hem een zwakke glimlach. Ik knik. Als we beide zitten, is het Marlene's beurt om overeind te schieten.
          'Ja, i-ik.. Ik kan dit nie-.. Ja de meiden komen eraan, i-ik wacht ze buiten wel op,' zegt ze en ik kan zien dat het haar pijn doet. Ik kauw op de binnenkant van mijn wang. 'Eet elkaar niet op alsjeblieft.' Ze is verdwenen. Ik kijk haar na en voel een naar een schuldig gevoel over mij heen kruipen. Ik trek de mouwen van mijn vest over mijn handen heen en draai mij langzaam terug naar de tafel voor mij. Ik twijfel of ik achter haar aan moet gaan. Wil ze alleen gelaten worden? Of ben ik juist een slechte vriendin als ik nu niet opsta. Ik neem een slok van mijn butterbeer en merk niet eens dat het een snor van schuim achterlaat. Ik voel de warmte van de firewhiskey al over mij heen kruipen. Aan de ene kant is het een fijn gevoel, maar aan de andere kant voel ik mij nog slechter, omdat ik zoals gewoonlijk alcohol gebruik om te ontsnappen. Daarnaast maakt dit het er niet beter op voor Caleb. Ik kijk naar hem op en zucht zachtjes. Vervolgens verberg ik mijn gezicht in mijn mouwen. De schreeuw die mijn mond verlaat wordt voor het grootste gedeelte gestild door de stof, maar het zorgt ervoor dat ik in ieder geval wat frustratie kwijt kan.


    “Il n’y a pas plus sourd que celui qui ne veut pas entendre.”


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Caleb Brody Hughes
    “Her lips are like the galaxy's edge and her kiss the colour of a constellation falling into place.”



    Je hebt me wel meer dan alleen gekwetst.’ Ik kijk Marlene schuldbewust aan en knik langzaam. ‘Ik voelde me waardeloos door je, alsof ik alleen maar goed genoeg was als een tweede keus - want ik ben duidelijk niet leuk genoeg geweest om een eerste keus te zijn. Wel dan?’ Ik kauw opnieuw op de binnenkant van mijn wang en weet eigenlijk niet wat ik verder nog kan zeggen. Man, wat ben ik toch ook een eikel. ‘Ik geef jou en Lana een kans, maar ik meen het. Als ik erachter kom dat jij Scarlett nog een keer heb opgezocht kom ik je persoonlijk opzoeken om een voor een al je ledematen eraf te scheuren.’ Oh top, ik heb morgen afgesproken met Scarlett, niet meer dus... Marlene staart vervolgens uit het raam, nadat ze lief naar me heeft geglimlacht.
          ‘Dankje... dat waardeer ik echt...’ Als antwoord op mijn vraag kijkt Lana me aan en knikt ze enkel kort. Marlene mompelt wat onverstaanbaars, waarna ze abrupt opstaat. ‘Ja, i-ik.. Ik kan dit nie-.. Ja de meiden komen eraan, i-ik wacht ze buiten wel op,’ zegt ze zachtjes. ’Eet elkaar niet op alsjeblieft.’ Ik wil wat zeggen, vragen wat zat ze aan het doen is, als ze al is weggelopen. Ik kom meteen overeind en roep haar na, maar tevergeefs. Ik zucht vermoeid en zie dat Lana er ook niet al teb lij uitziet. Er komt een gedemp geluid van haar kant vandaan.
          ‘Fijn fenomeen he? Het leven,’ mompel ik sarcastisch en kijk naar de deur. ‘Moet ik... met haar gaan praten? Of kan ik haar beter met rust laten?’



    18 • Year 6 • Pureblood • Slytherin • Chaser • Three Broomsticks • Princess Lana & Marlene

    [ bericht aangepast op 14 feb 2017 - 20:35 ]


    I just caught the wave in your eyes



    Severus "Sev" Snape

    "Giving her the climax of the day."


    Voor een kort moment bewonderde ik haar gezicht. Ze speelde met mijn stropdas waarvan het einde tussen haar borsten lag en trok me een stukje dichterbij. God, ik wilde gewoon plain seks met haar hebben. Ik ben en blijf een man daarvoor.
     "En hoe ben je dat van plan, stud?" fluisterde ze in mijn oor. Voor een seconde sluitte ik mijn ogen. Mijn verlangen werd steeds groter. Haar lippen streken over mijn kaak en ik werd gek. Letterlijk. Ik plaatste mijn lippen weer op Pixie’s terwijl ik met mijn knie haar benen opende. Ik verliet haar lippen en liet een spoor van kusjes achter toen ik richting haar nek ging. Met mijn linkerhand ging ik naar onder en wreef over haar broek om iets van opwinding bij haar op te wekken.
    ”Ik ben heel wat van plan met jouw, Pixie.” fluisterde ik als reactie terug in haar oor. Ik zoende haar nek en ging naar haar decollaté. Daar masseerde ik kort haar borsten. Voor een kort moment kwam ik omhoog en trok mijn blouse uit en ging verder. Ik duwde haar shirtje tot haar beha omhoog en zoende de rand van haar broek. Haar reactie was meer dan alleen muziek in mijn oren en ik knoopte haar broek los. Al snel trok ik haar broek en slipje uit en verdween met mijn hoofd tussen haar benen. Ik plaatste mijn handen onder haar goddelijk achterwerk waar ik even kort in kneep. Vervolgens liet ik gelijk mijn tong zijn werk doen en hoopte op een positieve reactie.



    Valentijnsdag.


    Dit was niet een van mijn favoriete dag van het jaar. Net zoals de rest van de feestdagen. Sinds dat Lily Evans door mijn eigen stomme fout het contact heeft verbroken, waren mijn dagen donkerder dan ooit. Pixie, een studente uit Ravenclaw waarmee ik een fantastische avond na het bal had gehad. Maar het was valentijnsdag en ik wilde ondanks dat Pixie een hoop bewonderaars had, een valentijnskadootje of iets dergelijks geven. Pixie was in mijn ogen een geweldige jongedame. Ik keek op van mijn ontbijt toen ik de eerste uilen in de Great Hall zag binnen vliegen. Zo onopvallend mogelijk wierp ik een blik naar de tafel van Ravenclaw en al gauw vond ik Pixie. De uil die ik vanmorgen had bezocht in de Owlery bezorgde het pakketje met blauwe rozen en het kaartje bij Pixie. Met een glimlach at ik mijn ontbijt op.



    Shall I compare thee to a summers day is the first line of sonnet 18 by Shakespeare
    But I rather compare you to a moonlit night where the moonlight brightens your smile
    The feelings you wakened in me are like a thunderstorm and it’s going on for a while
    My heart pounds like a drum everything you are with me here

    Join me for a romantic night on the bed or a evening stroll by moonlight
    The bouquet filled with blue roses holds a secret for your next clue
    Follow the clues if you wish to continue
    Your first clue has to do with a certain night

    See you soon, my beautiful lady.


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Kathelaine "Lana" Avierella Savore


    16 • Year 6 • Mudblood • Gryffindor • Chaser • The Three Broomsticks • Caleb • Outfit

    Caleb roept haar nog na, maar ik blijf ingedoken zitten en mijn ogen stevig dichtgeknepen. Okay, calm down. Je gaat nu geen dingen zeggen die het gaan verpesten. Ik dwing mijzelf om diep adem te halen, maar nog steeds borrelt frustratie in mij op. ‘Fijn fenomeen he? Het leven,’ mompelt Caleb sarcastisch en ik kijk naar hem op. Ik zucht zachtjes. ‘Moet ik... met haar gaan praten? Of kan ik haar beter met rust laten?’ Ik haal mijn schouders op en kom langzaam overeind. Ik leun een beetje tegen hem aan en staar naar waar Marlene verdwenen is. Ik verberg vervolgens mijn gezicht in zijn shirt.
          'Alles ies zo'n rommel,' mompel ik. 'Iek niet wil dat zij nu ook verdrietig is, maar zij wil niet met mij praten,' zeg ik. 'En iek wil ook niet dat jij je schuldig voelt omdat zij boos op jou is.' Ik pauzeer even en blijf gewoon zo tegen hem aanstaan. Hij ruikt opvallend lekker. Ik kijk naar hem op en leun mijn kin op zijn borst. Ik pruil en zucht opnieuw. Vervolgens pak ik mijn butterbeer van de tafel en terwijl ik hem aankijk drink ik het glas in een keer leeg. Ik zet het glas weer terug en haal een hand door mijn haren. 'Iek zou zo graag nu gewoon zeggen "fuck iet" en bij de bar een firewhiskey bestellen,' geef ik toe. Ik kijk hem schaapachtig aan en laat mij dan op de stoel zakken. Ondertussen heb ik al drie butterbeers op en één firewhiskey en de drang om mij te misdragen en mijn controle los te laten wordt steeds groter.


    “Il n’y a pas plus sourd que celui qui ne veut pas entendre.”

    [ bericht aangepast op 14 feb 2017 - 23:23 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.


    Primrose 'Pixie' Matilda York
    Ravenclaw || I didn't know this boy had game like this || Severus

    Ik zag dat Severus het langzaam toch erg moeilijk begon te krijgen door mijn geplaag, maar hij moest toch eht beter zijn best doen als hij wilde dat ik stopte. Hij was een schatje, maar onzeker en dat zorgde ervoor dat ik de overhand makkelijk kon krijgen als ik zou willen. Dat was op dit moment niet het geval. Hij had me zeker verrast met zijn acties en ik was benieuwd om te zien hoe hij verder zou gaan. Ik hoefde daar gelukkig niet lang op te wachten, want nog voor ik voor de laatste keer mijn lippen in zijn nek had gezet, voelde ik zijn hand over het kruis van mijn broek gaan, nadat ik gewillig voor hem mijn benen had geopend. Hij zat net iets te laag voor de perfecte plek, maar hij zat zeker in de buurt. Met mijn vrije hand hielp ik hem een heel klein beetje, terwijl de vingers van mijn andere hand speelden met zijn stropdas. Zijn woorden, maar vooral de toon waarop hij ze zei, deden een rillen door mijn ruggengraat lopen, op een hele goede manier. Ik probeerde het nog een beetje te verbergen, maar ik raakte inmiddels best een beetje opgewonden, zeker toen hij daarna mijn nek begon te behagen met zijn lippen. Ik kon niet anders dan mijn hoofd zo kantelen dat hij vrij spel had, want het voelde heerlijk. Het leek wel of hij precies wist wat hij deed, al was het zijn tweede keer en leek hij duidelijk gehaast om verder te gaan. Al snel lag ik dan ook zacht kreunend in alleen nog mijn bh en omhoog geduwde shirtje op bed. Ik frummelde wat aan de sluiting ervan, die gelukkig aan de voorkant zat, zodat het weinig moeite koste of ook mijn bh was open, al kreeg ik het niet voor elkaar voor Severus echt duidelijk maakte wat hij had bedoelt. Zijn handen vonden mijn billen en zijn tong deed de rest. Ik greep zacht zijn haren vast, om hem toch iets bij te kunnen sturen, maar hij deed het verrassend goed, net als alles eigenlijk. "Precies daar." kwam er tussen mijn gekreun door toen hij echt de goede plek wist te raken. Ondertussen zouden de lakens al aardig vochtig zijn, want dit kon hij wel, iets waar veel jongens toch wel moeite mee leken te hebben. Mijn tenen krulden wat meer op en mijn ademhalen werd wat oppervlakkig door het gekreun en het opbouwende orgasme in mijn buik. Ik wilde het niet stoppen, maar daar was het wel tijd voor. Zachtjes trok ik aan zijn haren, zodat hij opkeek, waarna ik hem op zijn rug op het bed kon krijgen. Ik zette mijn benen elk aan een kant van zijn heupen en deed rustig mijn shirtje en bh uit. "Ik denk dat jij wel een beloning verdient, vind je niet?" Zacht begon ik kusjes te zetten van zijn sleutelbeen naar zijn broekrand, waarbij ik soms bleef hangen om er een zuigzoen van te maken. Niemand zou het zien, maar het was voor hem een leuk aandenken. Eenmaal bij zijn broek aangekomen, begon ik ook daar zacht op zijn huid te zuigen, terwijl ik met mijn handen zijn riem en broek losmaakte, om die vervolgens met zijn boxer mee op de grond liet belandden. Het was mij nu wel heel duidelijk waar hij zin in had en ik had zo het gevoel dat hij rode lippenstift op zijn edele delen niet erg zou vinden, waar ik dan ook graag voor zorgde, zeker na wat hij net voor mij had gedaan.


    Bowties were never Cooler

    Caleb Brody Hughes
    “Her lips are like the galaxy's edge and her kiss the colour of a constellation falling into place.”



    Alles ies zo'n rommel,' mompelt Lana. ‘Iek niet wil dat zij nu ook verdrietig is, maar zij wil niet met mij praten.’ Ik kijk haar vreemd aan, dat ze mij niet wil spreken valt te begrijpen – maar Lana? ‘En iek wil ook niet dat jij je schuldig voelt omdat zij boos op jou is.’ Ik zucht diep en sla mijn armen losjes om haar heen. Lana verbergt haar gezicht in mijn borst en ik speel wat met haar haren. Vervolgens trekt ze zich wat terug, om haar butterbeer te kunnen pakken van de tafel. Ze gooit de pint butterbeer in één keer achterover. ‘Iek zou zo graag nu gewoon zeggen "fuck iet" en bij de bar een firewhiskey bestellen.’ Ik kijk Lana vreemd aan en frons een beetje.
          ‘Hoezo? Ik houd je echt niet tegen als je dat wilt,’ zeg ik en lach zachtjes. Vervolgens verplaats ik mijn blik naar de deur, waardoor Marlene verdwenen was. Een enorm schuldgevoel blijft maar aan mij knagen. Sterker nog, hij lijkt wel groter te worden. Een schuldgevoel tegenover Lana, tegenover Marlene, tegenover Scarlett. Ik zucht diep en sla mijn butterbeer ook achterover. Via Whatsapp breng ik Scarlett snel op de hoogte van het hele gedoe tussen mij, Lana en Marlene. Ze lijkt niet zo blij te zijn met het feit dat ik eigenlijk besloten had om niet te komen morgen. Uiteindelijk weet ze me dus toch over te halen om wel te komen. ‘Lana?’ Begin ik voorzichtig. ‘Ik eh– ik had morgen afgesproken met Scarlett... Om bij te kletsen, niets bijzonders... Wil je misschien meekomen?’



    18 • Year 6 • Pureblood • Slytherin • Chaser • Three Broomsticks • Princess Lana & Marlene


    I just caught the wave in your eyes



    Severus "Sev" Snape

    "Giving her the climax of the day. Part two."



    Pixie pakte mijn haren vast en wees me de juiste richting en ze kreunde luidruchtig.
     "Precies daar." Ik wist meteen dat ik goed zat. Haar complete lichaam reageerde er geweldig op waardoor ik nog meer zin in haar had. Pixie’s gekreun was als muziek in mijn oren en maakte me nog geiler dan ik al was. De plek waar ze lag was vochtig en dat maakte me niks uit. Het betekende alleen maar dat ik het goed deed. Ik liet mijn tong nog even Pixie plagen toen ze me zachtjes aan mijn haren omhoog en ik keek op. Ik trok mijn wenkbrauw omhoog en ik vroeg me af wat ze van plan was aangezien ik nog niet klaar was. Voordat ik het doorhad, lag ik op mijn rug en zat Pixie bovenop me. Ik keek toe hoe ze haar shirt en beha uittrok en het uitzicht beviel me erg goed. Met een enorme grijns keek ik haar aan.
    "Ik denk dat jij wel een beloning verdient, vind je niet?" Ik wist niet of mijn grijns nog breder kon worden. Pixie begon mijn sleutelbeen te kussen en vervolgde haar weg naar mijn broekrand. Ik voelde hier en daar dat ze een zuigzoen plaatste en ik kreunde binnenmonds. Het was geweldig en ik vroeg me dan ook af wat ze nog mee met haar mond kon doen. De vorige keer hadden we alleen maar sex aangezien we beiden flink aangeschoten waren maar dit? Dit was nu al 10 keer beter. Ze maakte mijn broek open en binnen de korste keren lagen mijn broek en boxershort al op de grond. Ik keek toe hoe ze rode lippen rond mijn jongeheer wikkelde en haar tong de vrije loop liet gaat. Een kreun ontsnapte mijn mond en ik sloot mijn ogen. Op gevoel liet ik mijn hand door haar haren gaan en ik genoot intens.
    ”Oh fuck zeg.” Hoe meer Pixie mij verwende met haar mond, hoe harder ik begon te kreunen. Haar mond en haar handen maakte me he-le-maal gek al had ik geen idee wat ze daaronder allemaal aan het doen was. Ik stond kort voor het moment voor het hoogtepunt en ik wilde het niet met een sisser af laten lopen. Voorzichtig tilde ik haar hoofd op en trok haar omhoog. Ik draaide de rollen om en legde haar op haar rug neer. Zonder erbij na te denken begon ik haar te zoenen en gleed bij haar naar binnen. Daarbij kreunde ik tegen haar lippen.


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    NOVA TAMZIN ARCHER
    "Let me talk!"


    16 • YEAR 6• MUDBLOOD • HUFFLEPUFF • ON HER WAY TO HOGSMEADE • MARY

    'Ik denk dat Lana nog niet weet van Marlene en Calebs... relatie. Laten we 'm niet al te erg beoordelen op zijn vroegere fouten en hem een kans geven? Wie weet is hij wel volwassener geworden en ziet 'ie in dat zijn player praktijken niet zo cool zijn? Maar als hij iets Lana pijn doet, dan vermoord ik hem met mijn blote handen.'
          Kijk, zo ken ik Mary weer. Ik wrijf mijn handen een beetje in elkaar en ik grijns breed naar het meisje. 'Wel, dan doe ik zonder meer met je mee. Lana verdient dat niet en Caleb heeft al een keer een fout gemaakt. Iets met een ezel en een steen, weet je wel,' brom ik. 'Als hij met zijn handen van Scarlett af blijft en Lana niet kwetst, geef ik hem een tweede kans.' We beginnen weer richting Hogsmeade te wandelen zodra Marlene ons appt dat we op moeten schieten. Ik ril toch wel kort en mijn lichaam verlangt naar een lekker glas boterbier of warme chocolademelk of iets anders waarmee ik mijzelf een beetje kan ontdooien. We zijn niet zo lang buiten, maar in de trein was het heerlijk warm en hier buiten is het koud en vies en winter. Ik vind er niets aan. Niet als ik buiten ben en verplicht ben te wandelen, zeg maar.
          'Waarom is het zo koud,' snuif ik als ik Hogsmeade in beeld zie komen en ik draai me nog een keer om, alsof ik Lily en James daar zou zien staan. Grijnzend wend ik me weer tot Mary en ik houd mijn hand al op om een welverdiende high-five te ontvangen. 'Wel, dat hebben we goed gedaan, niet? Ik zie ze niet meer en Lily komt niet onze kant op...'


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    JAMES "PRONGS" POTTER
    "Why are you threatened by anyone different from you?"


    16 • YEAR 6 • PUREBLOOD • GRYFFINDOR • TRAIN STATION • LILY

    'Best,' zegt ze eindelijk en vanbinnen maak ik heel, heel misschien een klein sprongetje. Gelukkig. 'Eén kans en daarna laat je me met rust. Dus wat voor beter plan heb je?' Onze handen liggen nog steeds in elkaar, maar ik besluit die van mij niet los te maken. Ze vindt het zelf dus niet zo erg als ze normaal zo zegt, want dan had ze zich wel meteen van me losgetrokken.
          'Wel, ik heb een geweldig idee,' laat ik haar weten en ik wiebel een keer speels met mijn wenkbrauwen naar de roodharige naast me. 'Het wordt geweldig, geloof me.'
          Wanneer we bij de koetsen komen en ik even niet weet wat ik moet zeggen — moet ik verraden waar ik aan denk voor onze date? — maakt Lily haar hand toch los. Dit voelt hoe dan ook als een kleine overwinning. Ze vindt me dus niet zo revolting dat ze welgeteld voor ongeveer anderhalve minuut mijn hand vasthield. We klimmen de koets in en deze begint te rijden zodra we zitten. Het is even stil tussen ons en stiekem bekijk ik het mooie roodharige meisje dat hier zit. Ze is echt mooi en dat is ze al sinds ik haar ken.
          'Dus... Zie jij ze?' Ze knikt naar de Thestrals, tenminste, de beesten die wij dus niet kunnen zien. Ik schud mijn hoofd even en leun wat achterover door het lome geschommel van de koets op de onverharde grond, op weg naar het kasteel. Het wordt vroeg donker en ondertussen begint het ook al een heel klein beetje te schemeren.
          'Ik zie ze niet, nee,' ze ik. 'Gelukkig maar,' voeg ik er snel aan toe. Ik moet er niet aan denken om ze te zien, dat betekent dat ik iemand heb zien sterven en dat wil ik nog even niet. Nooit niet, mocht het nodig zijn. Ik heb ook gehoord dat the Thestrals nou niet bepaald oogstrelend zijn, dus ik mis denk ik niets. 'En jij?' vraag ik dan maar. Ik bedenk me dat ik altijd wel fantaseer over samen zijn met Lily, maar dat ik weinig van haar weet, behalve hoe mooi haar ogen zijn en hoe rood haar haar is. Ik weet niet echt iets over haar hobby's, over haar talenten en haar favoriete dingen.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.