• I solemnly swear that I am up to no good.





    Same school, same story, same characters, different time; a Modern Marauders Story.

    Kerst is voorbij. Een nieuw jaar is aangebroken. De vier vrienden - James, Sirius, Remus en Peter - staan klaar om zoals in het originele verhaal de boel op stelten te zetten. Hogwarts is echter wat veranderd; er zijn geen uilen en geen perkamentrollen, alles gaat nu via het internet! In dit RPG kan je uitvinden hoe het zou zijn als de Marauders nu geleefd zouden hebben.

    Dit is een doorstart van het RPG Modern Marauders, we doen dit zodat het ook voor andere makkelijker is om mee te doen.



    "Messrs Moony, Wormtail, Padfoot, and Prongs —
    Purveyors of Aids to Magical Mischief-Makers — are proud to present: The Marauder’s Map."



    R O L L E N
    [Dit mogen zowel bestaande als zelf bedachte rollen zijn.]
    GRYFFINDOR VOL
    • Sirius Orion Black • Ben Barnes || Paddiecakes [1.1]
    • Remus John Lupin • Andrew Garfield || WillNotLearn [1.8]
    • Peter Pettigrew • Evan Peters || Paddiecakes
    • James Potter • Aaron Taylor-Johnson || Prongsie [1.9]
    • William Theodore Weasley • Tijn Elbers || PeterMaximoff [1.10]
    • Lily Evans • Karen Gillan || Mignon [1.5]
    • Kathelaine Avierella Savore • Zoey Deutch || Paddiecakes [1.10]
    • Mary Elizabeth MacDonald • Lily Collins || Wemel [1.10]
    • Marlene McKinnon • Emilia Clarke || Marlow [?]
    • Gwendolyn Caroline Martch • Sophie Turner || Roms [1.7]

    SLYTHERIN VOL
    • Severus Snape • Louis Garrel || HalfBloodPrince [1.11]
    • Regulus Arcturus Black • Ezra Miller || calice [1.9]
    • Dorian Arcelin Kasai • Xavier Dolan || Paddiecakes [1.1]
    • Caleb Brody Hughes • Mariano Ontañon || Wemel [1.2]
    • Celebran Serpen von Leirko • Lucky Blue Smith || Paddiecakes [1.6]
    • Blake Sophia Haynes • Monica Ollander || Valtersen [1.3]
    • Scarlett Rose River • Diana Agron || Bughead [1.1]
    • Franciszka Malia Rogers • Ashi Ross || PeterMaximoff [1.2]
    • Adalae Cresenta Romanova • Nina Dobrev || Pennyworth [1.3]
    • Maia Raegan von Leirko • Amelia Zadro || Marlow [1.11]

    RAVENCLAW
    • Cedric James Carrow • Colton Haynes || Bughead [1.1]
    • Jonathan Clermont • Jonathan Jaffe || Retrogade [1.9]
    • Castor Eichenauer • Arthur Gosse || Mignon [1.11]
    • Frank Longbottom • Matthew Hitt || Retrogade [1.12]
    • Faelia Christina Brown • Emily Bador || Valtersen [1.3]
    • Primrose Matilda York • Emeraude Toubia || PeterMaximoff [1.2]
    • Tallulah Fran Moriarty • Daisy Smith || Granian [1.11]
    • Quinn Henrietta Dandelion • Elle Fanning || Aniketos [1.11]
    • Alice Fortescue • Carey Mulligan || Wemel [1.12]

    HUFFLEPUFF
    • Luke Nathan MacNamara • Michael Clifford || PeterMaximoff [1.2]
    • Jason Axel O'Donnell • Finn Harries || Wemel [1.11]
    • Ollie Gabriel Reid • Hugh Vidler || Valtersen [1.3]
    • Chloe Maliette Porter • Scarlett Leithold || Retrogade [1.2]
    • Nova Tamzin Archer • Katherine McNamara || Prongsie [1.9]
    • Rozalua Maut Liluye • Ashley Moore || Paddiecakes [1.10]
    • Isla Ashworth • Rosie Tupper || Brinvi [1.11]
    Leraren
    • Reginald Green - Defense Against the Dark Arts
    • Horace Slughorn - Potions
    • Balthazar Ansem Claerkson - Ancient Runes
    • William Xavier Herberry - Herbology
    • Minerva McGonagall - Transfiguration/Gryffindor Head
    • Sybill Patricia Trelawney - Divination
    • Alix Rose Thomas - Charms
    • Nola Evangeline Bordelon - Astronomy
    • Catharina Julia Bell - Alchemy
    Prefects
    Twee Prefects (meisje en jongen) van elke afdeling

    GRYFFINDOR
    • Remus John Lupin • WillNotLearn
    • Lily Evans • Mignon

    SLYTHERIN
    • Dorian Arcelin Kasai • Paddiecakes
    • Blake Sophia Haynes • Valtersen

    RAVENCLAW
    •
    • Alice Fortescue • Wemel

    HUFFLEPUFF
    • Luke Nathan MacNamara • PeterMaximoff
    • Nova Tamzin Archer • Prongsie
    Quidditch Team
    GRYFFINDOR
    Keeper
    • Gwendolyn Caroline Martch • Roms
    Chasers
    • James Potter • Prongsie || Captain
    • Kathelaine Avierella Savore • Paddiecakes
    • Marlene McKinnon • Marlow
    Beaters
    • Sirius Orion Black • Paddiecakes
    • William Theodore Weasley • PeterMaximoff
    Seeker
    • Mary MacDonald • dubbeIstrijder

    SLYTHERIN
    Keeper
    • Dorian Arcelin Kasai • Paddiecakes
    Chasers
    • Scarlett Rose River • Bughead
    • Caleb Brody Hughes • Wemel
    • Unknown
    Beaters
    • Celebran Serpen von Leirko • Paddiecakes
    • Maia Raegan von Leirko • Marlow
    Seeker
    • Regulus Arcturus Black • calice || Captain

    RAVENCLAW
    Keeper
    • Frank Longbottom • Retrogade
    Chasers
    • Cedric James Carrow • Bughead || Captain
    • Castor Eichenauer • Mignon
    • Quinn Henrietta Dandelion • Aniketos
    Beaters
    • Unknown
    • Primrose Matilda York • PeterMaximoff
    Seeker
    • Unknown

    HUFFLEPUFF
    Keeper
    • Jason Axel O'Donnell • Wemel || Captain
    Chasers
    •
    • Rozalua Maut Liluye • Paddiecakes
    • Unknown
    Beaters
    • Unknown
    • Unknown
    Seeker
    • Chloe Maliette Porter • Retrogade



    "She hated him!" "Nah, she didn't."




    RPG
    Social Media
    Twitter [Tag: #ModernMaraudersQ]
    Sirius Black - @SexySirius
    Dorian Kasai - @DorianKasai
    Cedric James Carrow - @CedCarrow
    Scarlett Rose River - @ScarlettxRiver
    Lajila Lancaster - @TheycallmeJil
    Jason O'Donnell @JaseODonnell
    Caleb Brody Hughes - @CalHghs
    Frankie Rogers - @FrankieMalia
    Luke Nathan MacNamara - @DraoiIldaite]
    Pixie York - @PixieMYork
    Chloe Porter - @ChloeMal_
    Frank Longbottom - @franktastic_af
    Adalae Cresenta Romanova - @adaromanov
    Axel James Sutherland - @SutherlandAxel
    Ailis Sutherland - @Ailydaily
    Blake Sophia Haynes - BlakeSHaynes
    Faelia Christina Brown - @Faeliafairy
    Ollie Gabriel Reid - @ollietoremember
    Gossip Girl - @GoGiHogwarts
    Harper Coralie Lukasiak - @LukasiakHarper
    Severus Snape - @PrinceHalfB
    Lily Evans - @_LilsEvans
    Emily Lucy Matthews - @emilylucy17
    Celebran von Leirko - @SvonLeirko
    Alice Prewett - @PrewettAlice
    Alexis Pascal Rutherford - @AlexisPascalR
    Gwendolyn Caroline Martch - @SexyGwency
    Kathelaine Savore - @_LanaaBanana
    Mavi Fallyn Rogers - @MavixAwesome
    Daniël Cillin Rogers - WildDanny26
    Max Adrian Sanderson - @hufflepuffmax
    Caspian Foxx Zachariah @Caspian_f
    Maia von Leirko - @MaiaRaegan
    James Potter - @JamesProngs24
    Peter Pettigrew - PeterPettigrew8
    Marlene McKinnon - Marley_McKinnon
    Regulus Black - @Regulus_Black61
    Mary Macdonald - @Mac_Marry11
    Remus Lupin - @LupinRemus1
    Freya Brennan - @HufflepuffFreya
    Dove Sparrow @DoveSparrow
    Avon Snyder @AvondSnyder

    Snapchat
    Sirius Black - wholetthedogout
    Dorian Kasai - GetOut
    Cedric James Carrow - CedricRavenclaw
    Scarlett Rose River - ScarlettxRiver
    Lajila Lancaster- jil_lvl
    Jason O'Donell - JaseODonnell
    Caleb Brody Hughes - Calpal_
    Frankie Rogers - FrankieMalia
    Luke Nathan MacNamara - DraoiIldaite
    Pixie York - PixieMYork
    Chloe Porter - chloecat
    Frank Longbottom - franktastic
    Adalae Romanova - Adalae_cr
    Axel James Sutherland - ?
    Ailis Sutherland - Ailydaily
    Blake Sophia Haynes - blakedelreyy
    Faelia Christina Brown - faelia182
    Severus Snape - sev
    Lily Evans - MsEvans
    Celebran von Leirko - CvonLeirko
    Alexis Pascal Rutherford - IProbablyHateU
    Gwendolyn Caroline Martch - SexyGwency
    Kathelaine Savore - LanaBanana
    Max Adrian Sanderson - huffle_max
    Maia von Leirko - MRaegan
    Emily Matthews - Emiloveyou
    James Potter - DeerJames
    Peter Pettigrew - PeterPettigrew_
    Mary Macdonald - marryme
    Remus Lupin - RemusLupin
    Freya Brennan - FreyaHufflepuf
    Dove Sparrow - LovelyDovey
    Avon Snyder - AttractiveAvon


    Links


    Regels                                                                                                                 
    ◆ Reserveringen blijven vier dagen staan.
    ◆ Er is geen maximaal aan personage's, maar minstens één jongen.
    ◆ Alleen ik maak topics aan.
    ◆ Personages zitten allemaal in hun zesde leerjaar.
    ◆ Posts van minimaal 300 woorden.
    ◆ Geen ruzie behalve in de RPG zelf.
    ◆ Of topic in het speeltopic graag tussen haakjes of in het praattopic.
    ◆ Houd de afdeling en geslachten gelijk.
    ◆ 16+ is toegestaan.
    ◆ Zonder toestemming mag je de personage's van anderen niet besturen.
    ◆ Leraren worden bestuurd door iedereen.
    ◆ Topics moeten geopend worden met I solemnly swear that I am up to no good en geëindigd worden met Mischief Managed.
    ◆ Als je twee weken niet meer reageert, stuur ik je een bericht, als je in de twee weken daarna nog niet reageert, vervalt je rol, tenzij je een geldige reden hebt.
    ◆ Denk heel goed na voordat je meedoet. Ik steek hier veel tijd in en het is ook niet leuk voor andere als je niet meer reageert.


    Starters

    Sunday, January 4th — Scarlett's Party

    Iedereen is veilig gearriveerd op Hogwarts. Scarlett heeft eerder aangekondigd dat er vanavond een feest zal zijn in de Slytherin Common Room en dat feest begint nu. Trek je mooiste - of sletterigste - jurk aan, poets je schoenen en doe je haar, want het is tijd om eens flink los te gaan. De drank staat al klaar en het feest kan beginnen!

    Gelieve de volledige naam van je personage, de afdeling, speciale posities, de locatie van je personage en de personen die bij hen zijn vermelden. Dit om inspringen voor iedereen makkelijker te maken.

    Sunday, January 4th — Last day of the break

    Het einde van de kerstvakantie is aangebroken, kerstmis is voorbij en het nieuwe jaar is ingeluid. Morgen begint de school weer en om elf uur vertrekt de Hogwarts Express vanaf Kings' Cross om diegene die tijdens de kerst naar huis gegaan zijn weer terug naar school te brengen. Geniet van je laatste dag vakantie en zorg er vooral voor dat je al je huiswerk bijgewerkt hebt, want morgen moet iedereen weer meteen aan de slag! ❄️

    Gelieve de volledige naam van je personage, de afdeling, speciale posities, de locatie van je personage en de personen die bij hen zijn vermelden. Dit om inspringen voor iedereen makkelijker te maken.

    Wednesday, December 24th — Christmas Dance

    Nog steeds ligt er buiten een dikke laag sneeuw. Het is de avond van het kerstbal en iedereen maakt zich klaar om richting The Great Hall te gaan. De meeste leerlingen gaan na “The Christmas Dance” naar huis en de rest blijft de hele vakantie op school. Happy holidays!

    Gelieve de volledige naam van je personage, de afdeling, speciale posities, de locatie van je personage en de personen die bij hen zijn vermelden. Dit om inspringen voor iedereen makkelijker te maken.

    Monday, December 22nd — Christmas Holiday

    Het is maandag ochtend, buiten is alles bedekt met een dikke laag sneeuw, een goed begin van de kerstvakantie. Enkele leerlingen zijn afgelopen vrijdag al gelijk naar huis gegaan om kerst te vieren met hun ouders, de meeste leerlingen gaan na “The Christmas Dance” op kerstavond naar huis en de rest blijft de hele vakantie op school. Happy holidays! Don’t forget; happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    Gelieve de volledige naam van je personage, de afdeling, speciale posities, de locatie van je personage en de personen die bij hen zijn vermelden. Dit om inspringen voor iedereen makkelijker te maken.
    Mischief Managed.

    [ bericht aangepast op 12 maart 2017 - 12:34 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.


    Cedric James Carrow
    "You got to fight for the things you really want.
    ”
    [/grey

    ]



    18 • Ravenclaw • Captain • Isla • Party

    [justify]
    Ik gooi mijn sporttas met Quidditch spullen op mijn bed en ze mijn bezem in de hoek van mijn kamer. Uit de grote houten kast pak ik een handdoek, Een snelle training was nodig geweest omdat ik er afgelopen vakantie er een beetje de kantjes heb afgelopen. Vooral veel eten en weinig sporten, maar wat wil je ook met de feestdagen en een grote familie die langskomt. Ik pak een stapeltje kleding uit mijn kast en stap onder de douche. Stinkend op een feestje verschijnen dat kan natuurlijk niet. De kerstvakantie was zoals altijd weer veel en veelste snel gegaan. Al is er dit keer een voordeel gekomen. Isla is weer terug uit Amerika en ik kan niet wachten om haar te zien. Het is altijd al een leuk meisje geweest maar aangezien ze eerder iets met Castor had besloot ik maar op afstand te blijven. Daarbij heb ik een hele goede vriendschap met haar en ben bang dat deze anders verpest zou worden. Maar deels heb ik altijd wel iets voor het meisje gevoeld. En sinds ze terug is gekomen ga ik deze keer niet het zomaar laten. Na het douchen kleed ik mij om en hoe snel mijn haar in model. Natuurlijk doe ik nog even een luchtje op. Ik stuur Isla snel een berichtje met de vraag waar ze is. Onderweg naar het feestje bekijk ik mijn haar nog even in de spiegel. Het ziet er goed uit, ookal zeg ik het zelf. In de Slytherin Common Room aangekomen is het al een drukte van belang. Veel mensen dansen, nog veel meer mensen drinken. Ik niet, nou ja, misschien eentje voor de gezelligheid. Maar ik ben zeker niet van plan om dronken te worden. Alcohol is niet goed als je gescout wilt worden met Quidditch. Nee, zo min mogelijk drinken, vet eten en al helemaal niet roken. Op het feestje zie ik Isla al snel staan bij de bierpong tafel. Ze ziet er prachtig uit in haar korte zwarte jurkje. Ik loop op haar af en sla via achter mijn armen om haar heen. ‘Hey there strainger.’, zeg ik in haar oor. Ze lijkt al wel een aantal drankjes op te hebben, hopelijk kan ze nog wel normaal praten.
    [/12]

    [/center]

    [ bericht aangepast op 7 maart 2017 - 17:01 ]


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    JONATHAN CLERMONT

    Scarlett leek blij om mijn aankomst en sloeg haar armen om me heen. Ik voelde haar gewicht op het moment dat ik haar kietelde, terwijl we samen meegingen op de maat.
    Scarlett liet mijn ogen naar beerpong gaan, waar zich een heleboel mensen om de tafel verzameld hadden. Ik had het ook weleens gespeeld, maar was er niet geweldig goed in geweest. Ik begreep dan ook niet waarom ze het zo leuk vonden, maar dat had ik wel vaker met dingen waar ik niet zo goed in was.
    Scarlett vertelde me ook dat ik lief was en na ik een korte bloos op haar wangen zag verschijnen, sloot ik mijn ogen wanneer haar lippen op de mijne kwamen om weer te zoenen. Misschien heeft de weer een negatieve klank, maar dat bedoel ik er zeker niet mee. Ja, we zoenden vaak, vond ik, maar ik had daar geen enkel probleem mee. Vaak is relatief, die vaak kon nog veel groter worden, wat mij betreft.
    Nog steeds meegaand met de muziek en zoenend, liet ik mijn armen via haar schouders naar haar onderrug glijden. Rustig hoor, ik was niets van plan hier tussen al die mensen. Genieten mag toch best? We lieten een aantal nummers voorbij gaan, af en toe zoenend, af en toe dansend op drukkere nummers, soms alleen lichaamscontact en blikken.
    Tot ik - er kwam een nummer op waar ik een lichtelijke hekel aan had - haar hand pakte en haar meetrok naar een hoekje van de zaal. Nee, niet gelijk gaan denken dat het nu zou gaan gebeuren. Ik zou het heerlijk vinden, maar ik besloot dat het nu misschien wel een goed moment was om te doen waarvoor hier in zogenaamde eerste plaats heen gekomen was; de vrienden van Scarlett "ontmoeten". Daar klopte natuurlijk niets van, ik was hier voor Scarlett, maar dat was op het moment even niet van belang.
    'Nou, waar zijn die vrienden van je?' vroeg ik haar, op afstand van de muziek was het makkelijker elkaar te verstaan. Ik wist waar Caleb was, die had ik immers weg zien lopen, maar op die gast - ik zal alle negatieve bijvoeglijknaamwoorden die ik aan dat woord toe zou willen voegen maar even achterwege - doelde ik niet met mijn vraag. 'Ik ben helemaal klaar om ze nu eindelijk te ontmoeten.' zei ik op een quasi-enthousiaste toon, die Scarlett hoogstwaarschijnlijk en hopelijk na alles wat ze gedronken had niet opmerkte.



    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    CHLOE MALIETTE PORTER

    Het klaarmaken voor vanavond had wat langer geduurd dan eerst gedacht. Ik had dan ook pas later bedacht dat ik me echt zou gaan klaarmaken. Ik stond eigenlijk klaar om te vertrekken toen ik besloot dat ik toch wat meer moeite wilde steken in hoe ik eruit zag. Ik had me namelijk niet echt omgekleed na vandaag, na ik met Ollie op mijn kamer wat gedronken had - thee, want dat was lekker warm. We hadden veel gepraat over van alles en het was heel gezellig gevoeld. Het zorgde er echt voor dat ik me goed voelde, ik voelde me weer wat enthousiaster over dit nieuwe jaar, wat na het gedoe met Jase en mijn vriendloosheid nogal verslechterd was, maar nu dus weer een heel stuk verbeterd. Ik hoopte erop dat deze middag met Ollie niet de enige tijd zou zijn die we samen zouden doorbrengen, ik vond hem namelijk een superaardige jongen.
    Maar goed, in mijn enthousiaste bui was ik plots ook enthousiast geworden voor dit feestje, waar ik eerder überhaupt over twijfelde of ik erheen zou gaan. Ollie had er hetzelfde overgedacht, maar samen hadden we uiteindelijk besloten toch te gaan, waar ik nu wel blij om was.
    Ik had mijn haar enigszins nonchalant, maar toch wel netjes opgestoken en mijn lippen gekleurd met een roodroze kleur. Verder droeg ik een jurkje dat nogal wat netter was en meer geschikt voor dit soort festiviteiten dan wat ik normaal droeg. Ik kon niet echt zeggen dat ik me er mega gemakkelijk in voelde, maar na een laatste blik op de spiegel op mijn kamer had ik besloten dat ik blij was met hoe ik eruitzag vanavond.
    Terwijl ik op mijn weg was geweest naar de Slytherin Common room waren er een heleboel dingen in de whatsappgroep die me even lieten stoppen, rennen en dan weer verslomen. Mijn typegedrag lijdde hier dan ook onder. Zo had ik eerst begrepen dat het niet goed ging met Ollie, die een crush bleek te hebben met Blake - ik wist niet helemaal wat ik hiermee moest, al mijn vrienden leken die meid leuk te vinden, maar wat was er dan zo leuk aan haar? Ik mocht haar niet. Daarna kreeg ik warrig mee dat er iets met Nova gebeurd was, allemaal erg onduidelijk en verontrustend, want wat ik er wel uit begreep was dat het niet erg goed met haar ging. Natuurlijk maakte ik me zorgen, maar ik wist ook niet helemaal in hoeverre ik dat moest doen. Ik vond haar een leuke meid, maar ik wist eigenlijk niet echt of we vriendinnen waren. Nou ja, niet dat dat ook maar iets uitmaakte, ik hoopte dat het snel beter met haar zou gaan. Ik wilde graag meer weten, maar ik wilde ook niet zo'n bemoeial lijken, dus liet ik het maar even. Ik stopte mijn telefoon in mijn bh, een betere plek kon ik niet bedenken, toen ik de Slytherin Common Room inkwam.
    Ik zag Ollie niet, maar wist wel dat hij zich hier ergens moest bevinden, dus besloot maar wat rond te gaan lopen. Het duurde dan ook wel even voor ik Ollie tegenkwam, voor ik hem tegen een muur aan zag staan leunen. Een glimlach verscheen op mijn gezicht toen ik hem eindelijk zag staan en mijn weg richting hem begon.
    'hey,' groette ik hem vrolijk, maar naarmate ik hem langer zag werd ik steeds bezorgder. Hij zag er niet bepaald nuchter uit, eerder het tegenovergestelde. 'Weet je zeker dat alles oké is?' Ik pakte zijn glas uit zijn hand en goot het bij mezelf naar binnen. Misschien was het gewoonlijk tijdelijk dat hij zo stond en was de uitdrukking die hij droeg op zijn gezicht toevallig erg comfortabel, dat kon natuurlijk ook, maar dit leek me wel even slimmer dan dat hij het zelf op zou drinken.

    [ bericht aangepast op 7 maart 2017 - 22:39 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Blake Sophia Haynes
    I get a little bit Genghis Khan - don't want you to get it on with nobody else but me.



    18 • Year 6 • Pureblood • Ssssslytherin • Party • Prefect •

    Het verbaast me oprecht een beetje dat het meisje zich zo snel uit de voeten maakt. Oké, ik ben dan misschien niet altijd heel aardig tegen haar geweest, en ik kan me voorstellen dat het niet het leukste ding ooit is om je bij een stelletje te voegen, maar het is lichtelijk onbeleefd om zo snel een gezelschap te verlaten. Zeker omdat ik mijn best doe om aardig tegen haar te doen.
    Wat me meer verbaast is dat me ter oren komt dat Jase en Isla met elkaar naar bed geweest zijn. Ik wist dat hun vriendschap close is, of was, maar dit is niet per se iets dat ik aan zag komen.
    Zodra het meisje wegloopt neem ik dan ook de tijd om mijn vriendje eens, grijnzend, aan te kijken. "Dusssss...," ik geef hem een duwtje. "Jij en Ashworth, he?"
    Ik kan het niet laten om dit volledig uit te melken. Normaal gesproken zou ik waarschijnlijk jaloers zijn, maar ik ben onder de invloed en het is niet alsof ik er nog iets aan kan doen. Ik zou pas jaloers zijn als het heel recent gebeurd was. "Verrassend.. ik dacht dat zij zo'n 'wachten tot het huwelijk' typetje was.."
    Een, lichtelijk overdreven, lachbui overvalt me bij de gedachte van Jase en zijn beste vriendin. Ach, dat is een stuk beter dan een woedeaanval, toch?
    "Sorry...," snik ik dan uiteindelijk, "daar mag je niet om lachen. Ik zal er niet meer om lachen.." En dat om dan vervolgens weer een minuut in lachen uit te barsten. Waarom het zo lachwekkend is voor me weet ik niet.

    [ bericht aangepast op 8 maart 2017 - 18:28 ]


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    OLLIE GABRIEL REED


    18 | Hufflepuff | Muggleborn

         
    Ze drinkt mijn glas leeg en ergens in mijn hoofd heb ik door dat ik daar boos over zou moeten worden.
    Maar then again, het is Chloe. Ze is te schattig om boos op te worden. Ik haal mijn schouders op terwijl ik quasi-nonchalant een hand door mijn haar haal.
    "Alles.. gaat prima..," mompel ik. Behalve dan het feit dat mijn beste vriend boos op me is omdat ik verliefd ben op zijn vriendin. Oké, verliefd is een groot woord. Een crush, misschien. Hij is boos omdat ik een crush heb op zijn vriendin. En dat frustreert mij dan weer, want het is niet alsof het zo raar is. En ik doe er niets mee, toch? "Je ziet er mooi uit.." besluit ik haar dan te complimenteren, terwijl ik zwakjes glimlach.
    Ik wist niet dat Chloe dronk - dit kan nog een gezellige avond worden. En dan bedoel ik vriendschappelijk gezellig, ik ben niet een of andere fuckboy die met alles dat hij zegt iets seksueels bedoelt.
    "Sorry.. dat ik nu al in deze staat ben." Ik schud mijn hoofd verontschuldigend en glimlach. "Ik denk altijd dat ik goed tegen drank kan.." Ik leun tegen de tafel aan en laat mijn ogen glijden over de flessen die er staan. Is er ook iets zonder alcohol?
    Ergens verderop staat een eenzame fles cola, maar dat lijkt ook het enige te zijn zonder percentage. Ik reik mijn hand uit en schenk een nieuw bekertje vol. "Wil jij ook iets? Ik stap voor nu even over op frisdrank.."
    Ik frunnik wat aan de onderkant van mijn shirt - hetzelfde shirt dat ik al de hele dag aan heb, omdat ik niet meer terug ben geweest naar mijn kamer. Hopelijk kunnen Jase en Blake in het vervolg in háár kamer gaan flikflooien, zodat ik gewoon ruimte heb.




    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted



    Scarlett Rose River
    "Whiskey Princess, Drink me under, Pull me in"
    ”
    [/grey

    ]



    Zo dansen we een tijdje door, alsof niks anders meer uitmaakt. Alleen maar ik en Jonathan, Jonathan en ik. Ik voel hoe Jonathan zijn armen van mijn schouders naar mijn onderrug glijden. Als het aan mij had gelegen had ik allang zijn kleren van zijn lichaam getrokken. Maar het kan niet, het is te snel. Niet dat ik moeite zou doen om het te voorkomen. Nee zeker niet, whatever happens, happens right?Na een tijdje pak Jonathan mijn hand en trekt me om een hoekje. De hormonen beginnen door mijn lichaam te razen. Ik ga op mijn tenen staan en begin hem kusjes in zijn nek te geven. Om eerlijk te zijn zou ik het helemaal geen slecht plan vinden om het beerpong te skippen en samen terug te gaan naar mijn kamer. In mijn hoofd speelde vele scenarios af over hoe de avond zou lopen. Jonathan die mij optilt en door de mensen massa draagt om me vervolgens op bed te gooien. Of Jonathan die mij over zijn schouder gooit. Gooien speelt er vaak een belangrijke rol in. Mede omdat ik echt een smurf ben in vergelijken met mijn hele lange vriendje. Helaas was de realiteit heel anders.'Nou waar zijn die vrienden van je?', vraagt Jonathan terwijl hij mij met een lieve blik aankijkt. Even kijk ik hem met grote ogen aan, toen bedacht ik me dat dat in eerste instantie de hele reden was voor dit feest. Om Jonathan voor te stellen aan onder andere Blake, Sirius en uiteraard aan Caleb. Al was die laatste niet echt een optie, sinds het dansen van daarnet. Jammer maar helaas, al had ik toch niet echt het gevoel alsof een van de twee jongens, Jona en Caleb, er zin in had. 'Sirius doet sowieso mee met bierpong, net als Caleb trouwens.' , zeg ik terwijl ik hem weer richting de mensen massa trek. 'En Blake gaan we nu zoeken.', ik sleur Jonathan mee aan zijn arm. Eerst drinken. Ik loop ondertussen langs de tafel en vul mijn beker weer met whiskey. Voor Jonathan schenk ik hetzelfde in. In mijn ooghoek spot ik Blake en Jase. 'Ben je er klaar voor?', grap ik. Samen met Jonathan loop ik naar mijn beste vriendin en haar vriend toe. Ik hoop dat dit goed gaat. 'Blakiee, hoe gaat het?', vraag ik terwijl ik mijn beste vriendin om haar nek vlieg.


    I'm a rebel with a cause..


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Jason Axel O'Donnell
    “It seemed perfect: the concept – free from any regret, another couple based on teen sex.”



    Wat ben ik toch ook breindood, zo nu en dan.
    Met een schaapachtige glimlach kijk ik naar mijn scherm en vervolgens naar Blake en Isla. Handig zet O'Donnell, om zo plompverloren het feit dat Isla en ik het bed hebben gedeeld op tafel te leggen. Het is wel echt eeuwen geleden gebeurd, maar desalniettemin ben ik wel enigszins nerveus voor Blake's reactie. Het feit dat ik en Chloë vrij close zijn valt ook niet bepaald in goede aarde bij haar – laat staan dit. Isla ziet de bui ook al hangen. Met een slap excuus maakt ze zich uit de voeten. Ik wend me tot Blake terwijl ik gedachten probeer uit te vogelen wat nu verstandig is om te zeggen.
          ‘Het is n–’ Maar verder dan dat kom ik niet
          ‘Dusssss...,’ onderbreekt Blake me. Ze geeft me een zacht duwtje. ‘Jij en Ashworth, he?’ Verbouwereerd kijk ik Blake aan. De speelsheid en nonchalantie waarmee ze het zegt vind ik bijna nog enger dan een Blake die boos op me is. Dan besef ik me dat ze me had verteld dat ze high is. Dat verklaart een hoop. ‘Verrassend.. ik dacht dat zij zo'n 'wachten tot het huwelijk' typetje was...’ Ik krab even kort achter mijn oor, terwijl ik haar nog steeds een beetje perplex aan sta te staren Plotseling begint ze keihard te lachen. Je zou het bijna hysterisch kunnen noemen. Oké, is het zo'n grappig idee – ik en Isla die seks hebben gehad? ‘Sorry.. daar mag je niet om lachen. Ik zal er niet meer om lachen,’ zegt ze, om vervolgens het weer uit te proesten. Ik grijns als een boer met kiespijn.
          ‘Het is echt heel lang geleden en enkel en alleen omdat we onze eerste keer wilden delen met iemand die we vertrouwden...’ mompel ik. ‘Maar je bent dus niet boos... op van streek?’ vraag ik voor de zekerheid en glimlach kleintjes. ‘Je weet dat ik van jou hou.’ Ik zie twee mensen vanuti mijn ooghoek op ons aflopen. Een seconde later vliegt een zekere blondine Blake om de hals. ‘Hi Scarlett... Jona?’ Ik kijk naar de jongen op.



    18 • Year 6 • Halfblood • Hufflepuff • Captain • Keeper • Slytherin Common Room • Blake, Scarlett & Jona


    I just caught the wave in your eyes

    Kathelaine "Lana" Avierella Savore


    16 • Year 6 • Mudblood • Gryffindor • Chaser • Beerpong • Caleb, Celeb, Castor & Ada • Outfit

    ‘Wil je mij zo graag zien strippen?’ vraagt hij. Ik geef hem een duw als hij mij begint te kietelen en lach.
          'Is dat zo'n verassing dan?' vraag ik en ik knipoog naar hem. Ik ga op de tafel zitten en laat mijn benen heen en weer bungelen terwijl ik toekijk hoe Caleb zich op Celeb richt. Ik zet de bekertjes recht en stuiter een beetje met het pingpong balletje op de tafel.
          ‘Klaar om iedereen in te maken?’ vraagt Caleb aan Celeb.
          'Klaar geboren,' zegt de jongen met een grijns. Hij lijkt behoorlijk dronken te zijn en ik weet niet zo goed of dat bij hem een goed teken is of niet. Ik heb zo'n vermoeden dat hij daardoor alleen maar gevaarlijker wordt, omdat al het rationele verdronken is door de alcohol, maar ik kan het niet zo goed inschatten. Ik wil vrolijk opspringen als er plotseling een berichtje van Nova binnenkomt. Mijn gezicht trekt bleek weg en ik laat mij van de tafel af glijden. Het is dat Nova al veilig weggebracht wordt, maar ik sta op het punt om achter Roza de Common Room uit te printen. Mijn ogen schieten kort naar Celeb. Mijn eerste verdachten. Ik vertrouw hem niet en ik geloof al helemaal niet dat Maia het gedaan heeft. Celeb heeft een bepaalde controle over haar en ik weet zeker dat als zij het gedaan heeft, het dan door zijn aandoen was. Ik bijt mijn lip, maar weet niet zo goed wat ik nu moet doen. Ik durf Celeb niet te confronteren, al helemaal niet met Caleb erbij. Ik heb geen zin om ruzie te schoppen met mijn vriend erbij. Daarnaast is Celeb dronken. Hij is nu niet aanspreekbaar. Ik ga naast Adalae staan en speel nerveus met het pingpong balletje.
          'Lets get started,' zegt Celeb dan, alsof er helemaal niks gebeurd is. Hij grijpt het pingpong balletje uit mijn handen. 'Fran heeft al gegooid, nu is Castor.' Hij gooit het balletje in zijn handen. 'Doe mij een plezier en gooi raak.

    [Ik heb even gedaan alsof Fran al gegooid heeft, zodat ze wel kunnen beginnen met beerpong. Als dit niet goed is, let me know, dan zal ik het aanpassen.]


    “Il n’y a pas plus sourd que celui qui ne veut pas entendre.”


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Blake Sophia Haynes
    I get a little bit Genghis Khan - don't want you to get it on with nobody else but me.
    18 | Slytherin | Prefect | w/ Jase, Scar & Jona


    "Nee.. nee," ik veeg een aantal traantjes uit mijn ooghoeken. "Nee, ik ben niet boos. Of van streek. Ik vind het gewoon.." de derde lachbui weet ik in te houden, gelukkig maar. "verrassend.."
    Ik sla een arm om zijn middel en leun lichtelijk tegen hem aan. "Hou ook van jou.."
    Dan vliegt Scarlett me plots om de hals. Ik had haar niet aan zien komen, dus dat levert een halve hartaanval op. Vooral omdat ze er nogal een volume bij gebruikt, waarom is ze altijd zo luid?
    "Hey babe," ik omhels haar en druk een kus op haar wang. De jongen naast haar moet Jona zijn, haar.. vriendje? Boytoy? Weet ik veel wat die twee hebben, dat weet je bij Scarlett nooit. Al zou ik wel trots op haar zijn als ze haar losbandige leven aan de wilgen zou hangen en wat rustiger aan zou doen. Moet je mij nou horen, ik klink als een oud wijf. Alsof ik een paar maanden geleden niet exact zo was.
    "En jij bent vast Jona..," ik steek mijn hand naar hem uit. "Blake, the one and only. Beste vriendin, zielsverwant, ex-bedpartner," ik grijns terwijl ik Scarlett een duwtje in haar zij geef, "bloedzuster, beschermengel.. ga zo maar door."
    Ik bekijk de jongen goed, laat mijn ogen over zijn hele lichaam glijden en glimlach dan vriendelijk. "En dit is mijn vriendje, Jase. Samen zijn wij de leukste mensen van dit feestje, dus je hoeft niet meer verder te zoeken." Ik buig me even naar Scarlett toe om in haar oor te fluisteren. "He cute.." dan kijk ik haar glimlachend aan en werp ik haar een knipoog toe, om vervolgens nog een keertje iets te fluisteren. "Mocht je willen blowen trouwens..," ik tik glimlachend op het kleine tasje dat ik bij me heb en steek mijn tong een beetje uit.

    [ bericht aangepast op 10 maart 2017 - 14:50 ]


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    JAMES "PRONGS" POTTER
    "Until the very end."


    16 • YEAR 6 • PUREBLOOD • GRYFFINDOR • TOILETS • SIRIUS

    Ik wacht zijn reactie op mijn slechte pick-up line, maar gelukkig barst hij in lachen uit door mijn opmerking.
          'Sorry James, maar mijn toverstok is alleen maar gereserveerd voor Moony.' Mijn gezicht vertrekt en ik schud mijn hoofd even. Sirius maakt zijn gezicht schoon en hij gooit een papiertje doordrenkt met bloed met een mooi boogje in de prullenbak. 'Zoals je kan zien, ben ik ongesteld.' Ik grinnik een keer en schud mijn hoofd wederom. Hij met zijn stomme opmerkingen, zelfs als hij net is uitgevallen naar onze vriend Snivellus, waarna deze Snivellus Sirius bijna een gebroken neus bezorgde. 'Hey, sorry voor daarnet... eh uhm. Ik heb het goed gemaakt met Evans.' Ik luister naar Sirius' excuses maar ik wuif het meteen weg.
          'Maak je niet dik,' zeg ik hem en ik klop hem even op zijn schouder zodat hij weet dat hij zich er niet zo druk om hoeft te maken. Ik had niet zo direct tegen hem in moeten gaan, maar ook hij zat niet helemaal goed. Dus we hebben er allebei schuld aan. Bla bla.
          We lopen de Common Room in en ik grinnik door zijn opmerking over het strippong. Ik neem het drankje van hem aan en neem meteen een slokje van de alcohol. Bah, eigenlijk vind ik deze helemaal niet zo lekker. Ik zet het bekertje weg en ik kijk kort naar Sirius. Is het wel helemaal netjes als we nu een stom spelletje gaan doen terwijl weer iemand is aangevallen? Ik merkte dat Roza het niet leuk vond toen Celeb er zomaar over doorging en dat kan ik me ook wel voorstellen. Goed, bijna niemand mag Celeb echt dus ik denk dat het van iemand anders minder hard aan was gekomen, maar toch.
          'Ik neem eerst een ander drankje, want dit is niet te zuipen,' zeg ik meteen en ik loop terug naar de bar om daar wat anders in te schenken, gewoon een biertje in plaats van een of ander mixje waar twintig verschillende soorten in zitten.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Caleb Brody Hughes
    “Her lips are like the galaxy's edge and her kiss the colour of a constellation falling into place.”



    ‘Klaar geboren,’ zegt Celeb met een grijns. Zijn adem ruikt naar alcohol, maar ik had niet hoefen ruiken om te weten dat deze jongen vrij diep in het glaasje heeft gekeken. Iets wat niet vaak voorkomt, gezien Celeb altijd doet alsof hij zó volwassen en verstandig is, terwijl hij in feite net zo'n kleuter is als ik en Castor. We zijn niet voor niets vrienden. Celeb die dronken is-is echt mijn spiritanimal. Van de kille, afstandelijke jongen die hij normaal is, verandert hij in een heel fluffy persoon. Stiekem heb ik altijd al geweten dat-dat kille gedoe enkel een dekmantel is en dat Celeb in feite echt een hopeloze romanticus is en een gevoelige jongen.
    Mijn ogen glijden over de mensen die bij de beerpongtafel staan en ze stoppen bij Lana. Ze lijkt bezorgd en ik kom voor haar staan. Ik weet dat ze zich zorgen maakt om Nova, die kennelijk door iemand is aangevallen. Ook ik maak me zorgen – maar Lana lijkt bang te zijn. Alsof ze vreest dat zij dadelijk naast Nova eindigt. Zoiets zou ik nooit laten gebeuren. Ik til haar kin wat op en kijk Lana aan.
          ‘Maak je geen zorgen okay? Zolang ik er ben zal ik je sowieso beschermen.’ Ik glimlach zwakjes en druk een zacht kusje op haar lippen.

    Het spel is ondertussen al een tijdje bezig. Bijna iedereen heeft gegooid en nu is het mijn beurt. Ik grijns wanneer ik zie dat ik tegenover mijn Lana Banana sta. Ik speel wat met het pingpong balletje en kijk haar geamsueerd aan.
          ‘Ik denk dat dit een teken van het universum is, denk je ook niet?’ Vervolgens concentreer ik me op de bekertjes voor mij en gooi het balletje. Een enorme grijns verschijnt op mijn gezicht zodra ik zie dat ik raak heb gegooid. ‘Hoe leuk dat topje je ook staat, ik denk dat hij nu uit moet,’ zeg ik speels. 'Als je wilt help ik je graag een handje?’



    18 • Year 6 • Pureblood • Slytherin • Chaser • Slytherin Common Room • Lana


    I just caught the wave in your eyes

    JONATHAN CLERMONT

    Scarlett leek eerst enigszins verbaasd, wat ik niet helemaal begreep. Zij wilde toch juist dat ik haar vrienden zou ontmoeten. Ik moest toegeven dat het misschien wel enigszins verbazingwekkend was dat ik nu uit me zelf kwam melden dat ik haar vrienden wilde gaan ontmoeten, dus misschien was dat de reden.
    'Sirius doet sowieso mee met bierpong, net als Caleb trouwens.', vertelde ze me. Van beiden wist ik eigenlijk wel wie het waren. Sirius omdat hij volgens mij best een bekend persoon was op school en over Caleb had ik al genoeg gehoord, meer dan genoeg. Ze vertelde me dat we Blake gingen zoeken, waarna ze me meetrok. Doordat ik het niet verwacht had, leek ik even mijn evenwicht te verliezen, maar ik herpakte me al snel.
    Bij de tafel vol drankjes en hapjes hielden we even halt. Scarlett vulde twee glazen met whiskey. Zelf had ik er wel zin in, maar ik vroeg me echt af of Scarlett niet al genoeg gedronken had. Toch liet ik het maar gaan. Het zou haar avond zijn vanavond.
    'Ben je er klaar voor?' hoorde ik haar vragen, terwijl ik een slok nam. Ik mompelde dat ik het hoopte maar dit werd hoogstwaarschijnlijk niet gehoord door mijn vriendin.
    Er vond een uitgebreide begroeting plaats toen we aankwamen bij het koppel. Knuffels en enthousiaste groeten, een echte meidenbegroeting dus.
    'Hi Scarlett...Jona?' Ik grijnsde naar de jongen bij het horen van mijn naam. Niet perse omdat ik het grappig vond, meer uit vriendelijkheid. Ik wist heus wel dat hij me waarschijnlijk niet van gezicht zou kennen, maar doordat Scarlett verteld had dat ik zo heet. Niet dat ik daar niet trots om kon zijn hoor, ik was hartstikke blij dat Scarlett blijkbaar aan mensen vertelde dat ik haar vriend was, of dat er in ieder geval iets was met mij. Het kon ook altijd zijn dat ze negatieve dingen over me verspreidde, maar daar ging ik niet van uit. Ik knikte naar hem.
    'En jij bent vast Jona..,' Ik schudde de hand die naar me toegestoken werd. "Blake, the one and only. Beste vriendin, zielsverwant, ex-bedpartner, bloedzuster, beschermengel.. ga zo maar door.' Ze miste "BFF" en "partner in crime", dat zijn toch ook van die dingen die vriendinnen elkaar altijd noemen? "En dit is mijn vriendje, Jase. Samen zijn wij de leukste mensen van dit feestje, dus je hoeft niet meer verder te zoeken." Ik wilde wat terugzeggen over dat ik dat natuurlijk al meteen zag of iets anders wat aardig zou zijn, maar het meisje, Blake dus, besloot blijkbaar dat ze nu even een scheiding ging maken tussen guys en girls.
    'Wat fijn dat je vriendin zo tevreden is met jullie.' zei ik dus maar tegen de jongen, van wie ik - ik voelde het op het puntje van mijn tong - de naam even niet kon bedenken. 'Jij bent ...' Ik keek de jongen vriendelijk, maar vragend aan. Plots schoot het me te binnen en vulde ik mezelf met zijn naam misschien iets enthousiaster aan dan dat normaal zou zijn. 'Wat vind je van het feest?'



    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    CHLOE MALIETTE PORTER

    'Alles.. gaat prima..,' kwam er uit zijn mond. Ik besloot het er maar bij te laten. Ik wist niet helemaal of er nou wel iets was of niet - ja, hij had dus blijkbaar een crush op Blake en Jase was boos op hem en hij had nogal wat gedronken, maar ik zou het waarschijnlijk niet beter maken als ik er over zou gaan zitten zeuren. Bovendien had ik helemaal geen zin om over Blake en Jase te gaan zitten praten. Ik had wel een beetje genoeg gehad van die twee.
    'Je ziet er mooi uit..' Ik glimlachtte bij zijn compliment. Ik vond het lief dat hij het zij en vond het wel leuk dat iemand opmerkte dat ik me wat opgedoft had - of hij moest vinden dat ik er altijd leuk uitzag, maar dat leek me niet.
    'Sorry.. dat ik nu al in deze staat ben.' Hij verontschuldigde zich glimlachend, maar die glimlach zorgde er eigenlijk voor dat hij er nog sneuer uit zag. 'Ik denk altijd dat ik goed tegen drank kan..' Ik wilde hem eigenlijk een knuffel geven, omdat ik het ergens heel erg sneu maar aan de andere kant ook best wel dom vond, maar ik deed het niet. Hij zou het waarschijnlijk raar vinden.
    'Zou je zeggen?' reageerde ik sarcastisch, maar niet op een snijdende gemene manier. 'Hoeveel heb je gedronken?' Ik liep richting de tafel vol drankjes, achter Ollie aan. Hij schonk voor zich zelf - gelukkig - een glas cola in en vroeg of ik ook wat wilde. Ik had voor mezelf echter een beker gepakt en schonk iets voor mezelf in met een leuk kleurtje. Ik had geen idee wat het was, maar het zou vast lekker zijn. Ik draaide me om en stond leunend tegen de tafel.
    'Nog bedankt,' zei ik, doelend op het compliment dat hij me eerder gegeven had. 'maar ik kan eerlijk gezegd niet hetzelfde zeggen over jou, het spijt me.' Ik keek naar hem met een glimlach op mijn gezicht om te laten zien dat ik het niet gemeen bedoelde. Het was gewoon zo dat de alcohol hem niet zo goed deed.
    'Wil je misschien even naar buiten? Wat frisse lucht halen?' Ik keek even rond. 'Er is niet iets of iemand waarvoor we zouden moeten blijven, toch?'


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    MARLENE MCKINNON
    17 – Gryffindor – Hospital Wing – Lily & Pixie – Year 6


    Lily begon te vertellen wat ze zich herinnerde, keek daartussen om de beurt Marlene en Pixie aan en beantwoorde vervolgens Marlene’s vraag. "Iedereen zegt dat Severus het heeft gedaan. Black zou het achterhaald hebben met priori incantatem. Sev zegt dat zijn wand gestolen was; dat hij zoiets nooit zou doen..."
          Een trillerige zucht kwam er over de lippen van het roodharige meisje. Wat onhandig probeerde ze de wikkel van de chocoladereep los te krijgen, wat nauwelijks lukte. Marlene grinnikte zachtjes, waarna ze de chocoladereep uit haar handen pakte en de wikkel er deels vanaf scheurde en het weer teruggaf aan Lily. "Denk jij dat hij tot zoiets in staat zou zijn, Pixie?" fluisterde ze toen haast. "James had wel dood kunnen zijn." Marlene beet haar lip zachtjes. Hij inderdaad wel dood kunnen gaan, mits hij op de bezem had gezeten. Alleen nu zat Lily op de bezem, dus ze moest zich niet gaan zorgen maken om Potter.
          ”Ik wil het niet geloven, Lily, maar hij had zijn stok bij zich toen hij vanmiddag mijn kamer verliet en het lijkt me sterk dat iemand in die korte tijd zijn stok heeft gejat. Ik kan het hem vragen als je wil, maar ik weet niet of hij eerlijk antwoord geeft…-“ antwoordde Pixie haar vraag. Ze ademde diep in en keek Lily aan. “-…en ook niet of we het antwoord wel willen weten." Daar had ze een punt. Pixie pakte uiteindelijk toch haar mobiel en zond Severus een berichtje.
          Ze liet Lily en Marlene de vraag lezen, waarop Marlene goedkeurend klikte. "En nu is het wachten op antwoord." Ze keek naar de meiden en nam nog een grote slok wijn, voordat ze telefoon weer in haar BH wegstopte.
          Vanaf dat moment bleef het stil tussen het drietal. Niemand leek echt een goed gespreksonderwerp te hebben. ”Hebben jullie al plannen voor hierna? Voor de toekomst?" De vraag kwam plotseling. Marlene haalde haar schouders op, eigenlijk had ze daar nog helemaal niet goed over nagedacht. Ze wilde net haar vraag beantwoorden toen er iemand werd binnengebracht door Maia en onbekend meisje. Marlene stond op.
          Het was Nova die naar binnen werd gebracht, een onder het bloed zittende Nova. Marlene plaatste haar hand voor haar mond. “Wat is er gebeurd?” vroeg ze, waar natuurlijk geen antwoord op kwam. Marlene draaide zich om naar Lily en Pixie, waarna ze zich weer naar Nova keerde.
          ”W-Wat is er gebeurd?” vroeg ze nogmaals. Ze wilde naar het drietal toelopen, maar werd gestopt door Maia. “Wat is er gebeurd?” De derde keer dat ze het vroeg. Maia haalde alleen haar schouders op, erg veel zin om te spreken leek ze niet. Ze zou wel in een shock zijn doordat ze Nova zo tegen was gekomen.
          Niet veel later kwam ook Roza binnengestormd, die Marlene & co nieteens opmerkte. Ze was direct naar Nova gestormd en liep nu zachtjes te snikken aan haar bed. Marlene beet haar lip even, waarna ze zachtjes naar haar toeliep en haar hand op haar schouder plaatste. “Rozie?” vroeg ze. “Kom hier,” vervolgde ze, waarna ze haar voorzichtig optilde om haar een knuffel te geven. “Het komt wel goed..” mompelde ze.

    [ bericht aangepast op 12 maart 2017 - 18:45 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Kathelaine "Lana" Avierella Savore


    16 • Year 6 • Mudblood • Gryffindor • Chaser • Bed • Alone • Outfit

    ‘Maak je geen zorgen okay? Zolang ik er ben zal ik je sowieso beschermen.’ hoor ik een stem naast mij en ik kus hem zachtjes terug. Ik glimlach en knik zwakjes. Ik weet dat hij mij zal beschermen, maar wie gaat Nova beschermen? En Lily? Marlene? En iedereen die nu nog meer gevaar loopt. Ik zucht diep en kijk half toe hoe er verder gegaan word met beerpong. Caleb en ik komen tegenover elkaar te staan en ik forceer mijzelf toch om eventjes al mijn zorgen los te laten en mee te gaan met het spelletje. ‘Ik denk dat dit een teken van het universum is, denk je ook niet?’ Ik lach zachtjes en kijk toe hoe hij het balletje raak gooit. Damm it. ‘Hoe leuk dat topje je ook staat, ik denk dat hij nu uit moet,’ zegt hij. 'Als je wilt help ik je graag een handje?’
          'Wacht maar, Hughes.' Ik pak zelf het balletje en wonder boven wonder gooi ik twee keer raak. Ik grijns. 'Jij mag twee stukken uit doen. Shirt eerst?' vraag ik en ik lach zachtjes. Ik stap aan de kant en terwijl ik een schoen uittrek, kijk ik een beetje op mijn telefoon. Ik stuur een foto van mijn konijn en hond, want natuurlijk moet ik iedereen laten zien hoe geweldig mijn huisdieren zijn. Avan - een van mijn beste vrienden in Frankrijk - staat ook op de foto en dat is het moment dat het mis gaat. Caleb reageert nogal kortaf in het groepsgesprek, maar als ik naar hem kijk is hij overduidelijk in een gesprek met Celeb. Zelfs wanneer ik hem berichtjes stuur en er gewoon blauwe vinkjes bij komen te staan, reageert hij niet. Auch.
    *to Caleb* Hello
    I can see you read it?
    Because of the blue things and because you just looked on your phone.
    Okay, nm haha.
    Ok, talk to me when you're done being childish. - Lana

    *To Castor* Is Cal talking you to you? - L
    Totally - C
    Ah. Okay. Well. - L
    He is ignoring you - C
    I noticed haha - L
    Give him a hickey - C
    No haha, he can go be childish somewhere else - L
    Just do the hickey because I think it is funny then? - C
    No. It's not really funny. So please stop joking. - L
    You are the one complaining he is ignoring you. - C
    I just wanted to know if he was, that was all. I'm not complaining, I'm just confused. - L
    I could talk to him. - C
    No, it's fine, I guess he'll let me know when he wants to acknowledge my existence again. - L
    Or maybe he just likes Scarlett again. - C
          Ik staar naar mijn telefoon en mijn mond valt haast open. Au. Ik veeg een pluk haar uit mijn gezicht en mompel iets in de trant van "fijne avond nog". Ik werp nog een korte blik op Caleb en zie dat hij aan de telefoon is. Zijn gezicht... ik bijt mijn lip hard. Nou ja, als hij iemand nodig heeft, dan kan hij vast wel Scarlett inschakelen. Ik pak mijn schoenen op en loop op een drafje de Common Room uit. Ik snap het niet meer. Caleb negeert me omdat ik op de foto sta met een jongen? Maar als hij met Scarlett danst is het okay? Het is toch ook niet dat ik daar iets over zei en het was nou niet zo dat ik met Avan aan het bekken was. Ik begin de trappen op te lopen naar de Gryffindor Common Room en ben blij dat deze helemaal verlaten is. Ik loop mijn kamer in en trek de deur achter me dicht. Ik trek mijn kleren uit en kleed mij om in mijn eenhoorn pyjama. Ik trek de gordijnen om mijn bed dicht en krul mij op tot een bolletje. Ik wil terug naar huis en terug naar Frankrijk. Ik voel een traan over mijn wang stromen en dan breken de dammen open. Ik wil mijzelf vervloeken, maar ik kan het niet stoppen. Geweldig dit. Geweldige avond. Klote school.


    “Il n’y a pas plus sourd que celui qui ne veut pas entendre.”

    [ bericht aangepast op 12 maart 2017 - 23:28 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.