• I solemnly swear that I am up to no good.





    Same school, same story, same characters, different time; a Modern Marauders Story.

    Kerst is voorbij. Een nieuw jaar is aangebroken. De vier vrienden - James, Sirius, Remus en Peter - staan klaar om zoals in het originele verhaal de boel op stelten te zetten. Hogwarts is echter wat veranderd; er zijn geen uilen en geen perkamentrollen, alles gaat nu via het internet! In dit RPG kan je uitvinden hoe het zou zijn als de Marauders nu geleefd zouden hebben.

    Dit is een doorstart van het RPG Modern Marauders, we doen dit zodat het ook voor andere makkelijker is om mee te doen.



    "Messrs Moony, Wormtail, Padfoot, and Prongs —
    Purveyors of Aids to Magical Mischief-Makers — are proud to present: The Marauder’s Map."



    R O L L E N
    [Dit mogen zowel bestaande als zelf bedachte rollen zijn.]
    GRYFFINDOR VOL
    Sirius Orion Black • Ben Barnes || Paddiecakes [1.1]
    Remus John Lupin • Andrew Garfield || WillNotLearn [1.8]
    Peter Pettigrew • Evan Peters || Paddiecakes
    James Potter • Aaron Taylor-Johnson || Prongsie [1.9]
    William Theodore Weasley • Tijn Elbers || PeterMaximoff [1.10]
    Lily Evans • Karen Gillan || Mignon [1.5]
    Kathelaine Avierella Savore • Zoey Deutch || Paddiecakes [1.10]
    Mary Elizabeth MacDonald • Lily Collins || Wemel [1.10]
    Marlene McKinnon • Emilia Clarke || Marlow [?]
    Gwendolyn Caroline Martch • Sophie Turner || Roms [1.7]

    SLYTHERIN VOL
    Severus Snape • Louis Garrel || HalfBloodPrince [1.11]
    Regulus Arcturus Black • Ezra Miller || calice [1.9]
    Dorian Arcelin Kasai • Xavier Dolan || Paddiecakes [1.1]
    Caleb Brody Hughes • Mariano Ontañon || Wemel [1.2]
    Celebran Serpen von Leirko • Lucky Blue Smith || Paddiecakes [1.6]
    Blake Sophia Haynes • Monica Ollander || Valtersen [1.3]
    Scarlett Rose River • Diana Agron || Bughead [1.1]
    Franciszka Malia Rogers • Ashi Ross || PeterMaximoff [1.2]
    Adalae Cresenta Romanova • Nina Dobrev || Pennyworth [1.3]
    Maia Raegan von Leirko • Amelia Zadro || Marlow [1.11]

    RAVENCLAW
    Cedric James Carrow • Colton Haynes || Bughead [1.1]
    Jonathan Clermont • Jonathan Jaffe || Retrogade [1.9]
    Castor Eichenauer • Arthur Gosse || Mignon [1.11]
    Frank Longbottom • Matthew Hitt || Retrogade [1.12]
    Faelia Christina Brown • Emily Bador || Valtersen [1.3]
    Primrose Matilda York • Emeraude Toubia || PeterMaximoff [1.2]
    Tallulah Fran Moriarty • Daisy Smith || Granian [1.11]
    Quinn Henrietta Dandelion • Elle Fanning || Aniketos [1.11]
    Alice Fortescue • Carey Mulligan || Wemel [1.12]

    HUFFLEPUFF
    Luke Nathan MacNamara • Michael Clifford || PeterMaximoff [1.2]
    Jason Axel O'Donnell • Finn Harries || Wemel [1.11]
    Ollie Gabriel Reid • Hugh Vidler || Valtersen [1.3]
    Chloe Maliette Porter • Scarlett Leithold || Retrogade [1.2]
    Nova Tamzin Archer • Katherine McNamara || Prongsie [1.9]
    Rozalua Maut Liluye • Ashley Moore || Paddiecakes [1.10]
    Isla Ashworth • Rosie Tupper || Brinvi [1.11]
    Leraren
    Reginald Green - Defense Against the Dark Arts
    Horace Slughorn - Potions
    Balthazar Ansem Claerkson - Ancient Runes
    William Xavier Herberry - Herbology
    Minerva McGonagall - Transfiguration/Gryffindor Head
    Sybill Patricia Trelawney - Divination
    Alix Rose Thomas - Charms
    Nola Evangeline Bordelon - Astronomy
    Catharina Julia Bell - Alchemy
    Prefects
    Twee Prefects (meisje en jongen) van elke afdeling

    GRYFFINDOR
    Remus John Lupin • WillNotLearn
    Lily Evans • Mignon

    SLYTHERIN
    Dorian Arcelin Kasai • Paddiecakes
    Blake Sophia Haynes • Valtersen

    RAVENCLAW

    Alice Fortescue • Wemel

    HUFFLEPUFF
    Luke Nathan MacNamara • PeterMaximoff
    Nova Tamzin Archer • Prongsie
    Quidditch Team
    GRYFFINDOR
    Keeper
    Gwendolyn Caroline Martch • Roms
    Chasers
    James Potter • Prongsie || Captain
    Kathelaine Avierella Savore • Paddiecakes
    Marlene McKinnon • Marlow
    Beaters
    Sirius Orion Black • Paddiecakes
    William Theodore Weasley • PeterMaximoff
    Seeker
    Mary MacDonald • dubbeIstrijder

    SLYTHERIN
    Keeper
    Dorian Arcelin Kasai • Paddiecakes
    Chasers
    Scarlett Rose River • Bughead
    Caleb Brody Hughes • Wemel
    Unknown
    Beaters
    Celebran Serpen von Leirko • Paddiecakes
    Maia Raegan von Leirko • Marlow
    Seeker
    Regulus Arcturus Black • calice || Captain

    RAVENCLAW
    Keeper
    Frank Longbottom • Retrogade
    Chasers
    Cedric James Carrow • Bughead || Captain
    Castor Eichenauer • Mignon
    Quinn Henrietta Dandelion • Aniketos
    Beaters
    Unknown
    Primrose Matilda York • PeterMaximoff
    Seeker
    Unknown

    HUFFLEPUFF
    Keeper
    Jason Axel O'Donnell • Wemel || Captain
    Chasers

    Rozalua Maut Liluye • Paddiecakes
    Unknown
    Beaters
    Unknown
    Unknown
    Seeker
    Chloe Maliette Porter • Retrogade



    "She hated him!" "Nah, she didn't."




    RPG
    Social Media
    Twitter [Tag: #ModernMaraudersQ]
    Sirius Black - @SexySirius
    Dorian Kasai - @DorianKasai
    Cedric James Carrow - @CedCarrow
    Scarlett Rose River - @ScarlettxRiver
    Lajila Lancaster - @TheycallmeJil
    Jason O'Donnell @JaseODonnell
    Caleb Brody Hughes - @CalHghs
    Frankie Rogers - @FrankieMalia
    Luke Nathan MacNamara - @DraoiIldaite]
    Pixie York - @PixieMYork
    Chloe Porter - @ChloeMal_
    Frank Longbottom - @franktastic_af
    Adalae Cresenta Romanova - @adaromanov
    Axel James Sutherland - @SutherlandAxel
    Ailis Sutherland - @Ailydaily
    Blake Sophia Haynes - BlakeSHaynes
    Faelia Christina Brown - @Faeliafairy
    Ollie Gabriel Reid - @ollietoremember
    Gossip Girl - @GoGiHogwarts
    Harper Coralie Lukasiak - @LukasiakHarper
    Severus Snape - @PrinceHalfB
    Lily Evans - @_LilsEvans
    Emily Lucy Matthews - @emilylucy17
    Celebran von Leirko - @SvonLeirko
    Alice Prewett - @PrewettAlice
    Alexis Pascal Rutherford - @AlexisPascalR
    Gwendolyn Caroline Martch - @SexyGwency
    Kathelaine Savore - @_LanaaBanana
    Mavi Fallyn Rogers - @MavixAwesome
    Daniël Cillin Rogers - WildDanny26
    Max Adrian Sanderson - @hufflepuffmax
    Caspian Foxx Zachariah @Caspian_f
    Maia von Leirko - @MaiaRaegan
    James Potter - @JamesProngs24
    Peter Pettigrew - PeterPettigrew8
    Marlene McKinnon - Marley_McKinnon
    Regulus Black - @Regulus_Black61
    Mary Macdonald - @Mac_Marry11
    Remus Lupin - @LupinRemus1
    Freya Brennan - @HufflepuffFreya
    Dove Sparrow @DoveSparrow
    Avon Snyder @AvondSnyder

    Snapchat
    Sirius Black - wholetthedogout
    Dorian Kasai - GetOut
    Cedric James Carrow - CedricRavenclaw
    Scarlett Rose River - ScarlettxRiver
    Lajila Lancaster- jil_lvl
    Jason O'Donell - JaseODonnell
    Caleb Brody Hughes - Calpal_
    Frankie Rogers - FrankieMalia
    Luke Nathan MacNamara - DraoiIldaite
    Pixie York - PixieMYork
    Chloe Porter - chloecat
    Frank Longbottom - franktastic
    Adalae Romanova - Adalae_cr
    Axel James Sutherland - ?
    Ailis Sutherland - Ailydaily
    Blake Sophia Haynes - blakedelreyy
    Faelia Christina Brown - faelia182
    Severus Snape - sev
    Lily Evans - MsEvans
    Celebran von Leirko - CvonLeirko
    Alexis Pascal Rutherford - IProbablyHateU
    Gwendolyn Caroline Martch - SexyGwency
    Kathelaine Savore - LanaBanana
    Max Adrian Sanderson - huffle_max
    Maia von Leirko - MRaegan
    Emily Matthews - Emiloveyou
    James Potter - DeerJames
    Peter Pettigrew - PeterPettigrew_
    Mary Macdonald - marryme
    Remus Lupin - RemusLupin
    Freya Brennan - FreyaHufflepuf
    Dove Sparrow - LovelyDovey
    Avon Snyder - AttractiveAvon


    Links


    Regels                                                                                                                 
    ◆ Reserveringen blijven vier dagen staan.
    ◆ Er is geen maximaal aan personage's, maar minstens één jongen.
    ◆ Alleen ik maak topics aan.
    ◆ Personages zitten allemaal in hun zesde leerjaar.
    ◆ Posts van minimaal 300 woorden.
    ◆ Geen ruzie behalve in de RPG zelf.
    ◆ Of topic in het speeltopic graag tussen haakjes of in het praattopic.
    ◆ Houd de afdeling en geslachten gelijk.
    ◆ 16+ is toegestaan.
    ◆ Zonder toestemming mag je de personage's van anderen niet besturen.
    ◆ Leraren worden bestuurd door iedereen.
    ◆ Topics moeten geopend worden met I solemnly swear that I am up to no good en geëindigd worden met Mischief Managed.
    ◆ Als je twee weken niet meer reageert, stuur ik je een bericht, als je in de twee weken daarna nog niet reageert, vervalt je rol, tenzij je een geldige reden hebt.
    ◆ Denk heel goed na voordat je meedoet. Ik steek hier veel tijd in en het is ook niet leuk voor andere als je niet meer reageert.


    Starters

    Sunday, January 4th — Scarlett's Party

    Iedereen is veilig gearriveerd op Hogwarts. Scarlett heeft eerder aangekondigd dat er vanavond een feest zal zijn in de Slytherin Common Room en dat feest begint nu. Trek je mooiste - of sletterigste - jurk aan, poets je schoenen en doe je haar, want het is tijd om eens flink los te gaan. De drank staat al klaar en het feest kan beginnen!

    Gelieve de volledige naam van je personage, de afdeling, speciale posities, de locatie van je personage en de personen die bij hen zijn vermelden. Dit om inspringen voor iedereen makkelijker te maken.

    Sunday, January 4th — Last day of the break

    Het einde van de kerstvakantie is aangebroken, kerstmis is voorbij en het nieuwe jaar is ingeluid. Morgen begint de school weer en om elf uur vertrekt de Hogwarts Express vanaf Kings' Cross om diegene die tijdens de kerst naar huis gegaan zijn weer terug naar school te brengen. Geniet van je laatste dag vakantie en zorg er vooral voor dat je al je huiswerk bijgewerkt hebt, want morgen moet iedereen weer meteen aan de slag! ❄️

    Gelieve de volledige naam van je personage, de afdeling, speciale posities, de locatie van je personage en de personen die bij hen zijn vermelden. Dit om inspringen voor iedereen makkelijker te maken.

    Wednesday, December 24th — Christmas Dance

    Nog steeds ligt er buiten een dikke laag sneeuw. Het is de avond van het kerstbal en iedereen maakt zich klaar om richting The Great Hall te gaan. De meeste leerlingen gaan na “The Christmas Dance” naar huis en de rest blijft de hele vakantie op school. Happy holidays!

    Gelieve de volledige naam van je personage, de afdeling, speciale posities, de locatie van je personage en de personen die bij hen zijn vermelden. Dit om inspringen voor iedereen makkelijker te maken.

    Monday, December 22nd — Christmas Holiday

    Het is maandag ochtend, buiten is alles bedekt met een dikke laag sneeuw, een goed begin van de kerstvakantie. Enkele leerlingen zijn afgelopen vrijdag al gelijk naar huis gegaan om kerst te vieren met hun ouders, de meeste leerlingen gaan na “The Christmas Dance” op kerstavond naar huis en de rest blijft de hele vakantie op school. Happy holidays! Don’t forget; happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    Gelieve de volledige naam van je personage, de afdeling, speciale posities, de locatie van je personage en de personen die bij hen zijn vermelden. Dit om inspringen voor iedereen makkelijker te maken.
    Mischief Managed.

    [ bericht aangepast op 12 maart 2017 - 12:34 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Caleb Brody Hughes
    “Her lips are like the galaxy's edge and her kiss the colour of a constellation falling into place.”



    Lana kruipt op mijn schoot en verstopt haar gezicht in mijn shirt. Ik sla mijn armen om haar heen en een zacht zuchtje verlaat mijn lippen. Ik voel me schuldig. Tegenover Lana dat ik zonet bijna voor haar neus stond te schuren met Scarlett en tegenover Scarlett dat ik haar steeds blijf wegduwen. Maar het is beter zo, we kunnen niet te close doen en zijn, want de grens tussen vriendschap en meer is vooor ons te blurry en vaag. Als we allebei niet oppassen zullen we die geheid overscheiden en dan kwetsen we er anderen mee. Ook al maken mij Jonathans gevoelens bar weinig uit.
          ‘Je moet nog beerpong doen,’ mompelt Lana ‘anders denk iek dat Castor mij vermoord.’ Ik grinnik en knik instemmend, daar heeft ze een punt.
          ‘Dat is waar, die jongen moet eens aan een serieus relatie beginnen – in plaats van getrouwd te zijn met dat spel,’ zeg ik lachend. ‘Je doet wel mee, toch?’
          ‘Iek ben prima,’ fluistert ze en drukt een kusje op mijn lippen. Ik glimlach, verberg mijn gezicht in haar nek en druk er zachte kusjes. ‘Meer dan prima.' Ze strijkt met haar vingers zachtjes over mijn wang, wat fijn voelt. Haar aanrakingen zijn zacht en teder. ‘Merci, Caleb... iek 'eb de keuze gemaakt om je te vertrouwen, ondanks wat Marlene over je zei. Merci voor dat nakomen en mij een goede reden te geven om je te vertrouwen. Iet betekent 'eel veel voor me.’ Ik kijk op haar neer en er verschijnt een verlegen glimlachje op mijn lippen. ‘Je t'aime.’ Ik blijf eveb stil terwijl ik haar woorden op mij in laat werken. Ze heeft het gezegd, in het echt. Ze meent het. Met een glimlach trek ik haar dichter tegen me aan en zachtjes druk ik mijn lippen op die van haar.
          ‘I love you too...’ prevel ik zachtjes tegen haar lippen aan.



    18 • Year 6 • Pureblood • Slytherin • Chaser • Slytherin Common Room • Lana


    I just caught the wave in your eyes

    Celebran "Celeb" Serpen von Leirko


    17• Year 6 • Pureblood • Slytherin • Beater • Common Room • Adalae • Outfit

    'Misschien heb je iets verkeerd gedronken...,' zegt ze. Ze lacht zachtjes en klopt op mijn rug. 'Maar eh, ik ga meedoen met de meiden en jullie hard inmaken.' Ik trek een wenkbrauw op. 'Je bent toch niet bang dat de meiden je in gaan maken, hm?' Ze grijpt mijn hand vast en sleurt mij mee naar de tafel.
          'Dat dacht je,' mompel ik. Ik merk dat de wereld een beetje blurry wordt. 'Misschien wel,' mompel ik, 'maar het is wat iedereen drinkt, dus het zal vast wel prima zijn. Weet je zeker dat je het aandurft om mij, Castor en Caleb uit te dagen? You'll be crushed.' Ze gaat op haar tenen staan en doet een poging om mij te intimideren. Ik ga door mijn knieën zodat ze een beetje dezelfde hoogte is en grijns. 'Game on.' Ik schud mijn hoofd en dit keer klop ik haar op haar schouder. 'Ga maar naar je groepje meiden dan en bereid hen er maar alvast voor om ingemaakt te worden.' Ik kom rechtop en kijk naar Castor die een eindje verderop met Rozalua, een onbekend meisje en Nova staat te praten. 'Hey, Castor, ik weet dat je niet al te mannelijk bent, maar ik zou je toch graag aan deze kant zien.' Ik leun tegen de muur naast de tafel en scan de ruimte om te zien of Caleb ergens hier is. Ik spot hem al snel. Hij is aan het kleffen met zijn mudblood vriendinnetje. Ik trek een vies gezicht.
          'Hughes!' roep ik door de Common Room heen. 'Stop met kleffen en kom hier heen. We moeten wat meiden inmaken,' zeg ik. Ik schenk voor mijzelf nog een glas in en kijk naar Adalae. 'Aan de kant jij. Dit is niet jouw kant.' Ik geef haar een duwtje richting de kant van de meiden en grijp dan het balletje van het midden van de kamer. 'Gaan we nog beginnen of gaan we de rest van de avond drama schoppen?' De alcohol zorgt ervoor dat ik de woorden uitspreek die ik normaal voor mij hou. Ik weet niet zo goed of ik het effect van alcohol leuk vind, maar het zorgt er in ieder geval voor dat ik een grotere mond krijg. Gelukkig ben ik nog niet zo ver weg dat ik mij gedraag als de meeste hier, maar ik denk niet dat ik mij ooit zou kunnen gedragen als een aandachtszoekende sloerie.


    "I had fun in hell, can I come home now?"

    [ bericht aangepast op 6 maart 2017 - 12:40 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Kathelaine "Lana" Avierella Savore


    16 • Year 6 • Mudblood • Gryffindor • Chaser • Beerpong • Caleb, Celeb, Castor, Fran, Roza, Nova & Ada • Outfit

    ‘Dat is waar, die jongen moet eens aan een serieus relatie beginnen – in plaats van getrouwd te zijn met dat spel,’ zegt hij. Ik moet lachen. ‘Je doet wel mee, toch?’ Op die vraag knik ik. Ik ben niet zo weg van het hele strip element, maar dan moet ik maar extra goed mijn best doen om niet naakt te hoeven gaan. Als ik hem vertel dat ik van hem hou, blijft het even stil. Voor een paar seconden ben ik bang dat hij het niet terug gaat zeggen, maar dan glimlacht hij en voel ik zijn zachte lippen op de mijne. ‘I love you too...’ mompelt hij. Ik sla mijn armen om zijn nek heen en ga wat dichter tegen hem aanzitten terwijl ik hem langzaam terug zoen. Ik sluit mijn ogen en voel mijn hart harder kloppen in mijn borstkas. Een brede glimlach siert mijn gelaat. Het kan mij niet schelen dat we op dit moment aan het kleffen zijn midden op een feestje - iets wat ik normaal niet zou doen - maar op dit moment is het toch echt even nodig. Ons intieme momentje wordt ruw onderbroken door Celeb die schreeuwt dat Caleb moet stoppen met "kleffen". Ik laat hem langzaam los en bloos.
          'Iek geloof dat je gewild bent,' zeg ik zachtjes, voordat ik nog een kusje op zijn lippen druk. 'Ben je er klaar voor om ingemaakt te worden?' Ik grinnik en kom van zijn schoot af. Ik trek hem overeind en verstrengel onze vingers. Terwijl ik hem richting de tafel met beerpong trek, onderdruk ik een gaap. 'Als iek je ingemaakt heb, dan ga iek toch maar slapen,' mompel ik. Ik leun wat tegen hem aan en kijk rond de tafel.
          'Hey guys, de klefferds zijn er ook,' zeg ik, 'doen er nog meer mee of gaan we beginnen?'


    “Il n’y a pas plus sourd que celui qui ne veut pas entendre.”


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    NOVA TAMZIN ARCHER
    "Let me talk!"


    16 • YEAR 6 • MUDBLOOD • HUFFLEPUFF • PARTY • ROZA & SCARLETT & FRAN MAIA

    Roza stelt me gerust en meldt dat ik een goede prefect ben en dat ik me niets van Maia aan moet trekken, maar het gaat me toch niet zo makkelijk af. Ik blijf een beetje op een afstandje staan als Roza een van haar andere beste vrienden, Castor dit keer, begroet en ik speel verveeld net mijn telefoon. Ik wil een spelletje spelen en drinken, maar tot nu toe gaat het allemaal een beetje heel erg sloom. Ik heb behoefte aan alcohol. En aan Roza. Pas nu merk ik echt dat ik haar dit afgelopen halfjaar zo erg heb gemist en ik voel ook iets voor haar wat ik nooit eerder heb gevoeld. Ik steek uiteindelijk mijn hand naar de mooie brunette uit en ik trek haar lachend maar me toe. Ik leg mijn armen om haar heen en druk mijn lippen wederom tegen die van haar aan. Het voelt goed en ik weet dat dit niet slechts een dronken waas is, al weet ik niet wat het wel is.
          'Hi...' zeg ik zachtjes en ik en ik druk een kusje in haar hals. Dan laat ik haar een rondje onder mijn arm door draaien en ik lach naar het mooie meisje. Ik ben zo jaloers op haar uiterlijk, ik wil ook van die springerige krullen en mooie donkere ogen en ronde lippen. Damn, ze is gewoon heel erg mooi. Mijn oog valt dan op Maia, die op een klein afstandje van me staat te kijken en zich zogenaamd slecht voelt over wat ze me heeft gezegd. ze voelt spijt, zei ze. Ik zucht een keer diep en schud mijn hoofd waarna ik mijn ogen weer richt op Roza, die ook ver heen is door de alcohol. 'Hé, uhm, ik ben zo terug, oké? Maia wil praten...' mompel ik dan tegen het mooie meisje tegenover me. Ik sla mijn blik kort neer. Ik wil gewoon dat het weer goedkomt tussen mij en Maia, want deze drama ben ik zat. 'Als ik over een halfuur nog niet terug ben, heeft ze me vermoord,' grap ik toch even en ik druk een laatste kusje tegen haar lippen waarna ik me van haar losmaak en in Maia's richting loop. Ik ben gelukkig een beetje ontnuchterd en ik kan soort van helder denken. Ik kijk naar Maia en sla mijn armen over elkaar heen. 'Houd het kort, ik heb wel betere dingen te doen,' zeg ik wat kortaf.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    JONATHAN CLERMONT

    Ik glipte de Common Room van Slytherin binnen na iemand anders die het wachtwoord wel wist. Ik was hier vaak geweest met Scarlett, maar nog steeds wist ik het wachtwoord niet. Ik wist niet of ik dat echt erg moest vinden. Scarlett was tot nu toe de eerste en enige Slytherin die ik echt leuk gevonden had dus verder had ik het ook niet echt nodig gehad, mocht ik het überhaupt wel kennen?
    Het feestje was al aardig druk, ik was ook best laat gekomen. Niet dat ik dat erg vond; dat noem je stijlvol te laat komen, dat is toch algemeen bekend?
    Er werd beerpong gespeeld, gepraat, gedanst en vooral veel gedronken. Ik keek rond, maar kon Scarlett eerst niet zien. Lana zag ik op de bank zitten, maar het leek er niet bepaald of alsof ze zin had in een gesprek; ze zat in zichzelf gedoken en zou zelfs in dromenland kunnen zijn.
    Voor een tijdje stond ik tegen een muur aangeleund na een drankje gepakt te hebben. Ik maakte me niet zoveel zorgen over het vinden van Scarlett; die moest zich toch wel op haar eigen feestje bevinden? Ik vond haar dan ook al snel.
    Nou ja, eigenlijk vond ik Caleb. Hij liep van de dansvloer af richting Lana. Automatisch gingen mijn ogen naar waar hij vandaan kwam, misschien omdat ik onbewust iets vermoedde; daar stond Scarlett. Na een laatste slok zette ik mijn glas op de grond - hoogstwaarschijnlijk zou het omgetrapt worden, maar dat kon me eigenlijk weinig schelen - en liep naar Scarlett toe.
    Ik wrong me door de dansende mensen - sommigen deden iets wat op dansen moest lijken - om zo bij mijn meisje aan te komen. Van achteren pakte ik haar heupen vast en draaide haar naar me toe. Ik was van plan haar een kusje te geven op haar voorhoofd, maar werd gestopt door een geur die me niet erg vrolijk maakte. Ik stopte even, maar deed daarna toch wat ik van plan was. Ik zou haar er later wel om vragen. Net als Caleb, besloot ik. Alhoewel ik erg nieuwsgierig was wat ze met hem uitgespookt had, wilde ik nu geen jaloers vriendje spelen. Nou ja, eigenlijk was dat "spelen" beter te vervangen door "zijn". Voor nu zou ik "spelen" alsof ik alles helemaal prima vond en/ of helemaal niets doorhad.
    'Ik hoorde dat er een feestje was,' zei ik waarna ik mijn armen om haar heen sloeg en meebewoog op de muziek. "en dat er mooie meisjes zouden zijn." Ik kriebelde zachtjes in haar zij.
    "Dat laatste klopt in ieder geval."



    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    MAIA RAEGAN VON LEIRKO
    17 – Gryffindor – Nova – Slytherin Common Room – Beater – Year 6


    Het maakte haar misselijk. Al die mensen die elkaar aan het aflebberen was. Maia stond op een afstandje toe te kijken hoe de beerpong-groep zich langzaam vormde. Zonder haar. Ze had willen meedoen, maar omdat niemand haar wilde, besloot ze dat ze haar tijd beter aan iets anders kon besteden. Ze staarde naar het roodharige meisje, dat de tijd van haar leven leek te hebben. Althans, nu nog.
          Maia had haar mobiel erbij gepakt en Nova een berichtje gestuurd. Ze wilde met haar praten. Of tenminste, dat is wat ze Nova vertelde. In realiteit had ze andere plannen. Maia keek toe hoe Nova en Roza verstrengeld waren in een voor Maia eeuwigdurende kus - sinds wanneer was Nova lesbisch - en hoe Nova daarna afscheid van haar nam. Eindelijk kwam ze Maia’s richting opgelopen. Dat werd tijd.
          “Houd het kort, ik heb wel betere dingen te doen,” zei het roodharige meisje tegen haar, toen ze eenmaal voor haar stond. Een kleine glimlach verscheen er op Maia’s gezicht. ”As you wish.” Ze keek even de ruimte rond, ze zou hier veel te veel opvallen. Ze pakte voorzichtig Nova’s pols vast.
          ”Laten we wat meer afgezonderd staan, ik wil je kunnen horen,” riep Maia over de muziek heen, waarna ze Nova meetrok. Eenmaal afgezonderd genoeg, liet ze haar pols los. Ze draaide zich naar Nova om en leunde tegen de muur aan. Ze bleef in stilte naar haar kijken.
          ”Ik had je dus al verteld dat ik mijn excuses wilde aanbieden,” begon ze te praten. “Maar niet waarvoor jij denkt dat ik mijn excuses wilde aanbieden,” vervolgde ze. Ze haalde haar toverstok uit haar zak en prikte deze tegen Nova’s wang aan.
          ”Ik voel me helemaal niet slecht erover weetje.. En waar je - je niet slecht over voelt hoef je ook geen excuses voor aan te bieden,” ging ze verder. “Alles wat ik heb gezegd of gedaan is je verdiende loon geweest.” Maia glimlachte kort en duwde Nova nu verder de gang in. “Zo ook dit.”
    
      Maia richtte haar toverstok op Nova en mompelde crucio, waarna ze toekeek hoe Nova kermend van de pijn op de grond viel. Ze hield de spreuk vast, waarna ze haar toverstok weghaalde. Maia lachte zachtjes bij het horen van Nova’s kreunen.
          Nadat ze haar een korte rust had gegeven, richtte Maia weer haar toverstok op Nova. ”Sectumsempra,” zei ze zachtjes, waarna er al snel bloedvlekken op meerdere plekken ontstonden. Maia giechelde even, waarna ze snel over Nova heen stapte, om zo de uitgang van de common room te bereiken.
          ”Mijn excuses lieve Nova,” giechelde Maia, waarna ze haar een luchtkusje gaf en snel een geheugenspreuk over haar uitsprak, zodat ze zich niet zou herinneren dat het zij het had gedaan. Hierna huppelde ze weg van het plaats delict, alsof er niks gebeurd was.

    They call you cry baby.. Cry baby.

    [ bericht aangepast op 6 maart 2017 - 18:28 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Caleb Brody Hughes
    “Her lips are like the galaxy's edge and her kiss the colour of a constellation falling into place.”



    En Scarlett is boos op me.
    Of nu ja, boos. Gekwetst is misschien een betere verwoording. Ik had haar niet willen kwetsen, maar het is echt beter zo. We moeten echt veel minder klakkeloos zijn, nu we allebei met iemand anders zijn. We hebben het al eens een keer eerder laten gebeuren en een ezel stoot zich nooit twee keer aan dezelfde steen.
    Lana kruipt wat dichter tegen mij aan, terwijl ze haar armen om mijn nek slaat en me zachtjes terugzoent. Ik wikkel mijn armen om haar middel en glimlach tegen haar lippen aan, terwijl ik haar nu wat gepassioneerder en ruwer begin te zoenen.
          ‘Hughes!’ Over ruw gesproken... Met tegenzin trek ik me terug om te kijken wie dat had gezegd. Celeb. Ik onderdruk de neiging om een middelvinger naar hem op te steken. ‘Stop met kleffen en kom hier heen. We moeten wat meiden inmaken.’ Ik rol even met mijn ogen en kijk naar Lana, die bloost.
          ‘Iek geloof dat je gewild bent,’ zegt ze zachtjes en geeft me nog een kusje. ‘Ben je er klaar voor om ingemaakt te worden?’ Ik maak een protesterend geluidje en kom ook overeind.
          ‘Wil je mij zo graag zien strippen?’ vraag ik plagend en kietel haar even in haar zij.
          ‘Als iek je ingemaakt heb, dan ga iek toch maar slapen,’ mompelt Lana zodra we bij de beerpong tafel zijn aangekomen. Ik glimlach en druk een kus op haar slaap.
          ‘Dat is geen probleem.’
          ‘Hey guys, de klefferds zijn er ook, doen er nog meer mee of gaan we beginnen?’ Ik kijk het gezelschap rond en grinnik zachtjes. Ik blik naar Celeb.
          ‘Klaar om iedereen in te maken?’



    18 • Year 6 • Pureblood • Slytherin • Chaser • Slytherin Common Room • Lana


    I just caught the wave in your eyes


    Primrose 'Pixie' Matilda York
    Ravenclaw || Outfit || Time to cheer up a girlfriend || Hospital Wing || Lily + Marly
    Ik schonk de wijn in en vroeg Lily hoe ze hier was gekomen. Aan haar grote slok wijn merkte ik al dat ze geen zin had in dit gesprek, en de woorden die volgden leken dat ook wel te bevestigen. Ik nam zelf ook een grote slok. Precies op dat moment hoorde ik mijn naam en draaide me naar de stem, die bij Marly bleek te horen. Ik schonk haar een glimlach en slikte mijn slok wijn weg. "Hey Marly." Vervolgens pakte ik uit het nahtkastje een glas, wat waarschijnlijk voor een drankje of water bedoelt was, en schonk ook die vol wijn, voor ik de glazen van Lily en mijzelf bijschonk. Marly begon intussen een verhaal over wat er was gebeurt en een date met James. Dates waren wel iets waar in me voor interesseerde, zolang het die van anderen waren. Ik wilde het nu zeker niet over mijn liefdesleven hebben, want met Severus die gevoelens begon te krijgen voor me, was ik niet blij en ik had geen zin om te horen dat ik dat eigenlijk wel moest zijn. Nu neemt Lily wel het woord, en luister ik aandachtig. Het is duidelijk dat ze het er lastig mee heeft, maar toch komt ze vrij goed uit haar woorden. Bij Severus zijn naam ging er een schok door mij heen. Ik wist dat hij een ongure naam had, maar die kant had ik nog nooit van hem gezien, dus ik ging er vanuit dat het alleen rumoeren waren door zijn twijfelachtige voorkomen. Maar een priori incantatem loog niet, en ik wist vrij zeker dat Severus zijn wand nog bij zich had toen hij bij mij weg ging, dus dat kon niet. Ik kon het gewoon niet bevatten. Het duurde dan ook net wat te lang voor ik doorhad dat Lily mij over hem had gevraagd. Ik zag nu ik terug wat in het heden ook dat ze moeite had met haar chocoladewikkel. Voorzichtig nam ik de reep uit haar handen en haalde het papier er vanaf, voor ik hem teruggaf en zuchtte. "Ik wil het niet geloven, Lily, maar hij had zijn stok bij zich toen hij vnmiddag mijn kamer verliet, en het lijkt me sterk dat iemand in die korte tijd zijn stok heeft gejat. Ik kan het hem vragen als je wil, maar ik weet niet of hij eerlijk antwoord geeft..." Ik ademde diep in en keek het meisje aan, die net als ik naar mijn weten het goede in de zwartharige jongen inzag. "en ook niet of we het antwoord wel willen weten." Ik pakte toch mijn mobiel en zond Severus een berichtje.
    To Severus
    You won't lie to me, right?
    Did you hex James' broom? And don't lie to me or you won't be getting any from me ever again.

    Ik liet Lily en Marly de vraag lezen. "En nu is het wachten op antwoord." Ik keek naar de meiden en nam nog een grote slok wijn, voor ik mijn telefoon weer in mijn BH wegstopte. Ik was gewoon toe aan een avond met de meiden, alles vergeten, en morgen wel zien wat er verder van kwam. Ik moest hierna nog een jaar, en dan was ik klaar met school. Ik had alleen geen idee wat ik ermee wilde doen. Ik had nooit ook maar de droom gehad om te kunnen toveren, en nu ik dat wel bleek te kunnen, wist ik nog altijd niet wat ik ermee wilde doen. Ik wilde mensen helpen, dat zeker, maar meer wist ik niet. "Hebben jullie al plannen voor hierna? Voor de toekomst?" Het waren allebei meiden die in dezelfde niet-magische wereld waren opgegroeid en opgevoed als ik, dus misschien konden ze me helpen, al waren we allemaal in een licht gecomprimeerde staat van de wijn.

    [ bericht aangepast op 6 maart 2017 - 21:20 ]


    Bowties were never Cooler

    NOVA TAMZIN ARCHER
    "Let me talk!"


    16 • YEAR 6 • MUDBLOOD • HUFFLEPUFF • PARTY • MAIA

    Maia zegt dat we wat meer afgezonderd moeten staan en ik hum wat als ik haar volg. Ik kijk haar aan en wacht af, maar de eerstvolgende seconden blijft ze zwijgen. Is dit weer zo'n stomme grap van haar? Ik wil al bijna weglopen voor ze eindelijk haar mond opentrekt. Ineens haalt ze haar toverstok tevoorschijn en ik kijk ernaar. Wat gaat ze nu weer doen?
          'Alles wat ik heb gezegd of gedaan is je verdiende loon geweest. Zo ook dit.' Ik staar haar aan als ze me de gang in duwt. Er is niemand hier om me heen en ik kijk haar verbaasd aan. Wat is ze van plan? Gaat ze me dwingen me weer terug te nemen als vriendin? Alsof dat zo makkelijk zal gaan... Dan pas zie ik dat Maia haar stok op mij richt en ik hoor haar wat mompelen. Vrijwel meteen schiet een absurde pijn door mijn lichaam heen en ik val meteen op de grond neer. Ik slaak kreten van pijn en doodsangst en mijn lichaam lijkt niet meer van mij te zijn, ik kan niks meer doen zonder dat iets pijn doet. Ik knijp mijn ogen dicht en ik kerm van de pijn die door mijn lichaam raast. Ineens is het over en ik lig uitgeput op de grond, mijn vingers gespreid en mijn ogen nog altijd dichtgeknepen. Ik hap naar adem, maar wanneer ik mijn ogen wil openen en mezelf omhoog wil duwen — ik kan niet geloven dat Maia zojuist een Unforgivable Curse over mij heeft uitgesproken — hoor ik dat ze nog een keer wat mompelt en wederom voel ik een pijnscheut door mijn lichaam stromen. Dit keer is het een andere soort pijn, maar het erge is dat ik nu bloed zie liggen. Ik kreun kort en kijk smekend op naar Maia. Wat heb ik misdaan?! Goed, ik heb haar niet helemaal juist behandeld misschien, maar dit verdien ik niet!
          'Mijn excuses, lieve Nova,' zegt ze. Voor ik nog wat kan zeggen, zie ik al zwarte vlekken voor mijn ogen en ik kreun wederom vol pijn en angst. Ik kijk om me heen en ik wil mezelf richting iemand slepen, maar ik lijk vergeten hoe ik hier gekomen ben en wat er gebeurd is. Mijn stem lijkt verdwenen en ik val verzwakt terug op de grond, in een plas bloed.
          'H-help...'


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Rozalua "Roza" "Taia" Maut Liluye


    17 • Year 6 • Halfblood • Hufflepuff • Chaser • The Party • Luke • Outfit

    'Ik geloof echt dat ik uitgedroogd ben. Kan dat? Want ik zw-' Een bekende stem doet mij omdraaien en ik staar Castor met grote ogen aan. Een brede grijns verspreid over zijn gezicht. 'Ook hallo.' Zonder na te denken, klim ik op de tafel en spring ik boven op hem. Ik geef hem een dikke knuffel en klem mij om hem heen. Ik begin te lachen en druk een kus op zijn wang.
          'Cassie!' grinnik ik, 'ik heb je gemist.' Ik kijk hem aan en glimlach. Ik haal mijn hand door zijn haar. 'Je ziet er nog even knap uit als altijd.' Ik laat me weer op de grond zakken en grijp mijn rugzak die in een hoekje staat. Ik haal twee pakjes tevoorschijn: het vrijheidsbeeld gemaakt van snoepjes (geen geel snoepje te bekennen) en een trofee in de vorm van een tong die een tongroll doet en in de beker zelf zit een paar sokken in de Amerikaanse vlag. 'Alsjeblieft. Ik hoop dat je ze leuk vind.' Ik druk opnieuw een kus op zijn wang. 'Ik heb je gemist Cassie.' Voordat ik echter wat meer aandacht aan hem kan besteden, word ik achteruit getrokken en drukt Nova haar lippen opnieuw op die van mij. Ik lach en sla mijn armen om haar heen.
          'Hi...' zegt ze. Mijn eigen hoi gaat samen met een zachte kreun en ik grinnik als ze mij een rondje laat draaien. Ze kijkt naar mij alsof ik iets magisch ben en mijn wangen kleuren langzaam rood van haar aandacht. Dan lijkt haar aandacht zich te verplaatsen naar iemand anders: Maia. 'Hé, uhm, ik ben zo terug, oké? Maia wil praten...' Ze slaat haar ogen neer en ik geef haar een zachte kneep in haar hand. 'Als ik over een halfuur nog niet terug ben, heeft ze me vermoord,' grapt ze.
          'Komt goed,' zeg ik, 'ga het maar goedmaken, hopelijk heeft ze iets fatsoenlijks te zeggen. App me als er iets verkeerd gaat.' Ik kus haar zachtjes terug en laat haar gaan. Ik wil haar eigenlijk veilig bij mij houden, want ik vertrouw Maia op dit moment voor geen meter, maar ik moet er toch in geloven dat Nova voor zichzelf kan opkomen. Ze is sterk genoeg. Ik draai mij om naar de beerpong tafel, maar heb geen zin meer om daar aan mee te doen. In plaats daarvan ga ik opzoek naar Luke, die ik al snel vind en veel te dronken. Ik lach en ga naast hem zitten. Ik strijk voorzichtig door zijn haar heen en kijk hem aan.
          'Hey babe, hoe gaat het ermee?' vraag ik. 'Ben je klaar voor je cadeautjes?' Ik strijk over zijn rug en leg dan twee pakketjes op zijn schoot. De eerste is een puppy van snoepjes, die ik in dezelfde winkel gekocht heb als het vrijheidsbeeld van Castor en de tweede is iets wat specialers. Speciaal voor ons heb ik een ketting laten maken, heel simpel van zilver en met een klein steentje eraan dat geschilderd is in de kleuren van de Ierse vlag. Zelf heb ik er ook eentje. Op de mijne staat een L en op die van hem een R. 'Ik hoop dat je het mooi vindt,' zeg ik, 'het is misschien een beetje cliche, maar ik vond het een leuk gebaar.' Vervolgens druk ik nog een klein pakje in zijn handen. 'En dit is ook nog voor jou. Het zijn condooms die ik op mijn reis gekregen heb,' zeg ik en ik knipoog, 'jij kan ze beter gebruiken dan ik.' Het berichtje daar erna komt zorgt dat alles plotseling een waas wordt. Mijn hart zinkt en mijn gezicht trekt bleek weg. Nova is aangevallen. Zonder uitleg aan Luke te geven sprint ik weg. Hij begrijpt het wel. Vandaag misschien, maar morgen sowieso wel. Dan ga ik wel naar hem en kunnen we goed praten over de cadeautjes en onze vakanties, maar voor nu? Nova. Ik duw iedereen op mijn weg aan de kant en gooi de deur van de Common Room open. Ik struikel bijna als ik de trap op sprint, maar blijf door gaan. Ik geloof dat ik nog nooit zo hard gerend heb en mijn roze pruik vliegt van mijn hoofd af. Ik weet hem nog vast te grijpen, maar zorg dat ik niet vertraag terwijl ik in de richting van de ziekenzaal ren. Paniek golft over mij heen en ik wil huilen en schreeuwen. Ik heb niks kunnen doen. Ik had met haar mee kunnen gaan. Zodra ik aankom bij de ziekenzaal, ren ik naar haar bed toe. Ik glij bijna uit en weet nog net op tijd het bed vast te grijpen.
          'Nova?!' komt er als een half snik, half gekrenkte schreeuw uit mijn mond. Ze is bleek, zo bleek en er is zoveel bloed. Ik word echter aan de kant geduwd door Madam Pomfrey die druk met Nova bezig is en pas als ik achteruit strompel merk ik de andere op. 'D-Dank je,' mompel ik tegen Fran en Maia. De tranen lopen ondertussen vrij over mijn wang heen en mijn ademhaling heb ik amper meer onder controle. Ik merk Marly, Pixie en Lily haast niet op en de ziekenzaal verandert langzaam in een blur door de tranen. 'Gaat ze het redden?' snik ik.


    “There's bravery in being soft.”

    [ bericht aangepast op 6 maart 2017 - 23:44 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    ISLA ASHWORTH
    HUFFLEPUFF || SLYTHERIN COMMONROOM || BEERPONG PEOPLE || OUTFIT+DARK RED ALL STARS

    she doesn't say "I love you" like a normal person.
    instead, she'll laugh, shake her head, give you a little smile and say "you're an idiot".
    if she tells you you're an idiot, you're a lucky man.

    Jason had geen kans om antwoord te geven of hij wel met haar kon dansen, omdat de persoon in kwestie al aankwam lopen. Stiekem baalde ze wel. Ze had haar beste vriend zes maanden niet gezien, en nu, na nog geen tien minuten alleen, kwam er al iemand tussen. Ze had gehoopt wat meer tijd dat alleen met hem te kunnen doorbrengen.
          "Hey, jij. Ik was je kwijt.." De twee deelden een snelle kus, waarna Jason Blake vertelde dat hij haar ook had gemist. Voor ze het goed en wel doordat had sloeg Blake daarna haar armen om haar heen. "Alles goed, lieverd? Je ziet er overstuur uit..." Okay, dat had ze verre van verwacht, zeker na de berichtjes in de groepchat, waardoor ze het idee had gekregen dat Jase's vriendinnetje haar niet zo zeer mocht. Ze snapte niet zo goed waarom want ze kenden elkaar niet eens echt, en het was niet alsof zij competitie voor haar zou zijn
          "Het zijn tranen van blijdschap, omdat ze de geweldige Jason O'Donnell weer ziet, Blakie." Hij sloeg zijn arm rondom haar schouders. Isla bestudeerde kort Blake's gezicht, om te zien of zij het niet erg vond.
          "Oh, houd je mond Jason," murmelde ze, terwijl ze de laatste tranen van haar wangen veegde. Ze wist niet goed hoe ze zich moest dragen tegen over Jase, nu Blake er ook bij was, gezien hij niet eerder een vriendinnetje had gehad. De relatie tussen Jase en haar was normaal ook best touchy, veel knuffels, maar ze had geen idee in hoeverre dat nu nog ging. Ergens zat het haar dwars. Ze was ontzettend blij voor Jase dat hij een vriendinnetje had, maar ze was ook bang dat haar relatie met hem daardoor ging veranderen, en dat wilde ze niet. "Oh, ja, het gaat wel." Isla glimlachte lichtelijk naar Blake, waarna ze Jase's arm van haar schouder duwde. Dat was niet geheel de waarheid, maar ze voelde zich niet geheel op haar gemak om het te hebben over hoe ze zich voelde waar Blake bij stond. Ze hield sowieso al niet om daarover te praten.
          Het was misschien maar goed ook, want niet veel later flapte Jase er in de groepschat eruit dat ze seks hadden gehad. Fijn. Het was niet alsof ze zich er voor schaamde, in tegendeel zelfs, als ze het over moest doen, dan zou ze het ook weer met hem moeten doen, maar... Het was iets persoonlijks, de eerste keer, en ze wilde niet dat iedereen er van af wist. Ze probeerde het nog te verklaren, maar Maia hielp niet bepaald mee en Jase stuurde haar later een bericht dat hij de waarheid al had verteld. Time to get going.
          "Ik eh, zal jullie alleen laten zodat jullie koppel-dingen kunnen doen." Ze glimlachte naar Jase, maar was er vrij zeker van dat het niet erg overtuigend overkwam, waarna ze haar glas bij vulde met whiskey en naar de badkamer ging, om te kijken of haar make-up niet te veel uitgelopen was. Normaal had ze het Jase ook gelijk verteld dat Maia en Ada hun schijnbaar shipten, waar ze dan zeker een grapje over gemaakt had, maar van dat wist ze ook niet zeker of ze het wel moest vertellen.
          Isla nam een paar minuten de tijd om zichzelf onder controle te krijgen. Ze was net terug op Hogwarts, ze wilde niet haar hele avond overstuur door brengen. Iets later liep ze dan ook naar de tafel waar de mensen stonden die strip pong wilden spelen. Haar ogen vielen op de gestalte die naast Ada stond. Cas. Hij had duidelijk gemaakt dat hij niet boos was, maar ook bij hem wist ze niet goed hoe ze zich moest gedragen.
          'Het is goed tussen ons toch?' vroeg ze op een zachte toon aan Ada, terwijl ze haar arm ook om haar schouders sloeg, negerend dat Cas' arm daar ook al lag. De alcohol begon zich ondertussen te vestigen in haar systeem, waardoor ze onhandig wat whisky morste. 'Oopsie,' lachte ze zacht. 'Rest in peace, whisky.'





    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    MAIA RAEGAN VON LEIRKO
    17 – Gryffindor – Nova & Fran – Hallways – Beater – Year 6

    Het was nu enkele minuten sinds de aanval op Nova, die zij had gepleegd. Het was nog merkwaardig stil in de groep, wat betekende dat nog niemand haar gevonden had. Ze had nu twee opties, of ze liet haar liggen, of ze zou haar gaan “helpen” en zo geloofwaardiger overkomen als onmogelijke verdachte.
          Ze besloot uiteindelijk voor het tweede te gaan en keerde terug, ze toverde snel twee glazen en ze rende op Nova af. Ze gooide de glazen op de grond. Het was misschien wat overdreven, maar alles om zo onschuldig mogelijk over te komen. Inmiddels had ze het ook gemeld in het groepsgesprek, al was dit meer om de drama te beginnen. Het was tot nu toe de hele avond ongeveer dood geweest, maar nu kwamen de berichtjes om de seconde binnen stromen. Mensen schreeuwden haast door hun telefoon heen dat ze Nova moest helpen in plaats van praten op haar telefoon en Maia rolde haar ogen. Als zij nou in de eerste plaats stopten met op haar te reageren was het al veel makkelijker om van haar telefoon af te komen.
          ”Nova?” Maia tikte zachtjes tegen haar wang. Het roodharige meisje reageerde niet. De plas bloed om haar heen werd alleen maar groter. Een klein gevoel van angst ging door haar heen. Wat nu als ze haar perongeluk had vermoord? Ze duwde dit gevoel weg en ging met haar oor boven de plek hangen waar haar hart zat. Dit klopte nog. Even haalde Maia opgelucht adem.
          Ze keek de ruimte rond. Ze kon haar onmogelijk meenemen naar de ziekenboeg. In ieder geval niet alleen. Desalniettemin nam Maia Nova’s bovenlijf in haar armen. Ze was al snel bedekt in Nova’s bloed en een zichtbare afgunst verscheen er op haar gezicht. Ze liet haar weer even los en sprak zachtjes wingardium leviosa uit, al had dit weinig effect.
          ”Kan iemand helpen?” riep ze. Ze probeerde haar stem zo te laten klinken dat het leek alsof ze nog net niet moest huilen. “Nova…” Ze tikte nogmaals op de wang van het meisje, waar natuurlijk nog steeds geen reactie vandaan kwam.

    They call you cry baby.. Cry baby.

    [ bericht aangepast op 7 maart 2017 - 0:26 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Naam: Tallulah Fran Moriarty.


    "They tell me to listen to my mind, for I'm a Horned Serpent. But my heart screamed for me to follow it."
    | Horned Serpent | Year 6 | Uitwisseling student from Ilvermorny | With Nova and Maia

    Alles gaat voorbij in een blur. Scarlett loopt uiteindelijk weer weg en beerpong lijkt nog lang niet te beginnen, maar ik weet niet goed wat ik verder moet doen. Een gesprek starten klinkt nog niet zo slecht, of misschien kan ik mezelf aan andere mensen voorstellen, maar dat klinkt me allemaal net iets te eng. Ik zucht diep terwijl ik mijn armen een beetje onhandig over elkaar sla en kijk hoe uiteindelijk zelfs Nova en Roza weg lopen. Nu stond ik hier weer zo goed als alleen. Ik begin met mijn rondje door de kamer, hopend op een gesprekspartner, maar ik kan niemand vinden die ook maar enige interesse lijkt te tonen. Dan maar weer een avond gewoon gaan lezen in mijn kamer. Dat klinkt zo slecht nog niet. Natuurlijk was ik Fran niet geweest als ik niet verdwaald raakte, of als ik een idee had gehad van waar ik heen moet. Ik bijt zacht op mijn lip terwijl ik een punt van herkenning probeer te vinden. Tenminste, tot ik een stem hoor.
    ”Kan iemand helpen?” roept iemand en ik probeer in de richting van het geluid te lopen. Op de grond ligt een lichaam, met daaroverheen een meisje dat ik herken als Maia, wie volgens mij niet zo goed in de groep lag als ik de scène net op het feestje goed herinnerde, en wat er in de groepschat gezegd werd.
    "Hey, het is Fran," riep ik terug. "wat is er gebeurd?" Ik loop langzaam in de richting van de twee, tot ik het meisje dat op de grond ligt herken als de vriendin van Roza. Ik snap gelijk alle heisa in de groep en overbrug het laatste stukje tussen mij en de twee meiden.
    "Als jij haar rechtarm over je schouder doet en ik haar linker kunnen we haar naar de ziekenboeg tillen," probeer ik met een vaste stem te zeggen, maar in werkelijkheid tril ik als een rietje.
    " Ik weet alleen niet waar de ziekenboeg is, dus jij moet aangeven welke kant we op moeten," vervolg ik mezelf zachtjes, terwijl ik begin met mijn poging om Nova op te tillen. Op zich gaat de samenwerking prima en voor we het weten komen we bij de ziekenboeg aan. Maia leek oprecht haar best te doen voor Nova, waardoor ik de beschuldigingen in de chat niet snap, maar wie ben ik om de situatie te beoordelen? Voorzichtig laat ik Nova weer los, zodat ze verzorgd kan worden.

    [ bericht aangepast op 6 maart 2017 - 23:16 ]


    We've lived in the shadows for far too long.


    Scarlett Rose River
    "Whiskey Princess, Drink me under, Pull me in"
    [/grey

    ]



    17 • Slytherin • Chaser • Lana & Caleb • Party Outfit~ zonder de boa en met andere schoenen. song Calett is dancing too

    Caleb slaat zijn arm om mijn middel heen zodat ik niet omval. We dansen samen op de maat van de muziek net zoals we al duizenden keren eerder hebben gedaan. Ik hou van die manier dansen, niet perse omdat het Caleb is. Maar omdat bij deze manier twee lichamen samen werken en bewegen als een lichaam. Mijn beste vriend legt zijn handen op mijn heupen waarna hij ineens stopt. Here we go, again. 'Scarlett.. ik denk dat je dit met Jonathan moet doen.', een zucht verlaat mijn mond. 'Sorry.', zegt Caleb waarna hij mij diep in mijn ogen aankijkt. Net als ik wil reageren verdwijnt hij als sneeuw voor de zon. Goede vriendschap hoor, als iets gebeurt wat je niet zint zouden normale mensen erover praten. Caleb rent alleen maar weg. Op whatsapp confront ik hem daarmee met dank aan Sirius.
    >>we need to talk ~ S
    << now? Beerpong is going to start - C
    >> we don't have to talk right now, later is also fine. ~ S
    >> we just really need to talk about what happened ~ S
    << what happened? Everything is fine right? -C
    >> you stormed off.. ~ S
    << i didn't storm off, I stopped you before it would escalate - C
    >> but it wasn't going to escalate.. I dance the same with Blake and Sirius ~ S
    << Scar, you know us - C
    >> it doesn't have to be like that. It was just harmless dancing, right? ~ S
    << was it? ~ C
    >> to me it was.. that's the way you dance to that kind of music ~ S
    << but you have a boyfriend to do that with - C
    >> so that means I can't dance with my best friend anymore.. it was just dancing, Cal ~ S
    << we can dance, but not like that - C
    >> sure, but instead of just talking to me about it you run away and act like it didn't happen ~ S
    >> I just don't get it, best friends can dance like that.. ~ S
    << I talked to you tho, I said we shouldn't be doing this. Why are you so upset about it - C
    << not when they are both in a relationship - C
    << or did you forget about sweet sweet Jonathan - C
    >>you are talking to me now, but only bc I Started ~ S
    >> blake and Sirius are both dating as well... ~ S
    << Sirius is gay and Blake is a girl. I don't think Jonathan sees her as a rival since you're straight - C
    >> if we dance like that, what are you afraid off ~ S
    << like what?
    I don't want to hurt Lana and make the same mistake again I made when I was with Marly - C
    >> you afraid smt will happen between us? ~ S
    >> That will only happen if you let it ~ S
    >> And yes I get that, but that doesn't mean you have to push me away ~ S
    >> you seem to dislike Jonathan even tho you never met him, what's up with that? ~ S
    << I've seen him in class and in the hallways, I just dislike him.

    I'm not pushing you away, I'm being smart and trying to protect us both from getting hurt and hurting people.

    We both know we would have let it happen and probably liked it as well - C
    >> I bet you never even talked to him have you

    You kind of are, and as bad as it sounds, I need you Cal. You are the closest thing to family I have right now

    I want us to be able to not let it happen. And if it keeps on happening and happing, that may be some kind of sign idk ~ S
    <
    I'm not, I'm still your best friend and want to be there whenever you need me

    A sign? - C
    >>that doesn't count, you should give him a chance

    Promise me that? Bc otherwise I probably be screwed

    Well you know, if you feel curtan things when we dance and are scared that smt more will happen. What does that say about you?

    ~ S
    <
    I promise little Rebel.

    As if you don't feel the tension between us. But I love Lana Banana - C
    >> I don't, please, give him a chance, for me..

    Good thing big rebel

    I do, but why is there so much between us. And I know you love Lana. I don't want to come between you guys. But if we can't dance too long together, maybe that's just smt you keep fighting against ~ S
    << Lol ok fine.

    Just old habits I guess? It's easy and it's not about dancing but it's about us ending up making out and perhaps even more. Dancing like _that_ is not an option anymore. You can dance like that with Jonathan now - C
    >> thank you

    If you say so, i just think it's strainge that in your eyes we can't just dance without ending up making out

    But sure I will, just like I dance with sirius and Blake like that

    ~ S
    << it wasn't just innocent dancing Scar. You were literally rubbing your butt against me - C
    >>it was, and I know I was. Just didn't know it would do you this much ~ S
    <

    Ik haal mijn hand even door mijn lange blonde haren. Een diepe zucht verlaat mijn mond. In mijn ogen is hij nogsteeds aan het wegrennen. Natuurlijk snap ik dat hij Lana leuk vindt, daar wil ik ook echt niet tussenkomen. Al hoorde ik zelfs al houden van voorbij komen. Maar als dansen met mij hem nog zoveel doet, hem gelijk doet denken aan meer. Misschien ben ik dan helemaal niet het probleem in deze situatie. Voor mij was het gewoon dansen, niet een of ander paringsritueel waar Caleb het voor aanziet. Ik kijk even de kamer rond, het word al aardig druk rond de bierpong tafel. Helaas nog geen Jona. Totdat ik twee sterke handen op mijn heupen voel. Een grote glimlach siert mijn lippen. Jonathan drukt lief een kusje op mijn lippen. 'Thank god, je bent er eindelijk.', zeg ik terwijl ik mijn armen stevig om hem heen sla. 'Ik hoorde dat er een feestje was.', zegt Jonathan terwijl hij begint te dansen. Op de maat van de muziek dans ik met hem mee. 'En wat voor een, je bent net optijd voor beerpong.' Nu Jonathan er was zou de avond een stuk beter worden. 'En dat er mooie meisjes zouden zijn.', Jona kietelt me in mijn zij, waardoor ik voor even mijn evenwicht verlies en meer aan Jona lijk te hangen dan echt te staan op mijn benen. 'Oeps.', zeg ik terwijl ik begin te lachen. 'Dat laatste klopt in ieder geval.', zegt hij terwijl ik begin te blozen. 'Je bent echt lief.', antwoord ik waarna ik hem, nog steeds dansend op de muziek, begint te zoenen.


    I'm a rebel with a cause..


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    OLLIE GABRIEL REED


    18 | Hufflepuff | Muggleborn

         
    Ik drink nooit.
    Of nou ja, nooit.. Ik drink wel, zo af en toe, maar nooit zo veel. Het gevoel van volledig dronken zijn valt me dan ook aan, en ik kan er niet echt van genieten. Nog niet, ten minste, misschien wordt het nog leuk.
    Met mijn domme kop heb ik ook zojuist Jason verteld dat ik een lichte crush op zijn vriendin heb, en dat viel.. niet echt in goede aarde. Nu weet ik dat Jase een flinke dramaqueen kan zijn, en dus hopelijk draait hij nog bij, maar momenteel doet hij alsof ik hem iets extreem ergs aan gedaan heb.
    Ik sta, of eerder hang, tegen een muur vlakbij de tafel met drank, en de kamer om me heen tolt lichtelijk. Ondertussen WhatsApp ik met Chloe. Vanmiddag hebben we samen thee gedronken in haar dorm, gepraat over onze vakantie, dat soort gedoe. Het voelde fijn, gewoon stom kunnen kletsen met een meisje zonder dat iemand er meteen rare gedachtes bij heeft. Bijna zoals vroeger, alleen voelde het toen nooit goed.
    Met een glas gevuld met weet ik veel wat kijk ik de kamer rond. Overal staan stelletjes, iets dat me enorm irriteert momenteel. Waarom lijkt iedereen hun geluk alleen maar te vinden in een ander? Leer eens op eigen benen te staan, jemig. Het feestje van vanavond zal ook wel leiden tot een heleboel relaties, maar ook tot een heleboel drama. Vreemdgaan hoort nou eenmaal bij deze leeftijd, blijkbaar. Ik vind het maar stom.
    Hopelijk komt Chloe snel, anders wordt het idee om terug naar bed te gaan erg verleidelijk. Ik hou helemaal niet zo van feestjes, maar ik ben goed geworden in het opplakken van een grote glimlach en doen alsof.



    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted