• I solemnly swear that I am up to no good.





    Same school, same story, same characters, different time; a Modern Marauders Story.

    Kerst is voorbij. Een nieuw jaar is aangebroken. De vier vrienden - James, Sirius, Remus en Peter - staan klaar om zoals in het originele verhaal de boel op stelten te zetten. Hogwarts is echter wat veranderd; er zijn geen uilen en geen perkamentrollen, alles gaat nu via het internet! In dit RPG kan je uitvinden hoe het zou zijn als de Marauders nu geleefd zouden hebben.

    Dit is een doorstart van het RPG Modern Marauders, we doen dit zodat het ook voor andere makkelijker is om mee te doen.



    "Messrs Moony, Wormtail, Padfoot, and Prongs —
    Purveyors of Aids to Magical Mischief-Makers — are proud to present: The Marauder’s Map."



    R O L L E N
    [Dit mogen zowel bestaande als zelf bedachte rollen zijn.]
    GRYFFINDOR VOL
    Sirius Orion Black • Ben Barnes || Paddiecakes [1.1]
    Remus John Lupin • Andrew Garfield || WillNotLearn [1.8]
    Peter Pettigrew • Evan Peters || Paddiecakes
    James Potter • Aaron Taylor-Johnson || Prongsie [1.9]
    William Theodore Weasley • Tijn Elbers || PeterMaximoff [1.10]
    Lily Evans • Karen Gillan || Mignon [1.5]
    Kathelaine Avierella Savore • Zoey Deutch || Paddiecakes [1.10]
    Mary Elizabeth MacDonald • Lily Collins || Wemel [1.10]
    Marlene McKinnon • Emilia Clarke || Marlow [?]
    Gwendolyn Caroline Martch • Sophie Turner || Roms [1.7]

    SLYTHERIN VOL
    Severus Snape • Louis Garrel || HalfBloodPrince [1.11]
    Regulus Arcturus Black • Ezra Miller || calice [1.9]
    Dorian Arcelin Kasai • Xavier Dolan || Paddiecakes [1.1]
    Caleb Brody Hughes • Mariano Ontañon || Wemel [1.2]
    Celebran Serpen von Leirko • Lucky Blue Smith || Paddiecakes [1.6]
    Blake Sophia Haynes • Monica Ollander || Valtersen [1.3]
    Scarlett Rose River • Diana Agron || Bughead [1.1]
    Franciszka Malia Rogers • Ashi Ross || PeterMaximoff [1.2]
    Adalae Cresenta Romanova • Nina Dobrev || Pennyworth [1.3]
    Maia Raegan von Leirko • Amelia Zadro || Marlow [1.11]

    RAVENCLAW
    Cedric James Carrow • Colton Haynes || Bughead [1.1]
    Jonathan Clermont • Jonathan Jaffe || Retrogade [1.9]
    Castor Eichenauer • Arthur Gosse || Mignon [1.11]
    Frank Longbottom • Matthew Hitt || Retrogade [1.12]
    Faelia Christina Brown • Emily Bador || Valtersen [1.3]
    Primrose Matilda York • Emeraude Toubia || PeterMaximoff [1.2]
    Tallulah Fran Moriarty • Daisy Smith || Granian [1.11]
    Quinn Henrietta Dandelion • Elle Fanning || Aniketos [1.11]
    Alice Fortescue • Carey Mulligan || Wemel [1.12]

    HUFFLEPUFF
    Luke Nathan MacNamara • Michael Clifford || PeterMaximoff [1.2]
    Jason Axel O'Donnell • Finn Harries || Wemel [1.11]
    Ollie Gabriel Reid • Hugh Vidler || Valtersen [1.3]
    Chloe Maliette Porter • Scarlett Leithold || Retrogade [1.2]
    Nova Tamzin Archer • Katherine McNamara || Prongsie [1.9]
    Rozalua Maut Liluye • Ashley Moore || Paddiecakes [1.10]
    Isla Ashworth • Rosie Tupper || Brinvi [1.11]
    Leraren
    Reginald Green - Defense Against the Dark Arts
    Horace Slughorn - Potions
    Balthazar Ansem Claerkson - Ancient Runes
    William Xavier Herberry - Herbology
    Minerva McGonagall - Transfiguration/Gryffindor Head
    Sybill Patricia Trelawney - Divination
    Alix Rose Thomas - Charms
    Nola Evangeline Bordelon - Astronomy
    Catharina Julia Bell - Alchemy
    Prefects
    Twee Prefects (meisje en jongen) van elke afdeling

    GRYFFINDOR
    Remus John Lupin • WillNotLearn
    Lily Evans • Mignon

    SLYTHERIN
    Dorian Arcelin Kasai • Paddiecakes
    Blake Sophia Haynes • Valtersen

    RAVENCLAW

    Alice Fortescue • Wemel

    HUFFLEPUFF
    Luke Nathan MacNamara • PeterMaximoff
    Nova Tamzin Archer • Prongsie
    Quidditch Team
    GRYFFINDOR
    Keeper
    Gwendolyn Caroline Martch • Roms
    Chasers
    James Potter • Prongsie || Captain
    Kathelaine Avierella Savore • Paddiecakes
    Marlene McKinnon • Marlow
    Beaters
    Sirius Orion Black • Paddiecakes
    William Theodore Weasley • PeterMaximoff
    Seeker
    Mary MacDonald • dubbeIstrijder

    SLYTHERIN
    Keeper
    Dorian Arcelin Kasai • Paddiecakes
    Chasers
    Scarlett Rose River • Bughead
    Caleb Brody Hughes • Wemel
    Unknown
    Beaters
    Celebran Serpen von Leirko • Paddiecakes
    Maia Raegan von Leirko • Marlow
    Seeker
    Regulus Arcturus Black • calice || Captain

    RAVENCLAW
    Keeper
    Frank Longbottom • Retrogade
    Chasers
    Cedric James Carrow • Bughead || Captain
    Castor Eichenauer • Mignon
    Quinn Henrietta Dandelion • Aniketos
    Beaters
    Unknown
    Primrose Matilda York • PeterMaximoff
    Seeker
    Unknown

    HUFFLEPUFF
    Keeper
    Jason Axel O'Donnell • Wemel || Captain
    Chasers

    Rozalua Maut Liluye • Paddiecakes
    Unknown
    Beaters
    Unknown
    Unknown
    Seeker
    Chloe Maliette Porter • Retrogade



    "She hated him!" "Nah, she didn't."




    RPG
    Social Media
    Twitter [Tag: #ModernMaraudersQ]
    Sirius Black - @SexySirius
    Dorian Kasai - @DorianKasai
    Cedric James Carrow - @CedCarrow
    Scarlett Rose River - @ScarlettxRiver
    Lajila Lancaster - @TheycallmeJil
    Jason O'Donnell @JaseODonnell
    Caleb Brody Hughes - @CalHghs
    Frankie Rogers - @FrankieMalia
    Luke Nathan MacNamara - @DraoiIldaite]
    Pixie York - @PixieMYork
    Chloe Porter - @ChloeMal_
    Frank Longbottom - @franktastic_af
    Adalae Cresenta Romanova - @adaromanov
    Axel James Sutherland - @SutherlandAxel
    Ailis Sutherland - @Ailydaily
    Blake Sophia Haynes - BlakeSHaynes
    Faelia Christina Brown - @Faeliafairy
    Ollie Gabriel Reid - @ollietoremember
    Gossip Girl - @GoGiHogwarts
    Harper Coralie Lukasiak - @LukasiakHarper
    Severus Snape - @PrinceHalfB
    Lily Evans - @_LilsEvans
    Emily Lucy Matthews - @emilylucy17
    Celebran von Leirko - @SvonLeirko
    Alice Prewett - @PrewettAlice
    Alexis Pascal Rutherford - @AlexisPascalR
    Gwendolyn Caroline Martch - @SexyGwency
    Kathelaine Savore - @_LanaaBanana
    Mavi Fallyn Rogers - @MavixAwesome
    Daniël Cillin Rogers - WildDanny26
    Max Adrian Sanderson - @hufflepuffmax
    Caspian Foxx Zachariah @Caspian_f
    Maia von Leirko - @MaiaRaegan
    James Potter - @JamesProngs24
    Peter Pettigrew - PeterPettigrew8
    Marlene McKinnon - Marley_McKinnon
    Regulus Black - @Regulus_Black61
    Mary Macdonald - @Mac_Marry11
    Remus Lupin - @LupinRemus1
    Freya Brennan - @HufflepuffFreya
    Dove Sparrow @DoveSparrow
    Avon Snyder @AvondSnyder

    Snapchat
    Sirius Black - wholetthedogout
    Dorian Kasai - GetOut
    Cedric James Carrow - CedricRavenclaw
    Scarlett Rose River - ScarlettxRiver
    Lajila Lancaster- jil_lvl
    Jason O'Donell - JaseODonnell
    Caleb Brody Hughes - Calpal_
    Frankie Rogers - FrankieMalia
    Luke Nathan MacNamara - DraoiIldaite
    Pixie York - PixieMYork
    Chloe Porter - chloecat
    Frank Longbottom - franktastic
    Adalae Romanova - Adalae_cr
    Axel James Sutherland - ?
    Ailis Sutherland - Ailydaily
    Blake Sophia Haynes - blakedelreyy
    Faelia Christina Brown - faelia182
    Severus Snape - sev
    Lily Evans - MsEvans
    Celebran von Leirko - CvonLeirko
    Alexis Pascal Rutherford - IProbablyHateU
    Gwendolyn Caroline Martch - SexyGwency
    Kathelaine Savore - LanaBanana
    Max Adrian Sanderson - huffle_max
    Maia von Leirko - MRaegan
    Emily Matthews - Emiloveyou
    James Potter - DeerJames
    Peter Pettigrew - PeterPettigrew_
    Mary Macdonald - marryme
    Remus Lupin - RemusLupin
    Freya Brennan - FreyaHufflepuf
    Dove Sparrow - LovelyDovey
    Avon Snyder - AttractiveAvon


    Links


    Regels                                                                                                                 
    ◆ Reserveringen blijven vier dagen staan.
    ◆ Er is geen maximaal aan personage's, maar minstens één jongen.
    ◆ Alleen ik maak topics aan.
    ◆ Personages zitten allemaal in hun zesde leerjaar.
    ◆ Posts van minimaal 300 woorden.
    ◆ Geen ruzie behalve in de RPG zelf.
    ◆ Of topic in het speeltopic graag tussen haakjes of in het praattopic.
    ◆ Houd de afdeling en geslachten gelijk.
    ◆ 16+ is toegestaan.
    ◆ Zonder toestemming mag je de personage's van anderen niet besturen.
    ◆ Leraren worden bestuurd door iedereen.
    ◆ Topics moeten geopend worden met I solemnly swear that I am up to no good en geëindigd worden met Mischief Managed.
    ◆ Als je twee weken niet meer reageert, stuur ik je een bericht, als je in de twee weken daarna nog niet reageert, vervalt je rol, tenzij je een geldige reden hebt.
    ◆ Denk heel goed na voordat je meedoet. Ik steek hier veel tijd in en het is ook niet leuk voor andere als je niet meer reageert.


    Starters

    Sunday, January 4th — Scarlett's Party

    Iedereen is veilig gearriveerd op Hogwarts. Scarlett heeft eerder aangekondigd dat er vanavond een feest zal zijn in de Slytherin Common Room en dat feest begint nu. Trek je mooiste - of sletterigste - jurk aan, poets je schoenen en doe je haar, want het is tijd om eens flink los te gaan. De drank staat al klaar en het feest kan beginnen!

    Gelieve de volledige naam van je personage, de afdeling, speciale posities, de locatie van je personage en de personen die bij hen zijn vermelden. Dit om inspringen voor iedereen makkelijker te maken.

    Sunday, January 4th — Last day of the break

    Het einde van de kerstvakantie is aangebroken, kerstmis is voorbij en het nieuwe jaar is ingeluid. Morgen begint de school weer en om elf uur vertrekt de Hogwarts Express vanaf Kings' Cross om diegene die tijdens de kerst naar huis gegaan zijn weer terug naar school te brengen. Geniet van je laatste dag vakantie en zorg er vooral voor dat je al je huiswerk bijgewerkt hebt, want morgen moet iedereen weer meteen aan de slag! ❄️

    Gelieve de volledige naam van je personage, de afdeling, speciale posities, de locatie van je personage en de personen die bij hen zijn vermelden. Dit om inspringen voor iedereen makkelijker te maken.

    Wednesday, December 24th — Christmas Dance

    Nog steeds ligt er buiten een dikke laag sneeuw. Het is de avond van het kerstbal en iedereen maakt zich klaar om richting The Great Hall te gaan. De meeste leerlingen gaan na “The Christmas Dance” naar huis en de rest blijft de hele vakantie op school. Happy holidays!

    Gelieve de volledige naam van je personage, de afdeling, speciale posities, de locatie van je personage en de personen die bij hen zijn vermelden. Dit om inspringen voor iedereen makkelijker te maken.

    Monday, December 22nd — Christmas Holiday

    Het is maandag ochtend, buiten is alles bedekt met een dikke laag sneeuw, een goed begin van de kerstvakantie. Enkele leerlingen zijn afgelopen vrijdag al gelijk naar huis gegaan om kerst te vieren met hun ouders, de meeste leerlingen gaan na “The Christmas Dance” op kerstavond naar huis en de rest blijft de hele vakantie op school. Happy holidays! Don’t forget; happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    Gelieve de volledige naam van je personage, de afdeling, speciale posities, de locatie van je personage en de personen die bij hen zijn vermelden. Dit om inspringen voor iedereen makkelijker te maken.
    Mischief Managed.

    [ bericht aangepast op 12 maart 2017 - 12:34 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Caleb Brody Hughes
    “Her lips are like the galaxy's edge and her kiss the colour of a constellation falling into place.”



    Jij probeert me te kietelen,’ antwoordt Lana met eveneens een pruillipje. ‘Is Castor niet meegekomen?’ vraagt ze vervolgens. Ik schud mijn hoofd en glimlach zwakjes.
          ‘Te druk bezig met beerpong, hoezo, heb je hem liever?’ vraag ik en pruil opnieuw. Lana leunt een beetje tegen mij aan, maar nog steeds met haar armen om haar middel heen, als bescherming tegen een eventuele kieteldood van mij. Nou sorry hoor Lana, maar als ik je een kieteldood ga geven, zullen je armen je geen bescherming kunnen bieden. Ik haal even mijn telefoon uit mijn broekszak en begin wat te appen met Castor en Celeb. Ze zeggen beiden niet zulke... fijne dingen over Lana en mijn gezicht betrekt.
          ‘Oeh wat voor een interessante gesprekken 'eb je allemaal?’ vraagt Lana dan en ik kijk niet begrijpend op. Ze probeert mee te lezen en ik probeer tevergeefs mijn telefoon onder haar neus vandaan te halen. Ik probeer haar nog af te leiden, maar het is al te laat. ‘Oh 'ey jullie hebben het over mij... oh.’ Ik zie hoe haar gezicht betrekt en ik slik. Celeb was nou eenmaal nogal bevooroordeeld, het was niets persoonlijks tegen Lana. ‘Volgens mij moet je je vrienden gaan joinen met beerpong,’ zegt ze luchtig en ik kijk haar beduusd aan. Ze geeft me een zacht zetje tegen mijn schouder. ‘Laten we maar gaan.’ Hand in hand lopen we richting de Slytherin Common Room. Ik blik naar Lana, maar ik kan niet goed zien of ze zit met wat ze net had gelezen – waarschijnlijk wel.
          ‘Weet jij het wachtwoord?’ vraagt ze.
          ‘Uiteraard, dit is mijn House,’ zeg ik lachend maar het lachen vergaat me al snel als ik me besef wat het wachtwoord is. ‘Eh– pureblood...’ Het laatste probeer ik zo zachtjes mogelijk te zeggen, in de hoop dat Lana het niet gehoord zou hebben. Ik pak haar hand en trek haar met me mee naar binnen. ‘Wil je dansen, of wil je eerst iets drinken?’ Ik kijk om me heen en zie nog niemand echt fanatiek beerpong spelen. ‘Beerpong lijkt nog niet begonnen.’ Ik kijk op als ik Celeb zie staan en steek mijn hand naar hem op. ‘Dus, wat wil je?’ Ik draai me naar Lana en druk een kus op haar lippen.



    18 • Year 6 • Pureblood • Slytherin • Chaser • Corridor > Slytherin Common Room • Princess Lana

    [ bericht aangepast op 27 feb 2017 - 23:07 ]


    I just caught the wave in your eyes

    ISLA ASHWORTH
    HUFFLEPUFF || SLYTHERIN COMMONROOM || JASE || OUTFIT+DARK RED ALL STARS

    she doesn't say "I love you" like a normal person.
    instead, she'll laugh, shake her head, give you a little smile and say "you're an idiot".
    if she tells you you're an idiot, you're a lucky man.

    Het voelde fijn om eindelijk Jase te begroeten, maar alles wat er daarvoor met Maia, Ada en Celeb gebeurd was stopte er een grote domper op. Nee, zo had ze terugkomen, thuiskomen, zeker niet verwachten. Hogwarts was altijd wel wat drama geweest, maar dit?
          ‘Ik jou ook, miss Picky.' God, wat voelde het fijn om zijn lach weer te horen.
          'Natuurlijk heb je mij gemist,' snifte ze. 'Hoe kan je anders. Je hebt iemand nodig om je te pesten met je Turtle-heid.'
          ‘Gaat het wel? Je lijkt zo overstuur, of komt dat door het gedoe met Ada? Of heb je mij gewoon zo erg gemist? Was Ilvermorny wel leuk, ondanks het feit dat je geen Europese chocola had?' Hij had er toch aan gedacht.
          Een lichte glimlach verscheen op haar gezicht toen ze de chocoladereep zag, haar favoriete reep. Tegelijk begonnen haar waterwerken te lopen, om het lieve gebaar na alles wat haar dwars zat. Of misschien was het de alcohol die zijn weg in haar systeem begon te vinden. Verwoed veegde ze enkele tranen van haar wangen. 'Je bent een lul, Jason O'Donnell,' snikte ze, 'mij laten geloven dat je het vergeten was en het toch gewoon bij je hebben.'
          Opnieuw sloot ze haar armen om hem, alleen ditmaal verstopte ze haar gezicht in zijn shirt. Ilvermorny was geweldig geweest, echter had ze iedereen ontzettend gemist en ze had er naar uitgekeken om iedereen weer te zien, maar nu... Ada wilde niet met haar praten, wat ze snapte gezien het nieuws over haar ouders, maar toch deed het pijn. Het deed pijn dat Celeb wel toeliet, en haar niet, en dat ze haar pijn had willen doen. De blik in haar ogen... En dan had Maia nog eens ruzie met Ada, wat de hele situatie alleen maar ingewikkelder maakte en met Maia zelf leek het ook niet goed te gaan. Haar ex was boos op haar, en ondanks dat het over was, wist ze dat het niet prettig zou worden om hem straks all over Marly te zien, zeker niet na hem zolang niet gezien te hebben en de manier waarop het uitging tussen hen. De situatie tussen haar ouders was ook nog steeds niet opgelost en ze had zo'n beetje de rotste kerst in jaren gehad.
          'Sorry dat ik je shirt verpest,' murmelde ze met licht schokkende schouders, 'en je avond.'

    [ bericht aangepast op 28 feb 2017 - 7:10 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jason Axel O'Donnell
    “It seemed perfect: the concept – free from any regret, another couple based on teen sex.”



    Natuurlijk heb je mij gemist. Hoe kan je anders. Je hebt iemand nodig om je te pesten met je Turtle-heid.’ Ik grinnik en rol met mijn ogen.
          ‘Don't flatter yourself, Ashworth.’ Ik trek mijn wenkbrauw naar haar op. Waarschijnlijk lijk ik opgelucht als er een glimlach op haar gezicht verschijnt bij het zien van haar lievelings chocolade. Echter begint ze geen seconde later spontaan te huilen. Nee, shit, niet huilen. Meisjes die huilen laten me echt ongemakkelijk voelen. Hoe moet je in godsnaam omgaan met huilende meisjes? Isla is weliswaar mijn beste vriendin, maar ik ben even onhandig in haar buurt als bij andere meisjes. Hetzelfde geldt eigenlijk voor Blake.
          ‘Je bent een lul, Jason O'Donnell,’ snikt ze, ‘mij laten geloven dat je het vergeten was en het toch gewoon bij je hebben.’ Ik glimlach zwakjes en sluit haar weer in mijn armen als ze haar armen weer om mij heen wikkelt.
          ‘Sorry.. ik wilde je verrassen... ik wilde je niet laten huilen,’ zeg ik schuldbewust en wrijf over haar rug.
          ‘Sorry dat ik je shirt verpest,’ murmelt ze, ‘en je avond.’ Ik schud mijn hoofd en haal mijn hand even plagend door haar bruine lokken zodat ze wat in de war liggen. Mijn blik glijdt even over haar heen om haar vervolgens met een klein glimlachje aan te kijken.
          ‘Ah joh maakt echt niet en– hey!’ Mijn blik glijdt verwonderd terug naar haar bruine lokken, die eigenlijk niet meer zo bruin zijn als ze in mijn herinnering waren. Ik kantel mijn hoofd en frons een tikkeltje. ‘Heb je-je haar nou deels roze geverfd?’ vraag ik verbaasd en kijk op haar neer. ‘Hoe dan ook, kom op, we zijn wel op een feestje, hè? Dus droog je tranen en laten we een beetje lol trappen. Wil je dansen?’



    18 • Year 6 • Halfblood • Hufflepuff • Captain • Keeper • Slytherin Common Room • Isla

    [ bericht aangepast op 28 feb 2017 - 21:55 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Kathelaine "Lana" Avierella Savore


    16 • Year 6 • Mudblood • Gryffindor • Chaser • The Hallways • Caleb • Outfit

    ‘Uiteraard, dit is mijn House,’ zegt hij lachend en ik schenk hem een zwakke glimlach. 'Eh– pureblood...’ Ik kijk naar hem op. Natuurlijk. Het Slytherin wachtwoord is pureblood. Ik zucht en volg hem de Common Room in. In het groepsgesprek "fugs" maakt iedereen duidelijk dat ik hem gewoon maar moet gaan dumpen. Ja, natuurlijk, ik heb eindelijk iemand gevonden die ik echt heel erg leuk vind en dan ga ik hem dumpen? Nee, natuurlijk niet. Ik haal een hand door mijn lange, bruine haar en laat de dreunende muziek mijn oren binnendringen. Ik loog niet tegen Caleb over die buikpijn en hoewel het niet vreselijk onverdraagbaar, voegt het nog iets negatiefs aan de stapel van negativiteit die ik nu voel. ‘Wil je dansen, of wil je eerst iets drinken?’ vraagt hij. Ik volg zijn blik, hij kijkt naar de tafel waar beerpong al klaar staat, maar nog niemand is het aan het spelen. ‘Beerpong lijkt nog niet begonnen. Dus, wat wil je?’ Hij drukt een kus op mijn lippen waardoor ik bijna opschrik uit mijn gedachten. Ik heb amper gevolgd wat hij zojuist zei.
          'Uhm,' zeg ik en ik kijk op naar hem op. Wat vroeg hij nou? 'Zullen wat te drinken gaan 'alen?' stel ik voor, in de hoop dat hij alleen maar gevraagd had om beerpong te doen. 'Maar je kan ook naar Celeb gaan, want iek denk dat 'ij wel op je wacht. Dan... kijk iek wel toe terwijl je de andere meiden verslaat,' zeg ik en ik glimlach zwakjes. Ik bijt mijn lip en twijfel even voordat ik de volgende woorden uitspreek. 'Caleb... sorry... dat iek je berichtjes las, iek wilde... iek ben gewoon nieuwsgierig en... iek 'ad 'et niet moeten lezen.' Ik haal een hand door mijn haren. 'En... iek hoop dat iek niet te veel een aanhangsel ben 'ier en zo. Iek wil je niet weg'alen bij je vrienden en iek wil al 'elemaal niet tussen jullie vriendschappen komen. Beloof mij dat je 'et zegt als iek dat doe... alsjeblieft?'


    “Il n’y a pas plus sourd que celui qui ne veut pas entendre.”


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Rozalua "Roza" "Taia" Maut Liluye


    17 • Year 6 • Halfblood • Hufflepuff • Chaser • The Party • Nova, Fran, Maia & Scarlett • Outfit

    Nova trekt mij terug voordat ik een stap kan zetten. 'Gek, daar begin je toch niet aan,' zegt ze. Ik wil mij lostrekken, maar op dat moment is Sirius al verdwenen. 'Zie, probleem opgelost,' zegt ze. Ik zucht en kijk Nova aan, maar voordat ik tegen haar actie in kan gaan met woorden, komt Scarlett op ons afgestapt. Ik laat het vallen. Het is een feest en Nova heeft gelijk. Het is niet mijn gevecht.
          'Hebben jullie nog een speler nodig? I’m in,' zegt Scarlett. Enthousiast geef ik haar een knuffel. Nova laat weten dan we nog spelers zoeken en ik knik enthousiast. Nova trekt mij wat dichter tegen mij aan en ik trek mijn wenkbrauw lichtelijk op als ik naar haar kijk. Ik lach zachtjes en schud mijn hoofd.
          'Ik ga echt niet wegrennen,' mompel ik tegen haar, voordat ik mij op Scarlett richt. 'We wachten nog op de drie C's en dan kunnen we ze inmaken.'
          'Roza, red me alsjeblieft.' Ik kijk op naar Fran en glimlach, voordat ik ook haar een knuffel geef. 'Ik ben denk ik een soapserie ingelopen in plaats van Hogwarts,' zegt ze en Nova begroet haar ook, redelijk enthousiast. Dat is waarschijnlijk de alcohol.
          'Jaa, doe mee,' zeg ik, 'en je hebt gelijk, dit is een soap serie. Het is nooit veranderd. Ik bedenk mij nu dat ik dit niet gemist heb in Amerika.' Ik lach. 'Nou ja, eigenlijk wel, maar vooral de mensen die in deze soap spelen.' Naast mij zie ik hoe Nova's houding plots helemaal verandert en het wordt mij gelijk duidelijk waarom: Maia. Ik frons als ze verkondigt dat ze meedoet, of wij dat nou leuk vinden of niet. Ik pak Nova's hand vast en knijp er zachtjes in. Ik kijk haar aan en druk een kusje op haar wang.
          'Negeer haar,' fluister ik zodat niemand anders het kan horen, 'ze is het niet waard. Je bent geweldig, ook als een prefect.' Ik kus haar wang en richt mij dan op Maia.
          'Zolang je je maar gedraagt,' zeg ik met een false glimlach.


    “There's bravery in being soft.”


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Celebran "Celeb" Serpen von Leirko


    17• Year 6 • Pureblood • Slytherin • Beater • Dorm • Adalae en de rest • Outfit

    ‘Ads… je hebt nog steeds familie, okay? You’re part of my family en dat zal je altijd zijn.’ Isla is voor haar neergeknield en geeft Adalae nu een of andere speech over een zogenaamde zoetsappige familie band die ze hebben. Ik proest het bijna uit van het lachen, maar weet het tegen te houden, waardoor een raar, vervormd geluid mijn mond verlaat. Dan komt Jason erbij en om eerlijk gezegd, vanaf dat moment geef ik op om alles te volgen. Het boeit mij niet wat de rest doet, eigenlijk. Als Adalae iemand heeft die haar knuffelt en zo, dan hoef ik mij nergens mee te bemoeien. Ik verdwijn even om een glas - compleet gevuld met wodka, want wat weet ik nou van drank? Niks. - met een of ander drankje te halen en plof neer op de bank. Ik neem er een slok van... en spuug het bijna weer uit. Gadverdamme. Waarom zou iemand dit drinken? Ik doe mijn best om mijn gezicht in de plooi te houden en drink het maar snel weg, zodat ik die smaak snel weg kan spoelen met iets wat ik wel ken: fanta. Yay.
          'Weet je,' ik word weer terug getrokken naar de wereld door de stem van Maia. Oh ja, daar gaan we. Zet de camera maar aan, want van wat er hier gaat komen kan je een drama serie maken. Zelfs Shakespeare was minder dramatisch. 'Je bent niet de enige die kampt met problemen, mentale problemen, problemen met ouders.. Noem maar op,' begint ze en opnieuw moet ik mijn lach inhouden. 'Stop met janken en het opeisen van iedereen zijn aandacht - er zijn meerdere personen hier, belangrijkere personen ook.' Bla bla bla. 'Daarmee bedoel ik mezelf niet trouwens.' Natuurlijk niet. Daarmee bedoel je Aiam. Je onzichtbare maatje. 'Draai je om, kijk eens rond - waar ben je? Juist ja, op een fucking feest. Ga dan niet als een klein, dom kind zitten janken hier. Ga feesten, doe iets nuttigs met je zielige leventje okay?' Dit keer moet ik echt lachen. Is Maia nu serieus degene die Adalae een ls geeft over hoe je positief moet zijn. Ik schud mijn hoofd en neem een slokje van mijn fanta - waar ik een parapluutje ingestopt heb, want we gaan vandaag full out. 'Grow. The. Hell. Up.' Pats. Dat was een flinke klap. Dat moet pijn gedaan hebben. Ik kijk naar Adalae en op dat punt houd ik het niet meer. Ik spuug bijna al mijn drinken over de bank uit en begin heel hard te lachen. Het duurt even voordat ik mijzelf weer bij elkaar heb, maar dan zorg ik ervoor dat ik gelijk weer mijn gezicht in de plooi heb. Ik leun voorover een klop zachtjes op Adalae's wang.
          'Auch, mijn nichtje is me er eentje.' Ik drink mijn fanta leeg en haal nog een beker met iets - wat het dan ook mag zijn. Ik zwaai naar Caleb die op dat moment binnen komt gelopen met zijn mudblood vriendinnetje. Frans ook nog. Ik trek mijn neus op en schud mijn hoofd voordat ik mij weer op Adalae richt. 'Nou, ga je toekijken hoe ik de meiden versla. Ik heb trouwens een groep opgericht en het heet "C", maar jij mag er ook wel in. Het is voor enkel liefde en iedereen is gelijk. Ik heb het zelf opgericht, want Celeb en Castor noemde mij hun DUFF.' Ik kom overeind en trek haar omhoog. 'Lets go. Wil jij ook nog wat vies smakend water? Or are you all set?'


    "I had fun in hell, can I come home now?"


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Scarlett Rose River
    "Whiskey Princess, Drink me under, Pull me in"
    [/grey

    ]



    17 • Slytherin • Chaser • Girls team ~ Lana & Caleb • Party Outfit~ zonder de boa en met andere schoenen.

    Roza geeft me een knuffel en ik knuffel haar terug. Hoewel Roza en ik misschien niet dezelfde mening delen, kunnen we het eens zijn op vele fronten. Het feest is in volle gang en het word drukker bij de beerpong tafel. Het meidenteam wordt steeds groter en groter en de kans dat de jongens gaan winnen wordt steeds kleiner. Niet dat echt een legit kans was, nee dat zeker niet. We zijn sowieso met meer en beerpong is echt mijn ding. Iets wat ik niet helemaal kan zeggen over onze tegenpartij. Natuurlijk moeten we de CCC niet onderschatten, metname omdat het strippong wordt en ik niet bepaalt veel kledingstukken aanheb. 'Hogwarts is net een real life drama serie, maar uiteindelijk wen je eraan.', is mijn antwoord op Fran, wie ik vervolgens een vriendelijke glimlach schenk. De deur gaat voor een volgende keer open en twee figuren wandelen hand in hand binnen. Ik slik even iets harder dan normaal. Caleb en Lana, samen, obivously, dit hoort mij niks te doen. Dit doet mij niks, dit doet mij niks, maar waarom geeft het me dan toch een gevoel dat ik meer moet drinken. Ik heb een lieve, bijna, vriend, verdomme, waarom is hij zo speciaal voor mij. Ze geven elkaar een kusje en ik neem een grote slok van mijn drankje. Waarom doet het me zoveel om hen samen te zien. Het kan niet, het mag niet. De alcohol brandt op dit punt niet echt eens meer door mijn keel. Met een harde klap zet ik het lege bekertje weer op tafel. Om deze vervolgens, natuurlijk, weer netjes bij te vullen. Op whatsapp krijg ik een appje van Caleb. Waar ik ben, en dat hij Jonathan wil ontmoeten. Al is willen een beetje een te groot woord, hij vindt het ,waarschijnlijk, niet totaal verschrikkelijk. En anders ben ik heel blij om hem weer te zien, het is te lang geleden geweest, al zeg ik het zelf. We appen even en besluiten om samen te gaan dansen. Even kijk ik de kamer rond richting de dranktafel. Ik neem een grote slok en trek mijn jurkje even goed. 'Girls, ik ben zo terug.', zeg ik lief glimlachemd terwijl ik op het verliefde stelletje bij de dranktafel afloop. 'Hey big rebel, hey Lana, uhm, hoe was jullie vakantie? ', vraag ik vriendelijk terwijl ik mijn glas opnieuw een beetje bijvul.


    I'm a rebel with a cause..

    [ bericht aangepast op 1 maart 2017 - 8:50 ]


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Caleb Brody Hughes
    “Her lips are like the galaxy's edge and her kiss the colour of a constellation falling into place.”



    Uhm,’ zeg ze en ze kijkt naar me op. Ze lijkt terug te komen uit dagdromenland. ‘Zullen wat te drinken gaan 'alen?’ stelt ze voor. ‘Maar je kan ook naar Celeb gaan, want iek denk dat 'ij wel op je wacht. Dan... kijk iek wel toe terwijl je de andere meiden verslaat.’ Ik lach zachtjes en sla een arm on haar schouder.
          ‘Speel je dan niet mee? Ik wil graag tegen jou spelen,’ zeg ik plagend en knipoog.
          ‘Caleb... sorry... dat iek je berichtjes las, iek wilde... iek ben gewoon nieuwsgierig en... iek 'ad 'et niet moeten lezen.’ Ik kijk Lana met een zwakke glimlach aan en schud mijn hoofd. ‘En... iek hoop dat iek niet te veel een aanhangsel ben 'ier en zo. Iek wil je niet weg'alen bij je vrienden en iek wil al 'elemaal niet tussen jullie vriendschappen komen. Beloof mij dat je 'et zegt als iek dat doe... alsjeblieft?’ Inmiddels staan we bij de dranktafel en ik sla mijn armen om haar heen van achteren. ik druk een kus op haar slaap.
          ‘Het maakt niet uit Lana, ik heb geen geheimen voor je...' zeg ik zachtjes en wrijf met mijn duim over haar arm. ‘Maar neem het niet persoonlijk op en zit er alsjeblieft niet al te veel mee? Celeb is gewoon een chagrijn en Cas is raar.’ Ik glimlach zwakjes en schenk voor ons twee bekers in met drank en sla de mijne achterover. Vanuit mijn ooghoek zie ik iemand op ons afkomen. Ik zet het bekertje neer en kijk op. Mijn blik glijdt over Scarlett heen en ik bijt kort op mijn lip. Ze ziet er, zoals altijd, prachtig uit. Gelukkig staat er niet een zeker persoon aan haar zijde. Ik heb nog geen behoefte om haar nieuwe boytoy te ontmoeten.
          ‘Hey big rebel, hey Lana, uhm, hoe was jullie vakantie?’ vraagt ze en ik glimlach naar haar.
          ‘Hey little rebel.’ Ik laat Lana even los zodat ik Scarlett kan knuffelen. 'Vakantie was prima, ben op Hogwarts gebleven. Helaas begint school weer.’ Ik laat Scarlett weer los en kijk om naar Lana met een glimlach. ‘Voordeel is wel dat Lana er weer is,’ zeg ik en knipoog naar haar.



    18 • Year 6 • Pureblood • Slytherin • Chaser • Slytherin Common Room • Princess Lana & Scarlett

    [ bericht aangepast op 1 maart 2017 - 10:00 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Kathelaine "Lana" Avierella Savore


    16 • Year 6 • Mudblood • Gryffindor • Chaser • The Hallways • Caleb & Scarlett • Outfit

    Hij vraagt of ik meespeel met beerpong, maar om eerlijk te zijn heb ik daar nog wat meer drank voor nodig. Nu ga ik dat niet doen. Het klinkt als een leuk idee, maar niet als ik moet strippen voor de hele jaarlaag. ‘Het maakt niet uit Lana, ik heb geen geheimen voor je...' zegt hij nadat hij mij meegenomen heeft naar de drank tafel. Zijn zachte aanraking om mijn arm zorgt ervoor dat ik mij op de een of andere manier wat beter voel. ‘Maar neem het niet persoonlijk op en zit er alsjeblieft niet al te veel mee? Celeb is gewoon een chagrijn en Cas is raar.’ Ik glimlach terug en leun tegen zijn borst aan, voordat ik een slokje van mijn eigen drankje neem.
          'Doe je rustig aan?' zeg ik met een zwakke glimlach. Ik voel mij al wat beter na zijn woorden. Zo lang hij het maar niet eens is met wat Celeb en Castor over mij zeiden zal het wel goed zijn toch?'
          ‘Hey big rebel, hey Lana, uhm, hoe was jullie vakantie?’ hoor ik een stem achter ons. Scarlett. Ik glimlach naar haar met gemixte gevoelens. Zou ze mij nog steeds haten? Vast niet, toch? Ik neem een grotere slok. Oké, laat dat rustig aan doen maar. Ik drink mijn glas leeg en kijk toe hoe de twee vrienden elkaar een dikke knuffel geven. 'Vakantie was prima, ben op Hogwarts gebleven. Helaas begint school weer.’ Hij kijkt naar mij en ik glimlach zwakjes terug. ‘Voordeel is wel dat Lana er weer is.' Ik bloos en lach zachtjes. Ik geef hem een plagend duwtje.
          'Hey Scarlett,' zeg ik, 'uhm... mijn vakantie was prima.' Ik haal mijn schouders op. 'Hoe was die van jou? Wil je ook nog wat te drinken?' vraag ik. Ik vul zowel mijn beker als die van Caleb. 'Ga je ook meedoen met beerpong?'


    “Il n’y a pas plus sourd que celui qui ne veut pas entendre.”


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.


    Scarlett Rose River
    "Whiskey Princess, Drink me under, Pull me in"
    [/grey

    ]



    17 • Slytherin • Chaser • Lana & Caleb • Party Outfit~ zonder de boa en met andere schoenen.

    Caleb slaat zijn grote redelijk sterke armen om mij heen en ik sla vrolijk mijn armen om zijn middel. Wat heb ik hem toch gemist. Mijn hoofd komt net bij zijn nek in de buurt waardoor ik zijn parfum ruik. Damn, waarom kan parfum zo'n turn on zijn?'Vakantie was prima, ben op Hogwarts gebleven. Helaas begint school weer.', antwoordt Caleb op mijn vraag en ik knik begrijpend. School is wel een van de laatste dingen waar ik zin in heb, al helemaal nu. 'Voordeel is wel dat Lana er weer is.', vervolgt hij zijn zin. Ik probeer een glimlach op te zetten maar voor mijn gevoel lijk ik meer op een boer met kiespijn. Al dat kleffe gedoe, laatste keer dat ik Caleb zo heb zien doen is lang geleden, heel lang geleden. Maar voor nu moet ik aardig doen tegen Calana, voor mijn eigen bestwil maar al helemaal voor dat van Caleb. Als hij gelukkig is, wat voor beste vriendin zou ik dan zijn om dat voor hem te verpesten. Een behoorlijk slechte en dat gun ik hem niet. Ik gun hem de hele wereld en meer na alles wat hij heeft gedaan voor me. Cal was er voor me toen niemand anders er was en dat is iets wat ik nooit zou vergeten.'Beetje jammer dat ik je niet heb gezien hoor.', antwoordt ik op Caleb. 'Mijn vakantie was prima, hoe was die van jou, wil je ook nog wat drinken?', beantwoordt Lana mijn vraag. 'Jij bent wel terug naar huis gegaan met de kerst toch? Blij om weer terug te zijn, bij deze malloot zeker.', zeg ik lachend terwijl ik Caleb een -niet heel hard- schouderduwtje geef. 'Ik heb deze vent in ieder geval al te lang niet gezien.', zeg ik lachemd en ik kijk Cal even aan. In zijn mooie ogen, nee Scarlett, focus, het is je beste vriend en Lana maakt hem zo gelukkig. Ga jezelf nou niet afleiden. Ik neem een grote slok van mijn drinken. 'Ik heb nu nog drinken, maar we kunnen zo wel een shotje nemen.', lach ik vriendelijk. 'Mijn vakantie was wel oke, veel met Jonathan buiten het kasteel geweest.', antwoord ik. Voor mijn gevoel hangt er best wel een awkward sfeer. Mede ook omdat de laatste keer dat ik Caleb zag hij me afwees voor Lana. 'Ga je ook meedoen met beerpong?', ik knik half grijnzend. 'Natuurlijk, iemand moet de jongens laten zien hoe het moet.', zeg ik even half giechelend. Oke ik begin mezelf al grappiger te vinden dan normaal, dat betekent dat de drank duidelijk zijn werk doet. 'Nou zullen we dan maar een shotje nemen?', vraag ik aan beide in een poging de situatie iets minder awkward te maken.


    I'm a rebel with a cause..


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Caleb Brody Hughes
    “Her lips are like the galaxy's edge and her kiss the colour of a constellation falling into place.”



    Doe je rustig aan?’ zegt Lana, waarschijnlijk doelend op mijn drankgebruik. Ik glimlach zwakjes en knik.
          ‘Maak je geen zorgen,’ zeg ik geruststellend en schenk mezelf nog een drankje in, maar hier nip ik alleen aan. Zodra Scarlett erbij komt staan lijkt de sfeer een beetje gespannen en ongemakkelijk te worden, of dat ligt aan mij. Lana geeft e een plagend duwtje en ik grinnik zachtjes. Ik blik naar Scarlett, die lacht als een boer met kiespijn. Ik frons een tikkeltje.
          ‘Hey, Scarlett, uhm... mijn vakantie was prima.’ Ik kijk de twee meisjes aan. ‘Hoe was die van jou? Wil je ook nog wat te drinken?’ Lana schenkt nog wat te drinken voor mij in. ‘Ga je ook meedoen met beerpong?’
          ‘Beetje jammer dat ik je niet heb gezien hoor.’ Ik glimlach naar Scarlett en knik. ‘Jij bent wel terug naar huis gegaan met de kerst toch? Blij om weer terug te zijn, bij deze malloot zeker.’ Ik kijk Scarlett quasi-beledigd aan terwijl zij mij een schouderduwtje geeft.
          ‘Pardon? Ik een malloot?’ vraag ik met opgetrokken wenkbrauwen.
          ‘Ik heb deze vent in ieder geval al te lang niet gezien.’ Scarletts en mijn blik kruizen en ik glimlach zwakjes terwijl ik instemmend knik. Tja, moet je maar niet zo druk zijn met die stomme Jonathan van je. ‘Ik heb nu nog drinken, maar we kunnen zo wel een shotje nemen. 'Mijn vakantie was wel oke, veel met Jonathan buiten het kasteel geweest.’ Mijn gezicht betrekt bij het horen van die naam. ‘Natuurlijk, iemand moet de jongens laten zien hoe het moet,’ antwoordt ze nog op Lana en ik grijns.
          ‘Alsof je gaat winnen van CCC,’ zeg ik plagend en geef haar op mijn beurt een speels duwtje. ‘Nou zullen we dan maar een shotje nemen?’ Ik knik en vul drie shotglaasjes met drank. Ik geef zowel Lana als Scarlett een glaasje.
          ‘Proost?’ zeg ik grijnzend en houd mijn glaasje even omhoog voordat ik 'm achterover sla.



    18 • Year 6 • Pureblood • Slytherin • Chaser • Slytherin Common Room • Princess Lana & Scarlett

    [ bericht aangepast op 1 maart 2017 - 12:10 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Kathelaine "Lana" Avierella Savore


    16 • Year 6 • Mudblood • Gryffindor • Chaser • The Hallways • Caleb & Scarlett • Outfit

    ‘Pardon? Ik een malloot?’ Ik lach zachtjes en wrijf over zijn rug. Ik zal maar niet bevestigen dat Scarlett gelijk heeft.
          ‘Ik heb deze vent in ieder geval al te lang niet gezien.’ De twee kijken elkaar aan en dat is het moment waarop ik mij een complete outsider voel. Ongemakkelijk speel ik met mijn glas. Caleb lijkt een beetje enthousiast te zijn met drank en ik ben bang dat als ik zelf ook te veel ga drinken, ik hem niet meer veilig in zijn bed krijg. Ik besluit maar rustig aan te doen, hoewel ik graag de awkwardness zou willen ontwijken door veel te drinken. ‘Ik heb nu nog drinken, maar we kunnen zo wel een shotje nemen,' zegt Scarlett ondertussen. 'Mijn vakantie was wel oke, veel met Jonathan buiten het kasteel geweest.’ Ik zie de verandering op het gezicht van Caleb. Natuurlijk begrijp ik dat hij niet helemaal over Scarlett heen kan zijn, maar nog steeds zorgt het ervoor dat er jalousie opborrelt. Ik kan niet tegen haar op. Zij is al jaren zijn beste vriend en ik ken hem net. ‘Natuurlijk, iemand moet de jongens laten zien hoe het moet,’ zegt ze tegen mij, maar ik heb mijn aandacht al niet meer bij het gesprek.
          ‘Alsof je gaat winnen van CCC,’ zegt Caleb en ik glimlach. ‘Nou zullen we dan maar een shotje nemen?’ Hij vult drie glaasjes met drank en voordat ik het af kan slaan, heeft hij het glaasje al in mijn handen gedrukt. ‘Proost?’ zegt hij en zonder te wachten, slaat hij het glaasje achterover. Ik twijfel even, maar doe dan hetzelfde. Dat is het laatste wat ik vanavond drink. Ik zet mijn halfvolle beker weg. ''et toilet om de 'oek toch?' vraag ik. 'Nou ja, iek vind 'et wel,' zeg ik, 'iek ben zo terug.' Ik druk een kusje op Caleb's wang voordat ik de in de richting van de toiletten loop. Ik moet niet echt naar het toilet, maar ik het is een makkelijk excuus om even alles te ontvluchten. Scarlett is vast een geweldig meisje, maar ik kan vandaag niet nog meer drama erbij hebben. Om eerlijk te zijn heb ik zin om gewoon mijn bed in te kruipen en te gaan slapen, zodat ik mij morgen weer kan storten op school. Ik ben geen stuudje, maar op dit moment is alles beter dan deze eeuwig durende soap serie.


    “Il n’y a pas plus sourd que celui qui ne veut pas entendre.”


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    JAMES "PRONGS" POTTER
    "Until the very end."


    16 • YEAR 6 • PUREBLOOD • GRYFFINDOR • TOILETS • SIRIUS

    Ik ben nog niet eens goed en wel bekomen van de vurige kus die Lily en ik hebben gedeeld of ik val midden in nieuwe spanning en sensatie in de Slytherin Common Room. Goed, ik had eerlijk gezegd niet anders verwacht want ik weet dat het hier altijd drama is, maar om er pakweg een uur na het begin van het feest met mijn neus in te vallen, stond niet op mijn lijstje. Ik sta een klein beetje verwonderd te kijken naar het gevecht tussen Snivellus en Sirius. Al snel draait Sirius zich om en hij botst tegen me aan. Ik wil meteen vragen wat er aan de hand is en hoe hij aan dal dat bloed op zijn gezicht komt — al wordt dat duidelijk zodra ik Snivellus' hand zie — maar voor ik goed en wel mijn mond open kan trekken, stoot hij zijn schouder hard tegen die van mij aan en verlaat hij de Common Room. Ik sta wat verward te kijken, maar besluit mijn beste vriend dan te volgen door ook de Common Room te verlaten. Ondertussen ben ik welgeteld anderhalve minuut op het feest aanwezig geweest.
          Ik open de deur van de toiletten en zie Sirius daar bij een wastafel staan om het bloed van zijn gezicht te wassen. Ik haal een keer diep adem en stap dan op hem af.
          'Padfoot,' zeg ik en ik kijk hem via de spiegel aan. Over WhatsApp hadden we een beetje ruzie omdat ik zogenaamd Lily's kant kies en niet die van mijzelf, of hem, of wie dan ook. Hij vindt dat nu Lily weer optrekt met Snivellus en niet gelooft dat hij degene was die mijn bezem heeft behekst, ik haar maar meteen moet dumpen en vergeten, terwijl hij vanmiddag in de trein nog net zo enthousiast was over de date die ik eindelijk met haar zou hebben. Ik schraap mijn keel en besluit dezelfde tactiek op Sirius te gebruiken als zonet bij Lily. 'Is that a wand in your pocket or are you just happy to see me?' Een grijns speelt rond mijn lippen en ik hoop daadwerkelijk dat hij hierom kan lachen.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    ISLA ASHWORTH
    HUFFLEPUFF || SLYTHERIN COMMONROOM || JASE || OUTFIT+DARK RED ALL STARS

    she doesn't say "I love you" like a normal person.
    instead, she'll laugh, shake her head, give you a little smile and say "you're an idiot".
    if she tells you you're an idiot, you're a lucky man.

    Sorry.. ik wilde je verrassen... ik wilde je niet laten huilen.' De schuldige toon in zijn stem liet haarzelf ook enkel schuldiger voelen. Het was niet dat hij haar liet huilen omdat hij haar slecht liet vullen.
          'Oh, nee, Jase. Het ligt niet aan jou,' zei ze snel. 'Het ligt niet aan jou, het is juist lief van je dat je chocolade mee hebt genomen, denk alsjeblieft niet dat je iets verkeerd hebt gedaan, okay?' Hierna mompelde ze zachtjes dat het haar speet voor het verpesten van zijn shirt.
          Jase haalde zijn hand door haar lokken, waardoor ze er vrij zeker van was dat die nu ontzettend verward waren, maar momenteel gaf ze daar weinig om. ‘Ah joh maakt echt niet en– hey! Heb je-je haar nou deels roze geverfd?’
          Isla lachte zachtjes in zijn shirt. Het was typisch iets voor hem om het nu pas op te merken, aan de andere kant, hij had nog niet echt de kans gehad om daar op te letten. 'Roza heeft me overgehaald het te doen. Wat vind je er van?' vroeg ze zachtjes.
          ‘Hoe dan ook, kom op, we zijn wel op een feestje, hè? Dus droog je tranen en laten we een beetje lol trappen. Wil je dansen?’ Ze wilde antwoorden op zijn vraag, maar werd afgeleid door de groepschat. God, zelfs Ilvermorny was minder dramatisch dan hier. Dat was een ding dat ze absoluut niet gemist had hier, de drama. Blake berichtje deed haar op haar onderlip bijten. Dat zou niet waar zijn, toch? Jason zei er echter niks op... De hele situatie steeg nu al naar haar hoofd. Isla veegde de tranen van haar wangen en zette een stapje naar achteren. 'Ik zou graag ja zeggen, maar ik denk niet dat Blake dat erg leuk zou vinden en ik wil niet dat ze boos wordt op jou door mij...' Het was altijd al lastig genoeg geweest om Jase te "delen" met Blake, maar nu zij een relatie hadden zou dat enkel moeilijker worden.

    [ bericht aangepast op 2 maart 2017 - 6:48 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered



    Scarlett Rose River
    "Whiskey Princess, Drink me under, Pull me in"
    [/grey

    ]



    17 • Slytherin • Chaser • Lana & Caleb • Party Outfit~ zonder de boa en met andere schoenen.

    'Pardon? Ik een malloot?' , begint Caleb half beledigd, iets wat mij laat lachen. 'Ga me nou niet vertellen dat je daar nog niet achter was.', ik pauzeer mijn zin om nog een slok van mijn drinken te nemen. 'Of ben je nog steeds in de ontkenningsfase?', lach ik hem toe. Caleb zijn gezichtuitdrukking verandert als ik over Jona begin. Alsof het hem stoort, onbewus vormt er zich een kleine glimlach op mijn lippen. 'Alsof je gaat winnen van CCC.', zegt Caleb waarna hij mij een speels duwtje terug geeft. 'Het is niet alsof het me niet eerder gelukt is.', antwoordt ik hem met een grijns op mijn gezicht. 'Nou zullen we dan maar een shotje nemen?', vraagt Caleb waarna hij Lana en mij allebei een shotje geeft. Voordat ik het shotje neem kijk ik even de kring rond, dit is een van de meest awkward shotjes die ik ooit heb genomen. 'Salute.', zeg ik waarna ik het shotje in een keer naar achter gooi. Om de smaak vervolgens weg te spoelen met mijn eigen drank. Als ik in dit tempo door blijf gaan kan ik over twee uur waarschijnlijk niet eens meer normaal lopen. 'Et toilet om de 'oek toch?', vraagt Lana en ik knik. 'Iek ben zo terug.' Ze geeft Caleb nog een kus op zijn wang en verdwijnt dan. Ik richt me weer richting Caleb. 'Leuk meisje.', zeg ik met een glimlach. Ik meen wat ik zei, echt waar, maar toch voelt een deel van mij zich jaloers. Iets wat natuurlijk nergens opslaat, ik heb Jonathan immers. 'Wat vind je van dit plan?', begin ik terwijl ik mijn hand even door mijn lange blonde haar haal. 'We nemen eerst nog een shotje, misschien twee, en dan gaan we dansen?', vraag ik half grijnzend terwijl ik mijn beste vriend aankijk.


    I'm a rebel with a cause..


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead