• I solemnly swear that I am up to no good.





    Same school, same story, same characters, different time; a Modern Marauders Story.

    Kerst is voorbij. Een nieuw jaar is aangebroken. De vier vrienden - James, Sirius, Remus en Peter - staan klaar om zoals in het originele verhaal de boel op stelten te zetten. Hogwarts is echter wat veranderd; er zijn geen uilen en geen perkamentrollen, alles gaat nu via het internet! In dit RPG kan je uitvinden hoe het zou zijn als de Marauders nu geleefd zouden hebben.

    Dit is een doorstart van het RPG Modern Marauders, we doen dit zodat het ook voor andere makkelijker is om mee te doen.



    "Messrs Moony, Wormtail, Padfoot, and Prongs —
    Purveyors of Aids to Magical Mischief-Makers — are proud to present: The Marauder’s Map."



    R O L L E N
    [Dit mogen zowel bestaande als zelf bedachte rollen zijn.]
    GRYFFINDOR VOL
    • Sirius Orion Black • Ben Barnes || Paddiecakes [1.1]
    • Remus John Lupin • Andrew Garfield || WillNotLearn [1.8]
    • Peter Pettigrew • Evan Peters || Paddiecakes
    • James Potter • Aaron Taylor-Johnson || Prongsie [1.9]
    • William Theodore Weasley • Tijn Elbers || PeterMaximoff [1.10]
    • Lily Evans • Karen Gillan || Mignon [1.5]
    • Kathelaine Avierella Savore • Zoey Deutch || Paddiecakes [1.10]
    • Mary Elizabeth MacDonald • Lily Collins || Wemel [1.10]
    • Marlene McKinnon • Emilia Clarke || Marlow [?]
    • Gwendolyn Caroline Martch • Sophie Turner || Roms [1.7]

    SLYTHERIN VOL
    • Severus Snape • Louis Garrel || HalfBloodPrince [1.11]
    • Regulus Arcturus Black • Ezra Miller || calice [1.9]
    • Dorian Arcelin Kasai • Xavier Dolan || Paddiecakes [1.1]
    • Caleb Brody Hughes • Mariano Ontañon || Wemel [1.2]
    • Celebran Serpen von Leirko • Lucky Blue Smith || Paddiecakes [1.6]
    • Blake Sophia Haynes • Monica Ollander || Valtersen [1.3]
    • Scarlett Rose River • Diana Agron || Bughead [1.1]
    • Franciszka Malia Rogers • Ashi Ross || PeterMaximoff [1.2]
    • Adalae Cresenta Romanova • Nina Dobrev || Pennyworth [1.3]
    • Maia Raegan von Leirko • Amelia Zadro || Marlow [1.11]

    RAVENCLAW
    • Cedric James Carrow • Colton Haynes || Bughead [1.1]
    • Jonathan Clermont • Jonathan Jaffe || Retrogade [1.9]
    • Castor Eichenauer • Arthur Gosse || Mignon [1.11]
    • Frank Longbottom • Matthew Hitt || Retrogade [1.12]
    • Faelia Christina Brown • Emily Bador || Valtersen [1.3]
    • Primrose Matilda York • Emeraude Toubia || PeterMaximoff [1.2]
    • Tallulah Fran Moriarty • Daisy Smith || Granian [1.11]
    • Quinn Henrietta Dandelion • Elle Fanning || Aniketos [1.11]
    • Alice Fortescue • Carey Mulligan || Wemel [1.12]

    HUFFLEPUFF
    • Luke Nathan MacNamara • Michael Clifford || PeterMaximoff [1.2]
    • Jason Axel O'Donnell • Finn Harries || Wemel [1.11]
    • Ollie Gabriel Reid • Hugh Vidler || Valtersen [1.3]
    • Chloe Maliette Porter • Scarlett Leithold || Retrogade [1.2]
    • Nova Tamzin Archer • Katherine McNamara || Prongsie [1.9]
    • Rozalua Maut Liluye • Ashley Moore || Paddiecakes [1.10]
    • Isla Ashworth • Rosie Tupper || Brinvi [1.11]
    Leraren
    • Reginald Green - Defense Against the Dark Arts
    • Horace Slughorn - Potions
    • Balthazar Ansem Claerkson - Ancient Runes
    • William Xavier Herberry - Herbology
    • Minerva McGonagall - Transfiguration/Gryffindor Head
    • Sybill Patricia Trelawney - Divination
    • Alix Rose Thomas - Charms
    • Nola Evangeline Bordelon - Astronomy
    • Catharina Julia Bell - Alchemy
    Prefects
    Twee Prefects (meisje en jongen) van elke afdeling

    GRYFFINDOR
    • Remus John Lupin • WillNotLearn
    • Lily Evans • Mignon

    SLYTHERIN
    • Dorian Arcelin Kasai • Paddiecakes
    • Blake Sophia Haynes • Valtersen

    RAVENCLAW
    •
    • Alice Fortescue • Wemel

    HUFFLEPUFF
    • Luke Nathan MacNamara • PeterMaximoff
    • Nova Tamzin Archer • Prongsie
    Quidditch Team
    GRYFFINDOR
    Keeper
    • Gwendolyn Caroline Martch • Roms
    Chasers
    • James Potter • Prongsie || Captain
    • Kathelaine Avierella Savore • Paddiecakes
    • Marlene McKinnon • Marlow
    Beaters
    • Sirius Orion Black • Paddiecakes
    • William Theodore Weasley • PeterMaximoff
    Seeker
    • Mary MacDonald • dubbeIstrijder

    SLYTHERIN
    Keeper
    • Dorian Arcelin Kasai • Paddiecakes
    Chasers
    • Scarlett Rose River • Bughead
    • Caleb Brody Hughes • Wemel
    • Unknown
    Beaters
    • Celebran Serpen von Leirko • Paddiecakes
    • Maia Raegan von Leirko • Marlow
    Seeker
    • Regulus Arcturus Black • calice || Captain

    RAVENCLAW
    Keeper
    • Frank Longbottom • Retrogade
    Chasers
    • Cedric James Carrow • Bughead || Captain
    • Castor Eichenauer • Mignon
    • Quinn Henrietta Dandelion • Aniketos
    Beaters
    • Unknown
    • Primrose Matilda York • PeterMaximoff
    Seeker
    • Unknown

    HUFFLEPUFF
    Keeper
    • Jason Axel O'Donnell • Wemel || Captain
    Chasers
    •
    • Rozalua Maut Liluye • Paddiecakes
    • Unknown
    Beaters
    • Unknown
    • Unknown
    Seeker
    • Chloe Maliette Porter • Retrogade



    "She hated him!" "Nah, she didn't."




    RPG
    Social Media
    Twitter [Tag: #ModernMaraudersQ]
    Sirius Black - @SexySirius
    Dorian Kasai - @DorianKasai
    Cedric James Carrow - @CedCarrow
    Scarlett Rose River - @ScarlettxRiver
    Lajila Lancaster - @TheycallmeJil
    Jason O'Donnell @JaseODonnell
    Caleb Brody Hughes - @CalHghs
    Frankie Rogers - @FrankieMalia
    Luke Nathan MacNamara - @DraoiIldaite]
    Pixie York - @PixieMYork
    Chloe Porter - @ChloeMal_
    Frank Longbottom - @franktastic_af
    Adalae Cresenta Romanova - @adaromanov
    Axel James Sutherland - @SutherlandAxel
    Ailis Sutherland - @Ailydaily
    Blake Sophia Haynes - BlakeSHaynes
    Faelia Christina Brown - @Faeliafairy
    Ollie Gabriel Reid - @ollietoremember
    Gossip Girl - @GoGiHogwarts
    Harper Coralie Lukasiak - @LukasiakHarper
    Severus Snape - @PrinceHalfB
    Lily Evans - @_LilsEvans
    Emily Lucy Matthews - @emilylucy17
    Celebran von Leirko - @SvonLeirko
    Alice Prewett - @PrewettAlice
    Alexis Pascal Rutherford - @AlexisPascalR
    Gwendolyn Caroline Martch - @SexyGwency
    Kathelaine Savore - @_LanaaBanana
    Mavi Fallyn Rogers - @MavixAwesome
    Daniël Cillin Rogers - WildDanny26
    Max Adrian Sanderson - @hufflepuffmax
    Caspian Foxx Zachariah @Caspian_f
    Maia von Leirko - @MaiaRaegan
    James Potter - @JamesProngs24
    Peter Pettigrew - PeterPettigrew8
    Marlene McKinnon - Marley_McKinnon
    Regulus Black - @Regulus_Black61
    Mary Macdonald - @Mac_Marry11
    Remus Lupin - @LupinRemus1
    Freya Brennan - @HufflepuffFreya
    Dove Sparrow @DoveSparrow
    Avon Snyder @AvondSnyder

    Snapchat
    Sirius Black - wholetthedogout
    Dorian Kasai - GetOut
    Cedric James Carrow - CedricRavenclaw
    Scarlett Rose River - ScarlettxRiver
    Lajila Lancaster- jil_lvl
    Jason O'Donell - JaseODonnell
    Caleb Brody Hughes - Calpal_
    Frankie Rogers - FrankieMalia
    Luke Nathan MacNamara - DraoiIldaite
    Pixie York - PixieMYork
    Chloe Porter - chloecat
    Frank Longbottom - franktastic
    Adalae Romanova - Adalae_cr
    Axel James Sutherland - ?
    Ailis Sutherland - Ailydaily
    Blake Sophia Haynes - blakedelreyy
    Faelia Christina Brown - faelia182
    Severus Snape - sev
    Lily Evans - MsEvans
    Celebran von Leirko - CvonLeirko
    Alexis Pascal Rutherford - IProbablyHateU
    Gwendolyn Caroline Martch - SexyGwency
    Kathelaine Savore - LanaBanana
    Max Adrian Sanderson - huffle_max
    Maia von Leirko - MRaegan
    Emily Matthews - Emiloveyou
    James Potter - DeerJames
    Peter Pettigrew - PeterPettigrew_
    Mary Macdonald - marryme
    Remus Lupin - RemusLupin
    Freya Brennan - FreyaHufflepuf
    Dove Sparrow - LovelyDovey
    Avon Snyder - AttractiveAvon


    Links


    Regels                                                                                                                 
    ◆ Reserveringen blijven vier dagen staan.
    ◆ Er is geen maximaal aan personage's, maar minstens één jongen.
    ◆ Alleen ik maak topics aan.
    ◆ Personages zitten allemaal in hun zesde leerjaar.
    ◆ Posts van minimaal 300 woorden.
    ◆ Geen ruzie behalve in de RPG zelf.
    ◆ Of topic in het speeltopic graag tussen haakjes of in het praattopic.
    ◆ Houd de afdeling en geslachten gelijk.
    ◆ 16+ is toegestaan.
    ◆ Zonder toestemming mag je de personage's van anderen niet besturen.
    ◆ Leraren worden bestuurd door iedereen.
    ◆ Topics moeten geopend worden met I solemnly swear that I am up to no good en geëindigd worden met Mischief Managed.
    ◆ Als je twee weken niet meer reageert, stuur ik je een bericht, als je in de twee weken daarna nog niet reageert, vervalt je rol, tenzij je een geldige reden hebt.
    ◆ Denk heel goed na voordat je meedoet. Ik steek hier veel tijd in en het is ook niet leuk voor andere als je niet meer reageert.


    Starters

    Sunday, January 4th — Scarlett's Party

    Iedereen is veilig gearriveerd op Hogwarts. Scarlett heeft eerder aangekondigd dat er vanavond een feest zal zijn in de Slytherin Common Room en dat feest begint nu. Trek je mooiste - of sletterigste - jurk aan, poets je schoenen en doe je haar, want het is tijd om eens flink los te gaan. De drank staat al klaar en het feest kan beginnen!

    Gelieve de volledige naam van je personage, de afdeling, speciale posities, de locatie van je personage en de personen die bij hen zijn vermelden. Dit om inspringen voor iedereen makkelijker te maken.

    Sunday, January 4th — Last day of the break

    Het einde van de kerstvakantie is aangebroken, kerstmis is voorbij en het nieuwe jaar is ingeluid. Morgen begint de school weer en om elf uur vertrekt de Hogwarts Express vanaf Kings' Cross om diegene die tijdens de kerst naar huis gegaan zijn weer terug naar school te brengen. Geniet van je laatste dag vakantie en zorg er vooral voor dat je al je huiswerk bijgewerkt hebt, want morgen moet iedereen weer meteen aan de slag! ❄️

    Gelieve de volledige naam van je personage, de afdeling, speciale posities, de locatie van je personage en de personen die bij hen zijn vermelden. Dit om inspringen voor iedereen makkelijker te maken.

    Wednesday, December 24th — Christmas Dance

    Nog steeds ligt er buiten een dikke laag sneeuw. Het is de avond van het kerstbal en iedereen maakt zich klaar om richting The Great Hall te gaan. De meeste leerlingen gaan na “The Christmas Dance” naar huis en de rest blijft de hele vakantie op school. Happy holidays!

    Gelieve de volledige naam van je personage, de afdeling, speciale posities, de locatie van je personage en de personen die bij hen zijn vermelden. Dit om inspringen voor iedereen makkelijker te maken.

    Monday, December 22nd — Christmas Holiday

    Het is maandag ochtend, buiten is alles bedekt met een dikke laag sneeuw, een goed begin van de kerstvakantie. Enkele leerlingen zijn afgelopen vrijdag al gelijk naar huis gegaan om kerst te vieren met hun ouders, de meeste leerlingen gaan na “The Christmas Dance” op kerstavond naar huis en de rest blijft de hele vakantie op school. Happy holidays! Don’t forget; happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    Gelieve de volledige naam van je personage, de afdeling, speciale posities, de locatie van je personage en de personen die bij hen zijn vermelden. Dit om inspringen voor iedereen makkelijker te maken.
    Mischief Managed.

    [ bericht aangepast op 12 maart 2017 - 12:34 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.


    William Theodore 'Theo' 'Teddy' Weasley
    Gryffindor || I can't dance, I can only panic || Slytherin Common Room || Gwen

    Ik was compleet van mijn stuk gebracht mijn ogen op Gwen vielen die bij de dranktafel stond. Ze zag er prachtig uit, nu zag ze er altijd prachtig uit, maar nu nog wel meer. Ik haalde nerveus een trillende hand door mijn warrige rode haren. Ik hapte nog een keer voor een diepe hap lucht, voor ik met een nerveus glimlachje op haar af stapte. Gelukkig leek de deo op mijn handen ze droog te houden, maar ik had veel moeite om niet te trillen, en ik was als de dood om ook maar iets te zeggen. Ik wist dat mijn zenuwen de overhand zouden krijgen van mijn sotter, en het zou al een wonder zijn als ik een woord over mijn tong kreeg. "H-h-h-h-h-h-h-h-h..." Ik sloeg beschaamd mijn ogen neer terwijl mijn wangen rood kleurden. Ik keek op en stak mijn hand naar haar op. Ik wilde zo grag gewoon kunnen zeggen wat ik bedoelde, of zelfs dat niet, maar een simpel: Hi, je ziet er prachtig uit. Het lukte me gewoon niet. Ik probeerde het wel, maar meer dan herhaaldelijk onverstaanbare klanken kwamen er uit mijn mond. Ik wilde haar avond niet verpesten, maar intussen stond ik hier al enkele minuten te proberen iets uit te brengen. "W-w-w-w-w-wil j-j-j-j-j-j-je d-d-d-d-d-d-dansen?" Ik had geen idee waar dat vandaan kwam, ik kon niet dansen en dit was zeer zeker niet wat ik had willen zeggen, maar het was iets. Ik hoopte maar dat het goed ging, want mijn benen voelden als spaghetti en mijn handen trilden nogsteeds zichtbaar. Hoe kon een meisje zo veel macht hebben over mij? Kijk, ik was nooit goed geweest met meisjes, en mijn stotter hielp zeker ook niet, maar dit was extreem. Ik zuchtte weer diep, in de hoop wat frustratie die ik met mezelf had af te laten vloeien, voor ik mijn hand naar haar uithield, en toch maar opkeek. Ik hoopte dat ze het aan zou nemen, en we er hopelijk een leuke avond van zouden kunnen maken, wat zou betekenen dat ik het misschien niet compleet zou verpesten. Tot mijn verbazing nam ze mijn hand aan en al snel stonden we op de dansvloer. Heel voorzichtig legde ik mijn handen op haar middel, maar zo dat ik op geen enkele mogelijkheid haar huid, heupen, of billen aan zou raken. Ik wist niet heel goed hoe dit werkte, en nu werd pas echt duidelijk hoe amusikaal ik was en hoe links mijn bijde voeten wel niet waren. Zelfs op armafstand stond ik keer op keer bijna op haar voeten. Ik zocht tussen mijn krullen door haar ogen, om mij zonder woorden te verontschuldigen, maar toen ik die vond ging er iets heel anders door mij heen, iets wat ik nog niet eerder echt zo sterk had gevoeld. Ik trok haar iets naar mij toe, en boog wat voorover, voor ik heel erg zacht mijn lippen op die van haar drukte. De ballon vol nerveuze vlinders in mijn buik leek te barsten en mij van de grond te tillen. Het voelde geweldig, tot ik tot de realisatie kwam dat ik Gwen aan het kussen was, en meteen een stap terugzette en mijn knalrode hoofd liet hangen, terwijl mijn handen van haar middel terug lang mijn zijdes vielen. "S-s-s-s-s-s-s-s-s-sorry." stotterde ik. Goed gedaan, Theo. Je hebt zo juist alles verpest.


    Bowties were never Cooler

    Caleb Brody Hughes
    “Her lips are like the galaxy's edge and her kiss the colour of a constellation falling into place.”



    ‘Het is niet alsof het me niet eerder gelukt is,’ merkt Scarlett grijnzend op. ‘Salute.’ Zowel Lana als Scarlett drinken hun shutjes op.
          ‘'Et toilet om de 'oek toch?’ vraagt Lana en Scarlett en ik knikken tegelijkertijd. ‘Iek ben zo terug.’ Lana drukt een kus op mijn wang en ik kijk haar glimlachend na. Scarlett draait zich naar mij toe en ik kijk haar afwachtend aan.
          ‘Leuk meisje,’ zegt ze met een glimlach. Ik glimlach trots terug en knik.
          ‘Misschien wel de leukste,’ zeg ik terwijl mijn gedachten even afdwalen naar Lana. Ze is inderdaad een heel leuk meisje en ik kan mezelf een bofkont noemen. Ik schud mezelf wakker uit mijn dagdroom en kijk Scarlett grijnzend aan. ‘Naast jou natuurlijk, little rebel.’ Ik lach.
          ‘Wat vind je van dit plan?’ Ik kijk Scarlett vragend aan. ‘We nemen eerst nog een shotje, misschien twee, en dan gaan we dansen?’ Ik glimlach en knik langzaam. Klinkt op zich als een strak plan. Echter weerhoudt iets mij ervan er gelijk mee in te stemmen. Namelijk het feit dat ik nog een date op de planning heb staan met Lana en het liefst ben ik dan nog wel bij bewustzijn. Ik besluit Scarletts voorstel dan ook vriendelijk af te slaan.
          ‘We kunnen ook gewoon alleen dansen? We gaan dadelijk al drankspelletjes spelen en ik wil eigenlijk nog een klein beetje nuchter blijven voor Lana,’ zeg ik en kijk Scarlett verontschuldigend aan. Vervolgens kijk ik onderzoekend om mij heen. Geen spoor van Lana. Zou ze ons niet kunnen vinden? Of het toilet? Ik besluit haar te appen. Ik krijg als antwoord terug dat het haar is gelukt maar dat ze ons – ik en Scarlett – voornamelijk even wat privacy wilde geven. Ik frons wat en zucht diep. Hopelijk denkt Lana niet dat ik nog steeds een zwak heb voor Scarlett, want dat is niet zo – toch? ‘Dus... dansen?’ vraag ik dan en pak Scarletts hand voordat ik haar met me meetrek naar het midden van de kamer en met haar begin te dansen.



    18 • Year 6 • Pureblood • Slytherin • Chaser • Slytherin Common Room • Princess Lana & Scarlett


    I just caught the wave in your eyes

    Quinn Henrietta Dandelion


    16 • Year 6 • Pureblood • Ravenclaw • Chaser • Hospital Wing • Severus





    Mijn benen begaven het toen ik Severus naar de ziekenzaal had gebracht.
    'Jezus, wat weeg jij?' Ik moest even tegen de muur aanleunen om weer op adem te komen en ik was dankbaar dat iemand anders Severus van me over had genomen om zijn wonden schoon te maken. Dan zie ik dat er nog iemand in de Hospital Wing ligt. Maar de gordijnen zitten dicht, waardoor ik niet kan zie wie het is. Al klinken de stemmen wel vrouwelijk, mar mijn wazige hoofd kan ik niet ontcijferen aan wie ze toebehoren.
    De vaardige handen van mevrouw Pomfrey zorgen ervoor dat Sev er binnen een mum van tijd een stuk beter uitziet. Met een geïrriteerde stem commandeert ze dat Severus op een bed moet gaan liggen. Daarna draait ze zich om op haar hakken en loopt ze naar de gesloten gordijnen toe.
    Ik laat mijn blik over Severus kijken en het liefst had ik hem nog een keer op zijn neus gemept. Maar aan de andere kant, ik heb nu wel een mooi excuus om van het feest weg te blijven.
    'Vind je het oké dat ik bij je blijf.' Ik vraag het niet echt, het is meer dat ik al van plan ben om te blijven. Dus ga ik op de stoel naast zijn bed zitten en pak mijn telefoon uit het borstzakje van mijn spijkerjasje. Mijn ogen moeten even wennen aan het felle licht van mijn scherm en ik knipper een paar keer zodat het branderige gevoel verdwijnt. Ik vraag me af wat Caleb nu aan het doen is. Tja, die is waarschijnlijk zichzelf aan het uitleven.



    She needed a hero, so that is what she became


    I have seen my own sun darkened

    Blake Sophia Haynes
    Beautyqueen of only 18, she had some trouble with herself. He was always there to help her, she always belonged to someone else.



    18 • Year 6 • Pureblood • Ssssslytherin • Party • Prefect •


    Ik loop, of eerder slenter, richting het feestje. Dat valt niet te missen, door al het geluid, dus dat scheelt. Niet dat ik nog zou kunnen verdwalen hier, maar het is toch aangenaam om volledig op je gehoor af te kunnen gaan en niet na te hoeven denken.
    Ik raakte Jase kwijt, mijn hak brak af en ik moest terug naar zijn kamer om een ander paar schoenen aan te doen. Daar vond ik, in een van de duizend zakjes van mijn koffer, een perfect gerolde joint dus nu ben ik al helemaal in de feeststemming.
    Zodra ik in de feestruimte aankom ga ik op zoek naar een bekend gezicht. Daarmee zou ik natuurlijk iedereen kunnen bedoelen, maar ik bedoel Sirius, Scar of mijn vriendje. Scar spot ik al snel - dansend met Caleb. Oké, niet wat ik verwachte, maar ik ga me er maar niet in mengen.
    Het duurt even voor ik Jase gevonden heb, en het bevalt me niet meteen om te zien met wie hij is - Isla. Oké, Blake, kalmeer. Hou je jaloezie nou voor een keer in.
    Ik loop richting de twee en zet een glimlach op. Heel erg gemeend is hij niet, maar ik ben wel oprecht blij om Jase te zien en die Isla kan ik wel aan. He's fucking me, not her. Ik herhaal het in mijn hoofd als een soort mantra.
    "Hey, jij," ik leg een hand op Jase's rug en druk vluchtig een kus op zijn lippen. "Ik was je kwijt.."
    Dan richt ik me op Isla, en zoals een goede vriendin betaamd omhels ik mijn vriendje's beste vriendin stevig. "Alles goed, lieverd? Je ziet er overstuur uit.."


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    margeit vervries

    ik keek naar rechts en was oud en ik keek naar jou en ik zag lily en james en ik huilde AOEOZOZ WAAEOM HAAR


    Scarlett Rose River
    "Whiskey Princess, Drink me under, Pull me in"
    ”
    [/grey

    ]



    17 • Slytherin • Chaser • Lana & Caleb • Party Outfit~ zonder de boa en met andere schoenen. • song Calett is dancing too

    'Misschien wel de leukste.', zegt Caleb zodra ik over Lana begin. Zijn gedachtes lijken af te dwalen en ik kijk de kamer rond, voor Jonathan. Degene die ik nog nergens heb gezien, tot mijn verbazing
    'Naast jou natuurlijk, little rebel.', ik voel hoe mijn wangen lichtjes rood kleuren. 'Als je dat maar weet.', zeg ik half lachend terwijl ik mijn tong naar mijn beste vriend uitsteek. Caleb lijkt het eerst eens te zijn met mijn, al zeg ik het zelf, geweldige plan. Maar iets houdt hem tegen, zijn date met Lana, waarschijnlijk. ‘We kunnen ook gewoon alleen dansen? We gaan dadelijk al drankspelletjes spelen en ik wil eigenlijk nog een klein beetje nuchter blijven voor Lana.', ik knik even en rol met mijn ogen. Vroeger was hij degene die zo'n plan zou voorstellen maar nu lijkt het enige waar hij nog om geeft de Franse Gryffindor te zijn. 'Valt me wel een beetje van je tegen, maar ach meer voor mij toch.', ik schenk half grijzend alsnog twee shotjes in en gooi ze allebei naar achter. 'Weet je zeker dat je niet wilt? Laatste keer dat jij een shotje afsloeg is duizend jaar geleden.', zeg ik lachend terwijl ik één shotje opnieuw bij vul. Waarna ik zijn hand vastpak die hij had uitgestoken. 'Let's Dance, mr. Hughes', zeg ik half grijnzend terwijl hij mij naar het midden van de zaal heentrekt. Even sta ik stil, dansen is hartstikke leuk, maar hoe moet ik dansen met Caleb. Op de ouderwetse manier kan niet omdat we beide een relatie hebben en dat alleen maar verwarring zou brengen. Al is de beste vrienden manier ook niet echt geschikt omdat dat nog steeds heel intiem is, misschien wel te intiem voor het vrienden niveau wat we hebben. Sinds de kerstvakantie voelt het alsof mijn beste vriend steeds verder en verder weg komt te staan. Zoiets zou voor hem waarschijnlijk niet uitmaken, maar zoiets zou voor mij een drama zijn. Sinds mijn familie me had onterft was hij het dichtstbijzijnste wat ik had dat op familie leek. Ik houd zijn hand vast en laat mezelf een rondje draaien onder zijn arm. We dansen op de maat van de muziek. Steeds dichter bij elkaar. 'Ik ga je zo zwaar inmaken met beerpong, je hebt geen idee.', zeg ik met een lichte grijns op mijn lippen in zijn oor.


    I'm a rebel with a cause..

    [ bericht aangepast op 6 maart 2017 - 8:54 ]


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    ADALAE CRESCENTA ROMANOVA




    17 • Pureblood • Year 6 • Slytherin • Slytherin Common Room • Isla, Maia, Jason & Celebran • Outfit

    Ik drink het laatste beetje van mijn drankje op en neem diep adem. Nog iets meer en dan ben ik voor vanavond van de aardbodem; metaforisch gezien, natuurlijk. Ik kijk nogal verward naar Maia die inmiddels Isla weg heeft geduwd zodat ze pal voor me stond. Eigenlijk weet ik niet wat ik van de meid moest vinden, daarmee doel ik op Maia. Ze kan soms zo begrijpelijk en meelevend zijn, maar voor mijn gevoel lokt ze te veel ruzies uit waardoor veel mensen haar niet mogen.
          Ze begon een hele speech en ik luisterde er maar half naar. De alcohol begon in te werken waardoor ik me niet meer kon concentreren. Het kon mij weinig schelen; het is Maia maar. ”Grow. The. Hell. Up,” hoorde ik als laatst voordat ik een harde klap tegen mijn wang kreeg. Om de klap nog mooier te maken, klopte Cel op mijn — inmiddels rode — wang. De sensatie van de klap brandde voor even, maar was daarna weg; het bleef wel tintelen. Oké, die meid had pit om dit te doen. Door de drank negeer ik de pijn en de afgunst die ik voor haar had en leun gewoon weer naar achteren op de bank. Ik verander van gedachte binnen een seconde en pak een koud glas, die ik daarna tegen mijn wang zet. Het bleef maar tintelen.
          ''Stuur me een berichtje als er iets is, okay?'' zegt Iz voordat ze weggaat met Jason. Typisch. Ik heb me altijd afgevraagd waarom die twee nooit iets zijn geworden, maar dat lijkt nu verleden tijd. Hopelijk. Blake bestaat namelijk ook nog.
          ''Auch, mijn nichtje is me er eentje.'' Ik kijk hem schaapachtig aan en neem een slok van wat er in mijn glas zit. Whiskey dus blijkbaar. ''Nou, ga je toekijken hoe ik de meiden versla. Ik heb trouwens een groep opgericht en het heet "C", maar jij mag er ook wel in. Het is voor enkel liefde en iedereen is gelijk. Ik heb het zelf opgericht, want Caleb en Castor noemde mij hun DUFF.'' Met opgetrokken wenkbrauwen bekijk ik de jongen die mij omhoog trekt. Die is vrolijker dan normaal. Hier klopt iets niet. Dit ben ik niet gewend. ''Wil jij ook nog wat vies smakend water? Or are you all set?'' Ik hef mijn glas en schenk hem een brede grijns.
          ''Misschien heb je iets verkeerd gedronken..'' Ik lach zachtjes en klop op zijn rug. ''Maar eh, ik ga meedoen met de meiden en jullie hard inmaken.'' Zachtjes duw ik hem en kijk hem met een onschuldig glimlachje aan. ''Je bent toch niet bang dat de meiden je in gaan maken, hm?'' Ik pak zijn hand vast en neem hem mee naar de beerpongtafel.
          Ik ga op mijn tenen staan en breng mijn gezicht dichtbij die van hem, terwijl ik hem met een brede grijns aankijk. ''Game on.''


    'You can't raise hell with a saint.''


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Castor

    17 • Year 6 • Pureblood • Ravenclaw • Chaser • Hallways -> Slytherin Common Room • Party people
    Caleb loopt zijn kleine Française achterna alsof ze honing aan haar kont heeft en even staar ik de twee hoofdschuddend na. Ze gedragen zichzelf alsof ze twee jonge kalfjes zijn, terwijl we allemaal weten dat mijn beste vriend meer wegheeft van een lompe stier met een te groot libido, maar ik besluit om ze te laten gaan. Omdat het feest toch al aan de gang is en een paar minuten meer of minder niet uit zullen maken, besluit ik om mijn schoenen toch maar in mijn dorm af te gooien, zodat ik deze niet wederom kwijt zal raken. Op mijn – prachtig verschillende – sokken banjer ik weer door de gangen, waarbij ik niet te veel haast maak om naar het feest te gaan. Ik weet niet waarom, want normaal ben ik een op en top feestbeest, maar de enige reden waarom ik echt wil gaan is voor het bier en Taia's cadeau. En misschien een beetje voor mijn favoriete Hufflepuff zelf. Als ze lief is. Zonder zelf nog maar aanwezig te zijn op het feest, weet ik echter dat het dramagehalte alweer hoog ligt en ergens heb ik daar deze avond echt geen zin in. Zij die zeiken moeten maar wijken, en dat rijmt, dus het is de waarheid als een koe. Een echte koe dan, in plaats van Cal en croissant.
          Eenmaal bij de groen zilveren common room mompel ik het juiste wachtwoord en stap ik binnen. Kort laat ik mijn blik over het gezelschap heen glijden, waarbij ik merk dat ik ongemerkt zoek naar een vurige brunette. Haar vind ik niet, maar in de plaats daarvan blijft mijn blik rusten op dramapuntje nummer één vanavond: Isla. Kort blijven mijn ogen op haar hangen, alsof ik het half jaar dat ik haar niet heb gezien moet inhalen. Ze ziet er beroerd uit (knap beroerd, maar toch overwegend beroerd) en voor even wil ik naar haar toe lopen, maar ik onderdruk de neiging wanneer ik haar gezelschap zie. Blake vormt geen direct probleem, maar dat vriendje van haar wel. Voor even schiet mijn blik terug naar Iz, maar al snel laat ik mijn ogen verder door de kamer dwalen. Ik heb bij god geen idee wat er met haar aan de hand is, maar Jase gaat me net tien bruggen te ver en daarnaast vermoed ik dat mijn hooggewaardeerde aanwezigheid niet heel erg hooggewaardeerd is op dit moment.
          Niet bij hen tenminste. Ik grijns wanneer ik een groep zie (nadat ik Cal met zijn ex zie dansen; misschien had de kleine Française toch een gegronde reden om te mekkeren) rond de tafel waar het allemaal moet gaan gebeuren: beer pong. Met een lach op mijn gezicht loop ik er heen, waarbij ik me tussen Celeb en Ada wurm en mijn armen nonchalant om hun schouder slinger. "Kom maar hier met dat bier, ik heb dorst als een malle." Niet zoveel dorst dat ik zou gaan verliezen, maar ik hoop toch in ieder geval dat mijn tegenstanders een beker weten te raken.
          "Ik geloof echt dat ik uitgedroogd ben. Kan dat? Want ik zw-" Mijn mond blijft open hangen en ik kantel mijn hoofd iets bij het zien van de persoon die ik een half jaar lang heb moeten missen: Taia. Het enige wat me ervan weerhoudt om haar in mijn armen te sluiten is de met bier gevulde tafel tussen ons in, en dus grijns ik enkel maar alsof ik zojuist de loterij gewonnen heb. "Ook hallo."





    She's imperfect but she tries

    Jason Axel O'Donnell
    “It seemed perfect: the concept – free from any regret, another couple based on teen sex.”



    ‘Oh, nee, Jase. Het ligt niet aan jou.’ Ik kijk Isla verward aan. Waarom staat ze dan te huilen? ‘Het ligt niet aan jou, het is juist lief van je dat je chocolade mee hebt genomen, denk alsjeblieft niet dat je iets verkeerd hebt gedaan, okay?’ Ik knik, nog steeds verward. Zolang ik maar niet de reden ben achter haar tranen. Dat zou mij wel een heel slechte beste vriend maken. Isla moet lachen als ik een opmerking maak over haar roze geverfde haar. Opnieuw kijk ik haar verward aan. Jeetje, ik kom nu wel heel intelligent op haar over. Straks denkt ze nog dat ik in die drie maanden oznder haar mijn hersenen ben verloren – of zo.
          ‘Roza heeft me overgehaald het te doen. Wat vind je er van?’ Het laatste vraagt ze zachtjes. Zou ze ban gzijn dat ik het niets zou vinden?
          ‘Het staat je leuk, ik vind het wel grappig,’ zeg ik en glimlach zwakjes. Om eerlijk te zijn heb ik geen idee wat een gepast antwoord is op zoiets. Om eerlijk te zijn let ik eigenlijk vrij weinig op zulk soort details. Ik wil Isla net met mij meetrekken, wanneer een derde persoon zich bij ons tweekoppige gezelschap voegt.
          ‘Hey, jij.’ Ik kijk om wanneer ik Blake's stem hoor. Ze plaatst haar hand op mijn rug en drukt een kus op mijn lippen. ‘Ik was je kwijt.’ Ik lach zachtjes en sla mijn arm losjes om haar schouders heen.
          ‘Hey, jij, ik was jou ook kwijt,’ zeg ik haar na en glimlach.
          ‘Alles goed, lieverd? Je ziet er overstuur uit.’ Ik sla mijn andere arm om Isla heen.
          ‘Het zijn tranen van blijdschap, omdat ze de geweldige Jason O'Donnell weer ziet, Blakie.’



    18 • Year 6 • Halfblood • Hufflepuff • Captain • Keeper • Slytherin Common Room • Isla & Blake


    I just caught the wave in your eyes

    Caleb Brody Hughes
    “Her lips are like the galaxy's edge and her kiss the colour of a constellation falling into place.”



    Scarlett lijkt mijn besluit om op mijn drankgebruik te letten een beetje af te keuren. Ze rolt met haar ogen en ik trek een wenkbrauw naar haar op.
          ‘Valt me wel een beetje van je tegen, maar ach meer voor mij toch.’ Ze schenkt twee shotjes voor zichzelf in die ze ook gelijk nuttigt. ‘Weet je zeker dat je niet wilt? Laatste keer dat jij een shotje afsloeg is duizend jaar geleden.’ Ze lacht en schenkt nog een shotje in. Ik kijk er even naar en twijel.
          ‘Okay goed, de laatste,’ geef ik uiteindelijk toe en ik pak het shotjes van haar over voordat ik 'm achterover sla.
          ‘Let's Dance, mr. Hughes,’ zegt ze terwijl ze naar mij grijnst. Inmiddels staan we samen op de dansvloer. De feestende menigte druks ons dicht tegen elkaar aan. We staan stil en kijken elkaar voor een tijdje enkel aan. Beiden lijken we hetzelfde te denken – hoe moeten we nu dansen. Zoals vroeger is niet meer echt een optie gezien we allebei nu iemand anders hebben om dat mee te doen... Scarlett pakt mijn hand vast en even kijk ik haar vragend aan, maar ontspan als ze enkel onschuldig een rondje draait onder mijn arm. Ik schiet in de lach en we beginnen samen te dansen. Gewoon dansen, als twee vrienden. Dat kan gewoon. Hoor. Wel iets te dicht tegen elkaar misschien, maar het is allemaal heel gewoon en vriendschappelijk... ‘Ik ga je zo zwaar inmaken met beerpong, je hebt geen idee.’ Ik lach schamper en grijns. Ik buig me watn aar haar toe.
          ‘Mocht je willen, je kent CCC. Hopelijk heb je hier–’ ik knik even naar haar jurkje ‘–nog wat onder aan, want die gaat sowieso uit.’ Ik schenk haar een knipoog.



    18 • Year 6 • Pureblood • Slytherin • Chaser • Slytherin Common Room • Scarlett


    I just caught the wave in your eyes

    Sirius "Padfoot" Orion Black


    17 • Year 6 • Pureblood • Gryffindor • Beater • Bathroom • James

    'Padfoot,' hoor ik een bekende stem achter me. Ik heb de neiging om naar hem uit te vallen, maar hij is mij al voor. 'Is that a wand in your pocket or are you just happy to see me?' Ik blijf even stil en draai mij dan om, vervolgens barst ik in lachen uit.
          'Sorry James, maar mijn toverstok is alleen maar gereserveerd voor Moony,' zeg ik en ik knipoog naar hem. Ik draai mij weer om naar de spiegel en zucht. Mijn hele oog is ondertussen al rood en begint al een beetje blauw te worden en mijn lip is flink gebarsten. Ik moet het er maar mee doen. Ik dump het bebloede wc papier in prullenbak. 'Zoals je kan zien ben ik ongesteld,' zeg ik en ik draai mij om naar James. 'Hey, sorry voor daarnet... en uhm. Ik heb het goed gemaakt met Evans.' Ik haal mijn schouders op. 'Ik weet het niet. Het is gewoon een beetje shitty allemaal,' zeg ik. 'Maar dat is geen excuus. Laten we maar naar het feest gaan,' zeg ik uiteindelijk. Ik trek James mee de badkamer uit en loop terug naar de Common Room. Ik zie er niet uit, maar who cares, iedereen is toch veel te dronken om het op te merken. Samen met hem stap ik de losgaande kamer binnen. 'Nou... ik geloof dat ze gelijk in kunnen springen met strip pong,' mompel ik. Ik lach zachtjes. 'Heb je zin om mee te doen?' vraag ik terwijl ik twee drankjes voor ons inschenk en hem een in zijn hand druk. 'Ik kan wel wat anders gebruiken behalve mijn eigen drama.'

    [Most crappy post eveah]


    "Mr. Padfoot would like to register his astonishment that an idiot like that ever became a Professor."

    [ bericht aangepast op 5 maart 2017 - 21:24 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Kathelaine "Lana" Avierella Savore


    16 • Year 6 • Mudblood • Gryffindor • Chaser • The Hallways • Caleb & Scarlett • Outfit

    Ik weet niet zo goed wat ik nou precies moet doen met het hele Scarlett en Caleb gebeuren. Het is best duidelijk dat ze elkaar nog steeds wel zien zitten. Ik weet niet in hoe verre, maar wat had ik dan verwacht? Ze zijn jarenlang beste vrienden geweest en hebben gevoelens voor elkaar gekregen. Jonathan en ik doen daar niet in een keer wat aan. Ik wil geen drama schoppen en het is niet zo dat ik Caleb niet vertrouw, maar ik weet echt niet wat ik er mee aan moet. Ik zucht en wil het hokje van de wc open doen, maar dat gaat niet. Ik gooi mijn lichaam ertegenaan en probeer het hokje open te krijgen. 'Merde,' vloek ik. Ik probeer de deur open te wrikken, maar besluit na zo'n vijf minuten dat dit niet gaat lukken. Uiteindelijk neem ik het besluit om er maar overheen te klimmen. Hier gaan we dan. Aapje Lana. Lana banana. Wat ben ik toch grappig. Ik ga op de dichte wc pot staan en weet met moeite over de wand van het hokje te klimmen. Dat was on-charmant. Ik trek mijn kleding wat recht en haal een hand door mijn haren voordat ik weer terug naar de Common Room loop. Ik blijf voor een aantal minuten langs de kant hangen en kijk toe naar alle dansende mensen. Ik spot Caleb en Scarlett al redelijk snel en ben een beetje verbaasd als ik zie hoe dicht ze bij elkaar dansen. Zouden ze... nee, natuurlijk niet. Als ik wil dat Caleb mij vertrouwt moet ik hem ook vertrouwen. Ze zijn gewoon vrienden en ze hebben gewoon een leuke avond. Ik ga op een comfortabele sofa bij het vuur in de hoek zitten, omdat ik besluit dat ik de twee niet ga storen. Ik weet dat ik ga overkomen als de jaloerse vriendin en ik wil Caleb laten zien dat ik hem vertrouw met haar. Terwijl ik daar zo zit en naar de muziek luister, dommel ik bijna een beetje in. Mijn wangen zijn warm van de vlammen en de alcohol zorgt ervoor dat ik begin te knikkebollen. Slaperig druk ik mijn spraak memo ding in en mompel ik zachtjes "Je t'aime.". Ik glimlach and krul mij op tot een comfortabel en blij bolletje Lana.


    “Il n’y a pas plus sourd que celui qui ne veut pas entendre.”


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Scarlett Rose River
    "Whiskey Princess, Drink me under, Pull me in"
    ”
    [/grey

    ]



    17 • Slytherin • Chaser • Lana & Caleb • Party Outfit~ zonder de boa en met andere schoenen.• song Calett is dancing too

    Een grote glimlach siert mijn lippen en een giechel ontsnapt mijn mond als mijn beste vriend het shotje uiteindelijk alsnog neemt. Net als vroeger, gaat er door mijn hoofd. Al ben ik er van overtuigd dat dat door de alcohol komt, houden we niet echt afstand van elkaar met het dansen. Caleb kijkt me afwachtend aan voordat ik een rondje onder zijn arm maak. 'Ben je zo bang voor me.', komt er opnieuw giechelend uit mijn mond. Ik moet echt rustiger aan gaan doen met de alcohol, als dit zo doorgaat weet ik niet waar ik toe instaat ben, en ik geen zin heb in opnieuw veel drama. Even kijk ik om mee heen of ik Jonathan ergens zie. Die zou wel vreemd opkijken als hij mij en Caleb zou zien dansen. Net als vele andere mensen, ik bedoel maar, vorige feest hadden we nog slaande ruzie, in de tussentijd hebben we allebei een relatie gekregen en nu dansen we samen, dicht tegen elkaar aan. Caleb bukt iets dichter naar mij toe om vervolgens iets in mijn oor terug te fluisteren. 'Mocht je willen, je kent CCC. Hopelijk heb je hier nog iets onder aan, want die gaat sowieso uit.', hij knipoogt even naar me en ik voel mijn wangen rood worden. 'Je ken mij en weet hoe goed ik ben in bierpong.', zeg ik in zijn oor terwijl ik mijn vinger langs zijn borstkas laat glijden. 'Jullie eindigen helemaal naakt, en ik,' even onderbreek ik mijn zin om te lachen. 'Ik zal alles nog aanhebben.' 'Tenzij je het uit wilt trekken natuurlijk.', zeg ik grappend tegen mijn beste vriend. Als ik even stilsta voel ik hoe ik wankel op mijn benen, misschien heb ik echt al een beetje teveel gedronken. De muziek verandert naar iets sensuelere muziek en ik draai me met me rug richting Caleb waarna ik opnieuw tegen hem aan ga dansen. Zijn warme ademhaling voel ik in mijn nek. Ik draai mijn hoofd en kijk hem diep in zijn ogen aan terwijl ik verder beweeg op de muziek.


    I'm a rebel with a cause..

    [ bericht aangepast op 6 maart 2017 - 9:51 ]


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Caleb Brody Hughes
    “Her lips are like the galaxy's edge and her kiss the colour of a constellation falling into place.”



    Haar wangen worden rood na mijn opmerking en autonatisch verschijnt er een grijns om mijn lippen.
          ‘Je ken mij en weet hoe goed ik ben in bierpong,’ zegt ze in mijn oor. Ik voel hoe haar vingers over mijn borst glijden, waardoor er kippenvel op mijn armen ontstaat. Ik schud mijn hoofd en lach zachtjes. ‘Jullie eindigen helemaal naakt, en ik–’ ze stopt even met praten om kort te lachen ‘–ik zal alles nog aanhebben.’ Ik kijk haar met een opgetrokken wenkbrauw aan. ‘Tenzij je het uit wilt trekken natuurlijk,’ voegt ze er aan toe. Nu schieten mijn beide wenkbrauwen de lucht in. Ze stopt eveb met dansen en wankelt op haar benen. Ik sla een arm om haar middel heen om haar op te vangen.
          ‘Hey, voorzichtig,’ zeg ik lachend. De muziek wisselt van een gewoon dnasnummer naar een nummer dat veel sensueler en langzamer is. Scarlett lijkt zich niets aan te trekken hiervan en draait zich meteen met haar rug naar me toe. Zoals vroeger. Ze begint tegen mij aan te dansen terwijl ze dicht tegen mij aanstaat. Haast automatisch doe ik met haar mee, zoals ik vroeger ook zou doen. Vroeger dansden we ook altijd zo. Maar dat was vóór Jona en vóór Lana. Nee, dit kunnen we niet maken. We kijken elkaar voor enkele tellen aan. Ik bijt op mijn onderlip en plaats mijn handen op haar heupen waarna ik haar deels tegenhoud. ‘Scarlett... ik denk dat je dit met Jonathan zou moeten doen...’ mompel ik zachtjes en wend mijn blik af. ‘Sorry.' Ik kijk haar een aantal tellen aan voordat ik haar loslaat en me door de dansende menigte wurm. Weg van Scarlett, voordat ik dingen zou doen waar ik later geheid spijt van zou krijgen. Ik kijk om mij heen. Ze zit bij het vuur. Dan zie ik haar zitten en ik weet eigenlijk zeker dat ze mij en Scarlett heeft zien dansen. ‘Chérie?’ zeg ik terwijl ik op haar af loop. Ze ziet er moe uit. ‘Weet je zeker dat je niet wilt gaan?’ Ik ga naast haar zitten.



    18 • Year 6 • Pureblood • Slytherin • Chaser • Slytherin Common Room • Scarlett > Lana


    I just caught the wave in your eyes

    Kathelaine "Lana" Avierella Savore


    16 • Year 6 • Mudblood • Gryffindor • Chaser • Chair by the fire • Caleb • Outfit

    Hij zei het terug. Hij heeft het terug gezegd. De glimlach die mijn lippen omhoog doet krullen is bijna te groot voor mijn gezicht en ik voel de vlinders in mijn buik tekeer gaan. Ik zit als een idioot naar mijn scherm te glimlachen en heb de neiging om nu omhoog te springen en op hem af te rennen. Bijna wil ik opstaan om het te doen, maar dan zie ik pas in wat voor een positie Caleb staat te dansen met Scarlett en mijn gezicht betrekt. De muziek is een stuk sensueler geworden en Scarlett heeft zichzelf omgedraaid. De twee staan nu ongegeneerd te schuren. Ow. Ik weet dat ze elkaar graag mogen, maar zo duidelijk hoeven ze het nou ook weer niet te maken. Ik sta op het punt om omhoog te komen en zelf maar terug te gaan naar mijn dorm als ik zie dat Caleb het heeft afgekapt. Een zwakke glimlach verschijnt weer op mijn gezicht en ik ben blij dat ik tot nu toe de sprong heb genomen om hem te vertrouwen. Hij heeft fouten gemaakt met Marlene, maar dat was een tijd geleden en ik geloof hem als hij zegt dat hij veranderd is. Dit is er levend bewijs van.
          'Chérie?’ hoor ik zijn stem over de luide muziek heen. ‘Weet je zeker dat je niet wilt gaan?’ vraagt hij. Hij komt naast mij zitten en ik neem die kans om op zijn schoot te kruipen en mijn gezicht in zijn shirt te verbergen. Mijn armen sla ik om zijn middel heen. Ik schud mijn hoofd.
          'Je moet nog beerpong doen,' mompel ik, 'anders denk iek dat Castor mij vermoord.' Ik kijk hem schaapachtig aan. 'Iek ben prima,' fluister ik zachtjes. Ik druk een kusje op zijn lippen en lach zachtjes. 'Meer dan prima.' Ik strijk zachtjes over zijn wang. 'Merci, Caleb... iek 'eb de keuze gemaakt om je te vertrouwen, ondanks wat Marlene over je zei.' Ik glimlach. 'Merci voor dat nakomen en mij een goede reden te geven om je te vertrouwen. Iet betekent 'eel veel voor me.' Ik blijf even stil en kijk hem dan aan. 'Je t'aime.'


    “Il n’y a pas plus sourd que celui qui ne veut pas entendre.”


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.