• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Caution first, always.

    Ik kan nu eindelijk weer zoveel dingen DOEN, maar nee, ik luister gewoon honderd keer achter elkaar naar I'm still standing van Elton John en ververs Q en Tumblr urenlang steeds opnieuw

    Ook een manier om mijn vrije tijd te vieren, I guess. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Cars 3 prediction
    McQueen’s driving in the woods. There’s no one around and his phone is dead. Out of the corner of his eye, he spots him: Shia LaBus.


    Tumblr, I cAN''T.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    25.92% van alle berichten die verstuurd zijn, zijn gb's
    de rest zijn pb's
    waarom bereken ik dit


    Heaven is a place that we all have

    Okay nevermind why am I even trying to join the conversation. You suck Anna. Just shut the hell up already.

    Edit: You'll probably end up as the outsider here as well. You always do.

    [ bericht aangepast op 25 jan 2017 - 15:06 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Nou dan ga ik maar WoW op mijn vriends account spelen xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Goldstein schreef:
    Okay nevermind why am I even trying to join the conversation. You suck Anna. Just shut the hell up already.

    Edit: You'll probably end up as the outsider here as well. You always do.


    als het je troost, ik ben ook een outsider. outsiders zijn de beste mensen ooit.


    Heaven is a place that we all have

    Pffff echt zin in niks vandaag. En al helemaal niet in oefeningen maken.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Meixue schreef:
    (...)

    als het je troost, ik ben ook een outsider. outsiders zijn de beste mensen ooit.


    A bit. Het zou alleen gewoon wel eens fijn zijn mij geen rare freak te voelen overal waar ik kom. Constant bang, constant geremd. But thanks anyways. Ik heb maar gewoon mijn telefoon uitgezet en even alle menselijk contact verbroken en ga maar weer verder met schrijven.


    Happy Birthday my Potter!

    Goldstein schreef:
    (...)

    A bit. Het zou alleen gewoon wel eens fijn zijn mij geen rare freak te voelen overal waar ik kom. Constant bang, constant geremd. But thanks anyways. Ik heb maar gewoon mijn telefoon uitgezet en even alle menselijk contact verbroken en ga maar weer verder met schrijven.


    je bent heus geen freak. er zijn keiveel ppl die je sowieso gaan mogen. lovies anna


    Heaven is a place that we all have

    Graves schreef:


    Tag urself


    Cannibal for sure


    26 - 02 - '16

    'Dat is niet zo goed he.' Wauw, dankje mama, het is de wiskunde olympiade, dat zijn al moeilijkere vragen, en het is voor het vijfde en het zesde, ik zit in het vijfde, dus 86/150 is echt niet zo slecht. En wat dan nog, wat maakt het uit? Ik deed mee voor mijn plezier, dus eigenlijk maken mijn punten me echt niet zo veel uit. Je kan misschien gewoon iets zeggen als 'goed zo', in plaats van te zeggen dat het slecht is.

    [ bericht aangepast op 25 jan 2017 - 15:47 ]


    <3

    To get out for chocolate or to not get out for chocolate.

    Ugh ik word hier zo paranoia door he.. mijn cosplay jas is nog niet binnen en de items die ik een week later had besteld, zijn nu al lang binnen... :c


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Uugh. Toen ging ik van 400 op mn rekening naar 170. Stomme tandarts. :c cry


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik heb te veel appel.


    Mhm?