• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Caution first, always.

    We goooo where nooooo one goes


    Deep inside, I've never felt alive

    WK mens erger je niet... juist😂😂


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Mijn hoofd voelt echt dood. Alsof er tien kilo watten inzit ipv hersenen.


    Happy Birthday my Potter!

    Stop wasting my time 2k17


    kindness is never a burden.

    Ik heb echt totaal geen zin om dit weekend te kamperen zo. Mijn vrienden hebben me letterlijk gedumpt met een jongere groep omdat ze me er blijkbaar niet bij wilden hebben. Autch. Als ik mijn zusje niet had beloofd om samen te gaan had ik me ziek gemeld, want ik voel me nu nogal ziek van onzelfverzekerdheid. Ben ik dan zo'n waardeloos persoon dat jullie me er niet bij willen hebben?

    Meh.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Whoop weer een stapje dichterbij het halen van mijn bachelor in de minimale periode van 3 jaar c:


    Happy Birthday my Potter!

    Oh wat ben ik blij dat ik helemaal zelfstandig woon en dat ik geen badkamer/washok/keuken hoef te delen met anderen :W


    Caution first, always.

    Wat is dit nou. Ik wil gewoon Battlefield 1 kopen voor mijn ps4, maar het werkt niet. Niets werkt D:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik weet dat die batterij bijna leeg is stomme telefoon, daarom maak ik er nu nog optimaal gebruik van -.-"


    Deep inside, I've never felt alive

    Men, ugh. And then people wonder why I prefer women.


    kindness is never a burden.

    Frey_ schreef:
    Ik heb echt totaal geen zin om dit weekend te kamperen zo. Mijn vrienden hebben me letterlijk gedumpt met een jongere groep omdat ze me er blijkbaar niet bij wilden hebben. Autch. Als ik mijn zusje niet had beloofd om samen te gaan had ik me ziek gemeld, want ik voel me nu nogal ziek van onzelfverzekerdheid. Ben ik dan zo'n waardeloos persoon dat jullie me er niet bij willen hebben?


    Kom maar knuffels bij mij halen! Ik zit overdag prob toch te niksen omdat mn kids op hike oid zijn :')


    Stenenlikker

    Ah frecking hell :@


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    PLEURISTYFUSZOOI


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oh my Merlin, er stonden nog zulke lelijke fouten in mijn proloog. Ik wil niet weten wat ik in hoofdstuk 1 ga vinden. En in het begin van hoofdstuk 2 :') En dan nog 3, 4 en de epiloog schrijven. Dit worden twee drukke dagen. Waarschijnlijk kan ik straks alleen nog maar in Engels denken.


    Happy Birthday my Potter!