• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Caution first, always.

    Yay vandaag en morgen zijn Finding Moony dagen ^^


    Happy Birthday my Potter!

    Priorities :W


    Deep inside, I've never felt alive

    Dit is echt heel kut dat beoordelingen gewoon overlopen in de nieuwe periode :W
    Ik had het veel liever gehad dat het gewoon voor aankomende vrijdag allemaal klaar was -.-"


    Deep inside, I've never felt alive

    Zo. Tandarts gehad. Nu voel ik de helft van mn gezicht zowat niet door de verdovingen. Ademhalen is raaaar. :')
    En de tandarts is een stuk duurder dan verwacht, meh. :c maar dat viel te verwachten. We zaten eerst bij de goedkoopste tandarts. En nu bij een goede tandarts. Dus de prijzen zijn duurder. :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    tb naar toen ik een relatie met een jongen had die als hij mijn aandacht wilde me belde, direct ophing als ik opnam en me vervolgens en whatsappje stuurde omdat hij bellen eng vond.


    i put the fun in funeral

    😃😃😃😃😃😃😃😃😃

    lol


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    En ik heb dus een hernia. O my god revalidatie gaat nu in het water vallen. 6 weken aan de morfine. Anders operatie. Ik kan alleen maar janken en janken. Wie kan me huggen? ):


    The truth is out there.

    Hermit schreef:
    En ik heb dus een hernia. O my god revalidatie gaat nu in het water vallen. 6 weken aan de morfine. Anders operatie. Ik kan alleen maar janken en janken. Wie kan me huggen? ):




    OT: Hmmm, mega zwart wit blouse ding, fancy blauw spijker achtig blouse ding, awesome paars grijs blouse ding...


    Happy Birthday my Potter!

    OMG IK HEB EEN WATCH DOGS 2 FIGUUR GEWONNEN DJDHDJDJJSJSBSHSBS

    Hermit schreef:
    En ik heb dus een hernia. O my god revalidatie gaat nu in het water vallen. 6 weken aan de morfine. Anders operatie. Ik kan alleen maar janken en janken. Wie kan me huggen? ):

    (no_chears)



    /Yay, I'm Ariel. Altijd al gedacht :Y)


    Deep inside, I've never felt alive

    Ugh hou op met je kanker dit kanker dat. Er zijn mensen die familie aan die ziekte zijn overleden, yknow


    This ain't no place for no better man.

    Dankjewel Sofie en Anna. Appreciate it. 😘


    The truth is out there.

    Wow wow wow. Dat is echt zo racistisch


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik heb mijn eerste her gehaaaald. *O*


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.


    Tag urself


    Caution first, always.