• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Caution first, always.

    Goldstein schreef:
    Oh my Merlin, er stonden nog zulke lelijke fouten in mijn proloog. Ik wil niet weten wat ik in hoofdstuk 1 ga vinden. En in het begin van hoofdstuk 2 :') En dan nog 3, 4 en de epiloog schrijven. Dit worden twee drukke dagen. Waarschijnlijk kan ik straks alleen nog maar in Engels denken.
    Me everyday hahahaha


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Het is bijna 2 uur en deze dag voelt alsof het een vrije dag is voor een tentamen, waarop ik kan leren. Maar ik heb dus vanavond nog een tentamen...


    Stenenlikker

    Ik wilde vandaag de hele dag leren maar mijn concentratie ligt blijkbaar nog in bed want ik kom echt niet verder dan de eerste vijf regels van mijn politieke samenvatting.
    Dis sucks.

    FaramirOfGondor schreef:
    Het is bijna 2 uur en deze dag voelt alsof het een vrije dag is voor een tentamen, waarop ik kan leren. Maar ik heb dus vanavond nog een tentamen...


    HAHA. HAHAHAHAHA. HA. same. vanavond om half zeven mag ik een keer. ugh.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    pa's wijze lynx bezag vroom het fikse aquaduct


    Heaven is a place that we all have

    Ik sta echt op het punt om met dingen te gaan gooien. AARGAIHDFJKGSGAKWIERGHFDKMSADWERASHTJHGUJYTT$^%EÛLIJGHNBVCSWART$EYFVNFVFSRAWT$%UTKUGMHFGRT$%^&*IYYTRSEFZDB


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dougal schreef:
    (...)

    HAHA. HAHAHAHAHA. HA. same. vanavond om half zeven mag ik een keer. ugh.


    Oh, dan valt mijn 5 uur nog mee! Maar ik zit wel flink in de knoei met avondeten, want ik eet altijd om 6 uur...


    Stenenlikker

    Ik ben echt op een punt dat ik óf met spullen ga smijten en ruzie ga zoeken met mijn scoutingvrienden, óf me opsluit in mijn kamer voor komend weekend en me alleen maar in bed, achter de laptop of achter de piano ga bevinden. Stomme idioten.

    Dit gaat echt niet goed Ik ben zó agressief nu. Laat ik maar even gaan douchen. PFFF


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    FaramirOfGondor schreef:
    (...)

    Oh, dan valt mijn 5 uur nog mee! Maar ik zit wel flink in de knoei met avondeten, want ik eet altijd om 6 uur...


    Ik eet vrijwel altijd pas om zeven uur. :'D


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Dougal schreef:
    (...)

    Ik eet vrijwel altijd pas om zeven uur. :'D


    Hmmm, dan gaat het nog ja, maar stel dat ik de volledige tijd gebruik, dan eet ik pas om half 9, mwehp. Plus, er gaan waarschijnlijk nauwelijks meer bussen rond die tijd, dus daar kan rustig nog een halfuur aan opgeteld worden als ik net mijn bus gemist heb.


    Stenenlikker

    Dougal schreef:
    Ik heb mijn eerste her gehaaaald. *O*


    YAAAAY *O*


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik heb er twee nodig


    Mhm?

    vrijdag ga ik naar de kapper bam.


    al wat er de vorige keer is foutgegaan eraf weg vuilnisbak in
    het is nu al dikke vier maanden om gewoon van te beginnen bleiten hahahaha...

    [ bericht aangepast op 25 jan 2017 - 14:25 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Zal ik nog meer kleding bestellen?

    [ bericht aangepast op 25 jan 2017 - 14:24 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.