• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Caution first, always.

    Slaap, Lotte, slaap.


    She's imperfect but she tries

    God, his voice is so sexy.


    What would Emma do?

    Mignon schreef:
    Slaap, Lotte, slaap.

    Daarbuiten loopt een schaap.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Kom je na een drukke tijdje thuis, ligt er nog van alles dat je mag doen. -.-' En ik moet nog zoveel inhalen.


    Ik wil een tuin vol egels

    Het is 2017 *frons*


    Mhm?

    Wie is er wakker? Yep. Kramp? Yep.


    The truth is out there.

    Oke, volgende dilemma: hoe zorg ik dat mijn slaapritme opnieuw normaal wordt?


    What would Emma do?

    Fijn als je zit te popelen om een post maar je medespeler alleen bij andere RPG's reageert. I know enough.


    De ene wekkerapp maakt me een half uur te vroeg wakker er de ander een half uur te laat ;-;


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    waarom ben ik altijd bang om mijn ideeën te delen bruh

    Wat heb ik een lekkere drukke pb-inbox de laatste paar dagen^^


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    van die mensen die zeggen dat ze spelfouten haten
    en dat ze zelf de domste fouten maken
    a
    u
    b

    # SCHUIIIFFF

    Yap. Weer naar de huisarts. That awkward moment wanneer je door de tramadol en diclofenac heen nog moet huilen van de pijn. Echt dit is hel.


    The truth is out there.

    Lig je om 22.00 al in bed, belt je vriend ineens en kan je dus niet weigeren. Is het uiteindelijk weerb1 uur geworden. C'mon.
    Vanavond ga je wel gewoon slapen. Hij gaat dan wel naar de bios, alleen (wat ik echt sneu vind). De film duurt tot 2.00, omdat er geen eerder draait, dus dat betekend dat hij pas rond 3.00 thuis is. Hmm. Als hij belt wil ik best opnemen als ik niet te diep slaap xd.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    PAPER IS AF + INGELEVERD (+ vreselijk, waarschijnlijk, want ik heb hem letterlijk niet eens nagelezen, maar oké)

    7170 woorden, eff yeah


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan