• Ik voelde mij de laatste tijd zo ongelukkig in mijn eigen lichaam. Ik had mentale en emotionele problemen en ik voelde me gewoon dik, opgeblazen en futloos. Daarom heb ik gekozen om mijn levensstijl te veranderen en gezonder te gaan eten. Ik ben begonnen met een detoxweek en ik heb mij sinds november niet meer zo goed gevoeld. Omdat ik mijn lichaam beter kon verdragen, ben ik weer van nieuwe dingen gaan genieten in mijn leven en heb ik zo ook mijn emotionele problemen achter mij kunnen laten.
    Ondertussen heb ik ontzettend leuke en lekkere gerechten ontdekt en geniet ik echt van wat ik allemaal binnen speel. Gezond eten hoeft echt geen straf te zijn. Ik probeer nu een programma van 4 maanden uit waar ik verschillende gezonde alternatieven zal uitproberen. Natuurlijk zal ik niet al het ongezonde uit mijn leven schrappen, want geef nu eerlijk toe, niemand kan dat, maar ik wil wel zoveel mogelijk gezonde alternatieven uitproberen. Omdat het altijd leuker is om samen met mensen aan zoiets te beginnen vroeg ik mij af wie er met mij mee zal doen. We kunnen in dit topic verschillende heerlijke gerechten met elkaar uitwisselen en zo inspiratie op doen. Wie doet met mij mee?



    Healthy motherfoxers
    * Nana
    * Evelien
    * Sarah

    [ bericht aangepast op 3 feb 2017 - 20:43 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Mt, mt, mt, mt, mt, mt, mt.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    In deze story zal ik ook gerechtjes plaatsen:

    Story


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    MT en abo op de story. _O_ want ik heb geen flauw idee hoe ik gezond en toch lekker kan eten lol. Betekend niet dat ik alleen maar ongezond eet. Ik denk dat ik toch best gezond eet. Maar nieuwe recepten zijn altijd welkom. ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    MT en abo op de story. _O_ want ik heb geen flauw idee hoe ik gezond en toch lekker kan eten lol. Betekend niet dat ik alleen maar ongezond eet. Ik denk dat ik toch best gezond eet. Maar nieuwe recepten zijn altijd welkom. ^^
    Zo denk ik er ook over. Momenteel vind ik het echt leuk. Ik heb tijdens de detox een hele week kip gegeten en dat stelde echt niet teleur en je verliest er nog kilootjes bij ook. Twee vliegen in een klap. Zelf op het werk zeggen ze dat ik straal. :D


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Nana returns and brings some health people ^^ Wat een geweldig idee! Ik ga even op jacht tussen onze kookboeken naar iets leuks hihi.
    Ik ben overigens wel benieuwt naar wat iedereen onder gezond vind vallen?

    Mijn topic en ik neem een abo. Dit kan handig zijn


    26 - 02 - '16

    Tulip schreef:
    Mijn topic en ik neem een abo. Dit kan handig zijn


    16 - 09 - '17

    Avarosa schreef:
    (...)Zo denk ik er ook over. Momenteel vind ik het echt leuk. Ik heb tijdens de detox een hele week kip gegeten en dat stelde echt niet teleur en je verliest er nog kilootjes bij ook. Twee vliegen in een klap. Zelf op het werk zeggen ze dat ik straal. :D


    Wat fijn dat het zo'n groot effect heeft!! Dit klinkt echt super aantrekkelijk en dus sowieso een abo!

    EDIT

    Frey_ schreef:
    Nana returns and brings some health people ^^ Wat een geweldig idee! Ik ga even op jacht tussen onze kookboeken naar iets leuks hihi.
    Ik ben overigens wel benieuwt naar wat iedereen onder gezond vind vallen?


    Niet te veel zout, niet te veel bewerkte suiker. Veel fruit en groenten (niet te veel want dat is ook slecht). En natuurlijk genoeg eten überhaupt. Ik zou heel graag meer fruit en groenten eten (maar een koekje met chocolade is veel lekkerder als tussendoortje)

    Ik merk wel de laatste tijd dat ik soms teveel suiker op heb en dan wil ik iets lekkers maar suikersuiker staat me dan echt tegen.

    [ bericht aangepast op 2 feb 2017 - 20:44 ]


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Yass, count me in! Ik ben zelf ook al enkele weken gezonder aan het doen, en ik voel me echt al stukken beter ^^ ik ga ook zeker jouw story volgen (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Mijn topics. Ik heb sinds 2,5 jaar ook een hele gezonde leefstijl met de 80/20 regel. Voor 80% gezond eten en de overige 20% mag ik was losser gaan. En natuurlijk minstens 2 keer per week sporten! En nee, dat is geen straf inderdaad. Ik zit sindsdien veel beter in mijn vel en voel mij fitter. Daarbij vind ik gezonde maaltijden vaak veel lekkerder dan bijvoorbeeld een menu van de McDonalds. Ik ben gek op groenten en bijna alle soorten fruit!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    Mijn topics. Ik heb sinds 2,5 jaar ook een hele gezonde leefstijl met de 80/20 regel. Voor 80% gezond eten en de overige 20% mag ik was losser gaan. En natuurlijk minstens 2 keer per week sporten! En nee, dat is geen straf inderdaad. Ik zit sindsdien veel beter in mijn vel en voel mij fitter. Daarbij vind ik gezonde maaltijden vaak veel lekkerder dan bijvoorbeeld een menu van de McDonalds. Ik ben gek op groenten en bijna alle soorten fruit!
    Dat is het zeker. Ik was onlangs naar de Quick gegaan en het smaakte mij totaal niet.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Selden schreef:
    Yass, count me in! Ik ben zelf ook al enkele weken gezonder aan het doen, en ik voel me echt al stukken beter ^^ ik ga ook zeker jouw story volgen (:
    Ik heb je op de lijst gezet. (nerd)
    Ik ben blij voor je dat het ook zo'n goed effect op jou heeft.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    (...)Ik heb je op de lijst gezet. (nerd)
    Ik ben blij voor je dat het ook zo'n goed effect op jou heeft.


    Ja, het verbaasde me tbh ook wel een beetje, want ik ben gewoon begonnen met brood te schrappen (grotendeels) en nu neem ik al drie weken gewoon wat joghurt met muesli en vers fruit als ontbijt. Als ik nu nog een gewone boterham eet, voel ik me erna meestal niet echt lekker.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik vind zowel gezond als ongezond eten heel lekker XD. Soms weet ik echt niet hoe ik bijna 20 kilo ben afgevallen, durpp.
    Zelf eet ik eigenlijk wat ik wil eten, maar ik let (als ik gedisciplineerd ben) op de hoeveelheid voedsel die ik eet :D. Zo eet ik volle yoghurt, volle melk, roomboter en zo'n beetje alle koolhydraten die me bevallen (ik ben dol op rijst en pasta, maar ik ben absoluut geen fan van brood), maar pas ik op dat ik er niet teveel van eet en drink ik nagenoeg geen frisdranken en eet ik weinig koek en snoep. Koek en snoep zijn echt mijn valkuilen.
    Ik hanteer voor mezelf als ik kook zoveel mogelijk één regel en dat is dat ik zo onbewerkt mogelijk kook. Ik wil altijd weten hoe ik iets zonder pakjes en zakjes maak XD. Nu moet ik op de rem trappen, want ik heb de afgelopen week visite gehad en dan eet ik meer en ongezonder.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik zit in een 30 dagen challenge op dit moment met een hele groep Herbalifers. Maar daar wordt ook op eten gelet, dus ik probeer er op kot en thuis ook een beetje op te letten sowieso ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque