• Ik voelde mij de laatste tijd zo ongelukkig in mijn eigen lichaam. Ik had mentale en emotionele problemen en ik voelde me gewoon dik, opgeblazen en futloos. Daarom heb ik gekozen om mijn levensstijl te veranderen en gezonder te gaan eten. Ik ben begonnen met een detoxweek en ik heb mij sinds november niet meer zo goed gevoeld. Omdat ik mijn lichaam beter kon verdragen, ben ik weer van nieuwe dingen gaan genieten in mijn leven en heb ik zo ook mijn emotionele problemen achter mij kunnen laten.
    Ondertussen heb ik ontzettend leuke en lekkere gerechten ontdekt en geniet ik echt van wat ik allemaal binnen speel. Gezond eten hoeft echt geen straf te zijn. Ik probeer nu een programma van 4 maanden uit waar ik verschillende gezonde alternatieven zal uitproberen. Natuurlijk zal ik niet al het ongezonde uit mijn leven schrappen, want geef nu eerlijk toe, niemand kan dat, maar ik wil wel zoveel mogelijk gezonde alternatieven uitproberen. Omdat het altijd leuker is om samen met mensen aan zoiets te beginnen vroeg ik mij af wie er met mij mee zal doen. We kunnen in dit topic verschillende heerlijke gerechten met elkaar uitwisselen en zo inspiratie op doen. Wie doet met mij mee?



    Healthy motherfoxers
    * Nana
    * Evelien
    * Sarah

    [ bericht aangepast op 3 feb 2017 - 20:43 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik ga dit zeker in de gaten houden!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Eten jullie ook vegetarisch? (als in één of een aantal keer in de week)


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Oeh, dit ga ik volgen!


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Perffect schreef:
    Eten jullie ook vegetarisch? (als in één of een aantal keer in de week)


    Ik kan in een spontane bui wel eens geen vlees of vis eten, maar ik let er niet echt op (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Super toevallig dat ik dit nu pas zie, aangezien ik net zelf een gezonde recepten story ben begonnen haha.
    Zet me vooral op de lijst


    i put the fun in funeral

    Selden is nu Balash ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Avondmaaltijd voor vandaag:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Perffect schreef:
    Eten jullie ook vegetarisch? (als in één of een aantal keer in de week)
    Zou er van af hangen wat ik in huis heb. Maar dan zou het eerder enkel groenten zijn en niet zozeer vervangingrediënten. Ik ga sneller vettige maaltijden vervangen door gezondere alternatieven, zoals kippenvlees of een moussaka met groenten ipv aardappelen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    (...)Zou er van af hangen wat ik in huis heb. Maar dan zou het eerder enkel groenten zijn en niet zozeer vervangingrediënten. Ik ga sneller vettige maaltijden vervangen door gezondere alternatieven, zoals kippenvlees of een moussaka met groenten ipv aardappelen.


    Oké tof!
    Ik wil iets minderen met vlees dus vandaar. Maar ook als het niet vegetarisch is, volg ik het nog graag!

    Mooie foto ook! Ziet er lekker uit :Y)


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Perffect schreef:
    (...)

    Oké tof!
    Ik wil iets minderen met vlees dus vandaar. Maar ook als het niet vegetarisch is, volg ik het nog graag!

    Mooie foto ook! Ziet er lekker uit :Y)
    Ik sta ook open voor vegetarische gerechten, dus plaats ze gerust als je ze eet. En het was echt super lekker.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Hoe kom je van een zout verslaving af oh my god


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Tilikum schreef:
    Hoe kom je van een zout verslaving af oh my god
    Ik heb het niet echt, maar ik gebruik nu vaker herbamare ipv zout.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Lekker lunch van deze middag


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Zijn er nog mensen die eens zilverrijst hebben gegeten? Ik vond het nogal droog uitvallen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik kook het meestal in een bouillonblokje zodat het net iets meer smaak heeft (: , want alleen zilvervliesrijst is inderdaad nogal droog en saai.


    I am an idiot, I move.