• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Heb je ook zo'n zin in de lente? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 27 feb 2017 - 15:03 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik heb het allemaal opnieuw geschreven en zoveel tijd later doet het nog steeds pijn. I miss you, little one. Even now your dad and I separated.

    Deze jongen heeft zulke mooie tattoo's van Bloodborne, dat ik ze wel van z'n huid wil afschrapen uit jaloezie.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    ik heb de afgelopen dagen al zo vaak m'n neus gesnoten dat m'n neus een grote eeltplek is of zo


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Oh my god, die eerste 5 minuten alleen al zijn geweldig!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO


    Me


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik ben echt blij met mijn 48 abo's en 30 mensen die in de eerste dag het hoofdstuk lezen ^^

    Damn, heb ik nu mijn 13333e post gemist? Fml

    [ bericht aangepast op 28 feb 2017 - 22:49 ]

    Elle Bandita is echt een held.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Goud schreef:
    ik heb de afgelopen dagen al zo vaak m'n neus gesnoten dat m'n neus een grote eeltplek is of zo


    Is dat een uitdrukking of stoot je telkens letterlijk je neus? (no_chears) Want dan vraag ik me erg af hoe je dat voor elkaar krijgt. Ik heb jouw neus irl gezien en zo groot is hij helemaal niet, dus het zou nog best wel een kunst zijn die tegen dingen op te laten botsen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik heb me nog nooit zo geliefd gevoeld door vrienden als in de afgelopen dagen. <3


    Wie de f heeft er 4 stories in de top staan? Sowieso dat die persoon zichzelf kudoot (finger)

    Ik wil mezelf afsluiten van de wereld. Of beter nog zelfs, ik wil gewoon in die perfect wereld die ik in mijn hoofd heb wonen. Daar is oOK niet alles perfect, maar daar kan ik tenminste mezelf zijn.


    This ain't no place for no better man.

    Weet iemand het Nederlandse woord voor hit in deze zin: 'he takes repeated hits'? Ik kan er maar niet op komen. :/


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Kogane schreef:
    Weet iemand het Nederlandse woord voor hit in deze zin: 'he takes repeated hits'? Ik kan er maar niet op komen. :/


    Bedoel je dat hij meerdere keren geslagen wordt?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Brinvi schreef:
    (...)

    Bedoel je dat hij meerdere keren geslagen wordt?

    Nee, haha. Ik bedoelde dat hij aan het blowen was, maar nu ik zo naar die zin kijk, snap ik dat je dat zo zou interpreteren. :'D


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Kogane schreef:
    (...)
    Nee, haha. Ik bedoelde dat hij aan het blowen was, maar nu ik zo naar die zin kijk, snap ik dat je dat zo zou interpreteren. :'D

    Hij neemt meerdere halen. ??


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.