• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Heb je ook zo'n zin in de lente? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 27 feb 2017 - 15:03 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kogane schreef:
    (...)
    Nee, haha. Ik bedoelde dat hij aan het blowen was, maar nu ik zo naar die zin kijk, snap ik dat je dat zo zou interpreteren. :'D


    ja je zegt ook: mag ik een trekje dus idk??
    hij nam meerdere trekjes??


    Heaven is a place that we all have

    The100 schreef:
    (...)
    Hij neemt meerdere halen. ??

    Daar zat ik ook aan te denken, maar ik zit niet echt in de Weed Culture dus heb ik geen idee of dat de juiste benaming is.
    & Addie
    is trekje niet meer voor sigaretten (en joints???) want hier gaat het over bowls dus dat is dan weer anders. Hm. Misschien ga ik wel gewoon de makkelijke weg en italic ik het woord hit maar gewoon.

    Edit: ik ben uiteindelijk maar voor halen gegaan ^^

    [ bericht aangepast op 1 maart 2017 - 0:37 ]


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Square schreef:
    (...)

    Is dat een uitdrukking of stoot je telkens letterlijk je neus? (no_chears) Want dan vraag ik me erg af hoe je dat voor elkaar krijgt. Ik heb jouw neus irl gezien en zo groot is hij helemaal niet, dus het zou nog best wel een kunst zijn die tegen dingen op te laten botsen.


    gesnoten :'D


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Aaaaaaaaaand i'm gonna sleep again.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Dus ik ben respectloos naar jou toe omdat ik zo snel met iemand anders een relatie ben aangegaan? Ik kan heel goed begrijpen dat dit heel slecht overkomt, maar ik heb uitgelegd aan jou dat ik om de verkeerde redenen met jou in een relatie ben gestapt. Oké, ik had niet met jou in een relatie mogen stappen zonder dat ik gevoelens had, maar dat heb ik deftig aan je uitgelegd en ik zie mijn fout daar ook van in. Maar de dag dat ik je verteld had dat we beter konden stoppen met deze relatie, ben je diezelfde dag nog naar een vriend gestapt om te vragen of hij een relatie met je wilde. Dus hoezo ben ik dan respectloos dat ik nu een relatie heb met iemand anders als je net hetzelfde doet? Ik begrijp best dat je kwaad bent, maar ga niet de heilige Maria uithangen als het enige wat je doet is de hoer uithangen met elke jongen die je tegenkomt.

    [ bericht aangepast op 1 maart 2017 - 1:04 ]


    Take me to wonderland

    Meh *schaap*

    Kogane schreef:
    (...)
    Daar zat ik ook aan te denken, maar ik zit niet echt in de Weed Culture dus heb ik geen idee of dat de juiste benaming is.
    & Addie
    is trekje niet meer voor sigaretten (en joints???) want hier gaat het over bowls dus dat is dan weer anders. Hm. Misschien ga ik wel gewoon de makkelijke weg en italic ik het woord hit maar gewoon.

    Edit: ik ben uiteindelijk maar voor halen gegaan ^^

    'Hits' is ook gewoon goed (;


    Caution first, always.

    Horizon Zero Dawn is nu al helemaal perfect en ik werd zo emotioneel van de intro en de omgeving en de muziek dat ik half zat te janken, stomme trut dat ik ben.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    I can't stand Irish accents somehow.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Zo. Veel. Honger.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Oke, maar het is gewoon zo bizar om echt contact te hebben met de persoon waarover je fangirlt, ook al is hij niet zo bekend.


    What would Emma do?

    Knew it.


    Yeey, niet gewonnen. Ofcourse. Ik stong verdomme op de derde plek en de 2e had ooit al gewonnen. En de eerste sws ook. Dus waarom ik hem niet heb.. jeez.

    Joepie weer groen


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Joepie weer groen

    Wot : o


    LaAt ZiEn WiE jE bENt