• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Heb je ook zo'n zin in de lente? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 27 feb 2017 - 15:03 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Square schreef:
    (...)

    Ik luister een Indie/Rock/Alternative Compilation - March 2017 (1½-Hour Playlist) die YouTube me aanraadde, want YouTube snapt mijn fascinatie met woordenbrei, blijkbaar. Hoewel het me eigenlijk best bevalt! Zelfs zo'n tekst is wel heel sfeervol, tenminste. (krul)


    ah yes typisch dingen die inge zou doen hoe kon het ook anders (krul)
    ik vind de tekst echt heel inspirerend hoor dus zo'n enorme misdaad is het niet hoor spendeer jij maar rustig je tijd met engelen die op huizen lopen met sigaren en pantys (ZONDER KOEKJES HAHA)


    Heaven is a place that we all have

    Wanneer je een verhaal afmaakt en je niet meer weet wie je bent.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Prediker schreef:
    Er gaat verdomme gewoon weer niets veranderen. Telkens als we ruzie hebben lijkt het erop dat er vanalles gaat gebeuren, maar achteraf is dat niet zo en begint alles weer van voor af aan. Niet dat ik weet wat ik wél wil


    Zo herkenbaar dit ):


    26 - 02 - '16

    Nee hoor T gaat prima met me. Ik kan niet praten, heb barstende koppijn en word constant misgendered maar nee toppie lekker allemaal


    No matter who you are, where you're from, your skin color, your gender identity, just speak yourself | kim namjoon

    GVD, KUTSITE! (niet Q)


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Jeez, doe niet zo onrealistisch! Alsof dat ooit gaat gebeuren :/


    Some people in your life come as blessings, others come in your life as lessons.

    mensen die in 2017 nog in MSN-taal schrijven....


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik heb koekjessss gebakken. :Y)


    Treat People With Kindness

    Soms vraag ik mij af of mensen mij wel echt mogen


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    WHAT TO BINGE AVATAR OF TEEN TITANS

    (trouwens babadook is creepy af echt heel erg eng never)


    Heaven is a place that we all have

    Wauw, staar ik serieus al een uur naar dit document zonder één woord verder gekomen te zijn? Wat een prestatie. (':


    i wanna die with you once or twice.

    Yugen schreef:
    (...)

    ah yes typisch dingen die inge zou doen hoe kon het ook anders (krul)
    ik vind de tekst echt heel inspirerend hoor dus zo'n enorme misdaad is het niet hoor spendeer jij maar rustig je tijd met engelen die op huizen lopen met sigaren en pantys (ZONDER KOEKJES HAHA)


    Zonder koekjes? Wat een leeg bestaan. (no_chears)

    De tekst is trouwens nog een stuk leuker als je fishnets opvat als letterlijke visnetten, naar mijn mening. Engelen met sigaretten in een vissersnet op een dak in de ochtend, wat zou er nou meer #relatable kunnen zijn?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Navarro schreef:
    Soms vraag ik mij af of mensen mij wel echt mogen


    Ik kan overtuigd zeggen dat ik je een heel leuk mens vind, Naomi. Geen reden voor zorgen hier. *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Zonder koekjes? Wat een leeg bestaan. (no_chears)

    De tekst is trouwens nog een stuk leuker als je fishnets opvat als letterlijke visnetten, naar mijn mening. Engelen met sigaretten in een vissersnet op een dak in de ochtend, wat zou er nou meer #relatable kunnen zijn?


    het leven doet wel pijn zonder koekjes inderdaad.

    wauw ja dat klinkt echt als iets wat ik zou doen ja (krul)


    Heaven is a place that we all have

    Square schreef:
    (...)

    Ik kan overtuigd zeggen dat ik je een heel leuk mens vind, Naomi. Geen reden voor zorgen hier. *O*


    #zorelatablealsengelenmetsigaretteninvissersnettenopeendakindeochtend


    Heaven is a place that we all have