• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Heb je ook zo'n zin in de lente? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 27 feb 2017 - 15:03 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Yess, Assassin´s Creed Brotherhood gekocht ^^ Al duurt t prob nog even voor ik m ga spelen, omdat ik AC2 nog uit moet spelen.


    Stenenlikker

    Auw dit doet pijn.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Yass, Alec. Slaaay. Literally the only good thing that happened in this ep.


    kindness is never a burden.

    Omg fangirlen met een meisje dat je nauwelijks kent in de discord vc van de youtuber zelf :'D Als er iets is waarvan ik dacht dat het niet zou gebeuren...


    What would Emma do?

    Ik heb het toch weer een hele dag volgehouden. Ben trots op mezelf.

    Waarom
    Is de vraag
    Of toch niet?


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    ik ga nooit een stap verder komen in mijn leven

    In de kou gaan wachten op de bus is het waard, ik heb de beste foto ever gemaakt. Ene kant dikke donkere wolken, andere kant zon en blauwe lucht.

    [ bericht aangepast op 28 feb 2017 - 17:14 ]

    Er gaat verdomme gewoon weer niets veranderen. Telkens als we ruzie hebben lijkt het erop dat er vanalles gaat gebeuren, maar achteraf is dat niet zo en begint alles weer van voor af aan. Niet dat ik weet wat ik wél wil

    Ik wil zo graag the Last of Us 2, it hurts :c


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    angels smoking cigarettes in fishnets on rooftops in the morning

    Weet je, er zijn wel meer liedteksten waarbij ik het gevoel heb dat ze zijn geschreven door een random word generator in plaats van een mens, maar dit is toch wel een nieuwe winnaar in de categorie wablieft. (fish)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    angels smoking cigarettes in fishnets on rooftops in the morning

    Weet je, er zijn wel meer liedteksten waarbij ik het gevoel heb dat ze zijn geschreven door een random word generator in plaats van een mens, maar dit is toch wel een nieuwe winnaar in de categorie wablieft. (fish)


    inge, wàt doe jij op het net? hOE zelfs?


    Heaven is a place that we all have

    Ugh.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Haha lol per ongeluk een miscommunicatie..
    Wat ben ik blij dat ik af en toe zo enthousiast ben dat ik vooruit werk :'D


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Yugen schreef:
    (...)

    inge, wàt doe jij op het net? hOE zelfs?


    Ik luister een Indie/Rock/Alternative Compilation - March 2017 (1½-Hour Playlist) die YouTube me aanraadde, want YouTube snapt mijn fascinatie met woordenbrei, blijkbaar. Hoewel het me eigenlijk best bevalt! Zelfs zo'n tekst is wel heel sfeervol, tenminste. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan