• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 7 maart 2017 - 15:56 ]


    Caution first, always.

    Waarom wel Internationale Vrouwendag en geen Internationale Mannendag? Wat een bullshit. Dat is geen feminisme.


    Traynor schreef:
    Waarom wel Internationale Vrouwendag en geen Internationale Mannendag? Wat een bullshit. Dat is geen feminisme.

    This. lol.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Lekker geregeld H&M: beloven dat jullie vandaag zouden leveren terwijl dat niet het geval is (as of now) maar jullie me wel voor die hogere prijs rekenen. Oke, verzending was deze keer gratis, maar ik had anders ook wel dat tarief gekozen want ik moet het uiterlijk morgen hebben. Dus, ja, niet chill dit, H&M.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Denk je dat je alles bent ofz? We waren altijd DE squad, en nu mogen M en ik er niet meer bij?! Kan ik ook eens met jou omgaan zonder dat er problemen komen? Vrijdag doen alsof ik niet besta, en nu zeggen dat we er niet bijhoren!


    falling doesn't feel this bad when i know you've fallen this way too.

    Traynor schreef:
    Waarom wel Internationale Vrouwendag en geen Internationale Mannendag? Wat een bullshit. Dat is geen feminisme.


    Omdat vrouwen een minderheid zijn. Waarom Black History Month maar geen White History Month? Minorities.


    kindness is never a burden.

    Ja nee ik haat dit vak en ik zit er twee uur aan vast.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    OSWALD COBBLEPOT FOR MAYOR.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Glendower schreef:
    (...)

    Omdat vrouwen een minderheid zijn. Waarom Black History Month maar geen White History Month? Minorities.


    Wel jammer dat de hele visie achter feminisme (gelijkheid) zo verloren gaat.


    Traynor schreef:
    (...)

    Wel jammer dat de hele visie achter feminisme (gelijkheid) zo verloren gaat.


    True, al ga ik niet volledig akkoord. Internationale Vrouwendag mag dan wel het woord 'vrouw' in de titel hebben, maar net als feminisme (waar het woord femme/feminine inzit) draait het meer om gelijkheid dan om vrouwen zelf. If that makes sense? Het thema van vrouwendag dit jaar is BeBoldForChange, verandering naar een meer gender-gelijke wereld zoals de officiële site zelf zegt. Dus gaat het net wél om gelijkheid. Misschien is de naam dan slecht gekozen en had het eerder Equality Day moeten zijn, maar dan kan je evengoed zeggen dat feminisme moet veranderen naar 'equalitarisme' or something, wat bullshit is, want het is gewoon twee keer hetzelfde. (Also, als je Equality Day opzoek op Google, kom je uit op International Women's Day, so it's basically the same thing).
    Ik wil hier trouwens niemand mee aanvallen, gewoon mijn standpunt meedelen (:

    [ bericht aangepast op 8 maart 2017 - 13:50 ]


    kindness is never a burden.

    Wat ik dus eigenlijk wilde zeggen en toen afgeleid werd: go fuck yourself.

    Traynor schreef:
    Waarom wel Internationale Vrouwendag en geen Internationale Mannendag? Wat een bullshit. Dat is geen feminisme.

    Internationale mannendag is op 19 november.

    [ bericht aangepast op 8 maart 2017 - 14:06 ]

    Glendower schreef:
    (...)

    True, al ga ik niet volledig akkoord. Internationale Vrouwendag mag dan wel het woord 'vrouw' in de titel hebben, maar net als feminisme (waar het woord femme/feminine inzit) draait het meer om gelijkheid dan om vrouwen zelf. If that makes sense? Het thema van vrouwendag dit jaar is BeBoldForChange, verandering naar een meer gender-gelijke wereld zoals de officiële site zelf zegt. Dus gaat het net wél om gelijkheid. Misschien is de naam dan slecht gekozen en had het eerder Equality Day moeten zijn, maar dan kan je evengoed zeggen dat feminisme moet veranderen naar 'equalitarisme' or something, wat bullshit is, want het is gewoon twee keer hetzelfde. (Also, als je Equality Day opzoek op Google, kom je uit op International Women's Day, so it's basically the same thing).
    Ik wil hier trouwens niemand mee aanvallen, gewoon mijn standpunt meedelen (:


    Ik vind Equality Day best wel badass klinken. Vooral omdat er tegenwoordig ook mannen bestaan die achtergesteld worden (zowel door andere mannen als door vrouwen). Wellicht minder dan vrouwen, maar het zou niet moeten gaan om aantallen.

    @ Yagouaroundi — Damn, ik zie het nu ook. Hell Yeah!


    Traynor schreef:
    Waarom wel Internationale Vrouwendag en geen Internationale Mannendag? Wat een bullshit. Dat is geen feminisme.


    is er wel hoor, maak je maar niet druk


    i put the fun in funeral

    Onpopulaire mening misschien, maar ik heb persoonlijk niet de behoefte om 'gelijk' te zijn aan een man en vind de ongelijkheid prima. Ik bedoel, mannen kunnen geen kinderen baren, mannen en vrouwen hebben een andere bouw, mannen zijn lichamelijk sterker.

    Traynor schreef:
    (...)

    Ik vind Equality Day best wel badass klinken. Vooral omdat er tegenwoordig ook mannen bestaan die achtergesteld worden (zowel door andere mannen als door vrouwen). Wellicht minder dan vrouwen, maar het zou niet moeten gaan om aantallen.

    @ Yagouaroundi — Damn, ik zie het nu ook. Hell Yeah!


    Yess, true.


    kindness is never a burden.

    Wauw zo awkawrd dit.


    i wanna die with you once or twice.