• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 7 maart 2017 - 15:56 ]


    Caution first, always.

    doggo schreef:
    (...)
    HAHAHAHAHAHA NO

    https://www.mlds.nl/nationale-poepdag/


    — Inner peace, it's hard to find. —

    hahahaha wtf


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Mijn god ;'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    "Nationale vrouwendag... ik vind dat het elke dag vrouwen en mannen en dieren dag mag zijn. Je moet altijd goed voor elkaar zijn."
    Aldus mijn vader. Ik had het niet beter kunnen zeggen tbh.


    This ain't no place for no better man.

    Ik moet echt stoppen met aan die avond te denken. Er is niks gebeurd, everything is chill, I gotta just let it go, maar waarom heb ik dan de neiging de kleren die ik toen aanhad te verbranden telkens ik ze zie en/of aandoe?

    [ bericht aangepast op 8 maart 2017 - 19:39 ]


    kindness is never a burden.

    I'm the worst.

    Ik heb hier echt geen zin meer in allemaal, ik wil er gewoon mee klaar zijn en alles kunnen en alles snappen en alles gehad hebben. Dat ik aan het eind van m'n leven ben en kan zeggen dat ik een zinvol leven heb gehad, want dat is nu allesbehalve.


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik denk dat ik nog door zou moeten gaan, maar ik ben moe en heb geen zin meer en het is niet zo dat ik nog heel veel kan bereiken tussen nu en elf uur vanavond en ik moet ook nog wel kunnen slapen vanavond dus ugh

    Misschien moet ik het voor nu maar gewoon opgeven


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    I'll just go to sleep, then. Silently hoping that I won't wake up so everyone would be happy.


    •

    I've been kind of locking myself up in my very dark whole that is my mind for the last 36 hours and I don't think anyone has noticed. Not sure if that's a good or bad thing.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik ga in me eentje Huilen

    (huil)

    [ bericht aangepast op 8 maart 2017 - 20:45 ]


    Denk aan de toekomst, niet aan het verleden

    I suddenly desperately want a bee tattoo.


    kindness is never a burden.

    Nu ik X—Men kijk, wil ik Logan meer dan ooit zien.


    •

    4329839 dagen niet roken en dan weer twee achter elkaar, goed zo :')


    Caution first, always.

    Ik hoop dat ze me morgen niet weer gaan pesten


    Denk aan de toekomst, niet aan het verleden

    lol natuurlijk reageert er niemand.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered