• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 7 maart 2017 - 15:56 ]


    Caution first, always.

    Seriously?


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Je klinkt echt als een eikel, hou maar gewoon je mond.


    Deep inside, I've never felt alive

    Everything feels painful and sore. Even my mind.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Kan iedereen vandaag even ver opflikkeren? Dank je.


    Wanneer je eigenlijk een cadeautje voor een ander ging kopen, maar met een cadeautje voor jezelf thuis komt, hehehe.


    Stenenlikker

    Je bent echt een lieverd en je verdient alle affectie van de wereld. Echt. Ik kan je die niet geven op een manier die niet platonisch is helaas, maar je verdient het zo erg.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Lol

    Waarom is dit liedje over mogelijke moord/het laten verdwijnen van een lijk zo vreselijk catchy?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    FaramirOfGondor schreef:
    Wanneer je eigenlijk een cadeautje voor een ander ging kopen, maar met een cadeautje voor jezelf thuis komt, hehehe.


    You go girl!

    Ik word zo gek van mijn familie he. Donder op.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Vandaag ga ik Horizon Zero Dawn finishen en wat ik daarna met m'n leven ga doen, is nog een mysterie.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Aloy schreef:
    Vandaag ga ik Horizon Zero Dawn finishen en wat ik daarna met m'n leven ga doen, is nog een mysterie.

    You what? Heb je em nu al uit? Is de main story zo kort of speel jij gewoon 24/7? :Y)

    Wooshh, 9 likes in 2 minuten ^^

    [ bericht aangepast op 8 maart 2017 - 18:06 ]

    Fuck her. Ik doe me best, ga je me afzeiken. Afzeiken werkt niet als je wil als iets af krijgt.


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Who needs friends, right?


    als er een stroompanne is (zoals net drie uur fucking lang fix je shit mechelen) voel ik me roch blesssed want dan pas zie je hoe afhankelijk je daarvan bent


    Heaven is a place that we all have