• ★ MELROSE HIGH ★




    STORY
    Melrose High is een middelbare school zoals geen ander. Onder de leerlingen spelen er veel zaken die bij het puberleven horen. De één streeft naar populariteit, de ander naar de beste cijfers. Er lopen werkelijk alle soorten leerlingen rond, van de cheerleaders tot de gevreesde drugdealers. De dienst wordt uitgemaakt door de succesvolle atleten van de school, zij bepalen de norm. Bezwijk jij onder de druk van medestudenten of weet jij je eigen weg te gaan op deze hectische school?


    MELROSE HIGH
    Stad: Melrose (fictief) | Omschrijving komt nog
    Staat: California
    Grades: Freshmen (14-15 jaar), sophomores (15-16 jaar), juniors (16-17 jaar) en seniors (17-18 jaar)
    Schoolkleuren: geel en groen
    Sportteams:
    — Football: The Wolves. De jongens moeten hier try-outs voor doen, omdat het zeer populair is.
    — Cheerleaders: The Vipers. De meisjes moeten hier try-outs voor doen, omdat het zeer populair is.
    — Overige sporten: Zwemteam, dansteam, atletiek, honkbal en basketbal
    Schoolclubs: Dramaclub, schoolband, schaakclub


    ROLLEN
    Naam • Grade • User • Status • Pagina
    Naam:
    Leeftijd:
    Grade:
    Status:
    Innerlijk: Graag meer dan alleen steekwoorden
    Uiterlijk: Probeer om geen dertigjarigen te gebruiken voor het uiterlijk van een zestienjarige
    Geschiedenis:
    Relaties: Geen toekomstige liefdesrelaties afspreken, vriendje en vriendinnetje mag wel zolang je maar geen ORPG gaat spelen
    Extra: Hobby's, clubs/sportteams, likes, dislikes etc.

    Mannen VOL
    — Isaiah Da Costa • Junior • Yugen • Wallflower • Diego Barrueco • 1.08
    — Caleb Montana • Senior • Horvath • Drugsdealer • Daniel Bederov • 1.05
    — Gus Charles Kingsley • Senior • Ziegler • Quarterback • Tim Borrmann • 1.07
    — Cristiano Ignazio Barone • Senior • Desierto • Badboy • Zayn Malik • 1.02
    — James Archibald MacTavish • Junior • PeterMaximoff • Weirdo • 1.11
    — Dallas Corey Eathons • Senior • Jughead • The athletic guy • Joe Collier • 1.11
    — Owen Cameron Green • Grade • Griffel • Geek • 1.11
    — Luke Isaac Hughes • Senior • Wemel • Rebel • 1.10
    — Osckar Chambers • Senior • Perrfect • Vreemde vogel • Olly Alexander • 1.10
    — Vincenzo Santino Alesi • Senior • Zelda • Jock • Stephen James • 1.10
    — Michael Gabriel Sherman • Senior • Griffel • Status • 1.11
    — Jeremiah Bodhi Geauxinue • Senior • Greenlight22 • Pitcher • Lucky Blue Smith • 1.10
    Vrouwen VOL
    — Kamryn Montgomery • Junior • Ziegler • The new girl • 1.11
    — Cassie Da Costa • Junior • Desierto • Cheerleader captain • 1.09
    — Stacey Sara Hale • Junior • Sunrises • Cheerleader • Baskin Champion • 1.10
    — Juniper Lia Ahearne • Senior • Marlow • Rebel • Faceclaim • 1.11
    — Roxy Sayen Pierce • Senior • Dougal • Bitch • Kimmy Schram • 1.06
    — Ayden Reynolds • Senior • McCrory • Gangbitch • 1.07
    — Aliz Nicola Harrington • Senior • Brinvi • Status • Taylor Hill • 1.10
    — Jacinta Isabelle Fray • Senior • Faolan • Dancer • 1.07
    — Libby McKenna • Senior • Ameliorate • Hippie • 1.11
    — Charlie Kate Green • Senior • Wemel • Punker • 1.11
    — Sofia Maria Edwards • Senior • Zelda • Rapper • 1.11


    REGELS
    — In deze RPG gelden de huisregels van Quizlet
    — Je schrijft een post van minimaal 300 woorden
    — Maximaal drie personages per persoon met verschillende geslachten en statussen
    — Geen perfecte personages
    — Nieuwe topics worden gemaakt door mij, tenzij anders aangegeven
    — Bespreek relaties en overige zaken in de praattopics
    — Heb je een vragen? Stel ze gerust
    — Have fun!

    Let op! Op dit moment geldt er de 4 post regel. Dat wil zeggen dat je minstens 4 posten wacht nadat jezelf gepost hebt, alvorens je weer een post mag plaatsen. Dit om te voorkomen dat de RPG bij de start al meteen in een sneltreinvaart schiet.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'




    OWEN CAMERON GREEN

    The Nerd / Geek, At the lockers with Jem aka his Crush

    👓



    Jem had nog verklaard dat zijn woorden niet gemeen bedoeld waren, waardoor ik hem met een glimlachje had aangekeken als teken dat ik het wel snapte. 'Ik zou een moord doen voor jou lichaam, maar hé niet iedereen kan gezegend zijn.' ietswat in verlegenheid gebracht keek ik Jem aan, meende hij dat nou? Kort keek ik even naar de jongen met een blos op mijn wangen. Echter wist ik niet echt wat te zeggen, want eerlijk... De jongen leek perfect juist hoe hij was. Hij had geen brede borstkas nodig om aantrekkelijk te zijn. Echter mijn woorden over Aliz leken misschien ook niet het slimste te zijn en opnieuw besefte ik dat Jem eigenlijk met Cassie was. Wat meer stak dan ik liefhad. "Daarmee bedoel ik ook niets verkeer, je bent ook vast een geweldig vriendje." zei ik hem waarna ik op mijn lip beet en maar zweeg. Charlie berichtte me ondertussen waardoor ik vermoedde dat Vince haar iets verteld had erover, dus legde ik kort uit wat er aan de hand was.
    'Nou laten we gaan, ik denk dat het wel meevalt, waarschijnlijk is iedereen wel weg niemand die het zal merken.' Ik knikte instemmend en liep met de jongen mee naar de meisjeskleedkamer. Jem ging als eerste binnen al wist ik na zijn hoi, dat we niet de enige waren die er waren. Echter was ik wel erg verbaasd wie we daar aantroffen.'We stelen alleen even de haardroger als jullie dat niet erg vinden.' vervolgde Jem en mijn blik viel even op Caleb die halfnat enkel in zijn onderbroek stond al zag ik niets aan Aliz waardoor ik ook wel zag dat er niets tussen de twee was gebeurd. 'Haardroger?' fronste mijn nepvriendinnetje en ik stond er wat stilletjes bij, nog steeds in mijn sport outfit. 'Ik vrees dat ik je moet teleurstellen, want we hebben geen haardrogers hier.' vervolgde Aliz met een vriendelijk glimlachje. Ik glimlachte zwakjes naar haar terug en zag hoe ze naar me toe liep waarna ik haar lippen zachtjes op de mijne voelde ik en haar ook kort terug kuste waarna ik mijn arm even om haar middel sloeg. Echter wist ik dat dit redelijk hard was voor haar ex, gezien ik hem na hun breakup noot echt blij heb gezien. 'Onhandige ik had per ongeluk eten over hem gegooid. Hij zat er echt compleet onder, dus hij moest even zich opfrissen.' verklaarde ze me waarom hij net nat was en ik maakte even een 'oh' gebaartje waarna ik begrijpend knikte en glimlachte even naar haar al was dit niet geheel naar de wens van Caleb.
    ‘Het kan me niets meer schelen wat je doet,’ Bromde Caleb waarna hij me hard met zijn schouder beukte waardoor ik even achteruit strompelde en Aliz los liet. Kwaad fronsend keek ik hem na waarna ik weer even vragend naar Aliz keek. "Alles wel goed? " vroeg ik haar zacht en besefte dat het misschien ook wel vaag was voor haar waarom ik en Jem hier waren. " Oh en eh... iemand had een prank met me uitgehaald, mijn kleren zijn drijfnat dus je, ik had gehoopt ze te kunnen drogen. Groen is niet echt mijn kleur." verklaarde ik haar met een zwakke glimlach en keek even naar Jem. "Jem dacht dat ze hier een haardroger hadden maar helaas niet dus,." zuchtte ik, dan maar plan B. "Zullen we anders iets gaan eten? Mijn kleren kunnen heus wel wachtten." stelde ik voor aan hen beiden. Ergens was ik wel bezorgd om Charlie, ik wist niet wat ze van plan was nu ze wist wat Vince me had gelapt.







    JACOB 'JAKE' DAMIAN RYDER

    Jock, Muziekliefhebber, De kantine, Met Sofia




    Sofia rolde even lachend haar ogen voordat ze even rond keek of haar nicht hier niet zou zitten, vooraleer ze zich naar me tie boog. ‘Tien keer zo erg, ze is een levende nachtmerrie als je het aan mij vraagt,’ zei ze lachend wat me zacht deed grinniken. Bij mijn opmerking over de pizza punt leek ze erg zeker te zijn ‘natuurlijk niet! Ik heb de hele dag de tijd hoor,’ plaagde ze me waardoor ik even mijn hoofd schudde en om haar iets terug te pakken een hap van mijn pasta echter proestte ik deze haast uit verschot weer uit toen ik een luide gil hoorde op de hal.
    ‘verdomme,’ mompelde Sofia waardoor ik haar vragend aankeek. ‘Niet schrikken maar dat is haar,’ Zei Sofia misschien iets te laat gezien ik me haast verslikt had in de mozerella en ik haar ongeloofwaardig aankeek. "Wil je me vertellen dat je night net haar keel had opengezet? " vragend keek ik Sofia aan ‘Sorry Jake, maar je had echt wat eerder je kans moeten grijpen,’ mompelde de dame vervolgens eens ze de pizza voor mijn neus wegkaapte en quasi beledigt keek ik haar aan al kon ik er wel mee lachen.
    ‘Zullen we anders wat gaan roken?’ vroeg ze me iets beschaamd al hoefde ze zich hiervoor niet te schamen. "Ja natuurlijk, frisse lucht zal ons wel goed doen denk ik zo." zei ik met een zwak glimlachje. Ik stond op en trok mijn shirt wat rechter, ik rookte eigenlijk niet maar had ik er ook niets op tegen. Vandaar dat ik dan ook meestal meeging om haar gezeldschap te houden. Even haalde ik mijn mobieltje boven.

    To Jacinta: Hey, kom je ook naar het feestje vanavond?"


    Samen met Sofia liep ik met haar mee naar buiten, het was erg mooi weer waardoor het wel logisch was dat haast niemand in de kantine te vinden was. Ik haakte mijn arm in die van haar terwijl we het plein opliepen opweg naar het rokersplekje.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    KAMRYN FLORÈNCE FALLON MONTGOMERY
    Junior ★ 16 ★New girl ★ Vince, Jacinta & Isaiah ★ Outside



    zo geïrriteerd als wat stormde Kamryn naar buiten. Ze zakte neer op het bankje waar ze eerder met Sofia en Jem ook had gezeten. Op dat moment had ze nog eerder behoefte aan het gezeur van Sofia dan de mensen van binnen. Dit soort ruzies waren de dagelijkse kost voor Kamryn op haar oude school, dus ze was heus wat gewend. Maar ze had ervoor gekozen om anders te beginnen op Melrose High. Ze wilde niet de bitch van de school zijn en daar deed ze hard haar best voor. Toch kwam ze terecht in dit soort achterlijke ruzies.
          Het duurde niet lang voordat de getatoeëerde jongen voor haar neus stond. Kamryn zuchtte geïrriteerd en keek op naar hem. 'Je staat in mijn zon,' zei ze streng en kortaf. Hij plofte naast haar neer. Verwaand keek ze hem aan, omdat dat niet bepaald haar bedoeling was met haar woorden. 'Dat was wat, hè?' vroeg hij terwijl hij nonchalant een sigaret opstak. 'Ik ben Vincenzo,' stelde hij zichzelf vervolgens voor. 'Ik kom ook uit New York,'
          Die woorden trokken automatisch haar aandacht. Een klein glimlachje sierde op haar gezicht. Ze dacht met veel plezier terug aan New York en op dat moment was ze liever nog in Manhattan. 'Een geweldige stad, toch?' zei Kamryn zacht.
          Ze kreeg niet echt antwoord omdat Vince zijn aandacht gefocust had op zijn telefoon. Kamryn rolde haar ogen en sloot ze vervolgens om enigszins van de zon te genieten. Niet veel later voegde zich een meisje bij hen. Kamryn bekeek haar van top tot teen en door slechts het zwakke glimlachje dat ze Kamryn gunde, kreeg ze het idee dat ze niet bepaald van doen wilde hebben met Kamryn.
          “Alles oké? Je ziet eruit alsof je op het punt staat iemand de grond in te boren..” vroeg het meisje aan Vince. Midden in dat gesprek kwam er een jongen bij staan. "Hè, gaat 'ie wel? Die dingen in de gang waren niet bepaald. . . netjes. Ik ben Isaiah." zei hij onder één adem. 'En jij bent?'
          Kamryn werd meteen vrolijk van zijn aanwezigheid. Hij was opgewekt en leek interesse te hebben in haar, wat ze niet over iedereen kon zeggen. Ze glimlachte daarom breed en stak haar hand uit naar hem. 'Ik ben Kamryn, aangenaam,' zei ze grinnikend. 'En tja, die dingen lijken hier uiterst normaal te zijn,'
          Kamryn voelde hoe haar telefoon trilde en las snel het berichtje dat Sofia haar had gestuurd. Meteen begon ze een antwoord te typen.
    To: Sofia
    Die mensen hier sporen niet joh. Ik ben buiten met Vince, een random meisje en een of andere Isaiah. Ken jij hen?

    [ bericht aangepast op 23 maart 2017 - 10:50 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    JUNIPER LIA AHEARNE
    18 – Badass – grass field – Roxy & Luke – ignoring


    Vanaf het moment dat Juniper in het gesprek had deelgenomen, had Luke zijn aandacht compleet op haar gefixeerd. Iets wat Juniper ongemakkelijk liet voelen, maar wat ze weigerde te zeggen. Ze wilde immers niet met hem praten.
          ”Wel, jullie kennen me veel te goed. En ik kwam naar school om naar wiskunde te gaan, maar als Caleb mij seksueel gefrustreerd tegen een kluisje duwt en laat weten wat hij wil, kan ik daar natuurlijk geen nee tegen zeggen.” Juni begon zachtjes te lachen en schudde haar hoofd. “Je bent een slet jij,” lachte Juni zachtjes, waarna ze Roxy een luchtkusje gaf.
          ”En Luke.” Een afwezig geluidje verliet zijn lippen en hij keek eindelijk weg van Juni en richtte zijn aandacht nu op Roxy. “Wat zie jij in Aliz? Ik snap jongens echt niet.” Agreed Roxy. Dat snapte Juni ook hééélemaal niet. Ze had dan ook zeker niet in een dronken bui het bed gedeeld met dat meisje en het al helemaal niet “leuk” gevonden. Juniper hield zich stil, terwijl ze toch even Luke aankeek, ergens toch wel licht benieuwd naar zijn reactie. Zijn reactie, dat een opgetrokken wenkbrauw was.
          ”Ik? Iets in Aliz zien?” De jongen lachte spottend en schamper. “Ze is knap, een meisje en wel interessant – maar ik zie niet echt iets in haar. Ik heb gewoon niet veel tegen haar,” antwoordde hij simpel. Wauw, wat een typische reactie van Luke. Ze had ook niet anders van hem verwacht. “Goed om te weten trouwens dat Caleb je sexuele frustraties geeft, echt iets wat ik moet weten over mijn beste vriend.” Hij grinnikte en gooide zijn sigaret ook ergens achter zich. Ze miste zijn grinnik, zijn bekende grinnik. En zijn stem, die miste ze ook. Toch weigerde ze tegen de jongen te praten. Zolang hij deed alsof er niks gebeurd was, weigerde ze met hem te praten.
          Toen blikte Luke weer naar Juni en ze zag dat zijn blik verharde. “Hoelang ben je trouwens nog van plan om mij te negeren, Juniper?” Bij het horen van haar volledige naam rolde ze haar ogen even. Dat deed hij expres. Hij wist hoe erg ze het haatte als mensen haar bij haar volledige naam aanspraken.

    Het bleef stil aan Juni’s kant. Uiteindelijk beantwoorde ze zijn vraag met een schouderophaal, waarna ze haar telefoon uit de tas haalde en dit apparaatje haar aandacht schonk. In plaats van Luke, die er vast en zeker heel erg naar smachtte. Zou hij haar gemist hebben de afgelopen zomervakantie? Gezien de verscheidene pogingen die hij had gedaan om met haar ergens heen te gaan - concludeerde ze van wel. Ze ging naar haar WhatsApp en zocht de chat met Luke op. Ze deblokkeerde hem en begon berichtjes naar hem te typen.

    LUKEY
    << I am going to ignore you till needed.
    << Don’t worry, I still love you.
    >> Do you? That’s why you havent talked to me for almost three months.


    Junipers gezicht vertrok even. Die opmerking deed haar zeer. Ze beet zachtjes op haar lip en blikte snel naar Roxy. Wat moest zij wel nu niet denken? Haar vingers zweefden eventjes over het scherm, waarna ze weer verder ging met typen.

    LUKEY
    << Yeah we need to talk about that, but not here with Roxy.
    << I’ll skip my next class for you.
    >> Okay, we indeed need to talk. You need to talk. We’re still not actually talking.
    << You can’t blame me for hating you when you more or less tried to force yourself on me.
    >> Pardon?
    << You really don’t remember?
    >> Does it look like I remember?
    << Well maybe you’re just being an ass. It was your party and you were really drunk. But I don’t feel like discussing it all over again.
    >> Just fucking tell me and stop ignoring me for god’s sake.
    << No, I like the silent treatment on you.
    >> Well I don’t.


    Ze zuchtte diep en keek Lucas kort aan, waarna ze opstond en Roxy mee omhoog trok. “Rox, ik moet even met je praten onder vier ogen,” zei ze, waarna ze haar zonder op antwoord te wachten - en zonder naar haar mogelijke protesten te luisteren - meetrok naar een ander deel van het grasveld, van Lucas weg.
          ”Voor als je vragen krijgt: nee, het gaat inderdaad niet helemaal goed tussen ons, Luke heeft… Hij heeft iets gedaan wat ik niet leuk vond,” vertelde Juni haar. Ze beet even op haar lip.
          “Dus, hoe was je zomervakantie?”

    ”The sun is shining and so are you.. Not.”

    [ bericht aangepast op 23 maart 2017 - 12:01 ]


    That is a perfect copy of reality.


    Vincenzo Santino Alesi

    schoolplein • kamryn/isaiah/jacinta



    Kamryn was niet bepaald blij geweest met zijn verschijning wat ze overduidelijk liet merken, ik kon er niet echt gekwetst om zijn maar het feit dat ze me zo verachte verbaasde me. Hoe arrogant dat ook mocht klinken.
          Bij mijn woorden over New York leek ze integenstelling tot mijn naam wel interesse te hebben, een klein glimlachje verscheen op haar gezicht wat ik tot nu toe geen een keer had gezien. ‘Een geweldige stad, toch?’ Sprak ze en ik knikte hevig nadat ik op mijn telefoon had gekeken.
    ‘Ik zou liegen als ik zei dat ik het hier leuker vond,’ mompelde ik en stak mijn sigaret aan waar ik korte hijsen van nam.
          Toen Jacinta erbij kwam staan had ik haar net als Kamryn van top tot teen bekeken en ik lag nog net niet op mijn knieën– Jacinta had namelijk een prachtlichaam en dat kwam mede door haar sportieve houding iets waar ik erg veel respect voor had.
    ‘Weet je, de volgende keer mag je me ook gewoon roepen,’ ze tuitte haar lippen wat en ik leunde wat naar achter terwijl ik grijnsde en de sigaret losjes tussen mijn vingers liet bungelen. ‘Het spijt me, ik moet me toch onderscheiden van elke andere man die jou probeert te roepen,’ plaagde ik haar waarbij ik met mijn vrije hand door mijn haar strook.
    ‘Alles oké? Je ziet eruit alsof je op het punt staat iemand de grond in te boren. . .’ Bij die woorden werd ik aardig bewust van mezelf, was het zo duidelijk? Ik nam een hijs van mijn sigaret terwijl ik over mijn antwoord nadacht.
    ‘Nee, ik ben prima,’ antwoordde ik luchtig en schudde mijn hoofd, ‘ik heb gewoon niet zo veel geslapen.’ Daar zat een goede kern van waarheid in en het was het meest eerlijke antwoord wat ik op dit moment zou geven.
          Ik keek op bij de jongen die zich bij ons voegde, hij was lang maar niet interessant genoeg voor mij om mezelf voor te stellen. Kamryn daarentegen werd er bijna hitsig van en ik blikte haar even fronsend aan en leunde wat voorover terwijl ik met een oog het sms’je van Kamryn probeerde te lezen om mezelf vervolgens van het bankje te hijsen.
          ‘Hé, gaat het wel? Die dingen in de gang waren niet bepaald. . . Netjes,’ sprak de jongeman. Ik trok een wenkbrauw op, ‘Kamryn kan anders prima voor haarzelf opkomen of niet?’ Sprak ik en stapte wat naar achter zodra ik naast Jacinta stond en sloeg losjes mijn arm rond haar heup. Kort blikte ik omhoog als een soort vraag van toestemming– de verleiding om mijn hand iets te laten zakken was dan ook groot en subtiel trok ik haar wat naar me toe terwijl ik nog een laatste hijs nam van de sigaret voor ik hem neerstampte op de grond.
    Mijn hand liet ik zeer ‘onbewust’ wat zakken tot die niet meer op haar heup lag en checkte daarnaast mijn telefoon even en liet mijn gedachten afdwalen naar Caleb. Ik had hem al de hele pauze nog niet gezien en bij het zien van het smsje van Aliz liet me dat op het spoor dat hij werd afgeleid door een specifiek iemand. Een wel heel specifiek iemand.
    Ik vervloekte mezelf en Roxy voor het feit dat hij nu waarschijnlijk gevangen zat in haar aanwezigheid en begon met een hand terug te typen.

    To: Aliz
    Waarschijnlijk nog van gister– ben je klaar met je ondervraging?

    [ bericht aangepast op 23 maart 2017 - 13:07 ]


    Everything is illuminated by the light of our past.


    MICHAEL 'MICAH' GABRIEL SHERMAN

    Bully/punker/jock , With Charlie, Vince & Kamryn & Jamie, In the hallway

    🐭




    De jongen was veel te zelfzeker wat rot irritant vond "Als je niet wil dat iemand je fuckbuddy een hoer noemt, had je geen hoer moeten kiezen om het bed mee te delen, stomkop. Nu ben je in elk geval wel slim genoeg om iemand van je eigen leeftijd en intelligentie te kiezen, maar daar houd het dan duidelijk ook bij op." sneerde hij naar me toe waardoor ik ham vuil aankeek, oh hij ging hier zo'n spijt van krijgen. Het was dan ook best amuserend om te zien dat hij zijn vuisten gebald voor zich hield, hij vroeg toch ook echt om een mep.
    Ik had Charlie lossgelaten, waardoor ze de jongen tegen de kluisjes wist aan te duwen   ‘Luister vriend, ten eerste: ga alsjeblieft een andere belediging dan hoer zoeken, want het wordt een beetje lame nu. Sowieso ben ik noch Vince', noch Micah's hoer.’ Echter had ik gedacht dat Charlie hem nu ook een mep zou gaan verkopen, liet ze hem los waardoor ik haar vragend aankeek, ze leek wat wit getrokken. ‘Ten tweede: gezien je mij uitschelden zo leuk lijkt te vinden: ik stel voor dat je een lijstje maakt van alle scheldnamen die je voor mij weet te verzinnen. Heb je in ieder geval een origineel verjaardagscadeautje. Ten derde: als je indruk wilt maken op je mede redhead, zou ik je wat normaler gaan gedragen.’ haar blik gleed nu even kort naar mij waarna ze wegliep en ik haar nog even nakeek. Ik kende Charlei goed genoeg om te weten dat ik haar nu even wat alleen tijd zou geven. Dit haf me dan ook de kans om deze idioot zijn verdiende loon te geven, ik stapte naar hem toe en wist toch mijn vuist even in zijn maag te stompen. " Nog één slecht woord over Charlie en mijn volgende vuist zal op dat stomme gezichtje van je zijn." siste ik waarna ik hem ook aan de kant duwde. " Daarbij kan ik tenminste wel zeggen dat ik inderdaad meiden heb om het bed mee te delen, blijf jij maar lekker forever alone." ik schonk hem nog een gemene knipoog en liep van hem weg, richting buiten, hopend dat die knul niet zo stom is om te denken dat hij me aan zou kunnen vallen.






    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ayden
    Student Prez • Ex- Gang Member • Dance club • @ Gym • My cuddly boyfriend

    'I made lots of mistakes in the past, but if you judge me on what I did in the past,
    then you don't belong in my future.'




    'Try to break me
    And I'll break you ten times harder.'



    Hij kwam wat omhoog door mijn opmerking, terwijl de grijns breed op zijn gezicht scheen. Yup. Er was eigenlijk vrijwel niks mooier dan dit. Misschien een paar donuts dan die onder geregend werd door slagroom spuiten.
    ‘Is that so…’ zei hij zachtjes, waar hij zijn hoofd weer ‘onschuldig’ ietwat scheef hielt. Zijn ogen brandde in die van mij, waar vele meisjes voor zouden zwijmelen en zijn lippen beroerd zouden hebben. Mijn ogen gleden dan ook nog even af van zijn bruine puppyogen, naar zijn rozige lippen.
    ‘Nou nou… We weten allemaal dat je dat zelf ook wil hoor.’ Blufte hij, naar mijn mening, wat mij weer terug in zijn kijkers liet staren. De oude casanova dat hij ook was.
    ‘Soms ben je echt slecht met je dreigementen.’ Ik stak mijn tong terug naar de jongen uit, voor hij zijn polsen losmaakte. Ik deed nog een zwakke poging om hem tegen te houden, but who are we kidding. Chris was zo koppig als een varken af en toe – net zoals ik. Voorzichtig legde hij zijn arm rond mijn middel en trok me iets dichter tegen zich aan. Ofwel mijn Q om van hem af te rollen, voordat ze dachten dat we 50 shades of Grey aan het naspelen waren op de schoolplein.
    ‘Dus.. Blijf je zo zitten? Because I ain’t complaining gorgeous.’ Hij stopte nog wat M&M’s in zijn mond en ik kon het niet laten om speels mijn haar uit mijn knot te gooien. Mijn blond geverfde lokken gleden speels over mijn rug en sommige plukken kietelde de jongen onder me. ‘Denk je dat ik het je zo makkelijk maak. Je had beter moeten weten Barone.’ Ik schudde speels mijn hoofd, voordat ik mijn handen onder zijn shirt liet glijden en hem daar op zijn zij begon te kietelen. Karma is a bitch; they say. ‘Wacht maar. Het word volgend jaar wel een leuk jaar. Ik jij en Owen. Ik en Owen zijn al aan het verzinnen hoe we samen op de kamer komen. You know… ladies don’t really like me that much. Op Jacinta na.’ grijnsde ik kleintjes. Nee, ze waren vaak veels te bang dat ik hun boyfriends ging afpakken. Hoewel ik dat niet begreep. Waarom zou je in vredesnaam bij iemand blijven die je niet vertrouwde. Ach, sommige dames hadden hun brein eenmaal in hun kut zitten.

    [ bericht aangepast op 23 maart 2017 - 18:17 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Jeremiah 'Jem' Bodhi Geauxinue

    Sometimes, to stay sane you have to go a little crazy

    18 Jaar | Baseball | Lockers | With Owen


    Voordat Jem meet Owen naar de meisjeskleedkamer toe was gelopen verbeterde ook Owen zijn woorden die hij eerder had uitgesproken. "Daarmee bedoel ik ook niets verkeer, je bent ook vast een geweldig vriendje." was dat de jongeman tegen Jem had gezegd, kort haalde Jem zijn schouders op. 'It's okay.' sprak hij. 'Ik weet dat ik niet altijd een geweldig vriendje ben.' Jem en Cassie hadden een on again of again relatie en waren dan ook al meerdere keren uit elkaar gegaan. Het was niet perfect, maar Jem leek nooit erg lang zonder Cassie te kunnen. Nu hij er over nadacht, hij had Cassie de hele ochtend nog niet gesproken. Afgezien van hun goedemorgen berichtjes, maar die stelden niet zo veel voor.
    To Cassie aka Princess:

    Where you at?

    Nadat ook dat berichtje was verstuurd was Jem met Owen de kleedkamers ingelopen waar hij had verteld over de haardroger. 'Haardroger?' Begon Aliz al snel. 'Ik vrees dat ik je moet teleurstellen, want we hebben geen haardrogers hier.' Een korte zucht rolde over Jem zijn lippen, hij had Owen graag willen helpen, maar het leek nu vrijwel onmogelijk te zijn. 'That sucks.' reageerde Jem, waarna hij kort naar Owen keek. 'Dan moeten we maar net zolang blazen tot dat alles droog is.' grapte Jem. Hierna drukte Aliz een kusje op Owen zijn lippen, iets waar Caleb totaal niet blij mee leek te zijn. Hij wist niet hoe snel hij weg moest komen en beukte op zijn weg naar buiten ook nog eens tegen Owen aan. Jem aanschouwde het vanaf een afstandje, vroeger was hij heel erg goed bevriend geweest me Caleb, maar inmiddels waren ze min of meer uit elkaar gegroeid. Natuurlijk vond Jem Caleb nog altijd wel aardig, maar zo vaak spraken ze ook niet meer, Jem had dan ook niet het idee dat hij echt bevoegd was om achter de jongeman aan te rennen.
    Owen legde Aliz ondertussen in het kort uit wat er nou eigenlijk met zijn kleding was gebeurd en nodigde aan het einde van zijn verhaal zowel Aliz als Jem uit om wat te gaan eten. 'Ik vind het best.' zei Jem, waarna hij kort zijn schouders ophaalde. Hij vond zowel Owen als Aliz erg aardig, maar hoopt ergens toch wel snel bericht terug te hebben van Cassie anders was hij zo'n derde wiel aan de wagen. Bovendien wou hij haar gewoon even spreken, hoewel hij het best gezellig zou vinden wanneer Aliz en Owen er ook bij waren.

    [ bericht aangepast op 23 maart 2017 - 19:24 ]


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    ROXY SAYEN PIERCE
    "I like to make people who hate me, hate me even more."


    18 • SENIOR • BITCH • OUTSIDE • LUKE & JUNIPER

    'Ik? Iets in Aliz zien? Ze is knap, een meisje en wel interessant — maar ik zie niet echt iets in haar. Ik heb gewoon niet veel tegen haar.' Ik rol kort met mijn ogen. Haast iedereen hangt achter de kont van Aliz aan en ik snap werkelijk waar niet wat er nou zo leuk aan haar is. Ze is veel te... te. Nee, geef mij maar een knappe jongen die ook goed is in bed, dan ben ik tevreden. Gevoelens hoef ik echt niet. 'Goed om te weten dat trouwens dat Caleb je seksuele frustraties geeft, echt iets wat ik moet weten over mijn beste vriend.'
          Ik grijns breed maar kijk hem schamper aan. 'Lieve, lieve Luke, ik zei niet dat ik seksueel gefrustreerd was, dat was hij. Als dat het iets beter maakt. Dan begint Luke tegen Juni te praten en ineens pakken ze beiden hun telefoon. Goh, wat zit ik hier met sociale mensen. Ik besluit maar weer in het gras te gaan liggen en te wachten tot ze klaar zijn met elkaar negeren en tot ze eindelijk bedenken dat ik toch wel leuk ben om mee om te gaan. Ineens voel ik gesjor aan mijn arm en verstoord kijk ik Juni aan.
          'Rox, ik moet even met je praten, onder vier ogen.' Ik loop zuchtend en struikelend mee. Het petje van Caleb valt van mijn haren af en ik zet het snel weer op mijn hoofd. 'Voor als je vragen krijgt: nee, het gaat inderdaad niet helemaal goed tussen ons, Luke heeft... Hij heeft iets gedaan wat ik niet leuk vond. Dus, hoe was je zomervakantie?'
          Als je het hebt over van de hak op de tak springen, ben je zeker vandaag bij Juniper aan het goede adres. Ik sla mijn armen over elkaar heen en ik kijk haar aan. 'Wat heeft hij gedaan?' vraag ik haar dan. Ik ben zelf niet zo emotioneel en ik vind het al helemaal niet leuk om naar de liefdesdrama van anderen te luisteren, maar voor Juni maak ik een uitzondering. Ze is mijn vriendin en ook al ben ik hier sowieso helemaal niet goed in, ik zal op z'n minst proberen een luisterend oor te bieden. Kort blik ik achterom naar Luke, die nog op het grasveld zit sneu te zijn in zijn eentje. Ik haal het petje van mijn haren af en klop er wat denkbeeldige grassprieten vanaf, voor ik deze weer achterover op mijn hoofd zet. Tegen de zon helpt het toch niet en dan kan ik er net zo goed nog wat stoerder uit zien door het tenminste achterover op mijn hoofd te plaatsen. Damn, ik hoop dat ik Caleb nog wat vaker kan... zien, deze week, want ik word spontaan depressief als ik denk aan de lessen die ik anders verplicht moet volgen.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Charlotte 'Charlie' Kate Green
    “Cutting class for the thrill of it – getting drunk on the past we were livin' in.”



    Ik had honger. Honger en ik was boos. Boos op Vince. Het viel dan vast ook niet moeilijk te raden dat ik behoorlijk chagrijnig was. Ik wist dat Vince achter zijn nieuwe, roodharige liefje was aan gerend, naar buiten toe – en tegelijkertijd, hoogstwaarschijnlijk van mij was weggevlucht. Heel verstandig. Even overwoog ik mijn knorrende maag te negeren en buiten te gaan zitten – en wellicht Vince te confronteren, maar toen mijn maag opnieuw walvisgeluiden begon te maken, besloot ik toch even een omweggetje langs de kantine te nemen.
    Wat zo opmerkelijk was aan de kantine, was dat niemand daadwerkelijk op een stoel zat of aan een tafel. Iedereen zat met zijn kont op de tafel en plaatste z'n voeten op de stoelen. Waarom er überhaupt nog een vloer was... die was er alleen maar om ranzig te wezen – zelfs de muizen zouden er niet van durven eten.
    Na een heerlijk gezonde lunch gekocht te hebben – a.k.a. een veel te duur zakje chips en een flesje water – liep ik de school uit, het plein op. Ik keek om me heen of ik Vince toevallig zag staan, maar nee, helaas, hij leek in rook op gegaan te zijn. Wat overigens niet geheel onvoorstelbaar zou zijn, gezien die jongen echt een kettingroker was. Wie ik wel zag staan, waren Jacob en Sofia. Beiden niet geheel onaardige mensen. Ik opende mijn zakje chips en stapte op de twee af.
          ‘Hallo,’ zei ik en stak een chipje in mijn mond. ‘Hoe is 't met jullie? Hebben jullie toevallig Vince gezien? Je weet wel, stomme kop met veel tattoages – kijkt altijd een beetje intimiderend,’ ik deed ondertussen mijn beste impressie van Vince, ‘en als jullie willen, pak gerust/’ Ik stak het zakje chips naar hen uit.



    17 • Senior • Tough cookie Punker • Goalgetter @ Soccer team
    Hallway > Outside • Jacob & Sofia

    Lucas 'Luke' Isaac Hughes
    “I seek to cure what's deep inside, frightened of this thing that I've become.”



    Roxy rolde haar ogen bij mijn antwoord op haar vraag. Ik keek haar met een opgetrokken wenkbrauw aan en grinnikte.
          ‘Hoezo? Geen fan van Aliz?’ zei ik plagend.
          ‘Lieve, lieve Luke, ik zei niet dat ik seksueel gefrustreerd was, dat was hij. Als dat het iets beter maakt.’ Mijn gezicht betrok wat en ik deed net alsof ik heel erg disturbed was.
          ‘Lieve, lieve Roxy, houd jij je verhaaltjes over jouw en Calebs avontuurtjes maar voor jezelf en in de slaapkamer – of waar jullie het ook doen. Caleb kennende staat het bed onderaan zijn lijstje van “kinky locaties”.’ Mijn telefoon ging af en ik kijk er even op. Een bericht van Juni. Fronsend keek ik van mijn telefoon op. Juni keek echter onverstoorbaar naar het scherm van haar telefoon. Of ze daadwerkelijk ook iets op haar scherm zag viel nog te betwijfelen, want voor hetzelfde geld zat ze me gewoon nog steeds straal te negeren. Dat ze via telefoon wilde communiceren, was op zich wel al een mijlpaal. We boekten vooruitgang.

    JUNI
    >> I am going to ignore you till needed.
    >> Don’t worry, I still love you.
    << Do you? That’s why you haven't talked to me for almost three months.
    Ik keek opnieuw even op van mijn telefoon, om Juni's reactie te kunnen zien. Haar gezicht betrok even.

    JUNI
    >> Yeah we need to talk about that, but not here with Roxy.
    >> I’ll skip my next class for you.
    << Okay, we indeed need to talk. You need to talk. We’re still not actually talking.
    >>You can’t blame me for hating you when you more or less tried to force yourself on me.
    << Pardon?
    >> You really don’t remember?
    << Does it look like I remember?
    >> Well maybe you’re just being an ass. It was your party and you were really drunk. But I don’t feel like discussing it all over again.
    < >> No, I like the silent treatment on you.
    << Well I don’t.
    Juniper en ik wisselden een blik, een gespannen blik, een nogal ongemakkelijke, gespannen blik.
          ‘Rox, ik moet even met je praten, onder vier ogen.’ Ik zuchtte en keek hoe de twee meiden een stukje van mij vandaan gingen staan. Ze stonden niet zo heel ver weg, op nog geen tien meter afstand, schatte ik zo. Toch kon ik niets verstaan van wat ze zeiden, ook al wist ik bijna zeker dat het over mij ging. Eerst keek ik van een afstandje toe, maar besloot uiteindelijk toch me in hun gesprek te mengen. Ik stond op, klopte wat gras van me af en voegde me weer bij de twee meiden.
          ‘Dus, wat voor slechts vertel je nu weer over mij, Juni?’ zei ik. Het had speels en jolig geklonken, maar de ondertoon was toch wel een stuk killer. Ik sloeg losjes mijn armen om Roxy en Juni hun schouders heen.



    18 • Senior • Bad News/Troublemaker • Grassfield • Roxy & Juni

    [ bericht aangepast op 24 maart 2017 - 0:05 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Aliz Nicola Harrington
    HALLWAY || WITH CALEB || SENIOR

    i thank god everyday for the existence of french fries

    Aliz kijkt verbaasd op wanneer Caleb ineens voor haar staat, terwijl Owens arm nog rondom haar middel ligt, zijn gezicht slechts enkele centimeters van de hare verwijderd. In tegenstelling tot eerder, staat zijn ogen nu wel vol emoties, maar geen goede emoties. Ze kan overduidelijk de pijn er in zien, en ze krimpt haast iets in een.
          ‘Het kan me niets meer schelen wat je doet.’
          Niet begrijpend kijkt ze hem aan, maar hij ziet het waarschijnlijk al niet meer, gezien hij tegen Owen’s schouder aan beukt, haast zoals een rugbyspeler tegen zijn tegenstander zou beuken.
          ’Hey, Caleb!’ roept ze hem nog na, maar hij is al weg. Ze knikte stilletjes op zijn vraag. ‘En met jou?’ Caleb had tenminste hem gebeukt, niet haar. Niet fysiek tenminste.
          ’Oh en eh... iemand had een prank met me uitgehaald, mijn kleren zijn drijfnat dus je, ik had gehoopt ze te kunnen drogen. Groen is niet echt mijn kleur. Jem dacht dat ze hier een haardroger hadden maar helaas niet dus. Zullen we anders iets gaan eten? Mijn kleren kunnen heus wel wachtten.’
          'Ik vind het best,’ antwoordde Jem, zijn schoudersophalend.
          ’Ik ga denk ik maar achter Caleb aan, voordat hij iets doms doet,’ zuchtte ze. Ze wilde dat ze de hele dag geskipt had. Ze gaf Owen nog een kus op zijn wang en grinnikte. ‘No offence, Owen, maar ik denk dat je beter maar wel nog nieuwe kleding kan gaan zoeken, tenzij je wilt dat niemand naast je gaat zitten. Behalve ik dan. Je kan altijd bij de gevonden voorwerpen kijken, misschien zit daar iets bij? Anyway… Wie heeft het gedaan?’ Het antwoord verbaasde haar niks. Eikel.

    To Vince
    Je bent een eersteklas lul

          ’Misschien zie ik je aan het eind van de pauze nog, of anders vanavond op feest?’ One more kiss. ‘Doei Jem!’ Aliz verliet de kleedkamer na deze woorden, en na enkele minuten had ze Caleb weer gevonden. ‘Wacht!’ Hij luisterde natuurlijk niet, en ze moest hem opnieuw een gang intrekken.
          ’Waar ging dat in godsnaam over?’ siste ze. ‘Was het nou echt nodig om hem die schouderbeuk te geven, en zo over hem te spreken? Zo ken ik je helemaal niet.’ Het was in elk geval niet de jongen waar ze ooit verliefd op was geworden. Gefrustreerd en vermoeid wreef ze over haar slapen. ‘Waarom reageerde je zo, omdat ik hem een kus gaf?’ Aliz voelde haar irritatie weer opvlammen. ‘Je zoende Roxy ook voor mijn neus, al kan ik beter zeggen dat je haar gezicht aflebberde. En aan te zien aan wat jullie delen en je warrige haar kan ik ook wel con-‘ haar stem haperde even en ze slikte de blok in haar keel weg, ‘kan ik concluderen dat er ook veel meer dan dat gebeurd is.’ De energie leek haast weggevloeid zijn en haar schouders zakten naar beneden. Zou ze het vertellen? Er was niemand in de gang.
          ’Het is niet echt,’ zei ze op een zachte toon, ‘de relatie tussen Owen en mij. Lang verhaal kort: we gingen enkele weken geleden uit, things happened, en ik vroeg hem of hij jongens leuk vindt. Het antwoord weet je denk ik wel. Hij voelt zich er alleen nog honderd procent op zijn gemak mee, en hij weet niet goed wat te doen, dus ik speel zijn vriendinnetje tot hij er klaar voor is en weet wat hij wilt,’ legde ze uit. ‘Ga niet opmerkingen rondstrooien dat hij gay is op een beledigende manier, of suggesties er over maken. Het is aan hem om het mensen te vertellen wanneer hij dat wilt, en het is überhaupt al verschrikkelijk genoeg dat er in deze maatschappij verwacht wordt dat je dat soort dingen verteld, dus ga het niet nog moeilijker maken voor hem. En ik zweer het, Caleb. Waag het niet om het ook maar aan iemand door te vertellen. Ik heb je dit verteld omdat ik je vertrouw, en ik vertrouw er op dat je het niet door zal vertellen. Mocht je dat wel doen, dan…’ Aliz beet op haar lip. ‘Dan weet ik niet of ik nog veel behoefte heb om met je te praten, want ik weet niet goed wat ik moet vinden van de persoon die je aan het worden bent.’


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Cristiano Ignazio Barone
    19 • Senior • Badboy • @school with girlfriend

    Ik kijk toe hoe een voor een haar blonde lokken uit de knot vallen. Ik til mijn hand op en voel een paar lokken mijn hand kietelen en even streel ik kort over haar haar. ‘Denk je dat ik het je zo makkelijk maak. Je had beter moeten weten Barone.’ ik pruil even maar haal dan mijn schouders op. 'Ik hoopte van wel, but I like a challenge,' zeg ik nonchalant met een brede grijns op mijn lippen. Ik trek mijn hand terug en rek me even uit, maar voor ik het weet glijden haar handen onder mijn shirt en begon ze me te kietelen. Ik lach hard en probeer haar handen te ontwijken, wat niet bepaald lukt. Uiteindelijk weet ik haar polsen toch te pakken en ik kijk haar even aan. Dan kijk ik kort naar mijn shirt dat een heel stuk ik opgeschoven voor ik weer opkijk. 'Als ik mijn shirt uit moet doen moet je het gewoon zeggen hoor.' zeg ik met een speelse grijns.
    Langzaam laat ik haar polsen los en leun tegen de muur, waarna ik zachtjes gaap. Slapen was niet iets wat me altijd makkelijk af ging, maar je leert er wel mee leven na een tijdje. ‘Wacht maar. Het word volgend jaar wel een leuk jaar. Ik jij en Owen. Ik en Owen zijn al aan het verzinnen hoe we samen op de kamer komen. You know… ladies don’t really like me that much. Op Jacinta na.’ grijnsde ze en ik lach zachtjes. 'Oh dus daarom moet ik mee? Zodat je niet alleen met Owen zit?' grijns ik en schud mijn hoofd. 'Nu moet ik wel, straks steelt hij je van me.' zeg ik met een pruillipje.


    El Diablo.


    Sofia Maria Edwards
    with jacob/charlie • rokershok


    Hij had zich verslikt in de mozarella en ik kon het niet laten om even te lachen, wat was het toch ook een sukkel. ‘Wil je me vertellen dat je nicht net haar keel had opengezet?’ Hij keek me vragend aan en ik knikte hevig, ‘en dat is nog maar de helft van waar ze tot toe in staat is.’
    Gelukkig had Jake het niet al te zwaar genomen dat ik mijn aangeboden pizza weer terug had gekaapt, het was immers voor een goed doel.
    Ook was hij het er mee eens dat ik een joint hard nodig had nu, ‘ja natuurlijk, frisse lucht zal ons wel goed doen denk ik zo.’ Ik knikte bij zijn woorden, die jongen had altijd alleen maar wijze woorden.
          Net als hem stond ik op en pakte mijn flesje drinken op en sloeg mijn rugzak over mijn schouders waarna ik een diepe zucht slaakte. ‘Ze komt uit New York, het rijke gedeelte maar haar ouders zijn net gescheiden,’ voegde ik aan mijn frustratie toe en liep samen met hem naar buiten. Met onze armen gehaakt liepen we naar het rokershokje waar het nu net een beetje leeg begon te stromen, iets wat ik maar al te fijn vond.
    Ik had hem even aangekeken voordat ik tegen de muur aan leunde en begon met mijn stick te draaien en die uiteindelijk aanstak. ‘Hoe zit het met jou muziek? Ik vind jou teksten altijd zo goed,’ sprak ik vervolgens en glimlachte zwakjes en lief. Ik bedoelde het goed, hij was altijd een grote inspiratiebron voor me en hij supporte me net als Jem met alles.
          Voordat mijn vriend kon antwoorden werden we gestoord door Charlie, ik kende haar amper maar goed genoeg om een praatje met haar te maken.
    Ze zag er nogal gefrustreerd uit en had een zakje chips vast die ze niet veel later aan ons aanbood.
          ‘Hoe is ’t met jullie? Hebben jullie toevallig Vince gezien? Je weet wel, stomme kop met veel tatoeages– kijkt altijd een beetje intimiderend,’ ze probeerde ondertussen een impressie te doen maar erg goed gelukt vond ik het niet waardoor ik enkel kon lachen.
    Ik nam een trek van mijn joint en schudde mijn hoofd nog lachend voordat ik een chipje pakte, ‘ik heb hem in ieder geval niet gezien maar deze kerel misschien wel, jullie zitten toch bij elkaar in het team?’ Ik stootte Jake even aan terwijl ik Charlie even van top tot teen bekeek.
          ‘Wat moet je eigenlijk van hem? Wil jij van meerdere walletjes proeven?’ Vroeg ik nieuwsgierig, doelend op het feit dat ik dacht dat ze met Micah was en ze nu weer terug wilde naar Vince. ‘Hij heeft me altijd goed in bed geleken,’ voegde ik er plagend aan toe en gaf haar toen een speels stootje voor ik haar de joint aanbood– hopend dat ze aannam dat ik een grapje maakte. Charlie stond niet echt als agressief bekend maar zeker wel als een tough cookie en het zou een koekje van eigen deeg zijn als ze een snauwende opmerking terug zou maken. Echter probeerde ik haar alleen maar een beetje uit want een beetje plagen moest kunnen.

    [ bericht aangepast op 24 maart 2017 - 14:05 ]


    Everything is illuminated by the light of our past.

    ———————————————————————————
    •••
    ———————————————————————————

    ——————————————————————————

    ———————————————————————————
    •••
    ———————————————————————————

    Jacinta Isabelle Fray

    ”If you show me you don't give a fuck, I'll show you that I'm better at it

    • Senior • Dancer • Eighteen • Vince, Kamryn & Isiah• Outfit •

    Tussen het gesprek door verscheen Isiah en kwam de jongen met zijn opgewekte vrolijkheid bij ons staan, alvorens hij zich haast direct op het nieuwe meisje stortte. Een zachte grinnik verliet zacht mijn lippen, maar deze verwaterd licht als er klaarblijkelijk toch iets gebeurd lijkt te zijn — of dat was toch de indruk die ik kreeg bij het horen van de vraag die Isiah aan het roodharige meisje stelde.
          ”Nee, ik ben prima,” reageerde Vince op mijn eerder gestelde vraag aan hem. “Ik heb gewoon niet zoveel geslapen.” Een kort snuifje in de vorm van een verwaarloosd lachje weerklonk. “Well, dat verbaasd me nu niks.” Heel kort trok ik even een van mijn wenkbrauwen op en poogde de onbewuste steek — ergens in mijn binnenste — geheel tactvol te negeren. Er was een reden waarom ik mezelf zoveel mogelijk probeerde te beschermen voor deze jongen en ik had dan ook geen verdere uitleg nodig bij wat hij verstond onder ‘slecht geslapen’. “ Kamryn kan anders prima voor haarzelf opkomen, niet?” sprak Vince vervolgens tegen het tweetal naast ons, waarop ik mijn eerdere gedachten direct liet varen en mijn aandacht verlegde op wat er gebeurd zou zijn. Kennelijk had ik meer gemist dan ik gedacht had.
          ”Wat is er gebeurd dan?” Vragend blikte ik van Vince naar Isiah, en van Isiah naar Kamryn. Als Vince ondertussen besluit te gaan staan raak ik me al heel snel bewust van het feit dat hij zich naast mij plaats, alvorens hij me om een soort goedkeuring vraagt voor de arm die hij om mijn middel slaat, waardoor zijn hand losjes op mijn heup komt te liggen. In een stille waarschuwing schenk ik hem een zoete snoet en hoewel ik de neiging voel opkomen zijn hand weg te duwen, doe ik het niet. Het zou lullig wezen om Vince in het bijzijn van andere af te wijzen, of dat is toch echt het excuus wat ik mezelf voorhoud zodat ik het niet hoef te doen en de jongeman daarmee alsnog een stapje dichterbij laat komen. Het zachte trillen van mijn mobiel doorbreekt vervolgens mijn stille overpeinzing en terwijl ik in een vlugge handeling het binnengekomen berichtje lees leun ik — geheel onbewust — iets tegen Vince aan.

          From: Jacob.
    Hey, kom je ook naar het feestje vanavond?


          To: Jacob.
    Hell yes, I’m in! Jij toch ook? You must tho. :3


    Langs me had Vince zijn telefoon ook tevoorschijn gepakt en terwijl hij vliegensvlug een berichtje verzond, gaf ik mijn donkere poelen de vrijheid om ongegeneerd over zijn gezicht heen te laten glijden. “Waar zit je met je gedachten, Alesi?” Een tikkel nieuwsgierig kantel ik mijn hoofd iets als ik opmerk dat Vince met zijn gedachten spontaan geheel ergens anders lijkt te zitten, en prik vervolgens met mijn vinger zacht in zijn wang. “En waag het niet om te zeggen dat ze bij mij zijn, want dan mag ik hopen dat je iets vrolijker kijkt.” Met een plagende doch oprecht geïnteresseerde blik schenk ik de jongen een van mijn zoete glimlachen, waarna ik mijn telefoon in mijn kontzak duw.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    CALEB MONTANA

    Senior • 18 • Dealer • Alcoholic • Alix @ Hall

          ‘Wacht.’
          Caleb weet de stem uit duizenden te herkennen, maar stoppen zit op het moment niet in zijn gedachten — zijn stappen blijven groot en vol woede, totdat hij opnieuw door Aliz een van de lege gangen in wordt getrokken. Bij iedere andere persoon had Caleb zijn vuist op diegene laten belanden, maar zelfs nu zou hij Aliz geen pijn kunnen doen.
          ‘Waar ging dat in Godsnaam over? Was het nou echt nodig om hem die schouderbeuk te geven en zo over hem te spreken? Zo ken ik je helemaal niet. Waarom reageerde je zo — omdat ik hem een kus gaf? Je zoende Roxy ook voor mijn neus, al kan ik beter zeggen dat je haar gezicht aflebberde en te zien aan wat jullie deden en je warrige haar kan ik ook wel con— kan ik ook wel concluderen dat er ook veel meer dan dat gebeurd is.’
          Calebs gezichtsuitdrukking blijft nukkig — Aliz heeft hem eigenhandig naar Roxy en alle andere jongedames die zijn bed hebben gedeeld gedreven door een nieuwe relatie aan te gaan. Voor Caleb betekende dat destijds dat hij geen enkele kans meer had om opnieuw samen te komen met haar — wat voldoende was om hem over het randje te laten vallen waar hij al langer op balanceerde. Nu spreekt ze hem aan op het gegeven dat hij zijn eigen plan aan het trekken is — precies zoals zij doet.
          ‘Het is niet echt, de relatie tussen Owen en mij — lang verhaal kort: we gingen enkele weken geleden uit, things happened en ik vroeg hem of hij jongens leuk vindt. Het antwoord weet je denk ik wel, hij voelt zich er alleen nog niet honderd procent op zijn gemak mee en hij weet niet goed wat te doen, dus ik speel zijn vriendinnetje tot hij er klaar voor is en weet wat hij wil. Ga niet opmerkingen rondstrooien dat hij homo is op een beledigende manier of suggesties er over maken, het is aan hem om het mensen te vertellen wanneer hij dat wil en het is überhaupt al verschrikkelijk genoeg dat er in deze maatschappij verwacht wordt dat je dat soort dingen vertelt, dus ga het niet nog moeilijker maken voor hem. En ik zweet het, Caleb — waag het niet om het maar aan iemand door te vertellen. Ik heb je dit verteld omdat ik je vertrouw en ik vertrouw er op dat je het niet door zal vertellen. Mocht je dat wel doen, dan. . . dan weet ik niet of ik nog veel behoefte heb om met je te praten, want ik weet niet goed wat ik moet vinden van de persoon die je aan het worden bent.’
          Caleb heeft opnieuw een vlammend rode waas voor zijn kijkers door Aliz’ woorden, waardoor zijn ademhaling sneller gaat dan normaal gesproken het geval is. Daarnaast zijn— zijn vuisten tot permanente vuisten gebald en heeft hij al zijn wilskracht nodig om de kluisjes naast hen niet tot stof te slaan.
          ‘Oh — je vindt de persoon die ik aan het worden ben niet leuk? Het is aan jou de danken dat ik ‘zo’ ben, Aliz. Godverdomme. Waarom heb je me dit niet eerder verteld? Waarom heb je me al die tijd laten denken dat het definitief over was en je was gevallen voor iemand anders? Waarom. . .’ Caleb stoot een harde ademhaling naar buiten en vouwt zijn handen kort in zijn lokken, zoekend naar de woorden die zijn gevoel kunnen uiten. ‘Waarom is hij zo veel belangrijker dat je zoiets voor mij geheim houdt? Het kan me geen ene fuck schelen dat hij. . . Allejezus ik heb ook geen relatie, maar niet iedereen denkt dat ik. . . Waarom moet hij per se een nep. . . Dit slaat helemaal nergens op.’
          Caleb laat zijn handen opnieuw omlaag vallen, waar ze direct tot vuisten gebald worden. ‘Vanaf het moment dat jij met hem. . . Vanaf dat moment ben ik zo, Aliz. En als je dat geeneens hebt op weten te merken. . . Dan had je het wel héél druk met toneelspelen.’
          Caleb schudt zijn hoofd meerdere malen en zet dan enkele stappen naar achteren. ‘Ga naar je nep—. . . Ga naar je vriend. Zoals ik al zei: het kan me niets meer schelen. Wellicht nog minder dan voorheen. Ik moet weg. Ik ga Vince zoeken.’


    •


    Jamie
    James Archibald MacTavish || 16 || Junior || Weirdo || Fuck. How can I screw things up this quickly? || Hallway with Charlie and Micah > Alone
    Ik had mijn laatste woord amper uitgesproken of ik werd hard tegen de kluisjes gedrukt en voelde een arm zo hard tegen de bovenkant van mijn borst drukken, dat ik amper adem kon halen. Ik keek haar strak aan en probeerde niet te laten zien dat ik eigenlijk geen adem kon halen. Ik luisterde naar haar, maar wilde haar echt niet laten merken dat ze me nu echt iets tot me doorkwam, al was het waarschijnlijk niet de manier dat ze het wilde. Ze had geluk dat ik mijn mond niet wilde openen, om mijn adem te sparen. Halverwege haar speech liet ze me opeens los en moest ik moeite doen om niet voorover te kieperen en naar adem te happen. Ik bleef met mijn rug tegen de kluisjes staan en bleef haar aankijken, terwijl ze mijn kraag rechttrok. Ik trok een wenkbrauw op en kek haar na toen ze niet veel later wegliep. "Dank je... Geloof ik." Toch was ik nog niet van de twee af, want wat ze ook zei, zij en Micah hadden echt wel iets, anders was je echt niet ZO close. Ik keek haar na, en klapte nu wel dubbel, maar niet door de ademnoot, maar door een vuist in mijn maag, waardoor het goed was dat ik nog niets had gegeten, anders had dat nu over de vloer gelegen. Ik keek pisnijdig op naar de jongen voor me. Langzaam richtte ik me weer op, met een brandende haat in mijn ogen. Terwijl hij wegliep spuugde ik naar zijn achterhoofd, voor ik mijn kilt weer naar de juiste hoogte trok en terugliep naar de plek waar ik mijn tas en lunch had gelegd, die gelukkig nog onaangeroerd waren gelaten. Ik pakte de lunchdoos en mijn schooltas weer op, en schuierde richting de kantine. Buiten zag ik de zon schijnen, maar gezien Vince en Micah naar buiten waren gelopen, bleef ik binnen, al was het maar om geen blauw oog te krijgen en mijn maag wat te laten settelen. Ik wist niet hoeveel ik binnen zou krijgen, maar anders zou ik echt de energie niet hebben om de rest van de dag vol te maken. Ik liet mezelf in een hoekje bij het raam van de kantine zakken en opende mijn lunchbood, om rustig aan mijn lunch te beginnen. Ik had na die harde klap in mijn maag echt geen trek meer, maar ik wist dat ik moest eten, al was het maar omdat mijn moeder elke ochtend werk in de lunch van mijn zusje en mij stak.


    Bowties were never Cooler