• ★ MELROSE HIGH ★




    STORY
    Melrose High is een middelbare school zoals geen ander. Onder de leerlingen spelen er veel zaken die bij het puberleven horen. De één streeft naar populariteit, de ander naar de beste cijfers. Er lopen werkelijk alle soorten leerlingen rond, van de cheerleaders tot de gevreesde drugdealers. De dienst wordt uitgemaakt door de succesvolle atleten van de school, zij bepalen de norm. Bezwijk jij onder de druk van medestudenten of weet jij je eigen weg te gaan op deze hectische school?


    MELROSE HIGH
    Stad: Melrose (fictief) | Omschrijving komt nog
    Staat: California
    Grades: Freshmen (14-15 jaar), sophomores (15-16 jaar), juniors (16-17 jaar) en seniors (17-18 jaar)
    Schoolkleuren: geel en groen
    Sportteams:
    Football: The Wolves. De jongens moeten hier try-outs voor doen, omdat het zeer populair is.
    Cheerleaders: The Vipers. De meisjes moeten hier try-outs voor doen, omdat het zeer populair is.
    Overige sporten: Zwemteam, dansteam, atletiek, honkbal en basketbal
    Schoolclubs: Dramaclub, schoolband, schaakclub


    ROLLEN
    Naam • Grade • User • Status • Pagina
    Naam:
    Leeftijd:
    Grade:
    Status:
    Innerlijk: Graag meer dan alleen steekwoorden
    Uiterlijk: Probeer om geen dertigjarigen te gebruiken voor het uiterlijk van een zestienjarige
    Geschiedenis:
    Relaties: Geen toekomstige liefdesrelaties afspreken, vriendje en vriendinnetje mag wel zolang je maar geen ORPG gaat spelen
    Extra: Hobby's, clubs/sportteams, likes, dislikes etc.

    Mannen VOL
    — Isaiah Da Costa • Junior • Yugen • Wallflower • Diego Barrueco • 1.08
    — Caleb Montana • Senior • Horvath • Drugsdealer • Daniel Bederov • 1.05
    — Gus Charles Kingsley • Senior • Ziegler • Quarterback • Tim Borrmann • 1.07
    — Cristiano Ignazio Barone • Senior • Desierto • Badboy • Zayn Malik • 1.02
    — James Archibald MacTavish • Junior • PeterMaximoff • Weirdo • 1.11
    — Dallas Corey Eathons • Senior • Jughead • The athletic guy • Joe Collier • 1.11
    — Owen Cameron Green • Grade • Griffel • Geek • 1.11
    — Luke Isaac Hughes • Senior • Wemel • Rebel • 1.10
    — Osckar Chambers • Senior • Perrfect • Vreemde vogel • Olly Alexander • 1.10
    — Vincenzo Santino Alesi • Senior • Zelda • Jock • Stephen James • 1.10
    — Michael Gabriel Sherman • Senior • Griffel • Status • 1.11
    — Jeremiah Bodhi Geauxinue • Senior • Greenlight22 • Pitcher • Lucky Blue Smith • 1.10
    Vrouwen VOL
    — Kamryn Montgomery • Junior • Ziegler • The new girl • 1.11
    — Cassie Da Costa • Junior • Desierto • Cheerleader captain • 1.09
    — Stacey Sara Hale • Junior • Sunrises • Cheerleader • Baskin Champion • 1.10
    — Juniper Lia Ahearne • Senior • Marlow • Rebel • Faceclaim • 1.11
    — Roxy Sayen Pierce • Senior • Dougal • Bitch • Kimmy Schram • 1.06
    — Ayden Reynolds • Senior • McCrory • Gangbitch • 1.07
    — Aliz Nicola Harrington • Senior • Brinvi • Status • Taylor Hill • 1.10
    — Jacinta Isabelle Fray • Senior • Faolan • Dancer • 1.07
    — Libby McKenna • Senior • Ameliorate • Hippie • 1.11
    — Charlie Kate Green • Senior • Wemel • Punker • 1.11
    — Sofia Maria Edwards • Senior • Zelda • Rapper • 1.11


    REGELS
    — In deze RPG gelden de huisregels van Quizlet
    — Je schrijft een post van minimaal 300 woorden
    — Maximaal drie personages per persoon met verschillende geslachten en statussen
    — Geen perfecte personages
    — Nieuwe topics worden gemaakt door mij, tenzij anders aangegeven
    — Bespreek relaties en overige zaken in de praattopics
    — Heb je een vragen? Stel ze gerust
    — Have fun!

    Let op! Op dit moment geldt er de 4 post regel. Dat wil zeggen dat je minstens 4 posten wacht nadat jezelf gepost hebt, alvorens je weer een post mag plaatsen. Dit om te voorkomen dat de RPG bij de start al meteen in een sneltreinvaart schiet.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'



    JACOB 'JAKE' DAMIAN RYDER

    Jock, Muziekliefhebber, Rokerrshok, Met Sofia & Charlie




    Sofia had me onderweg naar buiten nog wat meer over haar nicht verteld, zo was ze naar hier gekomen vanuit New York nadat haar ouders gescheiden waren en dat ze tot nog veel meer in staat was. Eens we buiten kwamen, waren we haast de enige bij het rokenhok wat wel fijn was, ik had het namelijk niet zo op teveel volk rondom me heen - wat soms echt vervelend was gezien ik een 'jock' ben- Ik leunde net als Sofia wat tegen de muur aan en keek toe hoe ze voor zichzelf een joint rolde. Ik had het niet zo op drugs, maar zei niets tegen haar. Ik had wel een eens joint gerookt, maar dat was gewoon niets voor mij, ik zie al amper kleur maar dat was toch even een hel voor me geweest, dus ik snapte niet echt wat de anderen er zo goed aan vonden, maar goed.
    ‘Hoe zit het met jou muziek? Ik vind jou teksten altijd zo goed,’ zei Sofia plots waardoor ik haar even aankeek en haar zachtjes zag glimlachen. Echter kon ik niet op haar vraag antwoorden, gezien Charlie zich bij ons gevoegd was. Ergens was ik hier wel blij mee gezien ik geen zin had om tegen haar uit te leggen dat ik een writersblok had met mijn songteksten. Charlie zag er echter alles behalve vrolijk uit, ik mocht haar wel, ik had haar leren kennen toen ze nog het vriendinnetje van Vince was, maar dat was ook al een eindje gedaan dacht ik.
    ‘Hoe is ’t met jullie? Hebben jullie toevallig Vince gezien? Je weet wel, stomme kop met veel tatoeages– kijkt altijd een beetje intimiderend,’ Zei Charlie hem proberend te imiteren wat er eerder grappig uitzag dan accuraat waardoor ik ook het niet kon laten om zacht te grinniken, echter toen ze ons wat chips aanbood sloeg ik het offer vriendelijk af door gewoon mijn hoofd te schudden. ‘Ik heb hem in ieder geval niet gezien maar deze kerel misschien wel, jullie zitten toch bij elkaar in het team?’ de elleboog tegen mijn arm deed me even van Sofia naar Charlie kijken. " Sorry Charlie, maar ik heb hem niet gezien. Is hij niet bij Gus of Caleb?" vroeg ik haar al nam Sofia weer het woord over. ‘Wat moet je eigenlijk van hem? Wil jij van meerdere walletjes proeven?’ Haar vraag was nogal grof en ik had haar nu een elleboog stoot terug met een fronsende blik. Ik had geen zin in drama, daarvoor was ik nog maar net wakker en had ik gewoon in mijn bed willen blijven liggen. Daarbij als ik me niet vergiste was ze gewoon vrienden met Michael en had ik hem ook liever niet tegen me.
    ‘Hij heeft me altijd goed in bed geleken,’ voegde Sofia er nog plagend aan toe waardoor ik nu ook wel snapte dat ze ermee grapte maar echt lachen kon ik niet. Dus Vince was haar soort type dan? Ik leek totaal niet op Vince, ik had -nog- geen tattoos, had geen donkere haren of hellblauwe ogen. Fuck...
    Ik haalde even een hand door mijn haren heen , misschien moest ik er maar niet meer aan denken. " Wat heeft hij trouwens gedaan dat je zo furieus bent? Een kwade fronst staat je niet zo." zei ik met een zacht lachje tegen Charlie om de toestand wat minder gespannen te maken.




    [ bericht aangepast op 25 maart 2017 - 11:25 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Cassandra "Cassie" Morgan Da Costa
    17 • Junior • Cheercap • On her way

    De lessen waren op zich makkelijk te doen, op natuurkunde na dan. Nu was het eindelijk tijd voor pauze. Ik had niks van huis meegenomen dus dat werd iets in de kantine halen. Sandwich? Pizza? Salade? Ik zie wel. Ik stop mijn boeken in mijn kluisje en kijk in het kleine spiegeltje wat er hangt, voor ik snel wat vrij onopvallende, roze lipgloss op doe. Ik hoor mijn telefoon zacht afgaan en ik vis hem uit mijn tas, waar ik zie dat ik een berichtje heb van Isaiah. Ik glimlach lichtjes en typ snel een berichtje terug.
    To: Hermanoooooo <3
    Jaaaa, het is bij die jock Jake haha. And yes we areee, matchy match?

    Ik pak ondertussen weer wat boeken, maar hoor dan mijn telefoon weer afgaan. Weer pak ik hem uit mijn tas en mijn glimlach wordt breder bij het zien van Jems naam. Ik ontgrendel mijn telefoon en laat mijn blik over het berichtje gaan, voor ik er ook een schrijf. Ondertussen loop ik richting de kantine.
    To: Jem <3
    Loop nu net de kantine in, zit aan mijn tafel zo (: Hbu?

    Ik stop mijn telefoon weg en haal uiteindelijk een stuk pizza met een flesje cola, waarna ik naar mijn tafel loop. Het had genoeg plek en had een goed uitzicht door het raam. Ik begroet een paar van mijn vrienden -wat cheerleaders en jocks- die er al zitten en neem ook plaats. Ik neem een hap van de pizza en zucht even. Ik had geen zin in school vandaag, ik keek alleen uit naar de training vanmiddag. Het was dat de coach er zo streng op was, anders had ik allang een paar lessen geskipt.


    El Diablo.

    Charlotte 'Charlie' Kate Green
    “Cutting class for the thrill of it – getting drunk on the past we were livin' in.”



    Zowel Sofia als Jacob leken mijn impressie van Vince wel humoritstisch te vinden. Helaas was 'ie dus niet noodzakelijk succesvol, gezien ik eigenlijk 'intimiderend' had proberen te zijn.
          ‘Ik heb hem in ieder geval niet gezien maar deze kerel misschien wel, jullie zitten toch bij elkaar in het team?’ Ze verkocht Jacob een elleboogstoot en ik keek hem vragend aan.
          ‘Sorry Charlie, maar ik heb hem niet gezien. Is hij niet bij Gus of Caleb?’ Uitstel van executie voor jou, Vince. Ik haalde mijn schouders op en schudde mijn hoofd.
          ‘Geen idee, ik ben Gus, noch Caleb tegenkomen in de gangen – dus het zou kunnen.’
          ‘Wat moet je eigenlijk van hem? Wil jij van meerdere walletjes proeven?’ vroeg Sofia mij vervolgens en ik keek haar onbegrijpend aan. Twee wall– oh. ‘Hij heeft me altijd goed in bed geleken.’ Ik grijnsde als een boer met kiespijn.
          ‘Als je doelt op Micah – hij is níet een walletje waar ik van proef en Vince al helemaal niet,’ zei ik droogjes en grinnikte humorloos. Ik was wel opgelucht dat Sofia een grapje maakte, want het was nogal ongemakkelijk geweest als ze werkelijk dacht dat ik nog geïnteresseerd was in Vince.
          ‘Wat heeft hij trouwens gedaan dat je zo furieus bent? Een kwade fronst staat je niet zo.’ Ik glimlachte scheef, nam een trekje van de joint die Sofia me had aangeboden, en gaf 'm aan haar terug.
          ‘Hij heeft iets bij Owen geflikt, waardoor zijn kleren nu nat zijn en dat wil ik 'm graag betaald zetten.’



    17 • Senior • Tough cookie Punker • Goalgetter @ Soccer team
    Hallway > Outside • Jacob & Sofia
    SONG: DETROIT – MARCUS MILLER

    [ bericht aangepast op 25 maart 2017 - 21:26 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Ayden
    Student Prez • Ex- Gang Member • Dance club • @ Gym • My cuddly boyfriend

    'I made lots of mistakes in the past, but if you judge me on what I did in the past,
    then you don't belong in my future.'




    'Try to break me
    And I'll break you ten times harder.'



    Ik keek even naar zijn buik, die ik inderdaad behoorlijk ontbloot had. Ik voelde dan ook een set ogen op ons branden, waar ik even naar keek en een set blauwe kijkers vond. Gauw keek het meisje weer weg, wat mij Chris zijn shirt weer omlaag liet doen. Oké ik was nu wel heel onprofessioneel bezig. Ik wist het.
    ‘Oh dus daarom moet ik mee? Zodat je niet alleen met Owen zit?’ grijnsde de jongen, waarbij hij zijn hoofd schudden. ‘Nu moet ik wel, straks steelt hij je van me.’ Een pruillipje ontstond op zijn gezicht, waar ik het niet kon laten om even van te grinniken. Hij moest eens weten dat Owen niet voor mijn geslacht viel. Ik kende Owen – na Charlie natuurlijk – hier het langst en ik kon heus wel raden of mijn beste vriend op mannen viel of niet. Ik meende in de gaten te hebben dat Owen een oogje op Jem heeft, wat handig voor mij kon uitpakken. Echter kon ik moeilijk Owen letterlijk zeggen dat hij gewoon moet scoren bij de blondine, gezien hij me nog steeds niet vertelt had dat hij gay was. Was ik nou zo slechte vriendin? Misschien wel, gezien ik hem best wel vaak richting zijn crushes duwde. Ohwell.
    Ik rolde van de jongen af, hoewel ik zijn arm opengevouwen had, zodat ik een hoofd kussentje had.
    ‘Owen is wel een lekkerding hoor. Het is dat hij me gefriendzoned had, anders had ik het geweten.’ Plaagde ik de jongen naast me. Hee, een beetje mijn best friend ophemelen kon geen kwaad. Ergens had ik Chris en Owen ooit willen koppelen – maar Chris paste somehow gewoon niet bij Owen.
    ‘I don’t know; ik heb niet meer echt een familie… en diegene die ik heb gaan allemaal studeren na dit jaar en als ik niet mijn best doe, dan kan ik niet eens studeren.’ Stilletjes keek ik naar boven, terwijl toch een koude rilling over mijn rug streek.
    ‘Ik wil gewoon niet weer alleen komen te staan..’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Aliz Nicola Harrington
    OUTSIDE || WITH VINCE, ISAIAH, JACY AND KAMRYN || SENIOR

    i thank god everyday for the existence of french fries

    Haar woorden leken de situatie alleen maar erger te maken en haar blik viel op zijn gebalde vuisten, maar vlogen terug naar zijn gezicht toen hij begon te praten: ‘Oh, je vindt de persoon die ik aan het worden ben niet leuk? Het is aan jou de danken dat ik ‘zo’ ben, Aliz. Godverdomme. Waarom heb je me dit niet eerder verteld? Waarom heb je me al die tijd laten denken dat het definitief over was en je was gevallen voor iemand anders? Waarom… Waarom is hij zo veel belangrijker dat je zoiets voor mij geheim houdt? Het kan me geen ene fuck schelen dat hij… Allejezus ik heb ook geen relatie, maar niet iedereen denkt dat ik… Waarom moet hij per se een nep… Dit slaat helemaal nergens op. Vanaf het moment dat jij met hem… Vanaf dat moment ben ik zo, Aliz. En als je dat geeneens hebt op weten te merken… Dan had je het wel héél druk met toneelspelen. Ga naar je nep-… Ga naar je vriend. Zoals ik al zei: het kan me niets meer schelen. Wellicht nog minder dan voorheen. Ik moet weg. Ik ga Vince zoeken.’
          Tijdens zijn tirade was haar onderlip lichtelijk begonnen met trillen. ‘Waarom… Hoezo is het mijn schuld dat je zo doet?’ vroeg ze met een zachte stem, haar ogen op de grond gericht. ‘Het zijn nogal altijd je eigen keuzes… Ik zie jou vaak genoeg met Roxy, dat betekend niet dat ik het gelijk nodig vind om rot te doen tegen andere mensen, of tegen haar.’ Ze slikte de brok in haar weg. ‘En ik heb het je nu verteld toch? I-ik geef nog steeds om je.’ Aliz keek hem voor enkele seconden aan, maar haar ogen gleden gelijk weer weg toen ze zijn blik zag en er tranen in haar ogen sprongen. Zo had hij nog nooit naar haar gekeken. ‘Maar het kan je toch niks meer schelen, dus ik ga maar.’ Ze veegde een verdwaalde traan van haar wang en liep weg. Ze kon het niet. Ze kon niet tegen hem praten terwijl hij net een stenen muur was.
          Terwijl ze door de school liep, niet zo zeer doelbewust, zag ze door een van de ramen dat Vince buiten zat met Isaiah, Jacy en een roodharig meisje die ze niet kende, en daarmee haar doel vond. Het kwam waarschijnlijk gedeeltelijk door haar frustratie over Caleb, maar ook hoe Vince zich totaal geen zorgen leek te maken om Caleb’s gedrag en zich drukker bezig hield met het treiteren van anderen, waaronder Owen, die niks had gedaan om dat te verdienen.
          Met grote passen liep ze naar buiten. ‘Ik leen dit even.’ Zonder de reactie af te wachten, trok ze slush puppy uit de handen van een eerstejaars en begaf ze zich naar het groepje dat op het bankje zat. Ze zou geen goede indruk maken om het nieuwe meisje, en Isaiah en Jacy zouden waarschijnlijk maar denken dat ze gek geworden was, maar dat maakte haar momenteel niet uit. Misschien was ze wel gek geworden.
          ’Je houdt toch zo van douches uitdelen aan andere mensen? I'll return the favor.’ Zonder verder nog iets te zeggen, leegde ze het bekertje boven zijn hoofd, en liet ze plastic ding er achteraan vallen.

    [ bericht aangepast op 26 maart 2017 - 6:58 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    JUNIPER LIA AHEARNE
    18 – Badass – grass field – Juni & Luke – ignoring

    Dat Roxy het niet helemaal eens was met dat Juniper haar zomaar mee wegtrok van Lucas, was duidelijk door haar gezucht en gestuntel. Hier had Juniper echter weinig boodschap aan, omdat ik moest en zou met haar praten. Onder vier ogen. Over wat er die avond met Luke gebeurd was. Toen ze dan ook eenmaal op een afstandje van Lucas stonden, opende Roxy al snel haar mond om de desbetreffende vraag te stellen.
          ”Wat heeft hij gedaan?” vroeg ze toen. Kort blikte ze achterom naar Luke, die nog op het grasveld zat, hij was - tot Juni’s verbazing - niet achter hun aangelopen. Daar zag ze hem wel voor aan, eigenlijk. Roxy haalde het petje van haar haren af en klop er wat vuiligheid vanaf, voor ze deze weer achterover op mijn hoofd zette.
          Juniper stond op het moment om Roxy’s vraag te beantwoorden, toen ze een arm om haar schouder voelde. “Dus, wat voor slechts vertel je nu weer over mij, Juni?” vroeg de stem van Lucas niet veel later. De ondertoon die had geklonken, gaf haar de rillingen. Hij klonk.. Boos? Juniper keek omhoog naar Luke en gooide toen zijn arm van haar schouder, waarna ze tegenover hem ging staan.
          ”Nou, om maar gelijk met de deur in huis te vallen dan.. Luke, ik vind het prima als je gevoelens voor me hebt of iets dergelijks, maar… De volgende keer heb ik liever dat je dat nuchter overbrengt in plaats van dat je mij tegen mijn wil loopt te zoenen, mijn kont aanraakt en dronken dingen tegen me mompelt die iets weg moeten hebben van: I love you,” ratelde Juniper aan een stuk door, terwijl ze over haar armen wreef. Ze keek Luke aan en wachtte zijn reactie af. Waarschijnlijk zou hij heel verbaasd kijken, omdat hij hier zich niks van herinnerde.
          ”Het verbaast me dat ik nog net geen zuigzoenen van je heb gekregen,” maakte Juniper haar verhaal af, waarna ze zich omdraaide en aanstalten maken om van het tweetal weg te lopen.

    The sun is shining and so are you.. Not.


    That is a perfect copy of reality.



    MICHAEL 'MICAH' GABRIEL SHERMAN

    Bully/punker/jock , With Charlie, Vince & Kamryn, In the hallway

    🐭





    Ik had Jaime genegeerd gezien ik anders de jongen had aangevlogen en ik hierdoor sowieso van school gestuurd kon worden. Dit was mijn laatste haar dus hoopte ik ook zo snel mogelijk af te studeren en daarna mijn eigen gang te gaan. Echter was ik nog steeds gefrustreerd, Jaime had me uitgedaagd en ook Vince leek klappen te willen vangen. Na school welliswaar. De pussy, uitstel was vaak ook afstel maar ik zou hem nog betaald zetten voor de vuile woorden die hij naar Charlie had gesneerd.
    Eens ik buiten de school was, zochten mijn kijkers naar Charlie al leek ik haar niet te vinden, net zoals Caleb wat ook vreselijk was gezien mijn joints op waren en ik nu wel een had kunnen gebruiken. Wat gefrustreerd haalde ik een hand door mijn blonde krullen heen terwijl ik verder voet zette. ùmijn groene kijkers vielen nu op een koppeltje dat in het gras zat te rollenbollen maar eens ik dichterbij kwam zag ik dat het mijn volgende slachtoffers waren. Chris en Ayden. Op zich had ik niets tegen Chris, maar Ayden daarentegen,...
    Ik grabbelde even in mijn broekzakken , vond hetgene wat ik zocht en gooide het in haar gezicht eens ik bij hen aankwam. "Zoek een eigen kamer wil je, of gebruik op z'n minst een condoom. Ik weet dat je die dingen al niet kunt betalen dus een cadeautje van me." zei ik met een gemene grijns en knipoogde naar Ayden. "Tenzij je wat extra ash wilt verdienen en me voor een aardig prijsje een blowjob geeft, vind ik dat ook prima, zou je nog goed afgaan hé Ayden. Het is niet alsof je dat nooit gedaan heb hé." zei ik met een lichte en schopte even met mijn voet tegen haar achterste. "Slutty". mompelde ik er nog na, haar afkeuzend bekijkend op haar kleren en het feit dat ze half op Chris lag.






    OWEN CAMERON GREEN

    The Nerd / Geek, At the lockers with Jem aka his Crush

    👓




      'That sucks, Dan moeten we maar net zolang blazen tot dat alles droog is.' Had Jem gezegd wat me zachtjes deed lachen, ik was meer dan blij met Jem in de buurt. Door deze jongen vond ik de hele situatie een pak minder erg.    Jem stemde in met mijn voorstel om wat te gaan eten, al leek Aliz andere plannen te hebben. ' Ik ga denk ik maar achter Caleb aan, voordat hij iets doms doet,’ zuchtte ze waardoor ik haar even bezorgd aankeek. Ik bracht haar toch niet in de problemen? Want dit gevoel kreeg ik met de minuut langsom meer. Ik leek ongewenst te zijn voor mensen en dit hadden ze me al op verschillende manieren laten zien. Ik kreeg nog een korte kus op mijn lippen gedrukt voordat ze me los liet en even grinnikte. ‘No offence, Owen, maar ik denk dat je beter maar wel nog nieuwe kleding kan gaan zoeken, tenzij je wilt dat niemand naast je gaat zitten. Behalve ik dan. Je kan altijd bij de gevonden voorwerpen kijken, misschien zit daar iets bij? Anyway… Wie heeft het gedaan?’ haar woorden hadden me eerst zacht laten grinniken al stierf deze weer weg en moest ik haar wel vertellen wie het had gedaan. Vince... ik had zo'n voorgevoel dat dit nog maar het begin ging zijn van zijn streken.
    Aliz liep de kleedkamer uit waardoor ik en Jem nog alleen over bleven. " Dus... Pizza?" stelde ik met een zwak glimlachje voor aan Jem, waarna we samen naar de kantine liepen die redelijk vol was. Daar kocht ik een pizza en wat water en zag aan een tafeltje Cassie zitten met anderen. " Dus waar wil je zitten?" vroeg ik aan Jem.







    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    KAMRYN FLORÈNCE FALLON MONTGOMERY
    Junior ★ 16 ★New girl ★ Vince, Jacinta & Isaiah ★ Outside



    'Ik zou liegen als ik zou zeggen dat ik het hier leuker vond,' zei Vince tussen neus en lippen door, terwijl hij stevig van zijn sigaret rookte. Kamryn keek hem kort aan en ze vroeg zich af wat er schuil ging onder zijn façade. Kamryn luisterde niet echt actief naar het gesprek tussen het meisje en Vince, maar ze schrok wel op toen hij loog over het feit waarom hij zo opgefokt was. Kamryn bestudeerde het tweetal uitgebreid en kwam algauw tot de conclusie dat ze vast een bepaald verleden met elkaar hadden. Ze keken op een bepaalde manier naar elkaar, een manier die Kamryn in woorden niet echt kon uitdrukken.
          Kamryn was dan ook blij dat de jongen zich bij hen voegde. Op die manier hoefde ze niet alleen naar het vage gedoe van Vince en het meisje te kijken. Toen ze antwoordde op zijn vraag, bemoeide Vince zich er meteen mee. 'Kamryn kan anders prima voor haarzelf opkomen of niet?' snauwde hij er tussendoor. Kamryn keek naar hem met gefronste wenkbrauwen. 'Ja, prima' zei ze vervolgens, terwijl ze dat niet meende. Ze voelde zich niet goed over wat er gebeurd was, ze voelde zich zelfs zwak. Kamryn rolde haar ogen bij het zien van Vince die het meisje half stond aan te randen. Ze verbaasde zich nog meer over het feit dat ze het gewoon toeliet.
          'Wat is gebeurd dan?' vroeg het meisje.
          'Ik stond bij mijn kluisje, gewoon mijn ding te doen en toen bedacht Vince om zich tegen me aan te gooien,' lachte Kamryn. 'Na een korte discussie met meneer weet-je-wel-tegen-wie-je-het-hebt kwamen twee van zijn "vrienden"-' Kamryn verduidelijkte het sarcasme door de aanhalingstekens na te doen met haar vingers. 'voorbij en die begon me uit te schelden. Uiteindelijk voegde Jamie zich ook bij ons en escaleerde het volledig,' sprak Kamryn.
          Kamryn kreeg sterk het idee dat zowel het meisje als Vince niet echt naar haar luisterden, aangezien ze druk bezig waren op hun telefoon en met elkaar. 'Zeg, wat is jullie verhouding dan?' vroeg Kamryn provocerend. Ze blikte even naar Isaiah, in de hoop dat ze hem mee kon krijgen. 'En zeg me niet dat het niks is, want niemand van ons is blind of achterlijk,'
          Plots kwam er een meisje aangelopen dat Kamryn nog niet had gezien. Ze leek woedend te zijn. Ze liep direct op Vince af. Je houdt toch zo van douches uitdelen aan andere mensen? I'll return the favor.’ sprak ze giftig terwijl ze een slushpuppy over zijn hoofd leegde. Kamryn's mond zakte open en verbaasd bleef ze naar het tafereel kijken. En ik dacht dat New York vol drama zat, dacht ze in haarzelf.

    [ bericht aangepast op 26 maart 2017 - 16:53 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Jeremiah 'Jem' Bodhi Geauxinue

    Sometimes, to stay sane you have to go a little crazy

    18 Jaar | Baseball | Lockers | With Owen


    Nadat Jem had toegestemd met het idee van Owen om samen wat te gaan eten zei Aliz dat ze niet mee ging omdat ze Caleb achterna ging. Iets wat Jem ergens wel wat raar vond, ze was nu toch met Owen? Waarom gaf ze dan nog altijd zo veel om wat Caleb deed? Lang dacht Jem er niet over na, want Aliz haar vertrek betekende meer Owen voor Jem. Voordat Aliz de ruimte verliet zei ze eerst nog iets over nieuwe kleding zoeken tegen Owen, omdat anders niemand naast hem zou willen zeggen. Toen de deur achter Aliz dichtviel glimlachte Jem naar de jongeman naast hem. 'Ik wil nog wel naast je zitten.' zei Jem lachend. Hierna keek hij kort op zijn telefoon waar inmiddels een nieuw berichtje binnen was gekomen van Cassie die zei dat ze zich in de kantine bevond, Jem wou al iets terug schrijven, maar toen stelde Owen voor pizza. Pizza kon je alleen in de kantine krijgen, dus dat betekende dat ze die richting in gingen en in dat geval zou Jem de jongedame zo wel zien en liet hij het reageren maar. 'Pizza it is.' sprak Jem, waarna hij samen met Owen naar de kantine toe liep.
    Toen Owen zijn pizza had, keek Jem kort naar wat er nog lag en toen naar Owen zijn pizza. 'Ik steel wel wat van jou, ik heb niet zo'n honger.' zei Jem, waarna hij naar Owen knipoogde.
    " Dus waar wil je zitten?" Na deze vraag liet Jem kort zijn ogen door de kantine glijden om Cassie op te zoeken die op haar gebruikelijke plekje zat. 'Je vind het toch niet erg als we bij Cassie zitten?' Vroeg Jem, maar echt op antwoord wachten deed hij niet hij trok Owen al mee naar Cassie haar tafel. Aangekomen bij de tafel drukte hij kort een kus op de wang van zijn vriendin. 'Hallo schoonheid.' sprak Jem, waarna hij zich liet zakken op één van de plastic stoeltjes. 'Je kent Owen toch wel?' Vroeg Jem de jongedame, waarna hij Owen op de stoel naast Jem trok. 'Owen strijd vanaf vandaag om de plek van mijn nummer één supporter met jou.' zei Jem lachend. 'En ik ben zijn persoonlijke kleding droog blazer.'


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    CALEB MONTANA

    Senior • 18 • Dealer • Alcoholic • Alone

          ‘Waarom. . . Hoezo is het mijn schuld dat je zo doet? Het zijn nog altijd je eigen keuzes. . . Ik zie jou vaak genoeg met Roxy, dat betekent niet dat ik het gelijk nodig vind om rot te doen tegen andere mensen of tegen haar. En ik heb het je nu verteld, toch? I—Ik geef nog steeds om je. Maar het kan je toch niks meer schelen, dus ik ga maar.’
          Caleb blijft bewegingsloos kijken naar Aliz, hopend dat ze zal blijven om er over te praten. Echter, wanneer Aliz daadwerkelijk weg start te lopen — balt Caleb opnieuw zijn handen tot vuisten. Dus, ze loopt daadwerkelijk weg. Oké, dan heeft hij voldoende informatie om haar ver weg te stoppen in zijn hoofd en niet meer aan haar te denken vanaf nu. Caleb heeft voldoende onder haar geleden.
          Wanneer zijn telefoon start te zoemen, leest Caleb het berichtje van Dallas over diens moeder. Direct voelt hij alle zorgen rondom Aliz van zijn schouders glijden — het was tijd voor meer belangrijke zaken. Dallas’ moeder was opgenomen ter controle en ondanks het gegeven dat Dallas zegt dat het vals alarm is, voelt Caleb zich ongerust en wil hij het allerliefst direct naar het ziekenhuis toe. Dallas’ moeder was Calebs tweede moeder en hij hield met al zijn hart van haar.
    Vince:
    Vandaag school skippen. Aliz is een bitch. Ga naar Dallas — troubles. Zie je vanavond.

          Caleb stopt zijn telefoon weg, haalt met een woedend gebaar een hand door zijn lokken en start dan naar de uitgang te benen — onderweg naar Dallas’ huis.


    DALLAS COREY EATHONS

    Senior • The athletic guy • 19 • in front of Aliz house • Aliz

    Zijn vingers klemmen zich om het stuur van zijn auto om de trilling in zijn handen tegen te gaan. Het zweet tussen zijn handen en het stuur verzwakt zijn grip en hij voelt zijn borstkas hevig op en neer gaan. Hij is zich niet bewust van zijn omgeving en focust zich volledig op de weg die zelfs op de meest willekeurige momenten van de dag in zijn hoofd word gevisualiseerd.
          Dallas had meer dan 10 gemiste oproepen ontvangen terwijl hij als een fanatiekeling zijn team probeerde op te zwepen om tot het uiterste te gaan tijdens een geslaagd potje honkbal. Zijn enthousiasme op het veld wist met een enkele blik op zijn scherm te veranderen in een onbeschrijfelijk gevoel bestaande uit pure bezorgdheid en een tikkeltje angst. Zijn gedachten wisten hem direct af te sluiten van zijn omgeving; hij hoorde niemand, was zich niet bewust van de doordringende zweetlucht en had geen weet van de gestalten in de kleedkamer. Hij had maar een doel voor ogen en dat was zo snel mogelijk zijn auto bereiken.
          Hij hoort de versnelling in zijn ademhaling wanneer hij bij de bestemming is geraakt en kan zijn gedachten op de een of andere manier niet op een rijtje krijgen. Dallas trekt aan zijn handrem om daarna met een vliegensvlugge beweging zijn mobiel tevoorschijn te halen. Zijn trillende handen bewegen over het scherm, waarna hij een kort en bondig bericht naar Caleb weet te sturen, iets wat hij nooit zou hebben gedaan wanneer hij zich in een andere situatie zou hebben bevonden en hij door zijn gedachten heen zou kunnen kijken om zich als de Dallas te gedragen wie hij normaliter is.
          Dallas had binnen luttele seconden zijn spullen in zijn sportkluisje weten te gooien en deze met een harde klap dicht gesmeten, waarna hij het nog net niet op een rennen had gezet. Al wilden zijn benen sneller dan hij in eerste instantie in gedachte had, gezien hij zich gewoon nog in school bevond en hoewel hij met gemak door de school heen zou kunnen rennen zonder zich af te vragen wat mensen van hem zouden vinden, zou hij er totaal niet blij mee zijn wanneer er meerdere mensen op de hoogte zouden zijn van zijn thuis situatie. Vandaar dat hij zijn achtergrond in de atletiek pas inzet wanneer hij een stap buiten school heeft gezet.
          Zijn lichaam had hem buiten zijn auto weten te plaatsen waarna het geluid van zijn sleutels hem pas echt doet beseffen dat hij zijn handen niet onder controle kan krijgen terwijl hij zijn auto probeert te beveiligen. Dallas zijn ogen knipperen ongeduldig, schud dan zijn hoofd uit frustratie om het vervolgens op te geven en zich om te draaien naar het gebouw wat hem zelfs ’s nachts weet te achtervolgen. Nog voordat hij het op een rennen heeft weten te zetten, laat zijn mobiel hem weten een berichtje te hebben ontvangen en aan de speciale trilling te voelen, weet hij dat het van een van zijn ouders komt. Sinds Dallas is gaan beseffen dat er ieder moment iets aan de hand kan zijn, heeft hij de trilfunctie voor beide nummers anders ingesteld als een herkenning.
          Een golf aan ontlading schiet door zijn lichaam heen wanneer zijn ogen over het scherm heen vliegen en hij kan niet anders dan zijn lichaam naar beneden te laten glijden tegen zijn auto aan. Zijn vingers glijden over zijn gezicht in zijn haar terwijl hij zich focust op zijn ademhaling die hij enigzins normaal tracht te krijgen door rustig in door zijn neus en uit door zijn mond te ademen. Het hevige gevoel wat enkele seconden zijn lichaam nog in bezit had genomen, maakte plaats voor opluchting. Het was een vals alarm.

    Bij terugkeer had Caleb ongevraagd voor zijn deur gestaan en hoewel Dallas het hier totaal niet mee eens was, gezien deze jongeman normaliter al teveel lesuren wist te missen, vond hij het ergens meer dan fijn om in zijn bijzijn te zijn. Dallas had hem direct na het verlaten van het ziekenhuis mede gedeeld dat het een vals alarm was en hij zich nergens zorgen om moest maken, maar toch had hij thuis een bezoekje aan hen gebracht waarna ze samen pizza hadden genuttigd. Daarbij kwam hier ook een bier of twee aan te pas, iets wat een iet wat vreemde zaak was voor iemand zoals Dallas, gezien hij over het algemeen alleen ’s avonds en tijdens feestjes alcohol nuttigde.
          Echter, had hij niet dusdanig veel gedronken dat hij niet meer bevoegd was om te rijden, gezien hij zijn afspraak met Aliz niet uit het oog verloren was. De reden dat hij op dit moment met zijn auto voor het oprit van Aliz stond en even kort zijn toeter in wist te drukken om zijn aanwezigheid te laten horen. Het verbaasde hem dat hij nog tamelijk op tijd was verschenen, gezien hij nog onder de douche was gesprongen na het vertrek van Caleb en zichzelf in een zwarte broek en witte blouse had gehesen. Zijn spijkerjas was praktisch het enige wat zijn outfit enige vorm van kleur wist te geven.
          Dallas moest toegeven dat het gevoel van vanmiddag nog wel degelijk ergens in zijn achterhoofd spookte, maar het hem goed had gedaan om tijd met Caleb door te brengen. Iets wat hem weer in zijn normale gemoedstoestand wist te brengen en hoewel zijn enthousiasme tegenover het feest was afgenomen, wist hij dat hij niet alleen zichzelf, maar ook zijn moeder er een plezier mee zou doen om toch te gaan en te genieten van zijn eigen leven.


    [ bericht aangepast op 26 maart 2017 - 21:39 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Let's party ya'll!
    @ Will's house (niet-gespeelde jock who's rich af)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Charlotte 'Charlie' Kate Green
    “Cutting class for the thrill of it – getting drunk on the past we were livin' in.”



    Note to myself: knal geen voetbal in het gezicht van je coach.
    De hele voetbal training was ik met mijn hoofd ergens anders geweest. Bij Owen en de mensen op school die hem pestten. Vince, die hem nog het meeste van iedereen pestte. Hij was zo'n egocentrische, arrogante eikel. Wat had ik precies in hem gezien? Iemand had toen vast een voetbal flink hard tegen míjn hoofd aangepoeierd.
    Puur uit frustratie en nogal ongecontroleerd had ik een flinke trap gegeven tegen een voetbal aan – die een beetje verlaten en verdwaald op het veld had gelegen. Echter had ik vast onze voetbalcoach voor Vince aangezien, of zo, want de bal vloog recht zijn gezicht in, in plaats van in het doel. Natuurlijk kreeg ik een enorme preek, die gepaard ging met het nodige geschreeuw en speeksel dat je gezicht bespetterde. Heerlijk. Echter kreeg ik nog wel een klein compliment van 'm over de kracht waarmee ik de bal had getrapt. Elk nadeel heb se voordeel, soort van...

    Aan het einde van de training bleef ik nog wat langer. Alles om niet thuis te hoeven zijn en te zitten niets doen. Ik was soms wel een enorm luie zak, maar thuis zitten vond ik echt drie keer niets, en al helemaal niet als mijn 'ouders' thuis waren.
    Toen ik op mijn horloge keek, kwam ik er echter achter dat het misschien toch wel een beetje laat aan het worden was. Toen ik om me heen keek was het ook behoorlijk dood. Niet dat een school niet altijd iets 'doods' had, maar je snapte 'm vast wel. Ik haaste me met tegenzin naar huis en deed net alsof ik een soort geest was. Mijn 'ouders' hadden vast niet eens doorgehad dat ik even thuis was geweest. Hoewel... Zo elegant en stilletjes was ik nu ook weer niet geweest...

    Owen was ik nog niet tegenkomen, ook al wist ik zeker dat ik hem binnen nu en binnenkort wel tegen het lijf zou lopen. Sowieso moest ik 'm even spreken over het hele gedoe tussen hem en Vince. Misschien moest ik 'm eens leren hoe hij zichzelf moest verdedigen. Hoewel... Owen die geweld gebruikte klopte niet, hij was daar te lief en onschuldig voer en eigenlijk hield ik hem liever zo. Voorlopig zou ik het dan wel voor hem opnemen. Overigens, Vince had ik ook nog niet gezien, maar met hem wilde ik ook even een hartig woordje spreken. Hoewel er van woorden misschien niet veel terecht zou komen. Wie niet horen wilde, moest voelen.
    Ik was zo druk bezig met scenarios bedenken waarbij ik Vince heel langzaam– oké nee, ik was nog nét geen psychopaat, dat ik even vergat dat ik me in een huis vol mensen bevond. Geen wonder dus dat ik bijna iemand ondersteboven liep.
          ‘Fu– Juni?’ Ik keek haar even verbaasd aan en zuchtte. ‘Wat doe jij hier?’ Oké, domme vraag. Dit was een feestje voor iedereen dus ze had het volste recht om hier te zijn. Desalniettemin had ik niet heel veel behoefte om met haar te praten. Zeker niet gezien de opmerking die ze over mijn ontrouwe vader en zeer onstabiele moeder had gemaakt.



    17 • Senior • Tough cookie Punker • Goalgetter @ Soccer team
    Party • Juni
    SONG: DETROIT – MARCUS MILLER


    I just caught the wave in your eyes




    OWEN CAMERON GREEN

    The Nerd / Geek, at Home, With Ayden

    👓




    Met een warme thee in mijn handen had ik aan mijn bureau gezeten, mijn huiswerk te maken zoals haast iedere avond. Al was ik nu toch wat ziekjes geworden, gezien mijn sportkleren ook niet zo warm waren geweest. Dus iets verkouden zat ik te wachten op Ayden die naar me toe ging komen om me op te pikken voor het feest. Peeves was net weer in slaap gevallen gezien hij net zijn actieve momentje had gehad waardoor ik me ook geen zorgen moest maken over het kleine beestje vanavond. Mijn kleren van vandaag zaten in de was waardoor ik nu gewoon een simpele jogging aan had en een shirt, al wist ik dat Ayden me zo een make-over ging bieden want tja. Ik was niet echt party material.
    Na een slokje van mijn thee genomen te hebben hoorde ik de bel gaan en rende ik de trappen af. "Ik ga al!" riep ik in het huis, mijn ouders waren tv aan het kijken en Charlie had zich vast zoals gewoonlijk opgesloten in haar kamer. Ik had het wel lief gevonden dat ze vandaag zo zorgzaam voor me was geweest al wist ik wel dat ik er niet in moest overdrijven. ik miste haast mijn laatste trede maar wist mijn evenwicht te houden en opende de deur, mijn beste vriendin meteen om haar hals vliegend. "AYDEN!" kirde ik vrolijk. Ik glimlachte naar haar en sleurde haar zoals gewoonlijk de trappen op naar mijn slaapkamer. Eens we op mijn kamer waren deed ik de deur dicht en plofte neer mijn glimlacht was nu eerder een twijfelende grimas geworden. " Peeves is net in slaap gevallen en ja ik heb dus je mode advries nodig zoals je kunt zien." zei ik met een zucht. Mijn humeur was plots minder geworden, Jem ging ook op het feestje zijn, maar met Cassie... Het was gezellig geweest in de middag en Jem en ik hadden samen een pizza geweest wat me meer gevoelens had gegeven dan eigenlijk zou mogen... "Ayden... Ik moet je iets opbiechten." zei ik zachtjes en nam haar hand even vast. Ik wist niet echt hoe ik het moest zeggen. "Je weet dat ik iets met Aliz heb right? Het punt is eh... nou ik weet niet echt hoe ik het moet zeggen weet je.... "begon ik ratelend. "Ik.. Het is nep... ik heb geen echte relatie met Aliz.. ik eh... ik " kort beet ik op mijn lip en keek even weg " Ik val op mannen" zei ik zachtjes.







    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jeremiah 'Jem' Bodhi Geauxinue

    Sometimes, to stay sane you have to go a little crazy

    18 Jaar | Baseball | At Cassie's place| With Cassie


    Als er één ding was waar Jem echt vreselijk in was was het alleen zijn. Zodra Jem alleen was en niks had om zich op te focussen draaiden zijn gedachtes op volle toeren en om een of andere reden gingen zijn gedachtes dan nooit naar dingen rozengeur en maneschijn. Als Jem alleen was dan maakte hij zich zelf gek, compleet gek, vandaar dan ook dat Jem zich zelf vrijwel altijd omringde door mensen. Alleen naar huis gaan stond dan ook ergens achterin zijn woordenboek, in extreem kleine lettertjes.
    Het was dan ook niet raar dat ook vandaag Jem niet naar zijn eigen huis toe ging, uit school was hij meteen met Cassie door gegaan naar haar huis toe. Nog even was het de vraag naar wie zijn huis ze zouden gaan, maar al snel kwamen de twee tot de conclusie dat Cassie haar huis handiger was. Zij zou zich waarschijnlijk nog wel even om willen kleden voordat ze naar het feest te gingen, Jem niet zo zeer. Het kon hem niet zoveel schelen wat hij droeg naar het feestje, iedereen wist inmiddels wel zo'n beetje wie hij was een goede indruk maken was al een paar jaar niet meer nodig.
    Op het moment zat Jem op Cassie haar bed, hoewel je zijn zitten bijna beter liggen kon noemen zo onderuitgezakt zat hij op het bed. In zijn handen had hij zijn mobiel, waarmee hij een foto van zich zelf maakte zonder echt moeite te doen. Het resultaat was een vrij on flatterende foto, maar Jem kende geen schaamte en stuurde de foto via snapchat naar enkele van zijn vrienden toe onder wie Sofia, Jamie, Owen en Cassie. Zodat iedereen iets moois had om naar te kijken wanneer ze weer naar hun mobiel keken.
    'Cass.' begon Jem, waarna hij kort naar zijn vriendin keek die door haar kamer heen liep. 'Kunnen we voordat we gaan nog een zak chips tevoorschijn toveren, ik ga dood van de honger.' De hele dag al had Jem niet zoveel gegeten, steeds niet zoveel honger gehad, maar al die gemiste eet gelegenheden hadden er voor gezorgd dat de jongeman aan het einde van de dag toch wel verschrikkelijk veel honger had. Langzaam duwde de jongeman zich zelf omhoog zodat hij rechtop in het bed zat. 'En mag ik Isaiah zijn gel lenen, mijn haar is er niet beter op gaan zitten.'


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.