• ★ MELROSE HIGH ★




    STORY
    Melrose High is een middelbare school zoals geen ander. Onder de leerlingen spelen er veel zaken die bij het puberleven horen. De één streeft naar populariteit, de ander naar de beste cijfers. Er lopen werkelijk alle soorten leerlingen rond, van de cheerleaders tot de gevreesde drugdealers. De dienst wordt uitgemaakt door de succesvolle atleten van de school, zij bepalen de norm. Bezwijk jij onder de druk van medestudenten of weet jij je eigen weg te gaan op deze hectische school?


    MELROSE HIGH
    Stad: Melrose (fictief) | Omschrijving komt nog
    Staat: California
    Grades: Freshmen (14-15 jaar), sophomores (15-16 jaar), juniors (16-17 jaar) en seniors (17-18 jaar)
    Schoolkleuren: geel en groen
    Sportteams:
    Football: The Wolves. De jongens moeten hier try-outs voor doen, omdat het zeer populair is.
    Cheerleaders: The Vipers. De meisjes moeten hier try-outs voor doen, omdat het zeer populair is.
    Overige sporten: Zwemteam, dansteam, atletiek, honkbal en basketbal
    Schoolclubs: Dramaclub, schoolband, schaakclub


    ROLLEN
    Naam • Grade • User • Status • Pagina
    Naam:
    Leeftijd:
    Grade:
    Status:
    Innerlijk: Graag meer dan alleen steekwoorden
    Uiterlijk: Probeer om geen dertigjarigen te gebruiken voor het uiterlijk van een zestienjarige
    Geschiedenis:
    Relaties: Geen toekomstige liefdesrelaties afspreken, vriendje en vriendinnetje mag wel zolang je maar geen ORPG gaat spelen
    Extra: Hobby's, clubs/sportteams, likes, dislikes etc.

    Mannen VOL
    — Isaiah Da Costa • Junior • Yugen • Wallflower • Diego Barrueco • 1.08
    — Caleb Montana • Senior • Horvath • Drugsdealer • Daniel Bederov • 1.05
    — Gus Charles Kingsley • Senior • Ziegler • Quarterback • Tim Borrmann • 1.07
    — Cristiano Ignazio Barone • Senior • Desierto • Badboy • Zayn Malik • 1.02
    — James Archibald MacTavish • Junior • PeterMaximoff • Weirdo • 1.11
    — Dallas Corey Eathons • Senior • Jughead • The athletic guy • Joe Collier • 1.11
    — Owen Cameron Green • Grade • Griffel • Geek • 1.11
    — Luke Isaac Hughes • Senior • Wemel • Rebel • 1.10
    — Osckar Chambers • Senior • Perrfect • Vreemde vogel • Olly Alexander • 1.10
    — Vincenzo Santino Alesi • Senior • Zelda • Jock • Stephen James • 1.10
    — Michael Gabriel Sherman • Senior • Griffel • Status • 1.11
    — Jeremiah Bodhi Geauxinue • Senior • Greenlight22 • Pitcher • Lucky Blue Smith • 1.10
    Vrouwen VOL
    — Kamryn Montgomery • Junior • Ziegler • The new girl • 1.11
    — Cassie Da Costa • Junior • Desierto • Cheerleader captain • 1.09
    — Stacey Sara Hale • Junior • Sunrises • Cheerleader • Baskin Champion • 1.10
    — Juniper Lia Ahearne • Senior • Marlow • Rebel • Faceclaim • 1.11
    — Roxy Sayen Pierce • Senior • Dougal • Bitch • Kimmy Schram • 1.06
    — Ayden Reynolds • Senior • McCrory • Gangbitch • 1.07
    — Aliz Nicola Harrington • Senior • Brinvi • Status • Taylor Hill • 1.10
    — Jacinta Isabelle Fray • Senior • Faolan • Dancer • 1.07
    — Libby McKenna • Senior • Ameliorate • Hippie • 1.11
    — Charlie Kate Green • Senior • Wemel • Punker • 1.11
    — Sofia Maria Edwards • Senior • Zelda • Rapper • 1.11


    REGELS
    — In deze RPG gelden de huisregels van Quizlet
    — Je schrijft een post van minimaal 300 woorden
    — Maximaal drie personages per persoon met verschillende geslachten en statussen
    — Geen perfecte personages
    — Nieuwe topics worden gemaakt door mij, tenzij anders aangegeven
    — Bespreek relaties en overige zaken in de praattopics
    — Heb je een vragen? Stel ze gerust
    — Have fun!

    Let op! Op dit moment geldt er de 4 post regel. Dat wil zeggen dat je minstens 4 posten wacht nadat jezelf gepost hebt, alvorens je weer een post mag plaatsen. Dit om te voorkomen dat de RPG bij de start al meteen in een sneltreinvaart schiet.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'


    Vincenzo Santino Alesi

    lockers • kamryn/michael/charlie


    Het was een gedoe van jewelste geworden en ik was om eerlijk te zijn niet de beste met woorden waardoor deze situatie al snel een hel voor mij was geworden. Toen ik het tweetal had willen negeren door mij naar Kamryn te buigen werd dat al gauw onderbroken, ‘heb je dan ook helemaal geen manieren bij gebracht gekregen? Het is onbeleefd om in gezelschap te fluisteren.’ Gefrustreerd volgde ik Charlie haar bewegingen naar het meisje en hoe ze zichzelf voorstelde terwijl ik nu en dan een blik schonk aan Micah, een giftige blik op zijn minst.
          ‘En ik zou als ik jou was maar van Micah afblijven–’ Het meisje stapte nu op mij af waardoor ik haast automatisch een stap naar achter zette, Charlie en ik hadden onze gevechten gehad en ik wist hoe dat ging. Ze was een manipulatieve heks en op dit soort momenten heb ik altijd tot honderd moeten tellen. ‘–anders sla ik jouw tanden uit je bek.’ Bij deze woorden zette ik echter een stap vooruit als veronderstelling dat ze dat maar eens moest proberen maar ook voordat ik wat kon zeggen werden we gesplitst door twee miezerige armpjes. Jamie.
          Ik kon wel door de grond zakken door zijn woorden en was bij de helft al mijn aandacht verloren, verkrachting? Minderjarig? Ik verschoof mijn blik naar Kamryn en had eerlijk gezegd niet eens verwacht dat ze nog een junior was, was ik daarin de enige?
          Toen hij Charlie een hoer noemde kon ik het niet laten even te grijnzen, had hij tenminste in één ding gelijk. Ik zocht even contact met Charlie om haar te laten zien hoeveel ik van die opmerking genoot maar mijn gezicht vertrok toen Jamie me Santé noemde.
    Ik was al zeker geen Santé meer voor hem. ‘–Je hebt genoeg hoertjes om mee te spelen. Niet iedereen is van jou, wil van je zijn, of wil ook maar met je te maken hebben, zelfs al denk je van wel, iets wat je vroeger wel snapte: Respect en consent.’ Ik fronste, ik had geen eens een idee wat die woorden betekende en staarde hem vol ongeloof aan wanneer hij mij probeerde te duwen. ‘Rot toch op Jamie,’ mompelde ik. Mazzel voor hem dat Kamryn plotseling alle aandacht optrok en daardoor ook mijn aandacht verschoof, anders had hij hier straks nog op de grond gelegen.
          Toen ik hoorde dat Kamryn uit New York kwam voelde ik een soort blijdschap omdat ik zelf altijd erg gehecht was geweest aan het feit dat ik in Manhattan was opgegroeid– toch bleef Kamryn niet hangen en keek ik naar de overgebleven resten uitschot. ‘Kamryn, wacht nou–‘ Probeerde ik nog en liet mijn blik nu hangen op Charlie. ‘Nu maar hopen dat je broertje geen kou oploopt,’ voegde ik er aan toe en wurmde me net zoals Kamryn had gedaan tussen de groep door maar bleef nog even hangen bij Michael. ‘Ik zie jou na school wel,’ ik had mijn blik strak op hem gericht en ondanks het feit dat hij wat boven mij uitstook deinste ik niet terug.
    Enkele seconden later vervolgde ik mijn weg door de mensen maar Kamryn was zoek.
          Ik was er van overtuigd dat ik wat frisse lucht nodig had en stapte naar buiten waar de zon me al veel goeds deed, ergens hoopte ik Caleb ergens te zien want hij had me nog een pizza beloofd maar ik kon hem nergens vinden.
    Kamryn had ik wel weer gespot en zakte naast haar neer op het bankje waarbij ik zachtjes lachte, ‘dat was wat hé?’ Uit mijn zak haalde ik een pakje sigaretten waarvan ik er een in mijn mond stak. ‘Ik ben Vincenzo,’ begon ik uiteindelijk zonder op haar reactie te wachten. ‘Ik kom ook uit New York,’ voegde ik er aan toe met een glimlachje. Mijn telefoon trilde vervolgens in mijn zak en ik excuseerde mezelf kort in het Italiaans terwijl ik antwoordde.
    To:Aliz
    Hij is gewoon verkouden– laat die jongen gewoon zijn ding doen en zeg dat ik hem hard nodig heb nu

    Toen ik opkeek zag ik Jacinta in de verte, gefocust aan het typen– waarschijnlijk ook op mijn berichtje. Ik floot eens hard op mijn vingers en wenkte haar vluchtig.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    ———————————————————————————
    •••
    ———————————————————————————

    ——————————————————————————

    ———————————————————————————
    •••
    ———————————————————————————

    Jacinta Isabelle Fray

    ”If you show me you don't give a fuck, I'll show you that I'm better at it.”

    • Senior • Dancer • Eighteen • Vince & Kamryn • Outfit

    Zodra de gymles - eindelijk - tot een einde was gekomen, wist ik niet hoe snel ik moest maken om van het veld af te komen. Het was me gelukt om niet aan slag te raken, waarmee ik vermoedelijk een heel veld van mooie kneuzingen heb weten te redden. Ik haatte honkbal oprecht, tenminste als het aankwam op het gegeven dat ik het zelf moest gaan spelen. Jem daarentegen had gestraald en ik had met veel plezier langs de zijlijn toegekeken hoe hij tot een recht kwam binnen deze sport. Hij hield van ervan en als ik hem zo zag spelen dan kon ik hem ergens geen ongelijk geven. Vermoedelijk deelde we hierin dan ook een gezamenlijke mening, daar dit andersom wellicht ook eens zo kon zijn. Eenmaal in de kleedkamer aangekomen te zijn had ik mezelf vluchtig omgekleed; een douche was niet nodig geweest, want zo heel veel had ik uiteindelijk niet gedaan qua gym en van een lichte warming-up raakte je niet bezweet.

    Een tevreden zucht rolde over mijn lippen heen als ik - omgekleed en wel - de kleedkamer verlaat en deur met een zachte klap achter me dicht valt. Losjes glijden mijn vingers door mijn lange, donkere lokken heen en woel ik ze losjes over mijn schouders heen nu ze weer bevrijd zijn uit de staart die ik er voor de ym in had gedaan. Zoekend naar een bekend gezicht glijden mijn poelen door de steeds drukker wordende hal heen, maar tot op heden vang ik nog geen glimp op van wie dan ook. Het is daarom dat ik besluit mijn tas goed over mijn schouder heen te schikken en eens buiten een kijkje te gaan nemen. Onderweg herinner ik me nog een berichtje te hebben gekregen. Echter, door mijn enthousiasme voor Jem had ik er niet meer aan gedacht deze te openen, laat staan er iets op terug verzonden te hebben.
          Al snel zinken mijn tanden zacht in mijn onderlip als ik het berichtje van Vince lees. Hierop slaat de aarzeling voor kort toe en prevel ik hem in stilte toe wat voor charmeur het is. Ik zou hem misschien volledig durven te geloven als ik niet beter wist dan hoe hij voor grotendeels in elkaar zat. Vince bleek echter een stuk volhoudener te zijn dan ik in eerste instantie verwacht had en ik wist niet goed of dat kwam omdat hij oprecht interesse in me had, of dat hij me gewoon tot de zoveelste wilde maken; als een vinkje op een ellenlange lijst met namen.

    To: Vince.

    Natuurlijk krijg je me wel uit je hoofd. Er is genoeg afleiding, toch? X


    Zodra ik het berichtje verzonden had hoorde ik een maar al te bekende, schelle fluit over het buitenterrein heen gaan. Ik hoefde niet te zoeken naar waar het vandaan kwam, want zodra ik van mijn scherm opkeek vingen mijn poelen direct die van Vince. Als je het over de duivel hebt.. Vluchtig wenkte hij me naar zich toe, waarop ik mijn telefoon weg duwde en met een lichte frons tussen mijn wenkbrauwen langzaam zijn kant op kwam. Ik had hem inmiddels vaak genoeg bekeken om te weten dat er iets aan de hand was, ook al liet hij dat wellicht niet met veel blikken blijken - zijn uitstraling liet dat alleen al merken. Langs hem zat een roodharige, wiens naam ik allesbehalve wist en wat vermoedelijk grotendeels kwam doordat ze een junior was. Ik glimlachte flauwtjes naar haar ter begroeting.
          ”Weet je, de volgende keer mag je me ook gewoon roepen.” Zoetjes tuite ik mijn lippen als een plagend gebaar en glimlachte vervolgens zacht naar Vince. “Alles oké? Je ziet eruit alsof je op het punt staat iemand de grond in te boren..”


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    CALEB MONTANA

    Senior • 18 • Dealer • Alcoholic • Alix @ Girl’s lockerroom

          ‘Nou, je hoeft er niet zo lullig om te doen. Ik heb je ervoor opgegeven omdat ik om je geef en omdat je het zelf nooit zou doen. Veel universiteiten willen wel een SAT score zien en je kan lastig drugs dealen tot je er bij neervalt. Als je een beetje je best doet, kan je zo een scholarship krijgen en niet — dan kan je vast een groot deel al betalen met je drugsgeld. Ik wil gewoon niet dat je— je hele leven vergooit, en over. . .’
          Caleb houdt zijn gezichtsuitdrukking neutraal, ook al zou hij Aliz door elkaar willen schudden dat hij niet meer wil dat ze om hem geeft — niet zo lang ze een relatie heeft met iemand anders. Het is moeilijk, maar de alcohol die door zijn aderen stroomt maakt het gemakkelijker om langer na te moeten denken over haar woorden.
          ‘Meen je dit nu, Caleb — dronken én stoned op school? Meekomen.’
          Normaal gesproken wordt Caleb nooit ofte nimmer rood, maar nu stijgt er liters bloed naar zijn wangen — hij schaamt zich omdat Aliz hem zo heeft moeten zien, ook al was het voor hem vele malen fijner om onder invloed op een plaats te verschijnen waar zij ook was.
    Caleb volgt Aliz zonder ook maar één tegenspraak, waardoor hij enigszins ongemakkelijk in de kleedkamers van de meisjes komt te staan. Het is niet alsof hij deze plaats nooit ofte nimmer heeft gezien, maar het voelt vreemd om alleen met Aliz in één kleine ruimte te zijn na hun break—up.
          ‘Tijd voor een douche om jezelf op te soberen.’
          Caleb kan niets anders doen dan gehoorzamen, waardoor hij de handdoek over het kleine muurtje gooit waarachter de douches zich bevinden en hij zijn shirt over zijn hoofd start te sjorren. Zachtjes grinnikt hij op het moment dat hij vast komt te zitten, maar hij weet zichzelf al vrij snel te bevrijden en gooit het shirt op één van de vele banken in de ruimte.
          ‘Als je om me geeft, waarom heb je dan met die homo?’
          Calebs woorden zijn gevoed door de alcohol en hij is ze vergeten vanaf het moment dat hij met zijn riem start te sjorren. Vele malen sneller dan hij van te voren had verwacht, belanden ook zijn broek, schoenen en sokken op het bankje — waardoor hij slechts in zijn ondergoed voor Aliz staat. Nadat hij iets mompelt over ‘die zal ik daar wel doen’ stapt hij achter het muurtje en gooit er na een aantal minuten zijn ondergoed overheen.
    De koele stralen van de douche doen hem meer dan goed en zijn gedachten zijn direct een stuk helderder. Met beide handen leunend tegen de muur, voelt hij de stralen op zijn rug terecht komen.
          ‘Oh, als je daadwerkelijk denkt dat je voortaan met Luke naar school gaat komen — think again. Ik weet hoe hij soms rijdt op zijn motor en daar ga jij niet bij achterop. Voor mijn part laat ik iedere dag een taxi voor je komen.’
          Na enkele minuten stapt Caleb achter het muurtje vandaan, vrijwel volledig afgedroogd en met de handdoek losjes rondom zijn middel geslagen. Nu ruiken zijn haar en lichaam naar citrusvruchten, op zich geen probleem — behalve dan dat hij Aliz nu de hele dag in z’n hoofd zou hebben zitten.
          ‘Geef me dát in ieder geval,’ mompelt Caleb, voordat hij naar zijn stapeltje kleding stapt en zijn onderbroek omhoog houdt. Na een korte blik op Aliz, laat hij de handdoek zakken — niets wat ze voorheen nog niet heeft gezien — en sjort zijn onderbroek omhoog.



    Jamie
    James Archibald MacTavish || 16 || Junior || Weirdo || Fuck. How can I screw things up this quickly? || Hallway with Kamryn, Vince and his posse > Charlie and Micah
    Vince leek door mij woorden vooral verward naar Kamryn te kijken, voor hij verrassend geamusseerd naar de blonde hoer keek, die ik net had uitgemaakt voor precies hetgene wat ze was. Zij leek het daar alleen niet mee eens, maar ondanks dat ze ouder en populairder was dan ik, ging ik niets terugnemen. Intussen voegde ik nog wat toe, wat nu ook bij Vince compleet verkeerd viel, maar veel kreeg ik niet uit hem, in tegenstelling tot de hoer die compleet de controle leek te verliezen. "Ik ben niet degene die Juniors intimideert en duidelijk nog nooit van manieren heeft gehoord." beet ik haar toe, toen ze vroeg waarmee ik me bemoeide. Precies op dat moment krijste Kamryn dat we moesten stoppen, iets wat me compleet overviel en me haar met grote ogen liet aankijken, voor ze met nog een paar opmerkingen die ze naar ons beet, wegliep. Ik keek haar verbouwereerd na. Ik had het zeker niet fout bedoelt, maar zo was het duidelijk wel overgekomen. Fuck. Ik was zo bang geweest dat Vince haar iets zou doen, dat ik compleet was vergeten dat mijn doel niet meer was geweest om haar te hulp te schieten, maar meer om Vince en consorten zo snel mogelijk weg te krijgen, waardoor ik best uit mijn vel was gesprongen. Ik had daarin gefaalt en had een van de weinige vriendschappen die ik tussen de Juniors zou hebben, of zelfs hier op school, al voor het echt een vriendschap was, compleet verpest. Daarbij kreeg ik het niet voor elkaar om Vince te stoppen, die langs mij wrong om achter haar aan te gaan. In plaats daarvan bleef ik achter met zijn twee onderdanen: De hoer en haar onnozele vriendje. Nu was het dat vriendje die het woord nam, en mij mijn ogen liet rollen, waardoor ik weer terugschoot in mijn staat van adrenaline en over-zelfverzekerdheid. "Als je niet wil dat iemand je fuckbuddy een hoer noemt, had je geen hoer moeten kiezen om het bed mee te delen, stomkop. Nu ben je in elk geval wel slim genoeg om iemand van je eigen leeftijd en intelligentie te kiezen, maar daar houd het dan duidelijk ook bij op." Mijn vuisten hadden zich inmiddels gebalt, meer als voorbereiding om mezelf te verdedigen, dan om echt aan te vallen. Die hoer was duidelijk klaar om klappen uit te delen, nog voor Kamryn en Vince waren verdwenen, en ik gokte niet dat haar vriendje haar nu nog zou tegenhouden, al misschien zodat hij eerst zelf een klap uit kon delen.


    Bowties were never Cooler

    Jeremiah 'Jem' Bodhi Geauxinue

    Sometimes, to stay sane you have to go a little crazy

    18 Jaar | Baseball | Lockers | With Owen


    Ondertussen trok Jem ook zijn sportbroek uit en wisselde deze in voor zijn normale zwarte jeans. Terwijl hij wachtte totdat Owen weer iets zei liep Jem naar de spiegel toe waar hij zijn blonde haar enigszins terug in model probeerde te duwen. Veel succes had Jem hier helaas niet in, daarvoor zou hij toch een klein beetje gel voor nodig hebben, maar het hoopje wat zijn haar nu was was voor Jem nog wel acceptabel. "Oh ja, we hebben inderdaad verschillende maten eh.. Ja. " antwoorde Owen op wat Jem eerder had gezegd dat ze verschillende maten hadden en dat Owen daardoor zijn vest niet zou passen. 'Ik bedoelde het niet gemeen hè.' verzekrde Jem de jonge nogmaals omdat hij wat uit het veld geslagen klonk door Jem zijn opmerking. 'Ik zou een moord doen voor jou lichaam, maar hé niet iedereen kan gezegend zijn.' sprak Jem waarna hij zich omdraaide naar Owen en kort naar hem glimlachte.
    " Mogen we überhaupt wel in de meisjes kleedkamers? Ik heb niet echt zin om halfnaakte meisjes te zien." zei Owen terwijl Jem zijn spullen in zijn tas terug duwde, bij het horen van het laatste deel van Owen zijn zin rolde er een korte lach over Jem zijn lippen.'Ik zou er geen probleem mee hebben.' zei Jem terwijl hij zijn tas dicht ritste. Owen herstelde zich zelf ook al. "Want eh, ja ik heb Aliz daarvoor weetje,.." Toen Owen dit zei liet Jem een droog glimlachje zien, juist ja. Net zoals Owen had ook Jem een vriendin en hoe de jongeman het zo zei was Jem zijn laatste opmerking dus wat misplaatst. Hij had een vriendin, hij hoorde niet naar andere meisjes te kijken.
    Jem ging er verder niet meer op in en pakte rustig zijn rugzak op van de vloer. 'Nou laten we gaan, ik denk dat het wel meevalt, waarschijnlijk is iedereen wel weg niemand die het zal merken.' zei Jem, waarna hij zijn schouders kort ophaalde. Het zou hem niet zoveel kunnen schelen als ze wel een meisje tegen zouden komen ze kwamen daar niet binnen om pervy te zijn ze kwamen er alleen binnen omdat er een of andere lul was die het grappig vond om Owen zijn tas te veranderen in een zwembad.
    Toen het tweetal de meisjeskleedkamer inliepen bleek Jem ongelijk te hebben, nog niet iedereen was weg. In de kleedkamer bevonden zich Aliz en Caleb. Kort gleed Jem zijn blik over Caleb heen die enkel in zijn ondergoed stond. 'Hoi.' Zei Jem toen als of er niets aan de hand was. 'We stelen alleen even de haardroger als jullie dat niet erg vinden.'

    [ bericht aangepast op 22 maart 2017 - 16:24 ]


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Charlotte 'Charlie' Kate Green
    “Cutting class for the thrill of it – getting drunk on the past we were livin' in.”



    Onze roodharige Kamilla – of hoe ze ook heette – besloot dat het tijd was om te gaan. Met een dramatische exit en een vage opmerking over New York, liet ze ons vieren achter. Ik rolde met mijn ogen. Als ik had mogen kiezen, was ik in London gebleven, maar het leven was een bitch en gaf je nou eenmaal negen van de tien keer je zin niet. Vince had spontaan zijn tong verloren en liet Jamie mij gewoon voor vanalles en nog wat uitmaken. Ik had niet verwacht dat hij als een soort beschermengel voor mij zou opkomen, maar dat hij misschien wel zou ontkennen dat ik een hoer was... Op dit soort momenten kwam je er toch maar mooi weer achter wie echt om je gaven – of gaf, gezien alleen Micah het voor me op nam. Vince lachte enkel geamuseerd. Pijnlijk?
          ‘Kamryn, wacht nou–’ probeerde hij nog. Het had behoorlijk wanhopig en ronduit zielig geklonken. Ik rolde met mijn ogen en lachte spottend. ‘Nu maar hopen dat je broertje geen kou oploopt.’ Toen hij begon over Owen, trok gelijk alle kleur uit mijn gezicht weg en volgens mij zag ik eruit als een spook – of als iemand die een spook had gezien. Vince had zich intussen uit de voeten gemaakt, waarschijnlijk om zijn roodharige, New Yorkse trut achterna te wandelen. Ik riep hem nog op een niet zo blije toon na, maar hij was al weg. Verdomme, wat had hij met mijn broertje gedaan?
          ‘Als je niet wil dat iemand je fuckbuddy een hoer noemt, had je geen hoer moeten kiezen om het bed mee te delen, stomkop. Nu ben je in elk geval wel slim genoeg om iemand van je eigen leeftijd en intelligentie te kiezen, maar daar houd het dan duidelijk ook bij op.’ Ik verplaatste mijn blik naar Jamie. Oh ja, dat joch was er ook nog. Ik zuchtte diep en behoorlijk geërgerd. Ik duwde hem hard tegen de kluisjes aan en drukte mijn arm tegen zijn borst, zodat hij zich even niet kon bewegen. Ik keek hem doordringend aan.
          ‘Luister vriend, ten eerste: ga alsjeblieft een andere belediging dan hoer zoeken, want het wordt een beetje lame nu. Sowieso ben ik noch Vince', noch Micah's hoer.’ Ik liet hem langzaam los. ‘Ten tweede: gezien je mij uitschelden zo leuk lijkt te vinden: ik stel voor dat je een lijstje maakt van alle scheldnamen die je voor mij weet te verzinnen. Heb je in ieder geval een origineel verjaardagscadeautje.’ Ik trok zijn kraag recht en klopte op zijn borst. ‘Ten derde: als je indruk wilt maken op je mede redhead, zou ik je wat normaler gaan gedragen.’ Ik blikte naar Micah en liep toen weg.

    LIL BROTHA
    << Waar ben je??
    >> In de kleedkamers, why?
    << Wat heeft Vince gedaan, and u better not lie
    >> Eh...
    << Owen. Wat. Heeft. Hij. Gedaan.
    << Geen zorgen, die klootzak is buiten een straal van twintig meter, dus voorlopig kan ik 'm nog niet afmaken.
    >> Wil je het lange of korte verhaal?
    << Ik wil de waarheid, en of dat een autobiografie wordt of één zin maakt mij geen reet uit.
    >> Iemand complimenteerde mijn shirt en na de les waren mijn kleren plots drijfnat...
    << Waar ben je.
    >> Meisjes kleedkamer... Eh... Ja



    17 • Senior • Punker • Goalgetter @ Soccer team • Hallway
    Micah, Vince, Kamryn & Jamie

    [ bericht aangepast op 22 maart 2017 - 19:28 ]


    I just caught the wave in your eyes


    Sofia Maria Edwards
    with jacob • canteen


    ‘Je nicht? Wat moet ik me daar dan bij voorstellen? Een mini Sofia of erger,’ vroeg hij plagend en ik rolde met mijn ogen terwijl ik even om mij heen keek of ze toevallig in de buurt was– toen ik mijn blik weer had gericht op Micah boog ik wat voorover. ‘Tien keer zo erg, ze is een levende nachtmerrie als je het aan mij vraagt,’ sprak ik lachend en zakte weer terug op het bankje.
          Op mijn vraag had Jake onschuldig zijn handen in de lucht gegooid en ik lachte, ‘whoa, hold on Soof,’ zei hij en liet net als mij een zacht lachje over zijn lippen rollen.
    Zijn glimlach werd wat breder en ik kon het niet laten om terug te glimlachen, hij was zo apart maar ook zo aantrekkelijk. Dat was werkelijk iets wat ik niet ontkennen.
    ‘Natuurlijk gaan we samen, met wie zou ik anders een party gaan crashen hmmm?’ Lachte hij en Jake leek vervolgens niet erg enthousiast om het stukje pizza wat ik aanbood. Toch stelde het me gerust dat we samen naar het feest gingen aangezien ik graag iemand aan mijn zijde had.
          ’Hmmm, je gaat me niet laten gaan voordat ik die pizza punt op heb hé?’ Vroeg hij vervolgens met een lachje en ik schudde standvastig mijn hoofd, ‘natuurlijk niet! Ik heb de hele dag de tijd hoor,’ plaagde ik hem en trok mijn benen iets op zodat ik wat comfortabeler zat.
    Pas toen het gegil hoorde wat van de kluisjes kwam schoot ik op en vloekte ik, ‘verdomme,’ mompelde ik in mezelf en keek naar Jake. Het was overduidelijk wie dat gilletje slaakte, Kamryn– het was niet alsof ik het nog geen een keer had gehoord deze week.
    ‘Niet schrikken maar dat is haar,’ sprak ik en zakte zuchtend weer op het bankje terwijl ik het pizza stuk terugpakte en in mijn mond stopte om vervolgens een lachje te slaken. ‘Sorry Jake, maar je had echt wat eerder je kans moeten grijpen,’ mompelde ik, doelend op de pizza en veegde mijn handen af aan mijn broek.
          Ergens maakte ik me toch zorgen over Kamryn en had ook geen idee waar ze dramatisch heen was gerend, ik blikte omhoog naar Jake en grabbelde in mijn zak. ‘Zullen we anders wat gaan roken?’ Ik schaamde me dat ik dat moest vragen maar op dit moment kon het even niet anders, ik had er behoefte aan. Ook pakte ik mijn telefoon erbij om even een noodsmsje naar Kamryn te sturen, ze kon niet op haar eerste dag al zo in de spotlights staan, dat kon gewoon niet goed gaan.

    To: Kamryn
    Ben je gek geworden?! Waar ben je?



    Everything is illuminated by the light of our past.

    JUNIPER LIA AHEARNE
    18 – Badass – grass field – Roxy & Luke – ignoring

    Nu de pauze naderde was Juniper al naar de kleedkamers gevlucht om de drukte voor te zijn. Ze had zich snel omgekleed en niet eens de moeite genomen om te douchen, want veel had ze nu ook niet gedaan. Ze dumpte haar gymkleding in haar kluisje en liep in haar gewone kleding de kleedkamer weer uit, waar ze buiten de rest van de groep meiden naar de kleedkamer zag lopen.
          Terwijl ze over het schoolterrein liep kwam ze al snel tot de conclusie dat de eerste pauze hier wel erg vroeg begon, ze had immers maar een les gehad. Ze besloot om naar het aangrenzende parkje te gaan. Hier zou het - hoopte ze - rustiger zijn en er waren nu bepaalde personen die ze het liefste nu tijdelijk vermeed. Dat dit net haar twee beste vrienden waren, was jammer. Het deerde - of dat hield ze zichzelf voor - haar niet.

    Toen ze naar het grasveldje liep, hoorde ze al snel genoeg twee bekende stemmen. Waarvan een die ze eigenlijk voorlopig nog niet wilde horen. Ze kwam er al snel achter dat ze ergens op het gras lagen en Juniper besloot om gewoon maar die kant op te lopen, Luke was immers niet alleen. Roxy zat erbij - en die kon ze gelukkig wel uitstaan.
          ”Nee ik heb mijn ochtend gespendeerd met Aliz, gezien ze geen zin had in gym. Ze heeft me trouwens benoemd tot haar nieuwe chauffeur, tof hè? Geen idee waarom, maar goed. Ik neem aan dat jij het te druk had met meneer Montana om in de les te verschijnen?” hoorde ze Luke tegen Roxy zeggen, waarop Juniper het niet kon laten om hun gesprek te onderbreken.
          ”Natuurlijk had ze het druk met Montana, dat is de enige reden dat ze nog op school kwam,” antwoordde Juniper op Luke’s vraag die eigenlijk voor Roxy bedoeld was. “Hoi trouwens,” zei ze, waarna ze naast Roxy ging zitten en Luke zoveel mogelijk uit haar beeld probeerde te houden door hem geen blik waardig te gunnen.

    The sun is shining and so are you.. Not.

    [ bericht aangepast op 22 maart 2017 - 22:12 ]


    That is a perfect copy of reality.

    “I really don't like these people. Do I like people?”


          De jongen had een sorry gemompeld, haast onverstaanbaar, maar het voldeed. Hij stak zijn handen terug in zijn joggingbroek en rommelde wat tot hij z'n mobiel voelde. Met een soepele beweging richtte hij het scherm tot zich en drukte hij op de home-knop. Isaiah keek naar de tijd en merkte dat het eerste uur al lang voorbij was gegaan. Ik had er toch geen zin in. Het was niet de eerste keer dat Isaiah ging spijbelen. Hij had het vele keren gedaan maar meestal met nog wat andere mensen. Van enkele voorbijgangers had hij gehoord van een feest. De jongen was toch wel nieuwsgierig. Na het geval met Isaac had hij die even aan de kant geschoven. Hij voelde zich niet meer oké als hij er toch was. Het voelde alsof hij er toch nog was. Desalniettemin, als er toch een feestje was, moest hij het aan Cas zeggen. Die vond feestjes namelijk echt de shit.

    To Hermana ayy apparently is er maybe een feestje like wist jij hiervan bc i didnt and also are we gonna nail those fucking siblinggoals mi hermana

    Isaiah verzond het sms'je en liep daarna verder de gang door. Aan enkele kluisjes zag hij een select groepje mensen. Twee seniors en één junior. Jamie, Micah, Charlie. En god, wat had hij een hekel aan die Jamie. Normaal gezien zou de jongen het groepje joinen om Jamie even te roasten maar hij zag vanuit zijn ooghoek een roodharige — die werd nageroepen door Micah. Hij kon het niet laten om de redhead te achtervolgen. Ze ging naar buiten, richting Vincenzo en Jacinta. Hij was niet bepaald schuw en zo nieuw waren de mensen nu ook niet. Het duurde niet lang voor hij het meisje haar passen inhaalde. "Sup y'all."
    Hij richtte zich nu naar de roodharige. "Hè, gaat 'ie wel? Die dingen in de gang waren niet bepaald. . . netjes. Ik ben Isaiah." Hij stak zijn hand uit. "En jij bent?"

    [ bericht aangepast op 22 maart 2017 - 19:52 ]


    Heaven is a place that we all have

    Aliz Nicola Harrington
    GIRLS LOCKERROOM || WITH CALEB || SENIOR

    i thank god everyday for the existence of french fries

    Tot Aliz' grote verbazing, deed hij ook nog wat ze zei. Damn. Ze knipperde verdwaasd met haar ogen. Nee, ze was er niet bepaald op voorbereid om hem in zijn ondergoed te zien. Het was maar goed dat hij iets zei voordat ze begon te staren.
          ‘Als je om me geeft, waarom heb je dan met die homo?’
          'Excuse me?' De verontwaardigheid in haar stem was duidelijk te horen. 'Dat ik om jou geef, betekend niet dat ik niet met iemand anders kan zijn. En praat niet zo over hem, je kent hem niet eens.' Het was maar goed dat Caleb naar de douche vertrok, want ze had de grote neiging iets tegen zijn hoofd te smijten.
          ‘Oh, als je daadwerkelijk denkt dat je voortaan met Luke naar school gaat komen, think again. Ik weet hoe hij soms rijdt op zijn motor en daar ga jij niet bij achterop. Voor mijn part laat ik iedere dag een taxi voor je komen.’
          Opnieuw knippert Aliz verontwaardigd met haar ogen. Was hij nu serieus? Ongelofelijk. 'En je weet hoe ik rijd in mijn auto, maar daar leek je je geen zorgen om te maken toen je mij last minute smste dat je mij niet op kwam halen,' kaatste ze terug. Had ze überhaupt gezegd dat het Luke was? Ugh, het zal wel. 'En als ik met Luke op de motor ga, dan heb jij daar niks over te zeggen. Ik ga niet elke dag geld verspillen aan een veel te dure taxi.' Ze zuchtte diep. 'En het is niet alsof je mij kan tegen houden,' murmelde ze.
          Even later kwam hij onder de douche vandaan, met de handdoek rondom zijn heupen. Ditmaal kon ze het niet helpen om simpelweg te staren. Ze kon niet ontkennen dat hij een goddelijk lichaam had, en ze wist nog maar al te goed hoe zijn huid voelde onder haar vingers. Ze voelde haar wangen warm worden en haar ademhaling haperde even, ook al had ze zijn lichaam al veel vaker gezien. Onbewust had ze een stap naar voren gezet, maar voor ze iets kon doen, ging de deur open. De onderbreking was goed in het opzicht dat er nu niks gebeuren kon, maar ze was nog niet geheel uitgepraat met Caleb.
          'Hoi,' zei Jem droog, terwijl Aliz' blik naar Owen keek. Het was momenteel maar goed dat hij haar fake vriendje was. 'We stelen alleen even de haardroger als jullie dat niet erg vinden.'
          'Haardroger?' fronste ze. 'Ik vrees dat ik je moet teleurstellen, want we hebben geen haardrogers hier.' Ze glimlachte naar Jem en liep toen op Owen af, om hem een lichte kus op zijn mond te geven. Ze moest toch wat als Caleb dacht dat hij gay was. Ze wilde echter niet verraden waarom ze Caleb hierheen gesleurd had. 'Onhandige ik had per ongeluk eten over hem gegooid. Hij zat er echt compleet onder, dus hij moest even zich opfrissen.' Waarom zij daarbij was en het in de meisjeskleedkamer moest, wist ze zo snel niet een verklaring voor.

    To Vince
    Dan is een alcohollucht daar zeker een nieuwe bijwerking van?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    CALEB MONTANA

    Senior • 18 • Dealer • Alcoholic • Alix @ Girl’s lockerroom

          Caleb staat op het punt om Aliz duidelijk te maken waarom hij absoluut niet wil dat ze bij iemand anders op een motor gaat zitten — maar wordt onderbroken doordat Jem en Owen binnen komen gestormd in de kleedkamer van de meisjes.
          ‘Hoi. We stellen alleen even de haardroger als jullie dat niet erg vinden.’
          ‘Ik vrees dat ik je moet teleurstellen, want we hebben geen haardrogers hier.’
          Caleb staat juist zijn broek omhoog te sjorren op het moment dat Aliz met een lichte glimlach op Owen af weet te lopen en haar lippen op de zijne weet te duwen. Vanaf het ene op het andere moment, wordt Calebs gezichtsveld rood en kan hij zijn gedachten niet meer helder voor elkaar krijgen. Geheel op de automatische piloot stampt hij zijn voeten in zijn legerkistjes, zijn sokken compleet vergetend. Terwijl hij zijn t—shirt over zijn hoofd sjort, beent hij met grote passen richting de uitgang van de kleedkamers — waarbij hij stil blijft staan op enkele centimeters afstand van Aliz, zijn kijkers één en al pijn, verdriet en verraad. Voorheen heeft hij Aliz nooit zoiets zien doen bij Owen, maar het was de druppel die de emmer had over doen lopen — Caleb was klaar met de liefde.
          ‘Het kan me niets meer schelen wat je doet,’ gromt hij haar toe — doelend op zowel de SAT’s als het samen rijden naar school met Luke op zijn motor. Caleb neemt zichzelf voor om nergens meer iets om te geven, behalve Vince en het kleine groepje personen die hij om zich heen had verzameld en samen met hem dronken en rookten.
          Woedend duwt Caleb Owen aan de kant met een harde beuk van zijn schouder, waarna hij de gangen van de school instormt. Eigenlijk zou hij Vince een berichtje moeten sturen om hem te vragen of ze weg kunnen, maar met één blik op zijn telefoon weet hij dat hij de letters niet uit elkaar zou kunnen houden als hij het zou proberen.
    Gedurende zijn weg belandt zijn vuist meerdere malen tegen wat kluisjes, waardoor erop minstens drie diepe deuken achter blijven. Caleb had drank nodig, veel drank.


    ROXY SAYEN PIERCE
    "I like to make people who hate me, hate me even more."


    18 • SENIOR • BITCH • OUTSIDE • LUKE & JUNIPER

    'Caleb en vrijgevig, dat is nieuw.' Hij gaat liggen en ik kijk hem even aan, maar blijf toch nog zitten. Liggen in dit gras? Nah, liever niet. 'Ik dacht dat je me inmiddels wel wat beter kende, Pierce,' zegt hij me als hij languit in het gras gaat liggen en ik besluit na een tijdje toch zijn voorbeeld te volgen. 'Ik verschijn amper nog in een les, laat staan dat ik nog de moeite doe om naar een vak als wiskunde te gaan. Nee, ik heb mijn ochtend gespendeerd met Aliz, gezien ze geen zin had in gym. Ze heeft me trouwens benoemd tot haar nieuwe chauffeur, tof hè? Geen idee waarom, maar goed. Ik neem aan dat jij het te druk had met meneer Montana om in de les te verschijnen?' Ik grijns naar Luke, hij kent me veel te goed. Maar voor ik kan antwoorden, mengt Juniper zich in ons gesprek en ik kijk naar de brunette die naast me komt zitten.
          'Natuurlijk had ze het te druk met Montana, dat is de enige reden dat ze nog op school kwam. Hoi trouwens.'
          Ik grijns wederom breed en ik neem nog een trek van de sigaret die ik losjes tussen mijn vingers heb geklemd. 'Wel, jullie kennen me veel te goed.' Ik sluit mijn ogen tegen de felle zon en ik druk het petje meer op mijn hoofd, zodat het misschien helpt tegen de zon. Hier hebben de krullen op mijn hoofd duidelijk geen zin in want het petje veert vrijwel meteen weer omhoog. 'En ik kwam naar school om naar wiskunde te gaan, maar als Caleb mij seksueel gefrustreerd tegen een kluisje duwt en laat weten wat hij wil, kan ik daar natuurlijk geen nee tegen zeggen.' Onschuldig glimlach ik ze toe en ik gooi de sigaret uiteindelijk een stukje verderop weg. Ik maak me niet druk om het vuur dat het eventueel zou kunnen veroorzaken, als de school afbrandt door mij, zou ik spontaan handtekeningen uit gaan delen. 'En Luke,' ga ik verder en ik kijk naar de jongen die naast me op het veld ligt, 'wat zie jij in Aliz? Ik snap jongens echt niet,' brom ik dan tegen Juni en ik grinnik kort waarna ik mijn ogen wederom sluit en mijn armen onder mijn hoofd vouw. Ja, zo wil ik elke maandag wel doorbrengen.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Lucas 'Luke' Isaac Hughes
    “I seek to cure what's deep inside, frightened of this thing that I've become.”



    Roxy kwam naast mij liggen in het gras, iets wat mij verbaasde, gezien ze nogal een diva was en ik niet had verwacht dat ze in iets 'vies' als gras wilde gaan liggen – of dat überahupt 'durfde'.
          ‘Natuurlijk had ze het te druk met Montana, dat is de enige reden dat ze nog op school kwam. Hoi trouwens,’ antwoordde iemand voor Roxy. Die stem herkende ik uit duizenden en had ik al een tijdje niet meer gehoord, omdat de desbetreffende persoon mij niet zo heel erg subtiel de hele zomervakantie had gemeden en genegeerd. Ik opende mijn ogen – ik had ze gesloten tegen de zon – en moest even wennen aan het felle licht dat recht in mijn ogen scheen. Eerst zag ik enkel een vaag silhouette, waarna ik uiteindelijk Juni's gezicht kon onderscheiden. Ze ging naast Roxy zitten in het gras en leek mij nog steeds te willen negeren.
          ‘Wel, jullie kennen me veel te goed. En ik kwam naar school om naar wiskunde te gaan, maar als Caleb mij seksueel gefrustreerd tegen een kluisje duwt en laat weten wat hij wil, kan ik daar natuurlijk geen nee tegen zeggen.’ Ik luisterde slechts met een halfoor naar Roxy, gezien mijn volledige aandacht op Juni was gefixeerd – die mij overigens nog steeds aan het negeren was. ‘En Luke,’ een afwezig geluidje verliet mijn lippen en ik scheurde mijn blik van Juni los, waarna ik Roxy aankeek, ‘wat zie jij in Aliz? Ik snap jongens echt niet.’ Ik trok een wenkbrauw naar haar op.
          ‘Ik? Iets in Aliz zien?’ Ik lachte spottend en schamper. ‘Ze is knap, een meisje en wel interessant – maar ik zie niet echt iets in haar. Ik heb gewoon niet veel tegen haar,’ antwoordde ik simpel. ‘Goed om te weten trouwens dat Caleb je sexuele frustraties geeft, echt iets wat ik moet weten over mijn beste vriend.’ Ik grinnikte en gooide mijn sigaret ook ergens achter mij. Wat waren we toch ook een stelletje pyromanen. Ik blikte naar Juni en mijn blik verharde zich. ‘Hoelang ben je trouwens nog van plan om mij te negeren, Juniper?’



    18 • Senior • Bad News/Troublemaker • Grassfield • Roxy & Juni


    I just caught the wave in your eyes

    Ayden
    Student Prez • Ex- Gang Member • Dance club • @ Gym • My cuddly boyfriend

    'I made lots of mistakes in the past, but if you judge me on what I did in the past,
    then you don't belong in my future.'




    'Try to break me
    And I'll break you ten times harder.'



    Ik nestelde me dichter tegen zijn borst aan, toen hij de kleine centimeters tussen ons verbrak door me dichterbij te schuiven. Tja, soms begreep ik wel waarom mensen dachten dat we wat waren. Vooral omdat ik nu al zo zeker een jaar tot anderhalf single was. Niet dat mijn vorige relaties of bed ‘pleziertjes’ nou mijn keus was. Nee, het was beter als ik mijn eyes op school hield en niks anders.
    ‘Zeg je dat nou alleen om je taak als president goed te doen?’ plaagde hij me, waar ik zachtjes om grinnikte. Yeah; well, als ik dat moest doen bij alle leerlingen, dan mocht ik wel meer credits van de directeur krijgen. ‘Ik weet het niet… ik ga dit nooit meer halen. Kan ik je niet gewoon volgen en werken waar we dan ook terecht mogen komen? Dan kom ik je wel even stalken in je lunchpauzes.’ Ik grinnikte even om zijn opmerking. ‘Maak ik gelijk de leraren minder stressed.’ Vervolgde hij nonchalant, wat hem een zachte stomp opleverde. ‘Denk maar niet dat je ze wiet gaat voeren, Barone. Want dan ben je nog lang niet jarig.’ Waarschuwde ik hem, hoewel ik het meende. Ik had liever Chris zelf ook zonder sigaretten en dergelijk. Ik heb gezien wat het met mensen deed en ik had liever niet dat hij dat ook zou krijgen. Hij was mijn rock en ik had niks aan hem als hij de pijp uit ging in een of andere ziekenhuis door enge ziektes.
    ‘Besides... Ik ben een hele goede support, heb ik meer tijd voor je zonder school.’ Grijnsde hij.
    Voor hij nog meer M&M’s kon stelen en nog voldaner van zichzelf kon worden, duwde ik hem iets achteruit op de grond, zodat ik hem tussen mijn benen kon knellen en zijn polsen naar de grond hield. Oke – nu maar hopen dat er geen leraar kwam die dit als agressiviteit ging zien. Besides – wat kon ik nou tegen Chris – maar oke. Ssh Ayden.
    ‘En wat als je nou de VS niet in komt zonder diploma. Daarnaast kan je makkelijk nog je cijfers ophalen. Het jaar is nog maar net begonnen en anders…’ een speelse grijns verscheen op mijn gezicht, terwijl mijn kijkers nog vast lagen in die van hem. Oke misschien was het wel een kinky posé maar ach. ‘..Anders mag je me niet zelf tatoeëren aan het eind van het schooljaar, zonder diploma.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Cristiano Ignazio Barone
    19 • Senior • Desierto • Badboy • @supermarket with girlfriend

    ‘Denk maar niet dat je ze wiet gaat voeren, Barone. Want dan ben je nog lang niet jarig.’ Waarschuwde ze me en ik pruil even. 'Waarom niet? Ik vond het wel een goed idee.' zeg ik en haal mijn wenkbrauw lichtjes op. ‘Besides... Ik ben een hele goede support, heb ik meer tijd voor je zonder school.’ sprak ik grijnzend maar voor ik meer M&M's kon vissen uit de zak, duwde ze me achteruit op de grond. Ik haal mijn wenkbrauwen wat op en blijf stilletjes liggen terwijl ze me tussen haar benen knelde en mijn polsen tegen de grond hield. Ik kon makkelijk los komen, maar ik liet haar even haar pleziertje hebben. Zo'n kans heeft ze natuurlijk niet altijd. Met een lichte grijns kijk ik op naar haar. Mensen zouden wel weer denken, maar dat kon me echt niks schelen. Eigenlijk vond ik de 'roddels' niet eens zo erg, ik kon er niet over klagen. Maar dat zou ik niet zo snel zeggen.
    ‘En wat als je nou de VS niet in komt zonder diploma. Daarnaast kan je makkelijk nog je cijfers ophalen. Het jaar is nog maar net begonnen en anders…’ een speelse grijns verscheen op haar gezicht en de grijns op mijn lippen wordt wat breder, terwijl ik recht in haar ogen kijk. ‘..Anders mag je me niet zelf tatoeëren aan het eind van het schooljaar, zonder diploma.’ wederom schieten mijn wenkbrauwen kort omhoog en ik lach even, waarna ik langzaam wat omhoog kom tot mijn gezicht enkele centimeters van het hare verwijderd is. 'Is that so....' spreek ik zachtjes en hou mijn hoofd ietwat schuin, nog altijd heb ik mijn blik niet van haar ogen losgemaakt. 'Nou nou... We weten allemaal dat je dat zelf ook wil hoor.' zeg ik en lach even. 'Soms ben je echt slecht met je dreigementen.' plaag ik en steek even mijn tong naar haar uit. Ik maak mijn polsen langzaam los uit haar grip en sla een arm om haar middel, waarna ik haar nog wat dichter tegen me aan trek. 'Dus.. Blijf je zo zitten? Because I ain't complaining gorgeous.' zeg ik met een speelse grijns en ik knipoog even naar haar, waarna ik met mijn vrije hand toch wat M&M's weet te stelen die ik in mijn mond gooi.


    El Diablo.